صفحه لینکدین کارمند ناتی داگ به شایعه ریمیک The Last of Us قوت بخشید - گیمفا
صفحه لینکدین کارمند ناتی داگ به شایعه ریمیک The Last of Us قوت بخشید - گیمفا
صفحه لینکدین کارمند ناتی داگ به شایعه ریمیک The Last of Us قوت بخشید - گیمفا
صفحه لینکدین کارمند ناتی داگ به شایعه ریمیک The Last of Us قوت بخشید - گیمفا

صفحه لینکدین کارمند ناتی داگ به شایعه ریمیک The Last of Us قوت بخشید

امیرحسین رنجبر
۱۳:۵۴ ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
صفحه لینکدین کارمند ناتی داگ به شایعه ریمیک The Last of Us قوت بخشید - گیمفا

یک کارمند از بخش تضمین کیفیت ناتی داگ، یک ریمیک معرفی نشده را در پروفایل لینکدین خود فهرست کرده است که احتمالا به The Last of Us Remake اشاره دارد.

طبق رزومه آنلاین او، کوری هانگ (Corey Hung) از سال ۲۰۱۹ در استودیو مستقر در سانتا مونیکا کالیفرنیا کار کرده است و کار QA را روی The Last of Us Part 2 و Uncharted Legacy of Thieves Collection به همراه دو پروژه اعلام نشده که احتمالا یکی از آن‌ها بازسازی است، انجام داده است. بلومبرگ اولین بار در آوریل گذشته گزارش داد که بازسازی بازی The Last of Us برای PS5 در دست ساخت است.

گفته می‌شود که این پروژه در ابتدا در گروه خدمات هنرهای بصری پلی‌ استیشن و قبل از اینکه استودیو به نقش پشتیبان بازی تبدیل شود، در حال توسعه بود. بنا بر گزارش‌ها، توسعه‌ی بازسازی اکنون توسط سازنده سری، یعنی ناتی داگ انجام می‌شود که می‌گویند پس از اتمام The Last of Us Part 2 که در ژوئن ۲۰۲۰ منتشر شد، مسئولیت پروژه را بر عهده گرفته است. اخیرا ادعا شده بود که نسخه بازسازی شده The Last of Us می‌تواند در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ برای PS5 منتشر شود و VGC نیز به واسطه منابع خود این خبر را تایید کرد.

در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه CES 2022 در ماه ژانویه، نیل دراکمن (Neil Druckmann)، رئیس ناتی داگ، گفت که این استودیو برای به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی از پروژه‌های در دست ساخت این شرکت، بسیار هیجان‌زده است. ناتی داگ مدتی است که برای اولین بازی چندنفره مستقل خود، نیرو استخدام می‌کند و این مهم می‌تواند خبر از تاخیر بخش آنلاین The Last of Us Part 2 بدهد. در ژانویه امسال، تام هندرسون (Tom Henderson)، یکی از کارشناسان داخلی صنعت، ادعا کرد که این استودیو همچنین در حال کار روی Last of Us Part 2 Director’s Cut است.

شبکه HBO در حال حاضر در حال ساخت یک اقتباس تلویزیونی از The Last of Us است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ پخش شود. احتمال دارد که نسخه بازسازی The Last of Us همزمان با اکران این سریال، در دسترس قرار بگیرد.

Moein MM2Visible 6-tigh manDARKSIRENهیچکسKurosAmirchشبح گیمفاmeysamb@alistar77M.MTAlireza1882Eren YeagerJin sakaiAtomic Soldierهادی صفائیMariomansiavashDeleted account『▿𝑆𝐻𝐴𝐻 ◈𝑆𝐸𝑁𝐴𝑇𝑂𝑅▾』more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

صفحه لینکدین کارمند ناتی داگ به شایعه ریمیک The Last of Us قوت بخشید - گیمفا
صفحه لینکدین کارمند ناتی داگ به شایعه ریمیک The Last of Us قوت بخشید - گیمفا
صفحه لینکدین کارمند ناتی داگ به شایعه ریمیک The Last of Us قوت بخشید - گیمفا
صفحه لینکدین کارمند ناتی داگ به شایعه ریمیک The Last of Us قوت بخشید - گیمفا
صفحه لینکدین کارمند ناتی داگ به شایعه ریمیک The Last of Us قوت بخشید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • RE گفت:

    همون لست ریمیکه که مخوان پیسی بدن

    Moein MM2PayaCastAmirchهمسایه ( فن بوی = پنچری )king nima shamsAtomic Soldier
    • Sina_2081 گفت:

      برای pc میاد اما با اختلاف نسبت به ps5
      برای کسانی که میگن چرا این بازی رو ریمیک کرده ، هممون میدونیم که قطعا به این کار احتیاجی نبود اما دلایل این کار چیه :
      ۱ _ الگوگیری از فروش بسیار زیاد witcher 3 بعد از پخش سریالش (۲۵ میلیون نسخه!) و استفاده از این فرصت تا هردو نسخه رو با نهایت کیفیت به سطح همدیگه برسونن و نسخه اول دربرابر نسخه دوم بی کیفیت نشون نده . و با این کار تاثیر زیادی هم روی برند و فروش پلی استیشن خواهد گذاشت
      ۲ _ آمادگی برای عرضه کل مجموعه برای pc . حالا یا با تاخیر یا همزمان نمیدونم
      ۳_ مهمترین : آشنایی ناتی داگ با سخت افزار ps5 جهت استفاده حداکثری از قدرت کنسول ( مشابه ساخت last of us remastered)
      ۴ _ بازاریابی دوباره برای عنوان لست ۲ بعد از اون همه حاشیه های قبل از عرضع و زمان عرضه که حتی هنوز هم تموم نشده با استفاده از نسخه اول و بخش آنلاین .

      من نمیدونم چرا ورود سونی به بازار pc هردفعه برای خیلیها جالبه . وقتی گاد رو منتشر میکنه یعنی واقعا وارد بازارش شده . دیگه سر هر بازی و هر اشاره‌ای به این موضوع لازم نیست همه تعجب کنن . ۹۰ درصد سونی فنا هم با عرضه فاصله دار هیچ مشکلی ندارن ، مشکل وقتیه که بازیهای داستانی همزمان برای هردو منتشر بشه ، اون موقع است که من طرفدار هم از سونی حمایت نمیکنم . راستی خواستم درخواست کنم که برای پست کامنتهای این هفته یه بخش خریدهای هفته مایکروسافت هم بذارید ، چون توی چند تا پست قبل تر ، مایکروسافت فقط اپل رو نخریده بود .

      Moein MM2Vito ScalettaKurosPayaCastAmirchTzzzT23o0ashil0o@alistarSquatlatex
      • این موارد توجیهی برای سود به جیب زدن سونی و توجیه اقتصادی این تصمیم هستند، اما از نظر هنری و نگاه به گیمینگ از یک منظر والاتر توجیهی برای ساخت TLOU 2 Remake وجود نداره. از دیدگاه تجاری اگر نگاه کنیم، خیلی از تصمیمات کمپانی‌های بزرگ رو میتونیم درست جلوه بدیم مثل نسخه نسل جدید GTA V که میتونست پچ باشه یا GTA+ که داره پول پارو میکنه اما همه میدونیم تصمیمی بر محور خلاقیت و نگاه به گیمینگ به عنوان عرصه‌ای والاتر نبوده. مهم دید هنری و خلاق‌محور هست. در مورد آشنایی با سخت‌افزار، خیلی کارهای بهتری میشد انجام داد، مثل ساخت یک Jack & Daxter نسل جدید در مقیاس کوچک‌تر از پروژه‌ای مثل tlou.
        پروژه TLOU Remake طبق جمع‌بندی مقاله شرایر، یک پروژه Force شده برای ناتی داگ به حساب میاد، بعید میدونم تیم سازنده از صمیم قلب خواستار ساخت یک ریمیک بوده باشن.

        XERXESDARKSIRENPayaCastAmircho0ashil0o@alistar
        • به عنوان طرفدار سری لست اف آس از ریمیک نسخه‌ی اول به شدت استقبال میکنم
          اصلا کاری به سیاست و پول به جیب زدن سونی ندارم ، چون فکر نمیکنم به من زیاد ارتباط داشته باشه
          چون مثال بارزش میشه دیمون‌سولز ۲۰۰۹ و ریمیک ۲۰۲۰
          نمیدونم چرا اون زمان هیچ اعتراضی وجود نداشت
          در ضمن همون ریمیک به نظرم جزو سه عنوان برتر پی‌اس۵ هستش و منی که نسخه اورجینالو تجربه نکردم به شدت ازش لذت بردم
          در مورد لست ریمیک هم من طرفدار فقط تصور اولین عنوان تماما نسل نهمی ناتی‌داگو توو سرم دارم ، اثری که تووش قراره دوباره کنترل جوئلو به دست بگیرم همراه با قابلیتای دول‌سنس

          Moein MM2DARKSIRENAmirchDeleted accounto0ashil0o@alistarSquatlatex
          • متاسفانه من در مورد شما صحبت نکردم. و همینطور مثل شما، من هم برام مهم نیست سونی پول به جیب بزنه یا نه اما این که پول رو نسبت به خلاقیت در ارجحیت قرار بده یه کمپانی خیلی برام مهمه. با این وجود، اگر گیمرهایی مثل شما وجود نداشتن که این بازی رو خریداری کنن که قطعاً سونی این حرکت رو نمیزد و به جاش ناتی داگ الان آماده عرضه یک ایده جدید میشد و این مانع برای رسیدن به پروژه بعدی جلوی راه قرار نداشت. خیلی از گیمرها هستند که از خلاقیت پشتیبانی نمیکنن، دلیل نمیشه کارشون رو تایید کنیم و همینطور این که شما از این پروژه «استقبال می‌کنی» پاسخی منطقی برای این نیست که چرا ریمیک TLOU باید ساخته بشه و این تایم صرف یه ایده جدید نشه. اما این که چرا خیلی ها به ریمیک‌های دیگه انتقاد نمیکنن دلیلش واضح هست، من از یک top studio مثل ناتی داگ یا فرام سافتور یا سانتا مونیکا انتظار ریمیک ندارم انتظار دارم Next Big THing پروژه بعدیشون باشه یا یک پروژه کوچک‌تر اما خلاقانه داشته باشن.
            در مورد Demon’s Souls:
            اولاً بازی اورجینال کلانکی بود مثل کنترل چهار وجهی. دوماً بازی‌ای بود که از دیدگاه بصری حتی در دوره خودش جزو topها نبود و بین گیمرهای جدید مطرح نمی‌شد. سوماً برای پلی استیشن ۴ در دسترس نبود، اما tlou 1 ریمسترد شده یه بار و برای کنسول های جدید در دسترسه. خیلی عوامل وجود داره که ریمیک ds رو توجیه کنه. tlou remastered همچنان از نظر تکنیکال کاملاً قابل بازیه و از نظر بصری دمده نشده.

            سونی نسبت به خیلی از کمپانی‌های دیگه خلاقانه‌تر عمل کرده یکیش گرین لایت دادن به پروژه ریسکی مثل Death Stranding یا Returnal. اما دلیل نمیشه طرفدار یک کمپانی با هر تصمیمی موافق باشه.

            Moein MM2XERXESDARKSIRENPayaCastAmirchOmid_Fsh77بهنام رادDeleted accountTzzzT23more
        • Sina_2081 گفت:

          پروژه ریمیک لست نباید از همون اول استارت میخورد . من نمیدونم چرا به یه استودیو پشتیبان اجازه ساخت ریمیک بازی به این مهمی باید داده بشه . اما اگه پروژه نصفه بوده من حق میدم که پروژه به ناتی داگ منتقل شده باشه . پکیجی که سونی برای لست در نظرگرفته شامل ریمیک نسخه اول ، director’s cut نسخه دوم و بخش آنلاین بصورت مستقله . به نظر من سریال لست تاثیر زیادی در این سیاست ایجاد کرده . در کنار همه اینها ، به نظرم دلیل تاخیر معرفی این عناوین ، زمان زیاد توسعه‌شون نیست ، بلکه تلاش برای بی نقص بودن و پر محتوا بودن بخش آنلاین ، جبران نسبی کمبود کنسول و نزدیکی به تاریخ پخش سریال باشه . چون الان نیل دراکمن و تیمش قطعا روی این عناوین کار نمیکنن ، حالا یا آیپی جدید یا لست ۳ رو نمیدونم ، اما با توجه تعریف نیل دراکمن از مدیریت جدید برای دوری از کرانچ و افزایش خیلی زیاد اعضا استودیو ، ناتی داگ پرکار تر از همیشه است و من یه کم نسبت به این شلوغ شدن استودیو حس خوبی ندارم

          Moein MM2Cell MicroprocessorPayaCasto0ashil0oSquatlatex
          • دلیل انتقاد خیلی‌ها که بخش قابل توجهی از مخاطب‌ها هم فن ناتی داگ هستند و دلیل عصبانی شدن من از این پروژه، اینه که دوست داشتم ایده بعدی ND رو ببینم نه یه ریمیک و ایده تکراری با کیفیت گرافیکی بهتر. این ریمیک و توسعه طولانی TLOU Factions تا چه میزان پروژه تک نفره جدید این تیم رو عقب میندازه؟ مطمئناً اون تیمی که روی پروژه بزرگ nd کار میکنه نیاز به تزریق نیرو از divison های دیگه داره مثل هر پروسه دیگری اگر واقعا دارن یک بازی بزرگ و جاه‌طلبانه میسازن! و این خرده پروژه‌ها یعنی تاخیر بی‌دلیل در ایده جدید استودیو که امیدوارم یک ip جدید باشه. حدود ده سال میشه که ناتی داگ IP جدید نداشته.

            Moein MM2Amircho0ashil0o@alistarking nima shamsSquatlatex
          • Sina_2081 گفت:

            و اضافه کنم که درسته لست ریمیک زمان اضافی رو از ناتی داگ گرفته و جنبه سودآوری برای سونی داره ، اما اگه از طرف مخاطب هم به قضیه نگاه کنیم ، لست بیش از ۲۰ میلیون فروش داشته ، هم توی ps plus رایگان شد و هم تمام صاحبان ps5 رایگان بهش دسترسی دارن ، منظورم اینه که هرکسی که توی ۹ سال گذشته میخواسته تجربه کنه ، این کار رو کرده . کسانی ریمیک لست رو خریداری میکنن یا عاشق مجموعه هستن و یا تازه با این مجموعه آشنا شدن (مثل جامعه سینما که قراره سریالش رو ببینین و به نظر من از کیفیت بالایی برخورداره) . من خودم جز عاشقان لست هستم اما احتمال خریدش توسط خودم خیلی کمه ، چون اصلا برای من اولویت نداره و شاید زمانی که تخفیف زیادی خورده بود سمتش برم . به نظرم سونی انتظار فروش بالا حداقل توسط فن بیس قدیمی رو نداره و بیشتر pc و مخاطبین جدید رو در نظرگرفته . البته اگه پکیجی که گفتم رو با هم ۷۰ دلار عرضه کنه ، میتونه افراد خیلی بیشتری رو به خرید مجاب کنه (مشابه ریمستر آنچارتد)

            Moein MM2AmirchTzzzT23Squatlatexo0ashil0o
        • Kuros گفت:

          صحبت شما وقتی درسته که کل استودیو روی همین یک پروژه کار کنه… شما مطمعن باش برای شرکتی به بزرگی سونی و استودیویی به بزرگی سانتا مونیکا هیچکدوم از سازنده های اصلی مثل کارگردان و نویسنده و تمام تیم ارشد روی ریمیک کار نخواهد کرد و مطمعنن الان پیگیر ایده جدید و بازی جدید هستن…سونی هم الکی این همه پول نداده استودیو ریمیک ساز و پشتیبان بخره برای همین روزها بوده …

          Moein MM2Squatlatex
      • Kuros گفت:

        درود بر شما بسیار زیبا فرمودید….
        ما از داخل استودیو و تصمیمات و شرایط خبر نداریم پس فعلا انتقاد کردن از این موضوع فک کنم بچه گانه باشه…
        از طرفی هرچی از لست اف آس رسد نیکوست حالا چه ریمیک چه دی ال سی و چه بخش آنلاین …

  • AmirAgha گفت:

    ینی هنوز شایعس؟
    خب وقتی شرایر تایید کرد که دیگه شایعه نیست
    میشه خبر رسمی 😁
    ولی خیلی کار مسخره ایه
    ینی فقط برای نسل نه میاد؟
    اصلا چرا باید ریمیک کننش؟
    فکر کنم تنها عنوانی میشه که هم ریمسترش اومد هم ریمیکش میاد نه؟

    Moein MM2AmirchEren Yeagerking nima shamsAtomic Soldier
  • Aiden pearce گفت:

    بنظر خودم این عنوان اصلا نیاز نداره
    یه ریمستر درست حسابی(نه مثل نسخه پی اس فور) برا این عنوان ته تهش
    که البته همونم از نظر من بیخوده😂
    این بازی هیچی کم و کسر نداره

    Moein MM2Amirchking nima shams
  • Snoop dogg گفت:

    بازیی که هنوزم با کیفیته چرا باید ریمیک بشه واقعا

    Moein MM2AmirchSnoop dogg『▿𝑆𝐻𝐴𝐻 ◈𝑆𝐸𝑁𝐴𝑇𝑂𝑅▾』king nima shams
  • Squatlatex گفت:

    فکر کن کیفیتش از لست ۲بالاتر باشه در یک کلام به نسل بعد خوش آمدید.
    گیم پلی شاهکار داستان ابر شاهکار و…منکه صبر ندارم بیاد لست ۱با مکانیزم های خفن لست۲بازی کنم.
    به عنوان طرفدار لست خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم قراره ریمیک بشه ریمستر بنظرم مسخره است چون عملا هیچ تغییری نداره نمونش gta trilogy و…باید مکانیزم های جدید گرافیک تمامانسل بعدی داشته باشه مخصوصا وقتی برای دو نسل یا حتی سه نسل بعد داره پورت میشه.
    به سریال هم خیلی امید دارم و بنظرم تیم نویسندگی بسیار قوی داره و می‌تونه بدرخشه.

    Moein MM2Amircho0ashil0o『▿𝑆𝐻𝐴𝐻 ◈𝑆𝐸𝑁𝐴𝑇𝑂𝑅▾』𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰Erfan Teax PlaysMax22king nima shams
    • ممد گفت:

      اخه همون لست ۲ گرافیکش تا ۲ سال دیگ شاهکاره

      Moein MM2
      • Squatlatex گفت:

        سونی با این حرکت میخواد کسایی که تو سینما هستن رو بکشونه سمت گیم از بعد تجاری خیلی حرکت خوبیه.
        منم به عنوان کسی که لست ۱با جول رو خیلی دوست دارم برام اوکیه اگه بازم قرار بود ریمستر کنن قطعاً اعتراض میکردم ولی وقتی قراره ریمیک بشه قطعا چیز خفنی قراره باشه.این هم که میگن میرفتن سر لست ۳بجای این یادشون نیست که سر کرانچ لست ۲ چقدر به تیم توسعه فشار اومد و اگه ادامه پیدا می‌کرد کلی از اعضا جدا میشدن این حرکت یکجوریایی یک تعطیلات برای کارمندهای هم حساب میاد.

  • siavash گفت:

    تصور گرافیک و گیم پلی لست ۲ تو لست ۱ واقعا خفنه چه شود این بازی امیدوارم از نظر گیمرها و منتقدین هم بازی مثبت باشه و صرفا به ریمیکس کردن بازی گیر چون قبلا ریمستر شده بازی دمونز سولز رو در نظر بگیرید که تو فاصله ۱۱ سال ریمیکش اومد حالا لست ریمیکش میشه ۹ یا ۱۰ سال که بازم زمان زیادیه بنظرم

    Moein MM2AmirchSquatlatexEren Yeager
  • MrHill93 گفت:

    ناموسا ب جای این آنچارتد گلدن ابیس رو ریمیک میکردین پورت میکردین هم برا ps4 هم برا ps5 یا حتی جک اند دکستر
    تلو ریمستر هنوز که هنوزه گرافیکش معرکس به ریمیک نیاز نداره 😑😑
    سونی ام دیگه شورش و دراورده
    تلو یک شد مث gta v هر نسل منتشر داره میشه

    Moein MM2Amircho0ashil0oEren Yeagerking nima shams
  • Vito Scaletta گفت:

    اصلا نمیفهمم آخه چرا باید بازی ای که ۲۰۱۳ اومده رو ریمیک کنن خودش گرافیکش خوبه چرا IP جدید نمیدن اگه حتی آنچارتد جدید درکورد گذشته سالیوان یا مادر نیتان میدادن بهتر بود

    Moein MM2بهنام رادامیر حسینArmin Ezatiking nima shams
    • Squatlatex گفت:

      چرا؟یک پاسخ کوتاه:چون منتقد و هیترهایی که reviewbombمیزنن وجود دارن کلی ریسک و هزینه هم داره برای همین به همچین کارهایی رو میارن ولی خوبیش اینه باز سونی ریمیک می‌کنه و کامل بازی رو متحول می‌کنه نه مثل راکستار که بازی قبلی رو بدون هیچ گونه تغییری به اسم ریمستر تو پاچه خلق الله بکنه.

      Moein MM2Allliبهنام راد
  • پس برای پی سی میاد چه جالب
    البته برام فاقد اهمیت چون ۹ سال از بازی گذشته پی سی گیمرها طعم گیم رو بچشید
    الان اکس باکس فنا پلی استیشن تموم شد ) بمون تا تموم شه😂

    Moein MM2AmirchAllliSquatlatexEllie terminator
  • اگه ریمستر گرافیکیش بکنن خوبه
    بازی به این خوبی نیاز به بازسازی نداره

    Moein MM2
    • خخخخخخخخخخ خودت چی آبرو ریزی

      Moein MM2همسایه ( فن بوی = پنچری )Squatlatex
    • Herfeiy گفت:

      تو رو خدا ریمیک نشو. اخه چه لزومی داره ریمیک شه. احساس میکنم قراره گند بزنن داخلش و او حس بازی اورجینال رو ازش بگیرن. از سیاست های نیل دراکمن متنفرم. از خودشم بدم میاد.کسی که فتنه اندازی زیاد میکنه داخل ناتی داگ تا این که رئیس شد. بنظرم همین شخص بود که باعث شد امی هنینگ از ناتی داگ اخراج شد و پروژه انچارتد ۴ رو مختل‌کرد . به نظرم انچارتدی که توسط امی هنینگ ساخته میشد خیلی بهتر از انچارتد نیل دراکمن میشد. اون حتی استرلی بروس هم رحم نکرد که رهبری لست ۲ رو خودش به تنهایی بدست بگیره. و شخصیت محبوب گیمرا رو یعنی جوئل به صورت تحقیر امیز نابود کنه. اخه بگو مردک خالق خود انچارتد امی هنینگ بود تو چی بودی این وسط . تو بازی لست رو از انچارتد الهام گرفتی و به این موفقیت رسیدی. الان شاید همه رو من سرازیر بشن ولی این حقیقته. کارگردان خلاق باشه یا نباشه ازش خوشم نمیاد

      Moein MM2SquatlatexErfan Teax Plays
  • به نظر من اگه ریمیکش بیاد خوب میشه. مثلا یه بخشایی هم بهش اضافه بشه مثلا کارایی که جول و تامی قبلا میکردن( گذشته سیاهی داشتن) بیشتر از جول یه بخشایی میدیدیم حتی لحظاتی که با سارا بودن.

    Moein MM2Visible 6-tigh manSquatlatex
  • Kuros گفت:

    ای جانم پرافتخارترین بازی تاریخ …

    Squatlatex
  • ممد گفت:

    واقعا فک نکنم نیازی به ریمیک و بازسازی باشه مگه اینکه بخواد قشنگ سونی تا ته استفاده رو ببره

صفحه لینکدین کارمند ناتی داگ به شایعه ریمیک The Last of Us قوت بخشید - گیمفا