انگلیسی یاد بگیر، گیمر شو و پول دربیار - گیمفا
انگلیسی یاد بگیر، گیمر شو و پول دربیار - گیمفا
انگلیسی یاد بگیر، گیمر شو و پول دربیار - گیمفا
انگلیسی یاد بگیر، گیمر شو و پول دربیار - گیمفا

انگلیسی یاد بگیر، گیمر شو و پول دربیار

پست گیمفا
۲۰:۴۶ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
انگلیسی یاد بگیر، گیمر شو و پول دربیار - گیمفا

خیلیا فکر میکنن که تسلط داشتن به زبان انگلیسی نهایتا باعث میشه که یا مترجم زبان انگلیسی بشید یا نهایتا به کار تدریس گرایش پیدا کنین و در آموزشگاه های زبان به صورت حضوری یا آنلاین به آموزش انگلیسی مشغول بشین.

ولی حقیقت ماجرا اینه که یادگیری زبان انگلیسی فقط به این یک یا دو شغل که از دید خیلی ها شاید کسل کننده به نظر برسه ختم نمیشه و شخصی که به زبان انگلیسی تسلط داره، خیلی کارهای جالب و پولساز دیگه ای رو هم می تونه کنار کارهای دیگه انجام بده.

واقعا؟؟؟!!

کسب درآمد و پول از راه زبان انگلیسی در ذهن خیلی ها هست و بسیاری در رویای رسیدن به پول های بیشتر، به این فکر می کنن که چطور میشه با این مهارت، در بازارهای جدید و به روز دیگه پول در آورد. در این مقاله کوتاه و مفید می خواییم چند راه ساده و جالب از پول درآوردن به سبک جدید برای افرادی که هم به زبان مسلط هستن و گیمر هستن رو براتون بگیم.

میشه با چیزی مثل گیم و بازی کردن پول درآورد؟

درسته که شغل های نسبتا جدیدی مثل مترجمی زیر نویس فیلم ها و سریال های خارجی روز، این چند وقت حسابی داغ شده و تعداد قابل توجهی از افراد به این دسته از فعالیت ها علاقه پیدا کردن، اما احتمالا حرف زدن از کسب درآمد در حوزه بازی و سرگرمی برای کسی که فقط قصد بازی داشته باشه کمی عجیب و غیر منطقی به نظر برسه. ولی واقعیت این هست که میشه هم بازی کرد و هم پول درآورد.

در سال های نه چندان دور خیلی ها بازی کردن رو نوعی اتلاف وقت و هزینه می دونستن و حتما بارها از بزرگ ترهامون به خاطر ساعت ها بازی کردن، کلی حرف و نصیحت شنیدیم. اما دیگه اون دوران گذشته و حالا افرادی هستند که از بازی و تفریحشون هم کلی پول به جیب زدن و خیلی بیشتر از اونهایی که سال ها به فکر درس خوندن و یادگرفتن مهارت های پیچیده و دشوار بودن، مشغول کسب درآمدهای باور نکردنی هستن.

روش های پول درآوردن از راه بازی

روش های مختلفی وجود داره که میشه با بازی کردن پول درآورد. انتخاب بهترین روش از میان شیوه هایی که رایج شده به عهده شماست و باید ببینید که بیشتر به کدوم علاقه دارید و براتون ساده تر از بقیه هست.

میتونید بازی های دیگران را تست کنید

شرکت های بزرگ بازی سازی معمولا قبل از انتشار نسخه نهایی بازی هاشون به دنبال افرادی می گردند که حاضر باشند بازی را تست کنند و ایرادات احتمالی اونها رو پیدا کنن. به نظر میاد این کار راحته اما باید حوصله زیادی به خرج بدید و یک بازی رو حسابی زیر و رو کنید.

کانال راه بندازید و بازی های جدید و قدیمی رو بررسی کنید

پلتفرم های مختلفی مثل یوتیوب Youtube و توییج Twitch وجود داره که هم می تونید براشون ویدیو بسازید و هم تجربه خودتون از بازی هایی که در حال انجام دادنشون هستید رو استریم کنید.گیمرهای مختلفی هستند که تو این چند سال از این راه میلیاردر شدن و سالانه چندین هزار دلار با بازی کردن بدست میارن.

فراموش نکنید که با وجود امکان ساخت محتواهایی که برای مخاطب های فارسی زبان وجود داره، اگر محتواهای شما به زبان انگلیسی باشه، بیننده های شما بین المللی میشن و از همه کشورها می تونید دنبال کننده پیدا کنید.

انگلیسی یاد بگیر، گیمر شو و پول دربیار - گیمفا

شرکت در مسابقات و لیگ های گیمینگ

مسابقات آنلاین و لیگ گیم های شناخته شده ای مثل فورت نایت (Fortnite) و کال آف دیوتی (Call Of Duty) و مورتال کامبت (Mortal Combat) هر چند وقت یکبار برگزار میشه و معمولا حرفه ای ها در آن مقابل هم برای رسیدن به جایزه نفر یا تیم برتر مبارزه می کنن.

با وجود اینکه شرکت در این رقابت ها کار چندان ساده ای نیست و خوره های بی شماری وجود دارن که منتظر شکست دادن شما هستن، اما داشتن دانش زبان انگلیسی و پشتکار، این شانس رو برای شما ایجاد می کنه که بتونید جایزه اول رو در این نوع مسابقه ها بدست بیارید.

بازی های ساده تری هم هستن که بشه باهاشون پول درآورد؟

پاسخ این سوال بله هست. برای یک بازی خور فرقی نمی کنه که چقدر پول بدست میاره، اگر بازی کردن به هدف پول در آوردن باشه، حتی کمش هم خوبه. در ادامه می خواییم ۵ عنوان بازی رو بهتون معرفی کنیم که با کم ترین هزینه، و فقط با در اختیار داشتن یک گوشی هم می تونید ازشون کسب درآمد کنید.

انگلیسی یاد بگیر، گیمر شو و پول دربیار - گیمفا

اپ Swagbucks

بازی سواگ باکس یک عنوان بازی مناسب برای افرادی است که میخوان با گوشیشون پول در بیارن. کافیه این اپ رو نصب کنید، می تونید بازی کنید، ویدیوهای تبلیغاتی تماشا کنید و هم در نظرسنجی شرکت کنید. تازه به عنوان خوش آمدگویی بهتون ۵ دلار هم جایزه داده میشه.

اپ میست پلی MISTPLAY

میست پلی هم یک اپ موبایلی هست که میتونید با صرف زمان در آن و انجام چالش ها و بازی هایی که براتون در نظر گرفته، ازش کسب درآمد کنید. کافیه به یکی از کاربرهای وفادار این اپ تبدیل بشید و بعد از گذشت مدتی می تونید نتیجه صرف زمان در اون رو مشاهده کنید. میست پلی هم امکان بازی با دوستانتون رو فراهم می کنه هم اینکه می تونید با انگلیسی زبان های دیگه هم صحبت بشید.

ریواردیا Rewardia

اپ ریواردیا یک پلتفرم سرگرمی دیگه هست که به مانند مورد های قبلی، بازی ها، ویدیوها و نظرسنجی های مختلفی رو از قبل براتون آماده کرده تا در اونها ایفای نقش کنید.

در ابتدای نصب ریواردیا ۱۰۰ امتیاز دریافت می کنید و بعد می تونید در بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز این اپ زمان زیادی رو سپری کنید و پول در بیارید. تازه اگر دوستانتون رو هم به این اپ دعوت کنید،  10 درصد از درآمد دوستتون رو هم به عنوان جایزه به شما هدیه داده میده.

بازی پلی اند وین Play And Win

بازی پلی اند وین هم یک اپ سرگرم کننده و جالب هست که در آن از شما سوالاتی میشه و باید بهشون جواب بدید. نکته قابل توجه در مورد پلی اند وین این هست که در هر ساعت فقط یکبار می تونید در مسابقه شرکت کنید و هر بار، سرعت عمل بالای شما به پاسخ دادن هست که امتیازتون رو تعیین می کنه.

برنامه اینباکس دالرز  InboxDollars

اینباکس دالرز یک پلتفرم سرگرم کننده و جالب هست که خیلی وقته فعاله و ظاهرا از سال ۲۰۰۶ تا حالا بیش از ۳۰ میلیون دلار به شرکت کننده هاش پول جایزه پرداخت کرده. برای شروع به شما ۵ دلار پاداش میده و در طول روز می تونید ازش کسب درآمد کنید.

سخن پایانی

از تمام این حرف ها که بگذریم به این واقعیت می رسیم که گیمر بودن هم می تونه شما رو ثروتمند کنه هم اینکه یک درآمد هرچند ناچیز رو براتون به همراه داشته باشه. نباید انتظار داشت که با انجام بازی های ساده موبایلی بتونید میلیارد بشید.

البته هنوز راه پول درآوردن از راه بررسی گیم ها و ساخت محتواهای ویدیویی روی پلتفرم های شناخته شده ای مثل یوتیوب یکی از بهترین روش های پولدار شدن هست، اما فراموش نکنید که موفقیت در این راه به پشتکار و البته دانستن زبان انگیلسی نیاز داره.

ما از طرف آکادمی زبان اکسیر توصیه می کنیم که اگه به دنبال لذت بردن از انجام گیم هایی که زبانشون انگلیسی هست می گردین و یا می خوایید هم زبان بگیرید و هم در آینده وارد صنعت های بزرگی مثل ساخت گیم و گیم دولوپری بشین، سعی کنید زبانتون رو قوی کنین. دیگه لازم نیست که حتما توی کلاس زبان شرکت کنین، فقط کافیه وارد سایت ما بشید و تو آزمون تعیین سطح انگلیسی شرکت کنین. بعدش ما راهنماییتون می کنیم و می تونین توی کلاس های آنلاین شرکت کنین یا اینکه از پکیج های آموزشی ما برای یادگیری آسان تر استفاده کنین.

وب سایت و شبکه های اجتماعی آکادمی زبان اکسیر حاوی اطلاعات مفید و کاربردی در زمینه آموزش زبان انگلیسی هست که توصیه می کنیم حتما به آنها سر بزنید. توصیه می کنیم که پیشنهادهای شگفت انگیز و شرایط ویژه ای که برای زبان آموزان عزیز در نظر می گیریم رو از دست ندید. پس همین الان امتحان کن:

  • دو جلسه اول پکیج های اکسیر رایگانه
  • دانلود رایگان کتاب آموزش انگلیسی ۸۰۰ صفحه ای اکسیر
  • دانلود رایگان کتاب آموزش آیلتس ۴۰۰ صفحه ای اکسیر
  • راهنمای کامل انتخاب منابع مناسب برای سلف استادی زبان
  • ۸۰۰ مقاله آموزشی رایگان روی وبسایت اکسیر
  • تعیین سطح و ارزیابی رایگان زبان انگلیسی
  • جزوه ی ایده های آیلتس مناسب برای رایتینگ و اسپیکینگ
  • دانلود سه هزار کلمه متداول لانگمن
  • راهنمای کامل انتخاب منابع مناسب برای سلف استادی آیلتس
  • صدها ویدیوی آموزشی زبان و آیلتس در اینستاگرام اکسیر
  • صدها ویدیوی آموزشی زبان و آیلتس در اینستاگرام، آپارات و یوتوب اکسیر
  • دوره رایگان جعبه ابزار زبان آموز
  • دوره رایگان اسرار موفقیت اکسیر آیلتس
  • دوره رایگان معجزه ی مرور
  • دوره رایگان ماشین چهارچرخه ی یادگیری زبان
  • دوره رایگان دیکشنری خواری

یک نکته دیگه!

آکادمی زبان اکسیر با انتخاب شعار «سبکِ زندگی»، ارایه دهنده ی دوره های آموزش آنلاین و آفلاین به تمامی علاقه مندان به زبان های خارجیه و با این امر امکان آموزش رو برای تمامی دوست داران زبان در داخل و خارج از ایران فراهم کرده. اکسیر انتخاب بهترین هاست.

...Mohammad...Thomas fu**ing shelbymeysambSamantavakoliArmaaeeLMr.jalilpourHaj_HosseinGramy k

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

انگلیسی یاد بگیر، گیمر شو و پول دربیار - گیمفا
انگلیسی یاد بگیر، گیمر شو و پول دربیار - گیمفا
انگلیسی یاد بگیر، گیمر شو و پول دربیار - گیمفا
انگلیسی یاد بگیر، گیمر شو و پول دربیار - گیمفا
انگلیسی یاد بگیر، گیمر شو و پول دربیار - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

انگلیسی یاد بگیر، گیمر شو و پول دربیار - گیمفا