کمپانی ناکون Daedalic Entertainment را خریداری کرد
شرکت ناکون (Nacon) اعلام کرده که برنامه دارد تا پایان سال جاری میلادی، شرکت دیدالیک انترتینمنت (Daedalic Entertainment) را با ۵۳ میلیون یورو، خریداری کند.
این معامله نه تنها به ناکون منابع بیشتر برای تولید بازیهای ویدیویی میدهد، بلکه تجربههای استودیوی دیدالیک در ساخت و انتشار بازیهای ویدیویی نیز به آیندهی کمپانی ناکون کمک فراوانی میکند. این دو شرکت در ساخت بازی The Lord Of The Rings: Gollum همکاری دارند.
کنترل شرکت دیدالیک انترتینمنت در دستان مدیر عامل و موسس آن، کارستن فیچتلمن (Carsten Fichtelmann) و مدیر اجرایی ارشد این شرکت، استفان هارمس (Stephan Harms)، باقی میماند و ناکون پروژههای آیندهی دیدالیک انترتینمنت را در فروش، انتشار و بازاریابی پشتیبانی خواهد کرد.
دیدالیک انترتینمنت در سال ۲۰۰۷ و در شهر هامبورگ آلمان تاسیس شد و از زمان افتتاح خود تقریباً ۹۰ بازی ساخته و منتشر کرده است. این استودیو برای فرنچایزهای Deopnia ،Shadow Tactics Blackguards ،The Whispered World و سریهای دیگر مشهور است.
آلین فالک (Alain Falc)، مدیر عامل کمپانی ناکون، در بیانیهی خود گفت:
ما در جریان همکاری جدید خود در پروژهی Gollum متوجه شدیم که ناکون و دیدالیک انترتینمنت ارزشها و اهداف یکسانی برای ارائهی تجربههای منحصر به فرد به گیمرها دارند. در نتیجه به نظر منطقی بود که همکاری خود را گسترش دهیم و برای این خرید که قدمی بلند در استراتژی ناکون است، بسیار خرسند هستیم.
مدیر عامل و موسس دیدالیک انترتینمنت، کارستن فیچتلمن (Carsten Fichtelmann)، اضافه کرد:
بعد از گذشت سالهایی مملو از رویدادها و موفقیتها، با افتخار به ۱۵ سال گذشتهی شرکت نگاه میکنم. دیدالیک انترتینمنت خود را به عنوان ناشر و سازندهی عناوینی فوق العاده در ژانرهای متنوع، در پلتفرمهای مختلف و در تمام سطح جهان ثابت کرده است. همراه با ناکون، ما قدم بعدی را در گسترش لیست بازیهای ویدویی تولیدی خود و استودیوهای مستقل دیگر، برخواهیم داشت. حالا به همکاری خود در The Lord of the Rings: Gollum نگاه میکنیم و به آیندهای روشنتر با یکدیگر امید داریم.
پر بحثترینها
- حداقل سیستم مورد نیاز Hellblade 2 مشخص شد
- منبع داخلی: Xbox کاملاً چند پلتفرمی خواهد شد و رویکردی شبیه به استیم را پیش خواهد گرفت
- ویدیو: بزرگترین بهروزرسانی بازی Starfield منتشر شد؛ اضافه شدن حالت ۶۰ فریم بر ثانیه
- سونی فروش Helldivers 2 را در کشورهای پشتیبانی نشده PSN متوقف کرد
- استیم درخواستهای ریفاند بازی Helldivers 2 را قبول میکند
- چرا متاکریتیک منبع قابل اتکایی نیست
- سیستم مورد نیاز Hellblade 2 مشخص شد
- Helldivers 2 رکورد تعداد نقدهای منفی استیم را در میان بازیهای پولی شکست
- Stellar Blade بالاترین امتیاز کاربران Metacritic در سال ۲۰۲۴ را از آن خود کرد
- مدیرعامل Helldivers 2 از لزوم داشتن حساب کاربری PSN ابراز تاسف کرد
نظرات
۵۳ میلیون یورو تا آخر سال
چه خنده دار 🤣
خب خداروشکر تا اینجا که خرید ها خوب پیش رفته😅 اون از خرید fucose و اینم از این خرید. بریم ببینیم بقیش چیه.