چگونه گیم پس ایکس باکس آلتیمیت تهیه کنیم ؟ - گیمفا
چگونه گیم پس ایکس باکس آلتیمیت تهیه کنیم ؟ - گیمفا
چگونه گیم پس ایکس باکس آلتیمیت تهیه کنیم ؟ - گیمفا
چگونه گیم پس ایکس باکس آلتیمیت تهیه کنیم ؟ - گیمفا

چگونه گیم پس ایکس باکس آلتیمیت تهیه کنیم ؟

پست گیمفا
۰۹:۴۹ ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
چگونه گیم پس ایکس باکس آلتیمیت تهیه کنیم ؟ - گیمفا

ابتدا این سوال در ذهن هرکسی پیش خواهد آمد که گیم پس چیست ، پس قبل از هر چیزی باید بگوییم سرویس گیم پس یک سرویس بی نظیر است که می‌توانید همه چیز را رایگان دانلود کنید. اگر شما هم از آن دسته پلیرهایی هستید که تصمیم گیری برای انتخاب بازی برایتان دشوار است و همیشه مانند یک سنجاب از شاخه ای به شاخه ای دیگر می پرید و بازی‌ها را یکی پس از دیگری امتحان می کنید و سعی می‌کنید بازی ای را پیدا کنید که بخواهید روزها در آن غرق شوید و عطش خود را خاموش کنید، خرید گیم پس دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستید. سرویس اشتراک گیم پس ارزان ترین راه به دست آوردن یک دنیا بازی است. این سرویس به شما امکان دسترسی به بیش از ۳۰۰  بازی را می دهد که ممکن است در گذشته از دست داده باشید و یا به خاطر گران قیمت بودن آن ها هرگز دستتان به این عناوین نرسیده است.

از نوستالژی های کلاسیک گرفته تا عناوین چشمگیر کنسول های Xbox Series X|S، سرویس گیم پس با کمترین قیمت همه چیز را در اختیار دارد.  بازی‌های جدید و قدیمی را به یک لذت مطلق تبدیل می‌کند. پلیرهایی که اشتراک پلی استیشن پلاس دارند می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. مایکروسافت نیز به همین صورت هر ماه پیشنهادات خود را گسترش می دهد و بازیکنان را در دنیایی از بازی های شگفت انگیز غرق می کند.

اگر تا به اینجای کار هنوز شگفت زده نشده اید باید بگوییم کار به همین جا ختم نمی شود شما می‌توانید با پرداخت هزینه ی بیشتری به Xbox Game Pass Ultimate  ارتقا پیدا کنید، که امکاناتی چون عضویت طلایی Xbox Live و دسترسی به  EA Play، Xbox Cloud Gaming  و Xbox Game Pass  را برای رایانه های شخصی فراهم می‌کند.

از کجا گیم پس بخریم

سایت نام آشنای سی دی کی اشتراکیCdkeyshare.ir  ) سال هاست که در زمینه ی فروش بازی های کنسول و سی دی کی اورجینال بازی های کامپیوتر پیشگام بوده و نیازهای گیمرهای کشور را به خوبی دنبال می کند. از این رو با ارائه بهترین قیمت اکانت های بازی به ویژه اشتراک ارزان گیم پس تلاش می کند دریچه ای دیگر از دنیای گیمینگ را برروی پلیرهای با استعداد ایرانی بگشاید. در حقیقت شما ارزان ترین قیمت خرید گیم پس را در سایت سی دی کی اشتراکی پیدا خواهید کرد. قیمت مناسب همراه با سرعت بالا در تحویل اکانت باعث شده تا CDKeyShare همیشه بهترین انتخاب برای خرید Game Pass باشد.

در حال حاضر سرویس گیم پس در مدت زمان های زیر به فروش می رسد :

  • خرید گیم پس ۱ ماهه
  • خرید گیم پس ارزان یکماهه
  • خرید گیم پس ارزان یکساله

همچنین نسخه گیم پس آلتیمیت نیز در مدت زمان های زیر موجود می باشد :

  • خرید گیم پس  Game Pass Ultimate برای ۱ ماه
  • خرید گیم پس  Game Pass Ultimate برای ۴ ماه
  • خرید گیم پس   Game Pass Ultimate برای ۸ ماه
  • خرید گیم پس   Game Pass Ultimate برای ۱۲ ماه

برای مثال شما با خرید گیم پس ارزان یک ساله می توانید با پرداخت هزینه ی کمتر از یک بازی اورجینال، صاحب صدها بازی اورجینال برای یکسال شوید. همچنین با خرید گیم پس برای PC شما می توانید بازی های جذاب ایکس باکس را نیز که در لیست بازی های سرویس موجود باشند رایگان دانلود  نمایید. لازم به ذکر است گیم پس ایکس باکس سری اس هیچ تفاوتی با گیم پس ایکس باکس سری ایکس یا قبلی ندارد و شما مثلا با تهیه گیم پس یک ماهه می توانید تمامی بازی های لیست را در هر کدام از کنسول های ایکس باکس اجرا نمایید. لیست بازی های گیم پس را از این لینک مشاهده کنید.

حال که سایتی با ارزانترین قیمت خرید گیم پس را به شما معرفی کردیم وقت آن رسیده است تا کمی هم از مزایای گیم پس بیشتر صحبت کنیم. اشتراک سرویس Game Pass Ultimate شامل Xbox Live Gold و دسترسی نامحدود به بیش از ۳۰۰ بازی با کیفیت بالا برای کنسول و رایانه می باشد. در ضمن لیست بازی های موجود دائماً بروز می شود.

مزایای خرید گیم پس
با خرید گیم پس ایکس باکس برای PC و XBOX خود از صدها بازی گوناگون بهره مند خواهید شد. Xbox Game Pass Ultimate شامل صدها بازی هیجان انگیز است. شما با خرید گیم پس التیمیت میتوانید از مزایای زیر در کنسول خود بهره مند شوید و یا برای PC  خود استفاده نمایید:

  • 🔥 Xbox Live Gold
  • 🔥 Xbox Game Pass
  • 🔥 Xbox Game Pass PC
  • 🔥 EA PLAY
  • 🔥Play games from the Cloud
چگونه گیم پس ایکس باکس آلتیمیت تهیه کنیم ؟ - گیمفا


راهنمای خرید گیم پس:

با توجه به نیاز خود میتوانید گیم پس ۱ ماهه ، ۲ ماهه  ، ۴ ماه  ، ۸ ماهه و یا گیم پس ۱۲ ماهه برای ایکس باکس و یا کامپیترpc خود تهیه نماید. میتوانید گیم پس ظرفیت کامل انتخاب کنید و یا از قابلیت ظرفیت هوم و یا غیر هوم بهره ببرید فروشگاه CDKeyshare این حق انتخاب را در اختیار شما قرار میدهد که بسته به نیاز خود انتخاب نمایید.

ظرفیت کامل چیست :
ظرفیت کامل بدین معناست که سرویس گیم پس بر روی اکانت شخصی خود شما خریداری میشود و کاملا قانونی و مطمئن انجام می شود که می توانید با خیال راحت استفاده نمایید .

ظرفیت هوم و غیر هوم چیست :
ظرفیت هوم و غیر هوم هم به صورت کاملا قانونی توسط ادمین بخش کنسول CDKeyshare  خریداری می شود که در اختیار شما میگذارد برای استفاده به صورت هوم و غیر هوم در کنسول ایکس باکس .

سوالات متداول

آیا گیم پس ایکس باکس و pc قانونی می باشد؟

بله گیم پس هایی که توسط سایت cdkeyshre.ir فروخته می شوند همگی قانونی تهیه و عرضه می شوند این فروشگاه قبل از دریافت نماد اعتماد هم سابقه فعالیت داشته و به مدت ۷ سال در این عرصه فعال بوده و با اطمینان میتوانید خرید خود را انجام دهید .

با خرید گیم پس میتوانیم به EA Play دسترسی داشته باشیم؟

بله با تهیه گیم پس ایکس باکس و pc  میتوانید به مجموعه بزرگی از بازی های EA Play دسترسی داشته باشید.

اکنون چند نکته را با هم مرور می‌کنیم تا در پیدا کردن بهترین فروشگاه اینترنتی از لحاظ پشتیبانی و ارائه خدمات به شما کمک کرده باشیم :

  • اعتماد سازی : فروشگاه CDKeyshare دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و تجارت می باشد و میتوانید با خیال راحت خرید خود را نهایی کنید  .

  • نسخه آلتیمیت یا نسخه استاندارد کدام بهتر است؟ هر دو نسخه گیم پس استاندارد و التیمیت عملکردی مشابه یکدیگر دارند فقط اینکه گیم پس استاندارد مختص pc  می باشد و گیم پس آلتیمیت هم برای ایکس باکس و هم برای pc  قابل استفاده می باشد و هر دو نوع گیم پس شامل بازی های EA PLAY  می باشند.


  • کدام ریجن  را انتخاب کنم؟ کلیه گیم پس ها اعم از گیم پس ایکس باکس و pc game pass همگی گلوبال هستند و هیچ گونه محدودیت استفاده نخواهند داشت.

The Beast Masterهالک ایرانیMahdithegamerRezaOmenRaminO2GhostGamerGodکاپتان استخونیمتأثر گشته

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

چگونه گیم پس ایکس باکس آلتیمیت تهیه کنیم ؟ - گیمفا
چگونه گیم پس ایکس باکس آلتیمیت تهیه کنیم ؟ - گیمفا
چگونه گیم پس ایکس باکس آلتیمیت تهیه کنیم ؟ - گیمفا
چگونه گیم پس ایکس باکس آلتیمیت تهیه کنیم ؟ - گیمفا
چگونه گیم پس ایکس باکس آلتیمیت تهیه کنیم ؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

چگونه گیم پس ایکس باکس آلتیمیت تهیه کنیم ؟ - گیمفا