اینسامنیاک گیمز برای سال 2022 چه برنامه‌هایی دارد؟
اینسامنیاک گیمز برای سال 2022 چه برنامه‌هایی دارد؟
اینسامنیاک گیمز برای سال 2022 چه برنامه‌هایی دارد؟
اینسامنیاک گیمز برای سال 2022 چه برنامه‌هایی دارد؟

اینسامنیاک گیمز برای سال ۲۰۲۲ چه برنامه‌هایی دارد

ابوالفضل مناف زاده
۱۶:۵۴ ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
اینسامنیاک گیمز برای سال 2022 چه برنامه‌هایی دارد؟

تاکنون هیچ خبر رسمی‌ای از برنامه‌های اینسامنیاک گیمز برای سال ۲۰۲۲ منتشر نشده است، اما هنوز هم می‌توان منتظر شنیدن اخبار هیجان‌انگیزی از این استودیو بود.

اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) در طی چند سال اخیر خود را به تیتر اول اخبار منتشر شده از استودیوهای پلی استیشن تبدیل کرده است و همچنان نیز قصد دارد تا این روند خوب را در سال‌های آتی ادامه دهد. این استودیو روند عالی خود را با عرضه‌ی بازی قابل تحسین Sunset Overdrive در سال ۲۰۱۴ آغاز نمود؛ عنوانی که اگر به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان عرضه نمی‌شد، توجه‌های به مراتب بیشتری را به سمت خود جلب می‌کرد. البته، مهارت این استودیو در خلق بازی‌های ویدیویی پیش‌تر با توسعه‌ی مجموعه‌هایی نظیر Spyro The Dragon اثبات شده بود، اما بخش عمده‌ای از شهرت اینسامنیاک گیمز در چند سال اخیر و پس از خریداری شدن توسط سونی به دست آمده است.

در واقع، پس از خریداری شدن این استودیو توسط سونی و پیوستن آن به خانواده‌ی پلی استیشن، دو بازی فوق‌العاده عالی Marvel’s Spider-Man و Ratchet and Clank: Rift Apart خلق شدند. از طرف دیگر، سرعت بسیار بالا و عجیب این استودیو در توسعه‌ی عناوین جدید نیز موضوع دیگری است که نگاه‌ها را به سمت اینسامنیاک گیمز معطوف کرده است. طی آخرین رویداد پلی استیشن در سال ۲۰۲۱ مشخص شد که اینسامنیاک گیمز در حال توسعه‌ی دو باری بزرگ به صورت همزمان است که البته هیچ کدام در سال ۲۰۲۲ منتشر نخواهند شد. اما این بدین معنا نیست که این استودیو طی سال جاری میلادی در سکوت مطلق فرو خواهد رفت.

Marvel’s Spider-Man 2

اینسامنیاک گیمز برای سال 2022 چه برنامه‌هایی دارد؟

اگرچه پیش‌تر به صورت رسمی اعلام شد که بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار است تا در سال ۲۰۲۳ منتشر شود، اما طرفداران این مجموعه می‌توانند منتظر ارائه‌ی نمایش و یا نمایش‌هایی از این بازی در طول سال ۲۰۲۲ میلادی باشند. به احتمال بسیار فراوان در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی باید منتظر رویداد جدید و بزرگی از پلی استیشن باشیم و ممکن است که نمایشی مفصل از این بازی را طی آن رویداد مشاهده کنیم. با توجه به اینکه این بازی در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، ارائه‌ی نمایش‌هایی از گیم‌پلی آن در سال ۲۰۲۲ چندان تعجب آور نخواهد بود.

با توجه به ترافیک بسیار پایین عناوین معرفی شده‌ی پلی استیشن در سال ۲۰۲۳، منطقی است که سونی در مقاطع انتهایی سال ۲۰۲۲ روند بازاریابی خود را تشدید کند. همچنین، این موضوع نه تنها برای سونی، بلکه برای استودیوی اینسامنیاک گیمز نیز حیاتی است و برای جلب رضایت طرفداران Marvel’s Spider-Man باید تبلیغات زیادی پیرامون نسخه‌ی جدید آن انجام دهد. همچنین، هرچه بیشتر از زمان توسعه‌ی Marvel’s Spider-Man 2 سپری شود، چیزهای بیشتری برای نمایش وجود خواهد داشت. بنابراین، احتمال می‌رود که در سال ۲۰۲۲ شاهد انتشار تریلری از این بازی باشیم که نحوه‌ی همکاری شخصیت‌های Miles Morales و Peter Parker را به تصویر می‌کشد.

همچنین، انتشار جزئیات بیشتری از داستان و روایت بازی Marvel’s Spider-Man 2 توسط اینسامنیاک گیمز در سال جاری منطقی خواهد بود. این جزئیات می‌تواند در قالب پست‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی و یا با انتشار یک تریلر داستانی از بازی که کم و کیف نقش‌های Venom و Kraven را شرح می‌دهند نشر شود. از طرف دیگر، وبلاگ رسمی پلی استیشن نیز می‌تواند به جزئیات جدیدی از بازی از جمله مکانیزم‌های جدید آن اشاره کند و به احتمال فراوان تاریخ قطعی و دقیق انتشار Marvel’s Spider-Man 2 نیز در سال ۲۰۲۲ اعلام شود.

Marvel’s Wolverine

اینسامنیاک گیمز برای سال 2022 چه برنامه‌هایی دارد؟

چیزهایی که ظاهر ویترین پلی استیشن و استودیوی اینسامنیاک گیمز در سال‌های آتی را خاص می‌کنند تنها به عنوان Marvel’s Spider-Man خلاصه نمی‌شوند. در واقع، اینسامنیاک گیمز در طی آخرین رویداد پلی استیشن در سال ۲۰۲۱ از بازی Marvel’s Wolverine رونمایی کرد تا شوق و اشتیاق طرفداران مارول به بالاترین حد ممکن برسد. البته، این استودیو در آن مقطع تصمیمی برای اعلام تاریخ انتشار این بازی نگرفت.

در حالی که اینسامنیاک گیمز به اندازه‌ی کافی مطمئن بود که بازی Marvel’s Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد، این اطمینان را در مورد Marvel’s Wolverine نداشت و احتمالاً عرضه‌ی این بازی به سال‌های ۲۰۲۴ و یا ۲۰۲۵ موکول خواهد شد. از طرف دیگر، با توجه به این موضوع که بازی Marvel’s Wolverine توسط تیم توسعه‌ی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ساخته می‌شود، عرضه‌ی آن تنها یک یا دو سال پس از انتشار Marvel’s Spider-Man 2 منطقی به نظر می‌رسد. همچنین، با توجه به این که Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر شد، می‌توان حدس زد که Marvel’s Wolverine هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود قرار دارد.

با این حال، طرفداران Marvel’s Wolverine از زمان معرفی آن تاکنون اطلاعات بسیار اندکی بدست آورده‌اند. این اطلاعات به خشونت آمیز بودن بازی و نویسندگی آن توسط نویسنده‌ی بازی Spec Ops: The Line یعنی آقای والت ویلیامز (Walt Williams) خلاصه می‌شود. در مجموع، به احتمال بسیار فراوان در سال ۲۰۲۲ تیزرهای کوچکی از این بازی منتشر شده و انتشار تریلر مفصل‌تری از آن نیز به رویدادهایی نظیر PlayStation Showcase موکول خواهد شد. این تریلر احتمالاً شباهت زیادی به تریلر معرفی بازی Marvel’s Spider-Man 2 خواهد داشت و در سال‌های آتی می‌توان نمایشی از گیم‌پلی Marvel’s Wolverine را مشاهده نمود.

علاوه بر این، انتشار یک تریلر داستانی و نگاهی کلی به ظاهر شخصیت Logan می‌تواند رده‌بندی سنی بزرگسالانه‌ی این بازی را تایید کند. اما در حالی که استودیوی اینسامنیاک گیمز شدیداً در حال تلاش برای توسعه‌ی عناوین آتی خود است، بهتر است که انتظارات خود را کنترل کنید. در واقع، با توجه به انتخاب تیم توسعه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برای این بازی به نظر می‌رسد که اینسامنیاک گیمز قصد دارد تا تمرکز بیشتری روی Marvel’s Spider-Man 2 داشته باشد و در مقطعی فعلی روی درخشش این بازی در سال ۲۰۲۳ حساب باز کرده است.

بازی معرفی نشده‌ی اینسامنیاک گیمز

اینسامنیاک گیمز برای سال 2022 چه برنامه‌هایی دارد؟

در حالی که اینسامنیاک گیمز شدیداً با توسعه‌ی دو عنوان مارول خود را مشغول کرده است، اما عنوان سومی نیز در دست ساخت دارد. در حال حاضر، جز چند نفره بودن این بازی جزئیات دیگری در مورد این پروژه‌ی معرفی نشده در دسترس نیست. این بازی نیز خود توسط آگهی استخدام این استودیو فاش شد و با توجه به سرعت عمل و توانایی‌های اینسامنیاک گیمز برای غافلگیر کردند دارندگان پلی استیشن، احتمالاً شاهد معرفی این پروژه در سال ۲۰۲۲ خواهیم بود.

در مورد اینکه این پروژه چه می‌تواند باشد، چندین فرضیه وجود دارند که قوی‌ترین آن‌ها بازگشت مجموعه‌های قدیمی سونی و اینسامنیاک گیمز قلمداد می‌شود. برای مثال، اگر این بازی چند نفره عنوانی PvP باشد، می‌توانیم منتظر بازگشت مجموعه‌ی بزرگ Resistance باشیم. همچنین، اگر قرار است تا بازی چند نفره‌ی کو-آپ و PvE روبرو باشیم، ممکن است که شاهد نسخه‌ی جدید Sunset Overdrive و یا حتی نسخه‌ای کو-آپ از بازی Ratchet and Clank باشیم.

از طرف دیگر، با توجه به کمبود اطلاعات از این بازی جدید باید در مورد آن محتاطانه قضاوت نمود، چرا که حتی ممکن است این بازی یک آی‌پی کاملاً جدید باشد. به هر ترتیب، بسیار بعید است که شاهد عرضه شدن این بازی پیش از سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ باشیم و برای دریافت اطلاعات بیشتر از آن تنها باید منتظر اعلامیه‌های رسمی سونی و اینسامنیاک گیمز بمانیم.


موارد ذکر شده، احتمالاتی هستند که منتظر وقوع آن‌ها در سال ۲۰۲۲ هستیم. نظر شما در این باره چیست؟

Moein MM2علیGod of the gameDARKSIREN❤GOD OF WAR❤S@alistarREZA_OXMEYSAMB300Atomic SoldierXerexplaySquatlatexJin sakaiKHEDER_Pro_GamerS Ghost of SpartaMengoalinerdvitto corleoneGramy kOldman1973more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اینسامنیاک گیمز برای سال 2022 چه برنامه‌هایی دارد؟
اینسامنیاک گیمز برای سال 2022 چه برنامه‌هایی دارد؟
اینسامنیاک گیمز برای سال 2022 چه برنامه‌هایی دارد؟
اینسامنیاک گیمز برای سال 2022 چه برنامه‌هایی دارد؟
اینسامنیاک گیمز برای سال 2022 چه برنامه‌هایی دارد؟

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • «اینسامنیاک گیمز برای سال ۲۰۲۲ چه برنامه‌هایی دارد»

    جواب: برنامه های خوب.

    Moein MM2King Jim RyanA,,shSpider-Mah04❤GOD OF WAR❤Spider-ManNathan@alistarThe Cat LadyRDR2more
  • AmirAgha گفت:

    آقا اون بازی سومشون دکتر استرنجه
    لو رفت دیگه

    Moein MM2Jin sakaiعلیPlaystation x Bungie❤GOD OF WAR❤Spider-Man@alistarRDR2Mahdiتی‌تاپ طلاییmore
    • Squatlatex گفت:

      خبرشو کجا خوندی خدا کنه واقعی باشه اگه بعد دکتر استرنج۲ بیاد از هایپ منفجر میشم.

      Moein MM2❤GOD OF WAR❤Spider-Man@alistarRDR2
      • AmirAgha گفت:

        داداش یکی از اینسایدرهای دنیای سینمایی مارول که به بخش سینمایی مارول وصله
        گفت که شنیدم مارول با اینسامنیاک گیمز(دقیقا اسم استودیو رو گفت)
        برای ساخت یه بازی خطی از دکتر استرنج توافق کرده
        قبل از اونم چنتا شایعه خیلی خیلی کوچیک بود
        ولی این فرد خیلی سابقش خوبه و خیلیم شناخته شدس
        من اسمشو نمیدونم
        ولی من این خبرو توی کانالهای اخبار سینمای مارول خوندم
        تقریبا قطعیه
        من که یه درصد هم شک ندارم

        Moein MM2علی❤GOD OF WAR❤Spider-ManSquatlatex@alistarتی‌تاپ طلایی
  • بیشتر منتظر کدوم بازی اینسومنیاک هستید
    ۱‌..اسپایدرمن۲ لایک
    ۲..ولوورین دیس

    Moein MM2Jin sakaiKing Jim RyanK1Sajad AkbعلیPlaystation x BungieA,,shDARKSIRENMengomore
    • Max22 گفت:

      گزینه ۳: هر دو
      به هیچ عنوان نمیتونم انتخاب کنم به همین دلیل نه دیس میدم نه لایک امید جان

      Moein MM2Jin sakaiPlaystation x BungieSpider-Mah04❤GOD OF WAR❤MengoNathan@alistarMax22RDR2more
    • Squatlatex گفت:

      یعنی با این نظر سنجی قسمم دادی که بهت دیس بدم 🤣🤣🤣شرمنده من شخصیت ولورین رو خیلی دوست دارم چون خیلی دارک تر از بقیه است.

      Moein MM2Jin sakaiSpider-ManMax22RDR2از کاکاسنگیون هستم
    • RDR2 گفت:

      حقی اسپایدرمن ۲ خیلی هایپ بالاتری داره ولی چون ولورین نسخه اول هست و چیزی ازش نمیدونیم و خیال پردازی زیادی میشه درموردش داشت و همینطور خشونت بالای شخصیت اکثرا به ولورین رای میدن ولی اگه هر دو اولین بازی ازشون بود که میدیدیم مطمئن باش اسپایدرمن رای بیشتری می اورد ( یه بازی دیگه داره بدلیل علاقه بی دلیل که بعضی ها بهش دارن داره میره تو لیست منفور هام با اینکه پتانسیل بالایی داره و طرفدارشم ولی بدلیل خورده شدن حق دیگری باید بشم دشمنش و the last of us تو لیستم هست چون احساس میکنم حق uncharted داره خورده میشه و همینطور gta چون احساس میکنم حق Rdrداره خورده میشه و الانم که متاسفانه ولورین داره اضافه میشه بهشون و دلیل اینکه اینارو گفتم اینه که بدونید چرا از بعضی شاهکار ها بدم میاد ) حالا از حق خورده شدن ایراد نگیرین نمیدونستم از چه کلمه ای استفاده کنم خودتون بگیرین دیگ 😉😉😉

      Moein MM2Jin sakaiعلی❤GOD OF WAR❤Spider-ManSquatlatex
  • اسپایدرمن حسرت ابدی کاربران محترم ایکس باکس 🙂

    Moein MM2Jin sakaiP.morgan 𔓙hعلیPlaystation x BungieA,,shDARKSIRENMengo❤GOD OF WAR❤more
  • سلام
    اینسامنیاک گیمز برای سال ۲۰۲۲ چه برنامه‌هایی دارد؟

    جواب:برنامه های تکنیکی یوبیسافتی

    نه فقط اینسامینیاک گیمز بلکه تمام استودیو های سونی با مدیریت مدیریت جیم رایان همین خواهند بود

    Moein MM2UNCLE ARTHURJin sakaiK1Playstation x BungieA,,shDARKSIREN❤GOD OF WAR❤MengoSpider-Manmore
  • shir taziyeh گفت:

    واقعا برای منم سواله تیم رچت و تیم جدید دارن رو چه بازی هایی کار میکنن آیا اونا هم مارولی هستن؟

    Moein MM2❤GOD OF WAR❤Spider-ManRDR2The صخرهSquatlatexMax22
  • Amirkhan گفت:

    دیگه مقالهاتون داره الکی میشه

    اگه بازی برای ۲۰۲۲ داشته باشن ، بازی کوچکی خواهد بود ..
    انتظار بلاک باستر نداشته باشید

    Moein MM2Jin sakaiK1DARKSIREN❤GOD OF WAR❤Spider-Manاز کاکاسنگیون هستمThe صخرهSquatlatexshadowmore
  • Redgurd گفت:

    استودیو های مثله اینسامنیاک و ابسیدین به خاطره سرعت بالای کارشون و ساختن چند پروژه با هم حرف ندارن.

    Moein MM2Jin sakaiDARKSIREN❤GOD OF WAR❤Spider-ManSpider-Mah04P.morgan 𔓙The صخرهSquatlatexshadowmore
    • RDR2 گفت:

      ساختن چند پروژه باهم درسته ولی سرعتشون معمولی هست این سانتا مونیکا هست که بازی چهار ساله تحویل میده و باقی استودیو ها همه با فاصله ۵ سال میدن مثلا هوریزان از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ میشه ۵ سال و اسپایدرمن از ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ میشه ۵ سال و این سانتا مونیکا هست که زود میسازه ( از ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ میشه ۴ سال )

      Playstation x Bungie❤GOD OF WAR❤RedgurdRDR2
  • RDR2 گفت:

    ۱.اسپایدرمن ۲ شاهکار ترین انحصاری سونی میشه و میترکونه و همه ‌ی رکورد ها و جایزه ها رو بدست میاره حتی ممکنه بدلیل بی رقیب بودن تو سال ۲۰۲۳ به پر افتخار ترین گیم سونی تبدیل بشه و فکر میکنم متاش هم خوب از اب در بیاد
    ۲.ولورین نشون میده دلیل اینکه اسپایدرمن مثل گاد یا tlou2 نیست نا توانی استودیو نیست بلکه بازی بهشون نیاز نداشته ولی تو این بازی میبینیم چقدر خوب از پسش بر میاد این استودیو و تازه خیلی بهتر هم ازشون میشه و من خودم کمی احتمال میدم اگه نخوان اسپایدی ۳ تکراری بشه به سبک این بازی بسازن بازی رو و شاهد عنوان جهان بازی نباشیم البته مطمئن نیستم و میتونین این بخش نظرمو فاکتور بگیرین
    ۳.بازی بعدی اگه به مارول ربط نداشته باشه احتمال زیاد رچت هست بصورت کو اپ‌
    این نسل نماد سونی اینسامنیاک و بازیاشن همونطور که خیلی وقته ناتی داگ از پلی استیشن ۳ نماد سونی بوده

    Moein MM2علیA,,shتی‌تاپ طلاییThe صخرهshadowSquatlatexALIREZA0111جیمRDR2
    • Squatlatex گفت:

      سونی یک دونه نماد نداره فقط هر نسل چندتا بهش اضافه میشه آلان گوست آف سوشیما نماد پلی استیشن شده درضمن تا بازی بعدی ناتی و گاد بعدی نیاد برای اینکه بگیم این بازی می‌تونه بزنه رو دست باقی استودیو های سونی زوده.

      Moein MM2❤GOD OF WAR❤RDR2
    • خیلی وقت پیش یه نفر توی ردیت ادعا کرده بود از توسعه دهنده ها هستش مطالبی رو بعد از رونمایی عنوان کرد که اگر دروغ نگفته باشه اسپایدرمن ۲ واقعا میتونه یکی از بهترین بازی های تاریخ پلی استیشن باشه
      میتونیم بگیم بعد از ۱۰ سال شاهد انقلاب توی مکانیک های web swimming بازی های جهان باز اسپایدرمن هستیم از طرفی طبق ادعاش مدت زمان خط داستانی ۲ برابر نسخه اول هستش و مراحل فرعی به شدت عمیق هستن طوری که بعضی از این مراحل فرعی در مناطقی خارج از نیویورک روایت میشن! ایشون همین طور گفتن بعضی از شخصیت ها میمیرن اما اسپایدرمن! مارول گفته بود داستان دارک تری داره

      Moein MM2❤GOD OF WAR❤کاپتان استخونیSquatlatexRDR2
  • Squatlatex گفت:

    با راه اندازیmguسونی میوفته تو عسل مردعنکبوتی۲ تریلر خالیش۲۱میلیون بازدید تو ۴ماه داشته لوگان هم که محبوب ترین شخصیت xmanدرکنار ددپول هست
    تازه مردعنکبوتی۱شروع کار بود۲۰میلیون فروخت حالا قسمت دومش چقدر بشه خدا می‌دونه ماشین پولسازی سونی که اندازه یک ناشر بازی میده همین اینسامینیاک. فکر کن دوتا بازی برای لانچ سونی داد رچت بازی تماما نسل بعدی که متا۸۹گرفت که فوق العاده است مایلز مورالز هم که اگه اشتباه نکنم۸۶شداین نشون میده هم کمیت دارن هم کیفیت.

    Moein MM2❤GOD OF WAR❤MengoThe صخرهshadowMax22ALIREZA0111S Ghost of SpartaRDR2Redgurd
  • RDR2 گفت:

    خیلی ممنون برای مقاله چون یکم این استودیو به دست فراموشی سپرده شده بود

    Moein MM2King Jim Ryan❤GOD OF WAR❤Spider-ManRDR2امیر حسینMengoThe صخرهSquatlatexshadowmore
  • Nion گفت:

    توجه کردید که از وقتی مایکروسافت اکتی بلیزارد رو خرید ، فقط اخبار استودیوهای سونی منتشر میشه حتی شده با حدس و گمان تاریخ ها هم که شده استودیوهای سونی رو تبلیغ می کنن ..خخخخ

    همین بانجی سالی دو تا خبر ازش نبود الان هر روز از ظرفیتها و فلان فلان شرکت گفته میشه … حالا بانجی تنها رو خرید میپرن تو خریدهای قدیمی …

    والا بتسدا با این هم عنوان معروف در حد دو قطره خبر ازش پخش نمیشه

    Moein MM2King Jim RyanK1RDR2MahdiThe صخرهSquatlatexMax22
  • Sixaxis V گفت:

    واقعا شرکت خلاقو قابل تحسینیه به عنوان فن ایکس میگم
    هرکی کارای اینسامنیک رو زیر سوال ببره یا هیت بده واقعا گیمر نیست

    Moein MM2King Jim RyanNathanRDR2MengoP.morgan 𔓙The صخرهSquatlatex
  • harvey bent گفت:

    امیدوارم این نسل resistance جدید داشته باشیم
    🙁
    🙁

    Moein MM2Spider-Mah04RDR2
  • Squatlatex گفت:

    ولورین قرار اون روی دارک اینسامینیاک رو به تصویر بکشه فکر کن چی بدن از افرادی که استخدام کردن و خودشون اعلام کردن قراره یک بازی خفن و پر از خشونت باشه!!!.

    Moein MM2RDR2
  • Mengo گفت:

    یه نکته جالب درباره اینسامنیاک گیمز بگم
    استودیو الان بالای ۴ تا تیمه مختلف داره
    که تیم اول تیم اسپایدرمن ۲۰۱۸ هستش که داره رو نسخه دوم کار میکنه
    تیم دوم هم تیم مایلز مورالز هست که داره رو ولورین کار میکنه
    تیم سوم هم که تو متن بهش اشاره شد داره رو یه بازی چند نفره کار میکنه (البته معلوم نیست دقیقا بازی چند نفره باشه فقط و یا به چه چیزی مربوط باشه ولی بعضی ها میگن ممکنه نسخه جدید سانست باشه که بخش چند نفره هم داره چون خود کارگردان رچت چند وقت پیش داشت از علاقش به بازگشت این سری صحبت میکرد و از اونجایی که نسخه اول در کنار بخش داستانی اگه اشتباه نکنم بخش آنلاین داشت احتمال داره درست باشه)
    تیم چهارم هم که تازه تشکیل شده معلوم نیست دارن چیکار میکنن یا دارن دنباله رچت رو میسازن یا شایدم رسیستنس جدید چون اون هم چندوقت پیش مصاحبه کردن و از علاقشون به ادامه این مجموعه صحبت کردن و از اونجایی که سونی الان به شدت تو سبک شوتر کمبود داره ممکنه برن سراغش

    SquatlatexجیمRDR2
  • Spider-Man گفت:

    متا ۹۴ یا ۹۵ میدونم که همتون دیس لایک میدین اما من مطمئنم که کمه کم متاش بالای ۹۲ هست ولی به نظر من متاش ۹۴ میشه چون الان مراحل اولیه این بازی رو ساختن و فقط به داستان ، مراحل فرعی نقشه و بعضی از چیز هاش رو کلا پنج سال وقت گذاشتن ببینید این اثر عالی هست یا نه یا الان اسپایدر من مایلز مولارز یه نسخه فرعی بود که تقریبا اندازه خودش موفق حالا ببینید این دیگه چی میشه تازه برا ساخت نسخه اولش کلا چهار سال وقت گذاشتم حالا دیگه این مراحل اولیه اش رو هم ساختن و پنج سال وقت گذاشتن ببین دیگه چی میشه ببینید آیا حرفم غیر منطقی بود دیس لایک بدین

    A,,shSquatlatexRDR2
  • Hasan0930 گفت:

    فکر نکنم گیم پلی ولورین رو ۲۰۲۲ ببینیم ولی اسپایدی دو چرا… پروژه سوم اینسامنیاک هم قطعیه ولی فکر نکنم ۲۰۲۲ معرفی بشه

    MengoSpider-ManSquatlatex
  • بیشتر از همه برای ولورین هایپم
    خیلی دوست دارم ببینم چطور درش میارن

    MengoSquatlatex
  • Nathan گفت:

    بعد ناتی داگ استدیو محبوبمه

    SquatlatexKing Jim RyanRDR2
  • من اگه رسیستنس نباشه شهرو بهم میریزم نه نیرو انتظامی می‌تونه جلومو بگیره نه رییس جمهور نه بالاترش

    SquatlatexK1
  • سلام ببخشید اول اینو بگم اینسامنیاک گیمز واقعا کارش درسته و جیم رایان باید بزنه اونا رو دور کند یا متوسط میترسم تا ۲۰۲۵ کل مارول رو بسازه 😂 اینم باید در جواب دوستمون که میگفت گاد نماد ps نیست اسپایدی یا ولورین هست بگم منم خیلی مرد عنکبوتی و(مخصوصا ولورین)رو دوست دارم اما معروفیت این شخصیت ها برا یه عده که فقط از رو فیلم هاشونه که طرفدار پیدا کردن و الان این همه نفر هایپن براش ولی گاد طرفدارای دو آتیشه مثل خودم رو که کم هم نیستن رو از دل همین کنسول سونی جمع کرده الان پورتش به pc رودقت کنید ۳ هفته اوله اگر مثل مارول یه سه گانه سینمایی از کریتوس رو تو یونان میدادن بیرون با همون خشونت یا حتی بیشتر اون وقت هم رکورد فیلم هم بازی جابجا میشد و هم طرفدارای خیلی زیادتری نسبت به الان پیدا میکرد ولی چه فکری میکنن خدا میدونه. جناب اقای مناف زاده خبر یا شایعه جدیدی در مورد سینمایی گاد نگفتن ممنون.

    SquatlatexRDR2Omidsoltani7
    • RDR2 گفت:

      داداش من که نگفتم گاد بازی بدیه ولی خدا وکیلی اگه از نظر فنی و گیم پلی بگیم به rdr2 و tlou2 نمیرسه ولی اگه از نظر کوبیدن ساختن بگیم اسپایدرمن از هیچی و با بدترین ذهنیت همه برای یه شکست رفتن دنبالش حالا شما الانو نبین همه تعریف میکنن ازش برو چند تا مقاله قدیمی قبل عرضه ازش بخون تا بفهمی چی میگم و تازه دارم میگم اره تو پلی استیشن ۲ خودم عاشقش بودم ولی تو ps4 اون حس رو بهم نمیداد البته با پیشرفت تکنولوژی دیگه هر شخصیتی با هر قابلیتی رو میتونن بسازن و بیشتر شخصیت هایی کژوال پسند هستن که بتونن پر واز کن و مثلا لیزری چیزی بزنن مثلا الان سانتا رو پروژه ثور کار کنه رو دسته کریتوس بلند میشه البته اگه مثل مارول با لحن طنز امیز بسازنش (خدای خشونت = ولورین***) حقی این که شما محبوبیت این بازی رو زدی به پای فیلم هاش رو قبول ندارم چون بازی های قبلی هم پس باید موفق میشدن ولی همشون شکست بودن و اصلا همین که بازی ای ساخته اونم برای اولین بار که کنار رد دد ۲ و گاد اف وار قرار گرفته خوش خیلی حرفه داداش و اینکه اصلا شما میگی گاد چون خشونت داره کژوال پسند نیست اشتباهه چون شخصیت خشن تر ازش داریم کژوال پسند و دلیلش اینه هیچ بچه ای نمیخواد کریتوس باشه چون اون حس هیرو بون رو بهشون نمیده ولی اسپایدر من یه قهرمان از هر نظر به یه قهرمان میخوره و همه دوست دارن اسپایدرمن باشن و با بازی اون حس اسپایدرمن بودن به شما منتقل میشه

      RDR2❤GOD OF WAR❤Squatlatex
  • یه ایده ای دارم که کاش یه روزی رخ بده ولی فک نکنم بشه
    ملا مارول با سونی همکاری بکنن اسپایدی بعدی فیلمنامه رو قبل از عرضه فیلم در اختیار اینسامنیاک قرار بدن بعد طوری زمانبندی کنن که همزمان هم فیلم و هم بازی با هم منتشر بشن
    چیز باحالی میشه

اینسامنیاک گیمز برای سال 2022 چه برنامه‌هایی دارد؟