غیرقابل بازی شدن Modern Warfare با به‌روزرسانی جدید Warzone
غیرقابل بازی شدن Modern Warfare با به‌روزرسانی جدید Warzone
غیرقابل بازی شدن Modern Warfare با به‌روزرسانی جدید Warzone
غیرقابل بازی شدن Modern Warfare با به‌روزرسانی جدید Warzone

غیرقابل بازی شدن Modern Warfare با به‌روزرسانی جدید Warzone

EverSinn3r
۱۸:۵۰ ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
غیرقابل بازی شدن Modern Warfare با به‌روزرسانی جدید Warzone

با این که ۲ سال از انتشار ریبوت Modern Warfare می‌گذرد، این اثر همچنان پلیرهای زیادی دارد؛ اما به‌روزرسان جدید بازی Warzone، باعث بروز مشکلاتی شده است.

وجود نسخه‌های جدیدتر از یک فرنچایز همیشه‌ به‌ معنای بهتر بودن آن‌ها نیست. این موضوع کاملا در مورد Call of Duty: Modern Warfare صدق می‌کند؛ چون با وجود گذشت ۲ سال از عرضه‌ی این عنوان و سنت همیشگی کوچ طرفداران این مجموعه به نسخه‌های بعدی که Vanguard و Black Ops Cold War هستند، بازی Modern Warfare 2019 همچنان طرفداران و بازیکنان بسیاری دارد یا شاید بهتر است بگوییم داشت. زیرا به‌روزرسان مورد انتظار Warzone که نقشه‌ی جدید Caldera را به آن اضافه می‌کند، باعث ایجاد مشکلات فنی گسترده‌ای اعم از کرش‌های پرتکرار، بسیاری از پلیرها را خشمگین و ناراضی کرده است.

در ادامه نظرات برخی از کاربران ردیت را در مورد مشکلات به وجود آمده، مطالعه خواهید کرد:

به نظرتان این آخرین ضربه‌ی استودیوی ریون (Raven) بر پیکر Modern Warfare خواهد بود؟

کاربر ردیت

کاربری با ایجاد این پست و صحبت در مورد تغییرات در موتور بازی‌سازی و مشکلات به وجود آمده در این عنوان که آن‌ را “غیرقابل بازی می‌کند”، بیش از ۲۰۰۰ رای مثبت دریافت کرده است. همچنین پست منتشر شده از یک کاربر دیگر نیز نشان می‌دهد که آن‌ها پس از این به‌روزرسانی با مشکلات سرور و پینگ بالا روبه‌رو شده‌اند.

آخرین پستی که از کاربران ردیت در مورد این عنوان منتشر شده، در مورد وضعیت کنونی این بازی توضیحات بیشتری داده و انتقادات و خشم کاربران را در رابطه با این به‌روزرسانی، بیان می‌کند:

من از زمان انتشار Modern Warfare 2019 به تجربه‌ی آن پرداختم، این بازی فوق‌العاده بود. با اینکه از بعضی جهات مشکلاتی داشت، اما هنوز هم بی‌نظیر بود. اکتیویژن چطور توانسته چیزی که به این خوبی اجرا می‌شود را نابود کند! برایم مهم نیست که آن‌ها بخواهد محتوای جدید اضافه کنند یا به‌روزرسانی‌های مختلف منتشر کنند، من فقط می‌خواهم بازی به درستی اجرا شود، چون صرفا غیرقابل بازی است!

کاربر ردیت

طرفداران این عنوان، صرفا به دلیل پیشروی در بخش آنلاین و بالا بردن سطح اسلحه‌ها Modern Warfare را بازی نمی‌کنند؛ آن‌ها بیشتر مجذوب جادویی شده‌اند که در این عنوان نهفته‌ است شده‌اند که باعث می‌شود حال و هوای قدیمی این سری را حس کنند. همچنین با توجه به مشغله‌های فعلی اکتیویژن، باید دید که این استودیو تصمیم بهبود وضعیت Modern Warfare را دارد یا خیر.

BombsamAlirezaDARKSIRENامیرعلی قهرمانیUbisoft,EA,Rockstar,Tell Talemohammad reza gamerMr.91100علی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

غیرقابل بازی شدن Modern Warfare با به‌روزرسانی جدید Warzone
غیرقابل بازی شدن Modern Warfare با به‌روزرسانی جدید Warzone
غیرقابل بازی شدن Modern Warfare با به‌روزرسانی جدید Warzone
غیرقابل بازی شدن Modern Warfare با به‌روزرسانی جدید Warzone
غیرقابل بازی شدن Modern Warfare با به‌روزرسانی جدید Warzone

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • . گفت:

    مدرن ۲۰۱۹ رو من بخش استوری رو میرفتم بعد تموم شدن هر مرحله موقع نشون دادن کاتسین کرش میکرد

    AlirezaAtomic SoldierDARKSIRENUbisoft,EA,Rockstar,Tell TaleMr.9
  • HSM گفت:

    اقا من وارزون رو ۴۴ گیگ اپدیت کردم روز اول مپ جدید رو بازی کردم بد نبود باحال بود و الان دو روزه بازی از دسترس خارجه نمیشه بازی کرد

    AlirezaHossein GamerUbisoft,EA,Rockstar,Tell TaleTlou part 2 game of the centuryPC gamer ;)
  • Mãhdīær گفت:

    هرروز از این اکتیویژن بیشتر بدم میاد

    BombsamKaashefنyasiDARKSIRENUbisoft,EA,Rockstar,Tell TaleSkyrim : The Elder Scrolls V
  • SSrM گفت:

    Fps drop شدید
    Bloom
    باگ و ریس شدن pc
    از کار افتادن انتی چیت جدید، حتی ایزی تر از انتی چیت قبلیه
    به شدت همه چی بده

    Ubisoft,EA,Rockstar,Tell TaleSkyrim : The Elder Scrolls VTlou part 2 game of the centuryP.morgan 𔓙SiRSiNa
  • Whatever گفت:

    میگم دوباره multiplayer pack یا یه همچین چیزی همراه اپدیت دادن بیرون؟

    Ubisoft,EA,Rockstar,Tell TaleTlou part 2 game of the century
  • حالا برید نقشه جدید Warzone رو تجربه کنید تا بفهمید چقدر افتضاحه و اصلا بعد از وردانسک و اون مینی مپه که حذف شده، دیگه حال هوای گذشته بازی رو نداره و با سلاح های جدید جذابیتش از بین رفته. سر همین حرفم کلی هم به من منفی دادن.

    وقتی بچه ۱۵ ساله بیاد Warzone بازی کنه و نظر بده همین میشه تحش…
    وقتی بچه ۱۵ ساله بیاد بازی آشغال نسل ۹ با گرافیک بالا بازی کنه و بگه اووووف همینه…

    این Warzone هم نمیگم برید بازی کنید خوش نمیگذره، فقط داره پسرفت میکنه و اصلا راضی کننده نیست. به هر دوست ایرانی ای هم جوین میشیم همین نظر رو داره و کلی هم فحش میکشه تو بازی…

    بعضیا غرور دارن نمیخوان واقعیت ها رو قبول کنن.

    فقط دوستان قدیمی که از Call of Duty3 بسیار قدیمی شروع کردن تا سری MW رو گذروندن فقط حرف منو خوب درک میکنن

    KaashefنyasiHossein Gamer
    • نyasi گفت:

      وارزون از وقتی کلدوار بهش اضافه شد گند شد .
      همون اولش که dmr و mac 10 زخممون کردن و بعدش هم متا های دیگه . موومنت رو هم نگم که با گانای کلدوار سریع تر از دست خالی حرکت می کنی .
      نقشه verdansk 84 که اومد تقریبا خوب بود ولی بعد یه مدت خسته کننده شد . فرق وردانسک اصلی و ۸۴ داخل حال و هواشون بود که وردانسک اصلی واقعا عالی بود داخل این زمینه . اون محیط سرد و بی روحش واقعا عالی بود .
      نقشه جدیدش هم که خیلی شلوغه و اصلا انمی رو نمیشه تشخیص داد .
      واقعا منتظر اینم که Infinity Ward سال دیگه دوباره بیاد روی وارزون کار کنه .

      Kaashef
  • John Ford گفت:

    یه داون گرید بده پسفیک (پفک فیک ) نخواستیم. 😭

  • منو بگو تازه میخواستم اشتراکی بگیرم 😑

  • middle age گفت:

    یه چن تا از مشکلات رو بگم رو PC البته واسه من چون واسه هرکس مختلفه .
    غیرقابل تعویض شدن اپراتور.وقتی اتچمنت ها رو عوض کنی سیو اپدیت بزنی بازی کرش میکنه .واز همه بدتر که واقعا غیر قابل بازی کرده بازی رو اتو ایم هست اول فکر کردم کلیک راست موسم گیر کرده هی خودش واسه خودش ایم میگیره موس لپ تاپ وصل کردم دیدم نه کلا باگ وحشتناک گرفته خیال کنید تو بازی شوتر رقابتی کنترل یعدفه واسه خودش نشانه بگیره اونم رندومی هست یه مپ میشه یه مپ اصلا نمیشه .پیشرفت xp گرفتن بشدت کند شده .بزرگترین خواسته اینه این وارزون لعنتی رو از بازی جدا کنه چون رو PC باید وارزونم دانلود کنی

  • Kaashef گفت:

    منم تا همین سیزن قبل هرروز بالای ۴ساعت بازی میکردم وحدود ۴۰۰ تاوین دارم.بحث باگا و کرشا هم مطمعنا فیکس میشه .اما این اپدیت واضافه شدن کلی گان ومپ جدید باعث گیج شدن میشه.واقعا یادگرفتن یهویی این همه چیز خیلی سخته.خصوصا که گانا ده تا اتچمنت میخورن و۷۰ لول دارن که خیلی کار لول اپ سخت تر میشه و یجورایی بدون مولتی زدن غیرممکنه. مپی توی این سبک برا وارزون نمیتونه موفق باشه چون تنها ویژگیش اینه که خوشگله

    JoEl
  • Amir گفت:

    من ا
    تا قبل از این ساعت ۱ شب که نت نامحدود شروع میشد تا ۸ صبح که کلاسام شروع میشد پلی میدادم اخر هفته هم که از اتاقم بیرون نمیرفتم اما بعد اپدیت هر یک دقیقه یک بار کرش میخورم بعدم اون قضیه گلیچ iw8 ship که وقتی همون اول بازیو ۴۴ گیگ اپدیت میکردی میومد میشد اسم بازی واقعا بازی قبل کلد وار بهتر بود بعدش ممکنه بگیم پیشرفت بود قابل تحمل بود ولی اینیکی واقعا چرته و
    فقط مپش خوشگله و به هیچ دردی نمیخوره (بچه سالای عزیز قبل ریپلای در نظر بگیرید که حوصله نداشتم معایب این اپدیتو بنویسم) هیچکس راضی نیست از این مپ وارزون از وقتی گان سی ایکس ۹ باف شدید شد و همه ریختن سرش غیر قابل تحمل شد اپدیت ۳۰ گیگیه سیزن ۵ هم نگم واستون. ی موضوع دیگه اینکه گفتن قراره با این اپدیت و تغییرات بزرگ کلدوار و مدرن وارفار برای همیشه از وارزون جدا بشن اره اینا با این همه چیز گادشون جدا بشن ونگاردو بچسبونید به گیم؟!!! فک کردن ملت احم.قن همه گانای ونگارد یکی از یکی چرت تر کی موافق این اپدیت و ونگار هست بهم بگه

    JoElAmir
  • سلام من تازه دانلود کردم سرعت اینترنتم ۱۰ مگ اما میگه به سرور دسترسی ندارید

غیرقابل بازی شدن Modern Warfare با به‌روزرسانی جدید Warzone