گزارش: بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی Assassin’s Creed Valhalla شبیه God of War خواهد بود - گیمفا
گزارش: بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی Assassin’s Creed Valhalla شبیه God of War خواهد بود - گیمفا
گزارش: بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی Assassin’s Creed Valhalla شبیه God of War خواهد بود - گیمفا
گزارش: بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی Assassin’s Creed Valhalla شبیه God of War خواهد بود - گیمفا

گزارش: بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی Assassin’s Creed Valhalla شبیه God of War خواهد بود

محمد حسین کریمی
۲۲:۴۵ ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
گزارش: بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی Assassin’s Creed Valhalla شبیه God of War خواهد بود - گیمفا

طبق توییت جدید یک منبع داخلی معتبر، یوبیسافت روی دو بسته‌ی الحاقی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla کار می‌کند که یکی از آن‌ها حال و هوای God of War را دارد.

تام هندرسون (Tom Henderson)، منبع داخلی مشهور اکتیویژن (Activision) و الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، مدتی پیش در یک توییت جدید و گزارشی غیر رسمی اعلام کرد که شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در حال حاضر روی دو بسته‌ی الحاقی برای Assassin’s Creed Valhalla کار می‌کند. اولین بسته‌ی الحاقی در همین ماه (دسامبر) عرضه خواهد شد و دیگری برای اسفند/فروردین (مارس) ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. هندرسون به این نکته اشاره داشت که بسته‌ی الحاقی ماه دسامبر کوچک خواهد بود، اما محتوای در نظر گرفته شده برای ماه مارس ۲۰۲۲ با بیش از ۴۰ ساعت گیم‌پلی و رویکردی شبیه به God of War 2018، بزرگ‌ترین بسته‌ی الحاقی بازی به شمار می‌رود.

همچنین به احتمال زیاد در مراسم The Game Awards 2021 که جمعه برگزار خواهد شد، اولین اطلاعات از این پروژه‌ها به اشتراک گذاشته شود.

STang HaoM.MTمتأثر گشتهکاپتان استخونیUbisoft,EA,Rockstar,Tell Tale@alistarMehran.Baali_pcgamer7732AlirezaMr.JVisible 6-tigh manXbox one s pro gamerMEYSAMB300CameraManP.morgan 𔓙یوهانKuros🤘Mohsenj74آرینmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش: بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی Assassin’s Creed Valhalla شبیه God of War خواهد بود - گیمفا
گزارش: بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی Assassin’s Creed Valhalla شبیه God of War خواهد بود - گیمفا
گزارش: بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی Assassin’s Creed Valhalla شبیه God of War خواهد بود - گیمفا
گزارش: بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی Assassin’s Creed Valhalla شبیه God of War خواهد بود - گیمفا
گزارش: بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی Assassin’s Creed Valhalla شبیه God of War خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ladon گفت:

    یا خدا گاد اف وار یوبی سافتی خدا به داد همه برسه انقدر این شرکت فرانسوی منفوره که حد نداره با اون موتور گرافیکی خفن بازی بی محتوا ساختن واقعا هنره بعد از الهام بد از ویچر نوبت به گاد رسیده

    علیLittle∞GodTlou part 2 game of the centuryTang Haoمتأثر گشتهreza_tportBahramsonyPaprikaFel lordUbisoft,EA,Rockstar,Tell Talemore
    • آرین گفت:

      سلام
      بازی نکردید می‌تونید تحقیق کنید.
      والهالا از متنوع‌ترین بازی‌های نسل هشتم بود، محتوای بازی از گاد‌اف‌وار خیلی بیشتره و حتی در بخش‌هایی از ویچر هم جلو می‌زنه.
      ۱۵۰ ساعت بازی پر است از مأموریت‌های متنوع و اقلیم‌های پویا.

      PlayStation studios (عضو گروه پلی استیشن بشوید)Dark PassengerLittle∞GodاربابTlou part 2 game of the centuryTang HaoDARKSIRENClydeshمتأثر گشتهBahramsonymore
      • Ladon گفت:

        ۱۲ ساعت بازی کردم و محتوا درست و حسابی ندیدم ۱۵۰ ساعت میتونی invade کنی تو مپ بزرگش فقط پیدا کردن مراحل serving the commander برام جذاب بود که اونم تکراری میشد بعد شما اساسینز میبینی توش؟ خدایی دیگه الانم تو بازی ش گردن نمیگیره اصلا اساسینزه بازی هیدن بلید به کنار یه قسمت قشنگ اصن تیکه هم میندازه من دلیل تنفرم از این شرکت فراموش کردن اصالت خودشه فارکرای خراب شد اساسینز داستانش خراب شده اینکه به جای اینکه دنبال پیشرفت تو داستان و شخصیت پردازی درست داشته باشه فقط مپ بزرگ درست میکنه بعد خدایی ویچر و با این عنوان مقایسه کردن اشتباهه سبک و اصالت ویچر از همون اول میدونه چی بوده و پیشرفت کرده فقط اساسینز فقط پسرفت داشته

        Dark PassengerokhMEYSAMB300DARKSIRENClydeshBahramsonyPaprikaOld GamerSina.ssfarzaadmore
        • آرین گفت:

          سلام
          با این نگاه شما والهالا یا هر بازی دیگری هیچوقت به مذاقتان خوش نمیاد چون نمی‌توانید به مزه و هویت جدید سری عادت کنید.
          این از طرفی مشکل یوبی‌سافت و رابطه‌اش با هوادارانش است و از طرفی مشکل و کاستی شما چون اگر دقت کنید سگانه اتزیو هم زد هویت سری رو خورد و خاکشیر کرد!
          شما تفاوت رو از اتزیو تا الطائر ببینید.
          و تغییر در هویت فرقه و مذهب که مشهوده.
          و اصلا ایتالیا و اتزیو با هویت الطائر و سرزمین مقدس همخوانی ندارند.

          AAS(بازگشته است)Little∞GodSettTang HaoDARKSIRENمتأثر گشتهOld GamerAliUbisoft,EA,Rockstar,Tell Talerecidivistmore
          • Ladon گفت:

            حرفت درسته ولی اینجا شما اتزیو و الطایر شخصیت پردازی درستی داره خوب بهم مرتبطه بعد اون جدشه دلیل نمیشه یکی باشن مثل خود دزموند اساینز ۲ اسپویله فقط
            .
            .
            .
            .
            ‌.
            .
            وقتی ربکا رو میکشه دزموند به وسیله بلیدینگ افکت داغون میشه حالا برو تو اودیسی همین اتفاق واسه لیلا احمد میفته هیچ واکنشی نداره انگار نه انگار زدی ادم کشتی دیالوگ ها چقدر بدن مشکل شخصیت پردازیه من اگر بخوام داستانو نادیده بگیرم اسم اساسینز و نا دیده بگیرم شاید بشه گفت بازی متوسط ولی چون از اسم ایپی استفاده میکنی داستان یکیه مثل این میمونه گاد اف وار ۴ با جای اون سبکی که داد خراب میکرد وفادار بودن به اصلش به نظرم باید باشه حرفی که کاربر ها میزنن صد در صد درسته شما واچ داگز ۱ با تموم مشکلی که داشت داستان خوبی داشت واقعا برو ۲ شو بازی کن ببین چی شده فارکرای ۳ یکی از بهترین بازی های صنعت گیمه این بازی انقدر بازی خوبی بود بعدش ببین چی شد افت کرد بازی هاش از ۴ به بعد روند نزولی داشت فارکرای ۶ که اصن افتضاحه ببخشید اگر طولانی شد و چون من خودم طرفدار یوبی سافت بودم و بازی هاشو دوس دارم جزوی از زندگی گیمینگ من بوده ولی احترام دیگ نمیزاره به مخاطبش
            پ ن : بازی اساسینز سیندیکیت بازی خوبی بود داستان خوبی داشت مخصوصا دی ال سی جک د ریپر اساینز یونیتی داستان زیبایی داشت اینو میتونست گسترش بده نه کپی پیست از بازی و ژانر دیگه

            RagnorakIsComing
      • NicK گفت:

        متاسفانه طوری جا انداختن که یوبی هر چی هم بسازه بازم هیت میشه کاریشم نمیشه کرد خیلیا حتی بازیو نکردن میان هیت میکنن خودشونم نمیدونن دلیل هیتشون چیه😂 و گرنه همین والهالا و اریجینز و خصوصا آدیسه فوق العادن

        GameOverامیرحسینLittle∞GodDARKSIRENمتأثر گشتهPaprikaAliUbisoft,EA,Rockstar,Tell TaleFanresidentevil𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰more
        • Ladon گفت:

          چند تا دلیل بگم داستان مزخرف گیم پلی ماموریت های تکراری یه دلیل بزرگ: اساسینز نبودن اینو بزار کنار اساسینز ۱ تا ۳ شما دلیل خوب بودنشو بگو

          NicKLittle∞Godreza_tportDARKSIRENlevineمتأثر گشتهPaprikaUbisoft,EA,Rockstar,Tell Tale
          • NicK گفت:

            داستان جذاب،گیم پلی بشدت روان،واقع گرایی نسبی،اتمسفر بسیار خوب کیفیت بصری بسیار خوب بازم بگم؟
            رو چه حساب میگید اساسین نیست؟نکنه انتظار دارید کرکتر زمان وایکینگ ها یا کرکتر زمان جنگ های پلوپنزی که ریشه های اساسین ها هستن کاملا شبیه کسی مثل انزیو یا الطائر باشن؟
            معموریت فرعی تا حدودی قابله قبوله ولی دیگه الکی ک نکوبید بازیو شما خودت میگی بازیو ۱۲ ساعت انجام دادی که با ارفاق ما میگیم مجموعا ۱۰ ساعت از استوریو بازی کردی(که برای داستان های طولانی اساسین هیچی نیست) میای میگی داستان مزخرفه حالا اونم به حساب نظر شخصی میگیریم ک به منم مربوط نیست برام هم مهم نیست بازی بینقص نیست ولی دیگه فاجعه ای هم ک شما میگید نیست

            آرینLittle∞GodDARKSIRENمتأثر گشتهBahramsony
          • reza_tport گفت:

            “داستان مزخرف گیم پلی ماموریت های تکراری یه دلیل بزرگ”
            کاملا موافقم
            بعد اساسینز ۲ کلا اینا با کمبود نواوری برای بازی مواجه شدن
            اودیسه خوب بود ولی بقیه داغون بودن (نسبت به انتظارم}

            PlayStation studios (عضو گروه پلی استیشن بشوید)SettLadonDARKSIRENArsi
        • Ali گفت:

          دقیقا موافقم!
          حالا خوبه همین یوبی نباشه باید کنسول‌ها رو بندازن کنار خونه خاک بخوره تا بلکه بعد ۱۰ سال امثال راکستار بازی بیرون بدن!!
          والهالا خیلی خوب بود و نمیدونم چرا اینقدر هیت میشه. یوبی اگه داستان اساسینز رو ببره به شرق من دیگه هیچی نمیخوام.
          پارسال یوبی Immortals Fenyx Rising هم عرضه کرد که فوق‌العاده بود. امیدوارم به زودی خبرهای بیشتری هم از اسپلینترسل بشنویم.

          NicKDARKSIRENمتأثر گشتهPaprika
          • reza_tport گفت:

            والهالا نسبت به اودیسه پسرفت داشت برای همین هیت میشه
            کارکتر زنش قیافش شبیه گوریل بود همین برای هیت بازی کافیه
            مراحلش تکراری بود جایزه هاش برای مراحل فرعی تکراریش کم بود جوری که باید از سیستم انلاین محور بازی استفاده میکردی (دوباره پول میدادی) که اکس پی و پول بیشتری گیرت بیاد
            تنوع لباس و زره نداشتی
            مراحل فرعی داستانیش خیلی ابکی و دوغی بود اصن ادم خندش میگرفت
            یه سری لباس ناب هم که داشت باید دوباره پول میدادی
            مراحلشم من شخصا انگیزه ای نداشتم فقط جوری بود که میخواستم بازیرو تموم کنم بره

            NicK
            • آرین گفت:

              سلام
              این دیگه نامردی یه، بازی کن تا پول و xp بگیری.
              باز اصلا پی‌توپلی یا پی‌تو‌وین نیست، این حرف رو از کجا درآوردی رضا جون؟

              NicK
              • reza_tport گفت:

                پول و اکس پی میده ولی خیلی کمه
                یه رید خفن میزدی کل قلعه رو غارت میکردی یدونه شمش میداد بعد واسه اپگرید لباست باید چند تا شمش داشته باشی
                تو اودیسه تا اون موقع نزدیک ۲۰ تا لباس گرفته بودم
                اکس پی هم خیلی کم میداد خسته شده بودم و واسه مراحل فرعی اصلا انگیزه نداشتم
                چرا دروغ بگم بعد ۴۰ ۵۰ ساعت بازی چیت انجینو فعال کردم یه سری چیزو اپگرید کردم و یه چیت تیبل هم که لباسای دی ال سی رو باز میکرد اونم باز کردم

                آرین
                • آرین گفت:

                  سلام
                  بااحترام اینکه بازی طراحل مراحل بده یا سیستم پاداشش ضعیفه رو می‌پذیرم.
                  نکته فقط اینه که لباس‌ها و اسلحه‌های بازی تفاوتی ندارند، شما هر اسلحه‌ای رو تبدیل به آخرین لول بکنید از قویترین‌ها میشه.
                  مثل آدیسی نیست که بعضی اسلحه‌های ذاتا خیلی قوی‌تری باشند.

      • Aldia گفت:

        من تقریبا هفتاد ساعت بازی کردم.
        یکی از ایراداتی که به odyssey گرفتند مراحل فرعی و محتوای اضافی تکراریش بود.
        توی valhalla برعکس زیادتر هم شد این موارد.

        Big Bad WolfDARKSIRENمتأثر گشتهUbisoft,EA,Rockstar,Tell TaleNicKMehran.BaLadonAlirezaآرینVisible 6-tigh man
        • آرین گفت:

          سلام، شب بخیر.
          یعنی چی زیادتر شد؟ یعنی تکراری‌تر شد؟
          چنین ایرادی یکم به سلیقه و عینک شما برمی‌گردد و از اون طرف به دیزاین و طراحی مراحل قدیمی و منسوخ‌شده یوبی‌سافت.
          مراحل در والهالا، خصوصا فرعی‌ها، متنوع‌ترین ها و بهترین‌های سری بودند و اینکه طراحی کلی و روایت مراحل گیشرفتی نداشته ایراد بازی ست که بیشتر از تکراری آن را خسته‌کننده می‌کنه.

          DARKSIRENمتأثر گشتهUbisoft,EA,Rockstar,Tell Tale
      • MrHill93 گفت:

        والهالا از متنوع‌ترین بازی‌های نسل هشتم بود، محتوای بازی از گاد‌اف‌وار خیلی بیشتره و حتی در بخش‌هایی از ویچر هم جلو می‌زنه.

        جوک قشنگی بود واقعا

        DARKSIRENمتأثر گشتهSina.ssUbisoft,EA,Rockstar,Tell TaleLadon
      • Ardalan گفت:

        راستش بستگی داره از چه نظر به محتوا نگاه کنی به نظرم، من قسمت main story بازی رو به طور کامل تموم کردم بعد از main story هم چند روز تو مپ چرخیدم اما راستش اصلا برام این بازی قانع کننده نبود، حتی main story بازی هم از یه تایمی به بعد برام کسل کننده شد بود، بازی پتانسیل خیلی خوبی داشت حتی به عنوان یه آی پی جدید مربوط به دوران وایکینگ ها شاید درخشش بیشتریم می داشت اما به عنوان یه نسخه از سری AC شاید بدترین روایت داستانی رو داشت، عملا نویسنده هیچ خلاقیتی برای روایت داستان به خرج نداده بود و فقط صرفا در قالب ماموریت های بستن اتحاد با بقیه قبایل داستان رو سعی میکرد روایت کنه یا بهتر بگم یسری اطلاعات بده و شخصیت ها رو به بازیکن معرفی کنه که همین به شخصه برای من تو بعضی مقاطع باعث شده بود اسم شخصیت ها رو فراموش کنم (بخش شخصیت پردازی و غیره بماند.)
        عدم وجود مراحل فرعی به شیوه کلاسیک هم دومین ضعف بازی بود از نظر من که به نوعی جهان بازی رو خالی و غیر پویا نشون میداد، از این نظر میشه بازی رو مقایسه کرد با AC Origins که مراحل فرعی غنی تر بودند.
        در نهایت همه چی به سلیقه و نظر هر کس برمیگرده 🙏

        DARKSIRENUbisoft,EA,Rockstar,Tell TaleLadon
      • XERXES گفت:

        تنها چیزی که والهالا از ویچر جلوتره بحث گرافیکی و کیفیت تکسچر شاید باشه که با ۵ سال اختلاف تاریخ انتشار قابل توجیه هست که البته با اومدن نسخه نسل نهمی این برتری هم احتمالا مال ویچر میشه😊

        DARKSIRENمتأثر گشتهUbisoft,EA,Rockstar,Tell TaleLadon
        • آرین گفت:

          سلام
          ای خدا، شما که بت‌پرست و برده ویچری، من چی بگم.
          مبارزات بازی هم از ویچر بهتره.
          فیزیک و حرکاتش هم بهتره.
          مأموریت‌های جهانی‌اش هم بیشتر و متنوع‌تر اند از کمک‌های تکراری ویچر.
          سیستم ارتقا سلاح‌ها و زره‌ها از ویچر بهتره.
          حالا شما قبول نکن، معلومه که والهالا تو اینا بهتره.
          ناسلامتی بازی چند سال بعد شروع به ساخت و عرضه کرده، حتما وقت‌هایی نسبت به ویچر داره.
          ویچر نسبت به زمان و شرایط خودش از والهالا بهتره، اساسینز سال ۲۰۱۵ هم اندازه والهالا که تنوع و وسعت نداشت.

          NicK
      • XERXES گفت:

        و اینکه مقایسه میزان محتوا دو بازی با سبک مختلف کار اشتباهیه عزیز
        در کل ساعت محتوا کیفیت رو تضمین نمیکنه مهم چیز دیگریست

        آرینUbisoft,EA,Rockstar,Tell TaleLadon
      • میگم آرین جان این جمله آخریه شوخیه یا جدیه!؟

        آرین
        • آرین گفت:

          سلام
          مأموریت داستانی درجه ۲،مشابه بازی ویچر، اصلا والهالا نداره.
          مربوط به آدیسی ست.
          اما ایونت‌ها و مأموریت‌های فرعی والهالا در مقایسه با کانترکت‌ها و کمپ‌های ویچر صد برابر متنوع‌تر و بهتر هست.

      • تو یا گیمر نیستی یا برای مسخره بازی اومدی
        خدایی گاد یا ویچر یا ردد یا … بازی کردی
        که میگی اساسین والهالا متنوع ترین بازی نسل بود
        متنوع ترین بازی نسل ردد بود
        بعدش گاد
        بعدش ویچر ۳
        اما بهترین بازی نسل از نظر خودم گاد بود
        اما والهالا اصلا بدرد نمی‌خورد اودیسه که خیلی بهتر بود
        ولی اینو با ویچر مقایسه میکنی والهالا جلوش هیچی نبود

        PlayStation studios (عضو گروه پلی استیشن بشوید)𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
    • محتوا ندارن؟!
      .
      https://s4.uupload.ir/files/screenshot_۲۰۲۱۱۲۰۷-۲۳۰۶۵۴_chrome_dc31.jpg
      .
      جالبه بدونی که داستان اصلی نیخه والهالا از ویچر۳ هم بیشتر طول می کشه و جزو طولانی ترین های تاریخه.

      DARKSIRENArsiمتأثر گشتهUbisoft,EA,Rockstar,Tell TaleLadonAlirezaآرین
    • G.LN گفت:

      بازیش خیلی قشنگه
      احتمالا یه چی شبیه A.C Odyssey باشه.
      بازیش بایستی بگم خیلی متنوع بود
      نمیخوام بگم در حد ویچر ۳ بود ولی این بازی یه چی تو مایه های همین بود هرچند مراحل فرعی اکثرشون ضعیف کار شده بود.
      اتفاقا شخصا خیلی منتظر همچی بسته الحاقی بودم

      Ubisoft,EA,Rockstar,Tell TaleLadonAlirezaآرین
      • آرین گفت:

        سلام
        مراحل فرعی داستانی و درجه دومی مشابه بازی ویچر در آدیسی وجود داشت ولی در والهالا اصلا وجود ندارد و مراحل فرعی شامل اکتشافات و پارکور و معماها ست و مبارزات با وایکینگ‌ها و حیوانات.
        مراحل فرعی داستانی تماما در قالب ایونت یا یک حادثه اند و چند دقیقه‌ای بیشتر نیستند ولی تنوع خیره‌کننده‌ای دارند.

        متأثر گشتهUbisoft,EA,Rockstar,Tell Tale
        • Nietj گفت:

          چه تنوع خیره کننده ای ؟؟؟ من که ندیدمراحل فرعی عملا وجود نداشت اونا مرحله فرعی نمیشد بهشون بگی مث یه ایونت بودن بیشتر ….

          بازی به صورت کلی فقط مراحل اصلی داشت

          XERXESآرین
          • مراحل فرعی رو اودیسه داشت و بهش به درستی تاختند که چرا تنوع نداره
            حالا اون ماموریت ها جاشون رو داده به یه سری به قول تو ایونت مانند و کوتاه که متنوعن
            بخوای میتونم لیست انواع ماموریت های بازی رو بنویسم برات

            آرین
          • آرین گفت:

            سلام
            بعد ما ۱۵۰ ساعت تو بازی چیکار کردیم؟ می‌بینید! می‌فهمید؟ با کمال احترام شما اصلا بازی رو نفهمیدید!
            مراحل رجزخوانی چیه؟
            دوئل‌ها چیه؟
            معماها چیه؟
            ریدها و حمله‌ها چیه؟
            پارکور ها چیه؟
            دیدید؟ هیچی از بازی نمی‌دونید.
            “بازی فقط مراحل اصلی داشت!”

      • Nietj گفت:

        طراحی محیط هاش خیلی عالی کار شده بود و شباهت های زیادی به ویچر داشت …
        داستان بازی قشنگ بود من که لذت بردم خیلی باهاش جالب بود برام یوبی سمت اساطیر نورس رفته بود اما خب با گاد کلی فرق داشت داستان یا همین رگناروک بود (یعنی احتمال داره تو نسخه رگناروک فنریر رو ببینیم و دشمن اصلی بازی هم همون باشه )
        از نظر مراحل اصلی بازی اوکی بود انچنان عیبی بهش وارد نیست مراحل فرعی هم که والا نمیشد گفت فرعی چون بیشتر اصلی بودن فرعیا انچنان جالب نبودن به نظرم ….
        گیم پلی که همون سیستم قدیمی و اسم اساسین رو هم گذاشتن رو یه بازی که هیچ ربطی به اساسین ها نداره مث نسخه های اخیر یعنی یه برند شده واسه یوبی فقط ازش تو بازیاش استفاده کنه که هیچ ربطی هم به اساسین ها نداره اصلش بودن تمپلار ها بود و … که این نسخه ها همچین چیزایی نمیبینیم از وقتی اتزیو حذف شد از سری به نظرم اساسین از راه اصلیش خارج شد و به یه بازی نقش افرینی تبدیل شد تا مخفی کاری کل بازی رو تغییر دادن به صورت کلی بازی خوبی بود من واقعا لذت بردم ازش اما خب یوبی سافت داره یه راه بدی رو میره اون از فارکرای خدا به اخر این یکی رحم کنه دیگه
        .

        خلاصه بگم که شما نسخه اول اساسین رو یادتونه ؟؟ اونجا که توی دشت ها یه سرباز های قوی واستاده بودن با یه لباس سفید یه سلیب قرمز روی لباسشون مثل شمشیر زن های تو قلعه ؟؟ میرفتی بزنیشون زدن اونا هم درد سر بود باید میرفتی اول اموزش میدادن بهت …. چه جذابیتی داشت اونا همش رفته از اساسین این چیزا بود اساسین رو اساسین میکرد

        آرینCommander jensenUbisoft,EA,Rockstar,Tell TaleLadon
        • G.LN گفت:

          خداییش brotherhood و black flag از بهترینها برام بود و خیلی حال کردم باهاشون اما من راجب خود بازی گفتم.
          بخدا لول کاراکترم رو مکس کردم تازه خیلی مونده بود به آخر داستان اصلی برسم. من در کل خیلی لذت بردم از بازی تازه بعضی از مراحل فرعی خیلی برام جذابیت داشت و سلاحهای متنوعی که داشت و البته داستان اصلی بازی خیلی لذت بخش بود.
          اینکه دوستمون اشاره میکنند و با ویچر ۳ مقایسه کردن کلا کار اشتباهیه چونکه از نظر من ویچر سه بهترین بازی در سبک خودش بود.
          به نظرم اوج لذت داستان والهالا همون مراحل مربوط به اساطیر نورس بود و اتفاقا خیلی خوب کار شده بود.
          من خیلی منتظر بسته الحاقی مربوط به اساطیر نورس هستم.
          خیلی از شخصیت ایور خوشم اومد برام از ادوارد کنوی هم باحال تر بود

          آرینLadonNietjCommander jensen
        • آرین گفت:

          سلام
          خاطرات خوش واقعیت رو خدشه‌دار می‌کنند.
          و خاطرات خوش بخاطر دل خوشتان بوده‌است.
          الطائر هم مشکل داشت، فقط اول بازی چنین چیزی بود.
          بعدش که هزار تا یا صد تا سرباز رو به راحتی تیکه‌پاره می‌کردیم، مرحله پایانی بازی رو به یاد بیارید.
          سگانه اتزیو هم کلی مرحله بکش‌بکش داشت.
          مبارزات بازی همیشه مشکل داشته، بیش از حد آسون بوده و وجهه اساسینز بازی رو خراب کرده.
          بهترین مبارزات متعلق به نسخه آندرریتد یونیتی ست که تا کنون کاملترین و بهترین اساسینز بوده و تو قله ست.

          Nietj
          • Armin Ezati گفت:

            درسته مبارزات سه گانه اتزیو راحت بودن اما خوب تا اخر بازی وجه سرگرم کنددگی شون رو از دست نمیدادان و تنوع نسبتا خوبی هم داشتن هر چند که جلوی بازیهایی مثل بتمن ارکام مثل یک شوخی بود سیستم مبارزاتشون

            آرین
          • Armin Ezati گفت:

            از نظر من تنها ترین ضعف assassin’s creed 2 همین نکته هستش بازی بیش از حد رو مبارزات مانور میده و باعث میشه نقش مفخی کاری که اتفاقا به شدت لذت بخش بود در بازی کمرنگ بشه
            از نظرم بهترین بازیهای تونستن به بهترین شکل ممکن بین مبارزات و سیستم مفخی کاری بازی تعادل برقرار کنن سه گانه ارکام بودن واقعا

            آرین
  • گاد آو وار: میخوای مثل من باشی؟
    موفق باشی!

    PlayStation studios (عضو گروه پلی استیشن بشوید)Black KnightUbisoft,EA,Rockstar,Tell TaleDeleted accountMehran.BaXERXESAlirezaVisible 6-tigh manAmir :))آرینmore
  • Kuros گفت:

    والهالا واقعا ی شاهکار بود … هنوز دارم بازیش میکنم … دی ال سی که مثل نماد صنعت گیم باشه دیگه شاهکارترم میشه …

    Wild RageDARKSIRENمتأثر گشتهCommander jensenlevineUbisoft,EA,Rockstar,Tell Talemasoud pc gamerrecidivistNicK𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰more
  • آرین گفت:

    سلام
    تام هندرسون فارسی بلد نیست، ادبیات نمی‌دونه.
    حال و هوای گاد‌اف‌وار چه صیغه‌ای یه؟ مثلا چطوری شبیه باشه؟
    بازی تو گیمپلی و مبارزات الهامات گرفته، محیط چه صیغه‌ای ست؟

    DARKSIRENمتأثر گشتهUbisoft,EA,Rockstar,Tell TaleMrHill93Ladonیوهان
  • Kuros گفت:

    سلام و درود خدمت جناب کریمی .. خبری از آقا سعید آقابابایی ندارید ؟ خیلی وقته نیستن ؟ این نبودن موقت یا دائمی ؟

    آرینNicK
  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    یوبی سافت تو نسل و چندین سال گذشته از هر بازی الهام گرفت اخرشم به حد اون بازیی که ازش الهام گرفت نرسید متاسفانه هیچ چیز جدیدی از خودش نشون نداد الان هم میخواد از گاد اف وار الهام بگیره ! یوبی جان برو از خودت الهام بگیر ، سیاست برگشتن به ریشه ها عجیب بدرد یوبی سافت میخوره شما خودت پیشینه خفن داری ، اخه عزیز من شما پرنس اف پرشیا داری بعد میای ایمورتال فینیکس رایزینگ رو با الهام از زلدا منتشر میکنی ، چرا از پرنس اف پرشیا الهام نگرفتی ، گناه ما چیه ما هواداریم دلمون تنگ شده برا یوبی سافت نسل ۶ و ۷
    .
    .
    اینم بگم صرفا انتقاد بود چون بازی های یوبی همواره یک کیفیت استاندارد دارن و حتی لذت بخش هم هستن من خودم با فارکرای ۶ کلی حال کردم و همینطور اساسینز اودیسه و والهالا اما نکاتی که بالا گفتم وجود داره

    متأثر گشتهPaprikaUbisoft,EA,Rockstar,Tell Taleآرین
  • عجب… من که شخصا نتونستم با اساسین کرید والهالا ارتباط بگیرم… تجربه گوست آف سوشیما خیلی برام جذاب تر بود… ولی باز برام قابل احترامه این بازی چون میدونم طرفداران زیادی داره. ایشالا که بسته ی الحاقی سرگرم کننده ای باشه.

    آرین
  • Sett گفت:

    مگه استایل خود اساسینا چش بود که دارید سعی میکنید بیشتر گند بزنید توش

    آرینKurosLadon
  • همون قدر که اسپایدی اونجرز شبیه مارول شد اینم میشه

  • Fel lord گفت:

    تو مراسم گیمزکان امسال بود که یوبیسافت یه تیزر کوتاه از محتوای سال دوم اساسینز والهالا رونمایی کرد که اکسپنشن بزرگ بعدی اش رو با نام رگناروک میشناسیم و قراره بیش از بیش به اساطیر نورس بپردازه.

    اساسینز والهالا برای من یک بازی خوب رو به بالا بود، بازی از راهکارهای اوپن ورلد یوبیسافت پیروی میکنه مثل همه آثار جدید این شرکت، اوپن ورلد شدن اساسینز و رفتن به سمت بیشتر المان های ار پی جی برای من یک اتفاق خوشایند بود، باید این نکته رو به یاد داشته باشیم که از اوریجین به اینور ما شاهد سه‌گانه لیلا حسن بودیم و مقایسه با اساسینز های کلاسیک کار درستی نیست.

    متأثر گشته
  • Amir1 گفت:

    ایول والهالا یکی از بهترین بازی های یوبیسافت تو چند سال اخیر بود واقعا بهترین بازی امسالم بود ولی الکی هیت شد و این موضوع ناراحت کننده است پیشنهاد میکنم هرکی میتونه این بازی رو بازی کنه عالیه و جذاب خیلی ازاودیسی هم بهتره و بامحتواتر

    Spider-Man
  • آقای یوبیسافت به جای این کارا بیا ۴ یا ۵ سال رو بازیات کار کن .

    آرین
  • تبریک به یوبیسافت!
    شما با موفقیت توانستید این سری را از شاهکار هایی مثل نسخه یک و دو و شخصیت های جذابی مثل الطائر و اتزیو به زباله هایی مثل والهالا و ادیسی برسانید و این سری را نابود کنید!
    و به زودی با انلاین و سرویس محور کردن آن به طور کلی این سری را نابود می کنید

گزارش: بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی Assassin’s Creed Valhalla شبیه God of War خواهد بود - گیمفا