۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا
۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا
۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا
۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا

۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V

ابوالفضل مناف زاده
۰۹:۰۵ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا

بخش آنلاین بازی Grand Theft Auto V در طول سال‌های اخیر میزبان مادهای خلاقانه‌ی فراوانی بوده است و در ادامه به معرفی ده ماد برتر بازی GTA V Online خواهیم پرداخت.

به لطف مادسازان، گیمرها می‌توانند بازی GTA V Online را به روش‌های جدید، مختلف و صدالبته عجیب و غریب مختلفی تجربه کنند. برخی از گیمرهای این عنوان که از سیستم‌های بالارده و قدرتمند بهره‌مند هستند، می‌توانند با نصب مادهای گرافیکی کیفیت بصری بازی را به طرز شگفت‌آوری افزایش دهند و برخی دیگر نیز قادر خواهند بود تا شخصیت‌ها و نقشه‌های جدید را به آن بیفزایند.

اما این موضوع که هم اکنون صدها ماد مختلف در دسترس بخش آنلاین بازی GTA V قرار دارد، می‌تواند تا حدود زیادی گیمرهای آن را دچار سردرگمی کند. به دنبال این موضوع، ما تصمیم گرفته‌ایم که در قالب یک مقاله، ده ماد برتر بازی Grand Theft Auto V را به شما معرفی کنیم.

پیش از همه، جالب است بدانید که ساخت ماد برای بازی GTA Online بسیار ساده‌تر از چیزی است که تصور می‌شود. در واقع، تنها کافی است که با پیروی از چند مرحله‌ی ساده به ساخت مادها برای این بازی پرداخت. البته، شرکت راکستار (Rockstar) همواره تلاش می‌کند تا محتوای نامتعارفی که به تجربه‌ی بازی دیگران در بخش آنلاین Grand Theft Auto V ضربه می‌زند، به وسیله‌ی مادها به آن راه پیدا نکنند. همچنین، حساب کاربری افرادی که در تلاش هستند تا مادهایی خارج از چهارچوب قوانین راکستار را بسازند، به سرعت توسط این شرکت مسدود خواهد شد و دسترسی آن‌ها به بازی نیز برای همیشه مسدود می‌شود.

چگونه به بازی GTA Online ماد اضافه کنیم؟

۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا

هم اکنون برنامه‌ها و راه‌های مختلفی برای ساخت و افزودن ماد به بازی GTA Online وجود دارد، اما گیمرها عمدتاً از چند برنامه‌ی به‌خصوص استفاده می‌کنند. پیشنهاد می‌شود که پیش از افزودن هرگونه ماد به بازی خود، از تمامی فایل‌های بازی GTA V بک آپ بگیرید و سپس یکی از برنامه‌های مادینگ را برای افزودن ماد به بازی انتخاب کنید. برخی از بهترین برنامه‌ها برای افزودن ماد به بازی GTA Online عبارتند از ScripthookV، OpenIV، ScriptHookVDotNet و Rage Plugin Hook.

پس از نصب یکی از برنامه‌های فوق، نوبت به دانلود مادها می‌رسد. برای این منظور نیز می‌توانید از سایت‌های مختلفی از جمله GTA5-Mods استفاده کنید. پس از دانلود مادها، می‌توان با استفاده از برنامه‌ی نصب ماد نسبت به اضافه کردن آن‌ها به بازی GTA V اقدام نمود.

۱۰: Bank Robberies

۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا
سازنده‌ی ماد: FelixTheBlackCat

نصب ماد Bank Robberies در بازی GTA Online به گیمرها اجازه می‌دهد تا از چندین و چند بانک موجود در نقشه‌ی بازی سرقت کنند. سرقت از هر بانک مقدار مشخصی پول را به حساب گیمرها خواهد افزود که این مقدار می‌تواند از بیست هزار تا بیست میلیون دلار متغیر باشد. البته، سرقت از بانک‌ها به عنوان فعالیت مجرمانه تلقی شده و تحت تعقیب پلیس قرار خواهید گرفت.

علاوه بر این، این ماد قابلیت سرقت از دستگاه‌های خودپرداز را نیز فراهم می‌کند. سرقت از خودپردازها ممکن است مبلغی بین پانصد تا یازده هزار دلار را به حساب شما بیفزاید.

۹: LSPD First Responders

۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا

البته، بسیاری از گیمرهای GTA این بازی را به دلیل آزادی عملی که در زمینه‌ی انجام جرم و جنایت در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تجربه می‌کنند. اما نصب یک ماد که گیمرها را در نقش یک پلیس خوب قرار می‌دهد نیز نمی‌تواند خالی از لطف باشد. با نصب ماد LSPD First Responders می‌توانید نقش یکی از اعضای LSPD یا همان دپارتمان پلیس لوس سانتوس را بر عهده بگیرید. در این صورت، وظایف جدیدی از جمله دستگیری سارقین و کشف مواد مخدر برای شما تعریف شده و آزادی عمل‌های معمول پلیس نظیر تیراندازی را به دست خواهید آورد.

جالب است بدانید که با نصب این ماد می‌توانید با NPCهای بازی نیز به عنوان یک پلیس تعامل داشته باشید.

۸: Iron Man Armor

۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا
سازنده‌ی ماد: Julio Nib

این ماد محبوب و پر مخاطب توسط کاربری برزیلی به نام Julio Nib طراحی شده است و به گیمرها اجازه می‌دهد که به عنوان شخصیت Iron Man همانند یک ابرقهرمان (یا حتی ضدقهرمان) بر فراز شهر لوس سانتوس پرواز کنند. این زره، مجهز به سلاح‌های بسیار زیادی از جمله پرتو لیزری، مسلسل و توپ پالس است که می‌توانید از آن‌ها برای از بین بردن دشمنان خود استفاده کنید.

از طرفی دیگر، با دسترسی به آخرین سطح از مهارت‌های Iron Man می‌توانید توانایی واژگون کردن خودروها را نیز به دست آورید.

۷: Funny Vehicles

۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا

این ماد چندین وسیله‌ی نقلیه‌ی عجیب و جالب را به بازی GTA Online می‌افزاید. نصب این ماد به گیمرها اجازه می‌دهد تا به وسیله‌ی این ماشین‌ها و به سبک فیلم‌های علمی-تخیلی در شهر لوس سانتوس به ماجراجویی بپردازند. همچنین، برخی از وسیله‌های نقلیه‌ای که به وسیله‌ی این ماد به بازی اضافه می‌شوند، قابلیت پرواز کردن دارند.

۶: Vice City Expansion

۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا
سازنده‌ی ماد: Lunchxbles

ماد Vice City Expansion پس از انتشارش مورد توجه بسیاری از گیمرهای این بازی قرار گرفت و افراد زیادی درخواست‌هایی مبنی بر اضافه شدن آن به صورت رسمی به بازی GTA V Online را به شرکت راکستار ارسال کردند. این ماد توسط کاربری به نام Lunchxbles طراحی شده و دنیای پر جنب و جوش و الهام گرفته شده از شهر Vice City در دهه‌ی ۸۰ میلادی را به این بازی می‌افزاید.

علاوه بر این، این ماد حتی شامل سناریوهای تصادفی مختلفی می‌شود تا محتوای جالب توجه‌ای را در اختیار گیمرها قرار دهد.

۵: Go To Prison

۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا
سازنده‌ی ماد: Marhex

مادسازی به نام Marhex قابلیتی را به بازی GTA Online افزوده است که از طریق آن می‌توان به جای کشته شدن توسط پلیس، تجربه‌ی کاملی را از دستگیری، انتقال به زندان و دادگاه را در اختیار داشت. جالب است بدانید که در صورت نداشتن منابع مالی کافی برای پرداخت جریمه، می‌توان وثیقه‌ای را به دلخواه در دادگاه گرو گذاشت و از زندان خلاص شد.

البته، علاوه بر پرداخت جریمه تعیین شده توسط دادگاه یا گرو گذاشتن وثیقه، می‌توان با طراحی یک شورش در زندان در جهت فرار از آن تلاش کرد.

۴: Carmageddon

۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا
سازنده‌ی ماد: Kanersps

همواره شهر لوس سانتوس به دلیل ترافیک‌های سنگین و تعدد بالای خودروهای آن شناخته می‌شود و این موضوع گهگاه می‌تواند برای گیمرهایی که معمولاً در حال فرار به وسیله‌ی خودروهای خود هستند، دردسر ساز باشد. البته، کاربری به نام Kanersps راه حلی برای این موضوع اندیشیده است. با نصب ماد Carmageddon خودروهای اطراف شما به صورت خودکار منفجر می‌شوند و مسیر را در مقابل خود باز شده خواهید دید.

همچنین، این ماد روی ماشین‌های پلیس نیز اثرگذار است و می‌توانید از شر مزاحمت‌های آنان نیز خلاص شوید.

۳: Open All Interiors

۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا
سازنده‌ی ماد: NewTheft

یکی از بدترین و آزاردهنده‌ترین اتفاق‌ها در بازی‌های GTA این است که علیرغم وجود آسمان‌خراش‌های مختلف و ساختمان‌های فراوان، نمی‌توان وارد آن‌ها شد. اما خوشبختانه کاربری به نام NewTheft مادی را خلق کرده است که به گیمرها اجازه‌ی ورود به اکثر ساختمان‌های شهر لوس سانتوس را می‌دهد.

همچنین، برخی از این ساختمان‌ها از آسانسور بهره می‌برند و می‌توان وارد طبقات مختلف آن‌ها شد. این ماد حتی آیتم‌های مختلفی را برای جمع آوری در داخل برخی از ساختمان‌ها قرار می‌دهد.

۲: Mobile Radio

۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا
سازنده‌ی ماد: XMOD

قدم زدن در خیابان‌های لوس سانتوس بدون پخش شدن هیچ‌گونه موسیقی‌ای می‌تواند کمی خسته کننده باشد. علاوه بر این، ایالت کالیفرنیا و شهرهای آن همواره به دلیل موسیقی‌هایی که دائماً در سطح شهر پخش می‌شوند شهرت دارد. اما به لطف کاربری به نام XMOD، گیمرها می‌توانند یک رادیوی قابل حمل را به ابزارهای در دسترس شخصیت بازی بیفزایند تا در هر مکان و هر زمانی به موسیقی‌های مختلف و شبکه‌های رادیویی دسترسی داشته باشند.

۱: Just Cause Grappling Hook

۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا

گاهی اوقات به هم ریختن شهر با اسلحه‌های سبک و سنگین در GTA Online تکراری و خسته کننده می‌شود. به همین دلیل، بسیاری از گیمرها به سراغ مادهایی که اسلحه‌های جدید با ویژگی‌های منحصر به فرد را به بازی می‌افزایند می‌روند. یکی از این اسلحه‌ها قلاب معروف بازی Just Cause است که توسط مادی به نام Just Cause Grappling Hook به این بازی افزوده می‌شود. این ماد به گیمرها اجازه می‌دهد تا از این اسلحه در پیمایش مسیر و حتی گرفتار کردن هلیکوپترهای پلیس استفاده کنند.


شما چه ماد دیگری را به گیمرهای علاقه‌مند به بخش آنلاین بازی Grand Theft Auto V معرفی می‌کنید؟

DARKSIRENآرینLittle∞GodmeysambعلیGAME-SOLDIERیوهانOmid_FshSina MorganP.morgan 𔓙

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا
۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا
۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا
۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا
۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۱۰ ماد برتر بخش آنلاین GTA V- گیمفا