دلیل نیاز کمپین Gran Turismo 7 به اینترنت مشخص شد - گیمفا
دلیل نیاز کمپین Gran Turismo 7 به اینترنت مشخص شد - گیمفا
دلیل نیاز کمپین Gran Turismo 7 به اینترنت مشخص شد - گیمفا
دلیل نیاز کمپین Gran Turismo 7 به اینترنت مشخص شد - گیمفا

دلیل نیاز کمپین Gran Turismo 7 به اتصال اینترنت مشخص شد

احسان شریعت
۲۱:۰۷ ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
gran turismo 7

چندی پیش، گزارشی مبنی بر نیاز دائمی کمپین Gran Turismo 7 به اتصال اینترنتی منتشر شد، حال کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi)، کارگردان این بازی، درباره‌ی دلایل این نیاز توضیح داده است.

یامائوچی در گفتگو با وب‌سایت Eurogamer، جزئیات بیشتری را در مورد نیاز دائمی Gran Turismo 7 برای تجربه‌ی کمپین تک نفره ارائه کرد. اول از همه، او خاطرنشان کرد که این نیاز فقط مختص GT Cafe، جایی که بازی‌بازان اتومبیل‌هایی را از “گذشته، حال و آینده” خریداری می کنند، نیست، بلکه به طور کلی از تقلب در بازی جلوگیری می‌کند. او در این باره گفت:

الزام اتصال آنلاین تنها مختص GT Cafe نیست و برای جلوگیری از تقلب افرادیست که سعی می‌کنند داده های ذخیره شده را تغییر دهند؛ بنابراین این دلیل اصلی نیاز دائم به اتصال آنلاین است. در مورد ویژگی‌های خود GT Cafe، دو فرایند در آن وجود دارد؛ یکی این است که کاربر را به ماموریت بعدی هدایت می‌کند و همچنین او را وادار می‌کند تا در جمع آوری برخی از خودروها مشارکت داشته باشد. مورد دیگر این است که وقتی آن‌ها با اتومبیل‌هایی که از آن‌ها خواسته شده جمع آوری کنند، باز می‌گردند، GT Cafe کمی پس زمینه از تاریخچه‌ی فرهنگی و سرگذشت اتومبیل مخصوصی که وظیفه‌ی جمع آوری آن به عهده بازی‌باز قرار گرفته است را شرح می‌دهد.

یامائوچی در ادامه تأیید کرد که بازی‌بازان می‌توانند گاراژهای خود را باز کرده و مجموعه‌های خود را به دیگران نشان دهند، که از طریق اتصال اینترنت امکان پذیر است. اما در مورد اینکه آیا امکان تجربه‌ی آفلاین بخش کمپین وجود دارد یا خیر، وی اظهار داشت که اتصال آنلاین در این بخش ضروری است. در واقع تنها حالتی که در Gran Turismo نیازی به اتصال اینترنت ندارد، حالت Arcade است. یامائوچی ادامه داد:

حالت Arcade به صورت آفلاین قابل تجربه است؛ زیرا هیچ تاثیری بر ذخیره‌ی داده‎‌ها ندارد. اما هر چیزی که مربوط به ذخیره‌ی داده‌های بازی باشد، نیاز به اتصال اینترنت دارد. برای مثال مواردی مانند داده‌های زنده (Livery Data) تنها از طریق سرور آنلاین دانلود می‌شوند.

بازی Gran Turismo 7 در تاریخ ۱۳ اسفند سال ۱۴۰۰ (۴ مارس ۲۰۲۲) برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دلیل نیاز کمپین Gran Turismo 7 به اینترنت مشخص شد - گیمفا
دلیل نیاز کمپین Gran Turismo 7 به اینترنت مشخص شد - گیمفا
دلیل نیاز کمپین Gran Turismo 7 به اینترنت مشخص شد - گیمفا
دلیل نیاز کمپین Gran Turismo 7 به اینترنت مشخص شد - گیمفا
دلیل نیاز کمپین Gran Turismo 7 به اینترنت مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Sina_2081 گفت:

    من که امید زیادی به این نسخه دارم . امیدوارم موفق بشه

  • Adler گفت:

    ببینم پس میشه بدون نت بازی بخش آفلاین رو ؟

  • مارو باش فکر میکردیم قراره یه رقابت نفس گیر تو سال۲۰۲۲ از گرن توریسمو و موتور اسپورت ببینیم.

    • Black Knight گفت:

      بازی هنوز عرضه نشده ولی همچنان یه سری دارن دربارش اظهار نظر میکنن طوری که انگار ۱۰ بار بازی رو تموم کردن
      من کاری به این ویژگی ندارم ولی اینکه میگی چون آنلاینه پس تو موارد دیگه هم خراب میکنه برام جالبه

      • نه چون اومده بزرگترین اشتباه نسخه قبل رو انجام دادا واسم جالبه

        مثلا الان خودت حتی چند ساعت همgt بازی کردی؟؟

      • Hasan0930 گفت:

        اشتباه نسخه قبلش این بود که بخش کمپین نداشت نه اینکه بخش کمپین داشته باشه ولی نیاز به اینترنت داشته باشه

        ولی خودم اصلا این رو رقیب موتوراسپرت نمی ببینم…فرتزا موتور اسپرت در یک لول دیگه هستش… این بازی برای این خوبه که ماشینتو داخل یک منظره خوب بزاری با قابلیت فوتومدش…

        کی میاد بازی تماما نسل بعدی رو بزاره برای بازی بین نسلی؟؟ یا بازی که با مناظر زیبا در تریلرش مخاطب رو گول بزنه؟؟ مناظر زیبایی همه بخش فوتومد بازی هستن و اصلا قرار نیست در اونها مخاطب رانندگی کنه… همون ثانیه های اخر تریلر که گیم پلی نشون داد اون خود بازیه…بقیه فوتومد بودن…

        • Gray Fox گفت:

          جهت اطلاع شما و سایر دوستانی که احتمالا حتی وارد منوی گرن نشدند چه برسه تجربه کنند عرض کنم که در قسمت Campaign از روز اول چهار بخش وجود داشته،Gt league
          ,Driving school
          ,Mission challenge,circuit experienceو بعدحدودا سه سال(۲۰۲۰گمونم) قسمت پنجم Lewis Hamilton time trial challengeبه صورت dlc خریدنی(۱۰دلار) اضافه شد.که هر قسمت برای خودش دنیاییه.تمام مراحل کمپین و ارکید در حالت افلاین قابل بازی هستند،ولی برای ذخیره در اخر کار باید انلاین بشین تا پولهای کسب شده تون هدر نره.
          اگر اطلاع موثق ندارین یا گرنو تجربه نکردین ایرادی نداره ،اما این مقدار بااطمینان نگید از اول نبود.چون امثال بنده از اول بازی کردیم و میدونیم چی بوده و چی نبوده و بعدا اضافه شده .هر سطح از مراحلGt league لول بندی شده اس که با کسب لول متناسب با اون میتونید واردش بشیدو مسابقه بدین.
          برای اینکه بدونید چقدر رفتار ماشین در پیست
          طبیعی کارشده گیمپلی ضبط شده از رانندگی در پیستهای مختلف موجوده، انقدر گرافیک و مدل دوربین واقعیه که تشخیص برای بیننده بین واقعی یا گیم بودن بسیارسخته.بارهادرحین تماشای رپلای ازم پرسیدن این مسابقه اس یا بازیه؟
          محیط پیستهای بازی به شدت به واقعیت پیست نزدیکه.دوستانیکه علاقمند مسابقات اتومبیلرانی هستندقطعا به این موضوع اشراف دارن.
          در اخر باید بگم من رقابت دو کنسول و بازیهاشون رو به سود پیشرفت صنعت گیم میبینم.وگرنه بازیو هرسال بایه تغییر جزیی میدن دست ملت و ۶۰دلار شو به جیب میرنن(مثه F1).

    • Sina_2081 گفت:

      میتونیم ببینیم. شاید این قضیه به میزان کاربران آسیب بزنه اما از نظر کیفی ربطی نداره (بازی قبلی ضعیف بود چون در خیلی زمینه ها مشکل داشت و صرفا آنلاین بودن یکی از اونها بود که البته الان ۹ میلیون کاربر فعال داره ، اما این نسخه به نظرم گلچینی از بهترین ویژگیهای نسخه های قبلیه)

    • 0=1 گفت:

      لطفا از آوردن اسم ترش توریزمو در کنار حماسه فورتزا خودداری کنید….باتشکر

  • gamegood گفت:

    دوستان شما میتوانید مثل من که در زمان بازی کردن گرن توریسمو اسپورت مراحل داستانی رو پیش ببرید ولی زمانی که میخاهید بازی رو ذخیره کنید چند لحظه کنسول رو به نت وصل کنید و بازیو ذخیره کنید البته در این صورت دیگه ماشین بهتون جایزه نمیده بعداز اتمام مراحل اما نیازم نیست همیشه آنلاین باشید در مورد خرید ماشین هم فقط زمانی که خواستید ماشین بخرید باید آنلاین باشید.

    • Gray Fox گفت:

      اکر ابتدای شروع مسابقه انلاین باشی و بعد ازشروع قطع کنی و باز قبل از بالا اومدن نتیجه نهایی ریس استارت بزنی و انلاین بشی ،هم مسافت پیموده شده ات محاسبه میشه هم جایزه ی ماشین روزانه رو میبری.

  • Black Knight گفت:

    هنوزم معتقدم میتونستن این قابلیت رو از بازی بردارن و بازی رو بدون نیاز به اینترنت اجازه تجبرشو بدن ولی به هر حال امیدوارم حداقل تو موارد دیگه موفق باشه

  • Matin_kh گفت:

    گرن توریسمو جزو بهترین هاست ❤ بیشترین متای یک بازی ماشین سواری رو کی آورده ؟ گرن توریسمو با متای ۹۶ 😱

  • TekkenGod گفت:

    نیاز اتصال به اینترنت به خودی خود چیز بدی نیست . مشکل از جایی شروع میشه که ارتباط گیمر ایرانی با سرور بازیها به تار مویی بنده و با کوچیکترین اتفاقی ممکنه این ارتباط قطع بشه . یکی دو سال قبل بعد از دستکاریهایی که در شبکه اینترنت شد حدود چند ماه نمیتونستم به سرور گرن توریسمو اسپورت وصل بشم و عملا بازی برام بلااستفاده شده بود چون برا سیو بازی هم نیاز بود ارتباط با سرور برقرار شه .

  • متاسفانه قانع کننده نیست، مگه وارزون و ایپکسه که تقلب تو بازی مهم باشه؟ اصلا کی میاد برای یه بازی شبیه ساز ریسینگ به خودش زحمت تقلب کردن رو میده؟ اصلا ما بگیم تقلب می کنن اوکی، این می خواد چه ضربه بزرگی به پیکره بازی بزنه که نشه ازش چشم پوشی کرد؟ اگر دلایلی مثل آب و هوا هم میاوردین باز متقاعد کننده تر بود تا اینکه بگیم وقتی ماشین بدست میارین بهتون تاریخچش رو نشون میده واسه همین باید آنلاین باشین😩🤦

  • دقیقا تو ایرانgtaبه این ترجیح میدن بعضی فقط حمایت الکی میکن بدون اینکه در طول سال ۵۰ ساعت گرن توریسمو بازی کرده باشن کارشون شده مقایسه به فلان بازی هایپ ایموجی
    شما وقتی تونستین تو یه مسابقه برنده بشین بعد دریفت کشیدن یاد میگیری

دلیل نیاز کمپین Gran Turismo 7 به اینترنت مشخص شد - گیمفا
دلیل نیاز کمپین Gran Turismo 7 به اینترنت مشخص شد - گیمفا