رئیس استودیوهای پلیاستیشن به دنبال ساخت بازیهای ریسکی بیشتری است
رئیس استودیوهای پلیاستیشن، آقای هرمن هالست (Herman Hulst)، به تازگی اعلام کرده که دوست دارد شاهد عناوین ریسکپذیر بیشتری مثل The Last of Us Part 2 از سوی استودیوهای سونی باشد.
در مصاحبهای مفصل با Game Informer، هرمن هالست استودیوهای سونی را به خاطر شجاعت بالا و جلو بردن صنعت بازیهای ویدیویی ستود. او خصوصا در مورد ساختار روایی The Last of Us Part 2 و سبک جدید God of War صحبت کرد. هالست همچنین گفت که به دنبال ساخت بازیهای مشابه بیشتری از سوی استودیوهای پلیاستیشن است:
من تیمهای پلیاستیشن را مجاب میکنم که در انتخابات خود ریسکپذیر باشند. فکر میکنم که استودیوهای سونی در سالیان اخیر شجاعت زیادی به خرج دادهاند. بازی God of War نه تنها مسیر کل فرنچایز را عوض کرد، بلکه وارد افسانههای نورس شد. The Last of Us Part 2 با ساختار روایی خود تجربهی منحصر به فردی را خلق کرد که برای تمام بازیبازان راحت نبود. من از این تصمیمات حمایت میکنم. دوست دارم که دائما صنعت بازیهای ویدیویی و هنر داستانگویی را به جلو برانیم. هدف ما در پلیاستیشن این است.
هالست در ادامه گفت که دوست دارد شاهد تجربههای منحصر به فرد در هر دو بازار AAA و مستقل باشد. سونی در حال حاضر ۲۵ بازی در دست توسعه دارد که بیش از نیمی از آنها آیپیهای جدید هستند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
این یعنی سونی این یعنی سلطان صنعت گیم
تنش ایجاد نکن D:
پست مربوط به سونی هست
تنش!!!!
فن پلیاستیشن هستش و با مصاحبهی مدیر استدیوهای پلیاستیشن حال کرده
مشکل کجاس؟
تنش کجاس؟
منم خوشحالم که نقطه نظر مدیران سونی همینه
لست۲ که میاد یه داستان عادیو که انتقام هستش به شکلی روایت میکنه که توو تاریخ گیم شبیه نداره ، یعنی ریسک به شدت بالا ، همون بازی میشه افتخار برند پلیاستیشن
گاد میاد میکوبه و میسازه و یه ریبوت به تمام معنا میشه و از هر نظر یه شاهکار و توو سال ۲۰۱۸ با همین نوآوریاش گوتیو از رد دد۲ شاهکار میگیره
ریسک یعنی بلادبورن یعنی دیمونسولز یعنی ریترنال یعنی دث یعنی دیترویت یعنی لست گاردین یعنی شدو اف کلوسس
تنش چیه!!!
سونی ناشر آثاری میشه که جز خودش کمپانی دیگهای وجود همچین ریسکیو نداره
تنشو تو ایجاد وکنی وقتی برای یه حرف راست ریپلای در وکنی
میگم یه سوال just out of the curiosity:
به نظر خودت خیلی آدم فان ای هستی که الان که حدود ۲۰ سال از اولین پخش سریال پاورچین میگذره داری برره ای صحبت میکنی؟؟
البته فقط تو اکشن ادونچر(که همین صنعت گیم رو چقدر برد جلو)
تو rpg،شوتر،ریسینگ و شاید ایندی مایکرو پیشتازه
یدونه rpg یدونه شوتر نام ببر که زیر مایکرو باعث شده این ژانر به جلو بره
هنوز زوده واسه گفتن اینا حداقل اواسط نسل قدرت مایکرو نمایانگر میشه
فعلا نباید انتظار و هایپ بی مورد ایجاد کرد
این مورد راجب سونی هم صدق میکنه
قبل عرضه بازی ها نباید به حرفهای سازندگان اکتفا کنیم تا آخر عاقبتش مثل اوردر و کوانتوم بریک نشه
هیلو۱ و گیرز۱
از وقتی ساخت هیلو دیگه با بانجی نبود و بازی رو دادن دست این ۳۴۳ اینداستریز نابود شد
این بلا سر گیرز هم اومد و از وقتی دادنش دست کوالیشن افت کرد با این تفاوت که یکم اوضاع بهتری داشت نسبت به هیلو
در کل این دوتا ip که گفتی از وقتی اکس باکس داد دست استودیو های زیرمجموعه اش (کوالیشن و ۳۴۳) دیگه اون بازی سابق نشدن و افت هم کردن :laugh:
.
اگه میخوای بگی یه ترول یا فن بوی تشریف داری باید بگم حقیقت رو گفتم و اینکه من نابودی این بازی ها رو نمیخوام بلکه خودم سه گانه هردوشون رو بازی کردم و یکی از بهترین ها بودن اما اینی که گفتم واقعیته
امیدوارم هر بازی که میاد و زیر دست اکس باکس هست موفق بشه تا شماها و خیلی های دیگه لذت ببرید
اقا هیت نکردم که یه فکته
به این نوع کامنت میگن ترول زیرپوستی
باش
رویی دارید شما ایکس باکس فنا ، کل نسل پیش که چهارتا انحصاری متای قهوه ای داشتید هیلو ۵ شما هم که کلا سه میلیون نسخه هم نفروخت و متای ۸۴ گرفت در حالیکه نسخه چهارم بالای نود بود ، ایندی هم مثل journey که جزو بهترین بازی های ایندی هست هم که مال پلی استیشن است و واقعا ایندی هم نداشتید . یه rpg داشتید بنام فیبل که در استودیو خالقشو تعطیل کردید و آخرین بازیشو منحل کردید . کل لانچ نسل نهم رو هم از دست دادید و تا الان هم بازی نداشتید ولی رجز خوندنتون خیلی قوی ادامه میدید ، شما همت کنید همینکه با نسل هفتم خودتون رقابت کنید خودش هدف بسیار بزرگی هست نبرد با سونی چیزی فراتر از پول و استودیو و ای پی میخواهد چون سونی برای پلی استیشن هر سه را دارد ، مدیریت چیزی که شما نیاز دارید و سونی اواخر نسل هفتم و کل نسل هشتم رو واسه این نسل برنامه ریزی می کرده
«ایندی هم مثل journey که جزو بهترین بازی های ایندی هست هم که مال پلی استیشن است»
این بازی مال سونی نبود . یک بازی ساز مستقل باهاشون قرارداد داشت.
«نسخه چهارم بالای نود بود»
نه خیر . هیلو ۴ متاش ۸۸ شد.
هه
داش یه ایندی پس بگو که فرست پارتی مایکرو ساخته باشه پس؟! همون death door که سنگشو به سینه میزنین همونم ناشرش ایکس باکس نبوده
Ori
Am I a joke to you?
و اینکه فرست پارتی بسازه که دیگه ایندی نیست برادر من:-|
اسمش روشه مستقل
من کاملا از حرفی که میزنم مطمن نیستم اگه کسی میدونه اصلاح کنه حرفمو ولی تا اونجایی که میدونم ori بازی indie نیست و یه بازی AA هست یا شایدم AAA اگه اشتباه نکنم . به بازی indie گفته میشه که سرمایه و ناشر بزرگی پشتش نباشه . در صورتی که moon studio ناشر بزرگی مثل مایکروسافت پشتش بوده و هست , این نظر من هست حداقل .
اگر اشتباه نکنم کل هزینه های بازی پای خودشون بوده و به صورت کاملا مستقل هر دو نسخه رو ساختن و ایکس باکس گیم استودیوز فقط نشر داده
تو جوایز هم بخش بهترین ایندی اوری رو کاندید کرده بودن
Ori ایندی نیست تمامی بودجه بازی رو مایکروسافت داد و ناشرش هم حتی خود مایکروسافت بود اینکه صرفا سبک بازی و گیمپلیش شبیه به بازی های ایندی هست دلیل بر اینکه ایندی باشه نیست
این چه ربطی داشت ؟
ربطش اینه که با منطق شما مایکرو هم همچی سوپرمن ایندی نیست
حرف در وکرد :rotfl: تو ایندی ماکرو پیشتاز بیده! :rotfl: اصلا معنی ایندی رو ودونی چی بیده؟
بله ویدونم چی بیده
تو هم مارو نمودی عامو
هر وقت بتسدا یه فرست پارتی بالای ۹۰ برا مایکرو زد اونموقع حق اظهار نظر داری، نه اینکه بیای بازی ۱۰ سال پیشو هی ستون کنی بگی اینو داشت اون نه حسابه عزیزم
گاد آف وار رسما یکی از بهترین هک اند اسلش های تاریخ هست ، نه بهترینشون … با بحثتون کاری ندارم .
ولی فکت بیخودی ندین ، تو بحث هک اند اسلش خیلی موارد هستن که بهترینن ،نمونه ش عشق خودم diablo
در واقع گاد آف وار بهترین هک اند اسلش است وقتی در گیم اواردز مقابل red dead redemption 2 که همه می گفتند برنده بازی سال میشه ، خدای جنگ میبره میتونی به بزرگی و شکوه این بازی پی ببری مطمئن باش اگه دیابلو هم نامزد میشد مقابل بازی های راکستار پیروز نمی شد .
چون این نظرت شبیه به ترول کردنات نیست جوابت رو میدم ، خودتم قطعا قبولش داری ،
گاد اف وار ۲۰۱۸ اگر میخواست صرفا یک هک اند اسلش باشه و به نوعی که شما داری منظورت رو میرسونی ،بهترین هک اند اسلش باشه ، قطعا مقابل رد دد ۲ شکست میخورد ، گاد اف وار از بازی های قبلی سری خودش جدا شد و چیز جدیدی رو نشون داد ، هک اند اسلش بود ، اما اکشن ادونچر هم بود و بعضی امتیازات دیگه ایی هم داشت … پس هک اند اسلش صرف نبود ….
دوست بالا سری مون میگه بهترین هک اند اسلش تاریخ ، خب این اشتباهه ، یا نمیدونه هک اند اسلش چیه ، یا فقط همینو بازی کرده ….
پسر خوب هیچ بازی در حد God of War نیست تو زمینه هک اند اسلش
ژانر هک اند اسلش برخلاف خیلی از ژانر های دیگه بازی های محدود تری داره الان تنها هک اند اسلش خوبی که بتونی پیدا بکنی همون Devil May Cry هست با Bayonetta که همگیمون میدونیم هیچکدوم در حد سری God of War نیستن زمانی که God of War معرفی شد بعضی چیز هاش درحدی انقلابی بود که به نظرم خیلی ها باید بازی سال میشد
God of War تا حالا یه بار هم متای زیر ۹۰ نداشته (دارم نسخه های اصلیش رو میگم نه فرعی)
یا شما نمیدونی هک اند اسلش چیه ،یا غیر از گاد اف وار هک اند اسلش دیگه ایی بازی نکردی ،
هیچ کسی نمیتونه بگه gow یکی از بهترین های هک اند اسلش نیست ، همینطور هیچ کسی هم نباید بگه برترین هک اند اسلش gow هستش ،
همین دو نکته رو فبول کنی خوبه برات ، عزیز شما مثل اینکه اصلا تو ژانر هک اند اسلشم نیستی …. یکم تحقیق کن بعد بیا فکت صادر کن ، البته مهم نیست که در آخر نظرت چیه ، چون نظر شخص شما چیزی رو عوض نمیکنه ، من اینو میگم که بقیه اونایی که نمیدونن بدونن ، نمیشه gowرو به تنهایی برترین دونست تو این زمینه ، اونایی که تجربه کردن میدونن
لازم نیست نظر من چیزی رو عوض کنه همین الان از هرکی بپرسید هک اند اسلش اولین بازی که بهتون معرفی میکنه God of War نه چیز دیگه همین که Diablo رو با God of War مقایسه میکنید همه چیز مشخصه باز میگفتید Devil May Cry یه چیزی
God of War 1 رسما یه انقلاب بود تو سبک هک اند اسلش نسخه ۲۰۱۸ هم که دیگه نگم که هم بهترین بازی سال شد اون هم جلوی یه غولی مثل Red Dead Redemption 2 و از نظر داستانی و چه شخصیت پردازی و گیمپلی کیلو متر ها جلوتر از هر بازی دیگه ای هست تو ژانر خودش
اصلا فروش رو من نمیگم
بابا کلا یه هفتس اومده بزار یه ماهی بگذره
متوجه هستم کامنت من بیشتر اسپم بود تا جواب کامنتت ولی جای بهتری برای مطرح کردنش نداشتم اینجا گفتم چون گیمفا هم خبرش رو کار نکرده بود .
درسته یه هفتس اومده ولی تفاوت فروششون خیلی زیاده یه مقدار نیست که بگی تو ماه بعدی بهم نزدیک میشن . بیشتر سوالی بود کامنت من اینکه این سرویس چطوری کار میکنه و آیا سودی داره که بخوان بقیه کمپانی ها هم همچین سرویسی تو آینده ارائه بدن ؟ چون از نظر مصرف کننده برای من خیلی سرویس خوبی هست حتی اگه بیشتر بازی هایی که روی این سرویس میان indie باشن بر فرض . ولی مایکروسافت هم مطمنن نمیتونه اگه این سرویس به سود دهی نرسه ادامش بده و بعدا برای مصرف کننده هم بد میشه چون یا مجبور میشن کیفیت بازی هایی که روی سرویس میاد رو پایین بیارن یا از تعدادشون کم کنن .
نه سودی نداره فعلا.
چند وقت پیش اپیک اعلام کرد که تا ۲۰۲۷ همچنان ضرر میده. مسلما مایکروسافت شرایط متفاوتی داره ولی شرایط اپیک این رو به وضوح نشون میده که مایکروسافت هم ضرر میده.
در مورد شرکتای دیگه هم باید بگم که کمپانی دیگه ای اینقدر پول و بازی نداره که بتونه همچین سرویسی رو راه بندازه و ضرری رو تحمل کنه
بازم گفتی که شایعه
تو شوتر هیچوقت (نمیرسه)به مایکرو
نمیدونستم خبر های رسمی Deviation Games و Firewalk Studios و Guerrilla Games برای ساخت شوتر هم شایعه محسوب میشن !!!!
لازم به ذکر همون افرادی که دارن برا سونی شوتر میسازن از جمله Deviation Games جزء مهم ترین افراد Call of Duty هستن که سری Black Ops رو خلق کردن !!!
Firewalk Studios هم از افراد قدیمی Bungie سازنده همون Halo هستش که پرچم دارتونه و همینطور یه سری افراد دیگه از Call of Duty و Mass Effect و BioShock که یه نگاه به کارنامشون بندازی میفهمی چه قدر روی شوتر های مختلف تو سبک های مختلف کار کردن و ماهر هستن
Guerrilla Games هم که چندین عضو با سابقه از استودیو های مختلف آورده به ویژه توماس بلوتی که از Rockstar Games اومده و طراح ارشد بازی ها بوده و الان داره تو شعبه دوم Guerrilla Games فعالیت میکنه و همین الان هم افراد مختلفی که قبلا تو شوتر کار میکردن به پروژه پیوستن و کارگردان Rainbow Six Siege تو بازی حضور داره و تو صفحه توییترش رسما داره به بازی در دست ساختشون اشاره میکنه !!!
اینچیزایی که من بالا نوشتم همگی خبر های تایید شده هستن که خیلی هاش رو اینجا هم خبراش رو گذاشتن و به هیچ عنوان شایعه نیستن اینکه شما نمیخوای باور بکنی مشکل خودته
زمانی که God of War هم ساخته میشد هیچکی فکر نمیکرد تبدیل به بهترین هک اند اسلش تاریخ بشه و از Devil May Cry هم جلو بزنه ولی شد سونی هم تو هر سبکی بازی ساخته موفق بوده و همیشه بهترین هارو برای پروژه هاش میاورده
حالا هی با خودت زور بزن که نه سونی شوتر نمیسازه
احسنت بر شما :yes:
میخواستم این چیزایی که گفتید رو بگم ولی دیگه لازم نیست 😀
کی گفتم شوتر نمیسازه؟؟میگم تو شوتر حالا حالا ها نمیتونه برسه به مایکرو
اگه اینام درست باشه حداقل چندسال طول میکشه ساخته بشن تا اون موقع ولفن اشتاین بعدی هم اومده.
مایکروسافت کلا از شوتر یه Halo Infinite رو معرفی کرده و قراره امسال بیاد که اون هم نسبت به نسخه های اولیش افت داشته بقیه شوتر هاش مثل CrossfireX صرفا انحصاری زمانین
Wolfenstein هم حالا حالا ها عرضه نمیشه MachineGames سرش خیلی شلوغه اول که داره به id Software سر ریبوت Quake کمک میکنه که همون هم چند سال طول میکشه از اونطرف هم باید بازی Indiana Jones رو بسازه از یه طرف دیگه هم که داره رو یه بازی جدید کار میکنه که احتمالا مولتی پلیر طبق شایعه ها و همین دو سه پست پیش خبرش هم اومد پس سعی نکن طوری جو بدی انگار الان مایکروسافت هزار تا شوتر معرفی و منتشر کرده
این بازی هایی هم که بهت میگم همگی معرفی شدن خیلی وقته و دارن ساخته میشن و شاید حتی ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۲ بیان برخلاف اون موارد بالا که صرفا تو مراحل Pre Production هستن یا اصلا هنوز ساخته نشدن !
وقتی یه حرف اشتباهی میزنی الکی روش پافشاری نکن چون به ضرر خودت تموم میشه
البته که برای رضای خدا بازی هارو رو گیمپس نمیزارن
مایکرو یه مبلغی رو متقبل میشه بعدمیان رو گیمپس:-|
امیدوارم یه روزی خدای جنگ بعد از افسانه های نورس سری هم به خدایان مصر بزنه. به شخصه امیدوارم عمرم کفاف بده یه روزی نبرد کریتوس با آنوبیس ( خدای مرگ در مصر باستان) یا نبرد با خدای خورشید (آمون) و خدایان دیگر مصر رو ببینم و بازی کنم
ما هم همین رو میخواهیم
سونی صنعت گیم رو ، رو به جلو می برد…
این یعنی پیشرفت و چیزی که یه طرفدار واقعی میخواد . من به سکوتهای سونی و تصمیمات مدیراشون اطمینان دارم ، حتی به جیم رایان که خیلیها ازش دل خوشی ندارن
نمیدونم چرا عکس لست ۲ رو دیدم رفتم دوباره نقد آقای بابایی درباره بازی رو خوندم
“الماس ۲۴ قیراطی ناتیداگ بر تاج پادشاهی پلیاستیشن”
کریتوس هنوز نمرده تاج به کس دیگه ایی برسه 😎
منظوره آقای بابایی این بود که تاجی که سونی روی سرشه یکی از الماسای بزرگش (۲۴ قیراطی!!)TLOU 2 هه…
واقفا بهترین نقدی بود که خوندم :yes:
من به خود آقای آقابابایی هم گفتم بدترین نقد ایشان بود .
نظر اکس فنا تو کامیونیتی گیم اصلا ارزشی نداره
واقعا سه نسل غار نشینی با شما اکس فنا چ کرده
نه پس بیایم با استیشن فنایی که از کمبود توجه تو هرپست میگه اکس فن و منطق بحث کنیم
کمبود توجه؟
طرف با سه سال سنش نوشته به اقای بابایی گفتم بد ترین نقدش هست
کسی که بیش از بیست ساله تو این صنعته
ایشون دچار کمبود توجه هستن من فقط حقیقتو بهشون گفتم
الان با این کامنتی که دادی نشون دادی واقعا درست گفتم
اونو ولش از کسی که میاد بخاطر چند دقیقه میگه به بازی زباله و بقیه بخش هارو ول میکنه به امون خدا چه انتظاری،داری؟؟
تموم شد؟ خیلی تاثیرگذار بود
تا GOW هست تاج پادشاهی دست سلطانه نه کس دیگه ای :snicker:
فقط امیدوارم منظورش از ریسک کردن، ساخت بازی های انلاین و سرویس محور نباشه…کاری که با استودیوهای بزرگش مثل ناتی داگ کرده
آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه از اینکه ناتی داگ داره بتل رویال میسازه بعد اینا میان از جاه طلبی و ریسک حرف میزنن
دوست نوب من ناتی از انچارتد ۲ روی همه بازی هاش بخش آنلاین میذاره اگه سنتون قد بده
فقط قسمت دوم لست بدون مولتی پلیر عرضه شد
سونی اونقدر ها هم بی عقل نیس جواهری مثل ناتی داگومجبور به ساخت فقط بازی آنلاین کنه خودشون میدونن این استدیو پرافتخار ترین بازی تاریخ صنعت گیمو ساخته
درضمن باید قبول کنیم سونی تو قسمت مولتی پلیر به شدت کمبود داره بالاخره به روزی باید به این بخش رسیدگی میکرد و اینکه انتظار داشته باشیم سونی فقط آنلاین خواهد ساخت واقعا مسخره هست
همچنان نظرم همونه :rotfl:
آره معلومه 😀
بخش مولتی لست قرار بود بیاد اما نشد و الان دارن روش کار میکنن
کل اعضای ناتی داگ مشغول این پروژه نیستن و چندتاشون با کمک بند دارن روش کار میکنن
ناتی داگ از الان طبق شایعات روی یه ip جدید کار میکنه.
وقتی سونی میبینه بقیه دارن از راه بازی های چند نفره و انلاین سود میبرن چرا خودش اینکارو نکنه؟ نمونش همین هیلو
اگه سونی اشتباه نکنه و بازی های انلاینش رو f2p عرضه کنه اونم به صورت p2w احتمالا موفق میشه
مثل کاری که ایکس باکس داره با هیلو میکنه
سونی در کنار ساخت این بازی ها به ساخت بازی های ریسک پذیر و داستان محور متعهد خواهد بود
نکنه منظورت بخش آنلاین لست ۲ عه؟
وقتی نه چیزی از پروژه های در دست ساخت Naughty Dog میدونی نه میدونی Naughty Dog از کرانچ کاری مجبور شده بخش مولتی The Last of Us Part II رو به تاخیر بندازه و به صورت یه بازی جداگانه عرضه بکنه توقعی نیمشه ازت داشت
نبترس هرکاری وکنه متا بازیاش مثل ایکس باکس ۷۰ نبشد
یکی از ویژگی ها عالی پلی استیشن ریسک پذیر بودن خودش و استودیو هاش هست
کی فکر میکرد گاد ۲۰۱۸ تبدیل به یه همچین چیزی بشه و به این موفقیت برسه؟
کی فکر یه همچین بازی مثل لست رو میکرد؟یه بازی خاص و عام پسند با داستان زیبا
کی فکرشو میکرد بازی مثل هورایزن توسط سازنده کیلزون خلق بشه؟
سرمایه گذاری های ریسکی خود سونی هم در نظر بگیرید
اخه کدوم بازیسازی نترس تر از کوجیما میشناسید که به حرف این و اون گوش نمیده و چیزی خلق میکنه که خیلی ها ازش تنفر دارن ولی برای خیلی ها بهترین بازی نسل و بهترین بازی عمرشونه؟ پلی استیشن کمک کرد یه همچین بازی خلق بشه
یا همین فرام سافتور که بلادبورن رو با کمک پلی استیشن ساخت و شد یه بازی شگفت انگیز برای خیلی ها
خیلی خوبه که پلی استیشن هنوز هم به ساخت بازی های داستان محور و ریسک پذیر متعهد هست
امیدوارم همنیجوری ادامه بدن و موفق بشن
جناب بوالحسنی اگه میشه کل متن مصاحبه رو پوشش بدید :rose:
درود بر هرمن هالست ، پلی استیشن جایی هست که دقیقا این افراد موفق میشن ، افسانه ها متولد میشن و نوابغ بزرگی همچون مارک سرنی در اون حضور دارن :heart: ریسک پذیریه پلی استیشن در ویدیو گیم همیشه نتایج بی نظیری داشته که جریان ساز شدن و بسیار تاثیر گذار ، بیخود نیست که بهش میگن سلطان :star:
عجب چیزی گفتی محسن خان 😎
خیلی حال کردم :yes: :rose:
نوکرم مهیار عزیز :yes: :rose:
با بتل رویال لست و بازی تمام آنلاین و سرویس محور ساکرپانچ و اینسامینیک و گوریلا گیمز قراره جاه طلبی کنن؟ :rotfl:
اخه اکس فن و صحبت راجب بازی؟
واقعا سما اکس فنا فکر میکنین برترین استودیوهای صنعت بازی که در اختیار سونی هست فقط آنلاین میزنن؟
اخی شما سه نسل توی غار جی کشیدین؟
جیزی نمیکشیم مثل تو نترس
شما رو با هیلو اینفینیت “جاه طلبانه ی ” اسپویل شده ی گرافیک نسل ۷ای که با کلی تاخیر داره میاد و قراره ناقص ریلیز بشه تنها میذاریم!
ناقص رو از کجا اوردی؟
یک انقلاب در سبک ریسینگ بکن ببینم چیکار می کنی…
ایول راز موفقیت هر کمپانی همینه که ریسک کنه
فکر کنم کم کم باید منتظر خبر تاریخ رویداد باشیم .
سونی نباشه صنعت گیم میره به سمت سرویس محور شدن کوآپ و آنلاین و بی عمق
عشق فقط یک کلام —— سونی علیه السلام
شماهایی که میگین سونی این نسل گند زده :
۱- سونی برترین لانچ تاریخ کنسول هارو داد
۲- انقلابی ترین دسته را آورد
۳- منوی نسل بعدی و فوق العاده آورد
۴- کنسول زیبا و فک برانداز آورد
ایکس باکس چه آورد :
۱- در لانچ هیچ چیز نداشت
۲- دسته همون دسته ی قبلی و باطری خور بدون نو آوری
۳- منوی نسل قبلی و پیچیده
خب حالا خودتون قضاوت کنین
منوی xbox همیشه با تغییر ویندوز تغییر می کند.
دسته : به ترکیب تیم برنده دست نزن .
لانچر : قبول دارم. ولی … برای ایرانی جماعت که پول ندارند گیم پس یک بهشته.
ترکیب برنده ؟ ترکیب برندشون یا رونمایی دوال سنس پلی استیشن فایو که انقلابی در دسته کنسول ها بود و حتی نامش را هم بعد از چهار نسل تغییر دادن تا همسو با تکنولوژی های به کار رفته باشد . اون ترکیب برنده بر باد رفت . گیم پس بذارید چند وقت بگذره و مخاطب گیم پس که به حد مورد نظر ایکس باکس رسید قیمت بازی ها رو افزایش میده چون حتی گیم پس الان هم داره از جیب مایکروسافت میخوره و سوددهی ناچیزی داره
حتی اگر افزایش قیمت هم داشته باشد حتی اگر ماهی ۷۰ دلار شود که نمی شود باز هم ماهی ۶۰۰ بازی را با ۷۰ دلار می دهد که یعنی هر بازی ۰٫۱ دلار.
داداش انقلابی منظورت کپی از دسته ایکس باکسه ؟؟ ایکس باکس توی دسته همون مث قبل ساخت چون از اول دسته بی نقص بود . منوش هم که ویندوزه . بازی هاش هم که همه فورکی بود . وارزون حتی توی پی اس فایو الان فورکی اجرا نمیشه ولی ایکس باکس میشه ولی تو بازی قبول دارم سونی برندس ولی توی خود کنسول ایکس باکس
آرزو بر جوانان عیب نیست در آرزوی پیروزی ایکس باکس لذت ببرید :rotfl: :rotfl: :rotfl:
استارفیلد سلام می کند.
فورزا هورایزن ۵ سلام می کند.
هیلو اینفینیت سلام می کند.
فورزا موتور اسپرت ۸ سلام می کند.
فیبل سلام می کند.
شما فقط یه نگاه به عملکرد سونی تو نسل نهم بندازین :
۹۲ : demon’s souls
۸۵ : marvel spider-man: miles morales
۸۷ : marvel spiderman remasterd
horizon forbidden west
god of war ragnarok
۸۸: ratchet and clank rift apart
۸۶: returnal
۸۰ : sackboy a big adventure
۸۸ : ghost of tsushima director’s cut
death stranding director’s cut
۸۹ : final fantesy vii remake intergrade
gran turismo 7
۸۳ : astro play room
اون هایی که منتشر شدن رو متاش رو نوشتم
حالا عملکرد ایکس باکس در نسل نهم رو تماشا کنین :
مدیوم : ۷۲ که واسه ps هم اومد
د اسنت : ۶۴
۱۲ دقیقه : ۷۹
هیلو هم که هنوز تاریخ انتشار دقیق ندادن بازی ای که قرار بود لانچ ایکس باکس باشه
مقایسه کنین
اینایی که همه گفتی نصفش مال نسل هشته
نام ببر
اگه اینجوری باشه تا حالا هیچ بازی نسل ۹ ای به جز رچت اند کلنک نداشتیم(به خاطر SSD) وگرنه همه بازیای این نسل زیر لست ۲ و GOW و RDR2 ان که نسل پیش عرضه شد…
چند تا نکته
اول اینکه اسنت ۷۳ عه
دوم اینکه mfs هم هست که ۹۳ گرفته
سوم هم اینکه وقتی گاد راگناروک و هورایزن رو میگی که قراره سال دیگه بیان ، باید لیست انحصاری های ۲۰۲۲ مایکرو رو هم بگی که یه گونی انحصاری معرفی کرده به علاوه ی فورزا پنج که امسال میاد
فلایت رو جا انداختی متا ۹۱…
دث دور: ۸۶
اره میدونم عمدی نبود…
چی؟؟الان فلایت با متا۹۲
و death doorبا متای۸۶رو چرا حساب نمیکنی فن بوی
خیلی جالبه که تا حالا دوبار گفته ۲۵ تا بازی داریم برای ps5 می سازیم ولی ما از بازی های ۲۰۲۲ سونی فقط دو سه تاشو می دونیم خب لعنتیا یه مراسم بزارین از این ۲۵ تا یه سه چهار تاشو معرفی کنین که بدونیم باید منتظر چه بازی هایی باشیم ما هم مثل شما براشون هیجان زده باشیم.
من قبلا گفتم و هر چی گفتم داره به حقیقت میپیونده . سونی ریسکو همیشه به جون میخره . چون از کارش مطمئن هست و کاملا بلد هست چی بسازه و چی تحویل گیمرها بده و از ریسک کردن هم هراس و ترسی ندارن . چون که بارها ریسک کردن و با این ریسکها کلی شاهکار تحویل جامعه گیم دادن و مطمئنم هر چی از سونی بیاد نکو هست . سونی برای بازیهاش خیلی ارزش میزاره و پول در اولویت قرار نمیده بلکه اول کیفیت بعد پول محبوبیتش هم به خاطر همین هست من با اینکه پی سی بازم اما واقعا شرکت محبوب سونی را دوست دارم چون هر چی میسازه شاهکاره
به جز لست ۲
منظورت پرافتخار ترین بازی تاریخ صنعت گیمه ؟
یه اکس فن وقتی اسم شاهکار های دنیای بازی رو میاره باید زبونشو آب بکشه
تو مرا گنج روانی چه کنم گیم پس را
سعی کنن بازی بیشتر مثل گاد بدن خوب میشه فانتزی تو قلب گیمرا جایگاه بزرگی داره چیزایه سلیقه ای باید بزارن کنار ببینن اکثرا چی میخان