معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران - گیمفا
معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران - گیمفا
معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران - گیمفا
معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران - گیمفا

معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران

پست گیمفا
۱۶:۳۲ ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران - گیمفا

نمایندگی تلفن پاناسونیک

برند پاناسونیک از جمله نام‌هایی است که در میان اکثر مردم جهان و به ویژه ایرانیان بسیار محبوب است. این شرکت ژاپنی در سال ۱۹۱۸ در اوساکا ژاپن و با نام تجاری “ماتسوشیتا” تاسیس شد و بعدا نام خود را به پاناسونیک تغییر داد. شرکت پاناسونیک در ابتدا کار خود را با تولید لامپ دوچرخه و لوازم خانگی ابتدایی آغاز نمود و رفته رفته به یک غول صنایع الکترونیکی جهان تبدیل شد. امروزه این شرکت ژاپنی با داشتن دفاتر و خطوط تولیدی متعدد در اقصی نقاط جهان، محصولاتی مختلفی را روانه بازار می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تلویزیون‌های دیجیتالی، لوازم خانگی، تجهیزات دیجیتالی اداری و انواع تلفن اشاره کرد. تلفن‌های تولیدی شرکت پاناسونیک از نمونه محصولات این شرکت هستند که در محیط‌های اداری و خانگی ایرانی بسیار پرطرفدار هستند و در ادامه به معرفی انواع آن‌ها و خدمات نمایندگی تلفن پاناسونیک می‌پردازیم.

 

انواع تلفن‌های پاناسونیک

معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران - گیمفا

همانطور که گفته شد تلفن‌های تولیدی شرکت پاناسونیک از جمله با کیفیت‌ترین و بی‌رقیب‌ترین تلفن‌های موجود در بازار هستند که در میان مردم ایران بسیار محبوب و پر استفاده می‌باشند. از انواع تلفن‌های پاناسونیک می‌توان به نوع معمولی، بی‌سیم و سانترال اشاره کرد.

تلفن‌های معمولی پاناسونیک

امروزه تلفن‌های معمولی، نوع ابتدایی محصولات شرکت پاناسونیک محسوب می‌شوند که سطح ارتباطی آن‌ها به شکل ثابت، محدود و مستقر در محل نمود پیدا می‌کند. با وجود اینکه سطح سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تلفن‌های معمولی پاناسونیک کاملا تغییر کرده و به‌روز شده‌اند، اما امروزه پاسخگوی نیاز کاربران و به‌ویژه محیط‌های اداری نیستند و انواع دیگر محصولات این شرکت جایگزین نوع معمولی شده‌اند.

تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک

معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران - گیمفا

تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک نمونه دیگری از محصولات این شرکت هستند که به دلیل سادگی در استفاده در میان کاربران بسیار محبوب می‌باشند. از سال ۲۰۰۹ به بعد شرکت پاناسونیک سامانه‌هایی را زیر نظر نمایندگی تلفن پاناسونیک راه‌اندازی نمود تا از طریق آن کاربران بتوانند ایده‌ها و نظرات خود را در مورد تلفن‌های بی‌سیم این شرکت ارائه نمایند تا از دیدگاه کاربرپسندی بسیار مورد توجه باشند. از مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک می‌توان به سادگی در استفاده، صفحه LCD با کیفیت، منشی تلفنی، داشتن فضای ذخیره‌سازی، داشتن حالت سکوت و مقاومت در برابر رطوبت و ضربه اشاره کرد.

 

تلفن‌های سانترال پاناسونیک

با گسترش سطح ارتباطات به ویژه در محیط‌های اداری، تلفن‌های معمولی و بی‌سیم پاسخگوی نیاز کاربران نبودند و می‌بایست نوع دیگری از سطح ارتباطی تلفن‌ها جایگزین موارد قبلی می‌شد. به این ترتیب تلفن‌های سانترال با در نظر گرفتن سمت و جایگاه هر شخص، میزان نیاز هر فرد به تلفن، نوع و تعداد تماس‌های هر شخص قابل برنامه‌ریزی و تغییر است. در حقیقت تلفن‌هایی که به دستگاه سانترال متصل می‌شوند را تلفن سانترال می‌نامند و سیستم‌های سانترال پاناسونیک امکانات بی‌نظیری را مهیا می‌سازند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مدیریت تماس‌های داخلی و خارجی، ارتباط سریع کاربران با اپراتور‌ها، برقراری ارتباط داخل سازمان، قابلیت ضبط تماس‌ها، قابلیت انتظار تماس‌ها و منشی تلفن اشاره کرد. به این ترتیب سانترال محدودیت تک بعدی بودن تلفن‌های بی‌سیم و نوع معمولی را کاملا برطرف می‌کند.

 

انواع خدمات نمایندگی تلفن پاناسونیک

 

همانطور که گفته شد شرکت پاناسونیک به عنوان غول دنیای صنایع الکترونیکی، نمایندگی‌های متعددی را در شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان و از جمله ایران دارد. کشور ایران به عنوان بازار جذاب مصرف محصولات لوازم خانگی و الکترونیکی محسوب می‌شود و نمایندگی پاناسونیک نیز در ایران به شکل گسترده به انجام خدمات فروش و خدمات پس از فروش می‌پردازد.

 

خدمات فروش در نمایندگی‌های پاناسونیک

نمایندگی‌های پاناسونیک در ایران با داشتن شعبات متعدد به فروش محصولات پاناسونیک در ایران مشغول هستند و اکثر محصولات این شرکت اعم از لوازم منزل، سیستم‌های تهویه هوا، سیستم‌های دیجیتالی اداری و سیستم‌های پخش صوت و تصویر را به فروش می‌رسانند. همچنین شرکت‌هایی به شکل تخصصی به عنوان نمایندگی تلفن پاناسونیک به حساب می‌آیند که به شکل ویژه در زمینه این محصول فعالیت می‌کنند.

 

 

خدمات پس از فروش نمایندگی‌های پاناسونیک

نمایندگی‌های پاناسونیک علاوه بر ارائه خدمات مرتبط با فروش محصولات این شرکت به خدمات پس از فروش نیز مشغول هستند و با داشتن کارشناسان حرفه‌ای در زمینه تعمیرات تخصصی و تعویض قطعات نیز فعالیت می‌کنند. همچنین در حوزه خدمات پس از فروش، نمایندگی‌های تخصصی مانند خدمات پس از فروش تلفن‌های سانترال نیز فعال هستند که به شکل گسترده در مورد یک محصول خاص مشغول به کار هستند. از جمله فعالیت‌های خدمات پس از فروش نمایندگی‌های سانترال پاناسونیک می‌توان به تعمیر و راه‌اندازی سیستم‌های سانترال، عیب‌یابی و تعویض قطعات، تعمیر سیستم‌های سانترال در محل یا خارج از محل شرکت اشاره کرد.

 

انواع تعمیرات

همانطور که گفته شد نمایندگی تلفن پاناسونیک در ایران به انجام خدمات مختلف تعمیراتی مشغول است. دسته‌بندی تعمیرات تلفن‌های پاناسونیک براساس نوع و کاربرد هر کدام متفاوت است؛ به عنوان مثال در مورد تلفن‌های معمولی و بی‌سیم، بخش اعظمی از تعمیرات شامل تعمیر باطری تلفن، تعمیر پورت تلفن، تعمیر قاب تلفن و تعمیر بلندگو عقب و جلویی می‌شود.

در مورد تلفن‌های سانترال نیز مجموعه خدمات کاملا گسترده و تخصصی می‌شود و مواردی مانند

سرویس دوره‌ای تلفن‌های سانترال، تعمیرات سانترال، فکس و گوشی تلفن سانترال پاناسونیک و

سیم کشی یا کابل کشی خطوط تلفن جهت استفاده صحیح و بهینه برای سانترال را در بر می‌گیرد. همچنین از دیگر خدمات تعمیری در نمایندگی تلفن پاناسونیک می‌توان به تنظیمات و پروگرامینگ، نصب و راه‌اندازی سانترال پاناسونیک دیجیتال، ویپ و تلفن گویا اشاره کرد.

 

 

 

تعویض قطعات

با وجود اینکه تلفن‌های پاناسونیک از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند اما گا‌ها براثر گذر زمان و یا آسیب‌دیدگی دچار خرابی می‌شوند. دفاتر نمایندگی تلفن پاناسونیک با داشتن کارشناسان فنی خبره و قطعات اورجینال قادر هستند تا نقایص به وجود آمده را کاملا برطرف نمایند. به عنوان مثال شایع‌ترین مشکلات به وجود آمده برای تلفن‌های پاناسونیک که نیاز به تعویض قطعه دارند به صفحه کلید، باطری و صفحه نمایش دستگاه مربوط می‌شود.

 

مزیت‌های نمایندگی تلفن پاناسونیک

بدون شک خرید کردن و مشاوره گرفتن از نمایندگی هر شرکتی مزایای متعددی دارد که هر شخصی کاملا نسبت به آن آگاه است. به عنوان مثال در اولین قدم می‌توان به خریدی بدون واسطه و قیمتی مناسب اشاره کرد. وجود افراد متخصص در زمینه تعمیرات نیز مواردی هستند که هم در هنگام خرید و هم در خدمات پس از فروش کاملا کاربردی می‌باشند. از دیگر مزیت‌های نمایندگی تلفن پاناسونیک می‌توان به خدمات تعمیر و سرویس در محل اشاره کرد.

خریدی بدون واسطه و قیمتی مناسب

به‌طور کلی هر شرکتی تنها با داشتن فاکتور‌ها و ویژگی‌های خاص قادر است که از مسیر پر پیچ و خم کسب نمایندگی عبور کند و در نهایت مجوز نهایی را دریافت نماید. از میان این ویژگی‌ها می‌توان به ارائه قیمت‌های قانونی و زیر نظر شرکت اصلی اشاره کرد. پس به این ترتیب خرید کردن از نمایندگی‌های معتبر علاوه بر قیمت مناسب، دست واسطه‌گران را نیز دور می‌نماید.

وجود افراد متخصص در زمینه تعمیرات

تعمیرات نیز بخش جدانشدنی از پشتیبانی و خدمات پس از فروش هستند که توسط نمایندگی پاناسونیک و از جمله نمایندگی تلفن پاناسونیک ارائه می‌گردند. این مجموعه‌ها با داشتن تیم تخصصی تعمیرات و داشتن قطعات اورجینال قادر هستند تا خدمات پس از فروش را به نحو احسنت انجام نمایند.

 

 

خدمات سرویس و تعمیر در محل

خدمات سرویس در محل و انجام این دسته از تعمیرات فرآیند‌هایی هستند که بیشتر در محیط‌های اداری و گسترده نمود پیدا می‌کنند و بیشتر برای تلفن‌های سانترال شرکتی کاربرد دارند که توسط نمایندگی تلفن پاناسونیک ارائه می‌گردند.

 

چطور می‌توانم از خدمات نمایندگی تلفن پاناسونیک بهره‌مند شوم؟

نمایندگی تلفن پاناسونیک به شکل گسترده و دائمی در حال فعالیت می‌باشد و با استفاده از مسیر‌های تماس، درخواست‌های آنلاین و غیره می‌توان با کارشناسان خبره این مجموعه ارتباط برقرار کرد و در مورد خرید و تعمیرات انواع دستگاه‌های تلفن گرفت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران - گیمفا
معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران - گیمفا
معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران - گیمفا
معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران - گیمفا
معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران - گیمفا