تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت - گیمفا 
تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت - گیمفا 
تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت - گیمفا 
تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت - گیمفا 

تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت

شایان کریم زاده
۱۴:۰۷ ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
سرویس گیم‌پس مایکروسافت

اطلاعات جدیدی از طراحی‌ها و نقشه‌های بازی Halo Infinite لو رفته که به ما نشان می‌دهد در حالت چندین نفره و آنلاین بازی باید انتظار ۹ نقشه‌ی مختلف را داشته باشیم.

بازی Halo Infinite در طی چند روز اخیر در صدر اخبار قرار گرفته است. پس از انتشار ویدئویی از نسخه‌ی آزمایشی این بازی اخبار و حواشی بسیاری در مورد این عنوان منتشر شده است. در ویدئویی که از جدیدترین ساخته‌ی استودیوی ۳۴۳ ایندستریز (۳۴۳ Industries)، منتشر شده بود شاهد بخش آنلاین و چند نفره‌ی این عنوان بودیم که جزئیات گرافیکی و بصری بسیاری از بازی قابل مشاهده بودند. این ویدئو به بازی‌بازان این پیام را رساند که باید منتظر چه سطح کیفی از این عنوان باشند.

یک کاربر Reddit به تازگی اطلاعاتی از نقشه های چند نفره‌ی بازی Halo Infinite به اشتراک گذاشته است. دو مورد از این اطلاعات نقشه‌هایی در فضای باز و یکی از آن‌ها شب را نشان می‌دهد. یکی دیگر از نقشه‌ها محیطی را به نمایش می‌گذارد که بر روی نبرد درفضاهای بسته‌ی داخلی تمرکز دارد.با توجه به اطلاعاتی که قبلا از این بازی لو رفته بود و همچنین اطلاعات تازه منتشر شده باید انتظار ۹ نقشه‌ در بخش چند نفره‌ی بازی را داشته باشیم.

در تصاویر لو رفته قابلیت‌های شخصی‌سازی زره و لباس‌های کاراکتر نیز به چشم می‌خورد. البته توجه به این نکته الزامی است که این نشت‌های خبری، نشان‌دهنده‌ی طرح‌های نهایی بازی نیستند. این تصاویر به وضوح نشان می‌دهد که پروژه در حال پیشرفت است. بازی Halo Infinite هنوز هم حداقل چند ماه تا زمان انتشارش فاصله دارد و استودیوی ۳۴۳ ایندستریز همچنان احتمال دارد بسیاری از طرح‌ها را تغییر دهد.

تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت - گیمفا 

 

تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت - گیمفا 

تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت - گیمفا 

تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت - گیمفا 

در هر صورت، قرار است نسخه‌های آزمایشی دیگری از Halo Infinite پیش از انتشار نسخه‌ی نهایی منتشر شوند و ۳۴۳ ایندستریز گفته که این نسخه‌های آزمایشی بسیار عمیق‌تر از نسخه‌های نمایش داده شده خواهند بود. بازی Halo Infinite برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و سری اس/ایکس منتشر خواهد شد. در صورتی که ویدئوی گیم‌پلی این بازی را هنوز ندیده‌اید می‌توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت - گیمفا 
تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت - گیمفا 
تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت - گیمفا 
تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت - گیمفا 
تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بنظرم در اینده شاهد کراس اور و اسکین های استاروارز و استار ترک در هیلو‌ خواهیم بود

  • چه از نظر مولتی پلیر چه کمپین بدون شک میترکونه

  • آرین گفت:

    سلام
    زمان کم و کار زیاد است!
    منتها آدمای زیادی پشت کار اند.

  • چرا حس میکنم این نسخه از Halo اصلا تم جدی نداره متاسفانه! امیدوارم این طوری ک فکر میکنم نباشه و مث نسخه های سه‌گانه‌اش شاهکار باشه و انقلابی

  • Amir Reza گفت:

    عجب گرافیکی :inlove: گوتی ۲۰۲۱ داره میاد

  • جدیدن کلا ۳۴۳ خبری نمیده همه خبرا هیلو خودش لو میرهxd
    پ.ن: بچه ها احتمال اینکه در مراسم بعدی گیمپلی بخش داستانی ببینیم چقدره؟

    • MahyarMsm گفت:

      ۸۵ درصد 😀
      احتمال اینکه توی گیمزکام یه گیم پلی از کمیپن نشون بده هست. من که اینطور فکر میکنم
      خیلی دلم میخواد یه تریلر خفن از استارفیلد نشون بدن

    • نمیدونم چرا احساس می کنم این کارا از قصد انجام میشه مثل یوبیسافت که قبل مراسم هاش لو میره چه برای هایی می خواد معرفی کنه و یکسری هم اعتقاد دارن ۳۴۳ پارسال از قصد گیم پلی نسخه بی کیفیت تر بازی رو نشون داد تا با این بهونه وقت بخره.
      حالا به هر حال من میگم به احتمال ۸۰ درصد یک گیمپلی از کمپین بازی در مراسم های پیشرو می بینیم ولی تاریخ عرضه رو مطمعن نیستم چون هنوز نسخه جدید کالاف خبری ازش نشده و بنظرم روی تاریخ عرضه اون خیلی حساب باز کردن که نزدیک به هم نباشه تاریخ عرضشون.

  • ببینیم نتیجه چی میشه ولی با این پیش نمایش امیدها برگشت چون قبلش خیلی ها می گفتن داستان چرته یا گرافیک نسل هفتمیه و غیره که دیدیم خیلی هاش درست نبوده و با این نمایش هایی که ایکس باکس در آینده داره باید منتظر جزئیات بیشتری از بازی باشیم.
    بشخصه امیدوارم این بازی شروعی باشه برای تکرار شکوه ایکس باکس در زمان ایکس باکس ۳۶۰ چون هممون میدونیم و حتما مایکروسافت هم میدونه موفقیت های آینده ایکس باکس چقدر به موفقیت این بازی وابستست و اگر این بازی خراب کنه حتی تا آخر نسل ۹ هم می تونیم ترکش هاشو حس کنیم.

  • خب مشخص نیست این تصاویر توو چه زمانی از پروژه لو رفته
    به نظرم این تصاویر حداقل برای پارسال باشه و‌ جزییات تمام قسمتای شخصی‌سازیش خیلی بیشتر از این حرفا باشه
    به امید موفقیت هیلو و فورزا
    امیدوارم مایکرو هم مثل سونی که با دیمون‌سولزو رچتو ریترنال عالی استارت زد با هیلو و فورزا شروع فوق‌العاده‌ای داشته باشه

  • amazon گفت:

    “بازی Halo Infinite هنوز هم حداقل چند ماه تا زمان انتشارش فاصله دارد و استودیوی ۳۴۳ ایندستریز همچنان احتمال دارد بسیاری از طرح‌ها را تغییر دهد.”

    توی چند ماه مونده به انتشار تغییر بزرگی ایجاد نخواهد شد اینو دیگه کسی که اطلاعاتی از ساخت گیم هم نداشته باشه میدونه. متاسفانه در زمان ساخت در گرافیک این بازی کوتاهی شدو الان مجبورن کیفیت نهایی بازی رو با تغییر نورپردازی بعضی سکانس ها بالا ببرن. مدل ها اصلا شبیه به یک بازی نسل نهمی نیست. ۳۴۳ Industries نابود کرد این نسخه رو.

    • Dr.Who گفت:

      اخ ببخشید شرمندگی و گردن کجیش برای ۳۴۳

    • ASHEN ONE گفت:

      شما گردنت رو خواهشا کج نکن ناراحت میشم 😥

    • arm4nii گفت:

      نه داداش گلم اگر یه دمو ساده از بتای بازی که عرضه شد دیده باشی یا پنج دقه بازی کرده باشی میفهمی چقدر بازی از نظر گرافیکی بهتر شده و اینو همه از توییتر و یوتوب و … همه میگن.حتی دیجیتال فاندری هم بررسی کرده پیج یوتوبشو ادد کنی هست.
      وقتی از نورپردازیش ایراد گرفتن معلومه میرن بهترش کنن.
      فقط نورپردازی نبوده و توی بحث بافت و تکستچر هم پیشرفته زیادی داشته و مقایسه از دمو پارسال و بتای این چند روز بگردی زیاد هست.
      نمیدونم پیشرفت و گرافیک خوب به چی میگین دیگه.
      هیلو هم از قدیم هزار بار گفتم اگه بازی کرده باشین گرافیکش جز تاپترین نبوده و اصلش گیم پلی و داستان و گانینگ و شوتینگش تاپ بوده و زمان ساخت هیلو توسط بانجی هم یادمه به گرافیکش ایراد میگرفتن اونوقت تو سر کله هم میردن طرفدارا و فن های سونی چندین سال پیش.
      هر چند یکی دو نسخه از هیلو نامزد گرافیک سال شد فکر کنم شماره ۴ اما هیچموقع اولویت گرافیک نبودن که توقع داشته باشیم واقع گرایانه باشه و بهترین گرافیکو توقع داشته باشیم چون اولویتش روون بودن و ۶۰ فریم و برا خیلیا حتی ۱۲۰ فریم اجرا شدن بی مشکله و الانم اولای نسله.
      وسطهای نیل گرافیکهای بشدت پشم ریزونی میبینیم اما الان تک و توک بگیم وااااو .منطقی نظر بدیم با توجه به یه بازی و سبک و سیاق و گذشتش.

    • Shayan گفت:

      اقای امازون که هرجا میرم هیت شما تو سایت گیمفا همش فوران میکنه میخواستم بهت بگم که شاید تو چند ماه تغییر زیادی ایجاد نشه اما چیزی که واضحه اینه قطعا بهبود گرافیکی خیلی قابل توجهی پیدا میکنه و اضافه شدن ری ترسینگ و تکنولوژی دالبی اتموس و دالبی ویژن هم برای هیلو تایید شده بعدشم ما در گیم پلی هیلویی که دیدیم گرافیک بازی (اونم بخش مولتیش) فقط توی نورپردازی بهتر خلاصه نشد اون چیزی حداقل همگیمون دیدیم و میتونم بگم راحت دو لایه تکستچر به بازی اضافه شده سیصدو چهل سه خوشبختانه تو نسل هفتم تونست بهترین گرافیک رو برای هیلو چهار بسازه و حتی نامزد بهترین گرافیک اون سال شد تنها ایرادی که میشه به این استودیو گرفت نحوه داستان پردازی هیلو بود که الان خوشبختانه آقای جوزف برگشته و قطعا میتونیم بگیم داستان پردازی بی نقص میشه(حتی به گفته خودشون این بهترین هیلو ایی هست که تاحالا ساخته) متاسفانه وقتی گیم پلی تک دموی هیلو اینفینتی اومد متاسفانه توسط همه یعنی دیجیتال فاندری و اکثریت تست کننده های این بازی تعریف و تمجید شد اما توسط چندتا گیمر کم سن و سال مثله شما که تو عمرشون یدونه هیلو هم شاید به زور زده باشن هیلو یه بازی داغون و بی مصرف خطاب میشه حالا ۳۴۳ چطور میخواد شمارو که حسرت پلی دادن یدونه هیلو به دلتون موند راضی کنه خدا می‌دونه (اینم اضافه کنم با توجه به اینکه بازیه برای پلتفرم اکس باکس وان و اکس باکس وان اکس و پی سی و کنسولای نسل نهمی عرضه میشه گرافیک خوبی داشته چون متاسفانه اکس باکس وان فعلا تو اجرای این بازی با سی فریم هم دچار مشکل میشه پس میتونیم بگیم گرافیک هیلو کاملا منطقیه

  • Yato گفت:

    مشخصه به عنوان یک اثر سرویس محور با محتوای زیادی طرفیم ، لعنتی عاشق ششمین کلاه ردیف پایین شدم فوق العاده قشنگه :inlove:

  • فرید گفت:

    من نمیدونم چرا یاد گاست آف ساشیما افتادم

  • saman گفت:

    به امید موفقیتش و نابودی هیتر ها.

تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفت - گیمفا