شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا
شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا
شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا
شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا
شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا
شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا

شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟

مرصاد قدیری
۱۴:۳۰ ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا

ناتی داگ در مورد پروژه‌های آینده‌ی خود سکوت اختیار کرده، اما در برخی از اطلاعات فاش شده در اوایل امسال، ممکن است اشاراتی به بازی‌های بعدی این استودیو شده باشد.

در میان استودیو‌های فرست پارتی پلی‌استیشن، ناتی داگ دارای میراثی چند ده ساله است که شامل عناوینی پیشگام مانند Jack and Daxter و The Last of Us می‌شود. تنوع و خلاقیت بازی‌هایی که این استودیو تولید کرده، بدون شک تحسین برانگیز است؛ مخصوصاً با توجه به این که آثار این توسعه‌دهنده همیشه با رسیدن به سطح بالایی از پولیش، بازی‌بازان را درگیر کرده و آن‌ها را برای تجربه‌ی رویداد بعدی هیجان زده می‌کنند.

با این حال، اگرچه ناتی داگ معمولاً عادت داشت تا پیش از عرضه‌ی بازی فعلی خود به پروژه‌ی بعدی اشاره کند (برای مثال می‌توان به زمان معرفی بازی The Last of Us اشاره کرد)، این بار شاهد چنین رویکردی نیستیم. بیشتر از یک سال از انتشار بازی اخیر این توسعه‌دهنده، The Last of Us Part II، می‌گذرد و با این که ناتی داگ تایید کرده که در حال ساخت یک بازی چندنفره‌ی بزرگ The Last of Us است، اطلاعات بیشتری از برنامه‌های آینده‌ی این استودیو در دسترس نیست. با این حال، شایعاتی در مورد بازی‌های بعدی ناتی داگ وجود دارند، اما مثل همیشه باید در نظر داشته باشید که این موارد به صورت رسمی تایید نشده‌اند.

پورت سری Uncharted برای رایانه‌های شخصی

ناتی داگ

از زمان عرضه‌ی Uncharted: The Lost Legacy در سال ۲۰۱۷، سری Uncharted تا به امروز در سکوت به سر برده است. با توجه به پایان نسخه‌ی چهارم مجموعه، به نظر می‌رسد که این سری در آینده بر روی دختر شخصیت Nathan Drake تمرکز خواهد کرد. اگرچه شایعاتی در مورد ساخت نسخه‌ی بعدی مجموعه وجود دارد، اما صحبت‌هایی نیز در مورد انتشار عناوین این سری برای پلتفرم رایانه‌های شخصی به گوش می‌رسد. اگرچه بهتر است برای تایید یا رد این شایعه تا زمان انتشار خبر رسمی از سوی سونی و ناتی داگ صبر کنیم، اما با توجه به تمرکز اخیر این ناشر بر روی عرضه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی برخی از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن و خرید یک استودیوی جدید برای انجام این کار، بعید نیست که شاهد انتشار عناوین Uncharted نیز باشیم.

بسته‌ی الحاقی Abby برای بازی The Last of Us Part II

ناتی داگ

The Last of Us Part II شخصیت‌های جدید متعددی را به مجموعه اضافه کرد، اما هیچ چیز به اندازه‌ی معرفی Abby به حاشیه‌ و بحث در میان طرفداران منجر نشد. نقش این شخصیت در داستان بازی بسیار مهم بود و حضور او به شدت بر روی وقایع بازی تاثیر گذاشت. Abby در کنار Ellie یکی از شخصیت‌های قابل بازی بود. طبق اطلاعات فاش شده، ظاهراً ناتی داگ در حال کار بر روی یک بسته‌ی الحاقی مستقل با محوریت Abby است. هنوز مشخص نیست که داستان این بسته پیش از وقایع The Last of Us Part II جریان خواهد داشت یا پس از آن، اما این بسته قطعاً بازی‌بازان را بیشتر با این شخصیت آشنا خواهد کرد. حال باید دید که در صورت واقعی بودن این شایعه، طرفداران چگونه به آن واکنش خواهند داد.

پروژه‌ی چندنفره‌ی The Last of Us

ناتی داگ

اولین نسخه‌ی The Last of Us دارای یک بخش چندنفره‌ی عمیق و اعتیادآور با نام «Factions Mode» بود و به همین ‌خاطر، طرفداران انتظار داشتند که دنباله‌ی بازی نیز دارای حالتی مشابه باشد. ناتی داگ تایید کرده که استودیو در حال کار بر روی یک بخش چندنفره برای The Last of Us Part II بوده است، اما در نهایت توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند تا آن را از عنوان اصلی جدا کرده و تمرکز خود را بر روی بهبود و گسترش داستان بازی قرار دهند. اگرچه ناتی داگ به طرفداران اطمینان داده که هنوز در حال تولید این پروژه‌ است، اما زمان نسبتاً زیادی از انتشار آخرین خبر مرتبط با آن می‌گذرد. با این که ما هنوز نمی‌دانیم که این بازی چندنفره در نهایت به چه چیزی تبدیل شده، اما با توجه به زمان زیادی که برای توسعه‌ی آن صرف شده است، انتظار می‌رود که شاهد یک عنوان بزرگ و بلند پروازانه باشیم.

بازسازی The Last of Us

شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا

بازسازی اولین عنوان The Last of Us ایده‌ی عجیبی بوده که بحث‌های زیادی را در میان طرفداران به وجود آورده است. این پروژه که توسط گزارش منتشر شده از سوی آقای جیسون شرایر (Jason Schreier) فاش شد، ظاهراً یک بازسازی معمولی نیست و علاوه بر بهبود‌های بصری، شامل ویژگی‌های جدید نیز می‌شود. طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، استودیوی ویژوال آرتس (Visual Art’s Service Group) ابتدا روند توسعه‌ی این پروژه را آغاز کرد، اما پس از اختلافات به وجود آمده بین این استودیو و مدیران سونی، مسئولیت بازسازی The Last of Us به ناتی داگ واگذار شد. همچنین ظاهراً این بازی در حال سپری کردن مراحل تولید است و احتمال دارد که در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از آن باشیم. علاوه بر این، ممکن است که بازسازی The Last of Us با اقتباس تلویزیونی HBO نیز ارتباط داشته باشد.

آی‌پی جدید Stray’s Cross

شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا

شاید منحصر به فردترین و جذاب‌ترین پروژه‌ی شایعه شده، Stray’s Cross باشد؛ اسم رمز آی‌پی جدید و معرفی نشده‌ی ناتی داگ. این استودیو از سال ۲۰۱۳ (انتشار The Last of Us بر روی پلی‌استیشن ۳) تا به امروز، یعنی به مدت ۸ سال، بر روی آی‌پی جدیدی کار نکرده است. ناتی داگ به خاطر مهارت خود در ساخت دنیا‌های جدید به همراه شخصیت‌های جالب شهرت دارد. هر کدام از بازی‌های Jak and Daxter، Uncharted، Crash Bandicoot و The Last of Us منحصر به فرد هستند و با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند. به همین خاطر، ایده‌ی خلق یک آی‌پی جدید توسط ناتی داگ بسیار هیجان انگیز است.

متاسفانه Stray’s Cross در حال حاضر فقط یک شایعه است و اطلاعات بیشتری از داستان، ستینگ و گیم‌پلی آن وجود ندارد. بازی‌های اخیر ناتی داگ بر روی انسان‌ها، روابط آن‌ها و محیط‌های واقعی تمرکز داشته‌اند. طبق شایعات منتشر شده، Stray’s Cross یک عنوان علمیتخیلی است که در فضا جریان دارد.

با دسترسی به قدرت پلی‌استیشن ۵ و فرصت‌های نامحدود ارائه شده توسط ژانر علمیتخیلی، کاملاً واضح است که چرا طرفداران برای یک بازی جدید در این سبک هیجان زده هستند. با این حال همان‌ طور که گفته شد، Stray’s Cross تنها یک نام بوده و هیچ چیز دیگر از آن در دسترس نیست. پس اگر این بازی واقعی باشد، احتمالاً به این زودی شاهد رونمایی از آن نخواهیم بود. به هر حال، با توجه به کارنامه‌ی درخشان ناتی داگ، باید منتظر یک بازی جذاب و عالی دیگر باشیم.

M.MT

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا
شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا
شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا
شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا
شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mugiwara07 گفت:

    پورت پیسی انچارتد رو فکر نکنم ناتی داگ انجام بده واقعا حیفه وقتشونه الکی حروم بشه. بدن دست این استدیو جدیده که خریده سونی. در مورد dlc هم اگ یادم باشه گفتن قصد ساختن نداریم خودمم علاقه ای ندارم بهش چون قطعا با محوریت ابی میشه و به درد عمشون میخوره.
    میمونه فکشنز ۲ لست ریمیک و ایپی جدید و یا لست۳ که خودم مطمئنم فکشنز ۲ و لست ریمیک در دست ساختن خودم با اینکه خیلی دوست دارم ادامه داستان الی رو بفهمیم ولی دلم میخواد یه استراحت چن ساله به لست بدن و بعد لست ریمیک و فکشنز ۲ برن سراغ یه ایپی جدید و بعدشم به امید خدا پارت سه 😀

    • داداش پورت آنچارتد برای پی‌سی اگه حقیقت داشته باشه هیچ اشکالی نداره ، خیلی از دوستان پی‌سی باز میتونن با این شاهکار آشنا بشن اما امیدوارم از نسخه‌ی‌ یک شروع کنن
      اما در مورد دی‌ال‌سی ، مشتی برعکس تو من لحظه شماری میکنم برای معرفی یک چیزی مثل لفت بی‌‌هایند ، شما فکر کن
      میتونن سراغ اون ۴ سال برن با جوئل یا با الی و یا میتونن توو گذشته ابی برن و یا حتی لو ، فوق‌العادس
      در مورد فکشن۲ هم مثل دی‌ال‌سیش میتونه عالی باشه
      تصور اون گیمپلی با دوستات عالیه
      در مورد ریمیک لست یک هم که شایعات سر به فلک کشیده و گفته میشه با یه ریمیک پدر مادر دار طرف هستیم و در آخر پروژه‌ی جدید که قطعا این نسل میرن سراغش ، حالا یا اولش یا وسطاش
      چرا نمیگم آخر نسل ، چون سند آخر نسل خورده به نام لست ،
      شما فکر کن ریمیک لست یک بعد آیپی جدید و اواسط نسل آنچارتد۵ و در آخر لست۳ بیاد بشوره ببره
      به امید موفقیت جادوگرا

      • Mr Ezio گفت:

        هیچ وقت با ناتان درک ارتباط نگرفتم برعکس لاراکرافت بنطرم گاد اف وار همچنان خیلی بهتر از انچارتده

        • کامنتتو فقط میشه به نظر شخصی‌ خاص شما ربط داد
          وگرنه ارتباط برقرار کردن با نیتن از ۹۰٪ کاراکترای دنیای گیم راحتتر و سریع‌تر میتونه باشه
          از شوخ‌طبعیش تا مهارتاش و استایل خفن و جذابش
          لارا هم که بانوی دلربای این صنعت هستش
          کریتوسم که خدای این صنعته
          در مورد بهتر بودن گاد از آنچارتدم فقط سلیقه شخصی مهم هستش چون هر دو توو سبک خودشون الگو هستن

      • پورت آنچارتد که فقط نسخه ی چهارش هست فعلا⁦:-|⁩

      • mugiwara07 گفت:

        امید جان منظور منو اشتباه فهمیدی من هیچ مشکلی با امدن انچارتد رو پیسی ندارن فقط گفتم حیفه که ناتی داگ این پرتو بر عهده بگیره و بدنش به استدیو جدیده که بازیارو پورت میکنه برا پیسی . وگرنه کلی رفیق دارم که منتظر انچارتد هستن و خودمم خوشحالم که میتونن این شاهکارو تجربه کنن :yes:
        در مورد dlc تا موقعی که ابی نباشه کی بدش میاد کلی تایم هست که میتونن ازش بسازن و خودم خیلی دوست دارم کارای تامی و جول رو پوشش بدن تو این چهار سال که کجاها رفتن و چیکارا کردن کلی داستان خفن میتونن درست کنن و شخصیت قابل بازیم جول باشه :inlove: یه جورایی شاید بتونه همه چیو بشوره ببره همچین دی ال سی

    • The Lord گفت:

      شما یبار دیگه اینجا از این حرفا بزن اونموقعه میشه اخرین کامنتت 🙂

    • آرین گفت:

      سلام
      آره فکر کنم یکی دیگه داره پورت می‌کنه.
      ناتی‌داگ ریمیک لست ۱، دی‌ال‌سی و آنلاین لست ۲٫
      شاید پیش‌تولیو برن برای یه بازی دیگه، فکر کنم آنچارتد باشه.

    • طرف چند ساله یه اکانت به اسم الی ساخته و‌هر پست مربوط به لستو سوییچ میکنه رو این اکانت و ابراز سوزش میکنه
      جالب اینجاس همون بازی میاد میشه پرافتخارترین و امثال این بنده خدا از شدت فشار دو بیتی مدرن توو غالب اشعار شاعر بزرگ فشاریان میگن
      خدا کمکت کنه
      داغه بزرگیه

  • به نظرم برن سراغ یه آی پی جدید بهتره

  • ASHEN ONE گفت:

    خودم به شخصه مورد آخری رو بیشتر قبول دارم.
    بنظرم علمی تخیلی میتونه تجربه جدیدی رو برای ناتی داگ به ارمغان بیاره.
    در مورد تاریخ رونمایی.
    دقیقا تو سالی که آنچارتد۴ ریلیز شد.
    تو PSX تلو ۲ معرفی شد.
    پس تو این ایونت هم باید منتظر رونمایی بازی جدید ناتی داگ باشیم :inlove: :inlove: :inlove:
    واقعا برای گیم جدید ناتی داگ و هایپم :inlove: :inlove:

  • MahyarMsm گفت:

    خسته نباشید اقای قدیری
    اگه مورد اخر حقیقت داشته باشه به همه شیرینی میدم :chic: 😀
    اصلا مورد اخر بهترین اتفاقه 😀 امیدوارم که حقیقت داشته باشه. فکر کن یه بازی توی فضا تازه ناتی داگ هم بسازتش و طراحیش هم کار ناتی داگ باشه :inlove:
    .
    بسته الحاقی که حالا حالا ها باید منتظرش بمونیم اگه درباره ابی باشه عالیه. امیدوارم ناتی اگه قراره اینکار رو بکنه از جو منفی که ایجاد میشه نترسه و کارش رو به بهترین نحو انجام بده.
    .
    همچنین امیدوارم که انچارتد ۴ برای pc پورت بشه تا دوستان pc فن عزیز لذتش رو ببرن از این بازی شاهکار
    .
    ریمیک لست ۱ بنظرم زیاد اتفاق خاصی نیست به جاش میتونن وقت بیشتری برای یه چیز جدید تر و بهتر بخرن امیدوارم این یکی حقیقت نداشته باشه
    ممنون بابت این تحلیل

  • G.LN گفت:

    هر بازی از ناتی داگ ساخته بشه یا در حال ساخته شدن باشه، ندیده میگم شاهکاره

  • Mateus گفت:

    پورت آنچارتد قاعدتا باید برعهده نیکسز باشه
    .
    از طرفی خیلی از شایعات پوشش داده نشده ؛
    مثل
    آنچارتد جدید ( طبق گفته جیسون شرایر ؛ Bend مدتی روی آنچارتد جدید کار میکرده ولی پروژه رو ازشون گرفتن و احتمالا به ناتی دادن )
    .
    لست۳ ( گوستاو و دراکمن و باقی اعضای اصلی مجموعه یه جورایی به ساخت ادامه لست اشاره کردن )
    .
    در آخر اگه اشتباه نکنم ؛ یکی از اعضای ناتی داگ گفته بود که شاهد DLC برای لست۲ نخواهیم بود
    .
    در حال حاضر گفته میشه ناتی داگ ۳ پروژه Active داره ( فکشنز۲ و لست ریمیک و ip جدید )

  • ERFAN103079 گفت:

    انتظارات بنده از ناتی داگ (خداییش زیادم انتظار ندارم 😀 ) :
    ۱-آپدیت ۶۰ فریم آنچارتد ۴ و لاست لگسی برای PS5
    ۲-ریمیک آنچارتد ۲
    ۳-ساخت آی پی جدید یا آنچارتد ۵
    ریمیک لست یک ببینید اگه میشد به جای ماد داستانی ابی یک مادی برای لست ۱ میساختن که میشد بازی رو با گرافیک و جزئیات لست ۲ تجربه کرد(یا همون ریمستر خودمون) خیلی بهتر از یک ریمیک و تغییرات این چنینی بود و ایده بخش مولتی پلیر برای لست ۲ میتونست جالب باشه به جای ماد ابی میشد مادی بسازن که بازی رو کو-اپ بری هم میتونست جذاب باشه

  • Ryder گفت:

    بنظرم ریمیک لست فقط دو دلیل داره،یا برای نسخه سوم به باگ داستانی خوردن و میخوان داستانو کمی تغییر بدن یا میخوان انجین جدیدشون رو تست کنن
    آیپی جدید هم از هر دنباله ای تو صنعت گیم بیشتر دوست دارم

  • Axel.7 گفت:

    شخصا دوست دارم سه گانه لست کامل شه اونم بعد از اون همه موفقیتی که نسخه ۲ با خودش به همراه اورد، بعید میدونم شاهد نسخه ۳ تو نسل ۹ نباشیم شاید در کنارش شاهد پروژه دیگه ایی هم باشیم. در مجموع ناتی از ابتدا تاریخ ساز بوده و همیشه استاندارد های جدید برای صنعت گیم تعریف کرده.
    به نظرم تجربه عناوین ناتی داگ افتخاری هست که نصیب هر گیمری میشه.
    شخصا در توصیف عناوین ناتی داگ تنها به یک کلمه بسنده میکنم اونم انقلابیه.

    • انسان گفت:

      می شود توضیح بدهید لست ۲ چه استاندارد هایی را جابجا کرد.

      • Axel.7 گفت:

        هوش مصنوعیه npc ها از تموم عناوین هم نسلی خودشون چند پله بالاتربود (نسل ۷) و این باعث می شد تا گیمر هر چه بیشتر خودشو دربازی حس و درگیر کنه
        کمبت استایل بینظیری که هیجان مبارزات تن به تن رو تا سر حد مرگ به مخاطب انتقال میداد، مخاطب
        در حین مبارزات وزن ضربات دریافتی و یا بالعکس رو کاملا احساس میکرد میشد ساعت ها از مبارزه با زامبیها و انسان ها و … لذت برد
        گان پلی روان لوکیشن های متنوع گرافیک بینظیر و چشم نواز که بازم در زمان خودش رو ps3 مثال نداشت.
        شخصیت پردازی بینظیر و داستان درخشان همراه با ایده های خلاقانه ودیالوگ های به یاد موندنی اهمیت داستان سرایی در بازی هایی ویدئویی رو دوباره به سازنده ها یاد آوری کرد
        نمیدونم میشه ساعت ها در رابطه با آنچه تو این عنوان بود و قبل از اون نبود یا به این کیفیت نبود صحبت کرد اونم از زبان منابع معتبر دنیای گیم همین سوالتون رو یه گوگل بکنید مطمئنا پاسخ های بهتری دریافت می کنید
        بازم ممنون از توجه تون

        • انسان گفت:

          گفتم لست ۲ . نه لست ۱. لست ۱ عالی و شاهکار بود . ولی من دارم درباره لست ۲ صحبت می کنم.

          • The Red Devil گفت:

            پس مایکروسافت از نداشتن تخصص و بی تجربگی ۷ صفحه از لست ۲ تعریف کرد ؟ لابد اونا نمیفهمن تو میفهمی ؟ باید با تو مشورت میکردن . قطعاً خودت این چیزا رو میدونی ولی مجبوری فشارتو پنهان کنی

          • Axel.7 گفت:

            در رابطه با لست۲ گذر زمان به خوبی نشون خواهد تا چه حد این عنوان اثر گذار بوده و زمان به خوبی نشون خواهد داد این عنوان چه دستاوردهایی برای این صنعت بهمراه داشته برای اینکه بهتر متوجه منظورم بشید دیمن سولز رو مثال میزنم، زمان ریلیز مطمئنا کمتر کسی فکر می کرد در آینده نقشه راه خیلی از سازنده های خلاق قراره بگیره و تبدیل به یه عنوان الهام بخش بشه ، یا ویچر ،اویل ۴ ،اینساید ویا همین لست۱و… اما این اتفاق به شکلی که همه میدونن رخ داد.
            به نظرم این اتفاق برای لست۲هم در آینده نزدیک خواهد افتاد.
            من معتقدم لست ۲ پا رو فراتر(از لست ۱) گذاشت و علاوه بر ارتقای نقاط قوتش ِالمان های تازه و کاربردی تری رو به گیم پلیش اضافه کرد به طور مثال در حین مخفی کاری قابلیت های تازه ای به بازی اضافه شدن مثل خوابیدن رو چمن و سینه خیز رفتن و نشانه گرفتن ، رد شدن از لای دیوار در هنگام تعقیب وگریز ، مخفی شدن زیر ماشین ها چالش مخفی موندن از سگ ها از طریق گمراه کردنشون و…خب ، در نتیجه تمامی این المان ها باعث میشد تا من بشخصه مخفی کاری رو طوری تجربه کنم که تا به حال تجربه نکرده بودم .
            یا در رابطه با هوش مصنوعی که به شکل فوق العاده ای ارتقا یافته بود به طوریکه npc ها برای پیدا کردن الی یا ابی به هم دایرکشن میدادن یا در حین مبارزات به هم استراتژی میدادن (بشخصه شاهد این موارد بودم) در رابطه با داستان ،نوع روایت ،شخصیت پردازی، ارتقای اسلحه و شخصیت ،لول دیزاین ،طراحی هنری و لوکیشن های متنوع، کاتسین های دیدنی و سایر اجزای تشکیل دهنده این عنوان ،نوآوری ها و ساختار شکنیهایی که در تک تک اجزای این عنوان صورت گرفته بود میشه ساعتها گفتگو کرد.به عنوان یه مخاطب که سعی میکنه دیدگاهه به دور از تعصب داشته باشه صرفا دیدگاه ، مشاهدات و نظرات شخصیمو خدمتتون عرض کردم به شخصه در اینکه یه گیمر لست ۲ یا ۱ یا هر عنوان دیگه ای رو نپسنده (هر چه قدرم شاهکار) هیچ ایرادی نمی بینم.

            .

  • فرشاد گفت:

    واقعا ناتی داگ داره میره جاده خاکی این همه آی پی داره چسبیده به لست آف آس الان بهترین زمان برن سر آی پی جک اند دکستر خدا کنه مثل کراش بندیکوت نفروشنش فقط الان وقت عرضه بازی هایی از فرنچایز های لست و انچارتد نیست اینا دیگه زیادی ازشون نسخه اومده الان بهترین زمان نسخه جدید جک اند دکستر رو بسازن

  • 30nabhl گفت:

    از بین همه این گزینه ها ریمیک لست ۱ واقعا مسخرس
    ریمیک مال بازیایی ان که هم گرافیکشون خار قدیمی شدنو ساییده و هم اینکه گیم پلیشون یه دوباره کاری اساسی میخواد (مثل اویل ۲ و ۳)
    لست یک هیچ کدوم این ویژگیا رو نداره
    بازیای خیلی کهنه تر رو ریمستر میکنن (متاسفانه اکثرا هیچ پیشرفتی هم ندارن) بعد لست ۱ ریمستر؟!؟!؟!
    من تو کتم نمیره

    امیدوارم بازی بعدیشون آنچارتد ۵ باشه :inlove:
    هر چند این ساتودیو هرچی بسازه عالی میشه

  • ataawesome گفت:

    من بیشتر منتظر اون عنوان فانتزیشم که کانسپت آرتش اومد بیرون بعد برای مخفی کردنش گفتن اساسینزه….

  • انسان گفت:

    خدا کنه دوباره فمینیست رو به تصویر نکشد.
    تأیید لطفاً

  • tahir گفت:

    دو سال از این پست میگذره
    ریمیک لست رو دادن
    پورت انچارتد ۴ هم دادن
    مولتی لست هم گسترش دادن بعد بانجی گفتن بکوب از اول بساز
    فقط ایپی جدید مونده
    ببینم چه میکنه این استدیو (((:

شایعه‌ها و گزارش‌ها؛ ناتی داگ در حال کار بر روی چه عناوینی است؟ - گیمفا