سازندگان Call of Duty ،God of War و The Last of Us استودیو That’s No Moon را تشکیل داده اند
اخیراً توسعهدهندگان بازیهایی نظیر The Last of Us ،Call of Duty: Modern Warfare ،God of War و Destiny در کنار یکدیگر جمع شده و استودیوی جدیدی با نام That’s No Moon را تشکیل دادهاند. این استودیوی AAA جدید یک سرمایهی بزرگ ۱۰۰ میلیون دلاری را دریافت کرده و هماکنون در حال ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی تکنفره است.
همانطور که گفته شد، That’s No Moon توسط توسعهدهندگان باتجربه و کهنهکار صنعت بازیهای ویدیویی تشکیل شده است. بنیانگذاران این استودیوی مستقل شامل افرادی مانند مایکل مامباور (Michael Mumbauer)، تیلور کوروساکی (Taylor Kurosaki)، تینا کوالسکی (Tina Kowalewski) و نیک کوکونلوس (Nick Kokonelos) میشوند.
مامباور که سابقهی رهبری تیم Visual Arts Group پلیاستیشن را در کارنامه دارد، مدیر ارشد اجرایی That’s No Moon خواهد بود. علاوه بر مامباور، تعداد زیادی از توسعهدهندگان ارشد این استودیو نیز در گذشته در استودیوهای پلیاستیشن کار کردهاند. با توجه به بیانیهی That’s No Moon، اعضای این استودیو در ساخت عناوینی نظیر God of War ،Fortnite ،The Last of Us: Part II ،Destiny ،Uncharted 4: A Thief’s End و… نقش داشتهاند.
طبق اطلاعات منتشر شده، اولین بازی That’s No Moon یک «عنوان اکشن ماجراجویی بلند پروازانه است که مرزهای گیمپلی و داستان را جابهجا خواهد کرد.» تیلور کوروساکی و جیکوب مینکوف (Jacob Minkoff) به ترتیب در نقشهای مدیر نوآوری و کارگردان بازی بر روی این پروژه کار خواهند کرد. شاید جالب باشد بدانید که این دو توسعهدهنده در استودیوهای اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و ناتی داگ بر روی Call of Duty: Modern Warfare و The Last of Us نیز کار کردهاند.
اسمایلگیت (Smilegate)، خالق سری Crossfire، یکی از شرکای That’s No Moon بوده و ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه در اختیار این استودیو قرار داده است. این ناشر میگوید که هدف از همکاری با That’s No Moon، «ساخت تجربههایی است که بتوانند حس همزاد پنداری را القاء کرده و ارتباطات شخصی عمیقی را با بازیبازان سراسر دنیا برقرار کنند.»
نکتهی جالب این است که اگرچه That’s No Moon هماکنون در حال کار بر روی اولین بازی خود بوده، در بیانیهی این استودیو اعلام شده است که That’s No Moon «در تقاطع بازیها، فیلم و تلویزیون قرار دارد.» البته هنوز مشخص نیست که آیا این تنها یک فلسفه برای اعضای تیم بوده یا این که نشان دهندهی پروژههای آیندهی استودیو است.
That’s No Moon دارای دو دفتر در لوس آنجلس و سن دیگو است و قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ میلادی، تعداد توسعهدهندگان خود را به رقم ۱۰۰ برساند. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که مامباور، مدیر ارشد اجرایی That’s No Moon، یکی از اعضای اصلی تیم توسعه نسخهی بازسازی The Last of Us بوده است. البته طبق گزارشها، این پروژه با مشکلاتی مواجه شد و در نتیجه ناتی داگ مسئولیت ساخت آن را برعهده گرفت.
پر بحثترینها
- حداقل سیستم مورد نیاز Hellblade 2 مشخص شد
- منبع داخلی: Xbox کاملاً چند پلتفرمی خواهد شد و رویکردی شبیه به استیم را پیش خواهد گرفت
- ویدیو: بزرگترین بهروزرسانی بازی Starfield منتشر شد؛ اضافه شدن حالت ۶۰ فریم بر ثانیه
- چرا متاکریتیک منبع قابل اتکایی نیست
- سیستم مورد نیاز Hellblade 2 مشخص شد
- Alan Wake 2 هنوز نتوانسته هزینههای خود را برگرداند
- Stellar Blade بالاترین امتیاز کاربران Metacritic در سال ۲۰۲۴ را از آن خود کرد
- ۴۹ درصد بریتانیاییها تمایلی به خرید GTA 6 ندارند
- بازیهای رایگان ماه مه ۲۰۲۴ پلی استیشن پلاس مشخص شدند
- نقد و بررسی بازی Stellar Blade؛ فرشتهها شاید بگریند
نظرات
یا خدا چه شود این بازی 😯 😯
چه معجونی ، چه طعمی ، چه استودیوی عجیب و با استعدادی ، امیدوارم موفق باشن تو کارشون :yes:
واقعا عالیه ببین دست پخت اینا چی میشه :inlove:
به به ببین کیا جمع شدن دور هم
بازی که قراره بسازن عجب چیز خفنی بشه :chic:
چه شود :yes:
چه گروه خفنی
به به عجب چیزی :inlove:
جان ما همین یک استودیو رو بذارین مولتی بمونه
بازی بعدی مون استودیو هم مولتی پلتفرم خواهد بود
امیدوارم با بازیی مانند سری the last of us روبرو باشیم
یا حضرت نیت 😯 چخبره !!
الان من دقیق نفهمیدم یعنی این افراد از استدیو خودشون یعنی ناتی و سانتا و غیره جدا شدن و این استدیو مستقل رو ساختن ؟ اولش که تیتر خوندم یه لحضه فک کردم ناتی و سانتا و اکتیویژن تبدیل شدن به یه استدیو قشنگ کرکو پرم ریخت :rotfl:
مثل اینکه قراره خیلی خفن باشه با این تعریف هایی که کرده !
پ ن : الانه که سونی و مایکرو و ea اون تنسنت فلان شده و غیره حمله کنن برای خرید . امید وارم مستقل بمونن
امیدوارم موفق باشن اعضای قدری تو استودیو هستن فقط امیدوارم این یکی دیگه توسط یه شرکتی حالا هر کی که میخواد باشه فروخته نشه واقعا از وقتی خرید تو صنعت گیم زیاد شده خلاقیت هم کمتر شده
زیاد خوشحال نشید یا سونی یا مایکرو میخرنش و باید تو نقطه مقابل حسرتشو بخوریم مثل استارفیلد که من بشخصه خیلی حسرتشو میخورم
چرا فکر میکنید همه استودیو های مستقل دوست دارن فروخته بشن ؟
اینا اگه میخواستن زیر سایه شرکتی باشن از استودیو هایی که توش بودن نمیرفتن بیرون و خودشون استودیو خودشون رو تاسیس بکنن