۲۵ امین سالگرد Persona و معرفی ۷ پروژه توسط اتلوس
۲۵ امین سالگرد Persona و معرفی ۷ پروژه توسط اتلوس
۲۵ امین سالگرد Persona و معرفی ۷ پروژه توسط اتلوس
۲۵ امین سالگرد Persona و معرفی ۷ پروژه توسط اتلوس

اتلوس هفت پروژه را برای ۲۵‌امین سالگرد Persona در نظر گرفته است

مرصاد قدیری
۱۳:۱۱ ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
persona

اتلوس (Atlus) امروز رسماً تایید کرد که برنامه‌های زیادی را برای ۲۵‌امین سالگرد سری Persona در نظر گرفته است. این شرکت برای هیجان زده کردن طرفداران یک وب‌سایت جدید را راه اندازی کرده که دارای نکات جالبی است.

وب‌سایت ۲۵‌امین سالگرد Persona به رونمایی از هفت پروژه‌ی مختلف اشاره می‌کند که قرار است در طول بازه‌ی بین سپتامبر ۲۰۲۱ تا پاییز ۲۰۲۲ معرفی شوند. شما در ادامه می‌توانید توضیحات ارائه شده بر روی این وب‌سایت را مشاهده کنید. در این وب‌سایت به فروش بیش از ۱۵ میلیون نسخه‌ای سری نیز اشاره شده است.

در سال ۲۰۲۱، فروش سری Persona در سراسر جهان از ۱۵ میلیون نسخه عبور کرد. ما از صمیم قلب از تمام کسانی که تا این مدت از ما حمایت کردند، سپاسگزاریم. در سپتامبر سال جاری، مجموعه‌ی Persona بالاخره سالگرد ۲۵ سالگی خود را جشن خواهد گرفت. برای تشکر از حمایت شما، ما در حال آماده کردن تعدادی رویداد برای بازه‌ی یک ساله‌ی بین سپتامبر ۲۰۲۱ تا پاییز ۲۰۲۲ هستیم.

از رویداد‌های متنوع گرفته تا اخبار بازی و موارد دیگر، ما اخبار زیادی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. لطفاُ منتظر آن‌ها باشید.

persona

کازوشیسا وادا (Kazuhisa Wada)، تهیه کننده و رهبر تیم توسعه‌ی Persona، اولین بار در دسامبر ۲۰۱۹ به ۲۵‌امین سالگرد Persona اشاره کرد و توضیح داد که تیم او در حال برنامه ریزی برای جشن گرفتن این رویداد در سال ۲۰۲۱ است. سپس در دسامبر ۲۰۲۱، وادا دوباره تکرار کرد که اتلوس برنامه‌های هیجان انگیزی را برای این مناسبت در نظر گرفته است.

یکی از این هفت پروژه، به احتمال زیاد بازی موبایل Code Name: X خواهد بود؛ عنوانی که از Persona 5 الهام گرفته و توسط پرفکت ورلد گیمز (Perfect World Games) در حال ساخت است. اگرچه در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد دیگر پروژه‌ها در اختیار داریم، اما می‌توان حدس زد که شاهد یک عنوان بازسازی شده از عناوین قدیمی سری یا انتشار آن‌ها بر روی پلتفرم‌های مدرن خواهیم بود.

البته با توجه به این که حالا بیش از ۳ سال از عرضه‌ی Persona 5 گذشته است، طرفداران انتظار دارند که بازی بعدی مجموعه نیز در طی این رویداد معرفی شد. با توجه به بازه‌ی یک ساله‌ی برگزاری جشن ۲۵ سالگی این سری، بعید نیست که آخرین معرفی بزرگ اتلوس که برای پاییز ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است، بازی Persona 6 باشد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۲۵ امین سالگرد Persona و معرفی ۷ پروژه توسط اتلوس
۲۵ امین سالگرد Persona و معرفی ۷ پروژه توسط اتلوس
۲۵ امین سالگرد Persona و معرفی ۷ پروژه توسط اتلوس
۲۵ امین سالگرد Persona و معرفی ۷ پروژه توسط اتلوس
۲۵ امین سالگرد Persona و معرفی ۷ پروژه توسط اتلوس

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MrHill93 گفت:

    یکی از بهترین JRPG هایی ک پلی دادم بیشتر از ۴۰۰ ساعت
    واقعا معرکس پرسونا ۵ انگار ی‌ لایفه برای خودش

  • با سلام و احترام خدمت جناب آقای مرصاد قدیری . امیدوارم روز خوبی داشته باشید . رویداد persona 25th anniversary در هفت روز متفاوت توسط Atlus صاحب نام آشنای سری عناوین Persona برگزار می گردد که به ترتیب اولین رویداد از ماه سپتامبر امسال ( ۲۰۲۱ ) شروع و آخرین رویداد نیز در پاییز سال آینده ( ۲۰۲۲ ) به اتمام می رسد . با توجه به فروش بالای این سری و کسب درآمد قابل توجه برای ناشر اثر که بخش زیادی از آن متعلق به عنوان Persona 5 می باشد . صاحب این اثر چند سالیست که برنامه های مختلفی برای توسعه این سری در دست داشته که جدیدترین آن ها در حوزه ی سرگرمی های تعاملی عنوان Persona 5 Strikers می باشد که امسال ( ۲۰۲۱ ) عرضه گردید . علی ایحال از برگزاری کنسرت های موسیقی گرفته تا پخش سریالی با همین نام و غیره کارهای جانبی ناشر برای این سری محبوب بوده که طی چند سال اخیر اتفاق افتاده است . سخت است انتظار برای این رویدادها و همچنین سخت تر ، حدس این مهم که قرار است چه چیزهایی توسط صاحبین این سری برای مخاطبین و علاقمندان به نمایش درآید .
    علی ایحال بر خلاف نویسنده ی ستون فوق گمان نمی کنم تا در این رویدادها ، نامی از سری بعدی این عنوان یعنی Persona 6 بشنویم ( که اگر غیر از این باشد شخصاً به سایت گیمفا مبلغی را به عنوان هدیه و کمک می پردازم ) ، شاید ناشر و سازندگان اثر در نهایت به عنوانی همچون Persona 5: Dancing in Starlight قناعت نمایند .
    سخن پایانی :
    این عنوان ( Persona 5 ) برای بنده زیباترین و ماندگارترین اثری بود که طی ۱۰ سال گذشته تجربه نمودم و شدیداً مشتاقم تا ناشر اثر بتواند این گوهر ماندگار صنعت بازی های ویدیویی را به دست مخاطبین بیشتری برساند . خوشحال خواهم شد تا در یکی از رویدادهای آتی ، بالاخره خبر نشر یکی از عناوین این سری فوق العاده را بر روی پلتفرم XBOX نیز بشنوم . این عنوان را شدیداً ، اکیداً ، عمیقاً و قویاً به تمامی بازی بازان پیشنهاد می کنم . از همین ستون نیز استفاده می کنم و سر تعظیم و احترام در مقابل Katsura Hashino فرود می آورم و امیدوارم تا همیشه ( یا حدأقل مادامی که من زنده ام ) برای جامعه ی مخاطبین و بازی بازان برقرار باشد .
    Arigato Hashino SAN

  • فانتزی های من ریمیک ۲ و ۳ و پورت شون روی PC
    .
    پورت ۵ رویال روی PC
    .
    ساخت Persona 5 Arena با حضور بزرگ سالی کرکترهای ۲،۳،۴ و در نهایت تمام کردن داستان Great seal که توی ۳ شروع شد

    و معرفی Persona 6 با tease کردن کرکتر اصلی جدید :chic:

  • Tang Hao گفت:

    چند وقت پیش یه شایعه ای اومده بود که توی کره برای ایکس باکس رده بندی سنی شده
    شاید یکی از هفت پروژه پورت برای ایکس باکس باشه

۲۵ امین سالگرد Persona و معرفی ۷ پروژه توسط اتلوس