فروش سری Persona به ۲۲.۶ میلیون نسخه رسید
طبق اعلام استودیوی Atlus، سری Persona تا به امروز در مجموع ۲۲.۶ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.
محبوبیت سری Persona همچنان در حال رشد بوده و به دنبال آن، آمار فروش نیز افزایش یافته است. تیم سازنده اخیراً یک نقطه عطف تجاری جدید دیگر را برای این فرنچایز محبوب نقش آفرینی اعلام کرده است.
بر اساس اعلام Atlus، سری Persona مجموعاً ۲۲.۶ میلیون واحد در سراسر جهان در همهی پلتفرمها، شامل بازیهای اصلی و اسپینآفها و انتشار مجدد آنها، فروخته است. این آمار بهتازگی با انتشار Persona 3 Reload افزایش یافته است که ماه گذشته عرضه شد و در هفتهی اول ۱ میلیون نسخه از آن به فروش رفت و به بزرگترین عرضهی یک بازی استودیوی Atlus تبدیل گردید.
بخش قابل توجهای از فروش این سری نیز به لطف Persona 5 و عناوین فرعی بوده است که در مجموع بیش از ۱۰ میلیون نسخه تا به امروز فروختهاند. اگرچه Atlus اعلام کرده است که قصد ندارد نسخه توسعه یافته Persona 3 Reload مشابه Persona 4 Golden یا Persona 5 Royal را منتشر کند، اما اطلاعات فاش شده نشان میدهد که محتوای The Answer به عنوان DLC به Persona 3 اضافه خواهد شد. از سوی دیگر، اطلاعات لو رفته نشان میدهد که تیم سازنده در حال کار بر روی نسخهی نینتندو سوییچ ۲ این بازی است.
اگر شایعات حقیقت داشته باشند، انتظار میرود بازی Persona 6 در سال ۲۰۲۵ منتشر گردد که گفته میشود یک تجربهی نیمه جهان باز خواهد بود. سگا (Sega) انتظار دارد این بازی در سال اول انتشار خود ۵ میلیون نسخه به فروش برساند. بنابراین واضح است که این شرکت امید زیادی به Persona دارد.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
واقعا سری خفنیه با پرسونا ریلودم دیگه ترکونده
به به خیلیم عالی ، من که خوشحال شدم
شیرینی باید بدیا
میتونم حس کنم کاربر snowgirl چقدر خوشحاله الان😂😁
😂😂
🙂
خیلی دوست دارم بدونم گیم پس کمکی به فروش این بازی کرد چون خیلی هارو با این سبک و بازی پرسونا آشنا کرد این بازی از کاراکتر بگیر تا گیم پلی و داستان همه چی دقیق روش کار شده ولی خب ممکنه سلیقه خیلی ها نباشه
نمیخوام فن بوی بازی در بیارم یا چی ، ولی خودم اکثر واکترو هایی که از بازی دیدم روی کنسول های سونی بود
حرف شما رو قبول دارم بین تمام لیست دوستان ایکس باکس ام فقط من اینرو بازی کردم من معمولا ۹۵٪ با ایکس باکس بازی میکنم ۵٪ با پلی استیشن اونم فقط و فقط به دلیل انحصاری های قوی که داره و نمیشه ازش گذشت در کل این جنگ کنسولی مثل جنگ طرفدارای مارول و دی سی یا جنگ بین طرفدارای اندروید و آی او اس هستش در کل بازی های ژاپنی خیلی خاص هستن حقشون بیشتر ازین حرفاس که سود بکنن بی صبرانه منتظر بازی های اسکوار و سگا هستم
یکی از بهترین گیم ها👌👌. اول که می خواستم برم سراغش شک داشتم چون نوبتی بود بعد از تجربه کردن با خودم گفتم چرا زودتر نرفته بودم سراغش🤦♂️
نوش جونش . کمش هم هست
احتمالا پس از عرضه سوییچ ۲ میاد به طوری که برای این کنسول هم همزمان با بقیه پلتفرم ها منتشر بشه
سری ۵ این بازی آموزش روانشناسی کارل یونگ بود .درست مثل سایلنت هیل که آموزش روانشناسی فروید هست .ولی پرسونا حرفش رو راحت تر میشه فهمید و اون دنیای جنسی و ظلمانی و نا امیدی فروید درش خیلی کمتر هست.آثار بسیار قدری هستن که خوشبختانه یا بدبختانه مفاهیم کتب یونگ و فروید تو این آثار به شکل تصویری و قابل فهمتر در اومده و البته پایان حرف هر دو سری پرسونا و سایلنت هیل هم این هست که خدا یک مفهوم تاریخی افسانه ای هست که از ناخودآگاه جمعی نشات گرفته.دین و همه متعلقات ماورایی و مذهبی چیزی جز تکامل یافته ناخودآگاه انسانهای باستانی نیست که در طول تاریخ بشری به شکل تعلقات و باورهای مذهبی انسان ها در اومده و در افکار انسان ها ریشه دوانده و زمانی که کسی به این باورهای باستانی جعلی ریشه دار نقد یا توهین میکند به سختی با اونها برخورد میشه از جانب معتقدین به اون باورها .مثال مکتوب چگونگی شکل گرفتن باور خدا در تاریخ بشری در بخش پایانی کتاب توتم فروید اومده.به دلیل جنسی بودن مثال من متنش رو نمینویسم اینجا ولی مفهوم مثال این هست که خدا((بیشتر خدای مسیحیت))هزاران سال پیش از نزاع و قتل پدر یک خانواده قبیله ای و بدوی یا همان انسان های اولیه توسط پسرانش برای ما باقی مانده و خدا همان انسان تکامل یافته باستانی یا همان پدر مقتول باستانی هست و دین جعلیات ذهنی بشر هستند که در طول تاریخ پروار و شاخ برگ بیشتر گرفتن.پیام پایانی پرسونا و سایلنت هیل هم همین هست((به خصوص سایلنت هیل ۳و پرسونا ۵)) ::خدای باستانی و جعلی ذهنتون رو بشکنید و رها بشید و خودتون رو بیرون بریزین و اسیر قید و بند اعتقادات کهن نشین و از این دست حرفها.البته همه این حرفها دروغ و عوام فریبی بیش نیست چرا؟چون این آثار هیچ وقت دین رو نمیخوان حذف کنن بلکه خدا و اخلاقیات رو دارن نفی میکنن و نه همه دین رو اون بخش شیطان از دین حذف نمیشه و گرنه اگر راست میگن ما نباید در پایان بازی شاهد این باشیم که در مقابل خدای کنترل این به اصطلاح ضد خرافه گراین شیطان رو علم کنن و اون خدا رو شکست بده.در این آثار انسان به تنهایی در مقابل خدا و دین و اعتقادات نیست انسان شیطان((satanael))رو از کالبد دین بیرون میکشه و از اون در مقابل خدا استفاده میکنه.در همه آثارشون هم همینه از سری dmc گرفته تا خدای جنگ و فیلمهایی مثل clash of titans و یه عالمه فیلم و انیمه و بازی دیگه.
نسخه P5 Royal را من بالای ۱۲۰ ساعت بازی کردم. حتی یک بار هم احساس خستگی یا تکراری شدن بهم نداد.
در شخصیتپردازی و همینطور در تنوع پرسوناها بسیار حرفهای عمل کرد.