نسخه ی نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077، نیمه ی دوم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه ی نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077، نیمه ی دوم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه ی نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077، نیمه ی دوم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه ی نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077، نیمه ی دوم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد - گیمفا

نسخه ی نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077، نیمه ی دوم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد

رضا مهرعلی
۰۱:۲۱ ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
نسخه ی نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077، نیمه ی دوم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد - گیمفا

به سادگی می‌توان ادعا کرد که عنوان Cyberpunk 2077، یکی از موردانتظارترین عناوین سال ۲۰۲۰ به شمار می‌رفت که اغلب بازی‌بازان منتظر تجربه‌ی آن بودند. هرچند، زمانی که این اثر متفاوت استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Project Red) منتشر شد، متوجه شدیم که نسخه‌ی کنسولی (در واقع نسخه‌ی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴) این بازی، به خوبی اجرا نمی‌شود و با مشکلاتی روبه‌رو است که سی‌دی پراجکت باید هرچه سریع‌تر به رفع آن‌ها بپردازد. پس از این اتفاق، شرکت سونی (Sony) تصمیم گرفت تا زمان رسیدن بازی به یک سطح قابل قبول، آن را از فروشگاه پلی‌استیشن حذف کند. پس از غیبت چند ماهه‌ی عنوان Cyberpunk 2077 در فهرست بازی‌های فروشگاه پلی‌استیشن، سی‌دی پراجکت رد توانست مجددا اعتماد سونی را به دست آورد.

حال Cyberpunk 2077 بار دیگر به صورت دیجیتالی در دسترس کاربران پلتفرم پلی‌استیشن قرار دارد. هرچند، هم سونی و هم سی‌دی پراجکت رد، تجربه‌ی بازی را بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ پرو به بازی‌بازان پیشنهاد کرده‌اند و در رابطه با اجرای بازی از طریق کنسول پلی‌استیشن ۴، هشدارهایی را داده‌اند. این موضوع، سبب شده است که برخی ترجیح بدهند تا زمان انتشار نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 صبر کنند تا تجربه‌ی بهتری را از این عنوان داشته باشند. شاید هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی این نسخه از بازی مشخص نشده باشد، اما سی‌دی پراجکت رد پیش‌تر زمان تقریبی انتشار به‌روزرسانی نسل نهمی این بازی را اعلام کرده بود.

با تایید استودیوی سی‌دی پراجکت رد، نسخه‌ی نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077، نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. تمام افرادی که نسخه‌ی نسل حاضری بازی Cyberpunk 2077 را به صورت فیزیکی یا دیجیتالی در اختیار داشته باشند، نسخه‌ی نسل بعدی را بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی دریافت خواهند کرد. از اینکه بازی موردبحث، چگونه و تا چه مقدار از مزایای سخت‌افزاری و قابلیت‌های نسل نهمی کنسول پلی‌استیشن ۵ بهره‌مند می‌شود، جزئیات بیشتری در دسترس نیست، اما مطمئنا در آینده‌ی نزدیک، اطلاعات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

البته همزمان با انتشار Cyberpunk 2077، اغلب دیده می‌شد که منتقدین نقدهای مثبتی را در رابطه با این بازی ارائه می‌کنند. دلیل این موضوع هم مشخص است؛ نقدها و نمرات آن زمان، براساس اجرای بازی بر روی سخت‌افزارهای قدرتمند رایانه‌های شخصی ارائه شدند. احتمالا نسخه‌ی نسل نهمی این بازی، هم از نظر گرافیک و هم نحوه‌ی اجرا، تجربه‌ای مشابه با نسخه‌ی رایانه‌های شخصی را برای کاربران رقم خواهد زد و ممکن است انتشار این نسخه از بازی، سرانجام موجب کسب رضایت کاربران کنسول‌ها شود. علاوه‌بر این‌ها، بدیهی است که سی‌دی پراجکت به انتشار پیوسته‌ی بهینه‌ساز برای این بازی ادامه می‌دهد و در نتیجه، زمانی که نسخه‌ی نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شود، به طور کلی بازی در شرایط بسیار بهتری قرار خواهد داشت.

علاوه‌بر نسخه نسل نهمی Cyberpunk 2077، طرفداران در انتظار محتوای جدید این بازی که بنا است در سال جاری میلادی عرضه شود نیز هستند. اگرچه ممکن است برنامه‌های یک شرکت یا استودیو به دلایل مختلفی تغییر پیدا کنند، اما به هر صورت سی‌دی پراجکت رد تایید کرده است که بسته‌ی الحاقی بازی Cyberpunk 2077، به طور جدی در حال توسعه است. این استودیوی لهستانی بر این باور است که بسته‌ی الحاقی مذکور، در سال جاری منتشر خواهد شد. با توجه به انتشار نسخه‌ی نسل نهمی و یک بسته‌ی الحاقی احتمالی برای این بازی، انتظار می‌رود که Cyberpunk 2077 امسال یک بازگشت بزرگ را تجربه کرده و وجهه‌ی بهتری را در میان بازی‌بازان کسب کند.

در ماه‌های آینده، اطلاعات بیشتری از پورت نسل نهمی Cyberpunk 2077 به اشتراک گذاشته خواهد شد. این بازی تا کنون برای پلتفرم رایانه‌های شخصی، سرویس گوگل استادیا، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه شده است. همچنین نسخه‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس آن نیز در دست توسعه قرار دارند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه ی نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077، نیمه ی دوم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه ی نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077، نیمه ی دوم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه ی نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077، نیمه ی دوم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه ی نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077، نیمه ی دوم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه ی نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077، نیمه ی دوم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اگر خوب پورت بشن و در همون حدی باشن که کسی شکایت آنچنانی نکنه ازشون ، نسخه های نسل نهم حتی میتونن تو مراسم گیم آواردز هم شرکتت کنن و نامزد باشن

    • pegasus گفت:

      دیگه نامزد شدن این بازی واقعا توهین به جامعه گیمینگه به هر صورتی که باشه

      • Man1380 گفت:

        دوست عزیز چند وقته نظراتتون خیلی بهتر شدن و خیلی منطقی تر شدی دمت گرم
        ولی در مورد سایبرپانک به نظرم یک فرصت بهش بده تا بفهمی چی بازیه خوبی هست متاسفانه جو علیه بازی به خصوص تو سایت خیلی بده
        انصافا سازنده ها هم با سرعت خیلی زیادی دارن مشکلات رو حل میکنن بهش یک فرصت بدین

        • Moazzen گفت:

          این بازی قشنگ دو سال دیگه کامل میشه باید چند تا dlc عالی بدن.حتی یک دونه مشکل هم باقی نذارن.یه بازی در نهایت درست کنن با ۱۵۰ ساعت گیمپلی.بعد از انجام اینا cdpr بیاد بگه داریم روی witcher 4 کار میکنیم.این کار رو انجام بده که حداقل ۵ سال طول میکشه cdpr میتونه ابروی از دست رفتش رو بدست بیاره.

          • MahyarMsm گفت:

            یادمه گفتن بعد ساخت سایبر اولین کاری که میکنن شروع به ساخت ویچر ۴ هست و انگاری یه تیم کوچیک روش کار میکنه و بعدش تیم سازنده سایبر میاد روی ویچر ۴ کار میکنه درسته دیگه اره؟
            اما فکر کنم بعد انتشار سایبرپانک او۱اع الان فرق کرده براشون

        • pegasus گفت:

          قربانت داداش
          من راجب بازی که پلی نداده باشم اصلا نظر نمیدم چ بازی انحصاری پلی باشه چ اکس
          هر دو کنسول نسل هشتمی پایه و یه پلی ۳ و ۵ دارم و سایبر پانکو دو هفته بعد انتشارش خریدم دیسکش رو ولی هنوز تو قسمت شخصی سازی کرکتر که بودم دو بار انداخت بیرون چون نمی خواستم اسپویل شم اصلا بررسی هاشو و نظرات مردمو راجبش نخوندم خلاصه که رفتم نت ببینم این کرش کردنا علتش چیه و راحلی داره بعد دیدم سیدی چ بساطی چیده واسمون
          الان دوستان میگم نسخه نسل هشتی هیچه اصلش نسل نهمی هست بیاد بدون مشکل و نسخه بیس میشه
          مگه این همه ادم تو‌ کنسولای نسل هشت بازی رو خریدم آدم نیستن؟ چرا باید به شعورشون توهین شه؟

        • Clydesh گفت:

          دارن حل میکنن ولی با سرعت کم. نمیدونم چرا. یا بهش کم اهمیت نمیدن. یا زمان میبره پروسه یا مشکل دارن داخل استودیو یا …

          اصلا بحث باگ و گلیچاش به کنار خیلی از بازیا پرفورمنس ضعیف یا گلیچ دارن موقع رلیز (سایبرپانک یکم زیادی داشت، اکثرا خنده دار یا WTF بودن). بحث سر اینه که بازی که باید میبود، نشد.
          Life Path های اول بازی تاثیری نداشتن –
          المان RPG نداشت زیاد-
          خیلی چیزا از بازی حذف شده (امیدوارم در آینده اضافه بشه)…
          ولی در کل موسیقی، شخصیت پردازی ،داستان، گرافیک و طراحی هنری و گان پلی بازی واسه من خیلی جذاب بود.
          خیلی سلیقه ایه. مثلا خیلیا با باگ نمیتونن کنار بیان. خیلیا سر جو منفی کلا سمتش نرفتن و متنفر شدن ازش. ولی اگه کسی حوصله داره و سیستم متوسط به بالا با کنسول میان نسلی و نسل جدید داره یه امتحانش بکنه. حتی یکی از بچه ها روی ps4 اسلیم بازی کرده بود خوشش اومده بود. درکل اگه رو باگ و گرافیک حساسین سمتش نرین.
          .
          یه ویژکی خیلی جالبی که داره اینه که نمیفهمی باگه یا خودشون گذاشتن تو بازی D:
          مثلا یه گربه ته آب هست که خیلیا فک میکردن باگه ولی داستان داره.یا تو یه مرحله وقتی npc میکشتی سرشون میترکید که باز اینم یه داستانی بود پشتش (دقیق یادم نیس تو ردیت بود جفتش)..
          ولی در کل خیلی بازی عجیبیه..

      • arm4nii گفت:

        اگه روی کنسولهای نسل نهم یا پی سی قوی بازی کرده باشی میفهمی بزرگترین و با جزییات ترین بازی جهان بازیه که تا الان اومده و یه شاهکاره.
        باگهاشو برطرف بکنن یکی از برترین بازیهای تاریخه

        • pegasus گفت:

          چ ربطی داره؟
          اگه روی پی سی بهینش خوب بود روی کنسولا این آشغالو نمی دادن پی سی فنا هم شصت دلار دادن کنسول دارا هم شصت دلار دادن چرا باید کنسول دارا اشغال پلی بدن پی سی دارا نسخه بهینه شده؟ این توهین به شعور مخاطب نیس؟

          • arm4nii گفت:

            چه ربطی داره.
            همه میدونن نسخه نسل هشتم بازیش مشکل داره اما بازی روی پی سی و کنسولهای نسل نهم فوق العادست.
            خود بازی یه بخشه
            باگهاشم یه بخشه.
            تو داری برا باگهاش ایراد میگیری من دارم خود بازیو میگم.
            چه ربطی به پول دادن وشصت دلار دادن نسل هشت و نه داره.
            روی پی سی بهینش خوبه.روی کنسولهای نسل نهم عالیه.
            خود بازی فوق العادست اگر باگهاش برطرف شه و هر ووقع با اپدیت باگهاش برطرف شه یه رقیب جدی برای بازی سال شدن با بازیهای دیگست.
            بازی وقتی ایرادهاش برطرف شه و کم نقص باشه بعنوان احترام به شعور مخاطب عنوان میشه.
            اون بنده خدا هم گفت اگر مشکلاتش برطرف بشه میتونه کاندید بهترین بازی سال بشه و راستم گفت چون اعلام شده بازی که مشکلاتش برطرف شه حتی مدتها بعد از عرضه میتونه کاندید بازی سال بشه و سایبر هم میتونه بشه چون واقعا شاهکاره روی کنسولهای نسل نهم و پی سی.
            نمیدونم تو چرا زورت میگیره واقعا.
            حرفای اون بنده خدا دوستمون و من کاملا شفافه.

        • با جزییات ترین فقط پلیسای بازی⁦:-D⁩⁦:-D⁩

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    ایول بی صبرانه منتظرم هم بسته الحاقی هم نسخه نسل ۹ هم استفاده از خصوصیات پلی۵ ( میدونستم یه خبرایی بین سیدی و پلی استیشن هست و شاید خبرای بیشتری هم باشه ) و دیگر خدا میداند چه . چه خبرای خوبی میاد این روزا از سیدی و پلی استیشن :inlove: برا من لانچ اصلی بازی موقع انتشار نسخه نسل ۹ هستش به به چه لانچ تو لانچی بشه 😎

  • crystal sky گفت:

    خب نیمه دوم ۲۰۲۱ چند روز دیگه تموم میشه که

    • TzzzT23 گفت:

      یکی از upgrade هایی که بی صبرانه منتظر شنیدن تاریخ انتشارش بودم همین بازی بود , من دیسک goty edition رو فروختم و میخواستم تو این تخفیف ها بگیرمش شده بود ۹$ ولی نگرفتم تا معلوم بشه اصلا اینا میخوان release کننش یا نه با این وضع فعلیشون . روی playstation هم هر موقع update میده کم کم ۴۵gb هست و تو patch note میبینی یه سری مراحل رو فیکس کردن , نمیدونم والا یا خیلی تو بهینه سازی خوب نیستن که اینقدر حجمش میشه و تغییر خاصی دیده نمیشه یا خیلی وضعش از این حرفا بدتر هست که دارن ریز ریز مشکل حل میکنن ولی بخشی از کل مشکل ها رو هم حل نمیکنه اینقدر مشکلات زیاده . این چهارمین بار هست update 45gb میده ولی همون هست که بود .

  • Silverhand گفت:

    کاش قبل این، نسخه نسل نهمی ویچرو میدادن

  • ای جان این مشکلات باگ ،ه ش مصنوعی و فیزیک راه رفتن و پریدن درست کنند و بیاین جزییات بازی زیاد کنند خیلی عالیه :yes:

    به نظرم باید ی ریمستر بدن :yes: :yes:

  • Marioman گفت:

    یه سئوال:اگه قراره بیاد پس چرا یه عده ای میگفتن ما تو ps5 بازیش کردیم و خوبه

نسخه ی نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077، نیمه ی دوم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد - گیمفا