بهترین بازی‌های موبایل سال 2021 - گیمفا 
بهترین بازی‌های موبایل سال 2021 - گیمفا 
بهترین بازی‌های موبایل سال 2021 - گیمفا 
بهترین بازی‌های موبایل سال 2021 - گیمفا 

بهترین بازی‌های موبایل سال ۲۰۲۱؛ لیستی از نام‌های بزرگ

سجاد باقریان
۰۹:۰۰ ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
بهترین بازی‌های موبایل سال 2021 - گیمفا 

هر ساله شاهد پیشرفت چشم‌گیری در بازی‌های گوشی‌های هوشمند هستیم و تعداد عناوین باکیفیت این پلتفرم هم‌چنان در حال افزایش است، بعضی از بازی‌های موبایل در چند سال اخیر ثابت کرده‌اند که ساخت بازی‌های باکیفیت و جذاب برای این پلتفرم کاری دور از ذهن یا عجیب نیست، بازی‌هایی مثل Very Little Nightmare، ‌Bright Memory، Cod Mobile و … عناوینی هستند که برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده‌اند و تجربه آن‌ها قطعا می‌تواند برای هرکسی لذت‌بخش باشد، حال در این مقاله به سراغ بهترین بازی‌های موبایل سال ۲۰۲۱ رفته‌ایم که البته بعضی از آن‌ها هنوز منتشر نشده‌اند، اما با توجه به اطلاعات منتشر شده، می‌توان آن‌ها را یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های ۲۰۲۱ دانست، به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم که نام آن‌ها را در این لیست نیز قرار دهیم.

 

Dauntless

بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ موبایل

Dauntless نام عنوانی رایگان است که هم‌اکنون می‌توانید آن را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم دانلود کنید، اما نسخه موبایل این عنوان نیز طبق گفته‌های سازندگان امسال عرضه خواهد شد و دارندگان گوشی‌های هوشمند نیز می‌توانند به تجربه آن بپردازند، البته تاریخ دقیق عرضه این بازی هنوز مشخص نشده است.

Dauntless درواقع یک عنوان در سبک نقش‌آفرینی است که تمرکز اصلی آن بر روی کشتن و نابودی هیولا‌ها و ساخت تجهیزات جدید می‌باشد، این عنوان نیاز به اتصال دائمی اینترنت دارد و شما می‌توانید به‌صورت گروهی نیز به شکار هیولاها بروید و از بازی در کنار دوستانتان لذت ببرید. هنوز عکس‌ خاصی از نسخه موبایل Dauntless منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که گرافیک فنی و بصری آن در حد و اندازه‌های نسخه کنسولی آن باشد.

‌‌

Total War Battles: Warhammer

بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ موبایل

استودیوی نت‌ایز نسخه بتا عنوان Total War Battles: Warhammer را چندی پیش برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس منتشر کرد و هنوز نیز مشخص نیست که نسخه نهایی این عنوان دقیقا در چه تاریخی عرضه خواهد شد، به هر حال طبق استقبال نسبتا خوب از نسخه بتای این عنوان، باید Total War Battles: Warhammer را یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های موبایل در سال ۲۰۲۱ دانست.

طراحی بازی Total War Battles: Warhammer به گونه‌ای صورت گرفته است که برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها مناسب باشد. در این عنوان باید هدایت ارتش خود را به عهده گرفته و به مرور زمان قدرت آن را افزایش دهید. نبرد با دشمنان نیز یکی از هیجان انگیزترین ویژگی‌های این بازی است و تیم سازنده سعی داشته تا سیستم مبارزات جالب توجهی را به آن تزریق کند. در همین زمینه، سلاح‌ها، آیتم‌ها و مهارت‌های متنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرد که استفاده از آن‌ها ضروری خواهد بود.

   ‌‌‌

The Witcher: Monster Slayer

بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ موبایل

چندین سال است که پای تکنولوژی واقعیت افزوده به بازی‌های موبایل باز شده است و در این جایگاه از لیست به سراغ یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های ۲۰۲۱ می‌رویم که از واقعیت افزوده بهره می‌برد و شباهت‌های بسیاری با بازی pokemon Go دارد.

بازی The Witcher: Monster Slayer توسط استودیو اسپوکو، که زیرمجموعه استودیوی سی‌دی پراجکت رد می‌باشد درحال توسعه است و از موجودات و هیولا‌های دنیای سری ویچر بهره می‌برد، هنوز اطلاعات چندانی از بازی منتشر نشده است، اما می‌دانیم که بازی روایت‌‌گر داستانی مربوط به صد‌سال قبل از ماجراهای بازی ویچر می‌باشد، انتظار می‌رفت که بازی در ماه می منتشر شود، اما هم‌چنان خبری از این بازی نیست و باید ببینیم که دقیقا در چه تاریخی منتشر خواهد شد.

‌‌‌‌

Summoners War: Chronicles

بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ موبایل

Summoners War: Chronicles نام دومین بازی از این سری می‌باشد که در ژوئن ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد، نسخه اول این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک MMORPG در موبایل می‌باشد که رایگان بودن آن یکی از بزرگ‌ترین دلایل اصلی این محبوبیت می‌باشد.

نسخه دوم این بازی نیز به احتمال زیاد به‌صورت رایگان منتشر خواهد شد و انتظار نمی‌رود که شاهد تغییرات گسترده در آن باشیم. جهان زیبا، گیم‌پلی مهیج، گرافیک کم‌نظیر از ویژگی‌های اصلی سری اول بودند که در نسخه دوم به احتمال زیاد شاهد بهبود‌های کلی‌ای در این بخش‌ها خواهیم بود. اگر از عاشقان سبک MMORPG هستید، حتما بازی Summoners War: Chronicles را در نظر داشته باشید.

‌‌‌

NieR Re[in]carnation

بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ موبایل

بازی NieR Re[in]carnation توسط استودیو‌های Applibot و Square Enix توسعه یافته است و حدود ۴ ماه از انتشارش نیز می‌گذرد و شما می‌توانید هم‌اکنون این بازی را برای گوشی هوشمند خود دانلود و نصب کنید.

این بازی درواقع اسپین‌آفی از سری NieR می‌باشد که به کارگردانی یوکو تارو ساخته شده است، فقط کافی است عکس‌ها و تریلر‌هایی که از بازی منتشر شده است را تماشا کنید تا پی به زیبایی فوق‌العاده محیط بازی ببرید، تمرکز این بازی بیشتر بر روی ماجراجویی و پیداکردن آیتم‌ها می‌باشد و مبارزات بخش کوچک‌تری را به خود اختصاص داده‌اند. به شما پیشنهاد می‌کنم که اصلا این بازی فوق‌العاده را از دست ندهید.

‌‌‌‌

Pokémon Unite

بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ موبایل

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که عنوانی در سبک MOBA از سری Pokémon در سال ۲۰۲۱ ساخته شود، به هر حال این دنیای بازی‌های ویدیویی است و هر اتفاقی می‌تواند در آن رخ دهد، MOBA در واقع یکی از زیر‌شاخه‌های سبک نقش‌آفرینی است و بازی‌هایی مثل DOTA 2 یا LOL از شناخته‌شده‌ترین‌های سبک MOBA هستند.

در بازی Pokémon Unite در قالب دو تیم پنج نفره باید با یکدیگر رقابت کنید، بازی دارای مد‌های مختلفی است که سبک بازی در هرکدام از آن‌ها متفاوت می‌باشد. استودیو Timi وظیفه ساخت این عنوان را برعهده دارد که پیش از آن با ساخت بازی‌های COD Mobile و PUBG mobile قدرت خودش در ساخت بازی‌های موبایل را نشان داده است. به احتمال فراوان این عنوان به‌صورت رایگان و در اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

‌‌‌

Apex Legends

بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ موبایل

از همان ابتدای انتشار نسخه کنسولی بازی Apex Legends، شرکت EA اعلام کرده بود که برای ساخت نسخه موبایل این عنوان برنامه‌هایی دارد، البته طبق اطلاعاتی که تا به الآن منتشر شده است، بازی کاملا برای گوشی‌های هوشمند باز‌سازی شده است و به همین دلیل باید توقع تفاوت‌های زیادی بین نسخه کنسولی و موبایلی Apex Legends داشته باشیم.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بازی Apex Legends در سبک‌ بتل‌رویال یا همان اکشن‌ و بقا می‌باشد، مانند اکثر بازی‌های بتل‌رویال، در این بازی نیز تعداد زیادی از بازیکنان هم‌زمان در یک نقشه قرار می‌گیرند و باید برای زنده ماندن تلاش کنند. در ابتدا قرار بود که این عنوان در آپریل ۲۰۲۱ منتشر شود، ولی به‌نظر می‌رسد که عرضه Apex Legends به تاخیر افتاده است و تاریخ مشخصی هم از سوی سازندگان اعلام نشده است، البته نسخه بتای این عنوان به‌صورت محدود در دسترس می‌باشد و اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید آن را تجربه کنید.

‌‌‌

H1Z1

بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ موبایل

H1Z1 یکی دیگر از بازی‌های سبک بتل‌رویال می‌باشد که قرار است در سال ۲۰۲۱ برای گوشی‌های هوشمند منتشر شود، البته این بازی چندین سال پیش برای رایانه‌های شخصی و کنسول PS4 به‌صورت رایگان منتشر شده است.

این بازی شباهت بسیار زیادی با عنوان PUBG دارد، شما از طریق یک هواپیما به یک جزیره بزرگ برده می‌شوید و باید در همان ابتدای بازی به دنبال اسلحه و مهمات مختلف باشید و هر بازیکنی که می‌بینید را از پای در بیاورید، در نهایت بازیکنی که از بین ۱۵۰ بازیکن دیگر جان سالم به در ببرد به عنوان برنده معرفی می‌شود. در بازی وسایل نقلیه مختلفی نیز وجود دارد که قادر هستید از آن‌ها نیز در طول بازی استفاده کنید، شاید H1Z1 مانند دیگر عناوین بتل‌رویال محبوب نباشد، اما حتما ارزش تجربه را دارد و شما می‌توانید در آینده آن را به‌ صورت رایگان برای گوشی خود دانلود و نصب کنید.

‌‌

Diablo Immortal

بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ موبایل

Diablo Immortal دومین نسخه از سری Diablo می‌باشد که برای گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد شد، البته Diablo Immortal  یک بازسازی از نسخه‌های کنسولی نیست و به‌طور اختصاصی برای گوشی‌های هوشمند توسعه یافته است.

داستان بازی روایتگر ماجراهایی است که بعد از نسخه Diablo 2 اتفاق افتاده است، طبق گفته سازندگان، شما در بازی می‌توانید بین ۶ کلاس مختلف شخصیت مد‌نظرتان را انتخاب کنید که هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند، بازی دارای بخش‌های جدیدی است که تا به‌الآن در سری Diablo شاهدشان نبودیم، پس تمامی این نکات باعث می‌شود که Diablo Immortal را یکی از برترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ بدانیم. این بازی هم‌اکنون برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس منتشر شده است و شما می‌توانید آن را از طریق اپ‌استور‌های مختلف دانلود کنید.

‌‌‌‌‌‌‌

Final Fantasy VII: The First Soldier

بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ موبایل

گوشی‌های هوشمند میزبان یکی از جالب‌ترین نسخه‌های بازی Final Fantasy می‌باشد، عنوانی که در جهان این سری رخ می‌دهد، اما این بار در سبک بتل‌رویال. قطعا طرفداران این سری انتظار یک عنوان نقش‌آفرینی را داشتند و شاید سبک بازی کمی شما را نسبت به کیفیت آن دو دل کند، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما این بازی را در گوشی خود تجربه کنید، قطعا نظرتان عوض خواهد شد.

زمان چندانی از انتشار این بازی نگذشته است و شما می‌توانید این اثر از SQUARE ENIX را همین الان از اپ‌استور‌های مختلف و برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس دریافت کنید. گرافیک بازی را می‌توان یکی از برترین‌های این پلتفرم دانست و بازی در زمینه گیم‌پلی نیز بسیار عالی کار شده است و شما با یک عنوان بتل‌رویال باکیفیت سر و کار دارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین بازی‌های موبایل سال 2021 - گیمفا 
بهترین بازی‌های موبایل سال 2021 - گیمفا 
بهترین بازی‌های موبایل سال 2021 - گیمفا 
بهترین بازی‌های موبایل سال 2021 - گیمفا 
بهترین بازی‌های موبایل سال 2021 - گیمفا 
بهترین بازی‌های موبایل سال 2021 - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین بازی‌های موبایل سال 2021 - گیمفا