بازی Outriders نتیجه‌ی رضایت بخشی بر روی سرویس اکس باکس گیم پس داشته است - گیمفا
بازی Outriders نتیجه‌ی رضایت بخشی بر روی سرویس اکس باکس گیم پس داشته است - گیمفا
بازی Outriders نتیجه‌ی رضایت بخشی بر روی سرویس اکس باکس گیم پس داشته است - گیمفا
بازی Outriders نتیجه‌ی رضایت بخشی بر روی سرویس اکس باکس گیم پس داشته است - گیمفا

بازی Outriders نتیجه‌ی رضایت بخشی بر روی سرویس اکس باکس گیم پس داشته است

ربین قهرمانی
۱۳:۳۹ ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
بازی Outriders نتیجه‌ی رضایت بخشی بر روی سرویس اکس باکس گیم پس داشته است - گیمفا

در جریان ارائه‌ی گزارش مالی سالیانه‌ی شرکت اسکوئر انیکس و براساس سخنان آقای یاسوکه ماتسودا، عرضه‌ی بازی Outriders بر روی Xbox Game Pass نتایج خوبی را به ارمغان آورده است.

همانطور که در جریان هستید، بازی Outriders در تاریخ ۱۲ فروردین ماه سال جاری (مصادف با ۱ آپریل ۲۰۲۱ میلادی) برای کنسول‌های اکس باکس وان، سری ایکس و اس، پلی استیشن ۴ و ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و در همان روز، برای کاربران اکس باکس گیم پس هم در دسترس قرار گرفت که براساس اخبار منتشر شده، نتیجه‌ی رضایت بخشی را برای سازنده‌ی بازی رقم زده است.

عنوان Outriders یکی از بزرگترین بازی‌های ترد پارتی می‌باشد که تا به امروز بر روی سرویس اکس باکس گیم پس عرضه شده است. آقای یاسوکه ماتسودا در جریان ارائه‌ی گزارش مالی سالیانه‌ی شرکت گفت با اینکه بازی Outriders در ابتدای راه یک سری مشکلات فنی داشت، اما ما باور داریم که این شروعی خوب برای یک عنوان جدید می‌باشد. همچنین لازم به ذکر می‌باشد که این مصاحبه در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفته است اما برای اولین بار، این مصاحبه دیروز در وب‌سایت VGChronicle منتشر شد.

یاسوکه ماتسودا همچنین در ادامه‌ی صحبت‌های خودگفت:

علاوه‌بر این، ما از میزان فروش دیجیتال عنوان Outriders بسیار خرسندیم و تعداد کاربران فعال نیز بسیار فراتر از انتظارات ما بود. همچنین ما معتقدیم که در دسترس قرار دادن بازی Outriders همزمان با عرضه‌ی رسمی آن نیز به نفع ما بوده است.

اسکوئر انیکس مدتی قبل اعلام کرد که تعداد بازی‌بازان Outriders از ۳٫۵ میلیون نفر عبور کرده است و این کمپانی معتقد است که بازی Outriders به یکی از مجموعه‌های بعدی این شرکت تبدیل خواهد شد. البته این خبر آنقدر هم تعجب آور نیست و احتمالا این آخرین بازی نخواهد بود که یک شرکت بزرگ بخواهد بازی بزرگی را بر روی سرویس اکس باکس گیم پس عرضه کند.

همانطور که در بالا هم اشاره شد، بازی Outriders در تاریخ ۱۲ فروردین ماه سال جاری (مصادف با ۱ آپریل ۲۰۲۱ میلادی) برای کنسول‌های اکس باکس وان، سری ایکس و اس، پلی استیشن ۴ و ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد و در همان روز، برای کاربران اکس باکس گیم پس هم در دسترس قرار گرفت. اگر شما از علاقه‌مندان به این بازی هستید، می‌توانید با بازدید از این نشانی، به اطلاعات و اخبار بیشتری نسبت به عنوان مذکور دست پیدا کنید.

در پایان نظر شما کاربران گیمفا در رابطه با این ادعای مدیر کمپانی اسکوئر انیکس چیست؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Outriders نتیجه‌ی رضایت بخشی بر روی سرویس اکس باکس گیم پس داشته است - گیمفا
بازی Outriders نتیجه‌ی رضایت بخشی بر روی سرویس اکس باکس گیم پس داشته است - گیمفا
بازی Outriders نتیجه‌ی رضایت بخشی بر روی سرویس اکس باکس گیم پس داشته است - گیمفا
بازی Outriders نتیجه‌ی رضایت بخشی بر روی سرویس اکس باکس گیم پس داشته است - گیمفا
بازی Outriders نتیجه‌ی رضایت بخشی بر روی سرویس اکس باکس گیم پس داشته است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • شما اشتباه میکنید از نظر کارشناسان اینجا گیمپس فقط برای استفاده کننده ها خوبه و برای دولوپر ها اصلا خوب نیست و مخرب صنعت گیمه کسانی هم که ازش تعریف میکنن مثل اسکوعر و سگا ۱۰۰ درصد از مایکرو پول گرفتن

  • Devil گفت:

    این خبر دروغه منبع اساتید گیمفا من فقط حرفهای سونی فنهای سایت رو قبول دارم همه دنیا چرت میگن.همه دنیا بیخود از کنفرانس مایکرو لذت بردن مهم اینه محسن نبرد .همه دنیا بی خود میگن گیمپس بهترین سرویسه مهم اینه تی نی کوچولو میگه بدترینه

    • ASHEN ONE گفت:

      خواهشا سونی فن رو ادیت کنید به فن بوی سونی

    • pedram28 گفت:

      ۱_ تو نبودی وقتی فهمیدی این بازی برای گیم پس پیسی نیومده بهش گفتی زباله ؟ ۲_ پیشنهاد میکنم زیاد از این بازی دکل نوردی نکنید چون توی ایران قابل بازی نیست و سروراشونو روی کاربران ایرانی بستند ۳_ هر موقع وجودشو داشتی خودتو انکار نکنی که کاربر darker than black هستی بعد بیا نظر بده در غیر اینصورت یه فن بوی ترسو هستی که اینقدر از کارها و اعمال سابقت شرمنده هستی که روت نمیشه هویت واقعی خودتو اعلام کنی ۴_ گیم پس برای بازیهای انلاین که نیاز به تعداد بالای پلیر دارند تا خریدهای درون برنامه ایشون بالا بره و برای بازیهای ایندی که نیاز به شناخته شدن و معروف شدن دارن عالیه اما برای بازیهایی سینگل پلیر بلاک باستر با بودجه های بالا که نیاز دارن در روز عرضه فروش برن به هیچ وجه مناسب نیست

    • amazon گفت:

      همه دنیا چرت میگن.همه دنیا بیخود از کنفرانس مایکرو لذت بردن مهم اینه محسن نبرد .همه دنیا بی خود میگن گیمپس بهترین سرویسه

      و جالبه که همه دنیا هم هجوم میبرن به سمت کنسول سونی و باعث میشن فروش ایکس باکس در نسل ۹ حتی در خاک کشور خودش با شکست مواجه بشه. سوال اینجاست که اگر گیمپس سرویس به صرفه و فوق العاده ایه، چرا گیمرهای کمی ازش استقبال کردن؟ (به این میگن یک جواب دندان شکن) کی میخواید شماها بزرگ بشید خدا میدونه :rose:

      • Xbox+Bethesda گفت:

        اولا تو باید بزرگ شی که خودتو زدی جا مایکرو فنا بعد ترول میکنی مایکرو انقد ترسویی که نمیتونی به عنوان یه سونی فن ترول کنی.
        دوما چرا اینو در نظر نمیگیری که گند مایکرو تو نسل۸ باعث فروش کمترش شد؟
        الان نتیجه گرفتی که افراد کمی از گیم پس استفاده میکنن؟بزار اون روزی که بازی های بزرگ انحصاریش مثل الدر اسکرولز۶ و استارفیلد و فیبل و پرفکت دارک و… اومدن و چند سال دیگه تعداد کاربراش رسید به ۵۰میلیون حتی بیشتر گردن کج جلو همین مایکرو فنا میبینمت. :rose:

      • Sam_fisher_47 گفت:

        اگر گیمپس سرویس به صرفه و فوق العاده ایه، چرا گیمرهای کمی ازش استقبال کردن؟

        محتوا محتوا محتوا . سونی محتوای با کیفیت تری ارائه میده .
        جواب ساده و قابل درک است 😀
        حله ?:-)

      • Digikala گفت:

        “سوال اینجاست که اگر گیمپس سرویس به صرفه و فوق العاده ایه، چرا گیمرهای کمی ازش استقبال کردن؟ (به این میگن یک جواب دندان شکن)”.

        منظورت از استقبال کم اون ۲۳ میلیون نفری هستن که چند ماه پیش خبرش اومد و هر ماه هم بیشتر میشن و بعد از نمایش های e3 قراره کلی آدم بهش اضافه بشه؟ :rose:

      • Ghost گفت:

        آخ آخ عجب سرویس بیخود و بی مصرفیه که با ۲۲ میلیون کاربر که قشنگ یازده برابر همتای خودش (پی اس نو) کاربر داره کسی ازش استقبال نمیکنه !! عجیبه واقعا اونم سرویسی که تا ۵ ساله راه اندازی شده و استارت پیشرفتش و قرار دادن بازی های انحصاری روز عرضه تنها ۳ ساله میگذره!! باید اصلا گل بگیرن سردر اون مایکروسافت و اکس باکسو با وجود همچین سرویس مضخرفی

  • هرچی بازی درب و داغونه ریختن تو گیمپس

  • اینکه سازنده ها و مایکرو و دارندگان گیمپس راضی هستن اهمیتی نداره که مهم سهامدا.. ببخشید چیزه کارشناسان سایت هستش که گیمپس رو دشمن صنعت گیم میدونن

  • arm4nii گفت:

    بازیهای زیادی بودن که روی گیم پس بودن و فروش فوق العاده ای هم داشتن.
    قیافه اون ادمها دیدنیه که میگفتن گیم پس به ضرر سازندگان هست و ….
    این فقط یه نمونشه.
    کلی میشه نام برد از سود و عرضه روی گیم پس.
    وقتشه مارول اونجرز و سایبرپانک هم بیان روی گیم پس تا دوباره بتونن ضررشونو جبران کنن و سر زبونها قرار بگیرن دوباره و فراموش نشن.

  • مشکل سرور هاشو درست کردن یا هنوزم ارور کانکشن میده؟
    اگه نمیده برم بازیش کنم خیلی چشممو گرفته

  • MahyarMsm گفت:

    ایول گیم پس واقعا عالیه این بازی هم بد نیست من وقتی بازیش کردم سروراش داغون بود الان رو نمیدونم ولی بازی جالبیه
    اسپم (شرمنده دیگه)
    سونی یه نشان تجاری برای رویداد ps experience ثبت کرده و انگاری قراره شاهد یه مراسم در اینده باشیم :chic:

  • Reason گفت:

    کامنتای این پست خیلی عجیبه، ولی یه سوال دارم از این افراد:
    اگر گیمپس تا این حدی که میگید، درامد زا و عالیه، چرا راک استار روز عرضه بازیاشو نمیذاره رو گیمپس؟ میازاکی چطور؟ و هزار کمپانی دیگه
    من منکر این نیستم که گیمپس بهشت بازیای ایندی و سرویس محوره، ولی حرفی که شما تو این پست میزنید هیچ منطقی پشتش نیست و فقط با یه مثال‌ دارید فکت کلی بدون هیچ فکر و منطقی صادر میکنید

    • amazon گفت:

      افرین. حرف حقی زدی که کسی جوابی نداره بده. من هم اضافه میکنم بهش:
      اگر گیمپس در این حد خوبه و به صرفس، چرا در تمام دنیا از ایکس باکس استقبال کمی نسبت به پلی استیشن ۵ میشه تا جایی که تو نسل ۹ ایکس باکس فروشش رو در خاک خودش از دست داد و تقدیم کرد به سونی؟ خوشحال میشم دوستان ایکس باکس فن به جای گل پراکنی و اسکی رفتن از روی سخنان بنده، بیان و منطقی دلیلش رو بگن. لطفا تایید کنین کامنت بنده رو.ممنون.

      • Ghost گفت:

        جوابش ساده هست

        اول نسل هشت ؟!: ۲۰۱۳

        گند کاری های مایکروسافت؟!: نسل هشت

        شروع نسل نه ؟ ۲۰۲۰

        دلیل فروش قوی سونی: به پشتوانه گند کاری های مایکروسافت در نسل هشت و همچنین پشتوانه خودش بخاطر ثمره اش در نسل هشت

        حالا دلیل فروش قوی سونی رو فهمیدی؟

        هنوزم ۱ سال از گذشت نسل ۹ نگذشته آمازون عزیز

        نسل نه حدود ۷ الی ۸ سال طول خواهد کشید در حالی که همانطور گفتم هنوز یک سال از نسل نه نگذشته و نتیجه گیری رو بنظرم بهتره بسپری به ۶ الی ۷ سال دیگه و اونموقع قضاوت کن چون مایکروسافت هم تا دو سال اول نسل هشتش تو کشور خودش کسی جلودارش نبود ولی همونطور که گفتی ورق به سمت سونی برگشت . پس عجله نکن

        • تحلیلو! :rotfl: داداش گیمپس مگه یه ساله که اومده؟ تو نسل ۸ نبود؟ چرا تو نسل ۸ نتونست مثل سونی طرفدار پیدا کنه؟ گندکاری ماکروسافتم که میگی هنوزم ادامه داره. نمونه میخوای؟ گرافیک بالای هیلو! دسته باتری خور! و نبودن بازی برای لانچ کنسولا! بازم بگم؟

    • گیم پس تنها برای اکوسیستم مایکروسافت که نگاهی کل‌گرا به این سرویس داره سودزا هستش + ایندی ها و بازی های aa خاص که به صورت جداگانه ازشون استقبال نمیشه. این سرویس از هر نگاهی برای راکستار و فرام سافتور و استودیوهایی از این قبیل سود نداره مگر این که مایکروسافت به درجه ای از درآمد از گیم پس برسه که با خرج بسیار این بازی ها رو به سیستم خودش اضافه کنه بازم بعید می دونم روز اول این اتفاق رخ بده. در هر صورت مایکروسافت باید پیشنهادی بده به این استودیوها که سود عظیمی که از فروش ۶۰ ۷۰ دلاری بازی ها بدست میارن جبران بشه.
      اما موضوع اینجاست که مایکروسافت هدفش تغذیه ترد-پارتی های بزرگ نیست برای این سرویس و ضرری هم بهشون نمیزنه، مایکروسافت هدفش گسترش اکوسیستم خودشه تا محصول این اکوسیستم رو به عنوان یک سیستم واحد وارد سرویس گیم پس کنه. زمانی که مایکروسافت چندین استودیوی دیگه هم به xbox game studios اضافه کنه و به قطبی از ارائه سرویس تبدیل بشه، دیگه نگرانی زیادی در قبال رویکرد ترد پارتی ها نداره چون خودش چندین بازی بزرگ در قالب گیم پس ارائه میده و در عین حال سود گیم پس دوباره در این چرخه به همان استودیوها برگشت می خوره و در بازی ها سرمایه گذاری میشه. وقتی مایکروسافت صاحب بخش مهمی از صنعت گیم باشه، نگرانی در قبال ترد پارتی به وجود نمیاد، بحث ضرر و یا سود هم در حاشیه قرار میگیره چون این استودیوهای توسط مایکروسافت در هر صورت تغذیه میشن. این بحث درامد زایی و صحبت شما در قبال درامد زایی زمانی نگران کننده میشه که تکیه مایکروسافت تنها بر ترد پارتی های بزرگی مثل راکستار باشه و برنامه‌ای برای گسترش اکوسیستم نداشته باشن، اما قضیه برعکسه مایکروسافت برنامه داره زیرمجموعه‌ای قابل توجه برای خودش تشکیل بده و تا همین الان هم یک ناشر مهم رو به خودش اضافه کرده.
      به عبارت ساده‌تر گیم پس در اکوسیستم در حال گسترش مایکروسافت کارا هستش و مخاطب مایکروسافت هم انتظار
      ۱- بازی‌های +۲۷ استودیوی مایکروسافت
      ۲- ایندی‌ها
      ۳- بازی‌های aaa ترد پارتی قدیمی‌تر
      را از سرویس گیم پس داره. سرویس گیم پس درآمد زا و عالی هستش، اما برای همان اهدافی که براش ترسیم شده. این که ارائه روز اول ترد پارتی‌های بزرگ با اهداف این سرویس همخوانی نداره کل سیستم و سودزایی اون رو زیر سوال نمیبره.
      قبلاََ هم گفتم مایکروسافت استراتژی مناسب حال خودش رو انتخاب کرده و سونی هم استراتژی مناسب خودش رو. هیچکدوم در سیاست کلی اشتباهی ندارن و به هر دو نوع محتوا نیازه.

    • یک
      میازاکی کمپانی نیست⁦:-D⁩ ( انقدر بودی تو سایت که بدونم می‌دونی ، کلی گفتم ، از جنبه ی فان نگاه کن )
      دو هم اینکه فن هایی که اینا مخصوصا راکستار دارن فروش رو تضمین میکنن ، راکستار هر چی بده بالای بیست میلیون حداقل می‌فروشه و فرام سافتور هم بازیش نزدیک د میلیون رو میفروشه دیگه از این به بعد ( مخصوصا مولتی هاش)
      حالا پولی که مایکرو میده به واسطه ی جمعیت گیم پس نمیتونه اینا رو راضی کنه که قید یه درصدی از فروششون رو بزنن
      یکم جمعیت کاربران بره بالاتر ، پولی که مایکرو سرمایه گذاری می‌کنه می‌ره بالاتر و در آخر اینا هم کوتاه میان

      • Reason گفت:

        ببینید من حرف شمارو قبول دارم ولی طبق محاسبات من سرمایه گذاری مایکروسافت از یه حدی بیشتر نمیتونه باشه، چون فروش بازیای یسری کمپانیا خیلی بالاتر از این حرفاست
        بازم میگم من با جملاتت در مورد گیمپس موافقم من افراد بی منطق کامنتای بالا رو مورد خطاب قرار دادم که صرفا همینجوری رو هوا میگن اره گیمپس کلا واسه گیمر، کمپانی و مایکرو سود خالصه، همه میدونیم حقیقت این نیست

        • خودشون گفتن گیم پس هنوزبه سودرسانی نرسیده ، ولی وقتی برسه به یه سودی میرسه که نگو ( فکر کن پنجاه میلیون کاربر داشته باشه ، با این تعداد کاربر ماهی پونصد میلیون دلار درآمد کسب می‌کنه که سالیانه حساب کنیم شیش میلیارد دلار ، این مقدار معادل فروش شیش تا انحصاری تاپ سونیه ( مثلا گفتم )
          ما حتی سه میلیاردش رو هم بزارین برای قرارداد ها و انحصاری های بعدی مثلا ( نمی‌دونم چقدر ممکنه داده باشن) ، بازم پولی که میمونه خیلی عظیمه
          گیم پس پروژه ی بلند مدته
          خیلی بلند مدت

  • Mani654 گفت:

    دهنتون سرویس چه کامنت های سمی :rotfl: کلا این پست سمی شده

  • Xbox+Bethesda گفت:

    قبول ندارم :smug:
    هرچی سلطان نوب شو و یارانش بگن فکته و درسته وگرنه شرکت ها و بازی ساز ها که چیزی حالیشون نیس فقط مهندسان گیمفا و نوب شو و مریدانش همه چیز رو میدونن.

  • امیدوارم گیم پس به موفقیت بیشتری دست پیدا کنه و بازی های بزرگ بیشتری در روز عرضه به روی این سرویس محبوب بیان، اینطوری هم گیمر بهرمند میشه، هم دزدی و کرک و هک کمتری از بازی ها انجام میشه و در نهایت سازندگان و گیمرها به اونچه که میخوان میرسن …. به امید موفقیت مایکروسافت و گوهری به نام گیم پس

بازی Outriders نتیجه‌ی رضایت بخشی بر روی سرویس اکس باکس گیم پس داشته است - گیمفا