کار George R.R.Martin بر روی Elden Ring سال ها قبل تمام شده بود

۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

جرج آر آر مارتین با همکاری فرام سافتور (From Software) بر روی Elden Ring کار می‌کرده است، اما به نظر می‌رسد مدتی از اتمام کارش بر روی بازی می‌گذرد.

در مصاحبه‌ی اخیر مارتین که توسط مردکای انجام شده، نویسنده‌ی رمان A Song of Ice and Fire وی تایید کرد که کارش بر روی بازی جدید شرکت فرام سافتور یعنی Elden Ring سال‌ها پیش به اتمام رسیده است.از او خواسته شد  تا روی دنیای بازی و شخصیت‌های آن کار کند  و او پیش زمینه‌ای کاملا مفصل را نوشت که هنوز نمی‌دانیم چگونه در بازی ادغام شده است.

در حالی که کار او بر روی Elden Ring سال ها پیش تمام شده‌ بود، به نظر می‌رسد جورج آر آر مارتین در مورد  توسعه‌ی بازی باخبر می‌شد، همان‌طور که به طور دوره‌ای به او طرح‌هایی از بازی نشان می‌دادند.

همانطور که اوایل این هفته هیدتاکا میازاکی تایید کرد، کار جرج آر آر مارتین بر روی پیش زمینه‌ی دقیق دنیا و شخصیت‌های Elden Ring به فرام سافتور اجازه داد تا کارهایی که بدون همکاری او نمی‌توانست انجام شود رخ دهد.

و من فکر می‌کنم تا آنجا که برخی از ویژگی‌های آن پیش ‌می‌رود، ما واقعا بر روی پدید آوردن بازی با مقیاس عظیم و پهناور و باز به سرزمین میانه ، دنیایی که کاوش خواهید کرد.به عنوان بخشی از خلق این دنیای وسیع می‌خواستیم با جورج آر. آر. مارتین همکاری کنیم و از نظر داستان سرایی غنی و حس شخصیت و درام او چیزهایی را ارائه داد که نمی‌توانستیم توسط خودمان انجام دهیم.بنابراین ما واقعاً از همکاری وی نیز قدردانی می کنیم.

بازی Elden Ring بر روی رایانه‌های شخصی ،پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و ایکس‌باکس وان در تاریخ  ۱ بهمن ۱۴۰۰ ( ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲) عرضه خواهد شد.

25
2

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خیلی بازی خوبیه مخصوصا اینکه اوپن ورلد هم شده دیگه خیلی بهتر از نسخه های قبل شده الان دیگه همه کمپانی ها به فکر بزرگتر کردن بازی هاشون از لحاظ وسعت مپ شدن که این یک نکته مثبت هست

    12
    27
  • Omidsoltani7 گفت:

    بازم میگم که به نظرم مهمترین رکن الدن‌رینگ نسبت به عناوین قبلی استدیو فرام‌سافتور داستان‌سرایی و جهان‌آزاد بودنش هست.
    فقط یه موضوع خیلی مهم که مشتاقم نتیجشو ببینم روایت بازی هستش
    به گفته‌ی خود مارتین سال‌ها قبل دنیای بازی و پیش‌زمینه و شخصیت‌پردازی کاراکترا نوشته شده(اونم مفصل)
    حالا میمونه روایتش از طرف فرام‌سافتور
    یه موضوع بزرگ دیگه اوپن‌ورلد بودن اثر هستش که باید ببینیم میازاکی میتونه روایت تاثیرگذاری توو دنیای آزاد الدن‌رینگ داشته باشه که هم یک‌دست باشه و هم پیوسته ادامه پیدا کنه
    بازم میگم کسی شکی به گیمپلی به شدت چالشی و جذاب بازی نداره
    کسی شکی به طراحی‌های هنری بازی نداره
    کسی شکی به طراحی باس‌فایت‌های خارق‌العاده نداره اما به نظرم پاشنه آشیل استدیو فرام‌سافتورو ۲جا میشه احساس کرد
    ۱-داستان و روایت که امیدوارم به لطف قصه‌ی مارتین و روایت جسورانه میازاکی توو این اثر حل بشه و از این به بعد این موضوع تبدیل به نقطه قوت استدیو بشه
    ۲-گرافیک‌فنی که اونم به نظر شخصیم با اثر بعدی فرام‌سافتور که بر اساس کنسولای نسل نهم توسعه پیدا کنه حل بشه

    26
    7
  • ممنون و تشکر از خبر
    یک خبر جدید از Elden Ring و به شکل عجیبی نویسنده جناب کریمی نیست D:
    خوشامد به آقای توحیدی
    زنده‌باد

    37
    2
  • Wounds گفت:

    جالب اینکه در بازی شاهد یک شخصیت منفی کامل نیستیم و پیش روی و اعمال ما نسبت به شخصیت ها همه چیز مشخص می کنه

    7
    0
  • Hater گفت:

    بلاخره یک خبر از الدن رینگ که کریمی نویسندش نیست ROTFL

    5
    16
  • یعنی در کلیت داستان و روایت،
    جرج آر آر مارتین و هم هیدتاکا میازاکی رو آن کار کرده‌اند
    قطعا انتظار برای این بازی رو بیشتر کرده

    4
    0