Watch Dogs دارای ۸۰ ساعت گیم پلی می باشد + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
Watch Dogs دارای ۸۰ ساعت گیم پلی می باشد + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
Watch Dogs دارای ۸۰ ساعت گیم پلی می باشد + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
Watch Dogs دارای ۸۰ ساعت گیم پلی می باشد + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا

Watch Dogs دارای ۸۰ ساعت گیم پلی می باشد + اطلاعات بیشتر از بازی

امیر محمد جیریایی
۲۰:۱۰ ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
Watch Dogs دارای ۸۰ ساعت گیم پلی می باشد + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا

Ubisoft Montreal به تازگی اطلاعات بسیار زیاد و هیجان انگیزی را از یکی از جذاب ترین بازی های سال ۲۰۱۳ یعنی Watch_Dogs را منتشر کرده است. در این اطلاعات می توانیم نگاهی به گیم پلی بازی ، ماموریت های فرعی و بیشتر داشته باشیم.

این بازی ظاهرا به مدت چهار سال می باشد که در حال ساخته شدن بوده است. شما در بازی این قابلیت را خواهید داشت که تلفن های همراه مردم را هک کرده و مکالمات آن ها را گوش کرده و یا پیام هایشان را بخوانید. اگر از این پیام ها یا مکالمات چیزجالبی بیرون آید ، بر روی نقشه ی شما به صورت خودکار علامت خاصی شکل خواهد گرفت تا بررسی های بیشتر را انجام دهید.

در واقع تمامی NPC ها یا همان مردمان عادی بازی هر کدام داستان و چیز جالبی برای خود دارند ، حتی اگر برخی از آن ها چندان اهمیتی هم نداشته باشد.

آیدن مردی با گذشته ای تاریک در بازی است که با انتخاب های سوال برانگیزی ساخته شده است. شیکاگو شهری رو به رشد می باشد و آیدن نیز از توانایی هایش برای نفوذ به حساب های بانکی و دسترسی به سیستم های نظارتی استفاده می کند. او را در واقع می توان یک مهاجم برای همه چیز نامید.

به طور طبیعی این حرفه ی او و این که همه چیز را می تواند هک کند ، باعث شده تا دشمنان قدرتمندی در هر دو طرف قانون علیه او شوند.

در تمامی بازی های اکشن جهان آزادی که قبلا بازی کرده ایم این احساس می شود که شهری که در آن زندگی می کنیم بیشتر شبیه به مجموعه ای از جعبه های غول پیکر رنگی می باشند. اما شیکاگو در Watch Dogs نمایی کم تر زیبا خواهد داشت و بیشتر شبیه به یک شهر پرجمعیت است.

آیدن توانایی های بسیار خوبی هم در مبارزات دارد. او کاملا قادر به از بین میدان به در کردن دشمنانش با استفاده از هر دو نیروی کشنده و غیر کشنده می باشد. البته مخفی کاری نیز ارزش زیادی در بازی دارد و با استفاده از هک کردن دوربین های کنترل از راه دور می توانید قبل از آن که دچار مشکل بشوید بر روی حرکت دشمنان نظارت داشته باشید.

البته برای بازیکنانی که خشونت بی حد و حصری را می خواهند طیف گسترده ای از سلاح ها نیز برای انتخاب کردن وجود دارد ، اما اگر به دنبال این هستید که اعتبارتان در میان مردم لکه دار نشود باید تلفات را با چنین روشی ( استفاده از سلاح ) به حداقل برسانید.

زمانی که شما یک منطقه ازChicago’s ctOS را هک کنید خود را در میان اقیانوسی از اطلاعات و داده ها از جمله الگوریتسم هایی از جرم و جنایت هایی که پیش بینی می شود در شهر رخ دهد خواهید دید. اگر قصد دارید که یک Batman باشید می توانید از این اطلاعات جنایت هایی که پیش بینی می شود در شهر رخ دهد برای پیدا کردن قربانیان که جزو عابران خیابان ها و کوچه ها می باشند استفاده کنید و سپس با مداخله کردن جلوی مرگ این افراد را بگیرید.

البته دیگر ماموریت های فرعی بازی کم تر حالت تیره و تار خواهند داشت به عنوان مثال در یکی از ماموریت های فرعی بازی که به صورت arcade game می باشد شما وظیفه دارید که بیگانگان غارتگر را به وسیله ی اسلحه ی اشعه ای منفجر کنید.

اساسا دو نوع هک کردن در مقیاس بزرگ و مقیاس کوچک در بازی وجود دارد. مقیاس کوچک این اجازه را به شما می دهد که غیر نظامیان را اسکن کنید و سیستم های امنیتی یک ماشین را غیر فعال کنید. مقیاس بزرگ تر هم به شما اجازه ی کنترل  CTOS ( سیستم عامل مرکزی شهر ) را خواهد داد. با کنترل این سیستم شما می توانید بر روی حرکات افراد مسلح نظارت کنید و یا ماموریت های فرعی جدیدی برای خود پیدا کنید ، همچنین دستکاری کردن این سیستم نیز به شما کمک شایانی خواهد کرد. به عنوان مثال اگر بخواهید به خانه ی فردی دسترسی داشته باشید می توانید یک Wi-Fi را در نزدیکی آن خانه جا سازی کرده و داخل خانه ی آن فرد را ببینید.

همچنین در آخر گفته شده است که برای اتمام کامل هر چیز ی که در بازی است به ۸۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

وقایع Watch Dogs در سال ۲۰۰۳ رخ می دهد ، جایی که در آن شما کنترل فردی با نام Aiden Pearce را به عهده می گیرید. وی هکری بسیار ماهر است که از عقل و مبارزه به درستی استفاده می کند. Aiden اغلب افرادی را از بین می برد که مستحق آن می باشند. به عنوان مثال در جریان نمایشگاه E3 ، آیدن فردی  با نام Joseph DeMarco را از بین می برد . زیرا این فرد به دروغ از اتهام قتل تبرئه شده بود.

Watch Dogs در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۱۳  برای Microsoft Windows ، PlayStation 3 ،  PlayStation 4 ، Wii U ، Xbox 360 و کنسول نسل بعدی مایکروسافت عرضه می شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Watch Dogs دارای ۸۰ ساعت گیم پلی می باشد + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
Watch Dogs دارای ۸۰ ساعت گیم پلی می باشد + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
Watch Dogs دارای ۸۰ ساعت گیم پلی می باشد + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
Watch Dogs دارای ۸۰ ساعت گیم پلی می باشد + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
Watch Dogs دارای ۸۰ ساعت گیم پلی می باشد + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Alireza M گفت:

    من اول شدم :laugh: :laugh: 😀 😀 😀 :laugh: :laugh:

  • msi گفت:

    مگه ۶۰ ساهت نبود شد ۸۰ حتما فردا میشه ۱۰۰ :laugh:

  • Alireza M گفت:

    عشقش به همون اول بودنشه دوم که چیزی نیست :smug: :smug: :smug:

  • Alireza M گفت:

    هشتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد ساعت ؟ 😮 😮 :sweat: :sweat: :hypnotized: :hypnotized: :dazed: :dazed: 😮 دهنم سرویس میشه تمومش کنم اما اگه جذاب باشه مثل برق و باد میگذره :struggle:

  • HoseynS گفت:

    ۸۰ ساعت ؟ به قول آرش تا توی شهر بچرخیمو و بگردیم حدودا میشه ۱۰۰ ساعت گیم پلی :evilgrin:

  • Ali 8075 گفت:

    خوبه کامل خوندم ولی بازم صبر میکنم یه گیم پلی جدید بیاد : ممنون :-/

  • GAME STAR گفت:

    هشتاد ساعت 😐 ما بوردرلندز رو پنجاه ساعت بود . . .

    خوب به هر حال :evilgrin: :yes:

  • آخ جون بازم خبر از WATCH DOGS :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

  • Max Payne 3 گفت:

    به نظر شما GTA چند ساعت گیم پلی داره، با ماموریت های فرعی رو میگم ها!

  • sorena گفت:

    ممنون بابت خبر :yes: اگه دیدمون رو نسبت بهش عوض کنیم و کنار زندگی GTA نذاریمش میتونه تو نوع خودش عالی باشه :yes:

  • caspianmm88 گفت:

    اوووووه منم که اخرم :beatup: :beatup:

  • Ali 8075 گفت:

    من که اصلا GTA V رو با Watch dogs مقایسه نمیکنم گیم پلی قدیمی WD رو دیدم اونجایی که سوار ماشین میشه انگار داری NFS MW2 بازی میکنی طراحی ماشین هاش زیاد جاب نبود ولی طراحی خود شخصیت با شهر زیبایی ۲ چندان داره وسایل نقلیه روان و دل چسبی نداره : ولی GTA V وقتی سوار ماشین میشی حس رانندگی بهت دست میده و همش دوست داری بری این ور اون ور خلاصه راک استار کجا یوبی کجا راک استار کارش همیشه درسته الگی نیست GTA IV سال ۲۰۰۸ توسط گیم اسپات ۱۰ گرفت این یکی هم نمره کامل رو میگیره اگه مکس پین ۳ رو همون روز اول که خریدین و با حداکثر گرافیک اجرا کرده باشید میدونید الان چی میگم :chic: 😐
    بازی های یوبی خیلی تبلیغات داره مثل ACIII که وقتی منتشر شد همون ساعات اولش حال داد بعدش تکراری و بی مزه : ولی بازم صبر تا ببینیم چی میشه این چند ماه هم با یه چشم به هم زدن میپره میره 😉

    • به نظر منم مقایسه ی wd با gta اصلآً منصفانه نیست. این تنها یک حقه ی یوبی سافته که بخواد بازار بازیشو گرم کنه وگرنه هر بازی open world رو میشه با Gta مقایسه کرد. به قول گفتنی هیچ گردی گردو نمیشه و خوب Wd هم در سبک خودش به نظر بازی اکشن قابل قبولی میاد ولی gta حسابش جداست!

        • ... گفت:

          شما دقیقا کی سوار شدن ماشین رو تو این بازی دید ؟! 😐 …جو ندید…اون تریلری که من دیدم فیزیک ماشین فوق العاده بود وقتی حرکت می کرد احساس می کردی یک فیلمه….یا مثلا آدم ها رو اگه دیده باشید {تو تریلر}انقدر هوش مصنوعی رو عالی تعریف کردن که وقتی کنارشون تیر اندازی می کردن …تو ماشین آدم ها عکس اعمل های مختلفی انجام دادن …یا مثلا یک تیکش نشون میداد که یک عابر پیاده اومد اون یارویی که تو ماشین بود رو نجات بده {یا قضیه اون قطار تو شهریه و آدم های توش}مثل GTA که آدم ها تو ماشین حتی دهنشون هم تکون نمی خوره …هوش مصنوعی یعنی این یا حتی نورپردازی بازی که واقعا فوق العادست یا اکشن و گیم پلی بازی و جزییات محیط…به نظر من هم GTA وسعت بیشتری داره و بازی بزرگتری هم هست ولی نباید بی خودی یک بازی دیگرو که هیچ اطلاعی راجبش ندارید مسخره کنید… :smug:

          • خوب ببین من خودم هم با کلیت بازی کار ندارم. کسی گرافیک خیلی بالا، تکسچرهای بسیار با جزئیات، آنیمیشن های طبیعی و کلاً فیزیک بازی در بهترین صورت برای یک بازی open world هست. چیزی که من میگم محدودیت این بازیه که اصلاً قابل قیاس با Gta نیست. Gta یه سبک خاص و منحصر به فردی داره که نیاز به تعریف نداره ولی واچ داگز یه بازی جهان باز اکشن و محدود هست و آزادی عملی که تو جی تی ای هست کلاً یه سبک دیگه ای از بازی رو ارائه میده. شاید بشه واچ داگزو نسخه ی اصطلاح شده ی sleeping dogs در نظر گرفت ولی هیچگاه Gta نمیشه!

            • joorchin گفت:

              دقیقا جوابی رو دادید که من میدادم! :reallyangry:

              • What do you prefer to sacrifice?

                جو ندید,بازی این نسلو اونم تو کنسول که مال ۷ سال پیشه رو دارید با بازی که ماله نسل بعده کل میندازین تازه تریلرش ماله pc.

                از هر نظر GTA v برتره حتی گرافیکش چون ماله کنسول این نسله.
                تمام افکت های watch dog’s مثلا مثل متفاوت بودن دیالوگ افرادی که در حال صحبت با تلفن هستن یا بالا رفتن از دیوار به ورت های مختلف و…….
                امتوجه شدید که زمان بازی مال ۲۰۰۳ هست ولی همه مردم گوشی touch دارن?!حتی خود یارو گوشیش مثل iPhone 5.

            • ... گفت:

              محدودیت…محدودیت…ای بابا من یادم نمیاد یوبیسافت گفته باشه واچ داگز محدودیت داره…تا الان هم کسی بازیش نکرده!!!…کلا روایت داستانی بازی هم متفاوته…و فقط تو کشتن و رد و بدل کردن مواد و دزدی خلاصه نمیشه…منم نگفتم GTA بده ولی گفتم این بازی هم کم چیزی نسیت و مطمنا به اون چیزی که سازنده هاش خواستن میرسه…یوبیسافت کم بازی های open world موفق نداشته …ولی کل کلام اینه که این دو تا بازی نباید با هم مقایسه بشن …واچ داگز مصلما یک بازی بزرگ و پرجزییاته پس نباید که هنوز بازی رو ندیدم راجبش نظر های چرت بدیم !!!

              • خوب لازم نیست که حتماً بازی بیاد تا بفهمیم. از همین اطلاعاتی که سازنده ها میدن آدم تا آخر قصه رو میره. هر موقع که یوبی سافت جزئیات جدیدی از بازیش ارائه میده فقط به کیفیت گرافیک و نمیدونم داستان و کارایی های آیدن می ده. اگه خوب مثلاً تو واچ داگز می شد گلف بازی کرد میشد کافی نت رفت،میشد موهای کاراکتر رو عوض کرد ماشینو اسپرت کرد هواپیما سوار شد، میشد غواصی کرد، میشد یوگا رفت، میشد مینی گیم باهاش بازی کرد،میشد تنیس بازی کرد اندازش ۳ برابر gta iv بود. میشد….. خوب صد در صد اگر این کارا رو میشد کرد به جای اشاره کردن به کیفیت رنگ جدول بازی اینجور اطلاعات رو فاش می کردن

                • ... گفت:

                  علم غیب دارید که می گید نمیشه اینکار ها رو کرد ؟!…من از اول هم گفتن GTA بازی بزرگتریه و واچ داگز سبکش فرق داره با اون …واچ داگر اگه دقت کرده باشین بیشتر به یک بازی اکشن شباهت داره تا gta …داشتن مخفی کاری تو یک چنین بازیی یعنی چی ؟…یعنی این که این بازی خواسته و نا خواسته اون راهی رو که gta میره رو نمیره …اصلا شخصیت این بازی به قیافش می خوره که یوگا بره ! 😐 یا تنس بازی کنه !!!… بازی نابود میشه اینطوری !!!…کی گفته نمیشه هواپیما سوار شد ؟…قایق هم که مشخصه سوار میشه…کافی نت ؟ تا جایی که ما دیدم اکثر مکان های دور و برش میشد واردشون شد و فقط یک تکسچر الکی شیشه نداشتن…این بازی اگه کافی نت نداشته باشه چه بازی داره ؟.:لول:…کی گفته مینی گیم نداره یا شنا نمی کنه یا غواصی…حالا این چرت و پرت ها رو بیخیال …این بازی فقط با داشتن همین هوش مصنوعی می تونه خیلی کار ها بکنه این بازی هم خیلی امکانات داره که بازی های دیگه مثل GTA نداره چیز های ریز و درشتی مثل پول برداشتن از عابر بانک ها و چیز های اختیاری مثل کمک به مردم …یا مثلا کار هایی که با هک کردن انجام میده …نوع این بازی متفاوته و مطمنا چیز های متفاوتی هم توش وجود داره…در مورد محدودیت ها هم فعلا نظر عجیب ندید… :smug:

                • شما بازم حرفه خودتو بزن ای خدا :laugh: :laugh:
                  ببین من نمیگم واچ داگز بازی بدیه. شما هی چرا من چیزی میگم میای از هوش مصنوعی و گرافیک بازی تعریف می کنی؟
                  یه لیوان آب بخور داداشم خونسرد باش 😀
                  من نمیدونم دیگه با چه زبونی حرفمو بزنم. من غیب نمیگم ولی خوب به نظر شما اینهمه شما میای سایت گیمفا اینهمه خبر از بازی میشنوی اینهمه دربارش بحث میشه اینهمه اطلاعات میدن بیرون همش کشک؟؟؟
                  خوب به نظر شما امکان ورزش کردن تو بازی یا حالا مینی گیم و کافی نت مهمه یا کیفیت رنگ جدول خیابونا؟ خوب اگه این امکانات Gta رو داشت خوب به جای این جزئیات جزئی این قابلیت ها رو اشاره می کرد. تازه همین قابلیت هایی رو که ما از جی تی آی میدونیم هنوز همش نیستن و مطمئناً کارای خیلی زیادی میشه کرد باهاش. ولی واچ داگز داد میزنه که آقا من یه بازی اکشنم اکشن.
                  مقایسه ی واچ داگز و gta یه چیزی تو مایه های مثل مقایسه ی fifa با battlefield میمونه. هر دوشون بازی های خوبین ولی تو جاشون!

                • شما مقایسرو می کنین ، بعدش میگین آره شما ها حرف خودتونو میزنین …
                  ببین اگه جذابیت گلف بازی کردن و با زیر شلواری راه رفتن و کافی نت رفتن و دختر سوار کردن به آزادیی که توش هر کسی واسه خودشه و فقط یه الاغ نیست که تا مشتش زدی بگه عرعر ، یا آزادی که توش مبارزات با کیفیت بالا وجود داره ، یا آزادی که هر دری تو بازی بازه و هر مغازه ای توش میشه رفت ، یا آزادی که مینی گیماش از هک شروع میشنو تا … میرسن ، یا آزدی توش …میارزه ، حرف شما قبول …

                • ولی جدا از بحث خیلی بامزه حرف می زنی 😀
                  ببین پسر گل کی گفته مردم شهر Gta رو بزنی می گ عر عر :laugh: :laugh:
                  طبق همین آخرین اطلاعاتی که تو همین سایت منتشر شده تو جی تی ای ۵ وقتی شما یه کار خلافی می کنی شهروندان عزیز واکنش نشون میدن و حتی بعضی موقع ها به پلیس زنگ می زنن و حتی خیلی شجاع هاش با شما برخورد هم می کنن.
                  تازه رفتن تو هر مغازه و خونه ای که مردمش فقط مثل ماست بهت نگاه کنن و نتونی هیچ تعاملی باهاشون داشته باشی به چه دردی می خوره
                  تو جی تی آی هر مغازه ای که میری میتونی کارای مخصوص به همون مغازه رو انجام بدی تو یکیش پیتزا بخری، تو یکیش موهاتو کوتاه کنی، تو یکیش بری ماشین بخری، تو یکیش بری ویدئو گیم بازی کنی تو یکیش بری کلاب برقصی تو یکیش بری Bar تو یکیش بری بتونی کتاب بخونی تو کیشی بری بتونی اینترنت بری، تو یکشی بری بتونی لباساتو عوض کنی و …

                • ببین گل دختر …
                  طبق همین آخرین اطلاعاتی که تو همین سایت منتشر شده تو واچ داگز وقتی شما یه کار خلافی می کنی شهروندان عزیز واکنش نشون میدن و حتی بعضی موقع ها به پلیس زنگ می زنن .
                  انگار اولین دموی واچو یادت رفته که رفته بود تو یه بار ، بعدش شربتو این چیزا تعارف می کردن … در ضمن اگه تعاملی هم در کار باشه این واچه که تعاملش بهتره ، چون مردم شهرش چغندر نیستن که ، هر کدومشون اندازه ی یه شخصیت جانبی اطلاعات دارن
                  در ضمن هنوز اطلاعاتی مبنی بر اینکه نشه لباسو عوض کرد ( تو اساسین میشد )و اینترنت نرفت ( مرد یه گوشی داره اندازیه کل کافی نت میارزه ) و …. هنوز منتشر نشده ووو پس اینارو هم در نظر بگیر

                • یعنی وقتی بازی GTA بیاد شما اول از همه میرین سراغ گلف بازی ؟؟ در ضمن سازنده ها که نگفتن نداریم ، گفتن …

                  آخی من بی صبرانه منتظرم با GTA عروسک بازی کنم ، آزادی عمل یعنی عروسک بازی و کافی نت رفتن که فقط دو سایت تو همه ی کافی نتاش پیدا میشه ، آزادی عمل یعنی اینکه یه باز بری سراغ گلف و بعدش تموم ….. آزادی عمل شما یعنی همین ؟؟

                  هر چند اینا المان های خوبی واسه یه بازی اپن وردن ولی واقعا جی تی ای همینارو داره که بهش مینازه ؟؟؟؟ یا مینازین ؟؟؟

                  حالا آزادی عمل تو بازی که هنوز یه تجربه ی کوچیکی هم ازش نداری :
                  می تونی هک کنی ، با بهترین اکشن بازی ها حال کنی ، از مبارزه با اسلحه های گرم لذت ببری ، جو گیر شدی تاکتیکی بازی کنی ، هر کدوم از شخصیت های شهر از هم جدا هستن و هیچکدوم مثل هم نیستن ، هر کدوم از آدمای شهرت داستان مربوط به خودشونو دارن ، مطمئنا کافی نتاش بیشتر از دوتا سایت دارن وقتی که آدماش اینقدر اطلاعات دارن …

                • نگاه کن گلف بازی کردن یا کافی نت رفتن فقط قطره ای از دریای بی نهایت gta هست. واسه شما ممکنه این کارا مسخره بازی باشه یا شایدم عروسک بازی. اصلاً من دوست دارم تو بازی به جای کشتن و کشتن و کشتن و کشتن که الان کلیشه ی همه ی بازی ها شده یکمی عروسک بازی کنم. آره چه اشکالی داره. لذتی رو که من تو ریتم آهسه کاراکتر ساختن تو سیمس یا آروم معما حل کردن تو بازی Fez یا به قول شما عروسک بازی رو به صد تا گیمپلی سریع و خشن و بکش بکش امسال این بازی های اکشن نمیدن. اصلاً جایگاه این بازی ها کنار و جایگاه بازی های عروسک بازی کنار. من خودم هم از اکشن واچ داگز لذت خواهم برد و هم از زندگی در سیاره ی Grand Theft Auto که قاعدتاً برای من فقط یه بازی نیست

                • داداش هادی اگه شما دقت کرده باشید من در کامنت های قبلیم در صفحات مربوط به GTA گفتم که من عاشق این بازی ام واگر یک خورده بیشتر دقت کرده باشین گفتم که خیلی بیشتر از WATCH DOGS خوشم میاد و عاششششششششششششششششققققققققققققققققق این بازی هستم و الان هم حق را کاملا به شما میدهم و با شما موافقم.

                  یعنی طرف تو یه بازی OPEN WORLD فقط به دنبال گلف بازی کردنه ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)

                  فکر کن باشه…………….

                  خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

                  :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

            • بابا شما ها فقط دارین مخو داغون می کنین ، محدودیت کجا بود ؟ تنها محدودیت واچ فکر کنم این باشه که اصلا محدودیت نداره … شما سریال person of interest دیدین ؟؟؟ یا سریال شرلوک ؟؟
              دنیا بر مبنای هک میچرخه … همه چی وصله به یه سرور مرکزی که اونم وصله به همه اطلاعات شخصی … تازه این اولشه …
              تو بازی از لحاظ مبارزه کدوم بهتره ؟؟ مبارزه ای که بر اساس حرکات پارکور پیاده شده و آزادی توش زیاده ، و در کنارش یکی از بهترین مبارزات با سلاح گرم توش هست ؟ یا اینکه فقط مشت و لگدی که حتی از sana… به IV هم تغییری نکرد ؟؟؟

              شما مثال بزن ، چندتا نسخه GTA بازی کردی ، حالا بگو آزادی عمل چیه ، که تو واچ نیست ( با اینکه تا الان یه نسخه هم ازشو بازی نکردی )…. فقط نمیشه گفت که نداره ، دلیل بیار …

              سالی که اساسین ۱ اومد یادته ؟؟ غوغایی که به پا کرد تو سبک خودش …. سالی که قوست ریکون اومد یادته ؟؟ غوغایی که تو سبک مبارزه بر اساس سلاح های گرم و حملات تاکتیکی به وجود آورد …. سالی که اسپلینتر سل داشت دنیارو میترکوند چی ؟؟؟ سالی که بازی بازی واچ داگز هم بیاد همه ی اینا با هم جمع میشنو …

              • منظورم با Monsters.Layer و پریسا بارافکن بود :-/

              • بازی های ubi از خبر داستان عالیهبولی گرافیکش متوسط رو به بالا.

                داستانش محشر میشه حوری که همه ده بار تمومش کنن.
                ولی GTA v آزادی هاش وحشتناک زیاده اونم تو v . تو واچ داگ عمرا بتونی دوچرخه سواری کنی اونم محارتت زیاد شه یا چاق شی یا ورزش کنی یا ……….اینا میشن آزادی. کوه و جنگل.map بسیار بزرگ.جهان زیر آب و وحشتناک ترین گرافیک open world در ابن نسل اونم تاره رو کنسول.وایسین واسه pc بیاد بعدا میبینین که گرافیک واچ رو میزاره تو جیبش.(بدون پچ گرافیکی و اینجور چیزا)

              • شما که هی دارین حرف خودتونو می زنید.
                ببین من با کلیت بازی واچ داگز مشکلی ندارم همینجور که گفتی بازی «اکشن» خوبیه. خود من از طرفدارای بازی اکشن هستم ولی Gta???
                _________________________________
                ببین بزار با یه مثال منظورمو از محدودیت واچ داگز بگم حالا جدا از مأموریتهای اصلی بازی فرض کنید فقط می خوایم تو بازی به گشت و گذار بپردازیم
                تو بازی واچ داگز همونطوری که گفتین در نگاه اول گرافیک خیره کننده و انیمیشن های طبیعی بازی آدمو به وجد میاره. کنترل ماشین ها بی نظیره و ….
                تو واچ داگز موقعی که داری با ماشین تو شهر میگردی هر از چند گاهی دوست داری پیاده شی یکمی مردمو هک کنی بعد شاید دلت خواست بری حساب چند نفرو برسی حتی میتونی با تفنگ هم این کارو بکنی بعد میتونی سوار ماشین شی بعد بری تو شهر بچرخی بازم چند تا آدم پیدا کنی هکشون کنی چند تا آدم بکشی، سوار ماشین شی هک کنی بکشی….. خود من خودم شاید اینجور گیمپلی بیش از ۲۰ ساعت دووم نیارم.
                حالا Gta
                خوب در نگاه اول ممکنه بگی خوب گرافیک بدی نداره. انیمیشن هاشم قابل قبوله و چیز زیاد شاخی نیست.
                فرض کن با فرنکلین سوار ماشین شدی داری شهرو می چرخی. یدفعه دلت می خواد ماشینتو عوض کنی سوار یه ماشین دیگه بشی بعدش حوس می کنی از ماشین پیدا شی بری یکم تو ساحلش قدم بزنی یکمی که قدم زدی میری بعد میری تو دریا یکم ماهی ها رو تماشا می کنی زیر دریا شنا می کنی و یا شایدم سوار یه زیر دریایی شدی واسه اینکه پول در آوردن چند تا آدمو بکشی آدما رو که کشتیش سوار ماشین میشی یه سالن ورزشی می بینی هوس می کنی بری توش یه نگاهی بندازی یکمی تنیس بازی می کنی بعد میری یوگا بازی می کنی بازم خسته میشی احساس می کنی یه چیز جدید نیاز داری با تلفنت زنگ میزنی به یکی از دوستات سوارش می کنی میری تو پیتزا فروشی، کلاب و یا رستوران بازم احساس خستگی می کنی میگی حالا بیام ایندفعه با مایکل برم. شخصیتو عوض می کنی واسه یانکه بازم حوصلت سر نره یه نقشه حمله و سرقت از بانک میریزی میبینی بازم خسته شدی میری تو شهر میچرخی میری تویه کافی نت یه سرچی می زنی. بعد شاید حتی قیافه ی شخصیت برات تکراری شده باشه میری به موهاش میرسی و موهاشو عوض می کنی بازم احساس می کنی یه چیزی کمه میری ایندفعه ماشین اسپرت می کنی و با صداش تو شهر ویراژ میدی. شاید الان خسته شدی دلت میخواد یه مأموریت اصلی بری . میری یکی از مإموریت ها را بازی می کنی بازم یه کم خسته شدی میتونی یه چیت هواپیما بزنی و باهاش تو فراز لوس سانتوز پرواز کنی اگه بازم از لوس سانتوز خسته شدی میتونی بری شهرای دیگه و ………..

                • خب چرا اینجوری به واچ داگز نگاه می کنی ؟؟؟
                  حالا اینارو هم بهش اضافه کن … چرا آیدن نمیتونه بره کنار ساحل قدم بزنه ؟ یا چرا نمیتونه بره شنا کنه ( تو بازی ها این نسل یوبی این حرکت هست ، تو اساسینم زیر آبی میره )؟؟چرا تو واچ واسه پول در آوردن نباید آدم کشت ؟؟چرا تو واچ نباید ماشین عوض کرد ؟؟ چرا تو واچ حوصلت سر رفت نباید بری یه سر پوکر بازی کنی ( تو بازی های این نسل یوبی این حرکتم وجود داره ) ؟؟؟ اصلا چرا وقتی حال نداری نباید بری شکار ( شاید یوبی اینا رو هم اضافه کرده باشه )؟؟ چرا آیدن که یه گوشی داره که همه کار میکنه نتونه زنگ بزنه به دوستاش با هم برن آدم کشی ؟؟؟ چرا آیدن نباید بره یه گروه خلاف کارو بزنه لت و پار کنه ؟؟گلف بازی کردن یا تنیس بازی کردن لذت یه هک داره ؟؟ کجای گلف بازی کردن لذت اینو داره که بری تو زندگی افراد مختلف سرک بکشیو بفهمی این از شوهرش طلاق گرفته یا اون یه قاتل فراریه ؟؟

                • ببخشید حرف نفسه کاره موند.

                  حق با خانومه………ببخشید ,خرف

                • شدی یا زیاد assassin بازی کردی.
                  شکار?????!!!!!!حتما میخوای حیوونها رو با موبایل هک کنی?!.
                  واقعا بعد از امکاناتی که san Andreas داشتو فراموش کردی?!
                  حالا GTA v ده برابر san Andreas آزادی داره.هادی جان جو گیر ش

                • چطوره که گلف بازی کردن خوبه ، ولی شکار بده ؟

                  من دیگه حرفی نمیزنم ، چون میدونم آخرش چی میشه،با کامنتای شما آشنایی دارم

                • شدی یا زیاد assassin بازی کردی.
                  شکار?????!!!!!!حتما میخوای حیوونها رو با موبایل هک کنی?!.
                  واقعا بعد از امکاناتی که san Andreas داشتو فراموش کردی?!
                  حالا GTA v ده برابر san Andreas آزادی داره.هادی جان جو گیر ش

                • اول اینکه طرف حسابم اون آدمایی هستن که دارن جو میدن. خوب چه اشکالی داره داریم درباره ی بازیی که هنوز نیومده بحث تخصصی می کنیم شاید به یه نتیجه ای رسیدیم. این بحثا که خیلی از کامنتایی مثل « :yes: » یا خیلی منتظرشم «بازی خیلی خوبیه» یا چه میدونم «اول» «دوم»، به شدت منتظر این بازیم، این بازی شاهکاره و…. مفید تر و بهتره. در ضمن منم هیچ ناراحت نشدم دلیلی واسه ناراحتی وجود نداره. من چون دخترم دلیلی بر این نیست که نتونم از خودم دفاع کنم. 😀 حالا بریم بحث خودمون
                  ____________________________________
                  ببین آقا هادی شما اینطوری می گی که از کجا معلوم فلان چیز نباشه از کجا معلوم این نباشه خوب تقزیباً میشه به این کار گفت مقلته. چون همه میدونن همه ی بازی سازا واسه فروش و آشنایی و جذب کردن بازار مخصوص بازیشون به سمت خودشون همیشه کلیت و اون اصل بازی رو قبل از انتشارش لو می دن. یعنی اون قسمت های مهم. خوب چون غواصی کردن و کافی نت رفتن و یا حتی شکار کردن مهم نباشه اونموقع نوع لگدی که مثلاً ۴۵ درجه پاهاش تو درگیری ها باز میشه یا ۶۰ درجه مهمه؟ اگه اینا بودن تو بازی مطمئن باش می گفتن(اونم کی نگه یوبی سافت 😀 یوبی سافتی که همون شکار کردن و از درخت بالا رفتن ساده ی بازی اساسین رو ۱۰۰ دفعهقبل از عرضه ی بازی تو سرمون کوبوند)
                  اگه اونجوری باشه منم می گم از کجا معلوم تو جی تی آی نتونی بری از سوپر مارکت خرید کنی بعد بیای آشپزی کنی، از کجا معلوم شاید ماشینتو دزدین زنگ زدی پلیس شکایت کردی فردا دزدو برات پیدا کردن، از کجا معلوم مثلاً یه نفر مشت زد تو صورتت بعد بیمه بیاد دیشو بده. از کجا معلوم دوربین عکاسیت افتاد تو زمین بری از ضمانتش استفاده کنی عوضش کنی . از کجا معلولم سینک ظرفشوییت گرفت نتونی بری با آچار فرانسه تعمیرش کنی و ….

                • من هر چیزیو که گفتم از کجا معلوم ، منظورم با توجه به چیزایی که یوبی قبلا روشون کار کرده و اگه بخواد یه بازی کاملا اپن ورد بسازه احتمالش هست که تو این بازی هم اونارو جا بده …
                  ولی راکستار که تا حالا تو بازیاش پول بیمه نگرفته که ….در ضمن یه سوال واقعا شما انتظار دارین که فردا که جی تی ای اومد مردم برن کل روزو …چرخ بزنن تو شهر و گلف بازی کنن ، یا اینکه بتونن بهترین مبارزاتو انجام بدن ، یا بتونن مثلا با یه نفر تو شهر آشنا بشن … اینم قبول کنین که آدمای شهر واچ خودش یه سرگرمیه خیلی بزرگیه ، در برابر گلف بازی کردن و …

                  بعدشم اون بالا رفتن از درخت و یا شکار کردن تو سری اساسین یه بار تکرار شد ، مطمئن باش همونطور که بالا رفتن از دیوار از نسخه ی ۱ اساسین به نسخه ی ۲ پیشرفت زیادی کرد و آدم حال میکرد هر لحظه رو یه خونه باشه ، شکار کردنم تو بازی های بعد در کنار بالا رفتن از دیوار کامل میشه
                  _________

                  با خوندن کامنتت خندم گرفت .. 😀 😀 نمی دونم واسه چی …

                • خانومه.

                  هادی جوریان از شما انتظار نداشتم مثل این بچه های طرفدار ایکس که میان اسم کنسول سونی رو مسخرش میکنن رفتار کنی.(قصد توهین ندارم)
                  Wd چیزی نیست که با GTA مقایسه بشه .GTA یعنی زندگی واقعی.
                  Watch dogs فقط برای داستانه.گرافیکش هم به خاطر نسل بعده
                  ولی GTA یعنی برو تو دنیایی که سه برابر رد دده بگرد.برو زیر آب.تو کدوم بازی شهری دیدی که طرف حیوونه خونگی داشته باشه هان ?!واچ داگز?!

                • من توهینی نکردم ، در صورتی که شما با کامنتتون به یه گروه از بازیبازایی که بیشترین قشر الانو تشکیل میدن توهین کردین

                • داداش هادی من عمرا به گیمر ها بی احترامی کنم.من فقط در مورد بازی ها نظر میدم و اصلا هم منظور بدی ندارم.
                  حتی اگه طرف به خاطر اینکه من از سونی خوشم بیاد اون از مایکروسافت ,بهم فحش بده,جوابشو با فحش نمیدم.
                  برای اینکه از نظر من دنیای گیمر ها با افراد عادی فرق میکنه.
                  رفاقت گیمر ها محشره.
                  دنیای گیمر ها یک چیز دیگست.
                  من هیچ وقت به یک گیمر بی احترامی نمیکنم.ح
                  گیمر داداش ه

                • Ali 8075 گفت:

                  هادی جان برادر عزیز به جای این جرو بحث ها یکم صبر کنید بازی بیاد بعد هر چی خواستین بگید : چرا اینقدر خودتونو خسته میکنید که چی بشه اصلا هیچی قابل مقایسه نیست Please راک استار هنوز ویدیو Real time پخش نکرده اونوقت بیایم بگیم این بهتره اون بهتره در مورد اون ماشین هم نظر شخصی بنده بود اصلا فیزیکش خوب دیگه چی بگم 🙂

                • من کی گفتم شکار بده?!
                  من گفتم آخه شکار چجوری به این بازی میخوره.ج?!
                  بازی سبکش هک و شهر مدرنه.

  • darksiders II گفت:

    شماها چرا اینقدر بچه بازی در میارین من نمیدونم.هی میگین من اولم من دومم.که چی بشه.اقای نوروزی باید یه جریمه ای برای این مورد بزارن.شورشو در اووردین به خدا. :reallypissed:
    ۸۰ساعت چیزی نیست.تو۱هفته تمومه.تازه این اخر نیست که تازه باید بریم تو شهر ادم کشی.که میشه۱۰۰۰ساعت. 😀

  • از یوبی سافت بعیده یک همچین حرکاتی :evilgrin:
    خوب به نظر که بازی سرگرم کننده ای می یاد(یعنی از اون بازی های نیست که فقط به خاطر تموم کردنش بازیش کنی) ولی با این حال بازیم نمیدونم بتونم ۸۰ ساعت دووم بیارم همه ی مراحل اصلی و فرعیش رو برم!

    • از موضوع ۸۰ ساعت کف کردن.
      به نظرم بازم خوب نیست.
      مثلا داریم میریم نسل بعد.به جای اینکه گیمپلی زیاد شه همش حرف ازجگرافیکه.
      تو ایت نسل بازی های محدودی زمان گیمپلیشون راضی کننده بود.البه که همه

    • از یوبی سافت چی چی بعیده ؟؟ اینکه یه بازی بسازه که می خواد دنیایی واقعی رو توش بیاره ؟؟ یا اینکه می خواد به بعضیا نشون بده آزادی عمل یعنی چی ؟؟

      انگار اون تریلر آخر واچو یادتون رفت که واسه گرفتن اون مرد از چه حرکاتی استفاده می کرد

      • داداشم چرا نمیخوای قبول کنی که اینهایی که میگی واسه نسل بعده.
        هر افکت جدیدی که داره هر کار جدیدی که میکنه به خاطر نسل بعده.
        (من طرفدار wd هستم )داداشم.چرا نم

        • واسه نسل بعده ؟؟؟ کنسول PS3 و Wii U تو به عنوان کنسولای نسل بعد قبول داری ؟؟؟ من گیم پلی و آزادی عملو می گم … به نظر تو اینا به نسل ربط دارن یا سازنده ای که داره بازی میسازه ؟؟
          اصلا امکان داره که بیاد بازیو واسه این نسل بگیره جزیی ترش کنه ( به جز گرافیکش که اونم به مقداری ) ؟ مطمئنا نه ، چون اولین ضررشو خود شرکت میبینه … متای نمراتش به خاطر ضعف تو یه نسخه میاد پایین … که مطمئن باش بازی همون قدر که تو نسل بعد قویه تو این نسلم قویه ….
          در ضمن اینکه الان ۴ سال دارن روش کار می کنن چی ؟ مطمئنا واسه این نسل بیشتر میدرخشه تا نسل بعد

      • این بعیده که تمرکز اصلی بازیشو روی sp بزاره و بخواد زحمت فراهم کردن ۸۰ ساعت گیمپلی رو به بازیش اضافه کنه

  • hesamcj گفت:

    gta یه چشز دیگه است ولی watch dogs هم جای خودش رو داره

  • ... گفت:

    احتمالا این بازی فیزیک عالی خواهد داشت گر چه سه سال برای ساخت یک چنین بازی کمه ولی با توجه به اینکه چند تا استدیو روش کار می کنن خوبه تازه اونم یوبیسافت که تو ساخت سریع بازی و البته مراحل استاده {نمونش فارکرای ۳} نمیشه راجب این بازی نظر داد چون یوبیسافت تو ساخت بازی های جدید استاده ولی تو ادامه دادنش نه مطمنا بازی خیلی بزرگی میشه :smug: …تاریخ انتشار نسخه ی PS4 هم هنوز مشخص نیست ۱۹ نوامبر برای کنسول های دیگست…

  • یوبیسافت گفته برا کنسول های مایکروسافت چند مرحله اضافه داره :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • خدایا به همگان صبر بده

    من Watch Dogs و GTA V میخوام چقدر صبر :weep:

    ممنون داداش امیر :yes:

  • joorchin گفت:

    ۱۸۰ ساعتم باشه به GTA نمیرسه مگه بازی فقط گرافیکه!خیلی چیزا این وسط باید به مخاطب القا بشه!

  • Dante11 گفت:

    با یوزر پریسا بارافکن کاملا مخالفم کی گفته این بازی محدودیت داره و فقط اکشن اپن ورلد هست.
    اینم مثل جی تی ای آزادی عمل داره خوب اما تو جی تی ای شخصیتا خاکی ترن.

  • Nau*ghty Dog گفت:

    من که کلا از همون اول حس خوبی بش نداشتم حالا تا بیاد ببینیم چی میشه شاید خوب از آب دراومد.هشتاد ساعت هم احتمال میدم یوبی دروغ گفته.

  • حیف که قرار نیست در مورد این بازی و GTA حرفی بزنم وگرنه ….
    فقط یه چیزی ، کدوم بازیو دیدین که هر آدم رهگزری توش داستان خودشو داشته باشه و هیچکدومم مثله هم نباشن ؟؟؟ این محدودیت بازی واچ داگز ؟ به نظر شما این یعنی اینکه واچ داگز تو ارایه ی یه محیط کاملا باز کم آورده ؟؟؟

    در ضمن به اون آقایی که در مورد ماشین سواری واچ داگز حرف میزد ، تو بازی GTA تا حالا تونستی یه پیچو به راحتی با سرعت درست حسابی رد کنی ؟ تو IV یه اشتباه سر پیچ برابر بود با برخورد و تصادف ….

    یه نفرم که اومده میگه گوشیه مردم تاچه ، واچ داگز مزخرفه …. بابا جمع کنین این بند و بساطو ، تو GTA san…. می تونستی یه جتیو سوار بشی که ارتش آمریکا هنوز نساخته بودش …. در ضمن کی گفته سال ۲۰۰۳ گوشی های لمسی نبود ؟؟؟

    دیگه چی بگم به بعضی فنایی که اولش میگن مقایسه نکنین ولی بعدش اعصاب آدمو میریزن به هم

  • Fatal1ty گفت:

    امسال فقط به این امید دارم … بی نظیره … منو یاد Deus Ex میندازه ولی این دفعه با گرافیک بسیار بهتر و گیم پلی آزادانه تر … :yes: :yes:

  • Amin X1 گفت:

    Watch Dogs vs Gta v کدام یک پیروز میشود؟ ?:-) ?:-)

  • Dante11 گفت:

    نه جی تی ای نه واچ داگز فقط شبگرد. :rotfl:

  • نتیجه :یک چیزی که حتما باید گفت این که UBI اولین تجربش که چنین بازی به

    سبک GTA میسازه و با اولین بازیش اینجوری شده و شما دارین با GTA اون غول

    OPEN WORLD مقایسش میکنین و خودتونم میدونید از بعضی جهاتم از GTA بهتر کار کرده پس نسخه های بعدیش چه شود……..

    ولی تا امدن هردو بازی معلومه نیست کی برنده :yes:

    آخر کلام Watch Dogs و بعد GTA

  • از وقتی کجیما گفته میخوام بازی مخفی کاریمو دنیای باز کنم WD و GTA گفتن میخوایم دنیای بازمونو مخفی کاری کنیم :disdain: :disdain:
    پس با این حساب سال آینده سه تا رقیب جدی داریم :mean: …

  • mosi007 گفت:

    اقای MASOUD جی تی ای حرف اولو میزنه.wd باحاله اما جی تی ای بهتره.

  • برای اولین بار توی عمر گیمریم که حدوداً ۱۶ سال میشه دارم میبینم که در مورد بازی که هنوز انتشار نشده احضار نظر می کنند. :laugh: :laugh: دوستان عزیز gta یک بازی شناخته شده است و ما کمو بیش با فضا فیزیک بازی آشنا هستیم ولی .v gta وwd هنوز انتشار نیافته اند که به خواهیم به طور کامل در مورد اونها نظر بدیمو اطلاعات ما از بازی محدود است پس مقایسه ی این ۲ کاری بس اشتباه است. :yes:

  • این بازی واقعا شاهکاریه واسه خودش البته برای نسل بعد چون تا الان هیچی نمایش برای این نسل ازش ندیدم.

    تو یه خبر دیگه هم در این مورد گفتم که تا یه نمایش برای این نسل منتشر نکنه نمیشه مقایسش کرد . GTA V با اون همه بزرگیش توجه کنید که فقط برای همین نسله و اگه مثل واچ داگز برای نسل بعد هم میومد دیگه باید واقعیت را تو بازی در نظر می گرفتیم.

    حتی خود یوبی سافت هم قبلا گفته که واچ داگز برای همین نسل متفاوت تر از نسل بعد هستش. و همین یکی دو روز پیش هم گفته که نکاتی از گرافیک مثل وزش باد و نحوه حرکت آب تو کنسول xbox 360 در مقایسه با xbox بعدی متفاوته.

    • ... گفت:

      خوب یوبیسافت چند وقت پیش گفت ساخت بازی برای کنسول های نسل حاظر هنوز شروع نشده …یعنی اصلا هیچ تمرکزی تو این نسل ندارن …پس چرا منتظر نمایش تو کنسول های نسل حاظر باشیم ?:-) …بتل هم برای کنسول های این نسل میاد ولی این یک مشکله براش ؟ نوچ…

      • گفته شروع نشده ولی گفته تفاوت تو گرافیکش هست مثلا تعداد افرادی که تو متروها هستن برای این نسل کم تره. من مشکلم اینه که این بازی که برای نسل بعد هست داره با یه بازی برای این نسل مقایسه میش.

        • مطمئن باش اگه بخوان کلیت بازی رو واسه این نسل خیلی تغییر بدن ، خودشون ضرر می کنن…. تغییرات جزیی مثله کم شدن تعداد افراد ، یا تغییر تو ظاهر گرافیکی چیز خاصیو از اصل بازی کم نمیکنه … هر چند نباید مقایسه کرد ، چون هردوشون بزرگن ولی واچ داگزو یه بازی واسه این نسلم باید در نظر گرفت

  • g-unit گفت:

    واااااای چه حالی بکنیم امثال! دو بازی جهان آزاد بزرگ! من که هم با جی تی ای حال میکنم هم با واچ داگز :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • Arvin گفت:

    gta دیگه تکراری شده الان این نوآوری داره :yes: :yes:

  • به نظر من که تا هیچ کدوم بازی نکردید اصلا نباید حرف بزنید
    هرکی ی چیزی می گه فقط تو یکی از دموهاش ۲ ثانیه سوار موتور طرف میگه رانندگیش خوب نیست ولی من با حرفای آقا هادی موافقم اصلا نباید wd دست کم گرفت

  • حتما یه امکانات جالبی تو بازی هست که از بازی خسته نشی یوبیسافت کارشو بلده… :laugh:

  • Jahan گفت:

    فقط یه خانوم میتونه اینقدر بحث کنه همه رو به بحث بکشونه 😀 بابا جفتشو بازی میکنیم حالشو میبریم دیگه اینقدر بحث نداره هر کدوم خوبی هایی دارن من خودم طرفدار سر سخت gta هستم و جز بازی هاییه که تقریبا نمیشه ازش ایراد گرفت اما خیلی منتظر wd هم هستم ببینم چی تو چنتشه چون تقریبا تجربه اول یوبیه باید دید حرفای تبلیغاتیه یا اینکه واقعا یه چیزایی داره نفغ و ضرری به حال ما نداره که بخوایم خودمونو بزنیم واسه این بازیا 😀 :yes: :yes:

  • TeTration گفت:

    😯 😯 😯 😯 😯 😯 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • DANTE*0007 گفت:

    بازی یوبی همیشه خاصه مثل,SPC, FC3,AC4,wd.همش عالیآ

    :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • یا ابوالفضل (ع) اگه جانبی هایش جالب باشه ۸۰ ساعت را بازی می کنم :rotfl:

  • daaante گفت:

    واااااااااااااااااااااااوووووو ۸۰ ساعت!!!!!!فوق العاده هست.

Watch Dogs دارای ۸۰ ساعت گیم پلی می باشد + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا