استودیوی هاوس‌مارک همزمان با بازی‌بازان متوجه ۷۰ دلاری بودن بازی Returnal شده بود
استودیوی هاوس‌مارک همزمان با بازی‌بازان متوجه ۷۰ دلاری بودن بازی Returnal شده بود
استودیوی هاوس‌مارک همزمان با بازی‌بازان متوجه ۷۰ دلاری بودن بازی Returnal شده بود
استودیوی هاوس‌مارک همزمان با بازی‌بازان متوجه ۷۰ دلاری بودن بازی Returnal شده بود

استودیوی هاوس‌مارک همزمان با بازی‌بازان متوجه ۷۰ دلاری بودن بازی Returnal شده بود

ابوالفضل مناف زاده
۲۱:۲۴ ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
returnal

با این‌که استودیوی خالق بازی Returnal یعنی هاوس‌مارک (Housemarque) در ابتدا از تصمیم سونی بابت افزایش ۱۰ دلاری قیمت این بازی شگفت‌زده و متعجب شده بود، اما به‌نظر می‌رسد که هم‌اکنون از اتخاذ این سیاست رضایت حاصل کرده است.

در حالی که بسیاری از بازی‌بازان بابت افزایش ۱۰ دلاری بازی‌ها و رسیدن قیمت آن‌ها به ۷۰ دلار ناراحت هستند و این موضوع را یک چالش جدید برای خود تلقی می‌کنند، اما به‌نظر می‌رسد که بسیاری از استودیوهای بازی‌سازی این افزایش قیمت را ریسکی بزرگ از سوی ناشران می‌پندارند که استودیوی هاوس‌مارک نیز از جمله آن‌ها به شمار می‌رود.

میکائیل هاوری (Mikael Haveri) به عنوان مدیر بازاریابی استودیوی هاوس‌مارک، در مورد همکاری با شرکت سونی چنین اذعان داشت که:

نسخه‌های دموی بازی به طور مرتب توسط بودجه‌ی سونی دستخوش تغییر و پیشرفت می‌شد. در واقع، پس از ارائه‌ی هر نسخه‌ی دمو به شرکت سونی، سریعاً دستور گسترش و بهبود کیفیت بازی به تیم توسعه‌ی Returnal ابلاغ می‌شد.

البته، به‌نظر می‌رسد که این برنامه‌ریزی نتیجه‌ی مثبتی در پی داشته است و اگر کمبود بازی‌های مختلف در مقطع فعلی برای کنسول‌های نسل نهمی را فاکتور بگیریم، کیفیت Returnal باعث شد که به یکی از اولین بازی‌های ۷۰ دلاری تاریخ تبدیل شود که در جذب بازی‌بازان به سمت خود موفق بوده است. اما جالب است بدانید که استودیوی هاوس‌مارک، خود در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ و همزمان با عموم مردم از ۷۰ دلاری بودن بازی خود آگاه شده بودند.

از طرفی دیگر، عناوین پیشین این استودیو نظیر Resogun یا Nex Machina با توجه به ماهیت بازی و مقیاس بسیار کوچک‌تر آنها در مقایسه با بازی سه‌بعدی Returnal، تنها ۲۰ دلار قیمت داشتند. همچنین، این استودیو در سال ۲۰۱۷ همانند بسیاری از استودیوهای مستقل دیگر که رو به ورشکستی قرار داشتند، با انتشار یک بیانیه‌ی شدید الحن نسبت به بازی‌بازان اعلام کرده بود که “بازی‌‌های خلاقانه مرده‌اند” و قصد دارد تا از این پس بر روی عناوین آنلاین و چند نفره بتل رویال تمرکز کند. البته، با توجه به شروع همکاری این استودیو با سونی و ساخت عنوانی نظیر Returnal که نه با قیمت ۲۰ بلکه با قیمت ۷۰ دلار فروخته شد، به‌نظر می‌رسد که هاوس‌مارک دلیل انتشار آن بیانیه را صرفاً از روی عصبانیت و ناامیدی مقطعی بنامد. در نهایت، این برچسب ۷۰ دلاری توانست این استودیوی مستقل را با یک بازی خاص پسند و خلاقانه با نمره‌ی متای ۸۶ به نام Returnal، همانند معنای نام این بازی به صنعت بازی‌های ویدیویی بازگرداند.

به‌هر ترتیب، هم‌اکنون دوران خوش استودیوی هاوس‌مارک با داشتن یک بازی موفق آغاز شده است و این استودیو همانند دیگر استودیوهایی که بازی‌هایشان خوب فروش می‌رود، مدام در مورد عرضه‌ی محتویات اضافی برای بازی و انتشار به‌روزرسان‌ها صحبت می‌کند. همچنین، لحن استودیو در هنگام صحبت با بازی‌بازان نیز بسیار دوستانه‌تر از آن چیزی که در آن بیانیه دیده بودیم و هاوس‌مارک همواره در مورد علاقه‌ی خود به جامعه‌ی بازی‌بازانش صحبت کرده و به آن‌ها قول‌های مختلفی می‌دهد.

اما به عنوان جمع‌بندی به این نتیجه می‌رسیم که این برچسب ۷۰ دلاری می‌تواند همانند شمشیر دو لبه عمل کند. در واقع، با در نظر گرفتن این‌که ۷۰ دلاری شدن یک بازی می‌تواند ریسک بسیار ترسناکی برای استودیوها و نه ناشرین باشد، ممکن است که استودیوی سازنده‌ی یک بازی خلاقانه نظیر Returnal که به دلیل سبک خاص خود احتمال دارد تا با آمار فروش کمتری روبرو شود، از میدان ورشکستی بگریزد. به هر حال، به‌نظر می‌رسد که استودیو هاوس‌مارک در روزهای خوب خود به سر می‌برد که صد البته بخش عمده‌ای از آن را باید مدیون سونی و سیاست‌گذاران وقت این شرکت ژاپنی باشد. همچنین، این استودیو نیز از این موضوع کاملاً آگاهی دارد و بارها از سونی و مدیرانی که تصمیم به حمایت از این بازی در سال ۲۰۱۷ گرفته بودند تشکر کرد.

در نهایت، جالب است بدانید که استودیوی هاوس‌مارک هم‌اکنون گسترده‌تر از سابق شده و ۸۵ کارمند رسمی دارد، در بیانیه‌ای نسبت به ادامه‌ی راه خود چنین اظهار داشت که:

محتوای “آرکید” قرار است تا یکی از ستون‌ها و هسته‌های اصلی عناوین ما باشد و همواره نگاه ویژه‌ای به گیم‌پلی خواهیم داشت. مطمئناً در عناوین آینده‌ی خود نیز از همین سیاست پیروی خواهیم کرد.

بازی Returnal، هم‌اکنون به صورت انحصاری در دسترس کنسول پلی‌استیشن ۵ قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی هاوس‌مارک همزمان با بازی‌بازان متوجه ۷۰ دلاری بودن بازی Returnal شده بود
استودیوی هاوس‌مارک همزمان با بازی‌بازان متوجه ۷۰ دلاری بودن بازی Returnal شده بود
استودیوی هاوس‌مارک همزمان با بازی‌بازان متوجه ۷۰ دلاری بودن بازی Returnal شده بود
استودیوی هاوس‌مارک همزمان با بازی‌بازان متوجه ۷۰ دلاری بودن بازی Returnal شده بود
استودیوی هاوس‌مارک همزمان با بازی‌بازان متوجه ۷۰ دلاری بودن بازی Returnal شده بود
استودیوی هاوس‌مارک همزمان با بازی‌بازان متوجه ۷۰ دلاری بودن بازی Returnal شده بود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mikasa گفت:

    ۷۰ دلاری بودن بازیا اصلا جالب نیست
    شاید بگیم ۱۰ دلار زیاد نباشه (البته تو ایران زیاده ) ولی این بازی برای استرالیاییا تقریبا ۹۰_۱۰۰ دلار استرالیا آب میخوره
    که از بعد روانی خیلی تاثیر منفی میذاره براشون
    یا برای کانادایی ها هم همینطور
    از طرفی مشتری ها به بازی ۶۰ دلار به پایین و تخفیفات متعاقب سونی عادت کردن و ۷۰ دلار اصلا براشون قیمت جذابی نیست
    کامنت های یوتیوب رو که می خونم متوجه شدم اصلا با افزایش قیمت حال نکردن و الان توجه از اینکه “خود بازی خوب باشه” رفته به این سمت که “میزان ساعت گیم پلی بازی زیاد باشه” تا توجیه برچسب خرید ۷۰ دلاری رو بده
    این افزایش قیمت وقتی بیشتر به چشم میاد که حریف داره رو گیم پس بسیار مقرون به صرفه ش مانور میده!
    نتیجتا فکر کنم این افزایش قیمت بجای ایجاد سود، باعث ضرر در طولانی مدت بشه
    و خیلی از خریدار ها صبر میکنن یکسال و با تاخیر بازیو میخرن به قیمت زیر ۳۰ دلار
    هرچند سونی نشون داده شرکت بسیار منعطفی برای برند پلی استیشن هست و قطعا راهکار مناسبی پیدا میکنن

    • بازی های انحصاری سونی احتمالش خیلی ضعیفه که وارد سرویسی مثل گیم پس بشن ولی این جیم رایان دقت کنی اول در برابر گیم پس ایستاد بعدش توی همین اخرین مصاحبه هاش اومد گفت سونی به گیم پس پاسخ میده که نشون میده یکم دیدگاهشون به بعضی از مسائل تغییر کرده(همین انعطاف پذیری که بهش اشاره کردی)
      حالا طبق همون حرف های خالق گاد او وار به احتمال زیاد سونی داره روی چیزی کار میکنه امیدوارم سرویسی مثل گیم پس باشه(حتی اگه همه بازی های انحصاریش قرار نباشه بیان)

    • ۷۰ دلار یا ۱۰۰ دلار واسه این بازی که دومین بازی تماماً نسل بعدی بعد از دیمنز سولز و قبل از رچت است قیمتی منصفانه هست اگر بدونید که این بازی چقدر شاهکار و پر جزییاته که نمیایید اینارو بنویسید تازه بازی با موتور نسل۸ ساخته شده اما گرافیکش دست کمی از آنریل ۵ نداره امشب من بازی رو ظرفیتی اش را خریدم و توی کنسولم ریختم الانم دارم باهاش بازی میکنم این بازی یا کاندید امساله یا گوتی اگر هورایزون که گوتی میشه رو در نظر نگیریم رقابت بین ریترنال و رچت وحشتناک است من منتظر ریترنال ۲ با متای ۹۱ یا ۹۲ هستم واقعا فوق العاده واسه این ابر بازی لقب کمی هست به قول منتقدی که توی گاردین بهش ۱۰۰ داده تا این الماس را دست نزنید قدرشو نمی فهمید تازه به هوسمارک حق بدید قیمت و مانی ها دست سونی هست اونا تقصیری ندارند شما کل یوزر اسکور را بخونید تمام نقاط ضعف این بازی از نظر کاربران: چرا سیو نداره چرا شخصیت اصلی جذابیت نداره چرا بازی طولانیه چرا بازی سخته و کلا هم همینه روگ لایک…توی بلاگ پی اس کاربرا نوشتن ریترنال بهترین بازی ساله بهترین شوتر چند ساله اخیره و فلان اونوقت چطوری به صفحه متاش حمله کردن؟؟؟ مطمعنم اینم قضیه یوزره لست هست…مرسی

      • دومین بازی نسل نهمی فلان این چیزا همش چرت و پرت به هزینه بازی بستگی داره همین الکی خودتون قانع نکنید

        • amazon گفت:

          دوست گلم شما چرا از نظر دیگران ناراحت میشین؟ به نظر شما ایکس باکس خوبه؟ باشه. بازی کنین و لذت ببرین. قرار نیست همه دیدگاهشون مثل شما باشه. شما سلیقتون به انحصاری های سونی نمیخوره هیچ مشکلی نداره اینهمه ناراحتی نداره :rose: ولی اینکه بخواین انحصاری های شرکتی رو که اکثر ساخته هاش با نمرات بالا و کسب جوایز بسیار زیر سوال ببرین چیز خوبی نیست. بیشتر خودتون رو درگیر میکنه چون کسی رو حرف های شما کنسولش و علایقش رو تغییر نمیده همونطور که شما با اومدن شاهکار های سونی علایقتون تغییری نکرده. فضا رو اینهمه متشنج نکنین. اسم کاربرهای دیگه رو هم رو اکانتتون نذارین.

          • ...Eternal... گفت:

            مطمئن باش بقیه هم رو حساب حرفای تو و بقیه سونی فن بویا پلتفرم خودشون رو تغییر نمیدن پس لازم نیست انقدر زور بزنی که بقیه رو از اکس باکس داشتن منع کنی تو ام بشین با ps5 حال کن لازم نکرده وقتی یه نفر از اکس باکس تعریف میکنه سریع جبهه بگیری :no:
            چون بار ها دیدم که اکس باکس رو بی دلیل ترول میکنی حتی وقتی یکی ازش تعریف میکنه با یه ظاهر منطقی طور شروع میکی زیر زیرکی ترول کردن مدت هاست کامنتاتو خوندم از اولش هم میشناسمت یکی مثل تو یکی ام اون علی پاور که الان دوباره اسمش رو به Hater تغییر داده و امثال شماها خودتون ذره ای بویی از منطق نبردید بعد از بقیه فن پلتفرما انتظار دارید منطقی باهاتون برخورد کنن :no:
            دو رویی رو بذار کنار مثل یه مرد اگر سونی فنی پروفایلتو هم مشابه هم بذار نه اینکه با پروفایل اکس باکس صبح تا شب اکس باکس رو ترول کنی :no:
            گفته بودم جواب ترولارو نمیدم ولی لازم بود اینارو بهت گوشزد کنم تا بدونی یه وقت فکر نکنی کسی حالیش نمیشه :no:
            خود تو به تنهایی عامل متشنج شدن فضای سایتی یه نگاه به خودت بنداز به از بقیه ایراد بگیر :no:

    • Sina_2081 گفت:

      اتفاقا من توی کاربرای خارجی خیلی کم میبینم به قیمتها ایراد بگیرن و فقط پیامشون اینه که کمبود کنسولها رو جبران کنید . از همه اینها گذشته سونی موقع افزایش قیمت گفت که هزینه ساخت بازیهای ما (ما) چون زیاده در نتیجه باید قیمت رو افزایش بدیم ، ولی اصلا کاربر رو مجبور به این خرید نکرده . همین الان با اشتراک یکساله ps plus روی ps5 میشه هم از ۲۰ بازی رایگان ps collection استفاده کرد و هم در طول اون یکسال ۳۶ بازی باکیفیت رایگان میتونی به آرشیوت اضافه کنی و تا ابد نگهشون داری (حداقل ۵۶ بازی رایگان در یکسال بدون احتساب موقعیتهای خاص مثل play at home) . یا میتونی با خرید اشتراک ps now از ۷۰۰ عنوان بازی همه نسلهای پلی استیشن استفاده کنی و حتی اگه اینترنتت هم ضعیف باشه ، میتونی خیلی از همین بازیها رو دانلود کنی و آفلاین تجربه کنی (با قابلیت بازی آنلاین که دیگه نیاز به plus نداره) . در کنار همه اینها پلی استیشن همیشه تخفیفهای فوق العاده روی بازی های انحصاری و غیرانحصاری میزنه . من ۴ نسله با پلی استیشن بودم و تقریبا همیشه سیاستهاش درست بوده . همین days gone و horizen رو که برای pc عرضه کرد ، از چند روش مختلف مثل play at home و plus و now مطمئن شد که همه کاربران پلی استیشن به این بازیها دسترسی داشته باشن

    • 00100 گفت:

      هیچ وقت با کامنت چیزی رو قضاوت نکن.تنها راهی که بفهمیم گیمرا راضی بودن یا نه فروش بازی هاست، که در جدول فروش بازی های آمازون در انگلیس و آمریکا نصف لیست رو انحصاری های ۷۰ دلاری سونی تشکیل میدن.در صورتی که بازی های ۶۰دلاری لانچ ps 4 هیچوقت انقدر فروش نداشتن.چون هیچوقت کیفیت عناوین های لانچ ps 5 رو نداشتند.
      در نتیجه گیمرا کیفیت رو به قیمت ترجیح میدن.
      تو ایران که بازی های ۷۰ دلاری ps 5 رو با ۴۰۰هزارتومان به صورت کاملا قانونی میشه پیشخرید کرد و تا ابد صاحبشون شد یا دوباره فروخت.پس قیمت حداقل تو ایران زیاد تکون خورده.
      در مورد گیم پس هم که گفتی ببین چقدر سرویس کم طرفداری هست با وجود اینکه روی۳ تا پلتفرم عرضه شده بعد ۴ سال کلا ۲۳ میلیون کاربر داره(اونم با وجود تبلیغ های سنگین و برزگ) یعنی تقریبا نصف پلیر های بازی انحصاری آنچارتد ۴!
      این رو هم در نظر داشته باش حتی کاربران فعال گیم پس هم نگفتند.کلی گفتن ۲۳ میلیون.یعنی کسی که فقط از اون۱دلاری استفاده کرده باشه و دیگه عضوش نباشه هم محسوب میشه
      یه سخن بزرگان هم بگم*دیزنی پلاس زیرمجموعه گیم پسه: )))))))

    • Mateus گفت:

      دوست عزیز ؛
      .
      ۱_سونی همیشه تخفیف های سنگین رو عناوین انحصاریش میزاره
      .
      ۲_ نسبت به هزینه و زمانی که برای بازی میزارن به نظرم بعضی بازی ها مثل گاد و لست و جی تی ای و رد دد ارزش به مراتب بالاتری هم دارن
      .
      ۳_ سونی نگفته که تمام بازی هاش ۷۰ دلاره ؛ قطعا عناوین آینده مدیامولکول و استودیو ژاپن و …. ۷۰ دلار نیستن
      .
      ۴_ سونی فن بیس عظیم خودشو داره ؛ فکر نمیکنم کسایی مثل من که یه عمره با بازی های سونی خاطره ساختن ؛ کنسول های سونی رو نخرن
      .
      ۵_ سونی قطعا جوابی برای گیمپس خواهد داشت اما نه یه چیزی مثل گیمپس ؛ شما پلاس رو نگاه کن ؛ خیلی از بازیا روز عرضه جز بازی های رایگان پلاس هستن ؛ ویدیو پس و سرویس های سونی پیکچرز و سونی موزیک مثل کرانچی رول در کنار ادغام psnow ؛ با افزایش قیمت ناچیز میتونه بهترین جواب باشه
      .
      ۶_ فرست پارتی های سونی همیشه اهمیت خاصی داشتن و این روند شدت زیادی گرفته ؛ شما به گوتی ها و بیگ وینر ها و جوایز بازی های هرساله سونی نگاه کن ؛ از نظر جوامع گیم یه آس به حساب میاد

    • ببین افزایش قیمت ناگزیر اتفاق میفته، شک نکن ایکس باکسم قیمتاشو میبره بالا و ما قشر گیمر دستمون جایی بند نیست باید کنار بیایم با این قضیه
      اینکه بازیا بشه ۷۰ دلار کم ترین تاثیرش رو تو ایران داره خوشبختانه، دیسک ریترنال ۷۰ دلاری از دیسک رزیدنت ایول ۸ شصت دلاری خیلی ارزون تره
      مابقی مواردم که هکی و اشتراکی و…
      من هیچ وقت خرید بازی غیر قانونی رو پیشنهاد نمیکنم چون هم به جنبه معنوی و هم مادی استودیو سازندش، ناشرش و پلتفرمش ضربه شدید میزنه
      اما چون تو ایرانیم حق میدم به خیلیا در نتیجه نگران ۷۰ دلاری شدن بازیا نباشید، اگر پلی استیشن دارید که آپشن زیاد دارین برای پیچوندن ۷۰ دلار، اگر ایکس باکس دارین آپشن قانونی به نام گیمپس دارین برای ندادن ۷۰ دلار
      به هر حال ۷۰ دلار شدن بازیا بیش از همه به سود پلتفرمیه که سرویس بهتری ارائه میده برای کرایه بازی، برای همینه رایان رفته سراغ پلاس و دستی کشیده سر و روش و اونورم که گیمپس قدرتمند تر از همیشس
      در نهایت فکر کنم همه با من هم عقیده باشن که ۷۰ دلار پول دادن برای بازیایی مثل گاد آف وار و آنچارتد و لست و اسپایدرمن و حتی فورتزا ایرادی نداشته باشه و اگر به مقیاس ۱۰ دلار وسعت و کیفیت بازیا اضافه بشه که دیگه بهانه ای هم وجود نداره
      اما اگر قراره بازی با کیفیت همون گاد یا فورتزایی رو ببینیم که با ۶۰ دلار تو پلی ۴ و ایکس باکس وان بازی کردیم، این ۱۰ دلار اضافی حرف زوره به نظر شخصی من حالا میخواد نینتندو باشه، میخواد ایکس باکس یا پلی استیشن باشه

      • Afshin_Sony گفت:

        کاملا درسته اما یه نکته مهم اونم اینکه گیم پس درسته که شامل تعداد زیادی بازی میشه اما تمامی ناشر هارو ساپورت نمیکنه. اما خب خوبه هم EA هست هم انحصاری های ایکس باعث و یه سری عناوین دیگه. درسته که گیم پس یک گزینه کاملا اقتصادی برای ما ایرانی هاست، اما انحصاری های سونی و گوتی شدن اونا و خفن بودنشون که چندین ساله جواب پس داده بنظر من هم یه برچسب ۷۰ دلاری اونم با کیفیت نسل ۹ میتونه قابل قبول باشه. خب اخه زحمت کشیدن خلاقیت به خرج دادن هم توی طراحی سخت افزار دسته و دستگاه و هم بخش نرم افزاری. همین طور تعداد عنوان فرست پارتی سونی توی نسل ۹ قوی تر هم میشه. خب تا ای جای کار باز هم گیم های سونی برای من جذابه.

  • Eivor گفت:

    عه پس خارجی ها هم از اون هایی که تازه صبح متوجه گرون شدن میشن دارن… چه جالب

  • مهدی گفت:

    چون این پست رو سونی دوستان میبینن خواستم بگم اگر حرفی زدم کسی ناراحت شده یا بهش بر خورده از نویسنده تا کاربرا لطفا من رو حلال کنن و ببخشن چون واقعا نمیرزه برا دوتا پلاستیک کسی از من رنجور بشه .
    خدانگهدار همگی بچه ها گیمران
    آرزوی سلامتی همه

  • Amir گفت:

    من با ۷۰ دلاری بودن بازیا مخالفم ولی اگر یه بازی بخواد هفتاد دلار باشه این بازیه ، راحت ۵۰ ساعت گیم پلی جذاب داره . هر روز یه چالش انلاین داره و در اصل دو تا پایان داره و وقتی بازی تموم میشه تازه یه جورایی باید دوباره بازی کنی برای پایان مخفی .

    • amazon گفت:

      برای شاهکارهایی مثل لست یا گاد که با ۱۰ الی ۲۰ ساعت گیمپلی خاطره زیبایی به ماندگاری یه عمر میزارن قیمت ۷۰ دلار خیلی خنده داره و بیشتر از اینها میارزه. راجب بازی مثل اساسینز صحبت نمیکنیم. درمورد شاهکار های صنعت گیم داریم صحبت میکنیم.

  • حالا کاربرای اینجا یجوری نسبت به ۷۰ دلاری بودن بازیا گارد گرفتن انگار روز عرضه میرن گیفت کارت میخرن پول بازی رو میدن!!
    برادر من شما که از دم تمام بازیات هکیه دیگه غصه ی چیرو میخوری؟

  • XERXES گفت:

    جمعه صبح بهش گفتن فهمیده :rotfl:

  • amazon گفت:

    این بازی رو نرفتم سمتش چون حوصله و وقت بازی های تو این سبک رو ندارم، ولی برای انحصاری های سونی باید گفت که حتی به اندازه ۱۰۰ دلار هم ارزش دارن. راجب یه بازی مثل اساسینز و جی تی ای و … (مولتی پلتفرم ها) صحبت نمیکنیم. داریم درمورد اثر شاهکاری مثل لست یا گاد اف وار صحبت میکنیم که با هر نسخه ای که میدن صنعت گیم رو یه مرحله متحول میکنن.

  • mbox گفت:

    این بازی ارزشش بین ۲۰ تا ۴۰ دلار است دوستانه بهتون بگم به هیچ وجه الان نخرید و گول تبلیغات و متا رو نخورید که پشیمون خواهید شد بذارید تخفیف بخوره بعد هیچی رو از دست نمیدید

استودیوی هاوس‌مارک همزمان با بازی‌بازان متوجه ۷۰ دلاری بودن بازی Returnal شده بود