اطلاعاتی از نحوهی اجرای Resident Evil Village در پلتفرمهای مختلف منتشر شد
کپکام (Capcom) در جریان رویداد اخیر مخصوص بازی Resident Evil Village، جزئیات کاملا جدیدی را از این بازی منتشر کرد. از نمایش یک تریلر گیمپلی جدید و اعلام تاریخ انتشار دومین دموی این بازی گرفته، تا تایید حالت The Mercenaries برای آن. حال در ادامهی این روند، کپکام اطلاعاتی را از وضوح تصویر و نریخ فریم اجرای این بازی روی پلتفرمهای مختلف منتشر کرد.
پلیاستیشن ۵ و ایکسباکس سری ایکس، قادر به اجرای Resident Evil: Village با وضوح ۴K، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و قابلیت HDR خواهند بود، با این حال اگر از قابلیت رهگیری پرتو استفاده کنید، این مقدار به وضوح ۴K، نرخ ۴۵ فریم بر ثانیه و قابلیت HDR کاهش خواهد یافت. همینطور بر روی ایکسباکس سری اس هم این بازی با وضوح ۱۴۴۰P و نرخ ۴۵ فریم بر ثانیه و با قابلیت HDR اجرا میشود که در صورت استفاده از قابلیت رهگیری پرتو، نرخ فریم به ۳۰ فریم بر ثانیه کاهش خواهد یافت.
در ایکسباکس وان ایکس و پلیاستیشن ۴ پرو، شاهد اجرای این عنوان با وضوح ۱۰۸۰P و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، و یا وضوح ۴K با نرخ ۴۵ فریم بر ثانیه و با قابلیت HDR خواهیم بود. این درحالی است که پلیاستیشن ۴ این بازی را با وضوح ۹۰۰P و نرخ ۴۵ فریم بر ثانیه اجرا خواهد کرد. در این میان، در نسخهی ایکسباکس وان که پایینتر از سایرین قرار میگیرد، بازی موردبحث با وضوح ۹۰۰P و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. گوگل استادیا هم این بازی را با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و یا وضوح dynamic 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در دسترس قرار خواهد داد.
عنوان Resident Evil: Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ می ۲۰۲۱) برای همهی پلتفرمها عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
کاش مال ps4 رو هم. رزولویشن رو پایین تر میووردن ۶۰ فریم رو میگرفتن
سلام
کاشکی میشد دستمون رو باز بگذارند تا بتونیم خودمون انتخاب کنیم.
re engine واقعا موتور قدرتمندی شده devil may cry v واقعا با جزئیات و با ثبات بود من ازش لذت بردم از اینم لذت میبریم ایشالله
عالی
رو ps4 pro میتونیم ۶۰ فریم بزنیم 😎
کریس رو تو این اویل عالی طراحی کردن
کریس اویل ۷ سم بود واقعا
کریس داره پیر میشه اونم چه پیر شدنی. در این قسمت یه شخصیت سرسخت و کم حرف و مبهمی داره که نگو
هممون باید شکرگذار کپکام باشیم که چنین بازی شاهکاری رو با این بهینه سازی عالی بهمون تحویل میده. مطمئن باشید ایول ۹ هم رو سیستم های پیسی هم سطح پی اس پرو و حتی کمتر مثل ۱۰۵۰ ti یا ۱۰۶۰ هنوزم که هنوز اجرا خواهد شد.
فقط و فقط در نسل ۹ باید بترتیب از بازی های EA و بلوبر و یوبیسافت و سی دی نگران شد چون زود جهش گرافیکی ایجاد میکنن و همچنین بهینه نیستن.
برترین موتر بازی سازی تاریخ : RE ENGINE
راستی رو سری اس فوق ضعیف داره ۱۴۴۰ سی فریم اجرا میشه تازه با RT ! کجاین اونایی که میگفتن این ترمز نسله ؟
اولا
این بازی رو کنسولای نسل ۸ دارن ۶۰ فریم اجرا میکنن
حتی نسخه پایه ps4 داره ۴۵ فریم میده ! کنسولی که واسه ۹ سال پیشه !!!
دوما این بازی بر اساس نسل بعد نیست و در اصل بازی نسل ۸ عه
کنسول فوق ضعیفه اینو موقعی که بازیا دیگه واسه نسل ۸ نیان میبینید
بازی های نسل ۸ رو اجرا کردن ک کاره خفنی نیست
۹۰۰p و ۱۰۸۰p را با ۱۴۴۰p داری مقایسه می کنی 😐 تازه از نحوه اجرا بازی هم هنوز هیچ اطلاعاتی نداریم
اولا رز۸ بازی نسل نهمیه ، اوایل اصلا نمی خواستن برای کنسول های نسل هشتم بدن
دوما ، ۱۴۴۰ سی فریم با ری تریسینگ رو با ۱۰۸۰ شصت فریم بدون rt مقایسه میکنی ؟
فوق ضعیف بودن رو هم میبینم ، البته من فقط بازی های بهینه رو ملاک میگیرم ، مثل بازی های کپکام یا کوجیما ، ولی میبینید که تا اخر نسل سری اس ۱۰۸۰ سی فریم رو حفظ میکنه
بازی نسل نهمیه ولی رو نسل ۸ داره ۶۰ فریم اجرا میشه ؟
بازی نسل نهمیه که نسل ۸ قدرت اجراش رو نداشته باشه
بهینه سازیشون فوقالعاده بوده، از بحث سری اس که بگذریم، مقایسه گرافیکی بازی که بیاد بیرون خیلی چیزا رو مشخص میکنه 😉
قبول دارم
کپکام خدای بهینه سازیه برا من
تو دیگه خواهشا اظهار نظر نکن علی پاور بانک ، پنگوئن دربارهٔ این مسائل حرف بزنه بیشتر ازش قبول می کنن تا ترولی مثه تو و اون تاینی تون – یادمه یکی از شما فن بوی سونی میگفت وقتی اختلاف این بازی روی سری اکس و پی اس ۵ بیاد بیرون مایکروفن ها از هوش میرن! حالا که دکلتون ریخته و معلوم شده کیفیت اجراییش با اون اس اس دی فایو هیچ فرقی نداره دارن از سری اس ایراد میگیرن – جماعت جالبی هستین کلا
باور کن اول نسل با اخر نسل خیلی فرق ندارن
وان اس اول نسل بازیارو ۹۰۰ سی فریم میزد اخر نسل هم همون
۴ اسلیم همرو ۱۰۸۰ نیزد اخر نسل هم همون
بعدشم ۱۴۴۰ با ری تریسینگ ته نسل میرسه به ۱۰۸۰ بدون ری تریسینگ ، یه عده میان بازی کنترل رو ملاک میگرین میزنن تو سر سری اس ، اگه قراره بازیی ملاک باشه ، اون بازی همین رز۸ عه
راستی گفته بودن که کنسول میان نسلی نمیدن که ؟
بستگی به بهینه سازی بازیها داره دیگه
بعدا با بهینه سازیهای بهتر بازیها اوضاع ان شاالله بهتر میشه
داخل متن به جای ۴K 30 فریم برای کنسول های نسل گذشته نوشتید ۴۵
حالت ۴۵ دقیقا چیه ؟؟ دیجیتال فایندر گفته اگر تلویزیونتان VRR نداره بهتره روی همان ۳۰ قلفش کنید
برای سری اس هم واقعا جا داره حالت ۱۰۸۰ ۶۰ هم داشته باشه امیدوارم با اپدیت همچین حالتی را هم اضافه کنند
پرو ۶۰ فریم میده ولی سریز اس نه :rotfl:
بدون rt
پرو ۱۰۸۰p رو ۶۰ فریم میده نه ۱۴۴۰p رو اونم بدون RT نوب جان
اومدی ترول کنی ضایع شدی :rotfl: :rotfl: :rotfl:
کپکام میتونه از فروش همین موتور بازی سازی کلی سود به دست بیاره
واقعا کپکام سلطان بهینه سازیه نه فقط روی کنسول ها روی پی سی هم کاملا بازی هاش پایداره و من موقع بازی کردن اویل های نسل هشت و دویل می کرای ۵ هیچ افت فریمی ندیدم یا لگ ندیدم
۴۵ فریم ، ۹۰۰p . باز بهتر اینه که نتونیم تجربش کنیم 🙂
سلام
شسته رفته و تروتمیز! دمشون گرم.