به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است
به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است
به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است
به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است
به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است
به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است

به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است

محمد سعیدی
۰۸:۱۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است

تیم سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 چندی پیش به وعده‌ی خود عمل کرد و تازه‌ترین به‌روزرسانی این اثر را در اختیار هواداران قرار داد. عجیب است که با انتشار این به‌روزرسانی، نواقص و باگ‌های این بازی دو چندان شده است.

Cyberpunk 2077 از سری عناوین اکشن و نقش‌آفرینی است که در نهایت پس از مدت‌ها انتظار به دست طرفداران رسید. در این بازی باید هدایت کاراکتری به نام وی (V) را به عهده گرفته و ماموریت‌های هیجان‌انگیز بی‌شماری را انجام دهید. متاسفانه مشکلات و ایرادات فراوان در این اثر باعث شد که بسیاری از بازی‌بازان قادر به ادامه دادن آن نباشند. در همین زمینه، تیم سازنده اعلام کرد که پشتیبانی خود را در آینده‌ای نزدیک شروع می‌کند و به رفع اکثر باگ‌های این عنوان خواهد پرداخت. قابل ذکر است که استودیوی سی‌دی پراجکت رد به صورت هم‌زمان وظیفه‌ی ساخت و نشر آن را به عهده داشته است. چند روز قبل هم گفته شد که این بازی به بازگشت به فروشگاه پلی‌استیشن نزدیک شده اما سونی تصمیم گیرنده‌ی نهایی خواهد بود.

وجود مشکلات گفته شده باعث شد تا تیم سازنده به عرضه‌ی به‌روزرسانی ۱٫۲ برای این بازی بپردازد. هدف آن‌ها هم این بود که بخش قابل توجهی از مشکلات این اثر را برطرف کنند که متاسفانه این گونه نشد. گفته می‌شود که با اعمال این به‌روزرسانی، ایرادات بازی Cyberpunk 2077 حتی بیشتر از این هم می‌شود و بازی‌بازان از وجود باگ‌های بیشتر کلافه خواهند شد. به عنوان مثال، فایل ذخیره‌ی بسیاری از بازی‌بازان حدف شده است و آن‌ها در گیم‌پلی این عنوان ایراداتی را هم مشاهده می‌کنند. آن‌ها در صفحات مجازی خود از این اثر انتقاد کرده‌اند و این موضوع همچنان ادامه دارد. حال باید منتظر بود و دید که واکنش سازندگان در این خصوص چه خواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. نسخه‌های نسل نهمی این عنوان شامل پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس نیز در دست توسعه قرار دارد و به زودی عرضه خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است
به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است
به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است
به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است
به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است
به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است
به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است
به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • داش تو دیگه بازی نساز جون مادرت

    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      مخلصم تاینی جان :rose: این حرفا چیه عزیز حرفتون بگو من ناراحت نمیشم واقعیتو باید گفت و شنید دیگه سی دی پروجکت رد در مورد اجرای بازی رو نسل ۸ چاخان گفت 😀 منتها من دیگه انقدر تو زندگیم دروغ شنیدم از همه جا اصلا دروغ اینا برام لطیفه بود :laugh: والا فکر کنم خودم من تو دنیا از همه بیشتر ضرر دادم سر این بازی هنوزم کامل بازیش نکردم قشنگ سایبر پانک رو طلسم کردن 😀 تقریبا عظیم ترین بازیی هست که دیدم و اینو بدون باگ اجرا کردن و اشکالات دیگه رو کنسولای نسل ۸ازنظر من تقریبا غیر ممکن بدونید.

      • یکی از دلایل محبوب بودن راکستار اینه که تمام وقت و انرژی اشو میزاره روی دو تا کنسول و یه بازی عظیم و فک برنداز روی کنسولا میده که از تمام قدرت کنسولا استفاده میکنه و بعد از یکی دوسال هم بازی رو از روی کنسولا پورت میکنه روی pc بخاطر همین به این حجم از موففیت رسیده اما cdpr برعکس کار میکنه در واقع لید پلتفرمش pc هست و قصد داره مثل راکستار بازی عظیم جهان باز بسازه خب معلومه که وقتی تمرکزت روی تعداد بیشتری پلتفرم هست و از طرفی قصد داری بازی عظیم مثل راکستار بسازی و لید پلتفرم ت هم pc هست معلومه که گندش در میاد بازیت کلا ناقص میشه روی کنسولا هم فاجعه میشه

        • GameOver گفت:

          بازی های راکستار هم اکثر روی pc پورت خوبی ندارند

          • علتش اینه که راکستار مستقیم برای pc بازی نمیسازه برعکس خیلی از استودیوها بلکه بازیهاشو از کنسول به pc پورت میکنه معمولا بازیهایی که از کنسول به pc پورت میشن وضعیت جالبی ندارند یه نمونه ی دیگه هورایزون

            • sefirot2011 گفت:

              بعد اونوقت راکستار درآمدش بروی pc بیشتر از کنسول هاست منت هم میزاره و پورت افتضاح هم تحویل میده ، شما عمل ناشایست رو فقط بر زبان ظاهر عمل دیدید، در پشت پرده پلیدشون ندیدید این سی دی با این دروغ پردازیهاش ضربه بزرگی به خودش زد ، شما چطور دارید شرکت راکستار رو یک شرکت بی عیب و نقص تعریف میکنید ، همین شرکت بدترین پورت gta v و red dead 2 روی pc ارائه کرد و بیشترین فروشش روی pc بدست آورده این پورت افتضاح یک نوع بی احترامی نیست !!، بازی gta بروی سه نسل عرضه میشه و با یک آپدیت آب نباتی برای شیردوشی بیشتر، فریب کاری نیست، یک آی پی داستان محور رو آنلاین محور بکنه فریب کاری نیست، راکستار هم مثل مدیران سی دی پول پرستن و هر کاری میکنن تا شیردوشی رو انجام بدن

        • بنظرم سیدی دوتا راه حل داره
          یک اینکه کلا کنسولا رو ول کنه
          دو اینکه بازیشو برای کنسول بسازه بعد پورت کنه رو پیسی
          چون نتیجه بهتر در میاد و وسواس سیدی نسبت به پیسی باعث میشه پورت مشکل و دوشواری نداشته باشه

          • فن بیس اصلی بازیهای سیدی روی pc هست اگه اینم بخواد سیاست راکستار رو در پیش بگیره و بازیهاشو با یه سال تاخیر برای pc بده مطمعنا از جامعه pc فنا مورد تحریم قرار میگیره و pc فنا بازیشو نمیخرن فوقش اینه میرن کرکی بازی میکنند کنسولا هم منطقی نیست رها کنند به نظرم سیاست سیدی همونطور که خودشون گفتند تغییر میکنه و دیگه بازیهای جاه طلبانه عظیم نمیسازن بلکه مثل باقی شرکت ها همزمان روی چند بازی AAA کار میکنند اینا سایبرپانک براشون درس عبرت شد که همه ی پولاشون یه جا شرط بندی نکنند سایبرپانک قمار بدی براشون بود ارزش سهامشون نصف شد پول حرف اول و آخرو میزنه

    • . گفت:

      یه جوری حرف میزنید انگار هیچ کس تو عمرش اشتباه نمی کنه. قبول سیدی اشتباه کرد بدم اشتباه کرد (خیلی بد اشتباه کرد) اما هر کسی و هر چیزی می‌تونه اشتباه کنه و باید بهش فرصت جبران داد. الان سونی چند تا انحصاری با متای پایین داره (کار به این که استودیو سازندشون فرست پارتیه یا نه ندارم بلاخره انحصاریه) یا مایکرو که نسل هشت رسماً گند زد (سیاست های مایکرو برای نسل نه خیلی عالیه اما باید قبول کرد نسل هشت غیر چند مورد گند زد) یا ea که کلا زد جاده خاکی. یوبیسافتم که اشتباهات زیادی داشت و سر اساسین یونیتی ( در زمینه بهینه سازی) حسابی گند زد (البته اساسین یونیتی با آپدیت ها خیلی خوب شد ولی در زمان عرضه مشکل دار بود). پس به سیدی فرصت بدید، یک سال صبر کنید اگه وضع بازی درست شد که هیچی اگه نشد اون موقع هر کاری خواستید بکنید

    • recidivist گفت:

      دقیقا گندی که CDPR زد تقریبا غیرقابل بخششه ولی…ولی قابل جبرانه…این که بگیم دیگه بازی نسازه زیاده روییه که به نظرم به بعضی بازیسازای دیگه بیشتر بچسبه…ویچر ۳ شانسی یا اتفاقی نبود و میتونن بازم بازی خوب بسازن ولی من به شخصه هیچوقت فکر پیش خرید بازیاشونو نمیکنم :laugh: :laugh:

    • farshadx گفت:

      من که دارم با همین اپدیت بازی میکنم مشکلی ندارم
      منتظر واکنش خود cdpr میمونم
      بازی که هیتر کم نداره

  • انفجار پست تا دقایقی دیگر
    من فعلا رفتم بای

  • مهدیار گفت:

    په 😐
    یعنی الان یه سری از باگ های قدیمی رفته و یه سری دیگه جاشونو گرفته :|!؟
    یه سوالی برام خیلی بزرگ شده این چند وقت سر سی دی
    اینا وقتی میخوان این به روز رسانی هارو بدن نمیان چند تا تستر بدن که بررسی کنن که چطوری شده ؟!
    یعنی همینطوری میدن که خیلی ها بریزن و بعد اونا بگن؟!
    خب مثلا اگر بیان به روز رسانی رو تموم کنن و تستش کنن و دوباره بهینش کنن و اصلاحش کنن خیلی بهتر میشه دیگه ، درست نمیگم؟
    تو فکرش بودم این ماه به خاطر این به روز رسانی بازی رو بریزم دیگه ، ولی پشیمون شدم !

    • Neil_druckman گفت:

      مگه تو به بنیاد خانواده فکر نمیکردی رفتی به دلست صفر دادی بعد میخواستی سایبرپانک بخری؟؟؟؟ 🙁

      • A.R.Akbary گفت:

        بنیاد خانواده :rotfl: داداش شما ول کن من هردو بازی رو دوست دارم این کارت باعث میشه فن ها بیفتن به جون هم این ها هم دست خودشون نیست هوموفوب هستن

      • مهدیار گفت:

        جوابت رو میدم چون به نظرم مثل اون ۲ ، ۳ تای دیگه نیستی که هر چی بگی و احترام نزاری
        .
        من هر نمره ای به هر بازی که روی زمین ساخته میشه رو حق دارم بدم و نظر شخصی خودم هست مسلما
        .

        .
        تو بازی لست ۲ ، تو خط داستان اصلیش ( نه بسته الحاقی ) اومدن رسما به صورت کامل … رو فرو کردن تو ذهن مخاطب ( و فمنیستی )
        ( این قضیه فقط به لست ۲ ختم نمیشه و تو سریال های آمریکایی زیادی هم این کارو میکنن )
        .
        ولی توی سایبر پانک اصلا این کارو نکردن ولی یه سری کارا میشه کرد که اصلا به داستان ربطی نداره و قضیش فرق میکنه
        .
        و اینکه اگر من منتقد بودم و نمره ای که میدادم قرار بود تاثیر گذار باشه ، قطعا ۸ میدادم به لست ۲ ، یا ۸٫۵
        اون ۱٫۵ رو هم به خاطر ضعف داستانی کم میکردم ازش
        .
        اول متن گفتم و الان هم میگم ، الان جواب دادم چون واقع به نظرم آدم خیلی خوبی هستی و فقط بهت برخورده که من نمره ۰ دادم به بازی که بهش علاقه زیادی داری و اینکه به نظرم وقتی یه شخصی یه نظری داره که مخالف نظر خودمون هست همیشه تلاش کنیم باهاش منطقی صحبت کنیم و احترام رو حتما رعایت کنیم
        ( به لست ۱ هم صد در صد ۱۰ میدم )

        • G_man گفت:

          اینجا جای بحث راجب لست۲ نیست و راجب داستان و شاهکاربودنش حرف نمیزنم
          ولی چرا واقعا گل به خودی میزنی؟
          خودت داری میگی نمره من به بازی ۸٫۵ئه بعد میری به بازی صفر میدی؟
          داری علنا اعلام میکنی هیتری

          • مهدیار گفت:

            ” اینجا جای بحث راجب لست۲ نیست و راجب داستان و شاهکاربودنش حرف نمیزنم ”
            من جواب ایشون رو دادم فقط !
            .
            ” خودت داری میگی نمره من به بازی ۸٫۵ئه بعد میری به بازی صفر میدی؟ ”
            گفتم اگر قرار بود نمره ای که میدم تاثیر گذار باشه ۸٫۵ میدادم ، ولی چون به نظرم تاثیری نداشته و فقط نظر شخصیم هست ۰ دادم ، حتا میتونستم هم اون موقع ۸٫۵ بدم ، ولی به خاطر یه سری جو ها و به خاطر اینکه تحت تاثیر بودم ۰ دادم اون موقع ، به قول معروف موج منفی گرفته بود منو 😐

        • noobmaster69 گفت:

          سلام دوست عزیز حرفای شما به دور از منطقه
          بند اولت که کاملا حق با شماست شما هر نمره‌ای دوس داری به هر رسانه ای میدی ولی عواقبش هم پای خودته
          بند دومت وقتی حرف از مقالات علمی میشه رفرنس دادن مهمه، الان منم میگم مقالات زیادی نوشته شده که خلاف حرف شماست و خوب قاعدتا شما دفاعیه‌ای نداری
          بند سومت کجا گفته سایبرپانک قضیه‌ش فرق میکنه، منم میگم لست اونطور که شما میگی و قضیه‌ش فرق میکنه( میبینی بحثی چطور پیش میره؟)
          الان جودی تو سایبرپانک …شما برای رومنس داشتن باید انتخاباتی داشته و داستانو به اون سمت پیش ببری این تاثیرش از لست ۲ خیلی کمتره؟
          بند چهارم برای خیلی ها یوزر اسکور خیلی مهمه (مثلا حالا، انگار ما نمیدونیم فقط برا ترول کردن استفاده میشه) شما هم هر چند کم تاثیر داری یه جامعه آماری رو تشکیل میدی ممکنه یکی با دیدن اون یوزر اسکور که حاصل همین تفکر شما باشه از بازی منصرف بشه

          اگه شما بگی من چون صرفا دوست نداشتم اثرتو و نظرمو گفتم باید احترام بذارین به نظرم کارگردان هم میتونه بگه شما چرا به نظر من احترام نمیذاری؟ (این در صورتیه که بازی کرده باشی اگه نه که این حق نظر دادن نداری)
          شما صفر دادی اشکال نداره میومدی مینوشتی دوست داشتم صفر دادم منم این همه نوحه نمیخوندم

          • مهدیار گفت:

            ” سلام دوست عزیز حرفای شما به دور از منطقه ”
            سلام 🙂
            .
            ” بند اولت که کاملا حق با شماست شما هر نمره‌ای دوس داری به هر رسانه ای میدی ولی عواقبش هم پای خودته ”
            بعد از حدودا ۷ یا بیشتر ماهی که از انتشار بازی گذشته ، هیچ عواقبی تا الان ندیدم 🙂
            .
            ” بند دومت وقتی حرف از مقالات علمی میشه رفرنس دادن مهمه، الان منم میگم مقالات زیادی نوشته شده که خلاف حرف شماست و خوب قاعدتا شما دفاعیه‌ای نداری ”
            آره درسته میتونستم یه سری لینک بدم ولی مشکل تایید شدن از سایت هست ( به قول معروف کسی که بخواد تحقیق کنه و به فکر علم باشه جویای کار میشه )
            من که تا الان ندیدم کسی بیاد تحقیقی کنه و بر خلاف جمله ای که گفتم باشه
            .
            ” الان جودی تو سایبرپانک … شما برای رومنس داشتن باید انتخاباتی داشته و داستانو به اون سمت پیش ببری این تاثیرش از لست ۲ خیلی کمتره؟ ”
            من اطلاعی از این قضیه نداشتم ، ولی چند تا سوال دارم لطفا بگین
            اول اینکه ما اول بازی میتونیم جنسیت شخصیت رو انتخاب کنیم ( اگر مرد برداریم که کلا حساب نمیشه …. )
            بعد اینکه آیا داشتن رابطه با جودی واجب هست و جزو خط داستان اصلی هست؟
            بعد اینکه چون میتونیم اول بازی شخصیت خودمون رو انتخاب کنیم که جنسیتش چی باشه ، پس بازم به حساب نمیاد ، برای همین هم تو جمله خودم گفتم ” قضیش فرق میکنه ”
            .
            ” پیش ببری این تاثیرش از لست ۲ خیلی کمتره؟ ”
            بعضی اوقات هست داستان طوری روایت میشه که لحظه به لحظش رو مخاطب تاثیر بزاره ، چون روایت داستانی لست ۲ هم قوی هست مسلما تاثیر زیادی هم میتونه بزاره
            .
            ” بند چهارم برای خیلی ها یوزر اسکور خیلی مهمه ”
            اصلا به این حرف اعتقادی ندارم ، خیلی ها هم اعتقادی ندارن
            کسی که پول داشته باشه میره بازی میخره و نمره ها هم براش مهم نیست
            کسی هم که پول کمی داشته باشه و میخواد بازی رو بخره ، اگر عاقل باشه میره نظر منتقد هارو نگاه میکنه ( بابا حتا خیلی ها هم به این اعتقاد دارن نمره متا اصلا اهمیتی نداره و مهم اون حس و لذتی هستش که آدم خودش میتونه بگیره ، ولی من زیاد به این باور ندارم و به نظرم نمره منتقد ها تو عموم موارد درست هست به صورت کلی )
            .
            ” اون یوزر اسکور که حاصل همین تفکر شما باشه از بازی منصرف بشه ”
            اممممم
            نهه فکر نمیکنم کسی که بخواد بازی رو بگیره به خاطر نمره بازیکن ها که پایین هست بی خیال بشه
            آخه این خیلی قضیه داره و جنبه های مختلفی هم داره واقعا
            .
            ” اگه شما بگی من چون صرفا دوست نداشتم اثرتو و نظرمو گفتم باید احترام بذارین به نظرم کارگردان هم میتونه بگه شما چرا به نظر من احترام نمیذاری؟ ”
            ای کاش واقعا نظر خود کارگردان بود
            ای کاشش ، من احترام گذاشتم به این بازی و الان هم میزارم
            هیچ وقت هم نگفتم که این کارشون بازی رو زباله کرده و بد کرده بازی رو
            واقعا من همون اول هم که چندین ماه پیش بود گفتم نظرم رو که واقعا بازیش با کیفیت هست در کل و داستانش هم تقریبا به صورت کلی خوبه ( ولی یه ذره مشکلات داره بعضی جاهاش به نظرم )
            .
            ” شما صفر دادی اشکال نداره میومدی مینوشتی دوست داشتم صفر دادم منم این همه نوحه نمیخوندم ”
            نهه اینطوری هیتری میشه آخه
            من دلیل داشتم برای کارم
            .
            اصلا یه چیزی آقا
            من موندم الان کسایی که اومدن به من گیر دادن به خاطر ۰ که من دادم گیر دادن بهم یا به خاطر دلیلی که آوردم :|!!!!!!!
            الان من تو همینشم موندم
            .
            به هر حال خیلی ممنون که نظرتون رو نوشتین

            • noobmaster69 گفت:

              یه مثال میگم خانم جینا کارانو بازیگر سریال مندلورین هر چی نظر شخصی راجع به نژاد پرستی و شورش های آمریکا زمان انتخاب داشت تو توییتر گفت، تهش ایشون کنسل شد، میخوام بگم نظر شخصی هم بدون عکس العمل نیست و نمیشه گفت همه باید احترام بذارن اگه شما عاقبتی به اون بزرگی ندیدی به خاطر اینه توی اون جامعه آماری ادم اونقد مهمی نیستی. و نظرات شما راجع به یه موضوع برای کسی اهمیت نداره.
              در مورد اون دسته از تحقیقات میتونید واژه {…ویکی پدیا} رو سرچ کنید متوجه اشتباهاتتون میشید و از اونجا میتونید به بقیه منابع مراجعه کنید.

              به بازی صفر دادی بعد میگی من نگفتم زباله س (خوب منتطق شما تو همین جمله مشخصه که اشتباهه)
              هر هیتری هم دلیل داره، دلیلش تقلیل اثر هست. مهم این نیست که دلیل داشته باشی مهم اینه که دلیل منطقی باشه.
              گفتم که که حق شماست بری هر نمره ای میخوای بدی اما دلایل شما به هیچ عنوان منطقی نیست و به هر ادم منطقی بر میخوره و منم صرفا ریپلای زدم که شما اشتباه میگید که خوب بازم میتونید اهمیتی ندید.

              • مهدیار گفت:

                ” نظرات شما راجع به یه موضوع برای کسی اهمیت نداره ”
                فعلا همین نظری که من دادم اون موقع انقدر برای بعضی ها اهمیت داره و مهمه که هنوزم بهم یاد آوری میکنن ، من نظر دادم و یادم میره ، بعد اینا یادشون مونده 😐
                .
                البته اگر من تو یه جای بزرگ تر هم بودم صد در صد حرفم رو میزدم و ترسی از کسی ندارم
                .
                ” در مورد اون دسته از تحقیقات میتونید واژه {…ویکی پدیا} رو سرچ کنید متوجه اشتباهاتتون میشید و از اونجا میتونید به بقیه منابع مراجعه کنید ”
                والا تا الان مقالاتی که دیدم و صحبت یه سری از محقق هارو گوش کردم تاثیر داره
                ولی باز میبینم 🙂
                .
                ” هر هیتری هم دلیل داره، دلیلش تقلیل اثر هست. مهم این نیست که دلیل داشته باشی مهم اینه که دلیل منطقی باشه. ”
                نه اتفاقا همین بالا هم نوشتم برای یکی از بچه ها
                اون موقع یه جوی درست شده بود سر بازی ، جوم این بود که کسایی که خوششون نیومده از بخشی یا کل داستان میرن به بازی ۰ میدن ، خب منم تو جو بودم و رفتم ۰ دادم ( البته من عموم داستان رو دوست داشتم به جز چند مورد )
                یه بار هم قبلا گفته بودم که جو گرفته بود منو ، ولی اینایی که جوابشون رو ندادم براشون مهم نیست و فقط میخوان منو بزنن و …
                گفتم اگر ۰ نمیدادم ۸٫۵ میدادم ، به نظرم نمره خوبی هم هست
                .
                ” منم صرفا ریپلای زدم که شما اشتباه میگید که خوب بازم میتونید اهمیتی ندید.”
                ممنون واقعا که درست صحبت میکنی و بی احترامی نمیکنی 🙂
                اگه همین چند نفری هم که بهم بی احترامی میکنن ، درست صحبت میکردن و مشکلشون رو میگفتن ، جوابشون رو حتما میدادم 🙂
                .
                در کل به نظرم لست ۲ یکی از بهترین بازی های انحصاری سونی هست ، و اگر اون مشکلات داستان رو نداشت واقعا خیلی بهتر میشد
                منم مشکلم با بخشی هست که متاسفانه تو یه سری از کشور ها بدجور بالا گرفته و قانون هم دارن هر سال واسش درست میکنن ، من هم اون موقع که بازی اومد سر این قضیه واقعا ناراحت بودم و خیلی بهم بر خورده بود چون واقعا یه لذت خیلی زیادی از لست ۱ برده بودم و این قضیه که اینا هم رفتن تو بازی کثیف منو ناراحت کرد 🙂
                .
                راستی یه چیزی 😐
                من اون موقعی که نمره دادم همینطوری فقط زدم و چیزی هم ننوشتم ، یعنی ثبت شده یا نه؟؟
                نمیدونم ثبت شده یا نه ، پیگیرش هم نشدم
                لطفا اگر میدونی بگو 🙂
                .
                بازم ممنون 🙂 :heart:

                • noobmaster69 گفت:

                  خوب از همون اول میگفتی جو گرفته بود منو دوست عزیز دلیلای اینطوری نمیوردی
                  من فقط خواستم همین موضوع رو بگم که خوشبختانه خودتون متوجه شدین.

                  راجع به نمره تون هم نمیدونم ولی احتمالا توسط وبسایت متا حذف شده چون خبرشو گیمفا رفت که خیلی از صفر های الکی حذف شده کاری ندارم من در کل فقط خواستم صحبتی داشته باشم که دیگه جو زده یا بدون بازی کردن اثری رو قضاوت نکنیم
                  موفق باشید

          • XBG گفت:

            ایشون از همون دسته س که هرجا به سودش باشه حرف میزنه و دفاع میکنه و سودجو هستش
            وگرنه توی ویچر ۳ و سایبرپانک خودش از همون دسته س که خیلی به اون مسائل پیگیره درضمن حتی اگه هم نخوای خود داستان بازی این چیزارو داره این قشر سمی که تو جامعه هستن همه لذتی برای خودشون خوبه ولی برای بقیه حرامه و البته فشارشون هم از جای دیگس لست دو کاری که با این افراد سطح پائین و کند ذهن کرد هیچ بازی نکرد بزار تو حماقت خودشون بمونن وگرنه خر هم میدونه ۰ لیاقت هیچ بازی نیست بلاخره سر اون بازی زحمت کشیده شده و کلی چیزهای خوب دیگه داره ولی خب بعضیا هستن که میدونی از خر هم کمترن حقیقتیه که نمیشه پنهان کرد

        • مهدیار گفت:

          ادمین عزیز دستت درد نکنه یه جمله کامل رو حذف کردی 😐
          خیلی ممنون واقعا :/

      • آرین گفت:

        سلام، چطور دلت اومد همچین چیزی بگی؟

    • مهدیار گفت:

      طبق اماری که خودم گرفتم ۵۰۴ تا تغییر داشت که خودشون لیستش رو داده بودن
      تو تمام بخش ها تقریبا تغییر و اصلاح سازی داشت
      .
      مسلما کل باگ هارو که هیچ شرکتی به تنهایی نمیتونه پیدا کنه و عادیم هست
      ولی خب مثلا باگی مثل مشکل ذخیره سازی یه ذره بزرگ هست و ایراد داره
      ولی یه چیزی هم هستش ، اونم اینکه اگر میخواستن زمان زیادی برای تست بزارن به نظرم یه ذره مشکل پیش میومد ، الان هر چه قدر تند تند به روز رسانی بدن به نفعشونه به نظرم 🙂

  • :heart: CD PROJECT RED :heart:
    الحق و الانصاف که مشتری مدار ترین و بهترین استودیو دنیاست

    • Neil_druckman گفت:

      چه خبر از مردمی ترین بازی ساز دنیا (ساکرپانچ) همون که محبوب ترین بازی تاریخ نسل بشر رو ساخته

      • خدایش گوست رو با اساسین های اخیر مقایسه کن گوست همون اساسین شاهکار مدرنی هست که باید یوبی سافت میساخت اما نساخت نساخت تا اینکه سونی یه دونه اساسین اصیل با تم ژاپن ساخت گوست برای فنای قدیمی اساسین که تشنه یه اساسین مدرن در حد اساسین های قدیمی هستند حکم الماسو داره

        • یوبی سافت هرسال اساسین میده بیرون برای تمامی پلتفرم ها
          گوست هم بعداز شش سال ساخته شده نمیدونم اگه گوست هم هرسال میومد بیرون کیفیتش به پای اساسین میرسد یا نه
          معطمن باش بازیهای که هرسال یه بار عرضه میشن انتطاری زیادی نبایستی ازشون داشت

          • خب کسی چاقو گذاشته زیر گلوی یوبی سافت که هر سال از یه IP بازی بده معلومه برای پول بیشتر اینکارو میکنه کیفیت رو فدای کمیت و پول میکنه ( البته اساسین های اخیر فاصله زمانیشون دو سال شده ) اما سیاست سونی عرضه بازیهای باکیفیت و خلاقانه هست اینو قبلا شاون لیدن میگفت الانم هرمن هالست اومده حتی بیشتر از شاون لیدن روی کیفیت و خلق تجربه های جدید برای انحصاری های سونی تاکید میکنه

            • هرمن هالست : ما مثل گذشته به سخت‌افزار اختصاصی کنسول‌مان کاملاً متعهد هستیم. ما می‌خواهیم همین روش را ادامه بدهیم و به ساخت بازی‌های اختصاصی باکیفیت بپردازیم؛ بازی‌هایی که با قدرت روی بخش داستانی و روند تک‌نفره تمرکز دارند. در عین حال، ما به شدت از موارد خلاقانه و تجربی استقبال می‌کنیم. چیزهای مختلف را تجربه خواهیم کرد تا ببینیم کدام یک جواب می‌دهند. من فکر می‌کنم این بخشی جدایی‌ناپذیر از DNA استودیوهای جهانی سونی است.

          • مهدیار گفت:

            ” گوست هم بعداز شش سال ساخته شده نمیدونم اگه گوست هم هرسال میومد بیرون کیفیتش به پای اساسین میرسد یا نه ”
            به نظرم نه چون تجربه و نیروی کاری که یوبیسافت داره و ساکر نداره
            ” معطمن باش بازیهای که هرسال یه بار عرضه میشن انتطاری زیادی نبایستی ازشون داشت ”
            ولی این قضیه به نظرم برای والهالا فرق میکرد
            چون ۲ سال زمان گذاشتن براش بر خلاف نسخه های قبلی و اینکه شرکت ها و افراد واقعا زیادی رو بازی کار کردن که بتونن ۲ ساله تمومش کنن
            تا الان که خودم شرکت هارو دیدم ، هیچ شرکتی رو زمین نیستش که کاری که یوبیسافت سر والهالا کرد رو بتونه انجام بده

            • G_man گفت:

              (هیچ شرکتی رو زمین نیستش که کاری که یوبیسافت سر والهالا کرد رو بتونه انجام بده)
              منظورت چیه؟مگه یوبیسافت چیکار کرده که هیچ شرکتی از پسش برنمیاد؟

              • مهدیار گفت:

                یه جمعیت تو قالب استدیو های زیادی رو فقط گذاشت سر یه بازی و تونست بازی به این بزرگی رو تو ۲ سال با این کیفیت بالا جمش کنه 🙂
                این کارو هیچ شرکتی نمیتونه انجام بده ( هیچ شرکتی به بزرگی یوبیسافت نیست )

                • رو والهالا چهار سال کار کردن
                  از قبل از اوریجینز

                • مهدیار گفت:

                  @Commander shepard
                  نه راستش
                  من الان هم تو اینترنت زدم نوشته ۲٫۵ سال
                  اصلا نمیتونستن همزمان با اودیسی و اوریجین بسازن چون ۱۵ تا استدیو داشتن رو بازی کار میکردن ( والهالا )
                  دیگه اونقدر هم بزرگ نیست یوبیسافت که بتونه یه بازی رو از ۰ بسازه ( اوریجین ) بعد تغییرش بده ( اودیسی ) بعد دوباره بیاد یه بازی با این عظمت بسازه ( والهالا )

                • G_man گفت:

                  :IIIII
                  اولا والهالا ظرف چهارسال ساخته شده
                  دوما یوبیسافت کارشاخی نکرد
                  یه استودیوی مثل ساکرپانچ گوستو میسازه که بالای ۵۰ تا گوتی میگیره و یه شرکتی مثل یوبیسافت با ۱۵ تا استودیو بازی میسازه که نامزد گوتی هم نمیشه!!

            • مهدیار گفت:

              ” شرکت ها و افراد ”
              ببخشید منظورم اینجا استدیو بود نه شرکت 🙂

          • G_man گفت:

            مثل این که متوجه یه موضوع خیلی مهم نشدی
            یوبیسافت ۱۵ هزار نفر کارمند داره ولی کل کارمندای ساکرپانچ ۱۶۰ نفره!!!
            از شرکتی به بزرگی یوبیسافت انتظار داریم بازی های بهتری بسازه

      • ساکرپانج دیگر کیست برادر؟
        در دنیا فقط یک استودیو وجود دارد و آن نیز سی دی پراجکت مقدس و کبیر است که باید دور آن را طواف کرد

  • “به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است”
    دکی 😀
    .
    .
    .
    این سایبرپانک تمیز یه سال دیگه آپدیت نیاز داره تا درست شه

  • Mikasa گفت:

    فرض کن مهر بازیو بخری
    تا فروردین هم جرات نکنی بازیش کنی
    lol

  • Neil_druckman گفت:

    طبیعیه بازی مشکلاتش زیاده توی باگ زدایی همچین مواردی پیش بیاد.باید صبر کردن کامل اوکی بشه بعد تهیش کرد که با خیال راحت تجربش کرد.گیمرا باید فرض‌کنن بازی سال ۲۰۲۲ منتشر میشه بعد تهیش کنن چون از لحاظ گرافیکی تو سال ۲۰۲۲ هم با توجه به چیزی که دیدم میتونه تجربه فوق العاده ای باشه

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    بابا بیخیال دیگه شورشو در اوردن من که اپدیت رو نصب کردم خیلی راضی هستم بازی شده شکلات دیگه مرگ میخواین 😀 ما رو ساییدن این کاربران ناراضی در دنیای مجازی برین دنبال کار و زندگیتون دیگه باو :laugh: کچل کردین ما رو والا

    • محسن جان همه که مثل تو ps5 ندارن ۶۰ فریم بزنند بر بدن یه نکته ایی که من خودم بارها تجربه ش کردم چه توی pc و چه توی کنسولا هر چقدر سخت افزار پلتفرمت قویتر باشه خودبخود تعداد باگها کمتر میشه یغنی اون قدرت سخت افزاری خودش باگ زدایی میکنه الان تکلیف کسایی که pc ضعیف دارن یا کنسولای نسل هشت دارن چیه چند ماهه بازیو خریدن و منتظر بهتر شدن پرفورمنس بازی هستند اما فعلا که تغییر خاصی رخ نداده

      • 🤘Mohsenj74 گفت:

        تاینی جان من خودت میدونی فن این شرکت هستم و بازی هاش ولی دارم اینجا قاطعانه میگم سیدی در مورد این بازی و نحوه اجرای رو کنسولای پایه نسل ۸ خیلی زیبا خالی بست این رو با اطمینان میگم چون هم رو کنسول نسل ۸ بازیش کردم هم نسل ۹ ، این بازی قشنگ نسل نهی هست و سیدی به خاطر اینکه از فروشش رو نسل ۸ نگذره دست به اینکار زد و حالا آش از اون چیزی که فکرشو میکرد شورتر شده ، امیدوارم مشکلات بازی رو کنسولای پایه نسل ۸ و پی سی های ضعیف بر طرف بشه ولی با چیزی که من تو نسل ۹ دیدم به نظرم غیر ممکن هست و این بازی در نسل ۸ یه شاهکار مهندسی هست اگر بدون باگ اجرا بشه ،،،،، سیدی دروغ گفت خودمم سرش ۳ میلیون ضرر دادم ولی ابی که ریخته دیگه بر نمیگرده ، کتری از دستمون ساخته نیست اگه تو لهستان بودم ذهنشون سرویس میکردم :laugh: ولی اینجا برا چی حرص بخورم یا اعصابمو بهم بریزم ، ازش گذشتم

  • NEON گفت:

    واییییییییییی :reallypissed: کاش اصلا همچین بازی ساخته نمیشد هر آپدیتی که میدن یه باگ ازش در میاد

  • dizard گفت:

    عجب 😐 فکر نکنم تو هیچ سابقه گیمی همچین اتفاقایی تا این حد واسه یه بازی بیوفته 😐 اخه مگه خودشون نباید تست کنن اپدیتو بعد عرضه؟ 😐

  • خداوکلیلی
    سوال من از شماست
    تقاضا دارم با منطق جواب بدین
    هنوزم تعصب دارین رو این بازی و طرفداریشو میکنید ؟

  • واین سنت ادامه دار هست بجای اینکه بروز رسانی ها مشکلات بازی حل کنن براش مشکل جدید درست میکنن

  • Neil_druckman گفت:

    جناب بازی رسمن دو سال زودتر منتشر شده دو ساااال معلومه این مسائل پیش میاد

  • . گفت:

    یذره پیاز داغشو زیاد کردن این کاربران نارضیم ها. یعنی چی مشکلات دو برابر شده مگه کشکه
    من آپدیت کردم تا اینجا که خوب بوده امیدوارم یدفعه به فنا نره 😀

  • Mikasa گفت:

    توانایی یوبیسافت تو manage کردن پروژه های مختلف به طور همزمان عالیه ( به کیفیت بازی کار‌ندارم)
    ازین نظر cd pr و راکستار به گرد پاش هم‌نمیرسن
    چون مدیریت منابع و کارکنا و هدفگذاری استودیو هاش عالیه و تو توسعه بازی‌خوب همکاری میکنن
    تنها توسعه دهنده غربی بوده اینطوری قطاری بازی ساخته هرسال
    همین امسال ۳ تا بازی AAA داد.

  • NEON گفت:

    عزیز این چه حرفیه کدوم پول ؟؟ دیگه روسیه بگیر مثل اون یکی حرفی که شوه گفتن ناتی داگ به سی دی پول داده بازیو به تاخیر بندازه . خواهشا از این کامنت های رایگان به ما ندید میخوایید کامنت بدید کامنتی بده لاقل بشه درک کرد

  • Little∞God گفت:

    بیخیال 😐 من دیگه واقعا مغزم کار نمیکنه ترکیدم از انفجار مغزی !

    یعنی زد بدترش کرد ؟

    ۰_۰

  • Oldman1973 گفت:

    بهتر بود این بازی برای نسل نهم منتشر میشد و برای نسل قبل بیخیالش میشدند اینجوری اینهمه دچار چالش نمیشدند و اعتبارشون خدشه دار نمیشد

    • مهدیار گفت:

      آره البته فروششوون هم کمتر میشد ، اینم هست
      و اینکه قبلا گفته بودن واسه نسل ۸ هم میدن دیگه ، مثلا اگر بگیم اگر نمیگفتن که میخوان واسه نسل ۸ بدن و گذاشتن واسه نسل ۹ آره خب خیلی بهتر میشد در کل
      مشکل اینجاست به نظر من که هوش مصنوعی که اینا تعریف کردن که میخواستن بهش برسن کلا برای کنسول های پایه نسل ۸ قفله 😐
      گرافیکش هم خیلی بالاست و باز مشکل داره برای کنسول های پایه
      ولی جدا از اون کلا این مدیراشون به نظرم اعتبارشون خدشه دار بود و الان مشخص شد برای همه

  • هی هربار خبر باگ جدید سایبر میاد قیمت غار هارو باید کاهش بدیم یکم به فکر ما باش سیدی جون داریم کاسبی میکنیما مرسی اه

  • GrandWarden گفت:

    فک کنم این بازی نفرین شده کلا!
    امیدوارم یروزی بالاخره مشکلاتش حل بشه تا حداقل زحمات تیم دیزاین و داستان هدر نره و گیمر ها تجربه اش کنن.

  • Vito Scaletta گفت:

    واقعا سایبرپانک خیلی حیف شد حیف همه زحمات نویسنده هاش و طراح های هنریش و حتی طراح های مراحلش خیلی داستانش خوب و احساسیه حتی مراحل فرعیش بعضیاشون داستان های خیلی خوبی دارن و خیلی لذت بردم ازش و عالی بود به عنوان یه بازی نقش آفرینی.
    Cyberpunk 2077 توی هسته اصلیش یه شاهکار بزرگه که زیر هزاران باگ و مشکلات فنی دفن شده و همینطور ویژگی های زیادی که از بازی حذف شدن خیلی بهش ضربه زدن و الان یه پروژه ناقص هست که cd project میخواد زورکی زندهش نگهش داره ولی نمیتونه. واقعا چی میتونست بشه چی شد،

  • Ilya گفت:

    به اهورا مزدا قسم این بازی کد هاش از ریشه مشکل دارن باید کل کد های بازیو دوباره بنویسن تا کامل درست شه

  • NEON گفت:

    دهن آدم گچی میشه بخواد این بازیو تجربه کنه اونم با این وضعی که میخوان نت شبانه رو هم بردارن دیگه میخواییم چجوری بازی آنلاین کنیم ؟؟ یا یک بازیو اپدیت کنیم تنها دلخوشیم هم نت شبانه بود که الان هم نیست

  • MahyarMsm گفت:

    اه این بازی باز اپدیت داد اخ اخ.

  • foadkratos گفت:

    یه جور گند زده که دیگه نمیتونه جمعش کنه!!! حیف اون همه پولی که بابت پیش خریدش دادم

  • Bàđà§82 گفت:

    یک سال هم واسه بازی وقت نزاشتن تندی تندی یه لیوان یبار مصرف ساختن دادن بیرون بزی اصلا پایدار نیست

  • amin_ahmadi گفت:

    پیشنهاد من به سی دی پراچکت
    جون دل غلط کردیم آپدیت هم دیگه نمیخوایم 😐 😐
    خدایی یا آپدیت میدی خوب بده یا اصلا آپدیت نده

به‌روزرسانی ۱٫۲ بازی Cyberpunk 2077 باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است