سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند
سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند
سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند
سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند
سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند
سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند

سازندگان Halo Infinite از نقش این بازی به عنوان ریبوت معنوی می‌گویند

محسن رضوی فر
۱۹:۱۳ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
مورد انتظار ترین شوترهای 2021

بدون شک بازی Halo Infinite مورد انتظارترین عنوان طرفداران ایکس‌باکس به شمار می‌رود و مشتاقانه منتظر عرضه‌ی آن هستند. در همین راستا، توسعه‌دهندگان Halo Infinite اخیراً در خصوص این بازی و نقش آن در فرنچایز Halo صحبت کرده‌اند.

از زمان معرفی Halo Infinite تا به حال اطلاعات نسبتاً خوبی از این بازی منتشر شده است. به‌تازگی جاستین دینگز (Justin Dinges)، طراح ارشد هنری بخش تک‌نفره و تروی مشبرن (Troy Mashburn)، مدیر ارشد بخش Sandbox در مصاحبه‌ای طولانی در Halo Waypoint، در خصوص بازی Halo Infinite به عنوان ریبوت معنوی این مجموعه صحبت کردند. به گفته‌ی آن‌ها، هدف تیم توسعه این است که با Halo Infinite این فرنچایز را به ریشه‌های خود بازگردانند و امیدوارند که بتواند حس کلاسیک را مخاطبان القا کنند.

جاستین دینگز در این مورد گفت:

ما در اصل می‌خواهیم با Halo Infinite بازی‌بازان جدید را جذب کنیم و در عین حال طرفداران قدیمی این فرنچایز را نیز راضی نگه داریم. می‌خواهیم بازیکنان هنگام ورود به دنیایی که ما در حال ساخت آن هستیم، این حس هیبت و شگفتی را داشته باشند. این موضوع به اهداف ما از نظر میراث مجموعه و سادگی بازمی‌گردد که ما دائماً به عنوان چشم‌اندازهای خود برای تصمیم‌گیری‌های هنری استفاده می‌کنیم. به عنوان یک نمونه‌ی برجسته، ما به طور خاص انتخاب کرده‌ایم که ماجراجویی Master Chief در Halo Infinite را در جنگل شمال غربی اقیانوس آرام با یک حلقه‌ی Halo جدید به صورت عمدی از گذشته آغاز کنیم. مثال خوب دیگر این است چگونه طراحی بصری Jackalها و Gruntها را به ظاهر آن‌ها در بازی Halo 3 و عناوین قبلی این مجموعه نزدیک کرده‌ایم. ما می‌خواهیم بازی‌بازان با این طراحی‌ها حس نوستالژی و ملاقات با یک دوست قدیمی را داشته باشند، زیرا آن‌ها تمام آنچه که Halo Infinite ارائه می‌دهد، تجربه می‌کنند.

روی مشبرن در ادامه گفت:

ریبوت معنوی اصلاحی است  که ما برای توصیف رویکرد خود در معرفی ایده‌های جدید و در عین حال وفادار نگه داشتن آنچه که در بازی‌های کلاسیک تجربه کرده‌ایم، استفاده می‌کنیم. احساس در اینجا کلمه‌ای کلیدی است زیرا ما می‌خواهیم با ایجاد تجربیات و فرصت‌های جدید تکامل یابیم، اما در عین حال همچنان ماهیت اصلی را نیز حفظ می‌کنیم.

بازی Halo Infinite قرار است در پاییز ۲۰۲۱ برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند
سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند
سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند
سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند
سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند
سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند
سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند
سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازندگان Halo Infinite این بازی را یک ریبوت معنوی برای مجموعه می‌دانند