انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا
انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا
انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا
انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴

رضا الهی
۱۲:۴۲ ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

کم‌کم باید برای شوکیس Xbox آماده شد. بنا بر اخبار، این مراسم که در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) برگزار می‌شود، میزبان عناوین جدید و سورپرایزهای هیجان‌انگیز مایکروسافت خواهد بود.

نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس، رویداد سالانه مایکروسافت برای معرفی بازی‌های جدید این شرکت است و معمولاً بزرگترین معرفی‌های سال در همین مراسم صورت می‌گیرد؛ از این رو، نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس احتمالاً شامل سورپرایزهای بسیاری خواهد بود، خواه این شگفتی اولین نگاه به عناوین کاملاً جدید باشد یا اطلاعاتی در مورد بسته الحاقی بازی Starfield.

انتظار می‌رود در این رویداد شاهد نمایش‌ مفصلی از بازی‌های Avowed و STALKER 2 و عناوین مورد انتظار دیگر به همراه تاریخ انتشار احتمالی و تریلرهای جدید آن‌ها باشیم.

با نهایی شدن خرید Activision Blizzard در سال گذشته، حجم استودیوهای داخلی مایکروسافت به طور چشمگیری افزایش یافته و این شرکت چندین فرنچایز محبوب را زیر چتر خود آورده است. رویداد پیش‌رو، اولین نمایشگاه پس از نهایی شدن این خرید بزرگ خواهد بود، به این معنی که مجموعه عناوین احتمالی برای معرفی، بیش‌تر از همیشه است. با این حال، با نگاهی به عملکرد ایکس باکس و عناوینی که در حال توسعه هستند، می‌توان حدس زد که کدام بازی‌ها بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت. در این مقاله، به عناوین مهمی که در این شوکیس چشم انتظارشان هستیم، خواهیم پرداخت.

Starfield: Shattered Space

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

در نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس احتمالاً به اولین بسته الحاقی بازی Starfield به نام Shattered Space، اشاره‌ای شود. شاید هم تاریخ انتشار آن اعلام گردد. وضعیت این بسته الحاقی که برای اولین بار در ژوئن ۲۰۲۲ و حتی قبل از انتشار بازی اصلی معرفی شد، تاکنون در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است. اخیراً رئیس استودیوی Bethesda، آقای تاد هاوارد (Todd Howard)، تأیید کرده است که تاریخ انتشار این بسته‌الحاقی برای پاییز ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده و به دلیل فاصله کم زمان برگزاری این مراسم تا پاییز، نمایش یک تریلر کامل به همراه جزئیات دقیق محتوای این گسترش‌دهنده در شوکیس پیش‌رو کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

از زمان معرفی این بسته الحاقی، اطلاعات کمی پیرامون مدت زمان، داستان یا حتی قیمت آن منتشر شده و نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس فرصت مناسبی برای تغییر این موضوع است.

اطلاعات پیرامون فصل ۵ بازی Diablo 4

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

در حال حاضر Diablo 4 میزبان فصل ۴ کمپین آنلاین خود است که در ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت) عرضه شد. فصل ۴ با عنوان “Loot Reborn”، شامل بزرگترین بازنگری در سیستم‌ها و مکانیک‌های Diablo 4 از زمان عرضه تاکنون است. شخصیت‌پردازی‌های جدید و بهبود یافته و پایان‌بندی‌های متنوع، می‌تواند حسابی برای بازیکنان سرگرم کننده باشد.

اما تا زمانی که نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس در ماه ژوئن برگزار شود، احتمالاً گیمرهای هاردکور محتوای جدید را پشت سر گذاشته‌اند و منتظر عرضه فصل ۵ هستند. فصل‌های بازی Diablo 4 در یک چرخه سه ماهه عرضه می‌شوند، بنابراین تقریباً یک ماه پس از شروع فصل ۴، زمان مناسبی برای انتشار تیزر فصل ۵ به نظر می‌رسد. در نتیجه، فصل ۵ این بازی ممکن است در نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس به طور رسمی معرفی شود. اگرچه احتمالاً جزئیاتی زیادی از آن به بیرون درز نکند.

تریلر جدید Avowed و تاریخ انتشار آن

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

Avowed یک اثر نقش آفرینی-اکشن است که در Eora، جهانی مشترک با بازی Pillars of Eternity، جریان دارد. Avowed که زمانی به عنوان جایگزینی برای مشتاقان The Elder Scrolls 6 شناخته می‌شد، قرار است تا اکشن-فانتزی اول شخص با قابلیت شخصی سازی بالا ، با دنیای فانتزی غنی و پرجزئیات و نویسندگی درجه یکی را به هواداران عرضه کند.

این ساخته Obsidian Entertainment همانند بسته‌الحاقی Starfield، برای عرضه در پاییز ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، اما تا به امروز تنها شاهد یک تریلر از گیم‌پلی بازی بوده‌ایم. با در نظر گرفتن اینکه پنجره انتشار آن تنها چند ماه پس از شروع رویداد آغاز می‌شود، نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس می‌تواند با یک تریلر تازه از Avowed و صد البته تاریخ انتشار دقیق آن، خون تازه‌ای درون رگ‌های مشتاقان این بازی به جریان بیندازد.

تریلر جدید STALKER 2

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

نسخه اول STALKER در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و نگاهی تازه به سبک وحشت-بقا و اکشن-تیراندازی اول شخص داشت. پس از دو دنباله، قرار بود عنوان بعدی “Heart of Chornobyl” باشد، اما کمی قبل از فرارسیدن تاریخ انتشار آن، در سال ۲۰۱۲ لغو شد. این پروژه بعداً در سال ۲۰۱۸ به عنوان STALKER 2 احیا شد و سپس به دلیل جنگ اوکراین و بعد از آن نیز به دلایل دیگر دو بار به تعویق افتاد. این بازی سرانجام برای انتشار در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۲۴ آماده شده است. این پروژه برای مدت زمان طولانی در دست ساخت بوده و طرفداران خاص آن، صبورانه منتظر خبر جدیدی از آن هستند.

با تایید خبر عرضه همزمان STALKER 2 روی گیم پس، نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس زمان فوق‌العاده‌ای برای نمایش تریلر جدیدی از این بازی خواهد بود. آخرین نمایش گیم‌پلی این عنوان کوتاه بود و با توجه به نزدیکی زمان انتشار بازی به زمان برگزاری این شوکیس، باید منتظر نمایش کاملی از گیم‌پلی آن باشیم.

تریلر جدید Indiana Jones And The Great Circle

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

این بازی ماجراجویی مورد انتظار با حضور قهرمانی کاریزماتیک و داشتن داستان اورجینال که وقایع آن در سطح جهان رخ می‌دهد، حاصل همکاری نادر بین Lucasfilm و MachineGames، سازنده آخرین نسخه از سری Wolfenstein، است. Indiana Jones And The Great Circle با داشتن المان‌های مخفی‌کاری، تیراندازی و معمایی، نوید یک اثر سینمایی درخشان را به بازیکنان می‌دهد.

هنوز رسماً تاریخ انتشاری برای این بازی مشخص نشده، اما طبق شایعات، این عنوان قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود. احتمالاً همانند اکثر فیلم‌های پرفروش و عامه پسند، این بازی هم در ایام تعطیلات منتشر خواهد شد؛ از این رو، شوکیس ایکس باکس زمان مناسبی است برای رفتن به عمق گیم‌پلی این بازی و نشان دادن آنچه که بازیکنان باید انتظارش را بکشند. از آنجا که این بازی یکی از بزرگ‌ترین عناوین در دست ساخت ایکس باکس در سال جاری است، حضورش در این نمایشگاه تقریباً قطعی به نظر می‌رسد.

تاریخ انتشار Microsoft Flight Simulator 2024

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

Microsoft Flight Simulator 2024 چهار سال پیش نسخۀ آخر خود را دریافت کرد و حالا به دنباله احیای این فرنچایز محبوب است. این شبیه‌ساز پرواز که نامی پیشرو در این زمینه به حساب می‌آید، دارای ۶۲ مدل هواپیما مختلف است که می‌توان با آن‌ها به‌صورت آزادانه یا طبق یک برنامه پروازی در نقشه‌ای به وسعت کل دنیا، سفر کرد. اگرچه این بازی به دلیل شیب تند منحنی یادگیری‌اش، به هیچ وجه برای افراد مبتدی مناسب نیست، اما رویای علاقه‌مندان به هوانوردی را در قالب یک بازی ویدیویی زنده می‌کند.

Microsoft Flight Simulator 2024 همانطور که از نامش پیداست، باید در همین سال عرضه شود، اما هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد؛ بنابراین، نمایشگاه بازی‌های Xbox زمان فوق‌العاده‌ای برای معرفی تاریخ انتشار رسمی آن، ترجیحاً در تریلری که واقع‌گرایی خیره‌کننده و تنوع این شبیه‌ساز پرواز را به رخ بکشد، خواهد بود.

تریلر بسته الحاقی The Elder Scrolls Online به نام Gold Road

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

زمان انتشار فصل بعدی Elder Scrolls Online، یعنی Gold Road، درست مصادف با نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس است. این بسته الحاقی، بازیکنان را به سرزمین West Weald می‌فرستد. قلمرویی که توسط اشراف ثروتمند اداره می‌شود و مورد هجوم نیروهای Daedric قرار گرفته است. Gold Road با داشتن ماموریت‌ها، حمله‌های گروهی و یک سیستم بازی جدید که امکان ساخت جادوهای سفارشی را به شما می‌دهد، هشتمین بسته الحاقی بزرگ برای ESO به شمار می‌رود که از زمان عرضه Morrowind در سال ۲۰۱۷، تقریباً به صورت سالانه منتشر شده‌اند.

نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس درست بین زمان انتشار نسخه PC و نسخه کنسولی این عنوان قرار می‌گیرد. این مسئله بدان معنا است که احتمالاً در طول رویداد Xbox به این بسته‌الحاقی اشاره‌ای خواهد شد. در حالی که احتمالاً برخی از بازیکنان تا زمان شروع شوکیس، سرزمین West Weald را حسابی کاوش کرده‌اند، دیگران نگاهی به گیم‌پلی نسخه کنسولی و تایید تاریخ انتشار آن روی کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن خواهند داشت. همچنین ممکن است اشاره‌ای به به‌روزرسانی‌های پس از عرضه آن نیز بشود.

آپدیت جدید Halo Infinite

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

با گذشت سه سال از انتشار Halo Infinite، بخش چندنفره این بازی همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. این بازی به‌صورت ماهانه آپدیت‌هایی شامل محتوای جدید، رفع باگ‌ها و حتی ماموریت‌های فصلی دریافت می‌کند. آخرین به‌روزرسانی این بازی با عنوان “Banished Honor” در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) منتشر شد که شامل یک کمپین ۲۰ مرحله‌ای جدید با تمرکز بر گروه Banished بود. به‌روزرسانی بعدی این بازی با عنوان “Tenrai IV” برای اواسط خرداد و به‌روزرسانی پس از آن با عنوان “Spartan Surplus” برای اواسط تیرماه برنامه‌ریزی شده‌اند.

بنابراین، نمایشگاه بازی‌های مایکروسافت درست در میانه دو فصل از بازی Halo Infinite قرار دارد و بهترین زمان برای معرفی برنامه‌های بعدی این بازی است. اینکه آیا در این شوکیس فقط نگاهی به محتوای فعلی خواهیم داشت یا شاهد پیش نمایشی از Spartan Surplus خواهیم بود، هنوز مشخص نیست؛ اما به هر حال احتمالاً Halo Infinite به نحوی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

رونمایی از Call of Duty بعدی

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

زمان اعلام مراسم، رویدادی مرموز به نام [REDACTED] Direct نیز برای پس از نمایشگاه تایید شد که حالا می‌دانیم برای معرفی بازی Call of Duty: Black Ops 6 در نظر گرفته شده است. فرنچایز Call of Duty با تغییر هر ساله توسعه‌دهندگان، برنامه انتشار سالانه خود را حفظ کرده. آخرین بازی Treyarch در این مجموعه، Black Ops Cold War در سال ۲۰۲۰ بود، بنابراین نوبتی هم که باشد نوبت آن‌هاست. این عنوان به احتمال زیاد در اواخر سال ۲۰۲۴ (به طور دقیق‌تر ماه اکتبر) عرضه می‌شود.

بازی‌های Call of Duty معمولاً در تابستان معرفی و در اواخر پاییز یا اوایل زمستان منتشر می‌شوند. این یعنی نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس و [REDACTED] Direct زمان مناسبی برای معرفی نسخه جدید Black Ops است. با معرفی این بازی در شوکیس پیش‌رو، فرصت کافی برای بازاریابی بیشتر ناشر بین زمان معرفی و انتشار بازی فراهم می‌شود.

معرفی Gears of War 6

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

طبق شایعات، ممکن است در ماه ژوئن بازی جدیدی از سری Gears of War معرفی شود و این معرفی در نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس انجام گیرد. این شایعه، بر اساس پیام یکی از صداپیشگان بازی بر سر زبان‌ها افتاد. این صداپیشه در پاسخ به پرسش طرفداری که پیرامون درستی تحلیلش درباره پایان بازی قبلی مطرح شده بود، پاسخ داد که اخبار بیشتری در ماه ژوئن منتشر خواهد شد.

با توجه به اینکه Xbox Game Studios مالکیت سری Gears of War را برعهده دارد و با در نظر گرفتن اینکه زمان عرضه نسخه جدیدی از این فرنچایز فرا رسیده است، منابع آگاه احتمال معرفی آن در ماه ژوئن را مطرح کرده‌اند و از آنجایی که نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس در تاریخ ۹ ژوئن برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد همه چیز برای معرفی Gears of War 6 در این رویداد مهیا باشد. این معرفی می‌تواند به شکل تیزری کوتاه یا حتی تریلری کامل به همراه تاریخ انتشار صورت گیرد.

DOOM: The Dark Age

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

طبق گزارش‌ها و اطلاعات منتشر شده از سوی چندین منبع داخلی معتبر مانند تام هندرسون (Tom Henderson)، نسخه جدید سری Doom که پیش‌تر با اسم رمزی Year Zero شناخته می‌شده، Doom: The Dark Ages نام خواهد داشت و در نمایشگاه بازی‌های Xbox معرفی می‌شود. به گفته او، این اثر به مدت ۴ سال در دست ساخت بوده است. طبق اطلاعات فاش شده، بازی در جهانی قرون وسطایی و آخرالزمانی روایت می‌شود.

از سوی دیگر، منبع داخلی مشهور، NateTheHate، متذکر شد که بازی بعدی DOOM که تحت نام DOOM: The Dark Age شناخته می‌شود، علاوه بر Xbox Series X/S، برای PC و PS5 نیز عرضه خواهد شد.

Fable و Perfect Dark

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

شایعه‌های پیرامون حضور Perfect Dark و Fable در نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس چندان پررنگ نبوده‌اند، اما در هر صورت وجود داشته‌اند. منبع داخلی مشهور، جف گراب (Jeff Grubb)، در یکی از پادکست‌های خود به حضور Perfet Dark در رویداد اشاره کرده است. در هر صورت، مدت زیادی از رونمایی این دو بازی می‌گذرد و حضور آن‌ها در مراسم امسال ایکس باکس به هیچ عنوان تعجب‌آور نخواهد بود.

⃤‎ PARTiSANMayaBenyaminmehdi_cd2006DKzeroS.j.dBlack Swordsmanامینboy gamerسی جی مناطق نژاد پرستAlan WakeEldenrinGAXEUSMax22Lone wolf✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧WalleR MaNAhmad_bksnowgirlBabayagamore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا
انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا
انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا
انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا
انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

انتظارات ما از شوکیس Xbox در سال ۲۰۲۴ - گیمفا