Marvel’s Spider-Man Remastered به زودی پشتیبانی از رهگیری پرتو در نرخ فریم ۶۰ را دریافت خواهد کرد
استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) اخیرا بازیبازان را با ارائهی یک بهروزرسان منحصر به فرد سورپرایز کرد. با دریافت این بهروزرسان، بازیبازان قادر هستند تا عنوان بین نسلی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را برروی کنسول پلیاستیشن ۵ با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به همراه فعال بودن قابلیت رهگیری پرتو تجربه نمایند که اتفاقی هیجانانگیز برای کاربران این کنسول به شمار میآید. البته باید در نظر داشت که این حالت رزولوشن بازی را به صورت کلی کمی کاهش خواهد داد اما یک بخش قابل تنظیم عالی را برای بازیبازان جهت شخصیسازی تجربهی بصری و فنی خود از بازی فراهم آورده است.
حال به تازگی آقای جیمز استیونسون (James Stevenson) مدیر بخش ارتباطات استودیوی اینسومنیاک گیمز در پاسخ سوال طرفداران در مورد افزوده شدن این قابلیت به بازی Marvel’s Spider-Man Remastered تنها یک پاسخ یک کلمهای “به زودی” را داد تا این موضوع تایید شود و تنها علاقهمندان باید منتظر زمان انتشار این بهروزرسان باشند.
عنوان Marvel’s Spider-Man Remastered تنها برروی کنسول پلیاستیشن ۵ در دسترس قرار دارد و علاقهمندان میتوانند با خرید نسخهی Ultimate Edition عنوان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، به آن دسترسی داشته باشند. این نسخهی بازسازی شده اگر چه در ابتدا از قابلیت پیشرفت بین-پلتفرمی پشتیبانی نمیکرد اما با گذشت مدتی استودیوی اینسومنیاک گیمز با ارائهی یک بهروزرسان این موضوع را حل کرد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
واقعا سونی و اینسامینیاک گل کاشتن :yes:
چرا دقیقا؟
الان همه ی بازیا این قابلیتو دارن که بین رزولوشن و فریم سویچ کنی
اساسین از همون اول داشت
واچ داگز هم همینطور
حتی ایمورتالز هم داشت
دیمن سولز هم روز عرضه داشت
ووووو
Commander shepard
اصلا مـطلب رو خوندی داداش؟
نوشته ۶۰ فریم همرا با رهگیری پرتوعه
اونی ک تو میگی درسته منتهی ۶۰ فریم بدون rtx میدن بهت
ری تریسینگ اسطوره
واقعا هم گل کاشتن
دیگه فکر نمی کردم قابلیت ۶۰ فریم اضافه بشه :inlove:
خوبه.دلم میخواد تا برج ۱۲ که قیمت ps5 اوکی میشه همه بازیا در حد لالیگا بهینه بشن
گوتی سال ۲۰۲۳رو برای اسپایدر من کنار بزارین بهترین بازی ابر قهرمانی تاریخ و بشریت
من منتظرم ببینم ناتی داگ با سخت افزار PS5 چه جادویی انجام میده
روی سخت افزار ۷ سال پیش،که بهترین گرافیک نسل رو داد اون هم روی ۱۰۸۰p و بدون هیچ افت فریم یا دیر لود شدن تکسچر ها
اونوقت ابر مشتری مدار ترین استودیو بازیسازی دنیا،بعد ۸ سال بازی ساختن و ۳ بار تاخیر بازیش پر از باگ و گلیچ هست و بهینه سازی فاجعه ای روی همه پلتفرم ها داره
بنظرم لقب مشتری مدار ترین استودیو تاریخ رو به ناتی داگ بدن
مشتری مدار به DLC مفت دادن نیست…مشتری مداری به کیفیت کاری هست
ای کاش پولیش کاریای سایبرپانک رو میدادن دست تیم ناتی داگ
خیلی این حالت برای کسیایی مثل من که تلویزیون فور کی ندارن به دردمیخوره
ببخشید بابت اسپم ببینم سایبر برای ps4 هم عرضه شده ؟
اومده ولی یک هفته صبر کن پچ اول بیاد خیلی باگ داره روps4 معمولی
اگه اشتباه نکنم ؛ فردا
مگه قرار بود عرضه نشه
ولی خیلی کیفیت پایینی داره قشنگ مشخصه ۴۸۰ عه اپ اسکیل شده به ۱۰۸۰ حس میکنم دارم اسکایریم میزنم رو کیفیت medium خلاصه دست نگه دار ی چند ماه بگذره
البته فک نکنم دیگه رو کنسولای پایه معمولی تغییری بکنه کلا دست نگه دار اگه تونستی رو فایو پلی بده
اره خدایی خیلی ضایست رزولیشن کنسول پایه نسل هشت . اصلا بهینه نیست. حالا منتظر باش ، رزولیشن که عوض نمیشه ولی فریم ریت بهتر میشه با پچ
یادی کنیم از یه سری دوستانی که میگفت اینسامنیاک و سونی ارزه ندارن بازی رو ۶۰ فریم ۴K بدن رو PS5 :rotfl:
احساس میکنم یکی از اعضای اینسومنیاک بخش کامنتای مهدکودک همسایه رو میخونه