با تصاویر و اطلاعاتی از Marvel’s Spider-Man: Miles Morales همراه باشید

موضوع اصلی مجله‌ی گیم‌اینفورمر (GameInformer) در ماه اکتبر بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales بوده و به همین دلیل اطلاعات و تصاویر زیادی از این عنوان منتشر شده است.

از نظر فنی بازی Miles Morales دو گزینه‌ی مختلف را به بازی‌بازان پیشنهاد می‌دهد. گزینه‌ی اول که حالت بصری نام دارد رزولوشن ۴K در کنار نرخ فریم ۳۰، بهبودهای گرافیکی و رهگیری پرتو (Ray-Tracing) را به بازی‌بازان ارائه می‌دهد. دومین گزینه حالت عملکرد است که رزولوشن ۴K پویا و نرخ فریم ۶۰ را بدون رهگیری پرتو به ارمغان می‌آورد. بر اساس اظهارات گیم‌اینفورمر هیچ‌گونه زمان بارگذاری وجود ندارد حتی زمانی که به فست تراول می‌پردازید به صورت آنی منتقل خواهید شد. از طرفی تایید شد که تنها مایلز قابل بازی خواهد بود و شخصیت قابل بازی دیگری وجود ندارد.

حالت Photo Mode نیز کامل‌تر از قبل باز خواهد گشت تا بازی‌بازان بتوانند از کیفیت بی‌نظیر فراهم شده بهره کافی ببرند.

همچنین کنسول پایه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی را با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰ اجرا می‌کند در حالی که پلی‌استیشن ۴ پرو رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۳۰ را ارائه می‌دهد.

در ادامه تصاویر منتشر شده از بازی را مشاهده می‌کنید:

چندی پیش اینسامنیاک گیمز با انتشار یک پست در حساب رسمی توییتر (Twitter) خود رسماً پایان یافت مراحل توسعه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (و به اصطلاح گلد (Gold) شدن اثر) را اعلام کرده بود.

عنوان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) هم‌زمان با عرضه‌ی جهانی پلتفرم نسل نهمی شرکت سونی، برای دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد. همچنین کاربران کنسول پلی‌استیشن ۵ می‌توانند با خرید نسخه‌ی Ultimate Edition این بازی به بازسازی نسخه‌ی اول نیز دسترسی داشته باشند.

12345678910(61 رای, میانگین آرا 8٫70 از 10 )
Loading...

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mo70 گفت:

    اون عکس که داخل مترو هست وحشتاناک عالیه واقعا چندان میلی نداشتم به بازی تا این عکس که دیدم همه چیز ریخت یهو

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 52Thumb up 4Thumb down
  • Nima.last of us گفت:

    ای جان In Love چقد اون لباس سفیده جذابش کرده
    ایشالله که همه بتونن تجربه بکنن این بازی رو Yes
    هر روز داره هایپمو بیشتر می‌کنه ولی کو پول Cry

    35Thumb up 7Thumb down
  • محمد حسین کریمی گفت:

    اطلاعات منتشر شده از طریق اکانت شخصی ویراستار ارشد گیم اینفورمر:
    ۱- بازی از نظر محتوا و ساعت سرگرمی راضی کننده خواهد بود.

    ۲- انیمیشن های تاب خوردن کاملاََ از نو طراحی شدن. تاب خوردن و سقوط مایلز بر اساس skydiving acrobatics حرفه ای طراحی شده.

    ۳-مبارزات مایلز بیشتر وابسته به حرکات پا هستش.

    ۴- کالکتیبل های بازی به موسیقی ارتباط دارن.

    ۵-با توجه به مقیاس بازی تعداد شخصیت های منفی کمتر از بازی اوله.

    ۶-تمرکز بیشتری برروی TAKE DOWNها صورت گرفته و حالا از سقف هم میشه TAKE DOWN کرد.

    ۷- شهر کاملاََ Redesign شده.

    ۸- تیم گیم اینفورمر بازی رو تجربه کردن گرچه گفتن دیزاین به طور کلی مشابه بازی اوله از نظر طراحی مرحله اما دوال سنس حس القایی مبارزات و تار زدن رو کاملاََ دگرگون کرده مثلا سفت شدن تارها برای جابه جایی و swing کاملاََ حس میشه.
    ۹- تا چند ساعت دیگه ویدیو جدید از گیمپلی منتشر میشه.

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 68Thumb up 2Thumb down
  • PS5 need UNC5 گفت:

    اینک پی اس ۵ تقدیم میکند Kiss فقط بیا شوخیاا چیه

    26Thumb up 8Thumb down
  • DARK MAGIC گفت:

    فقط با دیدن عکس ها ادم ورود به نسل ۹ رو حس میکنه
    چه برسه بازی کردن با کیفیت ۴k,60 فریم In Love

    29Thumb up 4Thumb down
  • Arash last of us 2 گفت:

    جوووووووون In Love In Love In Love
    لودینگ نداره حتی تو فست تراول In Love In Love In Love
    عشقی پلی استیشن In Love In Love In Love In Love

    20Thumb up 8Thumb down
  • Farnam82 گفت:

    ببخشید ولی خبر رو اشتباه نوشتید.
    با ری تریسینگ ۳۰ فریم اجرا میشه. رسما همه جا نوشته چطور اشتباه کردید.

    مثل اینکه ادیت کردین آقای کریمی

    19Thumb up 18Thumb down
    • محمد حسین کریمی گفت:

      اصلاح شده.

      22Thumb up 0Thumb down
      • Farnam82 گفت:

        ممنون.
        من یه سوال داشتم میخواستم نظرتون رو بپرسم.
        این خبرایی که درمورد نرخ فریم میاد بنظرتون به ضعف کنسول سری اس و ps5 ربط داره یا بهینه سازی ضعیف بازیها؟
        بنظر خودم بهینه سازی ضعیف بازیها باشه.

        11Thumb up 19Thumb down
        • محمد حسین کریمی گفت:

          به نظر نمیاد نسل بعدی هم بازی ها بتونن نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن ۴K رو پشتیبانی کنن چون حجم پولیگان ها و کیفیت بافت ها هم بهبود پیدا می کنه همزمان. سری اکس هم نخواهد توانست چنین کاری رو برای همه ی بازی ها انجام بده مگر این که کیفیت بازی ها پایین بیارن و تمرکز رو بذارن رزولوشن و نرخ فریم که غیر منطقیه. الان بازی RIDE 4 برای نسل بعد برروی هر دو کنسول نسل بعدی اکس باکس سری اکس و پلی استیشن ۵ با رزولوشن native اجرا نمیشه و داینامیک هستش نرخ فریم هم ۶۰٫ اثری سنگین هم نیستش. به نظر من نسل بعدی هم مشکلات رزولوشن و نرخ فریم باقی میمونه برای هر دو پلتفرم پلی استیشن ۵ و سری اکس. سری اس بماند. برتری سری اکس نسبت به پلی استیشن ۵ و سری اس باعث نمیشه تفاوت فاحشی رو ببینیم شاید اواخر نسل یک سری تفاوت های جزئی وجود داشته باشه ولی همین الان به کارت گرافیک هایی حتی قوی تر از کنسول های نسل بعدی نگاه کنیم به سختی می تونن رزولوشن و نرخ فریم ۴K و ۶۰ رو حفظ کنن. بنابراین انتظار نداشته باشید بازی هایی در سطح کیفیت Siderman روی سری اکس ۴K و ۶۰FPS باشن. بالاخره باید از یه سمتی بازی فداکاری کنه.

          29Thumb up 1Thumb down
          • Farnam82 گفت:

            بنظر من رزولوشن خیلی مهم نیست که بخوان مانور بدن، بنظرم اولین چیز باید تکسچر و بافت های بازی باشه بعد نرخ فریم.

            15Thumb up 4Thumb down
            • محمد حسین کریمی گفت:

              رزولوشن کلا بحث Overratedیی هستش وجودش خوبه نبودشم چیزی کم نمی کنه از تجربه. فریم هم ۶۰ باشه کافیه. کشورهای پیشرفته هم اکثراََ مانیتور ۱۲۰ ندارن بنابراین فریم حتما باید ۶۰ باشه. ولی این تکستچر و نورپردازی و … هستش که اهمیت داره در کنار انیمیشن کاری که باید با هیلو اینفینیت انجام بشه. انتظاری نمیره در سطح اسپایدرمن این کار انجام بشه چون نرخ فریم و سرعت گیمپلی هم اهمیت داره (برای همینه انیمیشن take down نداره بر عکس دوم و من مشکلی با این قضیه ندارم) ولی تا یه سطحی کیفیت فنی باید ارتقاء پیدا کنه.

              23Thumb up 1Thumb down
          • Iman گفت:

            دقیقا موافقم.حقیقتش من از این نسل انتظارِ ۴k و ۶۰ فریم رو اصلا نداشتم چون هر جور حساب میکردم نمیشد و باید برا رسیدن بهش چیز‌هایی رو فدا کرد و در بهترین حالت بیشتر انتظار ۱۴۴۰p و ۶۰ فریم و یا ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم با جزئیات و هوش مصنوعی بهبود یافته رو دارم.الان نسل قبل انویدیا رو که میری بررسی‌هاش رو میخونی میبینی در همه بازیا به ۴k نیتیو و ۶۰ فریم نمیرسه و تازه نقد و بررسی سری ۳۰۰۰ رو که در techpowerup میخونی در قسمت ارزش و نتیجه گیری زده بود(گیمینگِ ۴k و ۶۰ فریم اکنون یک واقعیت است) اونم کارتی که از یه سری ایکس یا ps5 که یه مجموعه کامل سخت‌افزار حساب میشن به اندازه ۲۵۰ دلار گرون‌تره.

            14Thumb up 0Thumb down
            • S..M گفت:

              تازه این بازی ها میان نسلین بازی های نسل بعد احتمالا ۱۴۴۰pو ۳۰فریم هستن این نسل احتمال زیاد کنسول های میان نسلی برای ۴k 120fps خواهیم داش ولی فکر نکنم xbox series s کش بیاره تا آخره نسل چون همین حالا کنسولا قوی تر برا میان نسلی دارن اهنگ میزنند

              1Thumb up 1Thumb down
        • Parsa.tommy گفت:

          به نظر من بهینه سازی نیست رسیدن به نرخ فریم شصت اونم با ری تریسینگ اونم ۴k اصلا کار ساده‌ای نیست شاید خیلی هم در اوایل نسل مخصوصا شاهد این موضوع نباشیم
          درمورد سری اس نمیتونم نظر بدم و به نظر خودم هیچکس نباید نظر بده چون در عمل باید دید چیکار خواهد کرد

          12Thumb up 0Thumb down
        • PS5 need UNC5 گفت:

          خیلیا متوجه نمیشن مثلا یاکوزا رو سری ایکس ۴K60fr اجرا نمیشه ولی خیلی بازیای دیگه حتی ۱۲۰ فریم هم میتونه اجرا بشه و همینطور پی اس ۵ هم
          مهم جزئیات بازیه که هر چی بیشتر کار بشه اجراش سخترمیشه اسپایدر هم همینطوره ری تریسینگ که دیگه خیلی سنگین میکنه بارگرافیکی بازی رو.مهم اینه که زیبا بنظر برسه ولذت کم نشه فعلا اول نسله ولی واقعا کار استودیوهای سونی عالیه همین اول کار مشخص کرده هم این بازی هم دمون سولز

          12Thumb up 1Thumb down
          • K_R12 گفت:

            طبق گفته شینوبی و جان لینمن یکی از افراد دیجیتال فاندری، یاکوزا ۷ روی سری ایکس هم رو حالت نرمال مد ۱۴۴۰p و ۶۰ فریم میده و در حالت ویژوال مود ۴کی و ۳۰ فریم و خب این نشون میده که مشکل از اپتیمایز خود سگا بوده که بازی روی سری اس ۹۰۰p اجرا میشه البته این ۹۰۰p رو حالت پرفورمنس جود هست و نرمال مود سری اس ۱۴۴۰p و ۳۰ فریم هست که با توجه به اینکه نرمال مود سری ایکس ۱۴۴۰p و ۶۰ فریمه پس طبیعیه که سری اس ۱۴۴۰p و ۳۰ فریم بده که نشون دهنده اپتیمایز بد خود سگاست

            15Thumb up 2Thumb down
  • Detroit:become walking dead is strange گفت:

    چیزی نمیشه گفت…تصاویر چشم نواز هستن…
    نسخه قبلی که یکی از بهترین تجربه های نسل هشتم برام بودش
    امیدوارم تو نسخه PS4 هم کیفیت خوبی ارائه بده

    5Thumb up 0Thumb down
  • Jabe_is_the_best گفت:

    گرافیکو
    اقای سرنی درست میگفتن که ترافلافل نعیار نیست
    بی صبرانه منتظرم

    16Thumb up 11Thumb down
  • bbb10 گفت:

    خوب وقتی اول نسل نتونن بازی که اسالتن یه ریمستر و یه دی ال سی هست رو ۴k اجرا کنن و ۶۰ فریم در نتیجه وسط های سال این پوینت های تبلیغاتی حدقل واسه سونی بل کل فراموش میشه و همون ۱۰۸۰ ۳۰ فریم رو میده تازه انحصاری ها !!!
    واقعا تا کی اینطوری ملت میرن سر کار ؟
    حالا رفقای سونی باز بریزید تو پست یاکوزا بگین رزولوشن نرخ فریم
    !! انحصاری نمیتونه ری تریسینگ داشته باشه رو ۴k !!!!!!!!!!!
    خنده داره واقعا ROTFL ROTFL

    11Thumb up 52Thumb down
  • Yato گفت:

    امیدوارم یه حالت ۲K اما با RT و فریم ۶۰ و گرافیک بهتر هم داشته باشه
    بازی yakuza در تحلیل دیجیتال فاندری سه حالت گرافیکی داره روی سری X که به صورت ۴K/ 30 و ۲K/60 و ۱۰۸۰/۶۰ با فریم ثابت تر داره واقعا از سگا نامید شدم چون قول ۴K/60 داده بود ، فکر کنم این اجرا شدن بازی به صورت ۲K/30 روی سری S توجیه کنه

    7Thumb up 2Thumb down
    • K_R12 گفت:

      بله وقتی رو سری ایکس رو حالت نرمال مودش ۱۴۴۰p و ۶۰ فریم هست میتونیم انتظار داشته باشیم که رو سری اس ۱۴۴۰p و ۳۰ فریم بده و این نشانگر مشکل و اپتیمایز بد خود سگا هست

      سری اس هم پس نتیجه گیری میکنیم تصمیم از الان براش زوده و تا ی ماه دیگه که سایبرپانک و بررسی ها بیان اونمقوع میشه فهمید مشکلی هست یا نیست(در اصل میشه گفت سایبرپانک مشخص میکنه این کنسول توانایی در چه حد داره)

      3Thumb up 3Thumb down
    • Farnam82 گفت:

      سگا بودجه نداره انتظار بالا نداشته باش. برای همین بود که اون دفعه گفتم ای کاش واقعا مایکروسافت سگا رو بخره و تامین مالیش کنه

      6Thumb up 7Thumb down
    • Yato گفت:

      خودشونم گفته بودند بنده های خدا ، کاش گیمفا کامل خبر را می گفت Frown
      https://uupload.ir/files/pp2f_disappointing_xbox_series_s_performance_in_yakuza_-_new_yakuza_runs_at_900p_60_fps_on_xbox_series_s_.png
      چه قدر بیکارم که برای پیدا کردن این عکس نیم ساعت وقت گذاشتم ، حوسم سر رفته یه فیلمی یا بازیی پیشنهاد بدید

      4Thumb up 0Thumb down
      • matinbaniasadi_orginal گفت:

        cluster truck بازیه خیلی جالبیه پیشنهادش میکنم
        titan souls هم یک بازی ایندی با یک ایده ی جالبه
        تمام باسا با یک ضربه میمیرن
        تو هم همینطور
        گرافیکش پیکسلیه
        ضعیفترین سیستمم میکشش
        hotline miami هم اگه با داستان تاریک و افسردش کنار بیای بینهایت جذابه
        گیمپلیش شاهکاره
        ولی سخته
        getting over it هم تو مخیه ولی باحاله
        اگه بازیه تحت وب میخوای qwop جالبه
        krunker.io هم یک بازی انلاینه رایگان کامله
        هم میتونی تو سایت خودش بازیش کنی هم میتونی دانلودش کنی
        among us هم فکر کنم باهاش اشنا باشی
        شبیه ساز دزدی هم بدک نیست پیشنهاد میشه
        اگر هم مشکل قلبی نداری amnesia the dark descent رو تو شب با هدفون بازی کن
        امیدوارم مفید بوده باشه پیشنهادام
        اگه بازی میشناسی بگو دچار کمبود بازی شدم

        6Thumb up 0Thumb down
  • K_R12 گفت:

    طبق گفته شینوبی و جان لیمن یکی از افراد دیجیتال فاندری، یاکوزا ۷ روی سری ایکس هم رو حالت نرمال مد ۱۴۴۰p و ۶۰ فریم میده و در حالت ویژوال مود ۴کی و ۳۰ فریم و خب این نشون میده که مشکل از اپتیمایز خود سگا بوده که بازی روی سری اس ۹۰۰p اجرا میشه البته این ۹۰۰p رو حالت پرفورمنس جود هست و نرمال مود سری اس ۱۴۴۰p و ۳۰ فریم هست که با توجه به اینکه نرمال مود سری ایکس ۱۴۴۰p و ۶۰ فریمه پس طبیعیه که سری اس ۱۴۴۰p و ۳۰ فریم بده که نشون دهنده اپتیمایز بد خود سگاست

    2Thumb up 2Thumb down
  • Kinorasasa گفت:

    اوه‌ ! به این دیگه نمیشه گفت عجب گرافیکی داره ! واقعا آدم باورش نمیشه اینا عکسای بازی هست انگار که عکسای فیلم سینمایی جدید هالیوودی دارم‌ نگاه میکنم . اینه قدرت نسل جدید و البته ps5

    5Thumb up 3Thumb down
  • TekkenGod گفت:

    یادش بخیر همین چند وقت پیش بود ps5 تازه معرفی شده بود اومدم گفتم خبری از ۸k و ۱۲۰ فریم نیست و بیشتر بازیا مثل نسل قبل ۳۰ فریمه یا به زور ۶۰ فریم کلی منفی گرفتم . نمیدونم چه اصراریه حتما رزولوشن ۴k باشه ما به فول اچ دی با ری تریسینگ و ۶۰ فریم راضی هستیم .

    11Thumb up 0Thumb down
  • Old Gamer گفت:

    عه چه جالب من چند ماه پیش کامنت گذاشتم که نمیشه همه مینداختن گردن شرکتا بیاین اینم فرست پارتی

    8Thumb up 9Thumb down
    • محمد حسین کریمی گفت:

      خیلی عجیبه که شخصی پیدا بشه این همه جزئیات، هنر و سخت کوشی از سوی یک استودیو رو رها کنه و کوچک ترین حرفی ازش نزنه بعد بچسبه به این که ۳۰ فریمه یا ۴K نیست این یعنی کوچکترین بویی از انصاف و هنر نباید برده باشی.

      17Thumb up 6Thumb down
  • Sam_Death Stranding گفت:

    البته این بازی با این حد از گرافیک با این حد از جزئیات و کلی آبجکت که باید همزمان رندر بشه، ۴ کی داینامیک و ۶۰ فریم اجرا میشه اصلا مهم نیست، مهم اینکه مهندسا میگن پثلس ۴کی ۳۰ فریمه.

    نکته دوم دوستان مهندس ری تریسینگ چیز الکی نیست که صرفا ی دکمه رو فشار بدن بشه ری تریسینگ، کلی از قدرت کنسولو میگیره و از طرفی بسته به نوع بازی متفاوته اگه بازی داری آبجکتای کمی باشه چه میدونم از تکسچر و بافت بزنن شما میتونید ۴کی همراه با ری تریسینگ و ۶۰ فریم بازی کنید، اما بازیهای که اینطور نیستن یعنی دارای آبجکتای زیاد، تکسچرای با کیفیت هستند بابد بگم چیز غیر ممکنیه. حالا ی عده میگن اواسط نسل درست میشه من میگم اواسط نسل شاید حتی با بالاتر رفتن تکسچرا و جزئیات به واسطه قدرت اس اس دی ‌ها و استفاده از این قدرت حتی شاید ۴ کی داینامیک و ۶۰ فریم هم نخواهیم داشت، شاید ۴ کی و ۳۰ فریم بشه یا ۱۰۸۰ یا ۱۴۴۰ ۶۰ فریم باشه. پس بدونید آینده چیه البته به این معنا نیست که بازی درست نخواهد شد که از ری تریسینگ و ۶۰ فریم پیشتیبانی نکنه منتها مثل اسپایدرمن نخواهد بود.
    و نکته آخر اینکه دوستان کیفیت نهایی یک محصول مهمه اینکه جلوه خوب و حس لذت خوبی رو به شما بده، داخل این مفاهیم ۴ کی و ری تریسینگ و این چیزا باقی نمونید سعی کنید از خود بازی لذت ببرید.

    11Thumb up 0Thumb down
  • GoryGhost گفت:

    عالی گرافیک عالی

    3Thumb up 0Thumb down