طراح ارشد بازی God of War به تیم توسعه‌ی Metroid Prime 4 پیوست

اخبار شنیده شده پیرامون استودیوی رترو، حاکی از آن هستند که جان مارسلا که پیش‌تر به مدت ۱۰ سال به عنوان طراح در پروژه‌های God of War و در استودیوی سانتامونیکا مشغول به کار بود، هم‌اکنون به عنوان یکی از طراحان محیط بازی Metroid Prime 4 به این تیم توسعه و این استودیو پیوسته است.

شرکت نینتندو در اوایل سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی اعلام کرد که آی‌پی فوق‌العاده محبوب Metroid Prime را برای ساخت نسخه‌ی چهارم آن به سازندگان سه‌گانه‌ی اصلی این بازی سپرده است. همچنین، پس از تایید خبر توسعه‌ی نسخه‌ی چهارم این بازی، اخبار پیرامون آن در سکوت خبری فرو رفت و هم‌اکنون نیز هیچ خبر یا اعلانیه‌ی رسمی از سوی نینتندو یا حتی رترو در دسترس نیست.

به‌هر حال، این موضوع که نینتندو و رترو (Retro Studios) شدیداً در حال تلاش برای توسعه‌ی بازی هستند، بر کسی پوشیده نیست. به‌دنبال این موضوع، اخیراً مشخص شده است که این استودیو در تازه‌ترین اقدام خود، یکی از طراحان مطرح و با سابقه‌ی مجموعه‌ی God of War و استودیوی سانتامونیکا (Santa Monica) یعنی جان مارسلا (Jon Marcella) را به استخدام خود درآورده است. لازم به ذکر است که جان مارسلا، پروژه‌هایی نظیر God of War: Ascension را به عنوان طراح و (۲۰۱۸) God of War را به عنوان طراح ارشد بازی در کارنامه‌ی خود می‌بیند. همچنین، وی قرار است تا در تازه‌ترین سمت خود به عنوان طراح محیط بازی Metroid Prime 4 به استودیوی رترو بپیوندد.

به‌هرترتیب، پس از اعضای تیم توسعه‌ی Battlefield، Mirror’s Edge و Halo اکنون نوبت به God of War رسیده است تا اعضای مطرح خود را در استودیوی رترو ببینند. در واقع، چند ماهی است که گزارش‌های مختلفی مبنی بر بهره‌گیری استودیوی رترو از افراد مطرح و توسعه‌دهندگان نام‌آشنا برای پیوستن به بخش بصری و هنری تیم توسعه‌ی Metroid Prime 4 به گوش می‌رسد. اما اگر بخواهیم کمی ریزبینانه به این قضیه نگاه کنیم، پیوستن طراح ارشد God of War از سانتامونیکا، درست پس از گذشت چند روز از معرفی God of War: Ragnarök کمی دور از ذهن به‌نظر می‌رسید.

بازی Metroid Prime 4، در تاریخی نامعلوم به صورت انحصاری در دسترس کنسول نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.

12345678910(19 رای, میانگین آرا 9٫42 از 10 )
Loading...

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید