بازی‌بازان نسخه‌ی پلی‌استیشن ۳ عنوان Metal Gear Solid V موفق به آزاد کردن پایان مخفی بازی شدند

۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

بالاخره پس از گذشت پنج سال از زمان عرضه‌ی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، بازی‌بازان نسخه‌ی پلی‌استیشن ۳ موفق شدند تا پایان مخفی مربوط به خنثی کردن تمام سلاح‌های هسته‌ای را با همکاری یکدیگر آزاد کنند.

همان‌طور که می‌دانید، بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain دارای یک بخش چندنفره‌ی آنلاین جذاب بود که تجربه‌ی منحصر به فردی را ارائه می‌داد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بخش، مکانیک جالبی بود که به بازی‌بازان اجازه می‌داد تا در پایگاه‌های خود به ساخت سلاح هسته‌ای مشغول شوند. این در حالی بود که  بازی‌بازان می‌توانستند با نفوذ به پایگاه دیگران، سلاح‌های هسته‌ای آن‌ها را نیز بدزدند.

جالب است بدانید که این بازی دارای  یک میان پرده‌ی مخفی است که تنها در صورت خنثی شدن تمام سلاح‌های هسته‌ای بازی پخش می‌شود. با توجه به پیش نیاز این پایان، عده‌ای زیادی تصور می‌کردند که انجام این کار غیر ممکن است. اما بالاخره بازی‌بازان پلی‌استیشن ۳ موفق شدند تا با همکاری یکدیگر تمام سلاح‌های هسته‌ای را خنثی کرده و در نتیجه این میان پرده‌ی مخفی را تماشا کنند.

البته باید اشاره کنیم که در گذشته بازی‌بازان نسخه‌ی رایانه‌های شخصی به طور اتفاقی و از طریق یک باگ به این میان پرده دسترسی پیدا کرده بودند. اما این بار برخلاف یک اتفاق، شاهد رسیدن به هدف اصلی این پایان مخفی یعنی خنثی کردن تمام سلاح‌های هسته‌ای توسط بازی‌بازان هستیم.  با این‌که شاید تعداد بازی‌بازان نسخه‌ی پلی‌استیشن ۳ کم باشد، اما در هر صورت این یک دستاور تحسین برانگیز است.

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس ۳۶۰ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • chibikenpachi گفت:

    بازم میبینیم که یه ساید استوری تو متال گیر هم عمق داره و دموی انتهایی هم پیام و پرداخت بی نظیری داره. امیدوارم کار بعدی ” کوجیما سان” کار ترسناک خوبی باشه.

    0
    0
  • Solidus Snake گفت:

    من دوست دارم اگه متال جدیدی ساخته بشه وقایع بین متال ۲ و متال ۴ رو نشون بده و باز هم کنترل سالید اسنیک در دست بگیرم ای خدا میشه یعنی

    0
    0
  • sauron گفت:

    خطر اسپویل:
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    متاسفانه وقتی در پایان بازی فهمیدم تمام مدت کنترل بیگ باس واقعی رو در دست نداشتم و یه سرباز معمولی تونسته تمام مدت در حد استانداردهای بیگ باس عمل کنه! هر آنچه بازی ساخته بود برای من از بین رفت. واقعا ضربه بزرگی بود!
    البته اگه باهوش بودیم باید حدس هایی میزدیم، چون کوجیما علامت هایی برامون قرار داده بود: یک اینکه صداپیشه بیگ باس رو عوض کرد که باید میفهمیدیم خودش نیست. دو اینکه از لحاظ شخصیتی تغییراتی داشت و خیلی کم حرف بود. سه اینکه بیگ باس اصلی طبق آخرین مشاهده ما در پایان متال گیر ۴ (که از لحاظ زمانی بعد از فانتوم پین رخ میده) نه شاخ داره و نه دست مکانیکی! پس اگه باهوش بودیم باید میفهمیدیم که این بیگ باس اصلی نیست!!

    0
    0
    • Hamed گفت:

      @sauron نکته اول: در Ground Zeroهم که خود بیگ باس بود،با اینحال کیفر ساترلند در کمال ناباوری دوستداران دیوید هایتر(از جمله خودم)صداپیشگیشو به عهده داشت،پس با تغییر شخصیت و رفتن بیگ باس به کماصدا عوض نشد!درستش این بوددرGZصداپیشه دیوید هایتر میبود و درPPساترلند.نکته دوم: بیشتر المانهای صادره از کوجیما ازجمله زمان روایت داستان به مخاطبِ طرفدار ِ۲۰ساله این فرانچایز اینو میرسوند که میخوام یه فلش بک به زمان گذشته بیگ باس وسالید سنیک یا حتی Gray Fox و salid snakeدر zanzibarlandبزنم،یا با shalashaskaیا به عبارتی master of interogationینی جناب ocelotو کارهایی که بخاطرش این القابو داشت اشنا بشیم که دیدیم کلا چقد این پلنگ به گربه ملوسی تبدیل شده!!نهایت مهارتش در بازجویی از یه افلیجی مثه بابابزرگ اتاکان با سرنگ و…بود که یه فاجعه به تمام معنا بیش نبود.مسیله دیگه صدای باس بود که فکر میکردیم قراره با ناگفته هایی از The Bossبیشتر آشنا بشیم ،که در کمال تاسف دیدیم کلا یه داستان اب زیپو تماما بی ربط تحویلمون دادوصدای باس هم فقط صدای ضبط شده بود.( Lori Alen بهترین صدا پیشه برای من در متاگیر ۳ و بلکه کل سری بوده و هست،حتی بیشتر از خود سالیدکه باتمام دیالوگاشون زندگی کردم مخصوصا نسخه ۱و۳و۴).به نظرم تنها نکته مثبت این بازی گیم پلی تکامل یافتش بودوگرنه ندیدم کسی از طرفداران سری متل گیر از داستانش راضی بوده باشه.

      0
      0
      • sauron گفت:

        بسیار صحیح، من اصلا Ground Zeroes رو خاطرم نبود. اما در کل هم یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین المان های مجموعه ی متال گیر سینماتیک های فراوان و طولانی مدت بود که بعضا حتی زمان گیم پلی رو هم تحدید میکرد! (تحدید به معنای محدود کردن عرض میکنم) اما در این نسخه حسرت این سینماتیک ها رو هم به دلمون گذاشت و تو همون معدود سینماتیک های بازی هم اصلا بیگ باس حرفی نزد که نیاز به صداپیشه ی جدید رو واقعا حس کنیم!!
        نظر شخصی من اینه که ماموریت های فرعی هم کمی تکراری و خسته کننده بود و هم تعدادشون بیش از حد نیاز بود. یک نکته ی دیگه هم اینکه متاسفانه از ظرفیت های موجود در پایگاه هیچ استفاده ای نشده بود و عملا توی پایگاه هیچ کار خاصی برای انجام دادن وجود نداشت و ظرفیت های زیادی برای بسط گیم پلی وجود داشت که متاسفانه از بین رفت. من فکر میکنم اشتباه بزرگ اونجا بود که پایه ی این بازی بزرگ و طولانی رو بر اساس بازی بسیار زیبای peace walker قرار داده بودند اما اون بازی مخصوص یک کنسول دستی بود!! (هر چند پا رو خیلی فراتر از بازی های کنسول دستی گذاشته بود و من خیلی ازش لذت بردم.)

        0
        0