خرید لپ تاپ استوک ارزان - گیمفا
خرید لپ تاپ استوک ارزان - گیمفا
خرید لپ تاپ استوک ارزان - گیمفا
خرید لپ تاپ استوک ارزان - گیمفا

خرید لپ تاپ استوک ارزان

پست گیمفا
۲۱:۳۳ ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
خرید لپ تاپ استوک ارزان

استوک

حتما تا حالا واژه استوک به گوشتان خورده است مطمئنا شما با شنیدن واژه استوک معانی مختلفی از آن برداشت می کنید. در ایران به کالاهایی که کارکرده یا به عبارتی دست دوم هستند کالای استوک گفته می شود اما در واقع همیشه این طور نیست. در زبان لاتین استوک به معنای کالای ذخیره شده یا موجود در انبار گفته می شود. بنا به سیاست های جالبی در فروشگاه های زنجیره ای اروپایی و آمریکایی مشتریان می توانند کالای خریداری شده را تا مدت ۳۰ روز بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنند. کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتون کالای نو شناخته نمی شود، بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمی شوند و مستقیما به انبار فرستاده می شود.

درجه بندی استوک

بعد از انبار کردن، کالاها درجه بندی شده و در گریدهای C,B,A و D به صورت عمده به فروش می رسند. بدین ترتیب ممکن است شما کالای استوک و یا دست دومی را خریداری کنید ولی کالا به صورت دست نخورده و کاملا نو باقی مانده باشد. البته بدیهی است که این کالا از درجه A است. بنابراین می توانید اجناس استوک دارای درجه A و را با اطمینان از نو و اصل بودن آن، با خیال راحت از kharidland.com خریداری نمایید.

لپ تاپ استوک

استوک stock در زبان انگلیسی به معنای کالاهای ذخیره شده یا انبار شده (کم کار کرد) معنی می شود. لپ تاپ استوک لپ تاپی است که از مراکز آکادمیک و اداری آمریکا و اروپا و یا بواسطه شرکت مبدا آن مانند شرکت ایسوس، دل، یا اچ پی و … بصورت عمده خریداری می شود. سرزمین هایی چون کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای آمریکایی که دارای شرکت های ساخت لوازم صوتی تصویری و الکترونیکی از قبیل لپ تاپ و کامپیوتر هستند، در واقع کالای دست دوم را به دیگر نقاط جهان صادر می کنند.

در زمینه لپ تاپ در کشورهای آمریکایی و اروپایی هر سال کمپانی های تولید لپ تاپ اقدام به تولید سری جدید می کنند و ما زاد لپ تاپ و لوازم الکترونیکی تولید شده در انبارها ذخیره می گردد. بعد از یک سال تمامی اجناس الکترونیکی از قبیل لپ تاپ از انبار خارج شده و چون قرار است نمونه جدید و سری جدید لپ تاپ ها تولید شود. لپ تاپ های موجود در انبار را به کشورهای جهان دوم و سوم همچنین آسیا ارسال می کنند. لوازم الکترونیکی و لپ تاپ از طریق کشورهای همسایه و همجوار وارد خاک ایران می شوند.

لپ تاپ دست دوم

دلایل خرید لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک، این روزها بهترین پیشنهاد برای افرادیست که نیاز به هزینه کمتر و کیفیت مناسب دارند. عمده ترین دلیلی که باعث می شود تا به خرید لپ تاپ استوک ارزان روی بیاورید، قیمت و کیفیت فوق العاده آن ها است. در شرایط بد اقتصادی و نابسامانی ارز، قیمت محصولات دیجیتال از جمله لپ تاپ و موبایل که از نیازهای مهم و روز مره همه ما به شمار می روند، به شدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات آکبند در بین اقشار مختلف مردم کاهش یافته است.

گرید لپ تاپ های استوک

لپ تاپ های استوک وارد شده در کشور دارای گرید A+, A, B پلاس می باشند.

  • لپ تاپ استوک گرید : A+ H4

این دستگاه عملا نو می باشد و می توانید روی ظاهر نو آن حساب باز کنید.

  • لپ تاپ استوک گرید : A H4

این کامپیوتر نیز ظاهری سالم و تمیز دارد و تقریبا مانند دستگاه های شخصی ما می باشد که ظاهر آن تمیز و نرمال است.

  • لپتاپ استوک گرید B: H4

برای خرید لپ تاپ استوک گرید B گزینه مناسبی است. این کامپیوتر دارای ایرادات جزئی می باشد، مثلا ظاهر آن کمی خش دارد یا زیر قاب آن پیچ و تاب وجود دارد و نمی توان آن را با دستگاه های بسیار تمیز نرمال مقایسه کرد. بطور کلی دستگاه گرید B دارای ایراد می باشد ولی دستگاه کاربردی است و به راحتی سرویس ارائه می کند.

مزایای خرید لپ تاپ های استوک

  1. خرید لپ تاپ استوک ارزان با مشخصات خوب
  2. ساخت کشورهای اروپایی و آمریکایی
  3. کیفیت و قدرت خوب

بررسی لپ تاپ استوک

برای خرید لپ تاپ استوک حتما لازم است تا سلامت آن را از جهات مختلف پیش از خرید چک کنید. حتما سلامت بدنه لپ تاپ و عدم وجود خط و خش بر روی بدنه، صفحه نمایش، کیبورد و موس پد، پورت ها و دی وی دی درایو، اسپیکر، باتری و شارژر آن را بررسی نمایید تا بتوانید انتخاب خوب و مطمئنی داشته باشید و لپ تاپ برای مدت طولانی تری برای شما قابل استفاده باشد. یکی از نکات مهمی که حتما باید در خرید لپ تاپ کارکرده مد نظر داشت، بررسی ال سی دی از نظر عدم وجود آثار ضربه و پیکسل سوخته در آن است. همچنین مدت زمان شارژدهی باتری لپ تاپ نیز بیانگر مدت کارکرد آن می باشد.

خرید لپ تاپ استوک

تست فنی لپ تاپ استوک

در صورتی که می خواهید خرید حضوری از یک فروشگاه فیزیکی را تجربه کنید و یا یک خرید آنلاین دارید و تنها یک هفته مهلت برای تست کامل لپ تاپ دست دوم را دارید، پیشنهاد می کنیم، چک لیست زیر را به همراه نرم افزارهای پیشنهادی آن اجرا کنید. شما می توانید با خیال راحت و اطمینان از سلامت محصولات از خریدلند بهترین انتخاب لپ تاپ استوک ارزان را انجام داده و خرید آنلاین خوبی را تجربه کنید.

  • تست هاردلپ تاپ

از مهمترین علائم خرابی هارد لپ تاپ، صدای دیوانه کننده و کندی غیرمعمول ویندوز است. برای تست هارد، نرم افزار Hard Disk Sentinel Pro یکی از بهترین گزینه ها می باشد و گزینه هایی از جمله درصد سلامت هارد و هشدار و خطاهای مربوطه را به شما نمایش می دهد.

  • تست باتری لپ تاپ

باتری یکی از مهمترین دلایل خرید لپ تاپ به خصوص برای کسانی است که نیاز به کامپیوتر قابل حمل دارند. حتما شارژر لپ تاپ را پیش از اتصال، از لحاظ فیزیکی بررسی کنید تا در قسمتی از سیم آن، قطعی و پارگی روکش کابل وجود نداشته باشد، سپس آن را به دستگاه متصل کنید و از اتصال سریع و بدون قطعی شارژر اطمینان یابید.

زمانیکه باتری به طور کامل شارژ شد، شارژر را جدا کرده و مدت زمان شارژدهی باتری را بسنجید. در صورتیکه باتری لپ تاپ استوک، در مدت کوتاهی تخلیه شد، نشان دهنده معیوب بودن باتری لپ تاپ می باشد. برای تست این بخش پیشنهاد تیم نرم افزاری ما، استفاده از BatteryInfoView و نمایش اطلاعات باتری است.

  • تست صفحه نمایش لپ تاپ

وجود نقطه های ریز و هاله، خط و خش بر روی ال سی دی لپ تاپ، پیکسل سوخته، چشمک زدن، افتادن خط روی تصویر در هنگام باز و بسته کردن درب لپ تاپ و پرش صفحه پس از روشن کردن لپ تاپ و بی رنگ شدن تصویر از عوامل نشان دهنده عدم سلامت صفحه نمایش لپ تاپ کارکرده مورد نظر شما است. پیشنهاد می کنیم با برنامه DFX در چندین رنگ مختلف از وجود عیب و ایراد در صفحه مطلع شوید. تشخیص این هاله در صفحه نمایش های مات و براق کمی متفاوت است.

خرید لپ تاپ استوک ارزان

  • تست رم و گرافیک لپ تاپ

برای تست این دو بخش سخت افزاری، نرم افزار حرفه ای PassMark BurnInTest را به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم. این برنامه علاوه بر رم و گرافیک، سایر بخش های لپ تاپ را نیز به طور همزمان تست کرده و به طور کلی سیستم را زیر فشار می گذارد تا کارایی آن را سنجش کند.

  • تست اتصالات برقی

بسیاری از مشتریان در هنگام خرید، بخش هایی از جمله اتصالات برق، ورودی ها و دستگاه های اتصالی از جمله وای فای و بلوتوث یا HDMI را بررسی نمی کنند. خرابی این بخش ها که عمدتا بخش های متصل به برد لپ تاپ شما هستند، ممکن است در آینده هزینه های زیادی برای شما محتمل شوند. اما کار نکردن یکی از پورت های USB  یا درایو نوری، مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی کند و با هزینه کمی قابل رفع می باشد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خرید لپ تاپ استوک ارزان - گیمفا
خرید لپ تاپ استوک ارزان - گیمفا
خرید لپ تاپ استوک ارزان - گیمفا
خرید لپ تاپ استوک ارزان - گیمفا
خرید لپ تاپ استوک ارزان - گیمفا

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

خرید لپ تاپ استوک ارزان - گیمفا