ویدیوی مقایسهی نسخهی نهایی The Last of Us Part 2 با تریلر آن در E3 2018 به کاهش کیفیت گرافیکی اشاره دارد
تفاوت کیفیت در انیمیشنها، نورپردازی و جزئیات چهرهها نسبت به تریلر E3 2018 به راحتی قابل تشخیص است.
نگاه دوباره به تریلر گیمپلی بازیها قبل از عرضه و مقایسهی نسخهی نهایی با تریلر رونمایی همیشه جذاب و بحث برانگیز است. در برخی عناوین با توجه به محدودیتهای سختافزاری و تکنولوژی، کاهش کیفیت گرافیکی اجتنابناپذیر بوده و تیمهای توسعه دهندهی بازیهایی ویدیویی برای اجرای روان عناوین خود چارهای جز کم کردن جزئیات ندارند. The Last of Us Part 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست. ویدیوی جدید منتشر شده از سوی یک یوتیوبر با نامکاربری ElAnalistaDeBits نسخه نهایی The Last of Us Part 2 را با دموی آن در E3 2018 مقایسه میکند.
برخی از مواردی که به راحتی میتوان از مشاهدهی این ویدیوی مقایسهای فهمید عبارتند از کاهش جزئیات چهرهی دشمنان، عدم به وجود آمدن سایه از منبع نور حجمی و برخورد آن با مدلها و موارد بیشتر. در برخی مکانها نیز اشیاء جا به جا شدهاند. با وجود تمامی این موارد همچنان شاهد یک بازی خارقالعاده از حیث کیفیت گرافیکی هستیم اما کاهش کیفیت نسبت به تریلر E3 2018 به وضوح قابل مشاهده است.
اگرچه The Last of Us Part 2 توانست نظر منتقدین را به خود جلب کند اما به نظر میرسد کاربران زیادی نسبت به روایت این اثر انتقاد داشته و چنین موضوعی باعث شد شاهد امتیاز پایین کاربران به این عنوان باشیم اما همانطور که میبینیم، این اتفاق تاثیری در فروش نداشت و نسخهی دوم این سری یک لانچ بسیار خوب را تجربه کرده است.
عنوان The Last of Us Part II در جمعهی هفتهی گذشته برای پلتفرم پلیاستیشن ۴ عرضه شد. طبق اعداد و آمار، اثر جدید استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) توانست با پشت سر گذاشتن بازی Animal Crossing: New Horizons تبدیل به پرفروشترین بازی زمان انتشار سال ۲۰۲۰ شود.
دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- از کنترلر جدید Xbox با طرح DualSense رونمایی شد
- مهمترین آمار و ارقام صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۴
نظرات
تنها شاهکار سونی :yes:
تا ابد صدر جدول شاهکار ها نه تنها در انحصاری بلکه در تمام بازی ها ودر تمام ادوار uncharted 4 هستش.بی شک
بنظرم چون همینجوریشم بازی پدر دستگاه رو درمیاره ورداشتن گرافیکو اوردن پایین که حداقل بتونه گیمو دستگاه اجرا کنه و احتمال زیاد تو نسل بعدی درست میشه
این ویدیو بیشتر اینو نشون میداد که مکان های بازی و بعضی مورد ها جابجا و عوض شدن و اونجایی که اون بی رحما ریختن دور اون یارو که حلق آویز شده بدلیل خشونت بیش از حد حذف شده و البته خود دراکمن هم گفته بود و دلیل هایی بود که گفته بود مجبور شدیم بعضی از موارد رو توی بازی حذف کنیم این ویدیو هم بیشتر جابجایی و تغییر اشیاء رو نشون میداد فقط تو اون مورد مبارزه با همون یارو هیکلیه که پتک دستشه موافقم باقیش چرت و پرتی بیش نیست حتی جاهایی موارد فینال بهتر هم بودن مثل اونجا اون ماشین ون خیلی طبیعی تر و زیباتر طراحی شده بود و جاهای دیگه ای هم بودن
اینکه بگی گرافیک کم شده بیخوده چون توی خود بازی با کیفیت بلوری عالی که بازی کنی کیفیت واقعی مشخصه نه این ویدیوها که فیلمبرداری شده از صفحه در حال بازی و با کیفیت های عادی هستن
اینم یک اسکرین شات از گیمپلی بازی تازه ۴k هم نیستش یعنی
up-00.com/i/00181/vhyhuoq21iry.jpg
اینم لینک اسکرین شات جزئیات چهره و گرافیک واقعی از خود بازی
up-00.com/i/00181/3fkyy78cam6o.jpg
توی هر دموی بازی یه باگ وجود داره ، شخصیت بازی جابجا میشه یا تغییرات ناگهانی توی صحنه
“این ویدیو بیشتر اینو نشون میداد که مکان های بازی و بعضی مورد ها جابجا و عوض شدن”
عکس تیتر مطلب گویای همه چیز هست
ویدئو رو تو لحظه ۱:۳۴ ببینید کاملا یک نسل اختلاف گرافیکی وجود داره
اینم بدونید که گرافیک کات سین ها با گرافیک گیم پلی فرق داره و یه جورایی میشه گفت از پیش رندر شده است(تکنیک خاصی داره)
یعنی بقیشون شاهکار نیستن؟
داداش شما تاحالا اسم بلادبورن ، متال گیر ۴ ، دیمونز سولز را شنیدی؟
:laugh:
اینم زده رو دسته ubisoft که!!!!
همینکه این بازی رو ps4 اجرا شده کار بزرگیه و گرافیک نهایی رو میتونین تو ps5 ببینین
دوستان پیج گیمینگ جدید ما رو فالو کنید
games.universe9
به شدت دانگرید شده…
مال e3 خیلی پویاتره مثل اون کلاغا..
انیمیشنا e3 خیلی بهترن مثلا جاخالی دادن الی تو e3 تبر یارو به دیوار میخوره دمیج داره ولی نسخه نهایی نه.مال e3 فریمش رو ۶۰ هست نسخه نهایی رو ۳۰…
شارپ نس رنگا و دیتیلز ها بسیار مال e3 بهتره و ..
از سونی بعد بود دانگرید گرافیک و انیمیشن..
دقت کردم امیدوارم بیاحترامی نباشه ولی بیسوادترین فرد سایتی بعد اون دوست عزیز گلدبرگ :laugh: و علمایی که بعد گوتی GOW غیب شدن
دادش منطق و سواد رو فراموش کردید اول این که ویدئو فریم ندارد که اندازه گرفتی که ۳۰ یا ۶۰
بازی باید real time باشه که نرخ فریم رو اندازه گرفت
بازی در برخی موارد افت و رشد داشته
وقتی یه بازی رو بعد از چند سال عرضه میکنن مخصوصاً انحصاری نباید اینقدر باگ داشته باشه ، توی تموم دموهاش یکی داشت حتی آپدیت کردم ولی تغییری حاصل نشد
سونی به جز شاهکار چیز دیگه ای نساخته و نخواهد ساخت….این رو من نمیگم سابقش میگه
تغییرات داشته ولی نیازی به این همه سخت گیری نیست تو اکثر بازی ها این اتفاقات میفته چیز عجیبی نیست
فقط من تفاوتی نمی بینم؟
:laugh:
عکس پروفایلم گویای همه چیز هست :rotfl:
به وضوح تفاوت داره. شما اول ویدئو رو ببینید لطفا. کاملا هم توضیح داده تو هر صحنه چه چیز هایی دانگرید شدن. نسخه نهایی بازی شاهکاره. ولی تریلر خیلی زیبا تر بود برای همین ملت زیادی هایپ شدن. البته که برای کنسول نسل بعد همه چیز ایده آل خواهد بود.
matinbaniasadi_orginal@
نباید که همجا تعصب داشت.. دیگه هر کی این ویدیو رو ببینه راحت میتونه تشخیص بده بازی افت گرافیکی داشته!!
البته نه زیاد.. خیلی کم!!!
تفاوت هست اما نه اونقدرا، بیشتر تو نور پردازی بازی تفاوت قابل احساسه ولی بازم با این حال بدون شک جزو بهترین گرافیک های حال حاضر در بین بازی این نسله :yes: :yes:
داداش من خودم از طرفدارای بازیم و همین امروز با اجازت بازی رو تموم کردم 🙂 :-))
تو همه پستا هم دارم میگم از بهترین تجربه هام بوده، گرافیک بازی رو بار ها گفتم دانگرید نشده ولی حتی اگر فرض بگیریم که یه مقداری هم این مورد شامل حال بازی شده باشه بازم وقتی من بر میگردم نگاه میکنم گرافیک اون چیزی که خودم تجربه کردم میگم مگه یه همچین گرافیک خفنی رو به جز چند تا بازی معدود تو هیچ بازی دیگه ای میشه پیدا کرد؟؟ یه سری جزئیات هم داره که اصلا منحصر به فرده تو بازی و تو بازی های دیگه ابدا پیدا نمیشه، بله لست برای منم شاهکاره، به درست میفرمایین بازی در هر درجه سختی به همون میزان هوش مصنوعی به طور کاملا چشمگیری افزایش پیدا میکنه و یه سری از کارایی که برای مبارزات یا مخفی کاری در طول بازی روی درجه سختی پایین به راحتی انجام میدیم عملا تو درجه سختی بالا انجامشون بسیار سخت تر میشه :yes: :yes:
اتفاقا هوش مصنوعی بازی یکی از نکات مثبت بازیه و حسابی منو تحت تاثیر خودش قرار داد، ببینم داداش بعضیا کلا آمادن تا از بهترین موارد بازی هم خارج از بحث داستان که کاملا سلیقه ای هست، ایراد بگیرن و اینا رو نباید جدی گرفت زیاد :yes: :yes:
موفق باشی
لطفا تعصب را کنار بذار
ههههه
این ویدیو هم به عشق الکتروپاپ که با یکی از فیک هاش داشت خودزنی میکرد واسه پوشش این خبر.
پ.ن:همچنان قویترین انیمیشن های نسل رو داره.
عشقم کم حرف بی خود بزن
من ۳-۴ ماه پیش گفتم دانگرید شده
سونی یل طولانی در دانگرید بازی هاش داره
Killzone 2
Uncharted 4
Spider-Man
The Last of Us 2
فقط اونی ک تو پست قبلی گفته بود گرافیکش پیشرفت کرده :rotfl:
Killzone 2 پیشرفت چشم گیری داشت افت نکرد مقایسه آن هم در YouTube است خداوند این ها رو منطق بده ?:-) ?:-)
رد دد پشمه؟ سایبر و الدن رینگ که نیومدن پشمن؟
یا خدا رددد گرافیک داشت ؟؟؟؟؟ :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
دقیقا کجای الدن رینگ که نیومده رو داری میگی پشم نی؟؟ الدن رینگ اصن این وسط چی میگه ؟
سر ساقیت سلامت
داداش رد دد خداوکیلی گرافیک خیلی بالایی داشت 😐 😐
بهترین گرافیک یک بازی جهان باز با توجه به وسعت نقشه و فیزیک بی نقص رو داشت :-)) :-))
نه اصلا نمیشه بگیم گرافیک Reddead عالیه
گرافیک هنری بسیار بالایی داشت!!
وگرنه اصلا گرافیک فنی خوبی نداشت من نمیدونم چجوری میگین خوبه تکسچرا به وضع بسیار بدی فلته و کیفیت پایینه ک انگار داری رو کاغذ راه میری ! وگرنه انیمیشن کرکتر آرتور و اسبش و نورپردازی بازی سطح پرفکت و عالی قرار داده نسخههای کنسولی مخصوصا باز PC بهتره انیمیشن چهرهها هم زیاد چنگی به دل نمیزنه نه اینکه بد باشه ولی عالی هم نیست اینم میگم گرافیک چیز مهمی نیست دوستان فک کنن دارم رددد رو میکوبم Rd یکی از بازیهاییه ک هیچوقت از کنسول پاکش نمیکنم با اینکه حجم بالایی هم داره
😐 تو اصلا گرافیک رد دد ۲ رو دیدی اخه ؟؟ نه چون نتونستی فریم خوبی روی کنسولت بگیری اگر روی ایکس باکس میدیدی میفهمیدی کیفیتش چقدره گرچه روی پی سی هم فراتر از تمام بازی های عصر حاضره ضمن اینکه جهان بازم هست !! نه یک بازی خطی که راحت میتونن گرافیکش رو ببرن بالا !!
:laugh: :laugh: :rotfl:
داداش موضوع اینه که حتی وقتی گرافیکشو با بازی های جهان باز دیگه هم مقایسه کنیم بازم گرافیک بالایی نداره حتی روی اکس باکس وان اکس .
الدن همه کارست.جوووون تو فق بیا تا با هم عشق بازی کنیم الدن جونمممممم :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic:
ببینید این بازی چیه که این همه جنجال بپا کرده که یسریا بیان اینجا عقده هاشون رو تخلیه کنن
جزء ۵ بازی پرفروش سونی
رکورد بیشترین پیش خرید در بین بازی ها(از گاد و اسپایدر هم بیشتر)
متا ۹۵ – اوپن متا ۹۸
بازی سنتر هم به بازی ۱۰ از ۱۰ داد که نمره ش توی متا ثبت شد
سایتای فارسی بهش نمره کامل دادن
IGN 10 از ۱۰
جنجالی ترین بازی تاریخ
پربحث ترین بازی تاریخ
دارک ترین و عمیق ترین داستان
بهترین گرافیک در نسل ۸ و استفاده از تمام توان نسل ۸
نداشتن هیچ نوع لودینگی در بازی
گان پلی واقعی و مبارزات تن به تن حرفه ای و چالش برانگیز
فرار سازندگان سی دی پراجکت در روز انتشار بازی لست ۲ بهانه تاخیر زدن بازی
این بازی گوتی بشه نهایتش مشتی میشه تو دهن هیترا
دقیقا از وقتی نمرات ده و ده و ده و باز هم ده بازی رو دیدم و بعدش ایرادات داستانی رو گذاشتم کنارش
مدام ذهنم مشغوله اینه که
نکنه من مشکل ذهنی دارم
نکنه منتقدا پول گرفتن
نه حتما من سطح توقعات بالایی ندارم
بازی ایراد داره یا من؟
یوزر اسکور خرابه یا متا مغرضانه بالاست؟
و نهایتا نتیجه گرفتم نمیشه گفت بازی سلیقه ایه
سلیقه این نیست بیایم
اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آخر رد دد بیخیال انتقام ارتور بشیم
اینا حماقته
ظاهرا منتقدا هم این حماقت رو دوست داشتند
ولی من مخاطب خوشم نیومده
بدون هیچ لودینگی؟…..پلی۵ داری یا مارو ایستگاه کردی…..
خیر شما هیچ اطلاعی نداری
جز ورود به بازی
بازی هیچ لودینگی نداره
بلی بلی بلی…..
خب دکتر کجای بازی لودینگ داره اگ منظورت اون قسمتاییه که فلش بک میزنه یا میریم چپتر بعد اونا لودینگ نی :rotfl:
بلی بلی بلی……
:laugh: :laugh: :laugh:
حاوی اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
.
این رو جای دیگه هم نوشتم بازم می گم من کاری به متا و یوزر ندارم به سونی و تمام طرفدارانش و طرفدارای لست یا ناتی داگ تبریک میگم بازی هم هم از لحاظ گرافیکی هم موسیقی عالی هست حتی اگر به واسطه سخت افزار ضعیف دانگرید شده باشه و چیزی که الآن میگم نظر شخصیم هست و اینکه این بازی رو انجام ندادم پولش رو نداشتم از روی ویدئو ها و سخن بقیه میگم من به خاطر لست ۱ ps4 خریدم قبلش ۳۶۰ داشتم درک نمیکنم چطور تونستن این هم سال افتخار به زیباترین پایان توی بازیها رو زیر سوال ببرند یعنی با کشتن جوئل و اینکه نشون بدن تصمیمش توی نجات جان الی اشتباه بوده اونم به این صورت لااقل میتونستن این مرگ رو قهرمانانه نشون بدن یا تو بغل الی میمرد نه اینقدر ضایع شخصیت های منفور بازیها هم انقدر بد نمیمیرند لست ۱ تنها یک قهرمان داشت اونم جوئل بود انگار تنها آدم بد توی لست ۲ هم تنها جوئل بود اصلا کاری ندارم اون رابطه عاشقانه پدر دختری رو با یک رابطه مریض عوض کردند اصلا کاری ندارم اون لطافت توی خشونت لست ۱ رو با خشونت خالص عوض کردند فقط نویسنده بگه چرا این همه آدم بیگناه رو باید بکشی که آخر سر ابی رو ببخشی بتمن توی زیر روپوش قرمز در جواب رابین که میگه چرا جوکر زنده هست اون منو از تو گرفت میگه من نمیتونم شبیه اون باشم رو درک میکنم اما الی رو نه اونم نه بعد از اینهمه کشت و کشتار و وقتی بخوای دوباره این بازی رو بکنی چطور میشه آدمها رو کشت وقتی که میدونی در نهایت ابی بخشیده میشه
احمقانه اونجاست که سازنده میخواد قاتل جوئل رو خوب و ناز نشون بوده
اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کاری که ابی میکنه نجات بقیه،بازی با سگ ها،شیرین کاری،بازی با تیر و کمان و … است
کاری که الی میکنه کشتن یه زن حامله و دست از انتقام نکشیدن
سازنده عملا سعی میکنه قاتل جوئل رو خوب نشون بده و مخاطب رو جذبش کنه در کنارش الی رو خیلی جاها حال به هم زن جلوه بده
اینقدر جوئل شخصیت بدی بود که قاتلش باید اینقدر ستایش بشه؟؟؟
انگیزه های شخصیت ها هم درک نمیشه واسه من
ابی چرا الی و دینا رو نمیکشه تا انتقام خون دوستاش رو بگیره.اخه اون نگاه Lev چی داخلش بود مگه؟
الی چرا ابی رو نمیکشه تا انتقام جوئل رو بگیره؟مگه اون فلش بک چی داشت؟
این احمقا که رفتن جوئل رو بکشند چرا شاهدان این اتفاق هم حذف نمی کنند تا خطری بعد این واسشون درست نشه؟
الی اگه هدفش انتقام گیریه یه تیر به ابی بزنه وقتی دستاش بسته است.چرا میارتش پایین؟تازه بازم به زور حریفش شد ولی بازم ولش کرد گفت برو.
پوچ . بی ارزش . بی هدف
تنها واژه های مناسب جهت توصیف این روند داستانی.
فقط جوئل مرد
جکسون خراب شد
تامی اسیب دید
الی تنها شد
انگشتش رو از دست داد
توانایی زدن گیتار رو از دست داد
دینا ترکش کرد
و قاتل اصلی و مسبب همه اینا قسر در رفت
یادتون باشه هر پایان غمگینی شاهکار نیست
هر حرکت خاصی هم شجاعت نیست، خیلی هاش احمقانه است
RIP Joel
داداش دقیقا اول جملت اسپول کردی
جوئل شخصیت بد نبود
ولی ابدا شخصیت خوبی هم نبود
مثل باقی شخصیتا
یکی از دلایل خاص بودن بازی تلو ،هیچکس شخصیت خوبی نیست همینطور شخصیت بدی هم نیست :laugh:
یه فیلم تو این مایهها دیدم هرچند در مقایسه با تلو هیچ هیچه سبکن هم بهم نمیخورن ولی SAVAGES واسه سال ۲۰۱۲ دلتورو هم بازی کرده همه کرکترا بد و بدترن
اسپویل جزئی
این نتیجهای هستش که شما الان میگیری متین جان. والا توی نسخه اول کسی حتی توی خوابشم نمیگفت جوئل شخصیت بدیه! میدونید چرا من اینا رو اینجا میگم؟ چون توی گیمفا نویسنده و کاربر غریبه نیستند و کاربر رعیت نیست. من همونطور که برای دوستام توضیح میدم، برای شما هم توضیح میدم.
ببینید، نسخه اول کلاً با یک اصول دیگه ساخته شدند. دیگه اینو خودِ دراکمن هم گفته که فرق دارن با هم. مشکل بزرگ بازی اینه که توی نسخه اول، هیچ نشانه یا رفتار ضدارزشی از جوئل نمیبینی شما. هانترها و حتی فایرفلایز هم وحشتناک و ضد همه. «شما فقط به قیافه همین دکتر مهربون نسخه دوم نگاه کن توی نسخه اول!! میگرخی اصلا!!!». نسخه اول خیلی بر حس همراهی بین جوئل و الی تاکید داره. کاملاً موفق میشه تا یک جوئل و الی بسیار بلندمقام و بزرگ و محبوب بسازه. حالا توی نسخه دوم همه این «ارزش ها و ضدارزشها» نابود میشن! به این میگن تناقض! تازه شخصیت های جدید هم بمانند! اصلاً نمیشه برابر دونست شخصیت های جدیدی که تازه با اون سکانس نابود کردند همه چی رو شما برابر بدونی با یک بازی کامل، یک بازی کامل که انگار کلاً شخصیت هاش طور دیگه بودند. دلیل همه این ها همینه. من نمیدونم توی ذهن دراکمن و تیمش چی میگذشته.
اقای غزالی سلام خسته نباشی برادر من بازی دوم رو انجام ندادم و فقط می خوام در مورد شخصیت جوئل در نسخهی اول یه نکته رو از نظر خودم البته بگم. شخصیت جوئل در لست او اس ۱ رو به شخصه شخصیت خوب (مثبت) نمی دونم بلکه شخصیتی میدونم که برای بقای خودش و الی دست به هر کاری میزنه شاید قهرمان داستان خودش باشه ولی به غیر از رابطهاش با اطرافیان نزدیک به هیچ عنوان نشانی از خوب بودن این شخصیت دیده نمیشه و در بهترین حالت خاکستریه گرچه حتی به یک شخصیت بد نزدیک تره چون شما انتظار داری دست به هر کاری بزنه و در پایان لست ۱ هم مشاهده کردیم که برای بقای خودش و الی دست به هر کاری زد اگرچه نیاز بود این کار رو بکنه ولی ترسی از قتل عام هم نداشت. کشتن دکترها در پایان نسخهی اول خود یک ضد ارزش به حساب میاد اونا فقط مسئولیتی که بهشون داده شده بود رو انجام میدادن و به وضوح خودخواهی این شخصیت رو نشون میده. شخصیت که فقط با اطرافیان خودش رابطهی دوستان و فداکاری برقرار میکنه تبدیل به قهرمان داستان خودش میشه نه قهرمان کلی. به نظر من که البته هنوز بازی دوم رو تجربه نکردم و با توجه به شنیده ها. چنین داستانی (با توجه به اسپویل ها) به شدت منطقیه اما چون طرفداران خاطراتی دارن با این شخصیت ممکنه بعضی اتفاقات رو نتونن هضم کنن/ به علاوهی این که اگر در پلات داستانی نسخه اول دقت بشه میبینیم جوئل شخصیت محبوب ما هستش چون رابطهی احساسی عمیقی با الی برقرار شده وگرنه از دید کلی و با نگاه از بیرون میتونیم ببینیم خیلی کارهای غیر ارزشی انجام داده. اما باز هم دوست ندارم قضاوت کنم بازی نکرده اما نظرم در مورد نسخهی اول و شخصیت جوئل در بازی اول توضیح دادم.
شاید من اشتباه می کنم ولی شما دارید شخصیت جول رو خوب معرفی می کنید؟
اسپویل
.
.
.
.
.
.
شخصیتی که کل دنیا رو بخاطر یک دختر به کام مرگ کشوند؟
اونی که تو طول بازی هزاران شخصیتو بخاطر رسوندن الی از شرق به غرب کشت؟
بنظرتون این شخصیت مثبته؟
حتی به شخصیت منفی هم نزدیکتره تا مثبت(ولی متفی هم نیست)
ایا بنظرتون بخاطر این کارها نباید تقاص پس میداد؟
نظرت کاملاً متینه مثل اسم قشنگت متین جان. نفس کارهای جوئل، یعنی خودشون کلی جای فکر دارن. به طور جداگانه واقعاً میشه فکر کرد بهش.
مرسی بابت لطفی که به من دارید
بله قطعا همینطوره
اتفاقا جوئل شخصیتی خاکستری داره واسه سلامتی و امنیت الی حاضر شد همشونو بکشه و حتی به خود الی هم دروغ بگه چون الی رو مثل بچش میدونست و اجازه نداد کشته بشه این شخصیت قهرمان یا مثبتی نیست این یه شخصیت مثبت برای گیمراست و دنیای خود الی و جوئل ،و برادرش و خانوادهای ک تو جکسون داره هیچکدوممونم مشکلی با این اتفاقی که افتاد نداریم …
ولی تلو ۲ همهچی رو کاملتر نشون میده بازی در اصل دوتا سناریو تا جایی که تا وسطای بازی همرو میگیریم میکشیم و اصلا حس بدی بهمون دست نمیده و نیمه دوم کل داستان رو از یه زاویه دیگه نشون میده هرکسی که ما میکشیم هم خانوادهای داره و ممکنه بیاد و تلافی کنه خیلی و ممکنه با اینکه شاید ما بلاهای بدتری سرش بیاریم ولی بازم مثل ما بیرحم نباشه نمیدونم پلی دادی یا نه ولی اگ الی جای ابی بود اولین بار که دوتایی باهم مبارزه کردن یه اتفاق دگیی میوفتاد . چیز پیچیدهای نیست خیلی بازتر و واقعبینانه تر روایت شده اتفاقا
نظر شما کاملاً متینه. در اینکه کارهای جوئل جای فکر دارند واقعاً شکی نیست.
الان که چی بازیو اسپویل کردی بعد تگ اسپویل میزاری؟کسی که بازیو بازی نکرده و دوس داره چرا باید با حرف ادمایی مث تو بازی براش اسپویل بشه؟برو بشین کالاف دیوتی بازی کن چرا هرجا اسم انحصاریای سونی میاد دنبال ایراد گرفتنی حالا خوبه کالاف دیوتی نزدیک چندین ساله داره شیر دوشی میکنه و عمرا بتونه یه بازی مث لست بسازه چرا ازوانحصاریای مایکرو که معمولا ۶۰و۷۰میگیرن ایراد نمیگیری بعد میای به یه بازی با ۵۳تا نمره کانل ایراد میگیری کی میخای قبول کنی مایکرو این نسل در برابر سونی هیچ بود؟پارسالم راجب دث استرندینگ داستان بافتی اخرش goty شد بشین کالا دیوتی ۱۸بازی کن…تایید لدفن
https://gamefa.com/650359/the-last-of-us-hbo-series-producer-weighs-in-on-sequel/
تو این پست گفتم دانگرید شده :rotfl:
گل پسرها نه گفتم دانگرید شده اونم چ دانگریدی
اینم خبر رسمیش
تازه من تریلر رو با کیفیت ۱۰۸۰p رو موبایل دیدم شماها ک ۲K رو تلویزیون بازی می کنید نفهمیدید یا نخواستید بفهمید؟
امان از تعصب
نتیجه۱۵ سال فورزا بازی کردن :rotfl:
البته اگر از همون اول که ۳۶۰ اومد خریده باشیش که شک دارم :rotfl:
نتیجه حسرت ۱۵ سال فورتزا بازی نکردن و تماشا استریم ها
دمت گرم :laugh: :laugh: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
تو کف فورزام اصلا 😥
نه عزیزم سن تو لااقل از چیزی که توی پروفایل تو تلگرام دیدم و طرز لباس پوشیدنت همین لست اف اس بهت میخوره 😀
تلگرام؟
لباسم؟
فک کنم جای دیگه ای پرسیدی و جواب دادم اون من نیستم
هرچقدر بخوای میتونی کتمان کنی ولی من تمییز میدونم کی هستی و چند سالته :-))
تو گفتی نه من نیستمم کسی باور نمیکنه بیا تلگرام رو در رو حرف بزنیم ببینم واقعا میتونی بحث کنی !! ای دی تو بزار
این کیه پس متین ؟؟؟
http://uupload.ir/files/r0a6_photo_2020-06-23_01-11-29.jpg
http://uupload.ir/files/666_photo_2020-06-23_01-11-23.jpg
دوستِ عزیز همه بیادبی رو بلدن هنر اینه که حرفهامون رو بدونِ بیادبی بهم بزنیم.همین الان طوری میتونم بهت تیکه بندازم که چند ساعت ذهنت درگیر باشه واسه جواب دادن پس ادب رو رعایت کن.
ببین عزیزم من با یک بچه که سنش نصفم هم نیست بحث نمیکنم وقتی حرفی بگه جوابشو میدم فکرم نکن از احدی ترس دارم و اونقدری بیخیالم که حرف هیچکس رو به خودم نمیگیرم همه داغ کردن و فشار اومده به کاربرا جنبه ندارن … آب که از سر بگذرد ! دیگه هیچی نمیتونه ناراحتت کنه توهم بیخودی کسی رو نترسون
مگه من واسه ترسوندن شما نظر دادم؟مثال زدم نه بیشتر و نه کمتر.اینجا اکثرا هیترها داغ کردن.
اینا همش شوخیه … نه عصبانیت داره نه داغ کردن دوتا میگی دوتا میشنوی ولی همش شوخیه …. دعوا نمیخوایم راه بندازیم که من میام دوتا کامنت میزارم میخندم ۲ نفر جوابمو میدن باور کن بیشتر خندم میگیره تا عصبی بشم به عنوان یک سرگرمی شده …
حسرت :rotfl:
انصافا الان باید برین فرمول یک شرکت کنین انقد فورزا زدین این نسل فک کنم فقط فورزا داره ایکس باکس:)
حداقل فورزا دانگرید نشده
دانگرید نمیخواد :no:
:laugh:
داداش قراره با چشم بدون تعصب ببینی نه که بزاری تعصب جلوتو بگیره
اگه گیریم تو دنیای ایدآل تو دانگرید شده باشه هنوزم:
بهترین جلوه های بصری نسل هشت
بهترین و بیشترین و واقع گرایی ترین انیمیشن کارکترها که حتی میمیک صورت و رگ خون چشمشونم تو بازی بصورت واقع گرایانه شبیه سازی شده
حالا برو گرافیک این بازی رو با تریلر cgi هیلو اینفینیت مقایسه کن
تمام کامنتای این پستو با دقت بخونید
منظورم کامنتای این پست
https://gamefa.com/650359/the-last-of-us-hbo-series-producer-weighs-in-on-sequel/
درباره ویدیو نظرم اینه که دانگریدی هم اگر رخ داده چشم گیر نیست.من که خیلی کاهش چشم گیری ندیدم.
ولی درباره بازی
چرا باید حجم عضله ابی اینقدر زیاد باشه؟
خیلی زننده بود واسه من
حالم بهم خورد از این همه عضله
کریتوس توی گاد سه و مارکوس فینیکس توی سری گیرز اینقدر پشت بازو نداشتند که این داره
تریلر پاریس با نسخه نهایی رو مقایسه کنید
چقدر توی مراحل ساخت به ابی عضله اضافه کردن
شخصیت اشغالی مثل ابی خلق کردن
اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
توی چند ساعت اول بازی،ابی جوئل را به شکل غیر منطقی و به دور از واقعیتی میکشه،اون هم با چوب گلف و در یه سکانس منزجر کننده که چند نفر جوئل را دوره کردن و حال ادم رو از بازی به هم میزنه
حالا تا اینجا فرض می کنیم که مشکلی نیست چون از این بدتر هم دیدیم قبلا
مشکل اونجاست که بعدش باید ابی رو در ادامه کنترل کنید که یعنی سازنده به زور میخواد بهت بقبولونه که باید عاشق این کاراکتر باشی،همینی که جوئل رو اون طوری کشته
و در پایان هم الی، ابی را میبخشه که اوج پوچ بودن و بی مفهوم بودن بازی و بی ارزش بودن پلات بازی رو نشون میده
واقعا این ارزش ۱۰ داشت؟؟؟؟؟؟
کلی هم ایراد میشه از داستان بازی گرفت که نمیخوام دوباره تکرار کنم
توی پست ratchat and clanc بعضی ها رو اشاره کردم
ناامید کننده اونجاست که زومجی و بازی سنتر هم به بازی ده میدن تا فنای سونی و تلو روی سرشون خراب نشن
اخرین امیدم به گیمفاست که یه نقد منصفانه داشته باشه
:yes:
شاید این نکته منفی ای حساب بشه ولی بازم نمیشه از کیفیت گرافیکی فوق العاده بازی گذشت. یکی از بهتریناس بدون شک:yes:
بابا لست رو ول کنین برین یوتیوب
ایکس باکس تریلر جدید کراس فایر ایکس روی صفحه یوتیوب گذاشته برین ببینیدش
لامصب کَفتون میبره
من موندم رمدی قراره چی بسازه از قسمت داستانیش
جالب تر از این، اینکه ۸۵ درصد از PS فن ها هنوز این و بازی نکردن ولی میان کور کورانه نظر میدن خیلی جالبه
اصلا ما کوریم و درحال پلی دادن لست آنچارتد و دیز گان و اسپایدی بلاد بورن و هورایزونیم و.شما ها هم با چشم بصیرت کاپ هد و فورزا و چرخ گوشت های جنگ و کک داون و دلفین خشکی زی بازی کنید تا رستگار شوید
و ۱۰۰ درصد ایکس باکس فنا و پی سی فنا این بازی رو بازی نکردن و کورکورانه نظر میدن خیلی جالبه
جالبتر از اون اکس فنا و پی سی فنا هستن که کلا دو دیقه والکترو دیدن از شدت جای خالی بازی رو میکوبن
#you chouldnt stop this
کاملا از انگلیسی صحبت کردنت مشهوده که چقدر حالیته عزیزم
You Couldnt Stop This رو اینطوری مینویسن ولی با توجه به دانگرید و یوزر اسکوری که الان میبینم
it stoped itself :laugh:
الان تو که داری اونو مسخره میکنی خودت انگلیسی حالیته؟
درستش you couldn’t stop this ه.
گذشته ی stop هم میشه stopped نه stoped
با همین سواد پربارت میری خبرای انگلیسی رو میخونی و تفسیر میکنی؟ :-))))))))))
شما اکس باکس فنا انگار یادتون رفته که نسل ۸ چقدر پر شکوه بوده براتون:-)))))
من خب هی میگم دانگرید داشته هی بگید نه نسخه قبلی هم همینطور بود اینم همین وضعیت شد….بازم گرافیکش خوبه ولی این یوبی سافت بازیا رو در نیارید….
این هیترا انقد بازی های یوبی رو بازی کردن که انقد ریز بین شدن.باید برن قسمت سانسور فیلم های صدا و سیما :rotfl: انقد کاپ هد هم بازی نکنید :rotfl:
ریزبین….؟لازم به ریز بینی نیست مشخصه قبلا میگفتیم کسی باور نمیکرد الان که ویدیوش رو گذاشتن زبونتون بریده شده ولی خب مشکلی نیست….بعدشم کاپ هد بازی خوبیه انحصاری مایکی نیست موندم چجوری هنوزم اینو انحصاری فرض میکنید….ولی جدا از اینا از یه بازی بی ارزش نام ببر این که خیلی بازی خوبیه….
درسته چون فرق یک بازی اشغال رو با یک بازی ناب کاملا میفهمیم هرچی بهمون بدن قبول نمیکنیم 🙂
:rotfl: نمیری واسه هورایزون
تازه بعضی ها می گفتن گرافیک پیشرفتم کرده :idk:
افت گرافیک ب کنار گیم پلی مثل تریلر E3 2018 سینمایی نیست، جزئیات چهره NPC ها، کیفیت انیمیشن ها و… افت محسوسی داشته
تابلو بود تریلر E3 2018 سی جی آی بوده و دانگریدی دیگر در کارنامه سونی ثبت شد
اخه چرا انقدر دنبال تخریب بازیه مورد علاقه دیگرانی مطمن باش ریمسترش روی ps5 همونجور هست که تو تریلر E3 بود
اصلا NPCهای کرک داون ۳ یه وضعی بود :rotfl: شاهکار به تمام معنا بود.کمک کنید که دارم یه تنه جواب این هیترارو میدم :rotfl:
سلام خدمت دوستان عزیز،عنوان لست ۲ از لحاظ شوتینگ و گرافیک و شخصی سازی و کرفتینگ و هوش مصنوعی و خیلی موارد در کیفیت بالایی برخوردار است و هرکس بخواهد آن را زیر سوال ببرد،بلاشک در اشتباه است.
در مورد این عنوان خبر کاملا مشخص است شما یکبار دیگر تریلر گیمپلی ۲۰۱۸ رو ببین و دمو اواخر ۲۰۱۹ رو مشاهده کن کامل مشخصه.ولی بازی در زمان عرضه پیشرفت های خیلی زیادی کرد.این اندک تفاوت هم با پورتش برای ps5 رفع میشود.
موضوع داستان آن بود که اختلاف بوجود آورد و بنده از لحاظ عقیدتی با آن به مشکل خوردم با اینکه نسخه اول یکی از بهترین تجربه های خودم بود.موفق باشید. :yes: :yes: :yes:
در ادامه نظرم،
اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
همچین چیزهایی در نسخه اول وجود داشت.مثلا قبل از انتشار نسخه اول هوش های مصنوعی وقتی سلاح سرد داشتند،و وقتی جول با سلاح گرم باهاشون مبارزه میکرد،اولی که میومد کشته میشد،بعدی ها قایم میشدند تا متتظر فرصت مناسب باشند.ولی در نسخه اصلی همچین چیزی شاهدش نبودیم و تک تک میومدند جلو برای مبارزه.ولی با این حال صادق باشیم هنوز هم جزء یکی از بهترین گرافیک ها و گیم پلی و شوتینگ رو دارا هست.و جزئیات بازی عالی هستش شک نکنید.و این موضوع به هیچ وجه قابل انکار نیست. :yes: :yes: :yes: :yes:
فقط یوبیسافت و سی دی پراجکت دانگرید کنند خار داره و نمره کم میشه اما بعضی استودیوها یه هاله نورانی دورشونه و تمام خطاهاشون بی اهمیت!!
البته گرافیک بازی با اینکه دانگرید شده اما باز هم از بهترین های این نسله و من که بازی رو تموم کردم افت فریم هم ندیدم.
یوبی خب اصلا سطح دانگریدش یه لول دیگه ایه….سی دی پراجکت هم خب تابلو بود ولی چیزی کم نکردن چون بازی نیومده….
تو بررسی دیجیتال فاندری افت فریم داره حتی روی پرو که تازه ۴k هم نیست. نکنه شما ps5 داری که افت فریم نداشت
اینکه مشخص بود نسبت به e3 کم تر شده گرافیک تکسچر و چیزا دیگه..ولی بازم جز بهترین گرافیکا نسل هست کنار ردد۲ سایبر هیلو
بازی خوبیه ،ولی هنوزم پر گرافیک ترین بازیه این نسل رد دد دو هست ،امیدوارم ناتی داگ روی کیفیت لباس های بازیش بیشتر کار کنه ،کیفیت لباس با کیفیت طراحی صورت مطابقت نداره ،در آخر امیدوارم طرفدارهای این بازی ازش لذت ببرند
@djma
میدونم بدور از تعصب نظر میدی. حرف درسته من هم رد دد رو این نسل پلی دادم هم تلو و خب آره گرافیک فنی و هنری رد دد ی مقداری بهتره اما هنوز ۳ تا شاهکار دیگ در راهند سایر و گوست و الدن رینگ هرکدوم از اینا میتونن گرافیک بهتری نسب به رد دد داشته باشند. :yes:
آره بازیه خوبیه. ولی خب به گروه خونیه شما نمیخوره و درحد و اندازه کک دان ۳ نمیشه
مورد دیگری که وجود داشت برای ادامه داستان پتانسیل های زیادی وجود داشت،که نیل بدترین رو انتخاب کرد.کسایی که رفتند به بازی ۰ دادند،خیلی اشتباه کردند نباید زیر ۸ میدادند.تا نیل رو متوجه اشتباهش کنند.
اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
این بازی الی و جول اون شخصیت هایی که ما میشناختیم،نبودند و تصمیمات اشتباه و احمقانه مبگرفتند.شخصیت پردازی درست خودشون رو از دست دادند.پایان بازی بسیار بد بود بعد از این همه کشت و کشتار همچین پایانی واقعا بد بود.ناتی داگ برای ادامه بازی بدترین داستان رو پیش کشیدند.این هم حاصل دریافت های خودم بود و هم نظر یکی از دوستان.
اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
این مثال رو یادم رفت بگم.مثلا اعتماد جول و تامی به ابی که کاری بس احمقانه است.تامی و جولی در نسخه اول انقدر محتاط بودند به اشاره ابی که میگه بیایید یه کلبه دارم نشونتون بدم.یا الی این همه رو میکشه تا به ابی برسه.و همچین چیزی که پایان شاهدش بودیم.خلاصه این خوب نبود.
“به اشاره ابی که میگه بیایید یه کلبه دارم نشونتون بدم”
مثل این میمونه که بگی یه طوطی دارم روپایی میزنه یا ماهی دارم پرواز میکنه….این خوب بود….
یا دلفین دارم میرقصه :rotfl:
دقیقا منظورم همین بود. 😀
از دست شما 🙂
با وجود اینکه برای لست احترام زیادی قائلم اما این فریبکاری رو از روی سیاستهای سونی میبینم
ای کاش از همون روز اول همین گرافیک معمول رو میزاشتن بهتر بود تا الان که ضایع شده
متاسفانه دوباره یه کیلزون دیگه رو مشاهده کردیم
حالا باید منتظر بود و دید گرافیک گوست چجور میشه
شما منتظر جولای باش :rotfl: کوک دون ۴ قراره بترکونه
سازنده کرک داون داره برا ps5 انحصاری میسازه
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
اینو از کجا آوردی :rotfl:
Sackboy a big adventure بازی انحصاری سازنده کرک داون برای ps5
مدرک :rotfl:
Sackboy که انحصاری پی اس ۵ هست و واقعا هم زیباست مال sumo digital هست ، همون استودیوی سازنده کرک داون دوست عزیز ؛ قبل از اینکه حرفی بزنی تحقیق کن :no:
خب من crackdown رو ترول کردم که ماکرو سرمایه ای نجومی روش گزاشت و آخرش شد اون.ولی اینsackboy یه بازیAAهست که سرمایه ای که سونی براش گزاشته اندازه یه بازی موبایله
دوست killzone 2 نسبت به تریلر e3 ۲۰۰۵ پیشرفت چشم گیری داشت باور کن مقایسه آن هم در YouTube است لست افت کرده این قبول دارم ولی killzone اصلا مقایسه آن با تریلر ۲۰۰۵ زمین تا هوا فرق داره :yes:
یوزر اسکور کم بی دلیل نبوده.
درسته البته دلایل زیادی داره تنها دانگرید گیم نیست
هزینه بستری شدن رو من پرداخت میکنم :rotfl: شماره کارت بفرست.نمیخوام از دستت بدم :rotfl:
قبل از اینکه بیایین زیر پست سوزش خودتون و به بقیه اثبات کنین و البته بدون اینکه بازی و تجربه کرده باشین و گرافیک شو حس کرده باشید باید بگم که این بازی روی ps4 پایه به اصطلاح معروف پورت شده و این گرافیک حتی اگه از بهترین های نسل نباشه قطعا یکی از بهترین گرافیک های حال حاضر نسل و در اختیار داره و این کاهش گرافیک به خاطر محدودیت ps4 هست البته همچنان یکی از بهترین گرافیک ها رو داره گرافیک اصلی این بازی رو ps5 دیدنی خواهد بود بدون لودینگ ری تریسینگ و ۴k 60 fps
البته ویدیو دیجیتال فاندری هم یادتون نره نگاه کنین
۳٫۸ تبریک واقعا سوزش داره :laugh: چیزی رو که گذاشتن با چشمت قبول نمیکنی میگی دیجیتال فاندری ؟
چیزی به اسم ریویو بامب به گوشت خورده تا حالا ؟
وقتی بازی هنو دو ساعت منتشر نشده بود نمرات یوزر اسکور منتشر شده بود باس تا تهه شو خوند
ملت دو ساعت اول شو بازی کردن ی چی دیدن تو بازی نتونستن تحمل کنن رفتن نمره صفر دادن ی عده بیکار جعبه فن هم از سر عقده گشایی رفتن صفر دادن دلتون و به همین چیزا خوش کنید
وقتی بازی سال شد میفهمید چی بوده و یوزر اسکورا همه الکی بودن
الان یوزر اسکور های کالاف مدرن هم مزخرفه چرا چون روسا رفتن همینطوری الکی نمره کم دادن ک چرا تو کالاف روس ها بد نشون داده شده
ببین من کنسول ندارم خب ! پس ایکس باکس فن نیستم و فقط روی پی سی هستم پس هرچی دعوای بین این دو کنسول و کاربراشه باعث نگرانی و یا حتی اهمیت دادنم هم نیست
الان که بازی ۲-۳ روزیه منتشر شده چرا این سبز نمیشه پسر ؟ من خودم دیدم که یک عده بعد پایان بازی هم رفتن ۰ دادن
ما از بازی سال صحبت نمیکنیم اون بحثش جداست ما از مشکلات بازی حرف میزنیم وگرنه بخوای به بازی سال شدن و اینا گیر بدی بخاطر این حواشی و کاری که نقد کننده ها کردن که ککشون هم نگزید چنین داستانی رو دیدن اون بحثش جداست منم نگفتم بازی سال نمیشه دارم از داستان و نظرات کاربران دم میزنم و اگر بازی سال بخوایم حساب کنیم زمانی که رقیبی برای رقابت نباشه یقینا لست برنده خواهد بود چون واقعا هم فکر نکنم باشه تا بازی های دیگه خودشون رو ثابت کنن پس بازی سال شدنم کار سختی نیست امسال بازم میگم مگر اینکه اوضاع تغییر کنه ولی تا همین حالارو حساب میکنیم
بحثت در مورد کالاف منطقیه .. ولی در مورد این بازی صدق نمیکنه چرا نسخه یک بازی باید یوزرش سبز باشه اونجاهم خیلی تنفر وجود داشت خیلی هیتر داشت و به قول خودت بازی بزرگی بود !چرا گاد اف وار یوزرش سبزه . چرا انچارتد یوزرش سبزه !! اینارو نمیشه توجیه کرد بحث اینا هیچ
چرا باید بیان با شخصیت های یک بازی چنین کنن ! که حتی اگر بخوان حماسی کننش مثل رد دد دو !! بازم ملت قبولش نکنن !! چون باور کن رد دد رو همه قبول کردن ولی چرا اینو کسی قبول نمیکنه چون شکست خوردن توی این امر
طوری که داستان نشون میده بازی از پایه و اساس (داستانش) تغییر کرده و شخصیت ها همچنین !! چرا بازی هنوز گرافیکش خوبه و من منکرش نیستم !! ولی دانگرید هم شده از تریلری که معرفی کردن گیم پلیش رو توش
چرا باید داستان رو طوری روایت کنن که طرفداران بازی بیشترشون تاییدش نکنن ! چرا به کاربرا اهمیت نمیدن! چرا وقتی چنین داستانی رو رقم زدن براتون اعتراض نمیکنین !! همتون با اینکه ناراحتین ولی بازم دارین تاییدش میکنین ! ادم به ندای قلبش گوش میده نه تعصبی که کورش بکنه
و حالا بحث اخر به دور از تعصبی یا هیتری که اسمشو میزارین که نمیخواین حقیقت رو قبول کنین فقط !!
ما میگیم تمام حرف های شما قبول ! اخه چرا باید بیای داخل بازی که این همه طرفدار داره به قول شما بهترینه
چنین چیزایی مثل SJW و رو دخیل کنی وقتی میدونی که عموم مردم نپذیرفتنش و قراره ملت هم بازیش کنن میتونی خیلی راحت اینو نیاری داخل بازی اخه برای چی باید با شخصیت ها چنین کنی درصورتی که میدونی قرار نیست قبولش کنن ملت !! از عمد دارن چنین کاری میکنن حتی اهمیت هم ندادن به گیمرا و طرفدارا اینو توجیه کن کو برای من
شماره کارت نفرستادی :rotfl:
این چیمیگه :rotfl:
جوابی نداشت بده اینجا دیگه هههه 🙁 :laugh:
Peaky Blinders
اتفاقا جواب دارم بدم ولی حوصله بحث با ادم غیر منطقی نیست یوزر اسکور سبز نمیشه به خاطر اینه ک تعداد رای های منفی بیشتر از مثبته چرا به همون دلیل که هنو دوساعت بازی منتشر نشده بود حدود بیست سی هزار نفر رفتن صفر دادن حالا کلی اسکور مثبت باید داده بشه تا یوزر بازی سبز بشه بعدشم خودت مطمئنی از نزدیک دیدی ینی خودشون بهت گفتن بازی و که تموم کردن رفتن صفر دادن ؟ وقتی ی چیزی و نمیدونی دلیل نداره راجع بهش بحث کنی بعدشم اینایی که نمره صفر دادن از ی بازی اخرالزمانی توقع خاله زنک بازی دارن که اخر خوش و خرمی داشته باشه کرکتر اول بازی هرکاری تو گذشته و حال و اینده کرد کسی حق نداره بهش چپ بگه چرا چون فن ها ناراحت میشن بهشون برمیخوره اگه شخصیت محبوبشون ی خراش روش بیوفته بعد دوساعت اول و تجربه کردن از سر عقده گشایی رفتن صفر دادن ک البته بیشتر صفرا معلومه کاره کیاست و نیازی ام نمیبینم توضیح بدم حالا هرجور خواستی عقده هاتو خالی کن اینجا کسی اهمیت نمیده
۹۵ تبریک واقعا سوزش داره 😀
بیا بعد تو همش ازشون طرفداری کن.تحویل بگیر چیا میگن
اسپویل
.
.
.
.
.
.
به عنوان کسی که عاشق د لست او اس بودم و این بازی رو از زمان ارایه شدنش رو PS3 بارها و بارها بازی کردم، پذیرش اتفاقی که تو این بازی افتاد برای من خیلی سخت هست.
اگر هدف کارگردان و نویسنده این بود که چرخه نفرت رو از بین ببره می تونست وقت بیشتری به بازیکن بده و اونو بیشتر با زندگی ابی اشنا کنه. متاسفانه این شخصیت خیلی با عجله و بدون هیچ پرداختی وارد و به مخاطب تحمیل شده. اونقدر که نه تنها هیچ درک مشترکی بین ما و این شخصیت به وجود نمیاد بلکه بازیکن از ادامه بازی با این شخصیت احساس نفرت داره.
تلاش این تیم برای از بین بردن این چرخه کاملا بی منطق و اساسه. چرا الی در لحظه ای خاص با یک تصویر ذهنی به این نتیجه میرسه که نباید به کارش ادامه بده؟
من قبول دارم که دنیای واقعی ما سیاه و بی رحم هست. این دقیقا دلیل دست کم خودم برای ورود به دنیای گیم هست. اگر دنیای گیم هم مثل این دنیا بی رحم و ناعادلانه بود، بنده همین زندگی رو صد در صد به گیم ترجیح میدادم.
واقعا دلم شکست بابت این بازی.
همین
هممون میدونیم داستانش فاجعست داداش
در حد یه نسل دانگرید شده :wilt: 😯
آره خب.. :rotfl: باید میومدن از سازنده های کرک دون ۳ و دلفین خزنده و کاپ هد و اوری یاد میگرفتن :rotfl:
میدونی سازنده کرک داون ۳ داره برا ps5 انحصاری میسازه.
اسم بازیش هم sackboy a big adventure هست.
آره میدونم :rotfl: فعلا که ضررش به باکس رسیده :rotfl:
کرک داونم اندازه یه نسل اپگرید شده :heh:
گرچه تلخه این موضوع ولی خود من هم از این مشکل نورپردازی ناراحتم ولی به طور کلی مشکل خاصی نداره باید در نظر داشت ناتی داگ با مشکلات زیادی از زمان خروج بروس استرلی رو به رو شده و از e3 2018 به این طرف افراد خلاق زیادی رو از دست دادن گرافیک بازی برای من در حد لاست لگاسی بود نه بیشتر امیدوارم ناتی داگ نسل جدید رو پرقدرت تر شروع کنه و دوباره به روزای اوجش برگرده درسته بازی متای ۹۶ گرفت اما به هر جهت بازی پر از حاشیه بود و متاسفانه حاشیه نه تنها برای بازی برای هر چیزی بده حاشیه های این بازی هم متاسفانه از مدت ها قبل از انتشار شروع شد و روز به روز بدتر شد و همه اینا دست به دست هم دادند برای بدتر کردن اوضاع برای لست ۲ وگرنه بدون تعارف میگم در مجموع لست ۲ هنوزم یه شاهکار هنری به حساب میاد اگر تفکرات مردم دنیا کمی باز تر بود نسبت به بعضی مسائل مخصوصا در کشور هایی که این مسائل هنوز تابو هستن
در مورد داستان بازی و حواشی اون نظری ندارم
ولی در مورد گرافیک بازی باید بگم اختلاف زیادی بین بازی معرفی شده با نسخه اصلی وجود داره
قبلا فکر می کردم گرافیک بازی شاید در حد بازی farcry 5 باشه که با دیدن مقایسه دیگه فکر نمی کنم در حد farcry 5 باشه
اخه فارکرای؟؟؟؟؟؟؟؟؟
aچهارمی از اسمت رو بردار.اینجوری بیشتر بهت میاد :rotfl:
همین الان تموم کردم بازی رو
همه چیز بی نظیر بعید میدونم مایکروسافت حتی در نسل بعد هم بتونه بازی با این کیفیت بده بیرون
البته منم با روایت داستان مشکل داشتم ولی بخاطر لست اف اس بودنش! وگرنه به همون داستان بعنوان اثر مستقل کمتر از۱۰ نمیشه داد و این داستان سرایی رو هم بعیده مایکروسافت بتونه ارائه کنه به کاربراش حتی در نسل نه
خخخخخخ
جمله اولتو جای دیگه ای نگو بهت میخندن
همین شبیه ساز هواپیمایی که داره میاد بیرون خود واقعیته و جالبه سایت مدام گرافیکش رو داره نشون میده
یه کوچولو صبر کنی جولای متوجه میشی گرافیک یعنی چه
با شبیه ساز داری مقایسه میکنی؟ ریلی؟ من مطمئنم ادا داری درمیاری وگرنه با کمترین سطح ایکیو هم نمیشه همچین قیاسی کرد
نه ادا در نمیاره.انقد فورزا بازی کردن همه ی سبک هارو سنتی صنعتی ترکیب میکنن :rotfl: مورد داشتیم به میگفتن قرار یه فورزا بیاد تو سبک rpg :rotfl:
دیوانه فورتزا هم شبیه سازه
در ضمن این بازی ۱۵۰ گیگ حجمشه
وقتی داریم درمورد گرافیک حرف میزنیم یعنی موتور گرافیکی خاصی براش طراحی شده تا واقع گرایانه باشه
همین فرمول رو هم میشه برای بازیهای دیگه هم به کار برد ولی حجم بازی ها کهکشانی میشه
دیوانه فورتزا ارکیده
Forza horizon: آرکید
Forza motorsport: شبیه ساز
خدایی خ.جال.ت نکشیدی این بازی رو با شبیه ساز مقایسه کردی؟
#نتیجه سه نسل شیر دوشی
اشکال نداره بهت حق میدم بازی مورد علاقت توزرد از اب درومده
ما داریم در مورد موتور گرافیکی بازی صحبت میکنیم که یه شاهکاره گرافیکیه
خب خدا روشکر مایکرو گرافیک بازیهاش هر چی باشه همونو نشون میده نه مثل سیاستهای سونی که کلاغ رو رنگ میکنه به جای قناری
در ضمن اگه این بازی برای پلی میومد خودِ تو الان اینجا خودتو میکشتی از بس غش ضعف میکردی
فقط جالبه سونی فنهای بامنطق سایت بدون تعصب دارن به بازی انتقاد میکنن یکم یاد بگیر
Xseries
از همین تریبون و با اجازه همه سونی فن ها در دنیا بهت میگم بشین تا بیاد تو همین نسل هشتم بازی رایز کرایتک خفن ترین گرافیک ممکن رو داشت شما ایکس باکس فن ها من نمیدونم چرا فکر میکنید همه چی گرافیک تفکرات اسپنسر گونه رو بریزید دور نسل هشتم وان ایکس قدرت بیشتری نسبت به پرو داشت چی شد زائید الان مثلا سوئیچ قدرتش کمتره ولی تو ۳ سال کل فروش نسل هشتم ایکس باکس رو رد کرده مشکل ایکس باکس مشکلات ریشه ای سونی تو هر نسل نیومده فقط بچسبه به گرافیک اومد بازی هایی با داستان های حماسی و قوی خلق کرد بازی هایی رو خلق کرد جز اثر هنری چیزی بهشون نمیشه گفت مثلا تو نسل هفتم ولی اپیک گیرز میساخت رو ببین گیرز ۱ گرافیکش در حد بوق بود ولی داستان بازی و داستان هر شخصیت بازی به قدری باحال و جذاب بود که وقتی نسخه سوم تریلرش اومد و مارکوس فهمید باباش زنده اس کرک و پر همه ریخته بود اصن یه وضعی بازی شدو آف کلوسوس مثال خوبی میتونه باشه گرافیک خفن نداشت ولی خود داستان بازی به تنهایی همه بخش ها رو پوشش میداد جولای هم میان اصن سال تموم میشه ایکس باکس هیچی نمیشه میدونی چرا چون اسپنسر پشیزی برای داستان و این حرفا احترام قائل نیست فقط پول رو میبینه واسه همینم هست که همون چندتا انحصاری ایکس باکس هم روی پی سی در دسترس هستش یا اکثرا آنلاین شدن چون ایکس باکس و مدیرش همچین تفکری دارند حالا تو هی بیا از گرافیک بگو
مایکروسافت ؟ ما با بقیه کار نداریم عشقم حالا برو ۹۹۹۹۹۹ بزار همه جا
۹۶
۳٫۳
after an hour of hard try 3.4
after six hours 3.6
after sony comes in with money in the pocket 3.8
Gratz :laugh:
Your Really Nailed it …
مایکروسافت ۲۰ سال پیش متای ۹۷ بهمون داد که استودیوهای سونی هیچوقت حتی تو خواب هم همچین متایی رو نخواهند دید :rotfl:
گرن توریسمو پس کشکه :rotfl:
سونی یک بازی اسکیت بازی داره از ۱۰ نقد ۹۸ شده
دوست عزیز درمورد بخش اول صحبت هات اینکه بعید میدونی مایکروسافت بتونه همچین بازی خلق کنه کاملا در اشتباهی هیچ چیزی حداقل در حوزه گیم بعید نیست در نهایتم اگه خلق کنه برای من فرقی نمی کنه چون انتخابم همیشه پلی استیشن بوده ولی در مورد بخش دوم صحبت هات اینکه داری به بازی ۱۰ میدی واقعا برام جالبه،این چند روزه که بازی منتشر شده هر فن متعصب بازی بدون دلیل قانع کننده ای داره میگه بازی شاهکاره از هر کدوم چندتا دلیل برای این حرف شون می خوام بدون اینکه بازی تجربه کرده باشن فقط دارن شعار میدن قبلا گفتم من خودم به بازی نمره ۷ میدم دلایل منطقی خودمم برای این نظر شخصیم دارم و امیدوارم گ.یفا بازی بی طرف نقد کنه تا تو همون پست ما هم بتونیم نظر کامل خود مون بگیم .ولی اینکه شما به بازی ۱۰ میدی می تونی چند تا دلیل قانع کننده برام بیاری؟؟؟؟؟
باشه ۱۵ استودیو قراره واسمون کارتون بسازه
شما هم بشین……
امان از ترول
کاش کارتون میساختن.اون دیزنی frozen 2رو زد شد پرفروشترین انیمیشن تاریخ.بعد اینا کاپ هد میزنن و بقیشو خودتون میدونید. :no: :rotfl:
واقعانم همینه تا اینجا
دلفین
بیلدینگ ایج
گروندد
کال او سی
دزدان دریایی
کرک داون
دیزباگ به اندازه کلشون هایپ و گند زده کافیه :laugh:
هورایزن و خیلیام که پورت شدن اینطرف دیگه از چی داری مایه میزاری متین ؟؟؟
تو که توی کف دیترویتی بعد این همه سال تازه اونو سونی نساخته بود اگه دیزگان پورت میشد کف خون قاطی میکردی :rotfl: برای هورازونم که کارت به بستری شدن رسیده از هایپ :rotfl: هورایزون زیرو داون اولین و آخرین بازی فرست پارتی سونی برای pc خواهد بود
ما تو کف دترویت نیستیم جاش برسه درست مثل خودتون با متا حرف میزنم تا خیال بد برتون نداره ….
بیاد بازی میکنیم نیادم بی ارزشه !! اون عکسم عمدا گذاشتم تا بیخودی به چیزی ننازین چون دارن یکی یکی پورت میشن اینطرف ! برای اون گذاشتم جمع کن عزیزم هورایزن زورشو زده به ۹۰ نرسیده برای چیه این من هایپم اخه … ولی خب تقصیر خودت نیست مشکل از جای دیگست :laugh:
کنسول ۳۰ فریمی اخه چیش تو کف موندن داره 😐 کیفیت اشغال بازی روی اون کنسول
باور کن به هیچکس ۳۰ فریم بدی بازی نمیکنه قهرم میکنه بات
فعلا که واس یدونه کارت به اینجا رسیده :rotfl: امیدوارم روز عرضه هورایزون پابرجا باشی :rotfl: همون ۳۰ فریم uncharted 4می ارزه به کل pc :rotfl:
اره بابا اونم یک دانگرید قدیمی بود 🙁
days gone درسته مشکلاتی داشت اما فروشش خلافِ نظرِ شما رو اثبات کرد.
من با متا صحبت میکنم نه با فروشش با شماهم میبینی کاری ندارم و طرفم امثال اینان !! کلا مشکل من بازیا نیستن امثال اینان که فکر کردن چه خبره :laugh: یک مدت ترول کردن حالا یک عمر قراره ترول بشن و دلشون بشکنه تا یادشون بمونه دل کسی رو نشکنن
اگه با متا صحبت میکنی خب لست دو متاش ۹۵ هست چرا لست دو رو تخریب میکنی ؟ اگه با یوزر اسکور صحبت میکنی خب یوزر اسکور دیزگان ۸٫۲ هست و فروش خوبی داشته چرا دیزگان رو تخریب میکنی ؟ این حجم از عقده و حسادت و هیتر بودن برام قابل هضم نیست جدا حاضرم شخصا خودم یه دستگاه ps4 برات بخرم ولی اینطوری توی این حال و روز نبینمت آبروی هر چی pc فن رو بردی با وجود امثال شما منی که پلتفرم اصلیم pc هست داره حالم از pc بهم میخوره
در جواب سوال اولت بگم که چون نمیتونه بازی کنه :rotfl:
چه فایده وقتی انقد گرانه که نمیشه خرید …والا هیچی نمیشه گفت…
روزای روشن خداحافظ
داری خودتو…….. :rotfl: بیا من ps4 رمو بهت بدم یه ماه باهاش لست بزن تا کارت به بیمارستان نکشیده :rotfl:
داداش من اصلا واست میخرم بد چیزیه داری خودتو حیف میکنی تو یه دنیای ایدآل این اکس باکسه که انحصاری ناب داده ولی دیگه این کارا چیه
باید یه خیریه بزنیم :rotfl:
باشه حتما بخر باید شبیه سازو امتحان کنم ممنونم ازت
ما هم میشینیم بازی های مشابه رو انجام میدیم.
Walking dead
Resident evil
Outlast
Left 4 dead
Dead rising
شما هم بشین با ps4 ت این بازی را انجام بده.
اونارو که قبلا بازی کردم.اونم اون زمانی که باکس ۷۲۰pاجراشون میکرد
اوه اوه اون آخریه که killer لسته :rotfl: لامصب ته بازی بود
جز رزیدنت هیچ کدوم تو سبکش نیستن
دمت گرم محمد خوب جواب دادی. بابا یارو دستش به گوشت نمیرسه…ارررره شما خوبین یه پیت حلبی روغن معرفی کردن بدون ۰ تا بازی واسه رصای خدا
مخلصم :rotfl: داداش اینا دمای نشیمنگاهشون رفته بالا باید یه فکری براشون کنیم :rotfl:
ما کاملا Cool Cool هستیم شمایین که کلا ای سی سوزوندین وگرنه جواب نمیدادین :laugh: :laugh:
انقد کولی یخ نکنی از درون بسوزی
راست میگه دیگه، اگه راست میگی به جای مزه انداختن بیا جوابشو با حرف و دلیل درست و حسابی بده ببینم میخوای چی بگی. بعضی رفقای من که سونی رو میپرستیدن دارن میگن داستانش آشغاله، بعد میخوان دفاع کنن میگن: نه ولی گیم پلی اش عالیه. یکی نیس بهشون بگه اگه داستانش آشغاله غلط میکردن بهش بدن ۹۵ تو متا. جالبه متاکرتیک نمیزاره به بازی امتیاز پایین بدی. من از صفحه عکس و فیلم گرفتم و این موضوع رو به یورو گیمر تحت لیبل اخبار گزارش دادم. تا همه بفهمن اونی که جدا پول میده کیه
به یورو گیمر گزارش دادی :no: :rotfl: منم با اشلی جانسون یه موزیک رپ زدیم بیرون :rotfl:
دوست گرامی شما استور ps رو برو نگاه کن اول. ببین چقدر امتیاز کسانی که خریدند بالاست و با متاکریتیک مقایسه کن. این احتمال میره که با یک بات اومدن و کلی نمره منفی دادن. من نمیگم بازی بی نقصه ولی میگم که بسیار بازی عالی هست. خودتون رو از تجربش محروم نکنید.
داداش من وسط این دعواها بگم بهت که خیلی سرت کلاه گذاشتن، یه سرچ تو یوتوب بزن ببین که بیشتر نمره های منفی که اونایی که پیش خرید کردن حذف کردن برای که ۵ ستاره باقی بمونه. یه سرچ بزن ببین متوجه میشی
هنوز هم واقعا زیباست و از حیث گرافیک کمتر بازی رو میشه باهاش مقایسه کرد. ناتی داگ واقعا عالی کار کرده
هیترا باز رفتن تو غار
اونایی که حقیقت رو میگن هیترن اگر به نظرت جاسوس دو طرفه نه عزیزم همه هستن
یه سوالی دوستان داشتم درباره این بازی
الی خیلی راحت میتونه با دکمه مثلث هرکی رو گروگان بگیره درسته ؟؟
یعنی به سمت هر دشمنی حرکت کنی و مثلث رو بزنی گروگان میگیرتش ؟؟
اگه اینطوری باشه خیلی ضد خاله :-((
😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
نه بعضی موقعها با دکمه مربع هم میگیره ماچشون میکنه
امکان ندارد ناتی داگ از این کارا نکرده وقتی خودتون تجربش کنید میفهمید اصلا دانگرید نشده
اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اون قسمتی که Abby رو دارن دار میزنن نسبت به تریلرش بسیار بسیار پیشرفت داشته
واقعا من پیشنهاد میکنم خودتون بازی کنید تا بفهمید
😥
اصلا از روی این ویدئوی بی کیفیت بازی رو نسنجید خودتون برید روی یک تلویزیون بازی رو بازی کنید تا بفهمید از نظر گرافیکی یک بازی نسل ۹ طرف هستید البته این ویدئو اگر درست باشه راست میگه بازی دانگرید شده ولی باز هم با برترین بازی تاریخ از برترین استودیو تاریخ از برترین ناشر تاریخ از یکی از بهترین کارگردان های تاریخ حضرت نیل دراکمن ع و ص طرف هستیم و شما بالا برید پایین بیایید این بازی گوتی میشه به کوری چشم هیترها :rotfl:
در ضمن در این نسل بازی متای بالای ۹۲ که نداشتید هیچی کلا ۳تا بازی بالای ۹۰ دارید و کلا در این نسل یعنی هشت سال اخیر هیچ کدوم از بازی هاتون گوتی که هیچی قوطی هم نشده حتی نامزد بازی سال هم نشده حالا برید تو اتاق هاتون میدونید باید چه کار کنید
:laugh: تویم که پیدات شد وقتی نظر میدی فقط خندم میگیره به مولا
عکس پروفایلت رو که میبینم،یک بغض شدیدی گلوم رو میگیره….
دمت گرم
عجب رویی دارن این xbox فن ها !!!!
همون موقعیه که یه ویدیو طولانی از گیم پلیش اومد(قبل انتشار) ، گفتم افت گرافیک پیدا کرده ، کلی بهم dis دادن 😎
😐
Peaky Blinders
تو کارت از آب ریختن گذشته بزارش تو جا یخی
بیا چند روزه دارم داد میزنم دانگرید!
مرسی گیمفا!
جدا گرافیک و انیمیشناش خوب بودن و آن چنان اشکال خاصی نداشتن
الان این ویدیوی مقایسه رو بذارین کنار ویدیوی مقایسه خیلی از بازیای دیگه میشه فهمید زیاد افت نکرده.
تنها مشکلشم از نظر من همون داستانشه که بزرگترین مشکلشم هست ولی به گفته ی بعضیا شاید من و خیلیای دیگه چیزی از داستان عمیق حالیمون نمیشه و خودشون استنلی کوبریک هستن
همون روزی که این تریلر اومد، کریستال داینامیکس سونی رو به نمایش گیم پلی فیک و برش عمودی متهم کرد، بعد الکی با چرت و پرت از خودشون دفاع کردن. اینم مدرک. کلا سونی فقط هایپ بلده، از کیل زون (شادو فال) و گاد اف وار بگیر تا اینفیمس سکند سان و حالا هم لست دو، فقط هم توی نسل هشت نیس، توی نسل هفت هم زیاد دانگرید دیدیم ازش. مایکرو هر چی هست میتونی مطمئن باشی بازی که نشونت میدن همونیه که میرسه دستت. هر لحظه منتظرم یکی از بازی های نمایش داده شده توی کنفرانس اخیر سونی، دانگرید فضایی بشن. که البته با توجه به سخت افزار پلستیشن ۵ بعید نیس. روی ۱۰ ترافلاپ ار تی رفلکشن میداد در حد ۲۰۸۰ti
باشه
خوب اسم انحصاریای سونی رو بلدی :rotfl: حرص نخور که توهم مثل اون دوستمون سر از بیمارستان در نیاری :rotfl:
Crystal Dynamics ؟؟؟؟؟؟
اینا راست میگن گیم درستابی بسازن
واقعاً اینا حرف دل منه
اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
من خودم طرفدار دو آتیشه سونی و ناتی داگ هستم و واقعا بنظرم ایرادی یه حرفت وارد نیست . پایانش برا من که مفهومی نداشت.
من همون لحظه ای که جوئل اسمش رو گفت واقعا تعجب کردم و خیلی بنظرم عجیب اومد.
ولی باز هم خدا رو شکر که جوئل با abby نبرد تن به تن نکرد چونکه مطمئنم که موفق به زدنش نمیشد همونطور که برادران دریک دو نفره حریف nadine نشدن.
آره این بازی واقعا شاهکاره
اسپویل
.
.
.
.
بنظر من دراکمن کاملا میدونست که ما گیمر ها چی میخوایم و هممون دیوونه اینیم که دوباره جوئل رو ببینیم. حتی اگه دقت کنی میبینی که برا تبلیغ بازی بیشتر از جوئل استفاده کرد و تو تریلر ها کاری کرد که هممون فکر کنیم جوئل قراره همراه الی باشه.
حتی یه سکانس تو تریلر بود که جوئل دستش رو میزاره رو دهن الی و میگه you think i let do this on your own اصلا تو بازی نیست و بجاش جسی این جمله رو میگه.
ولی دراکمن کاملا ریسک کرد و یه داستانی که هیچکس نمیخواست تحویل داد و حتی خودش هم میدونست که خیلی ها از بازی متنفر میشن حتی تروی بیکر هم به این نکته اشاره کرد.
در کل یکی از عجیب ترین بازی های تاریخ میتونه لقب بگیره.
من خودم موقع فلش بکها یا همپن اول بازی که با ابی و جوئل و تامی داشتیم پلی میدادیم انگار دنیارو داشتم . جوئل یکی از بهترین کرکترهای دنیای گیمینگه :heart:
شدت ضعف و فشارت منو ناراحت کرد :idk:
دوستان دیجیتال فاندری در تحلیل گیمپلیِ بازی که در نمایش state of play پخش شد؛دانگرید رو تایید کرد اما نه اون دانگریدی که هیترها؛ اون رو در این پست تبدیل به سوژه کردن و ازش در راستای عقدهگشایی استفاده میکنن.تحلیل گر؛ تایید کرده دانگرید شده اما اینم گفته که محصول نهایی خیلی به نسخه e3 2018 نزدیک هستش.پس لطفا اگه حرفِ درست و حسابی دارین بزنین نه ترول با تشکر و اینکه برای تحلیلِ فنی؛ دیجیتال فاندری رو مبنا قرار بدین و برای وقتتون ارزش بگذارین.این ویدیو برای من هیچ سندیتی نداره.حالا منتظر تحلیل فنی گیمفا باشین.
اولا ما این عکس رو میبینیم و قبول میکنیم مخصوصا تریلر اصلی رو دیدیم …
دوما شما نمیخوای قبول کنی دانگرید شده و اونقدر تعصب داری که چون حقیقت رو میگن ! بازی دانگرید شده داستانش عامه پسند نیست و به عقیده خیلی ها خراب کرده حتی فن های پلی استیشن که تو همین سایت هم اعتراف کردن حالا شمایی که نمیخوای این رو قبول کنی مشکل از شماست دوست عزیز ! و این باعث نمیشه ما هیتر بشیم یا عقده گشایی کنیم حقیقت رو میگیم نمیتونین قبول کنین ازین کلمه هیتر تنها راهیه که بتونین خودتون رو توجیه کنین
اگر من دانگرید رو قبول نکردم پس چرا گفتم تحلیلگر دانگرید رو تایید کرده؟ تازه دو بار نوشتم.در مورد داستان صحبت نمیکنم چون سلیقهای هست و این پست مربوط به داستان نیست و چون داستان سلیقهای هست شما نمیتونی به طور قطع بگی که بد بودنِ داستان یک حقیقت هست.بعد من نگفتم شما هیتر هستی و نمیتونم قطعا بگم کی هیترِ لست هستش ولی قطعا هیترهایی تو همین سایت هستن مخصوصا کسانی که دست به کار شدن و شروع به اسپویل کردنِ داستان برای طرفدارها کردن شک نکن این افراد هنوز هم در حالِ عقدهگشایی هستن.در جواب کامنتی که بالاتر گفتی همش شوخیه بگم که شاید برای شما شوخی باشه اما برای من اینطور نیست به طوری که از شوخی تقریبا بدم میاد جنبه شوخی دارم ولی با هیچکس شوخی نمیکنم.از دوستی شنیدم باید طوری رفتار کنی که مجبور نشی بگی شوخی کردم به هر حال برگردم به موضوعِ هیترها وقتی میگم هیتر الکی نمیگم دیروز در سایت متاکریتیک در قسمت user review بیشتر از ۳ ساعت وقت گذاشتم و اون موقع ۲۱۰ صفحه مجموعِ بررسیهای کاربرها بود که تو هر صفحه چندین نظر و نمره صفر وجود داشت و از صفحه ۲۱۰ تا صفحه ۱۰۰ نظرات رو مرور کردم باید بگم نظرات به شدت مسخرهای نوشته شده بود و بدون تردید نمره صفر رو ثبت کرده بودن این کارو کردم که بی دلیل نگم هیتر.وقتی میگم هیتر شما یا بقیه که بازی کردن و از داستان راضی نبودن رو نمیگم.امثال اسپویل کنندهها و همون کابرانی که در سایتِ متا صفر دادن رو میگم.بذار یه مثالِ دیگه بزنم. برای اولین دفعه خبر پایین بودنِ یوزر اسکور رو تو اینستاگرام دیدم در کامنتها با یکی صحبت کردم نمیدونم تاییدش کردم یا مخالفش بودم ولی قطعا توهین نکردم.بعد یکی بهم ریپلای کرد و سرنوشتِ جوئل رو برام گفت اما نمیدونست که من میدونم برای همین بسیار عصبی شدم و از رو عصبانیت عقبافتاده خطابش کردم و دوباره یک ربع بعد همون جمله رو زیر کامنتی که من در یک پیج دیگه نوشته بودم دوباره ریپلای کرد (اوج بیکاری رو دیگه خودت ببین) بعد کنجکاو شدم وقتی کامنتها رو چک کردم دیدم از ۵۰۰ عدد کامنت حدودا به ۲۰۰ نفر ریپلای کرده بود و اسپویل کرده بود.مخلص کلام اینکه من بیخودی از کلمه هیتر استفاده نمیکنم من الان ۲۴ سال دارم ولی باور کن با این زندگی شخمی که کردیم صبر و تحملم بسیار کمتر از چیزیه که باید باشه برا همین میگم از شوخی خوشم نمیاد و کلا این کَلکَلها اصلا برای من جالب و شوخی نیست که بخوام بعدش بخندم.من وقتی با دوستانم یا سعید جانآ آقابابایی در سایت یا جاهای دیگه گپ میزنم لبخند رو لبام میاد غیر از این امکان نداره.
اون سعید جانِ آقابابایی هستش اشتباه تایپ شده.
چرا حرف الکی میزنی ، از طرف فن پلی استیشن صحبت نکن ما فن های پلی از بازی خیلی ام راضی هستیم شاهکاره واسه ما پس حرف الکی لطفا نزنید
هیترهای مثل تو میرن تو غار تا اینکه ی چی از last میاد سریع میان بیرون
از رو همین تعداد کامنتها و مطالب بدون این بازی چقدر موفق بوده
تمام سایتهای دنیا اسم last و سونی و ناتی رو میارن تا تغداد کامنتها و محبوبیتشون بره بالا
تازه سوختن شما از از جلوست بزار ps5 بیاد بهت میگم
بازم تاکید میکنم هرکسی نباید این بازی رو بازی کنه +۲۵ شما برو همون gears بازی کن
✅ لینک گروه پلی استیشن: @PSchatPS4
https://t.me/joinchat/OVTFJ1iU8fmXLEFVj-F95g
Link 2: https://t.me/joinchat/KfoY21iU8fnLlgElP5ftlw
گرافیک جدای از اینکه کمی دانگرید شده چیزی که خیلی به چشم میاد نرخ فریم واضح بازیه.اصلا معلومه نرخ فریم e3 خیلی بیشتر.واقعا معلومه.حالا چه دلیلی برای دانگرید وجود داره معلوم نیست.یادمه همین اتفاق زمان انچارد افتاد.ولی بیشتر بحث روی گرافیک بود تا نرخ فریم.
دوستان دلیل دانگرید شدن این بازی بخاطر ps5 چون این بازی جز بازهای لانچ ps5 خواهد بود و مطمئن باشید همون کیفیت e3 و حتی بالاتر این بازی از رهگیری پرتو استفاده خواهد کرد روی ps5
فقط واسه یوبیسافت خار داره
هنوزم بهترین گرافیک قابل بازی روی سخت افزار محدودps4 رو داره احتمالا نسخه ریمستر روی ps5 اونی میشه که باید میبود
شاهکار سونی….
هرکاری کنن نمیتونن ارزش این بازیو پایین بیارن
مرسی سونی
نکته: دوستان این بازی رو نباید هرکسی بازی کنه +۲۵
😐
این که خیلی سادس…..برداشتن بازی رو با دوتا رزولیشت فورکی و فول اچدی اجرا کردن نتیجه شده این…..بازی اتفاقا در بعضی صحنه ها بهبود داشته و بقیه صحنه ها روی دو تا رزولیشن رکورد شده