شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا

شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد

حسن اکرامی
۲۳:۴۵ ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا

اگر از طرفداران استودیو‌ی فرام سافتور (From Software) هستید احتمالا مدت زمان زیادی است که منتظر انتشار اطلاعاتی در مورد جدیدترین بازی در حال توسعه‌ی این استودیو تحت عنوان Elden Ring بوده‌اید. این عدم انتشار اطلاعات از بازی توسط استودیو باعث کنجکاوی هرچه بیشتر بازی‌بازان می‌شود، تا جایی که حتی انتشار شایعه‌ای در مورد این بازی هم بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

اخیرا اطلاعاتی از بازی Elden Ring فاش شده‌اند که نمی‌توان با قطعیت آن‌ها را پذیرفت اما در بردارنده‌ی نکته‌های قابل‌توجه و جالبی برای علاقه‌مندان خواهند بود. به تازگی منبعی ناشناس در مورد قلمروها که تحت عنوان Kingdom در بازی شناخته می‌شوند، ساختار جهان باز و گسترده‌ی آن و بازگشت قابلیت شخصی‌سازی مبارز بازی سخن گفته است.

شاید بتوان گفت که مهم‌ترین نکته‌ی این اطلاعات فاش شده، وجود ۸ قلمرو منحصر به فرد که بسیار عظیم و گسترده هستند و نسبت به سرزمین‌های عناوین Dark Souls 3 یا Bloodborne از وسعت و تنوع بسیار بیشتری برخوردارند، خواهد بود. هر قلمرو دشمنان، چالش‌ها، استراتژی‌ها، مینی‌باس و باس‌های کاملا خاص خود را دارد که کاملا آماده هستند تا حتی سخت‌جان‌ترین و پرتلاش‌ترین بازی‌بازان عناوین Dark Souls ،Bloodborne یا Sekiro: Shadows Die Twice را به چالش بکشند.

بین این ۸ قلمرو یک سرزمین مرکزی و کنترل‌کننده‌ی این قلمرو‌ها نیز وجود دارد که با نام Field شناخته می‌شود. Field بسیار پهناور و پر از مناطق قابل کاوش، معماها، اسرار، باس‌های مخفی و موارد دیگری است؛ به همین دلیل Field تنها مکان در بازی Elden Ring خواهد بود که بازی‌باز می‌تواند سوار بر حیوانات مختلف در آن به گشت و گذار بپردازد. این حیوانات (Mounts) شامل اسب، گرگ، خرس، ببر و چندین موجود دیگر با طراحی منحصر به فرد خواهند بود.

قابلیت شخصی‌سازی مبارز نیز دوباره به بازی بازگشته است و بازی‌بازان می‌توانند شخصیت منحصر به فرد خود را بسازند. سپس یکی از کلاس‌های بازی را انتخاب می‌کنند که بسته به انتخاب خود به قلمرو‌های مختلف سفر می‌کنند. پیشرفت در بازی Elden Ring شبیه به Dark Souls خواهد بود، به این صورت که بازی‌بازان با به دست آوردن “اندام” دشمنان بخش‌های مختلفی از مبارزه و مهمات خود را ارتقا می‌دهند. با این حال همچنان درخت مهارت در بازی وجود دارد و بازی‌بازان با شکست دادن باس‌های بازی مهارت‌های مختلفی را کسب می‌کنند.

مانند بازی‌های قبلی استودیوی فرام سافتور، هیچ شهر یا منطقه‌ای که دارای مردم و جریان زندگی باشد در بازی Elden Ring وجود نخواهد داشت. در عوض بازی‌بازان در طول سفر خود با NPCهای مختلفی روبرو می‌شوند که هر کدام داستان مختص به خود را خواهند داشت و این داستان‌ها نسبت به عناوین قبلی استودیوی فرام سافتور بسیار عمیق‌تر و پرجزئیات‌تر خواهند بود. بسته به نحوه‌ی تعامل بازی‌بازان با این NPCها و اینکه به چه کسی کمک کنند، چه کسی را بکشند، به چه کسی خیانت کرده یا بی‌توجه از کنار او عبور کنند، داستان و پایان بازی Elden Ring تغییر خواهد کرد. همچنین منبع فاش‌کننده‌ی اطلاعات عنوان داشت که این بازی دارای پنج پایان منحصر به فرد خواهد بود که همگی به نحوه‌ی عملکرد بازی‌باز و تعامل با NPC‌ها بستگی دارند.

این منبع فاش‌کننده‌ی اطلاعات در شرح خود از دنیای بازی Elden Ring چندین بار به بازی The Legend of Zelda اشاره می‌کند. او در یکی از توصیفات خود درباره‌ی Elden Ring عبارت “این همان بازی کاملی است که همه ما می‌خواستیم Breath of the Wild به این کیفیت باشد” را به کار برد که شاید کمی اغراق‌آمیز به نظر برسد اما حاکی از آن است که با اثری فوق‌العاده و کامل مواجه خواهیم شد. البته باید در نظر داشت که مقایسه‌ی این دو عنوان از نظر زمان انتشار و پلتفرم مقصد و سایر موارد معقول نمی‌باشد اما مفهوم و مقصود جمله کاملا مشخص است. سرزمین پهناور Field و ۸ قلمرو آن که هر کدام ویژگی‌ها و ساختار منحصر به فردی دارند، جهان بازی Elden Ring را بسیار پویا‌تر و متنوع‌تر می‌سازند.

در پایان باید در نظر داشته باشید که این اطلاعات در حال حاضر در حد شایعه هستند و استودیوی فرام سافتور تاکنون هیچ‌یک از آن‌ها را تایید نکرده است. بازی Elden Ring تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما تایید شد که برروی کنسول‌های پلی‌اسیتشن ۴ و اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Sina shokri گفت:

    روزی که تریلرش بیاد میمیرم و بازیو تجربه نمیکنم(از شوق)

  • ای کاش bloodborne جدید رو زودتر معرفی کنن

  • GrandWarden گفت:

    این فرام سافتور و باندای نامکو هم تا بیان اطلاعات بدن درباره این بازی ما دیگه نیستیم!بابا میای tease میکنی خب یکسال گذاشته یچیزی نشون بده دیگه وسط این همه هایپ.
    اسپم:دوستان بازم لیک های بیشتر از تلو اومده خیلی مراقب باشید اینجوری که الان دیدم یک ویدئو ۱ ساعت و ۳۵ دقیقه ای دیگه با چنتا اسکرین شات دوباره درز کرده.دوستانی که هنوز واسشون اسپویل نشده خیلی مراقب باشن.بقیه دوستانم مواظب باشن.میترسم تا این یک ماه و خورده ای دیگه چیزی از این بازی نمونه.دوستان خواهش میکنم اگر چیزی دیدی اسپویل نکنید.

  • GrandWarden گفت:

    متاسفانه جدیدا از این فیک ها و از این نوع اکانت ها خیلی زیاد شده‌.به نوعی شدن اسباب سرگرمی و این که کی خلاقیتش بیشتره تا بتونه چیز باورپذیرتری بنویس.بهترین نمونش هم لیک بزرگ اسپایدر من ۲ بود که هنوز ی سریا میگن فیکه ی سریا میگن واقعی.حالا خدا کنه توی ژوئن ی اطلاعاتی درباره این بازی بدن.هایپ دوروبرش به شدت بالاس و میتونه بهترین بازی فرام بشه

  • ٌWitcher X گفت:

    مطمئنم بهترین بازی میشه رو دست این شرکت نیست حاجی نیست :inlove: :inlove:
    تو عمرم سر هیچ بازی ای اندازه این هایپ نبودم فقط و فقط به یک دلیل چون اینم قراره مثل دارک سولز سخت باشه و خیلی خاص باس های متنوع و عجیب غریب داستانی هم که ازش گفتن عالیه

    تازه مولتیم هست همه بازی میکنن داغش به دل پاوربانک مونده این یکی :rotfl: :rotfl:

  • M_A.REZAIE گفت:

    با این که عاشق کارا استادم اما واقعا هیچ تصویر ذهنی از بازی ندارم. ایکاش شهر هاش توش جمعیت باشه انصافا حیفه حداقل یه شهر پر از جمعیت داشته باشه.

    • deltafox1381 گفت:

      استاد میازاکی همیشه یک تم دارک و ناراحت کننده تو بازی میزاره که آدمو تو بهت فرو میبره و تا دو سه دقیقه تو افق محو میشی به طور مثال شهر یخ زده تو دارک ۳ اصلا به محز اینکه واردش میشدی دوستاشتی فقط همونجا دراز بکشی و شهر شیطانی و فوقالعاده زیبا و دارک رو نگا کنی و صدای زجه ها رو گوش کنی پس زیاد بعید نیست

  • ٌWitcher X گفت:

    حاجی اونشو ول کن از سابقه درخشان این شرکت معلومه که هرچیزی از دست اینا برمیاد به نظر من بهتره تاک با Npc هارو بیشتر کنن کانورسیشن بیشتری باشه و یکسری کمبود ها توی دارک سولز ۳ حس میشد اوناروهم اضافه کنن بی رغیب میشه

    کلس فقط نایت
    گرافیک بازی صد درصد عالی میشه مخصوصا روی PC معلوم نیست چه غولی قراره در بیاد
    فقط خداکنه کات سین های بازی و داستانش رو طولانی کنن نه مثل دارک سولز کم باشه

    • این بازی از نظر گستردگی مطمئنا چند سطح بالاتر از بازی های قبلی fromsoftware هستش بعد از dlc آخر بازی سوم دارک سولز توسعه Elden Ring آغاز شده و میازاکی هیچوقت این تایم رو برای هیچ بازی ای نذاشته. ۳ ۴ سال ممکنه ساختش طول بکشه که اصولا میازاکی ۲ ساله بازی توسعه میده. محیط به شدت گسترده ای داره + المان های مختلف و کنار level بندی skill tree هم هستش اینا همه باعث میشه با گسترده ترین بازی میازاکی رو به رو باشیم. بعضیا میگن لور بازی نورسه بعضیا میگن اسکاتلند ولی من حدس میزنم یک فرهنگ اساطیری تازه خلق شده که وظیفه توسعه این افسانه های کاملا جدید بر دوش جورج ار ار مارتین بوده. ایده کلی هم که با میازاکی هستش. میازاکی خدایگان خلق دنیایی جدید هستش. خلاصه که این پروژه کاملا متفاوت هست نسبت به گذشته از نظر مقیاس و طول اما برای این سری گرافیک زیاد مهم نبوده و نیست و دلتون رو وعده ندین، به نظر میرسه موتورگرافیکی همچنان همون همیشگی هست با بهبود های زیاد سراغ UE 4 نرفتن یکم ناامید کنندس. من دارک سولز ۱ بهترین بازی عمرمه و تک تک بازی های میازاکی در رتبه های مختلف جزو تاپ ۱۰ من هستن اما مشکلات فریم ریت و گرافیک فنی همیشه گریبان گیر سری بوده و دلیلشم ساخت سریع هست. باز هم انتظار گرافیک انچنانی ندارم همین که فریم ریت ثابت ۶۰ داشته باشه برای من کافیه. متاسفانه DS 3 از این نظر خوب کار نکرد.

      • ٌWitcher X گفت:

        مشکلی نداره در حد همون دارک سولز ۳ هم باشه قابل قبوله من فقط میخوام سبک فایتش مثل دارک سولز ۳ سخت باشه نه مثل سکیرو ازون سبک خوشم نیومد یک مقدار فرق داشت .. اگر این همه مدت روش کار کردن پس اختمالا بازی شاهکاری میشه امیدوارم توی اسکاتلند باشه خیلی دوست دارم سرزمینش بیشتر سبز و توی طبیعت اتفاق بیفته نه یکسره داخل کسل ها لول بندی هم که مثل سابقه قبلا هم بود متاسفانه گفتین سراغ انریل ۴ نرفتن یک مقدار ناراحت شدم ولی منم مثل شما ۶۰ فریم رو بگیرم راضیم کل زیبایی این بازی به باس ها و فایتش سختیش کلس و لولت و ایناست و محل هاش … دارک سولز ۳ هم خدایی کم نبود داداش همونم باشه عالیه فقط یکجا حس کردم این داستانش درباره پرنس ژاپنیه نمیدونم اگر درست یادم اومده باشه و این فقط من رو یاد Lorian توی دارک سولز ۳ میندازه که خواهرش رو پشتش سوار شده بود یکی از بهترین باس های بازی بود

  • lastofus2 گفت:

    هیچ وقت ابرشاهکار بلادبورن تکرار نمیشه مگر بلاد بورن ۲ ( خود میازاکی هم بلاد بورن رو از همه بازی هاش بهتر و قشنگ تر میدونه )
    ****************
    من نیز صدای شما رو شنیدم.شورش در شهر ۴ رو نصب کردم. وقتی تریلر هاش رو میدیدم خیلی خوشم نمیومد ( نسبت به سه گانه سگا ) ولی الان یکمی بازی کردم و روی سخت ترین درجه اش گذاشتم( یک درجه سختی دیگه داره خاموشه ) خوشم اومد و تو خریدش شک نکنید اگر از گیمرهای قدیمی هستید
    در مورد پیکسلی کردن گرافیک یک گزینه داره که روزولشن بازی رو در اصل پایین میره و حالت پیکسلی میشه ولی چون پیکسلی واقعی نیست حال نمیده روی همون حالت خودش کارتونیش بهتره. بازی قشنگی هستش ولی روی این آخرین حالت سختش که باز هستش دشمن ها خیلی تماشات میکنند و اگر حواست باشه میشه گفت اصلا سخت نیست.فقط اون چاقویی ها مثل گاو حمله میکنند که باید با میله یا بپری بزنیشون. در کل بازی قشنگی هستش و من بهش نمره ۹۰ میدم ( چون پیکسلی ساخته نشده )

    • M_A.REZAIE گفت:

      شما دارک سولز یکا بازی نکردی

    • deltafox1381 گفت:

      دادا شورش در شهر هنوز تو استیم نیست پیش خریدش هست حتی تو ps4 هم ندیدم xbox رو نمیدونم چون ندارم
      دوما میازاکی بهترین بازی خودش رو بلاد بورن نمیدونه دارک سولز ۱ هستش بهترین بازی که سخت ترین بازی سه بعدی جهان هستش(به این دلیل از کلمه سه بعدی استفاده کردم که یک سری نسخه باز سازی شده ماریو توسط طرفدار ها خیلی خیلی سخته) پس تو که کلا از بین همه بازی ها استاد میازاکی بزرگ بلاد بورن رو میشناسی اونم به خاطر سونی فن بودنت جلو منی که کلا فن بازی های هارد کورم و اول از همه اگه بازی دیگه ای که هارد کور نباشه مثل کالاف یا دیگر بازی ها مثل Doom همیشه اول رو هارد میزارم دیگه به من نگو بهترین بازی استاد میازاکی به نقد از خودش بلاد بورن هست بله منم اون مصاحبه رو خوندم ولی دقیقا تو همون مصاحبه که زومجی کاملش رو نگذاشته
      بشین بخون که بعد همون جمله که میگه بلاد بورن رو خیلی دوست دارم و بهترین بازیم بوده تا الان بعدش میگه ولی دارک یک واسم یک چیز دیگه ای بوده و هست و از دارک یک بیشتر لذت میبرم پس راحت میشه از این جمله استنتاج کرد که میازاکی دارک ۱ رو خیلی خیلی بیشتر از بلاد دوست داره
      خداییش من میخوام الان نظر خودم رو بگم دارک یک داستان کاملتری نسبت به کل کارای استاد میازاکی داشت و سخت ترین باس جهان و زیبا ترین و احساسی ترین باس رو داشت به ترتیب اگه بخوام بگم واسه سخت ترین Ornstein and Smough و زیبا ترین اون ها sif هستش
      خب اینم واسه کسایی که کمتر درباره استاد میازاکی میدونن
      و اینکه اگه کسی میخواد بیشتر میتونم در مورد سیف توضیح بدم

      • lastofus2 گفت:

        @ M_A.REZAIE
        همه بازیه اش رو بازی کردم و هیچکدوم خداییش به قشنگی بلاد نبود نه به خاطر انحصاری بودنش به خاطر اینکه قشنگ تر بود
        *******************
        @deltafox1381
        “بازی Bloodborne را بیشتر از دیگر آثار استودیوی فرام‌سافتور دوست دارم. ایمان دارم که آن را طوری خلق کردم که در نظر داشتم”
        منبع
        https://gamefa.com/596034/bloodborne-is-the-best-souls-game-and-even-souls-creator-knows-it/

      • ٌWitcher X گفت:

        اینو ولش کن حاجی عقل درست حسابی نداره …. فقط جوابش رو نده بزار برای خودش بنویسه هیچکس جوابشو نده

      • Mikasa گفت:

        دارک سولز ۱ بهترین بازی ؟ عمرا
        تو لول دیزاین شاید ولی تو سیستم مبارزاتی خیلی ضعیفتر از سکیرو ، بلادبورن و دارک سولز ۳ بود
        از بلادبورن یا سکیرو با سیستم مبارزاتی به اون نرمی و روانی بری سر دارک سولز ۱ قشنگ خشک بودن مبارزات رو حس میکنی
        برای همین بود که میازاکی تو دارک سولز ۳‌خشکی‌مبارزات و کندی حرکت‌گیمرو کم‌کرد و سرعتو برد بالا چون خودشم میدونست دارک سولز چقدر خشکه و در مقایسه با بازیای بعدیش سیستم مبارزاتی لذت بخشی نداره
        از نظر باسها هم دارک سولز ۱ نسبت به زمان خودش خیلی خوب بود ولی در مقایسه با باسهای بلادبورن ، دارک سولز ۳ و سکیرو واقعا حرفی نداره
        چه از نظر موسیقی پس زمینه چه از نظر چالش برانگیز بودن چه از نظر تنوع حرکاتی باسها هیچکدوم از باسهای دارک سولز ۱ به پای slave knight gael و‌Ludwig holy blade نمیرسن
        دارک سولز ۱ کلی مرگ مسخره داشت مثلا افتادن ناخواسته از ارتفاع و پلتفرم‌های باریک‌که واقعا لذت بخش نیستن و فقط رو اعصاب گیمر میرن
        و میازاکی هم اینو میدونست و تو نسخه های بعدی پلتفرم های باریک و مرگ بر اثر افتادن رو که بسیار چیپ هست و هیچ ربطی به توانایی گیمر نداره ، حذف کرد
        دارک سولز ۱ شاید نسبت به زمانش خیلی شاهکار بود ولی با دید امروزی بهش نگاه میکنم در قیاس با سکیرو و بلادبورن هیچ حرفی نداره

        • “دارک سولز ۱ بهترین بازی ؟ عمرا”
          این همه عامل دخیلن توی بهترین بودن تو اومدی با سرعت مبارزات تشخیص دادی دارک سولز ۱ بهترین نیست؟ دارک سولز ۱ حتی اگر بهترین مبارزات هم نداشته باشه از نظر سایر موراد بهترین بازی میازاکی هست لول دیزاین و هاب بهترینه. روایت بهترینه. از نظر انقلابی بودن و ORIGINALITY اوله. پلتفرمرش همچنان بهترینه در بین بازی های میازاکی. بالانس بودن مناطق و نوآوری و تنوع در مناطق. همه چیزش در بالاترین سطح ممکن قرار داره. مخصوصا سکیرو هیچ حرفی در مقابل دارک سولز ۱ نداره که بزنه. چقدر صحبت های چیپ و بی ارزش میفهمیم این روزا. بعدشم هر بازی رو نسبت به زمان خودش میسنجن. تغییراتی که دارک سولز و دمونز سولز به وجود آوردن هیچ کدوم از بازی های بعدی ایجاد نکردن. فقط هاب دارک سولز ۱ یک شاهکار هنریه که هیچوقت تکرار نشد. هاب دارک سولز ۳ یک افتضاح محض هست تو از یه منطقه میپری منطقه دیگه ولی دارک سولز ۱ تمام مناطق به طرز استادانه ای به هم وصل هستن. DS2 هم حتی بهتر از DS3 هستش. چون یه عده مبارزات سریع دوس دارن دلیل نمیشه DS 3 بهتر باشه.

  • lastofus2 گفت:

    خب جاییش نگفته شما یکی از این هشت قلمرو رو انتخاب میکنی که.منظورش این هستش مثل همون بلاد یا دارک سولز یکی از مسیر ها رو میری حالا زورت رسید میری جلو اگر نه میری اون یکی.کلا بازی های میازاکی یک فرومول هستش ولی شاهکار هستند

  • پس معلومه این عنوان مثل سری سولز خواهد بود یعنی نقش آفرینی اون خیلی خیلی بیشتر تا اکشن و ماجراجویی بازیه
    من هیچ وقت با عناوین from software ارتباط برقرار نکردم به جز sekirow در واقع سکیرو المان‌های نقش آفرینی بازی رو کم کرد و نکته جالب اینه که سکیرو علاوه بر اینکه بازی سال ۲۰۱۹ شد به عنوان بهترین بازی اکشن ماجراجویی سال هم انتخاب شد و بازی زیر سبک اکشن ماجراجویی قرار میگیره و المان‌های اکشن ماجراجویی در بازی خیلی بیشتر تا نقش آفرینی هست

    • ٌWitcher X گفت:

      این سبک طرفدارای خاص خودشون رو دارن مخصوصا دارک سولز بازی هستش که اتمسفر خاصی داره و ممکنه با فضای داخل بازی حال نکنی و ارتباط برقرار نکنه چون یکجورایی مرده هستش هیچکسی نمونده جز یک تعداد NPC ها اتفاقا من بیشتر دوست دار چنین بازیایی هستم تا بازیایی که کلشون داستانه و بیشتر کات سین طرفدار اینم که خط دیالوگ هاهم خارج از کات سین ها اجرا بشه

      بیشتر بازی میکنی و نمیتونی از فضاش در بشی حتی اگرم هیچ کات سینی نداشته باشه نمیتونی بیخیالش بشی تا تموم کنی گیم رو
      راستش امسال کلا ۲ بار هایپ بودم منظور از عنوان یکی برای سایبرپانک و دومی هم همین بازی
      سکیرو به سمت داستان های ژاپنی رفت و از سبک دارک سولز به مقدار زیادی فاصله گرفت برای همین من خیلی باهاش حال نکردم پلی دادمش ولی به اندازه دارک سولز ۳ لذت نبردم چون اومدن کاری که با باس های بازی رو کردن روی کرکتر های ژاپنی انجام دادن شخصیت ها مثل دارک سولز متنوع و زیاد نبودن جز Headless King بود همچین اسمی میری زیرزمین هرچی این بشرو میزنی نمیمیره …من بیشتر توی اون سبک علاقه دارم و اصلا دوست ندارم که با کرکتر های ژاپنی قاطی بشه این سبک

      • خب به هر حال هر کسی یه نوع سلیقه‌ای داره
        مثلا یکی مثل من داستان براش خیلی مهمه مثلا من با بازی‌ heavy rain خیلی حال کردم و جز پنج بازی برتر زندگیمه و بازی خیلی گیم پلی نداشت و هیجان انگیز‌ترین قسمت‌هاش کلید زنی بود که خیلی‌ هم زیاد نبود ولی من به خاطر داستانش خیلی ازش خوشم اومد
        من خیلی از نقش آفرینی خوشم نمیاد ولی به خاطر داستان خوب به سراغ ویچر یا مس افکت رفتم‌.
        سبک مورد علاقم اکشن ماجراجویی هست

      • deltafox1381 گفت:

        بله ولی شما به سکیرو به عنوان یک انقلاب نگا کن فقط نی اوه و بلاد سرعتشون یک خورده کمتر بود سکیرو مبارزه سرعتی رو تو یک سطح دیگه بهت نشون میده و خیلی جالبه ولی بله واقعا به پای عناوینی مثل دارک ۱و۳ وبلاد نمیرسه چه از لحاظ موسقی چه از لحاظ گرافیک و داستان خیلی ها به اشتباه فکر میکنن که دارک ۳ داستان کاملی نداره ولی داستانش دنباله ای از دارک۱ هستش دنباله ای بسیار کامل که غیر ممکنه رگه های بسیار واضحی از اون رو تو دارک ۳ نبینید درسته همواره شخصیت اصلی دارک سولز زنده نبود ولی با قابلیت reborn دوباره زنده میشد و چهره انسان رو به خودش می‌گرفت حتی واسه این حلقه هم بود و یک نوع سنگ یک بار مصرف هم وجود داشت
        حتی این شخصیت اصلی داستان کاملی نداشت چون از اول شخصی سازی بود فقط همیشه گفته می‌شد به طور مثال قهرمانی است که سیاهی را از بین می‌برد همین داستان شروع می‌شد.
        ممنون بابت مطالعتون

      • deltafox1381 گفت:

        نازنین باسی که شما ازش یاد کردین nameless king هست که طبق نظریه پردازی من و طرفدار های دیگه
        احتمال میدیم پسر سوم و گمنام پادشاه گوئن هست که وجودش قطعی و رگه هایی از وجودش هست حال در مورد باس سخت ترین باس دارک ۳ هستش و همین

    • lastofus2 گفت:

      بازی سال از مراسم گیم آواردز. بازی سال اصلی یا همون بیگ وینر دس استنردینگ شد :-*

      • بیگ وینر مهم نیست اتفاقا بازی سال مهمه. خیلی راحت برات اثبات می کنم:
        برای انتخاب بهترین بازی سال از نظر مراسم vga. از بالای ۸۰ داور مطرح استفاده شده که هر کدوم نماینده یک سایت معروف در مناطق مختلف جهان هستند.
        ign نماینده داره
        gamespot نماینده داره.
        gematsu
        dualshockers
        edge
        famitsu
        eurogamer
        و ….
        حتی خاورمیانه و چین هم هر کدوم دو نماینده دارن. که از خاورمیانه عربن. خلاصه این که همگی داوران قابل اعتماد و حرفه ای هستن.
        برای همینه مراسم گیم آواردز به شدت با اهمیته. اما اگر یه نگاهی به بیگ وینر بندازی علاوه بر سایت های دارغوز آباد و سایت های پولی سایت های مزخرف که اصلا حتی اعتبار هم ندارن، نظر سنجی های غیر حرفه ای مردمی و نظر سنجی های بی اعتبار هم توشون دخیله. معلومه مردم به یه بازی سینمایی رای میدن و غیر حرفه ای ها اصلا سکیرو رو در نظر نمیگیرن چون سکیرو برای جماعت هاردکور ساخته شده با گیمپلی سخت.
        Death Stranding – 80
        The Critics’ Picks – 48
        The Readers’ Picks – 32
        Resident Evil 2 – 78
        The Critics’ Picks – 51
        The Readers’ Picks – 27
        Sekiro: Shadows Die Twice – 59
        The Critics’ Picks – 49
        The Readers’ Picks – 10
        readers pick یعنی نظر سنجی. کدوم ادم عاقلی از روی نظر سنجی که می تونه عقده و … رو شامل بشه ملاک در نظر میگیره. دلیل بیگ وینر شدن death stranding نظر سنجی هایی هست که همشونم نا معتبرن. سایتشم حتی یه وبلاگه یه سایت رسمی هم برا بیگ وینر نداریم. میبینی که re 2 بیشترین انتخاب رو از نظر منتقدین داشته بعدشم sekiro.

        اما در کل می خوای بفهمی از نظر جهان بهترین بازی منتشر شده در ۲۰۱۹ چیه. داخل گوگل بنویس:
        ۲۰۱۹ game of the year
        می فهمی چی میاد.

        • lastofus2 گفت:

          اینکه بگیم فقط مراسم گیم آورادز مهم هستش مثل این هستش بگیم فقط اسکار مهمه و خیلی مواقع در این مراسم نامردی شده مثل سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۳ و اسکار هم قبلا توضیح دادم شما یک فیلم بساز بگو یهودی ها مظلوم بودن هیتلر بد بود اسکار میدن بهت. اتفاقا اگر در این مراسم اشتباهی رخ بده یا پارتی بازی بشه مراسم دیگه ثابت میکنند حق با کی بوده و دقیقا بیگ وینر مهم هستش. اگر بخوایم با منطق شما بیگ وینر رو نادیده بگیریم پس چیزی به اسم پرافتخارترین بازی نسل یا تاریخ نخواهیم داشت

      • دوست عزیز منظورم game awards هست دیگه

    • این بازی هم اکشن نقش آفرینی هستش. بیشتر شبیه به Bloodborne هستش و میازاکی یادمه در مصاحبه گفته بود بخاطر استقبال از مبارزه در سکیرو به شکلی از این سیستم هم بهره گرفتن که البته کند تره. در کل از نظر اکشن بیشتر شبیه bb هستش.

  • Max.level گفت:

    کاری با هیچکدوم ازین شایعات ندارم چه درست باشن و چه غلط فقط اینو میدونم که این بازی یه ابرشاهکار فوق انقلابی خواهد بود فرام سافتور تو ارائه محتوا از بهتریناست و ثابت شدست
    بیشتر از هر چیزی منتظر این بازیم :inlove: :inlove: :inlove:

  • شایعه هاشم ادمو سر ذوق میاره
    احتمالا توی یکی از رویداد های پیش رو ازش گیم پلی میدم و احتمالا برای بهار سال آینده تایید میشه به امید لذت های بیشتر و مرگ های بیشتر
    The elden ring oooooooh elden ring

  • 47 گفت:

    چند وقته io interactive اصلا خبری از نسخه جدید هیتمن بیرون نداده. دلم لک زده برا یک نسخه درست درمون نه مثل این دونسخه ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ اسون باشه (حالا باز خوبه ۲۰۱۸ درجه سختی داشت و من برای اولین بار که بازی میکردم روی master که سخت ترین درجه بود بدون کت شلوار عوض کردن و بدون این که کسی منو بشناسه و چون بازی کرکی بود فقط کلت داشتم و اردک انفجاری و کابل دیگه هیچی جز این ۳تا نداشتم بازیو تو ۲ روز تموم کردم. ۲۰۱۶ که اصلا درجه سختی نداشت اونم بدون کت شلوار عوض کردن و بدون این که کسی منو بشناسه بازیو تموم کردم حالا شانس اورده بودم تو کرک نسخه ۲۰۱۶ ابزار lockpick رو داشت تو ۲۰۱۸ خوب اونم نداشتم اما چون مثل نسخه های قبلی سخت نبودن راحت تمومشون کردم)
    میدونستم تو این پست جای این کامنت نبود ولی این دیگه جدیدترین پست الان سایت بود گفتم ببینم کسی نظری چیزی نداره

  • اسپم و اسپویل:
    ببخشید بی ربطه ولی خواستم بدونید مضخرف ترین شیوه اسپویل دنیا رو من اجرا شد. قلبتون اگه حساسه نگاه نکنید اگر لیک ها رو از تلویزیون ندیدید و اسپویل نشدید نگاه نکنید اگر هم رد دد رو بازی نکردین نگاه نکنید.
    https://forum.bazicenter.com/attachments/1588279895427-png.139551/

  • M2Cian گفت:

    سلام، نمیدونم اطلاعاتش درسته یا نه ولی این که میگین در صورت صحتش باید درجه سختی یکسان باید داشته باشن شک دارم، مثلا تو ویچر دشمنا درجه سختیشون بر اساس لول شما بود حالا هر جای مپ که باشین،
    الدن رینگ هم میتونه همینطوری باشه ینی باس ها بدون این که تو حملاتشون دستکاری بشه، آسیبی که به شما وارد میکنن متناسب با لول شما باشه…

    • گفتم که به این میگن scale بندی. یعنی بر اساس روند بازی لول بندی بشن. مثل ng+ در بازی های nioh اما چنین چیزی با بازی های میازاکی مغایرت داره. میازاکی نمیاد باس های مناطق مختلف رو با دستکاری hp و میزان آسیبی که وارد میکنن سخت و آسون کنه بلکه هنر میازاکی اینه که با الگوی حمله،جادوهایی که باس ها استفاده می کنن و سرعتشون و نوآوری میاد باس ها رو سخت یا آسون طراحی می کنه. این که فقط hp و میزان آسیب دشمنان رو دستکاری کنه به شدت حرکت چیپی هستش. مطمئن باشید چنین اتفاقی رخ نمیده.

  • خیلی باحاله به نظر میاد شایعات
    ولی این که گفته هیچ منتطقه که جریان زندگی درش باشه وجود ندارد یه کمی ازش خوشم نیومد

شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا