شایعه: اطلاعات جدیدی از دموی آزمایشی Resident Evil 8 فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از دموی آزمایشی Resident Evil 8 فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از دموی آزمایشی Resident Evil 8 فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از دموی آزمایشی Resident Evil 8 فاش شد - گیمفا

شایعه: اطلاعات جدیدی از دموی آزمایشی Resident Evil 8 فاش شد

امیرحسین نصرتی
۱۲:۰۰ ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
شایعه: اطلاعات جدیدی از دموی آزمایشی Resident Evil 8 فاش شد - گیمفا

مرد گوریل‌نما، قلعه‌ی منحوس و هیولایی که گلوله‌های اسلحه‌ی کمری تاثیری برروی وی نمی‌گذارند، از جمله شایعات اخیر شماره‌ی هشتم سری Resident Evil هستند.

به‌تازگی گزارشی جدید از اطلاعات دموی آزمایشی بازی Resident Evil 8 در وب‌سایت Rely on Horror منتشر شده است که ادعا می‌شود تمام آن‌ها از طرف افراد باشگاه Ambassador (برنامه‌ی رسمی و تائید شده برای هواداران مجموعه) درز پیدا کرده و قابل‌اعتماد هستند. بسیاری از این جزئیات مانند حضور کریس ردفیلد (Chris Redfield)، مرز باریک میان خیال و واقعیت (که شباهتی انکارناپذیر با نسخه‌ی آزمایشی شماره‌ی چهارم مجموعه که با نام Resident Evil 3.5 شناخته می‌شود دارد)، حضور جادوگری قدرتمند به‌عنوان شخصیت منفی و نیز سیستم مدیریت منابع شبیه به Resident Evil 4، قدیمی بوده و پیش‌تر درباره‌ی آن‌ها شنیده‌ایم.

اما موارد جدیدی هم فاش شده‌اند که اولین آن‌ها شامل حضور انسانی شبیه به حیوان (برخی شایعات به حضور گرگینه‌ها در شماره‌ی هشتم اشاره داشتند) می‌شود که در صحنه‌ای به تعقیب و گریز بازی‌باز می‌پردازد و شما می‌توانید برای فرار از دست وی با شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) تعامل کنید تا شما را برای پنهان شدن در خانه‌شان قبول کنند. در نسخه‌ی آزمایشی تمام این شخصیت‌ها به‌زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

ظاهرا دو نسخه از دموی آزمایشی وجود دارد که یکی از آن‌ها بازی‌باز را به یک اسلحه‌ی کمری برای مقابله با مرد حیوانی مجهز می‌کند که البته گلوله‌های اسلحه هیچ تاثیری بر وی ندارند و نسخه‌ی دوم نیز شما را بدون تجهیزات رها می‌کند تا با مخفی‌کاری‌ (مشابه قسمت‌های آغازین Resident Evil 7) از دست این هیولا فرار کنید. البته کمی که پیش‌بروید اسلحه‌ی شاتگانی پیدا خواهید کرد که بااستفاده از آن می‌توانید در مبارزه با مرد حیوان‌نما، یک دَر را مسدود کنید. در یکی از نسخه‌های آزمایشی، این هیولا پس از شنیدن صدای زنگ شبیه به کلیسا صحنه را ترک کرده و از صفحه خارج می‌شود. اگر شماره‌ی چهارم مجموعه را بازی کرده باشید قطعاً این جزئیات شما را به‌یاد مراحل ابتدایی این عنوان انداخته است.

این دموهای آزمایشی شامل پایان‌های متفاوتی می‌شوند که در یکی از آن‌ها به شخصیت اصلی بازی یعنی ایتن وینترز (Ethan Winters) گفته می‌شود که باید به قلعه‌ای شوم و منحوس فرار کند. در پایان دیگر اما وی گروهی از شخصیت‌های غیرقابل‌بازی را پیدا خواهد کرد که او را از دست دشمنان مخفی می‌کنند اما یکی از آن‌ها دیوانه شده و شروع به سلاخی دیگران می‌کند. همچنین دشمنی در بازی وجود دارد که مردی شبیه به گوریل بوده و به چوب و زنجیر آراسته شده است. البته هنوز مشخص نیست این موجود به‌عنوان هیولایی مجزا در بازی حضور دارد یا به‌نحوی با جادوگری که قبلاً به آن اشاره کردیم در ارتباط است.

به‌نظر می‌رسد شخصیت‌پردازی ایتن نیز با تغییراتی همراه شده باشد چراکه گفته می‌شود وی اکنون بسیار بذله‌گو و تیزهوش‌تر شده است و می‌توان آن را با شخصیت اَش ویلیامیز (Ash Williams) از مجموعه‌ی Evil Dead مقایسه کرد. اگر این سری را بازی کرده باشید احتمالاً خیلی راحت‌تر می‌توانید شایعات جدید را باور کنید چراکه متوجه‌ی شباهت‌های بسیار میان Resident Evil 7 و عناوین مجموعه‌ی Evil Dead هستید. در آخر نیز افرادی که ادعا به تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی کرده‌اند احتمال می‌دهند صداپیشه‌های شخصیت‌های ایتن و کریس همان افراد قبلی در شماره‌ی هفتم باشند.

لازم به‌ذکر است تمام اطلاعات بالا تنها شایعاتی هستند که توسط هیچ منبع رسمی تائید نشده‌اند بنابراین تا انتشار اخبار بیشتر از سوی کپکام (Capcom)، تنها می‌توانیم به دید شایعه به آن‌ها نگاه کنیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: اطلاعات جدیدی از دموی آزمایشی Resident Evil 8 فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از دموی آزمایشی Resident Evil 8 فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از دموی آزمایشی Resident Evil 8 فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از دموی آزمایشی Resident Evil 8 فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از دموی آزمایشی Resident Evil 8 فاش شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • JJSTYLE36 گفت:

    😐 😐 😐
    کپکام جدیدا اصلا جنبه موفقیت نداره…

  • رسما میخوان ما رو به مرز جنون برسونند. آخه یعنی چی گرگینه , جادوگر , گوریل نما.
    وات د فاز :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
    اسم بازی رو باید بذارند رزیدنت ویچر

  • Phos گفت:

    این سایت چقدر هیتر کپکام داره.
    انگاری یادتون رفته که DMC5 برترین بازی اکشن شد.
    جدیدا دارم احساس میکنم که شماها همین قدر که از کپکام بد گفتین از کونامی نگفتین :pain:

    • AXEL STONE گفت:

      از من فن کپکامتر پیدا نمیکنی: مشکل خود کپکامه: این کپکام بود که دهن منتقدانش رو وا کرد خب طبیعیه فعلا تا روزی که تریلر بیاد و خبر تایید بشه و مدیران بیان خوب توضیح بدن… این روند ادامه داره :rose: :heart:
      راستش DMC کبیر سر جاش استاد ایتسونو سان ۵ سال روش کار کرده بود…

      • کپکام داداش رفته تو کار پول پرستی والا دلیلی نداشت اینقدر زود ریمیک ۳ رو ریلیز کنن واون نسخه ناقصو مایه آبرو ریزی کنن،ایتسونو از اعضا باقی مانده استودیو clover افسانه ای بود که استاد میکامی رییسشون بود که با جدایی میکامی وکامیا استدیو تعطیل شد آخرین بازیشون هم شاهکار god hand بود از اون به بعد افت فاحش کپکام شروع شد تا اینکه ایتسونو به دادشون رسید با dmc 5,رزیدنت هم درسته در حد روزای اوجش نیست ولی کمبود استاد میکامی باعث شده دیگه کمتر انتظار شاهکار داشته باشیم واز لئون کندی برسیم به آیات واز وسکر برسیم به مرد گوریلی وجادوگر

        • AXEL STONE گفت:

          حرفات تا استاد ایتسونو سان و DMC قبوله. اما در مورد این که چونکه شینجی میکامی نیست و دارن خراب میکنن درست نیست بلکه میشه گفت تقریبا درسته چونکه حضور استاد شینجی میکامی یک پدیده بسیار خوبی رو به وجود میاره و این رو هممون میدونیم… اما دقت کن اگه دقت کنی RE2R بسیار عالی بود بدون استاد شینجی میکامی ساخته شد! فقط چون که بازی رو با حوصله و بدون جنگولک بازی سعی کردن بسازن بازی یک بازی موفقی شد.
          اما برای RE3R من از اون اولش حس کردم کپکام رفت توی سیستم تخیلات اصلا خیلی واضح بود که کپکام نیت پخ زدن رو داشت وگرنه به قول شما “دلیلی نداشت اینقدر زود ریمیک ۳ رو ریلیز کنن” و اینجاش کاملا درسته.
          خلاصه در مورد این شایعات هم بدبین نباشید من حس خوبی دارم و خیلی هم خوشبینم: شوخی هم ندارم وقتی که میخام نقد کنم در این زمینه اصلا ادم رحیمی نیستم… نقدم رو میکنم مثل نقد RE3R و هیچ اهمیتی به گذشته ی روشن نمیدم چون فقط RE اینجا نیست بلکه کلی داستانIP توی دهن کپکامه هر وقت بازیهای خوب و با حوصله ساخت اون وقت اره میشه ازش سپری کرد. اینارو گفتم تا فکر نکنی به فکر کپکام یا چیزی دیگه کلی دارم میگم که به این RE حس خوبی دارم یکم چشماتون رو وا کنید و دقت داشته باشید به راحتی میشه فهمید کار درستی رو داره انجام میده برای پیشرفت فن RE و سبک ترسناک Rely on Horror . حالا هر مشکلی که دارید میتونید بگید ولی تا اینجا هیچ نکته منفی رو نمیبینم بجز دوربین که گفتم من به دوربین زیاد اهمیت نمیدم و نکته منفی حساب نیست… ولی چونکه دوستان رو درک میکنم گفتم که امیدوارم کپکام دوربین سوم شخص بذاره و یا دوربین متغیری بذارن که برای بازی یک پیشرفت بسیار چشم گیری محسوب خاهد شد :rose: :heart:

  • peyman131 گفت:

    اگه جو واتمسفر بازی شبیه ایول ۴ باشه میشه یه کم امیدوار شد

  • PlayDead گفت:

    خدا کنه شایعه باشه(که نیست) اصلا با اویل اول شخص حال نمیکنم نسخه ی ۷ هم شاید ترسناک بود ولی کوچکترین ارتباطی با دنیای اویل نداشت کلا کپکام اصلا تعادل رو بلد نیست برقرار کنه مثلا اویل ۶ رو کلا زد اکشن کرد بعد تو نسخه ی ۷ کلا اوت لست تحویل داد فعلا کپکام داره نون نبوغ نسل ۶ رو میخوره با اون اساتید بی نظیرش و با بازسازی شاهکارهای قدیمی بهتر میدرخشه که البته همونا هم اگه نسخه ی اورجینالش رو زمان خودش تجربه میکردین به شدت لذت بخش تر و کامل تر بود جالبه یه سری از دوستان میگن کپکام با ریمیک اویل ۲ و دویل ۵ به روزهای اوجش برگشت در صورتی که شاید عملکرد بهتری داشت ولی با روزهای اوجش فرسنگ ها فاصله داره هنوز

  • ragnaros گفت:

    Resident Evil 8 : Return To The Elder Scrolls
    اسم کامل بازی لو رفت :rotfl: :rotfl:

  • abdollah_a2 گفت:

    دوباره ایتن؟ این تهفه داستانش تو نسخه ی ۷ تموم شد که! نکنه این دفعه دنباله زنه دومش باید بگردیم! ای خدا
    نگاه کن با اویل چیکار میکنن

  • Mr Zombie گفت:

    امیدوارم اخبار شماره هشتم شایعه باشن!
    موفق باشید

  • نمیدونم چرا دو دل شدم؟
    از یه طرف ایده های جالبی به نظر میاد و از یه طرف میترسم بازی از ریشه هاش فاصله بگیره.

  • deadly dude گفت:

    گرگینه که هست. گوریل هم که هست اگه زرافه و شتر هم بیارن تو بازی اونوقت دیگه معرکه میشه. معلوم نیست رزیدنت ایوله یا شبیه ساز باغ وحش.

  • lastofus2 گفت:

    وقتی میگم نسل بعد هم سونی برنده هستش منظور این عکس ها هستش 😎 ( تشکر از آرمین بابت عکس ها )
    http://uupload.ir/files/zc5l_capture2.png
    http://uupload.ir/files/88ut_capture.png

  • lastofus2 گفت:

    فقط برید کامنت های مربوط به دسته پلی استیشن رو تو سایت زومجی ببینید باکس فن ها مثل اسپند روی دود شدن :rotfl: خداییش دارم لذت میبرم

  • آقا این جادوگر ، صرفا که جادوگر نیستش که….. یه طرفه به قاضی نرید…… تو رددیت نوشتن که یه یارویی که تو بدنش ویروسه ولی مردم دهکده نمیدونن و به خاطر همین بهش میگن جادوگر، بعدشم اون گرگینه نیست، گرگ هایی هستن که ویروس جدیدی تو یگبدن اونا طزریق شده……. طبق اطلاعات دیگه دو تا دشمن شبیه mr x و نمسیس تو بازی حضور دارن

  • AXEL STONE گفت:

    خیلی عجیب به نظر میاد: مرد گوریل نما!؟ پس بازی به حالت افسانه ای پیوسته و فکر کنم اتمسفر بسیار خوب و ترسناکی داره… البته البته این نکته رو از یادمون نبریم که حتا خود ساختار زامبی هم کاملا یک افسانت. پس به نظرم کپکام داره کار کاملا درستی رو انجام میده.
    گرچه من به دوربین بازی کاری ندارم و واسم مهم نیست اول سا سوم شخص باشه اما دوستان رو درک میکنم امیدوارم سوم شخص بودنش شایعه بمونه و یا دوربین متغیری بر بازی ترکیب بدن که با این کار کاملا موفقیت بسیار خوبی کسب خاهد کرد :rose: :heart:

  • majidam گفت:

    نسخه هفتش که عالی بود اگه به خوبی همون و بهتر از اون باشه شاهکار میشه

  • Bounty Hunter گفت:

    حالا ک گوریل هست بیگلی بیگلی رو هم بیارند تا کامل بشه!!!
    خواهشا قبلش ی re4 رو بازسازی گرافیکی کن بعد برو سر نسخه ۸٫

  • نمیدونم اگه شایعات درست باشن برای بازی خوب تموم بشه یا خیر ولی خداییش ادم رو هیجانی میکنن

  • بدبختی داریم با کپکام
    یکی از باز های مورد علاقم دینو کریسیس بود ک کلا ساختشو متوقف کرد
    یکی دیگه از بازی های مورد علاقم اویله مخصوصا نسخه ۳ ک چند روز پیش ریمیکش اومد منتهی یه مشکلی داشت اصلا اویل ۳ نبود یه بازی دیگه بود فقط نمیسیس و جیل و بقیه شخصیتا اویل ۳ توش بود
    الانم ک گوریل و خرو گاو و جادو و اینا میخاد تو نسخه ۸ باشه

  • crystal sky گفت:

    دانشمند بازی در نیارین بزارین بازی بیاد بعد انقد ازش ایراد بگیرین در مورد نسخه ۷ هم قبل از عرضه کم ایراد نگرفتن ازش کسانی هم که میگن ریمیک ۳ خوب نبود کاملا بازی خوبی بود فقط نقطه ضعفش کوتاه بودنش بود حالا به خوبی ۲ بود نبود اینا دیگه حرفه

  • navid313714 گفت:

    مرد حیوان نما فکر کنم یه چیزی تو مایه گرگ های the order 1886 باشه

شایعه: اطلاعات جدیدی از دموی آزمایشی Resident Evil 8 فاش شد - گیمفا