اختتامیه اولین دوره انتخابات نویسنده سال گیمفا در سال ۱۳۹۱ (پست به روز شد) - گیمفا
اختتامیه اولین دوره انتخابات نویسنده سال گیمفا در سال ۱۳۹۱ (پست به روز شد) - گیمفا
اختتامیه اولین دوره انتخابات نویسنده سال گیمفا در سال ۱۳۹۱ (پست به روز شد) - گیمفا
اختتامیه اولین دوره انتخابات نویسنده سال گیمفا در سال ۱۳۹۱ (پست به روز شد) - گیمفا

اختتامیه اولین دوره انتخابات نویسنده سال گیمفا در سال ۱۳۹۱ (پست به روز شد)

رسول خردمندی
۱۸:۴۱ ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
اختتامیه اولین دوره انتخابات نویسنده سال گیمفا در سال ۱۳۹۱ (پست به روز شد) - گیمفا

بالاخره پس از استرس  و هیجان های فراوان اولین دوره انتخابات نویسنده سال گیمفا به اتمام رسید و از بین ۸ نویسنده سال ۱۳۹۱ ، نویسنده برتر سال به انتخاب و تصمیم شما ، کاربر محترم گیمفا انتخاب گشت.

نویسنده سال ۱۳۹۱ گیمفا کسی نیست جز آقای امیرمحمد جیریایی که با اقتدار از آقای بهزاد شعبانی در طول این هفته جلو زده بود. به ایشان تبریک می گوییم و رسما آقای جیریایی را به عنوان نویسنده برتر سال ۱۳۹۱ گیمفا اعلام می کنیم. به آقای جیریایی ، یک فلش مموری ۴ گیگابایت تعلق می گیرد. همچنین حق الزحمه وی ، ۲۰% فی تعلق می گیرد.

از مدیرهای عزیز و گرامی سایت که برای این انتخابات حمایت کردند و در طول این سال از هیچ کمکی دریغ نکردند نهایت سپاس را دارم. شاید تصور این قضیه سخت باشد ولی آقای نراقی و آقای نوروزی در طول سال ۱۳۹۱ قریب به ۲ میلیون تومان برای سایت خرج کردند. آنچه که برای حق الزحمه تیم تحریریه در نظر گرفته شد؛ آنچه که برای سرور سایت هزینه شد تا شما عزیزان با حداکثر سرعت برای دانلود از گیمفا رو به رو شوید.

برای اختتامیه اولین دوره انتخابات نویسنده سال گیمفا ، تصمیم گرفتیم تا عمل کرد تیم تحریریه را در سال جاری بررسی کنیم.

رسول خردمندی ، سردبیر سایت گیمفا:

در بهار سال ۹۱ تیم تحریریه فقط ۲ نفر را داشت. ۲ نفر که به شدت به گیمفا وفادار بودند. آن ۲ نفر هم کسی نبود جز آقایان بهزاد شعبانی و قاسم نجاری عزیز. این ۲ نفر با اینکه تنش های زیادی پیش آمده بود ولی به علت وفاداری (به قول اجنبی ها Loyalty) خالص به گیمفا خودشان را با قوانین نچسبی که وعض کرده بودم وقف دادند و تلاش خود را برای بهتر بودن انجام دادند که بنده به شخصه همچین فکری را نمی کردم! تیم تحریریه با آمدن یک فرد تکانی به خود گرفت و او کسی نبود جز نویسنده سال ۹۱ گیمفا ! امیر محمد جیریایی قبل از ورود به گیمفا کمی بین سایت گیمفا و پردیس گیم دو دل شده بود ولی  با فیدبک های شما کاربران عزیز ، فکر کنم از انتخاب گیمفا ناراحت نباشد! کسانی پر استعداد همانند آقای صالحی ، آقای جوربنیان و…. در امسال ملاقات کردم که پتانسیل بسیار بالایی برای بهترین بودن را داشته اند و نهایت سعی خود را خواهم کرد تا در عین گستردگی تیم ، اعضای تحریریه سایت گیمفا قدرتمند نیز باشند! در زمستان نیز چند تن همانند آقای عبدالله پور ، آقای بدلی و خانم بارافکن به تیم تحریریه پیوستند که استعدادهای نهفته خودشان را دارند و در سال ۹۲ قول می دهم که تک تک این عزیزان تازه وارد در میان شما جلوه ویژه ایی را کسب خواهند کرد. برای کلام آخر نیز از همه این عزیزان و کادر مدیریت سپاس گزارم و ان شا الله در سال آینده بتوانیم رتبه سایت را با کمک تیم تحریریه گیمفا از ۳ رقمی به ۲ رقمی تبدیل سازیم! مهم نیست هدف چقدر در دور دست باشد ، مهم اینست که چقدر تلاش کنیم……..

 

دانیال نوروزی ، مدیر کل مجموعه گیمفا:

سال پیش در همین لحظه و همین ساعت،فقط و فقط من و آقای نراقی روی سایت کار میکردیم.کسرا جان پشتیبانی فنی رو به بهترین شکل انجام میداد و من سایت رو با اخبار و تریلر بروز میکردم.وقتی بهمن سال پیش پا به گیمفا گذاشتم تنها هدفم این بود که سایت رو به یک اتفاق ناگهانی و باورنکردنی تبدیل کنم که الحمدلله و به یاری خدا و مخصوصا دوستان عزیزی که اومدن،معرفت گذاشتن و تو سایت مشغول به کار شدن،پله های ترقی رو یک به یک طی میکنیم.بالاکشیدن یک سایت اون هم در زمینه ی گیم با وجود وب سایت های بسیار بزرگ دیگری که اطلاع دارید تقریبا به یک امر غیر ممکن تبدیل شده بود ولی تنها راه پیشرفت و پشت سر گذاشتن این رقیبان قدر،نوآوری در کار و جوی متفاوت هست.گیمفا با کمترین بودجه و بیشترین پشتکار به این مرحله از پیشرفت رسیده.احساس غرور نمیکنیم،شخص من همیشه خودم رو هم تراز به یک کاربر معمولی دونستم و تا جایی که تونستم پاسخگوی هر کاربری بودم و خواهم بود.گذشته از این صحبتها،از آقای رسول خردمندی،سردبیر با استعداد و وظیفه شناس سایت و همینطور یکی از بهترین دوستانی که دارم،تشکر میکنم و خدا قوت میگم.امیدوارم آقای خردمندی که یکی از بهترین نیروهای ما هست و تلاش ها و کارهایش برای هماهنگی تحریریه بسیار قابل ستایش هست،همیشه در کنار مجموعه ی ما باشد. از نویسنده های عزیزی مانند قاسم نجاری،بهزاد شعبانی،نویسنده ی سال به انتخاب کاربران آقای جیریایی،دوستانی که جدیدا به جمع گیمفا اضافه شدن آقای مبین نعمت الهی،خانم پریسا بارافکن،آقای صالحی و تک تک عزیزان دیگر که اسم هاشون زیاد هم هست تشکر و قدردانی میکنم و خاک پای تک تک دوستان هستم.در سوی دیگر از سایت،مجله ی الکترونیکی گیمفاپلاس با کادری مجرب قرار داره و از سردبیر گیمفاپلاس دیجیتال آقای حامد افرومند برای تنظیم و هماهنگی آن مجموعه هم نهایت سپاس و قدردانی رو دارم.در طول این یک سال و چندی،تعدادی دیگر از نویسندگان هم آمدن و رفتن،مانند آقای عماد عامری و سجاد سعیدی تعدادی دیگر که از زحمات این دوستان هم تشکر و قدردانی میشه.پیشرفت سایت مدیون حضور شما کاربران با شعور و فهمیده گیمفا هست و خواهد بود. Be Sure,Be Update,Be Gamer…Gamefa.com

 

کسری نراقی ، مدیر سایت گیمفا :

داشتن یک سایت فعال و پر بازدید به عوامل بسیاری نیاز دارد ولی بدون داشتن یک تیم تحریریه قوی و کاربران وفادار که همیشه در مشکلات کنار سایت باشند امکان پذیر نیست. سایت گیمفا برای رسیدن به این مرحله سختی های بسیاری را پشت سر گذاشته ولی این کاربران سایت بوده اند که همیشه و در همه حال سایت را پشتیبانی کرده و به ما نیرو و قدرت ادامه کار را داده اند. تیم تحریریه سایت گیمفا که از همین کاربران و به صورت داوطلبانه به وجود آمده است وظیفه به روز نگه داشتن سایت را به عهده داشته است و بدون هیچ چشم داشتی این وظیفه را به نحو احسنت و با عشق انجام داده عشقی که بدون آن هرگز نمی توانستیم به کار ادامه دهیم .  من هم  این موفقیت بزرگ را به تیم تحریریه سایت تبریک می گویم که در سال ۹۱ توانستند به صورت شبانه روزی سایت را با مطالب پر بار خود به روز نگه دارند، همچنین تبریک ویژه به آقای جیریایی که یکی از بهترین نویسنده های امسال گیمفا بوده است. با آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی برای ایشان

حال نوبت شما کاربران محترم گیمفا است. اینجا جای تمجید نیست! انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به کادر مدیریت و تیم تحریریه در سال ۱۳۹۱ بیان کنید. تمام نظرات به جز توهین و بحث های سیاسی، بدون هیچ دخل و تصرفی در سایت ثبت خواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختتامیه اولین دوره انتخابات نویسنده سال گیمفا در سال ۱۳۹۱ (پست به روز شد) - گیمفا
اختتامیه اولین دوره انتخابات نویسنده سال گیمفا در سال ۱۳۹۱ (پست به روز شد) - گیمفا
اختتامیه اولین دوره انتخابات نویسنده سال گیمفا در سال ۱۳۹۱ (پست به روز شد) - گیمفا
اختتامیه اولین دوره انتخابات نویسنده سال گیمفا در سال ۱۳۹۱ (پست به روز شد) - گیمفا
اختتامیه اولین دوره انتخابات نویسنده سال گیمفا در سال ۱۳۹۱ (پست به روز شد) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mehdi etzio گفت:

    داداش امیر محمد عزیز تبریک :-* :laugh: 😉
    راستی داداش محمد جایزه رو باید نفص کنی ها 😀

  • درود بی کران بر همه ی اعضای تحریریه…
    جا داره همینجا به داداش گلم امیرخان مقامش رو تبریک بگم که واقعا لیاقتش رو بدون هیچ شک و گمانی داشت.امیدوارم امیرخان همیشه در طول زندگی اش هم همینطور موفق و پیروز و سربلند باشه!!!

  • wow
    به آقای محمد جیریرایی بابت انتخاب شایسته شون تبریک عرض می کنم و همینطور به تمام خانواده ی گیمفا و دست اندرکاران چه در بخش خبری و چه در بخش تحریریه سایت به خاطر ایجاد یک همچین محیط گرم و صمیمی تبریک عرض می کنم و برا من هم افتخار بزرگیه که عضو کوچیکی از این خانواده ی بزرگ هستم

  • Armin Adamak گفت:

    دست گیمفا درد نکنه رسول ممنون خداقوت :-* :-* :-* :-* :-* :-*

  • mehdi etzio گفت:

    من یک چیزی تو گلومگیر کرده میخوام بگم اینکه میشه قالب سایت رو برای عید عوض کنید تا کلا یک چهره ی خوشگل وزیباتری بگیر الان خوبه ولی میخوام در حد سایت هایی مثل GAMESPOT-IGN-VG247 داشته باشیم نه شبیه اونها بلکه بهتر از اونها :-* :yes:
    چطوره :sarcasm: :disdain:

  • اول میخوام به امیر محمد تبریک بگم!!!!
    دوم از مدیر سایت آقای نوروزی تشکر می کنم که سایت عالی درست کرده و بنده رو به عنوان یکی از اعضای تحریریه پذیرفته!!! از کمک هات واقعا ممنون!!!
    در مورد سر دبیر چیزی نمی گم که همه میدونن چه آدم گلی هستش!!! واقعا ازش خیلی یاد گرفتم!!!
    اما یک خواهش!!!لطفا عماد عامری ، سجاد سعیدی و محمد رضا مصطفوی رو بر گردونید!!!! خدایی خیلی خوب بودن!!!
    ممنون :yes: 🙂 :inlove:

  • The Alpha گفت:

    تبریک عرض می کنم خدمت آقا امیر عزیز ، و براشون آرزوی توفیق روز افزون رو دارم
    :yes:

    به تمامی دست اندر کاران سایت و مجله الکترونیکی گیفا خسته نباشید میگم ، واقعا کارتون درسته عزیزان :yes:

  • FARDAD.MG13 گفت:

    اول تبریک میگم به امیر محمد جیریایی عزیز 😉 :yes:
    یه خسته نباشید هم خدمت تمام دوستان تحریریه و مدیران عزیز سایت 🙂

  • mehdi etzio گفت:

    خب اگه قراره واقعه همه چی رو بگم بزار واضح تر بگم من از آقای رسول خان یه خرده وگلایه ای دارم قبلا ایشون به بنده گفتن که از رفتار ولحن کامنت بنده خوششون نیومده بود میخواستم ببینم واقعا آیااین حرکت جالبیه از یک سردبیر سایت واقعا آیا این جایز بود حالا این به کنار اون قضیه هم که با آقای HADES داشتیم که هر چی از دهنش در اومد به من ومهرون گفت هیچی نگفتین وحتی اخطاری ولی در کمال تعجب هیچ کاری نکرند خواستم بگم یک مقدار بیشتر از این به کاربران اهمیت قائل بشید…با تشکر :yes:

  • king.amir گفت:

    تبریک میگم اقای امیر محمد عزیز شما صددرصد شایستگی این رو داشتید.وتشکر از تمام زحمت کشان سایت واقعا عالی هستید. :yes: :yes: :yes:

  • تبریک داداش.ولی کاشکی جایزه رو باشکوه تر میدادن

  • با اینکه کار بهزاد شعبانی رو خیلی میپسندم و خیلی هم با هم رفیقیم اما اگه واقع بینانهنگاه کنیم امیرمحمد جیریایی این چند وقته که اومد خیلی زحمت کشید و منم تبریک میگم…

  • امیر جان تبریک ، حقت بود :yes: ، همونطور که حقه همه ی گیم فایی ها هستش که برن بالا 😉 …. آقای نوروزی ، خردمندی ، نراقی و … شما هم خسته نباشین …..
    :yes:

  • Mehran گفت:

    تریک میگم امیر محمد عزیز 😀 :yes:
    خسته نباشی دمت گرم 😀 :yes: :yes: :yes:

  • mehran007 گفت:

    تبریک میگم امیر جان,,,,معلومه که کاربرا خیلی دوستت دارنا,,, ;-)ببینیم از این به بعد چیکار میکنی,,, 😀

  • ranjer گفت:

    سلام.تبریک میگم.واقعاخسته نباشیدازاینهمه زحماتی که برای بالابردنه سطح اگاهی مادرزمینه گیم میکشید.راستشوبگم من گیمفاروخیلی دوست دارم.بیشترازیک سال هست که هرلحضه به گیمفاسرمیزنم دیگه به حدی شده که اولین سایتی روکه بازمیکنم فقط گیمفاست.(باورکنیددوستتون دارم)وبازهم میگم خسته نباشید………….. :inlove:

  • تبریک خدمت اقای جیریایی عزیز.

    جا داره این جا از حامد زاهدی عزیز که واقعا برای گیمفا خیلی زحت کشید تشکر کنم.کاشکی نمیرفت……….

  • III I III گفت:

    همه خوب بودن در فعالیتشون…

  • ممنون از نظر لطف تمامی بچه های گل گیمفا.

    گیمفا واقعا بهترین سایت بازی هستش که تا حالا دیدم.

    این اول شدن هم وظیفه منو فوق العاده سخت تر میکنه امیدوارم بتونم همیشه باعث راضی شدن شما باشم.

  • وظیفه ی خودم میدونم که به ایشون تبریک بگم

  • من هم به آقای جیریایی تبریک میگم واقعاً حقش بود با آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان :yes:

  • HADES گفت:

    من هم به سهم خود تبریک میگم
    و لطفا تندی دست وپای خود رو گم نکنید :yes:
    مثل سایت …بازی نشه یارو نویسنده با کمال بی وقاحتی هرچی به نظرش اومد به DEAD SPEAS 3 گفته

  • تبریک محمد عزیز و آرزوی موفقیت و سلامتی که از همه چیز مهمتره.خوشحالم کنار اعضای تحریریه و مدیریت و سردبیر فهمیده سایت هستم و اینکه تمام تلاش و استعداد خودم رو خواهم گذاشت تا همه با هم پیشرفت بزرگ خانواده گیم فا رو جشن بگیریم یکی دو تا مقاله تو سایت دیدم حقیقتا بی نهایت لذت بردم البته تما مقالات خوب و با ارزش هستند ولی اون دو تا!! و فهمیدم کار خیلی سختی دارم تو خیلی سایتها نوشتم ولی حقیقتا بدون تعارف میگم اینجا کار کنار دوستان با استعداد و با تجربه واقعا هم سختره هم لذت بخش تره.رسول عزیزم,دانیال و کسری عزیز و تمام کاربران فهمیده پیشاپیش عیدتون مبارک و دم همتونم گرم.

  • امیرمحمدعزیزبهت تبریک میگم :inlove: واقعاصلاحیتش روداشتی 😉 :-* :drool: امیدوارم موفق باشی. :heh:

  • Shiraz گفت:

    سلام میکنم به خانواده بزرگ گیمفا … جا داره تبریک بگم به آقای جیرانی به خاطر زحمات خودشون… و همچنین تبریک به مدیریت گیمفا آقای نوروزی و آقای نراقی به دلیل داشتن همچین وبسایت عالی و خوبی … از حق نگذریم همه ی عزیزان در بخش تحریریه و خبری و … لایق داشتن این مقام و داشتن .. از جمله آقای قاسم نجار که یکی از بهترین های این سایت هستش و همه دست اندرکاران .. تبریک به سردبیر سایت آقای رسول خردمند … و بازم تبریک به خانواده بزرگ گیمفا …. Only Gamefa.com :yes:

  • اول به امیر محمد عزیز تبریک می گم :inlove: ..علی رغم اینکه دیرتر از من وارد سایت شد، فعالیتش تقریبا دوبرابر من بود و این موضوع از تعداد پست ها که در دور اول رسول عزیز اعلام کرد، کاملا گویا بود..حق به حق دار رسید!
    رسول یادی از اوایل سال ۹۱ کرد..یادش بخیر! چه دورانی بود با دوست عزیزم (بهتره بگم برادر!) قاسم و اون تنش هایی که بوجود اومد خاطره ساز شد و کلی درس یادمون داد! 😀
    شکر خدا با برنامه ای که چیده شد تا در ضمن عرضه سیل بازیای پاییزی، سایت گیمفا به یک سایت تحلیلی تمام عیار تبدیل شه، اعضای جدیدی وارد سایت شدند و بازحماتی که آقای خردمندی و نوروزی کشیدند و احترامی که آقای نراقی برای تحریریه قائل شدند، و همت سایر بچه ها، روند رو به رشد سایت تا جایی پیش رفت که در شبکه ۷ و شبکه ۳ سیما، از نام گیمفا تمجید شد!
    در اینجا تشکر می کنم از دوستانی که در دور قبل نظر سنجی و دور جدید حمایتم کردن.
    سپاس و آرزوی موفقیت روز افزون برای گیمفا!

  • بنده هم به نوبه ی خودم به آقای امیرمحمد تبریک عرض میکنم و انشاا… که این مقام واسه ایشان موجب تکبر و غرور نباشه و همچنان یکه تاز و عالی باشه بنده هم واقعا از پست های امیرمحمد لذت بی نهایتی رو میبردم و خواهم برد و از خداوند متعال برای نویسنده برتر سال گیمفا و همچنین تیم تحریریه و مدیریت آقایان نوروزی و خردمندی گل کمال تشکر دارم و مطمئن باشید که یک روزی گیمفا در ماهواره هم نیز زبان زد خارجی ها هم نیز خواهد بود فقط با تلاش و پشت کار و ایمان به خدا و به قول یه کارتونی که بچگی میدیدم که یادم نیست اسمش چی بود و شعارش یادمه ( همه برای یکی و یکی برای همه ) بازهم ممنون.من مدت زیادی نیست که در گیمفا کاربر شدم ولی گیمفا رو به عنوان صفحه خانگی خود قرار دادم چون بهترین سایتی که در طول عمر ۲۴ ساله خود در بازی و بیش از ۱۰ سال تمام سابقه بازی کردن و وب گردی رو داشتم این چنین سایت معرکه و عالی ندیده بودم.گیمفا تکه – پیشتازه-بهترینه Only GameFa For News Games & Trailer

  • من هم مثل بقیه به آقای جیریایی تبریک میگم.واقعا زحمت کشیدن.من به عنوان یکی از اعضای تحریریه از بودن در کنار چنین بچه های با استعدادی احساس خوشحالی بی حد و وصفی می کنم.

  • منم به اقای جیریایی تبریک میگم!!!
    ایشالا تو کل زندگی برنده باشین!!!!
    _________________________________
    چه طوره جایزه رو نصف کنیم!!!!!
    من به شما رای دادم 😀

اختتامیه اولین دوره انتخابات نویسنده سال گیمفا در سال ۱۳۹۱ (پست به روز شد) - گیمفا