توضیحات رییس استودیوهای اکسباکس در مورد بازی Gears 5 و گسترش این آیپی
پس از اعلام کنارهگیری آقای راد فرگوسن (Rod Fergusson) از سمت مدیریت استودیوی کوالیشن (The Coalition)، آقای مت بوتی (Matt Booty)، رییس استودیوهای اکسباکس (Xbox Game Studios)، مصاحبهای را با وبسایت را انجام و در مورد بازی Gears 5 و آیندهی این مجموعه توضیحاتی را ارائه داد.
وی در این مصاحبه توضیح داد که مایکروسافت از عملکرد بازی Gears 5 بسیار خوشحال است و همچنین اشاره کرد که تعداد طرفداران این مجموعه روز به روز افزایش مییابد.
آقای مت بوتی در این خصوص اظهار داشت:
من در رابطه با Gears 5 احساس خوبی دارم. من از مهمترین چیز میگویم؛ کیفیت این بازی در سطح کلاس جهانی است. این حرف را به طور قطعی میگویم، بدون آن که بخواهم استثنایی در این خصوص قائل شوم. ما به طور ویژه از پیشرفتهایی که در زمینهی دسترسی، ارائهی تنوع در بازی و برخی جوایز دریافت شده در رابطه با صداگذاری بسیار خوشحالیم. ما همچنان شاهد انرژی و شور شوق بسیار زیاد طرفداران در سراسر جهان هستیم. تعداد طرفداران این مجموعه در حال رشد و افزایش است.
ما همچنان در این تجارت به رشد خود ادامه میدهیم. شرکتهایی مانند یونیورسال (Universal) همچنان یک گزینه برای فیلم در خارج محسوب میشوند. ما احساس بسیار خوبی نسبت به Gears داریم. بازی Gears 5 با وجود سرویس Game Pass توانسته است عملکرد بسیار خوبی را از خود برجای بگذارد.
آقای بوتی در ادامهی این مصاحبه در مورد تلاش آنها برای ایجاد تنوع در آیپی Gears صحبت کرد. علاوه بر بازی Gears 5، عنوان !Gears Pop برای گوشیهای هوشمند منتشر شده و همچنین قرار است تا دو ماه دیگر بازی Gears Tactics نیز عرضه شود.
وی در ادامه گفت:
این یک تلاش هماهنگ شده برای فکر کردن در مورد چگونگی گسترش جهان Gears بود. هنگامی که به گسترش یک فرنچایز فکر میکنید، مسئله تنها سوق دادن شخصیتها و داستانها به یک مسیر جدید نیست، بلکه مکانیزمهای گیمپلی نیز در اینجا مطرح میشود. روشهای جدید بهکار گرفته شدن برای این فرنچایز چه مواردی هستند؟ این موضوع از طریق راههای دقیقی نشان داده میشود. به عنوان مثال، شخصیت جک در بازی Gears 5 به عنوان یک مکانیزم برای بازیبازان استفاده شد تا آنها یادگیری Gears را شروع کنند. هنگامی که در مورد چیزی مانند Gears Pop صحبت میشود که در یک دستگاه کاملاً متفاوت و با سبک گیمپلی کاملاً متفاوت قرار دارد، همهی این روشها واضحتر بهنظر میرسند. این یک تلاش کاملاً متمرکز و برنامهریزی شده برای گسترش دادن مجموعهی Gears بوده است.
همانطور که اشاره شد، آقای راد فرگوسن در توییتی اشاره کرد که بهزودی استودیوی کوالیشن را به مقصد شرکت بلیزارد ترک میکند. با تمام این تفاسیر، بهنظر میرسد که استودیوی کوالیشن همچنان برروی ساخت ادامهی سری Gears متمرکز شده است. بازی Gears 5 هماکنون برروی کنسول اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. شما میتوانید نقد و بررسی این بازی را به قلم امیرمهدی نامجو و تحت عنوان «اره، گلوله، خون» مطالعه بفرمایید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
گیرز پنج فقط تو بخش داستانی یک مقدار ضعف داشت ،یک مقدار هم باید تو اکت دو و سو که بین مراحل جابه جا میشی چهار اتفاق میذاشتن تو اون برف و شن از یکنواختی دربیاد ،قسمت اینترنتی بازی خوبه و گیم پلی هم پیشرفت کرده ،جز بازی های مورد علاقه من هست امیدوارم کلیف برگرده و جای راد رو این بازی کار کنه
به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمم….
جان عمه تان برید سراغ ip جدید
راستی فیل اسپنسر سان (خخخخخ) رفته انیشتیو… چند تا توییت رد و بدل شده که فعلا فهمیدیم تم بازی جدیدشون بنفشه بله درست شنیدید رنگ بنفش داره فعلا در همین حد
و در آخر یه کم از زندگی خودم بگم: دث استرندینگ تمام شد امروز بخدا اوج بازی دو ساعت آخرش بود و بخصوص چپتر ۱۴
هر کس بازی رو نکرده ضرر کرده
پیاده روی بموقعش، اکشن به موقعش، مخفی کاری به موقعش همه چییی ناب و در آخر بگم بازی کوجیمایی تمام شد.
(خطر اسپویل)
صحنه مبارزه هیگز و سم فقط من رو یاد صحنه مبارزه سالید اسنیک و اسلات انداخت یا شما هم همین حس رو دارید.
پایان اسپویل
مورد بعدی: پروژه بعدی هیلو از ریچ شروع کرده به MCC رسیده و در انتها ۴ و پنج … در انتظار بی نهایت
Gears یه آی پی جهانی و فوقالعاده موفقه که تو هر شرایطی فروشه خودشو داره.
به نظرم الان وقتشه مث کالاف دیوتی به یه عنوان سالیانه تبدیل بشه که هم هوادارا خوشحال بشن هم سود بخش Xbox Game Studios افزایش پیدا کنه.
داداش چند سال یکبار میاد ۸۴ میشه با اون نمره های خریدنی وای به حال اینکه هر سال بیاد :rotfl: خدا تورو از ما نگیره
سونی امسال هیچ کدوم بازیاش بع همون ۸۴ هم نرسید.
بعدشم.
-متا پرست نباشید همونطور که کاربرای ایکس باکس نیستن.
خوبه خودت گفتی…. امسال…. بعدشم مثل کاربرای ایکس باکس مجبور نیستیم….
mlb the show 19 : 86
final fantasy shadowbringers : 91
“قبل حرف زدن سرچ کنیم”
lastofus2@
آخه ضایع، اون دث که تو اینقدر پوزشو میدادی همون متا ۸۴ رو هم نگرفت، تازه کوجیما اینقدر با این و اون دست داده بود از بازیش تعریف کنن به امید اینکه شاید به خیال خام خودش به متا ۹۰ برسه، عادت کسایی مثه تو آینه که وقتی مایکرو یه شاهکار مثه گیرز ۵ میسازه بیاین بگین پول داده و از این مزخرفات، هر چی باشه از تو انتظار بیشتر از این هم نمیشه داشت
اگه تو به گیرز ۵ میگی شاهکار…. دیگه وای به حال بقیه….
MD4HD1@
گیرز قطعا شاهکاره بحث اینه که بعضی ها زورشون میاره قبول کنن
یه آی پی دم دستی که وقتی بازی نباشه خیلی شاخه میشه گفت نون خشک بهتر از هیچی :rotfl:
“برخی جوایز دریافت شده در رابطه با صداگذاری بسیار خوشحالیم”
خواب دیده؟ 😮 بسه بابا زخمیش کردید دیگه تا کی خواید با نمره های خریدنی ۸۴ بگیرید آبروی گیرز بالای ۹۰ رو ببرید
این همه سونی کیلویی نمره میخره ما صدامون در نمیاد تو سر ۲ نمره داری چک و چونه میزنی
دو نمره…. 😐
آنچارتد ۴
۳۳ نمره
کوالیشین رو بیشتر بخاطر تمرکز بر روی سری گیرز انتخاب کردن و تو gears 5 نشون داد کارشو خوب بلده البته درسته ضعف هایی داشت
ولی امیدواریم در نسخه های بعدی جبران کنه
اکت ۲ و ۳ گرز ۵ اصلا حس گرز اف وار رو نمیداد ب ادم.
ب نظرم ی بازی خطی رو زمانی باید جهان نیمه باز یا باز کنند ک محتوا مفیدی واسه گشتن باشه.وگرنه باعث خستگی ادم میشه.
الان مثلا ویچر ۳ ادم کیف میکنه حتی برای بار چندم کل نقشه رو میگرده یا مثلا دارک سولز ها و کلا بازیهای این سبکی ک محتوای زیادی دارند.
یا روند داستانی بازی های خطی رو دست نزنند یا حالا ک خواستند دست بزنند حداقل طبق اصول درست کنند.
داداش اینکه میگی بازیه خطی رو باید جهان باز یا نیمه باز بکنن اشتباه محظه شما فکر کن آنچارتد اوپن وورد یا چمیدونم کالاف اوپن وورد یا حتی همین گریز یا هیلو
نه منم میگم نباید بازی ای ک خطی بوده رو تغییر بدند چون برای خیلی از گیمر های مسن تر ک ب مرور زمان نسخه های قبل تر یک بازی ای ک از شروعش خطی بوده رو تجربه کرده این تغییر واقعا ازار دهندست-گفتم حالا ک اسرار دارند تغییر بدند لااقل طبق اصول انجام بدند.
الان مترو ۲۰۳۳ و لست لایت رو ادم کیف میکرد بازیش کنه ولی اکسدس رو بشخصه از روند داستانیش حال نکردم.البته بگم نظر من اینه.همین