استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا
استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا
استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا
استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا
استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا
استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا

استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است

محسن رضوی فر
۱۹:۳۰ ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا

بازی Control، ساخته‌ی استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment)، چندی پیش منتشر شد و توانست با استقبال خوبی از سوی منتقدین روبه‌رو شود. Control، عنوانی با داستان و فضای مرموز محسوب می‌شود که در طول زمان انجام بازی، تفسیرهای مختلفی از آن شده است. حال، سازندگان این بازی می‌گویند که هدف آن‌ها خلق یک حس پیوستگی در بین بازی‌های استودیوی رمدی است.

آقای مایکل کاسورینن (Mikael Kasurinen)، کارگردان بازی Control، در گفتگو با وب‌سایت VGC، صحبت‌هایی در خصوص این عنوان ارائه داد. وی گفت که استودیوی آن‌ها می‌خواهد در Control، یک جهان ادامه‌دار و پیوسته را در کنار دیگر عناوین این استودیو خلق کند.

وی اظهار داشت:

Control همانند آی‌پی Alan Wake به ما تعلق دارد. ما می‌توانیم هر کاری که می‌خواهیم با آن‌ها انجام دهیم. هنگامی که ما دنیای یک بازی را خلق می‌کنیم و قرار است به آن فکر کنیم، بسیار مراقب هستیم: ما تنها نباید قسمت‌های مختلف را کنار هم قرار دهیم. ما به دنبال این هستیم که همه‌ی بازی‌های رمدی استمرار داشته باشند، چرا که می‌توان آن‌ها را به عنوان یک چیز مشترک مشاهده کرد.

من می‌خواهم جامعه‌ی طرفداران با یکدیگر کار و داستان را با هم جمع کنند. من نمی‌خواهم به آن‌ها بگویم که این چیست، من می‌خواهم این موضوع را بفهمند. من می‌خواهم که مردم احساس کنند که این مسئولیت آن‌هاست که این کار را انجام دهند و به نتیجه‌گیری‌های خود دست یابند. چیزهای زیادی در این تجربه وجود دارند که با هم هماهنگ می‌شوند.

وی در ادامه گفت که تیم سازنده تا جای ممکن از توضیح در مورد فضای مرموز بازی اجتناب می‌کرد.

من خیلی زود متوجه شدم که باید خیلی مراقب صحبت‌هایی باشیم که با مطبوعات انجام داده‌ایم، اما همه‌ی این‌ها در تجربه‌ی بازی و درک آنچه در آنجا قرار دارد، بکار گرفته می‌شود. من می‌خواهم این بازی کمی شما رو تحت تاثیر قرار دهد: برخی از چیزهایی که می‌بینید بی‌معنی هستند و برای مدتی در ذهن شما قرار می‌گیرند.

بازی Control در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را از طریق وب‌سایت گیمفا و با عنوان «فرای واقعیت | نقد و بررسی بازی Control» به قلم امیرمهدی نامجو مطالعه بفرمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا
استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا
استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا
استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا
استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا
استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا
استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

استودیوی رمدی خواهان ایجاد یک پیوستگی در میان بازی‌های خود است - گیمفا