استودیوی اینسامنیاک در رابطه با پیوستن به سونی پیامی را منتشر کرد

۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵

در پی خریداری شدن استودیوی اینسامنیاک (Insomniac) توسط سونی، استودیوی سازنده‌ی بازی محبوب Spider-Man با انتشار پیامی نظر خود را در این رابطه اعلام کرده است.

مدیرعامل استودیوی اینسامنیاک به تازگی چنین بیان کرده است:

ما اعلام کردیم که استودیوی اینسامنیاک خانه‌ای جدید یافته است، البته این مورد بیشتر شبیه به بازگشت به خانه است؛ چرا که ما بیش از ۲۰ سال با سونی همکاری داشته‌ایم، بیش از ۲۰ بازی برای آنان توسعه داده‌ایم، برای تمامی کنسول‌هایشان بازی ساخته‌ایم و شش مجموعه‌ی مختلف را برای آنان به وجود آورده‌ایم. ما همچنان با افرادی که در ساخت بازی Spyro the Dragon در سال ۱۹۹۸ ما را یاری کردند، رابطه داریم و در سونی آن‌ها را ملاقات کرده و با آنان همکاری داریم.

تصمیم آغاز همکاری اختصاصی با سونی، فراتر از یک آشنایی ساده از طرف استودیوی ما و این شرکت است. هدف اصلی استودیوی ما این است که با خلق یک بازی، اثر مداوم و بلندمدتی را روی زندگی بازی‌باز بگذارد. با در نظر گرفتن این هدف، تیم ما می‌دانست که با پیوستن به سونی می‌تواند این مورد را در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر انجام دهد. از طرف دیگر ما اعتقاد داریم که سونی نیز قصد دارد تغییر مثبتی در زندگی بازی‌بازان ایجاد کند و با ما هم نظر است.

امروز، یک صفحه‌ی جدید در دفتر تکامل و پیشرفت استودیوی ما خواهد بود. ما خوشحال هستیم که اینسامنیاک در بهترین جایگاه ممکن حضور دارد و می‌تواند تجربه‌های بی‌نظیری را به بازی‌بازان ارائه دهد. ما مکان ساختمان استودیو را تعویض نکرده‌ایم و در فرهنگ و شیوه‌ی ساخت عناوینمان نیز تغییری ایجاد نخواهیم کرد. البته که این چند روز و به طور کلی تجربه‌ی ما بعد از بازی Spider-Man بسیار دیوانه‌وار بوده ولی ما اکنون آماده‌ی قدم بعدی سفرمان هستیم. ما مشتاقانه منتظر کشف دنیای جدیدی که در آینده با همکاری سونی و طرفداران وفادارمان خواهیم ساخت، هستیم.

چندی پیش نیز سونی در رابطه با خرید استودیوی اینسامنیاک چنین گفته بود:

خرید استودیویی به این بزرگی و قدرتمندی، می‌توانست به ما این اطمینان را بدهد که ما در بازی‌هایمان همچنان داستان‌سرایی شگفت‌انگیز و خیره‌کننده‌ای را خواهیم داشت. ما می‌خواهیم مکانی را برای سازندگان مهیا کنیم که در آن بتوانند دیدگاه خود را به بازی‌بازان نشان دهند، احساسات آنان را تحت تاثیر قرار دهند و تاثیر مثبتی در زندگی آنان بگذارند. اینسامنیاک در تمامی مواردی که برای شما ذکر کردم، جزو برترین‌ها محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد که سونی و اینسامنیاک نقاط مشترک زیادی با یکدیگر دارند که همین مورد می‌تواند باعث بهتر شدن همکاری آنان شود.

0
0
برچسب‌ها:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ShadoWWolf2 گفت:

    به امید خلق آی پی های شگفت انگیز و زیبا برای طرفداران عزیز پلی استیشن Heart In Love
    این استدیو در این نسل با ساخت بازی قدرتمند اسپایدرمن و عملکرد فوق العادش هم از نظر متا و هم از نظر فروش خودشو ثابت کرد و صددرصد مطمئنم طوفانی از بازی های عالی و به یادماندنی برای سونی کبیر در نسل بعدی تو راهه In Love In Love

    0
    0
  • ( ما اعلام کردیم که استودیوی اینسامنیاک خانه‌ای جدید یافته است، البته این مورد بیشتر شبیه به بازگشت به خانه است)
    دقیقا همینطوره این استودیو تا همین الان هم یه جورایی فرست پارتی به حساب میومد
    دیگه از الان رسمی شده
    سونی نسل بعد رو طوفانی شروع میکنه با دریایی از عناوین ناب درجه یک و همینطور ورود استودیوهایی جدید به جمع خانواده استودیو های جهانی پلی استیشن

    0
    0
  • Farshad.redmondy گفت:

    استودیو خوبو کار بلدیه و خرید عالی محسوب میشه برای سونی و اینکه منتظر بازی بعدیش هستیم که چکار میکنه این استودیو و مبارک طرفدارن سونی فن
    و امیدوارم خرید بعدی ماکرو هم استودیو بلوبر تیم یا ربلیک اینتر…باشه خدا کنه

    0
    0
  • saeed8492 گفت:

    چقد دلم resistance جدید میخاد هعیییی
    پلی ۴ بازیهای خیلی خوبی داره اما بازی شوتر تک نفره واقعا نایابه برعکس پلی ۳ که بهترین بازیهای شوتر داشت

    0
    0
  • MrAntfun گفت:

    Santa Monica
    Bend
    Gurilla games
    London
    Insomniac
    Naughty dog
    Sucker punch
    Poliphony digital
    Japan studio
    AAA سازهای سونی
    ………..
    Rare
    ۳۴۳industeries
    The coalition
    Playground games
    The initiative
    Obsidian
    Turn10
    Ninja theory
    AAA سازهای مایکروسافت
    ۹ در برابر ۱-۸ (ایمیشتیو هنوز نه بازی داده نه تعداد کارمندان زیاده واس همین اونو هم کم کردم)

    0
    0
    • mahdi.r گفت:

      دمت گرم لیست خوبی درست کردی
      ناتی داگ و سانتا که به هرچی دست زدن طلا شده اینسومنیاک هم که با اسپایدر من ثابت کرد جزو بزرگانه گوریلا هم که با اون موتور استثنایی داره میترکونه ساکر پانچ هم که همیشه خوب بوده و احتمالا با گوست آف سوشیما جزو بزرگان قرار میگیره پولی فونی افول کرده ولی مث اینکه دوباره داره خیز برمیداره استودیو ژاپن هم. که تو ساخت شاهکار نسل بلادبورن سنگ تموم گذاشت البته با کمک جادوی میازاکی استودیو بند هم بازی با پتانسیلی با افراد کم ساخت و احتمال اینکه بازی بعدشون عالی باشه کم نیست
      استودیو لندن هم که درگیر بازی های vr که با بازی blood and truth این سبکو متحول کرد البته اینسومنیاک هم بازی vr ساخته و خواهد یاخت

      0
      0
    • aliboostani گفت:

      استدیو سن دیگو رو هم باید برای سونی حساب کنی

      0
      0
    • michaelbn گفت:

      واقعا به عقلت نمیرسه که همین Obsidian و Ninja Theory وجودشون نعمتی برای گیمرهاست یا اینکه مثل مثلا سونی فن های اینجا هم تعصب کور و کرت کرده؟

      0
      0
    • Mgs4 گفت:

      مدیا مولکول رو جا انداختی

      0
      0
    • Fenrir گفت:

      Kojima productios
      Remedy
      Housemarque
      هم اضافه میشن بهشون بزودی.
      استودیو سن‌دیگو هم داره آنچارتد بعدیو میسازه.

      0
      0
  • این استودیو واقعا جزو برترین استودیو هایی هستش که تا حالا دیدم توی هر سبکی شاهکار میسازه از sypro و عنوان عجیب sunset و به تازگی هم شاهکار marvel spider man که بازی های ابرقهرمانی رو متحول کرد

    0
    0
  • Mr Hill93 گفت:

    ما هیچ ما نگاه من فقط رسیستنس‌ ۴ رو میخام برای نسل بعدی
    به همراه کالکشن رسیستنس ریمستر شده برای این نسل‌ همین و بس
    البته اسپایدرمن ۲ که جای خود داره
    ولی اول رسیستنس بعد اسپایدر من

    0
    0
  • PERSIAN NAZI گفت:

    موفق باشید و دل میلیونها طرفدارتون رو بدست بیارید

    0
    0
  • sasuto گفت:

    ای کاش یوشیدا رو رئیس بخش sony pictures هم میکردن که اینقدر گند نزنن به اسپایدی بیچاره

    0
    0
    • حالا سونی مثل اینکه از اشتباهات خودش توی فیلم های اسپایدر من درس گرفته
      میشه به موفقیت انیمیشن Spider man into The Spider verse اشاره کرد که پارسال جایزه اسکار هم گرفت و سونی خودش به تنهایی ساخت اون فیلم رو
      من بیشتر نگران فیلم های Venom 2 و Morbius هستم که سال بعد سونی میخواد اکرانشون کنه
      البته ونوم ۲ که تا الان داره خوب پیش میره افراد درست و حسابی رو آوردن برای ساخت فیلم مثل اندی سرکیس

      0
      0
  • Cell گفت:

    درود به تمام دوستان چقدر منتظر همچین خبری بودم Yes
    بحثی باز میکنم در مورد خرید استودیو سونی Yes
    اول از همه تبریک میگم به طرفداران سونی و پلی
    استیشن که خبر خوشحال کننده ای بود و خرید
    Insomniac Games واقعا کار عاقلانه ای بود اول از همه خوشحالم که یکی از بهترین استودیو ها و کاربلد و با استعداد رو خرید که واقعا ارزش خرید داشت و واقعا روی Ip های شاهکاری کار کرده که به نظر من معروف ترینش Ratchet & Clank series نسل ۶ هست کنسول PS2 هست در کل Insomniac تجربه ساخت ip های مختلفی رو داره و کاملا موفق ظاهر شده
    سبک platform که بازی Spyro نسل ۵ PS1 Yes
    Ratchet & Clank نسل ۶ ps2
    سبک platform third-person shooter Yes
    سبک First-person shooter – Third-person shooter سری Resistance نسل ۷ PS3
    و کار اخرشون Marvel’s Spider-Man
    سبک Action-adventure نسل ۸ PS4
    این استودیو نسل ها با سونی بوده یا پیوند خورده Yes
    Yes Yes
    و ناراحت بودم از نخریدن استودیو
    Quantic Dream Yes
    استودیو Quantic Dream یک استودیو خاص پنسد هست و از نسل ۶ با سونی بوده تا نسل ۸ واقعا حیف بود Quantic Dream جز سونی نباشه
    اگه دقت کرده باشین آثار استاد دیوید کیج با روح و روان و احساسات بازی باز واقعا بازی می‌کنه
    و حسی در گیر کننده با کاراکترهای بازی برقرار می‌کنید شادی باشه ترس باشه غم و غیر… واقعا خود هنر هست آثار استودیو Quantic Dream Yes
    عناوین زیبایی که در طی نسل ها انحصار سونی بودن واقعا شاهکار بودن
    نسل ۶ Fahrenheit کنسول PS2
    نسل ۷ Heavy Rain و Beyond: Two Souls کنسول PS3
    نسل ۸ Detroit: Become Human Yes
    سبک کل آثار quantic dream در بخش
    action-adventure –
    Interactive drama
    قرار میگیرن Yes
    در پایان
    انتخاب سونی برای خرید Insomniac Games و
    Quantic Dream باید هر دو میبود ولی چرا
    Insomniac game انتخاب دلیل اون اینه این استودیو توان ساخت تو هر ژانری رو دارن و فروش بازیهاشون از اون استودیو دیوید کیج بیشتر بوده
    ولی یک چیز بزرگ که اهمیت زیادی داشت برای بعضی از گیمرها insomniac game توان استودیو Quantic Dream رو نداره که اونجوری با احساسات مخاطب بازی کنند
    عناوین استاد کیج اشک من رو داوردن
    نمونه مثال سکانس Beyond: Two Souls و خیلی جاهای دیگه اونجا که زنگ میزنه به پدرش که دیگه خسته شده وغیره … اشک من سرازیر شد و مخصوصا کار اخرشون
    Detroit: Become Human واقعا کلمات و چهره ها با احساسات نشان داده شدن و انتخاب های بازی عالی اون سکانس که میگه تو یه رباطی کانر فقط یه رباط چه احساسات عمیقی با کلمات و احساست بود واقعا فکر نکنم کسی به خوبی دیوید کیج بتونه اینجوری شاهکار. درست کنه Yes

    0
    0
  • Marvel’s Spider man 2
    از الان مغزم رو به اتیش کشیده

    0
    0
  • Farshad.redmondy گفت:

    استودیو خوبو کار بلدیه و خرید عالی محسوب میشه برای سونی و اینکه منتظر بازی بعدیش هستیم که چکار میکنه این استودیو و مبارک طرفدارن سونی فن
    و امیدوارم خرید بعدی ماکرو هم استودیو بلوبر تیم یا ربلیک اینتر…باشه خدا کنه

    0
    0
  • Hamid گفت:

    قراره کلی انحصاری بزرگ برا سونی بسازه برا شما Big Smile
    برای ما Big Frown

    0
    0