مدت زمان به اتمام رساندن بازی Shenmue 3 مشخص شد
یو سوزوکی (Yu Suzuki)، رئیس استودیوی وایاس نت (Ys Net)، در جریان مصاحبهای با منبع مطبوعاتی Famitsu Magazine، مدت زمان به اتمام رساندن بازی Shenmue 3 را اعلام نمود و قرار است این بازی طولانیتر از هر ۲ نسخهی قبلی این مجموعه باشد.
مدت زمان به اتمام رساندن بازی Shenmue 3 که در سبک اکشن و نقشآفرینی ژاپنی قرار دارد، ۳۰ الی ۳۵ ساعت به طول میانجامد. سوزوکی اعلام نمود که این مقدار به راحتی میتواند در درجهی سختی دشوار حتی تا ۵۰ ساعت نیز افزایش یابد. همچنین اگر بازیبازان این عنوان را با عجله به اتمام رسانند، حتی ۳۰ درصد از تمام بازی را مشاهده نخواهند کرد. سوزوکی در کنار این موضوع به روایتهای چند جانبهی این بازی اشاره داشت و توضیح داد که آنها مجبور بودند که به موارد مختلفی مانند: آینه و شمشیرهای اسرارآمیز ۷ ستاره و ماموریت انتقام ریو (Ryo) بپردازند. وی در این خصوص اظهار داشت:
بازی Shenmue 3 از آن دست عناوینی است که با پیشروی، رمز و رازهای بیشتری به آن اضافه میشود و این موضوع میتواند تا بینهایت ادامه داشته باشد. در نتیجه، بازیبازان در این بازی و در روستای بایلو (Bailu) از اقدامت ایواعو (Iwao) در چین و دلیل به قتل رسیدن وی به دست لان دی (Lan Di) سر در خواهند آورد. همچنین در کنار آنها، اسرار پشت آینه و شمشیرها نیز افشا خواهد شد.
در حقیقت قرار است شخصیت اصلی بازی که ۱۸ سال سن و در هنرهای رزمی توانایی خاصی دارد، سرانجام با لان دی مواجه شود و احتمالا از وی انتقام گیرد. سوزوکی در این خصوص توضیح داد:
ریو، شخصیت اصلی بازی Shenmue 3، قرار است به منظور انتقامگیری از شخصی که پدر وی را به قتل رساند، راهی سفری شود. در نتیجه شما احتمالا داستان را با به پایان رسیدن این انتقام، تمام شده میپندارید. درست است؟
آنها حتی از سوزوکی صحت این موضوع را جویا شدند و وی در این خصوص توضیح داد:
بله و خب شاید بهتر بود همهی این موضوعات را برای شما بازگو نمیکردم.
بازی Shenmue 3 در تاریخ سهشنبه، ۲۸ آبانماه (۱۹ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه گردد. شما میتوانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
من میتونم تو ۰ دقیقه تمامش کنم :laugh:
😐 WTF 😐 😐 😐
:sweat: ?how
بازیش نمیکنم :laugh:
خب نابغه، شروع نکرده میخوای تمومش کنی؟ 😐 😐 :-/
من خودم هیچ نظری راجع به بازی نمیدم ولی باز سر و کله یه مشت نوب بچه جعبه فن پیدا شد
من PC گیمرم ایستگاه عوارض فن :laugh:
یک نوب بیش نیستی
با شما میشیم ۲ تا :laugh:
عزیزم…. :rotfl:
سرور و سالار تمام نوبهای شما :laugh:
جواهر نوبستان :laugh:
پا گیمرهای ایرانی بشینی میگن میازاکی یا دراکمن یا لوین و… بهتر از یوسوزکی هستند!
میازاکی نسبت به این بشر چی کم داره؟
اتفاقا من میازاکی رو یکی از بهترین بازیساز تاریخ میدونم تنها بازیسازیه که دیدم هم تو بازیش فلسفه بندازه هم گیم پلی عالی در عین حال بی نهایت قابل تکرار هم داستان عالی هم لول دیزاین شاهکار هم موزیک شاهکار ، enemy design فوق العاده و بسیار متنوع ( مثلا دارک سولز ۳ بالای ۱۳۰ نوع دشمن مختلف داره )کنار تمام این موارد بهترین باس فایتای تاریخ گیمینگ رو تو یه پکیج کامل بذاره و تازه همش هم به انتخاب خود گیمره
همین نسل هشت میازاکی سه تا شاهکار و دوتا dlc ابرشاهکار تحویل گیمرا داد یو سوزوکی داشت چیکار میکرد دقیقا؟ تازه میازاکی اول کارشه با این روندی که داره هر نسل ۳ تا شاهکار میندازه وسط و
کن لوین هم آدم بی نظیریه بایوشاک تو تمام محافل گیمینگ جزو برترین های تاریخ به حساب میاد حالا درسته کم کاره لوین و ازین نظر فقط ضعف داره
میازاکی هم افتخارات، هم جوایز و هم تجربه اش خیلی کمتر از سوزوکی هستش. یو سوزوکی با توجه به سابقه و کارنامش از ۵ نفر بازیساز برتر ژاپنه. بنوعی سوزوکی جایگاه میاموتو نینتندو رو در سگا داره، با این تفاوت که سگا لیاقت این آدم رو نداره.
بهتره کارنامه رو ببینی و افتخاراتی که مهمترینش AIAS برای شنمو هستش رو کسب کرده. کارنامه suzuki از سال ۱۹۸۴ تا بحال با ۵۰ تا بازی هستش که اکثرا تو سبک آرکید موفق بوده که البته بازی های ضعیف هم داره. اینم در نظر بگیر سوزوکی کارمند سگا هستش و وقتی سگا نمیتونه ازش کار بگیره، مشکل اون نیست. همونطور که سیاستهای سگا خیلیای دیگه رو فراری داده و کلی از طرفداراش هم کم شدن.
میازاکی چی؟ کلا ۱۰ تا بازی توی ۱ استودیو ( نه شرکت) رو به رشد ساخته که اکثر سری سول بوده و باقی بازی های غیر سول مثل Armored Core که شکست تجاری بودن.
منتظر نظرات منفی تازه گیمرها هستم که سابقه گیمشون، حتی به اندازه انتظار من برای این بازی هم نیست. بکوب!
اها پس داری در مورد جوایز و شکست تجاری و اینها حرف میزنی
اگه منظورت اوناست که بسیار بسیار موارد ضعیفی هم هستن
دراکمن از بقیه مواردی که بالا گفتن برتره:)
ازکی تا حالا شکست تجاری میازاکی شده دلیل ضعیف تر بودنش؟ تازه اگه شکست تجاری رو دلیل ضعف بگیریم همین سری شنمو خودشون جزو بزرگترین شکست های تجاری تاریخ صنعت گیمن مخصوصا با اون بودجه ای که داشتن درواقع تو شکست تجاری یوسوزوکی خدای صنعت گیمه 🙂
از نظر جوایز هم قابل مقایسه نیست یوسوزکی ۶۱ سالشه میازاکی ۴۳ سال
حدودا ۱۸ سال تفاوت سنی و کاری دارن
به میازاکی ۱۸ سال وقت بدی کلی شاهکار تحویل دنیا میده و هنوز کلی وقت داره کارنامش رو کامل کنه درحالیکه یوسوزوکی انتهای راهه همین ریمیک شنمو هم عمرا در حد بازی سال در بیاد درحالیکه میازاکی همین الانش بازی سال به عقیده ی خیلیا sekiro ی میازاکیه
تعداد بازی ساخته شده هم نمیتونه چیزیو ثابت کنه
اولا توسعه ی بازی هرچی جلوتر میریم سخت تر و زمان بر تر میشه به دلیل بحث گرافیک و پیشرفت فنی دوما گیم پلی ها طولانی تر میشه و گیم پلی های میازاکی رو هم نمیشه از نظر طول با بازیای آرکید مقایسه کرد کلا توسعه ی آرکید با arpg از زمین تا آسمون متفاوته
در مورد میازاکی همین یه جمله رو بگم که edge magazine که جزو قدیمی ترین و پرسابقه ترین مجله های صنعت گیمه تو نقد دارک سولز نوشت : dark souls برترین بازی تاریخ صنعت گیمه 🙂
چند سال بعدش بلادبورن اومد و بهاونم یه ۱۰/۱۰ داد و اگه اشتباه نکنم برای دارک سولز ۳ هم چنیننمره ای داد
چنین افتخاریو یه آدم ۴۳ ساله که هنوز کلی سال برای بازی ساختن داره بدست آورده
۱ زمانی هم یو سوزوکی همسن میازاکی بوده. وقتی تو اون سن بود اکثر بازیاش hit arcade میشدن. اون زمانی که میازاکی داشت تازه یاد میگرفت، شنمو ساخته شد که مبنای کلی بازی دیگه شد و کلی چیز جدید به صنعت گیم اضافه کرد.
میازاکی مثل اکثر بازیسازای ژاپنی کارش درسته، اما هنوز مونده تا به سوزوکی برسه. اینکه گیمرهای جدید بازیهای سوزوکی رو نمیشناسن، دلیل بر ضعیف بودنش نیست. دلیلش کم کاری سگاست که نتونسته پتانسیل سوزوکی را بشناسه. سوزوکی سر ساخت بازی های ویرچوا فایتر، ویرچوا کاپ و شنمو و کلی بازی دیگه مهارتش رو نشون داده. پس دلیل نداره من این واقعیت رو بهت اثبات کنم. هر چی استدلال و افتخارات سوزوکی را لیست کنم، این عشقی که به سری دارک سولز داری، نمیذاره قبول کنی که میازاکی جلوی سوزوکی ۱ شاگرد جلوی استاده.
چرا چرت و میبافی واقعا؟؟؟؟؟منی که طرفدار شنمو هم نیستم میدونم که شکستش به خاطر کنسول دریم کست بوده و تمام.از هر ژورنالیستی بپرسی همینو بهت میگه بعد اینکه باز رفتی از بین هزارتا مجله Edge رو انتخاب کردی دیگه مشکل من نیست.الان IGN هم صد بازیساز برتر رو انتخاب کرده بود برو لیستو ببین بعد بیا چرت و پرت بگو
پنج نفر ژاپن نه! پنج نفر کل تاریخ
باید خیلی “گیمر نباشید” که “کن لوین کبیر رو” لوین خطاب کنید؛ البته من شما رو ملامت نمیکنم؛ شما (و امثال شما) بسیار بهتر از کسانی هستید که از “بایوشاک مقدس” به عنوان یک بازی معمولی یاد میکنند!
این تموم شد و رفت
این میازاکی حتی تو لیست صد بازیساز برتر تاریخ IGN که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد نبود!
یوسوزوکی هم به راحتی رتبه ۹ را دریافت کرد.
کلا خیلی مسخرست لیست بدی و مثلا این میازاکی را بگذاری تو ده تا. نهایتا یک رتبه ۷۰ بسشه!
اخه عقل کل میازاکی سال ۲۰۱۱ دارک سولزو داده میگی تو نظر سنجی سال ۲۰۱۰ign بیاد جزو برترین بازیسازا؟
بقیه شاهکاراشم بعد سال ۲۰۱۱ داده
با کیا دارم بحث میکنم 🙂
sonicer
اینکه میازاکی شاگرد مقابل سوزوکی محسوب میشه دلیل نمیشه ازش بهتر نباشه
قرار نیست همیشه شاگرد پائینتر از استاد باشه و بر عکس
mvm بذار ببینیم امسال شنمو میاد چه نمراتی میگیره و این جناب سوزوکی چطور مقابل سکیرو شاهکار میازاکی قرار میگیره 🙂 البته منکه مطمئنم شنمو مقابل سکیرو کم میاره شدیدا هم کم میاره ولی خوشم میاد ریلیز بشه این فکت هم اثبات مجدد میشه میازاکی رو دست نداره
صبر میکنیم میبینیم 😎
طبق استدلال خودت پس میازاکی تا قبل ۲۰۱۰ داشته غاز میچرونده و با چند تا بازی بعد ۲۰۱۰ به این مقام والا! رسیده. در صورتیکه سوزوکی ۳۰ ساله تو این صنعت حرف برای گفتن داره.
در ضمن استاد برای اینکه قدیمیتره، استاد نیست. چون چیزایی رو بلده که شاگرد تازه میخواد یاد بگیره و از اون طرف هم استاد که درجا نمیزنه و اون هم بیشتر یاد میگیره و با تجربه اش ترکیب میکنه و چون تجربه یاد گرفتنی یا خریدنی یا موروثی نیست، رو همین حساب استاد واقعی همیشه جلوتره.
بهتره بازی کیک استارتری با پول مردم که شرکت (نه چندان بزرگ) دیپ سیلور منتشر میکنه رو با بازی که اکتیویژن با هم بزرگیش میفروشه رو یکی نکنی. میخوای امتیاز ببینی بهترین بازی میازاکی رو با بهترین بازی سوزوکی مقایسه کن.
کسی که با نمره بحث کنه هیچی حالیش نیست.
در ضمن اتفاقا ان لیست مهمه. چون نشون میده میازاکی تو دو دهه هیچی نبوده! الان هم صرفا چند تا بازی خوب ساخته. نه بازیساز سبک سازی بوده و نه همتراز بزرگان هست
همین الان هم لیست صد تایی بدن نهایتا میشه ۶۷!
حالا تو بچه سال عقل کلی یا من که ربع قرن کار خبرنگاری و….. کردم?!
تو اگ ربع قرن خبرنگاری میکردی که این حرفارو در مورد کن لوین و استاد میازاکی کبیر نمیگفتی که سبک ساز نبوده و نیست و فلانه…
واس اینکه دولوپره موردعلاقتون رو بزرگ جلوه بدید لازم نیست حتما به اساتید دیگه این صنعت توهین کنین
یه نگاه به بازی های الان بکنید میفهمید از همون گاد اف وار جدید تا حتی استاروارز و کلی بازی دیگ چه از سختیه بازیای میازاکی چه از لول دیزاین چه کامبت دیزاین و کلی چیز دیگه اسکی رفتن از سولزبورن
چشم استاد!
چرا کم میاری بوق میزنی؟
بحثو ادامه بده ای خدای سبک ساز پرست
بیا اینم لیستش
https://www.ign.com/lists/top-100-game-creators
من شنمو یک رو گرفتم و گرنه معلوم نیست با این وضعی که اینا دارن این نسخه چی بشه ولی بدون ارزشش خیلی بیشتر از میازاکیه اینو برو از ژورنالیست های معتبر بپرس