Gamescom 2019 | تریلر جدیدی از بازی Death Stranding پشت درهای بسته به نمایش در آمد و اطلاعات مهمی از این عنوان را فاش کرد
تریلر جدیدی از بازی Death Stranding در نشست پلیاستیشن و در جریان مراسم Gamescom 2019 به نمایش در آمد که حاوی اطلاعاتی مهم از اسرار این عنوان است.
هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding، تریلرهای جدیدی را در مراسم افتتاحیهی Gamescom 2019 در معرض نمایش قرار داد و بیشتر از گذشته طرفدران را هیجانزده نمود. اما در عین حال که این تریلرها جذاب بودند ولی مثل همیشه سوالات بیشتری را برای طرفداران ایجاد کردند. اما به نظر میرسد هیدئو کوجیما در کنار آنها، تریلر دیگری را به همراه داشته است که اسرار مهمی از این عنوان را روشن میسازد. اما متاسفانه این تریلر پشت درهای بسته و در نشست پلیاستیشن در جریان مراسم Gamescom 2019 به نمایش گذاشته شد که به Briefing معروف شده است. تریلر Briefing از جزئیات مهم داستان Death Stranding رونمایی میکند و هنوز زمان انتشار آن به صورت عمومی مشخص نشده است. خوشبختانه وبسایت خبری IGN مقالهای را دربارهی آن ارائه کرده و اطلاعاتی از آن را فاش نموده است. لازم به ذکر است که بیشتر این اطلاعات را طرفداران با توجه به تریلرهای گذشته پیشبینی کرده بودند و بهتر است برای درک کامل آنها، تریلرهای گذشته را مجددا تماشا نمایید.
تریلر به نمایش درآمده، میانپردهای را از بخشهای ابتدایی بازی Death Stranding به تصویر میکشد که در ادارهای به نام عول آفیس (Oval Office) جریان دارد. بریجت (Bridget)، رئیسجمهور شهرهای متحدهی آمریکا (United Cities of America)، به نظر میرسد دیگر در تصاویر حضور ندارد و آملی (Amelie) همان شخص رئیس جمهور نیست! آملی پروژهای را در سالهای دور آغاز نمود که قرار بود به وسلیهی آن، شهرهای از هم گسیخته را از طریق متقاعدسازی شهرهای به انزوا کشیده شده به منظور ملحق شدن آنها به شبکهی چایرال شهرهای متحدهی آمریکا (UCA’s Chiral Network)، مجددا به یکدیگر مرتبط نماید. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این شبکه ارائه نشده است. جالبتر از این موضوع، سن شخصیت آملی بعد از این اتفاقات افزایش نمییابد و او به همان شکلی باقی مانده است که سم در گذشته و به طور دقیقتر ۱۰ سال پیش وی را ملاقات نمود. طبق توضیحات سم، شخصیت آملی در ساحل (Beach) و یا همان دنیای برزخمانند اسیر شده است. با این تفاسیر، وی هم به دنیای واقعی و هم به دنیای مردگان که در این بازی به هیدیس (Hades) معروف بوده، متصل است. همچنین وی به دست گروهکی نظامی، تروریستی و تجزیهطلب به نام هومو دیمنز (Homo-Demens) اسیر شده است که در منطقهی اج نات سیتیز (Edge Knot Cities) مستقر هستند و به وسیلهی هیگز (Higgs) با صداپیشگی تروی بیکر اداره میشوند.
شخص و یا اشخاصی از سم درخواست نمودهاند که اقدام ناتمام آملی را به اتمام رساند و بایستی وی از طریق سفری از سمت شرق به غرب، شهرهای به انزوا رفته را مجددا به یکدیگر مرتبط سازد. وی این مهم را به وسیلهی کیوپید (Q-Pid) انجام میدهد که همان گردنبند شناوری است که تاکنون در بسیاری از تریلرهای این عنوان، آن را مشاهده نمودهایم. سم این گردنبند را در پایانهای قرار میدهد و شهرهای به انزوا کشیده شده را به شبکهی چایرال شهرهای متحدهی آمریکا متصل مینماید.
اگرچه که سم نسبت به این ماموریت بیمیل است ولی به نظر میرسد، وی در گذشته با شخصیتهای آملی و دای هاردمن (Die-Hardman) همکاری داشته است. همچنین در گذشته این همکاری به شکست منجر شد و سم هردوی آنها را به خاطر این شکست سرزنش میکند. همچنین آملی قبل از رفتن سم از وی کمک میخواهد.
طرفداران به شدت امیدوار هستند که این تریلر و ویدئوهای جدیدی را به زودی و یا در مراسم Tokyo Game Show 2019 تماشا نمایند که از قبل هیدئو کوجیما حضور بازی Death Stranding را در مراسم یاد شده تایید نموده است.
بازی Death Stranding قرار است در تاریخ جمعه، ۱۷ آبانماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه گردد و شایعاتی مبنی بر انتشار آن برروی پلتفرم رایانههای شخصی ارائه شده است. علاقهمندان میتوانند به منظور آشنایی بیشتر با این عنوان، مقالهی آن را تحت عنوان «نقطهی کور | نکاتی که هنوز از بازی Death Stranding نمیدانیم» از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند. شما میتوانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
الان پروسه ی ساخت این بازی فک میکنم تقریبا ۲ یا ۳ ساله داره ادامه پیدا میکنه و من هم به شخصه خیلی از عناوین و شخصیت کوجیما خوشم میاد ولی ی ضرب المثل هست ک میگه ن به آن شوریه شور ن ب آن بی نمکی دقیقا همینه آقا چرا باید انتشار یک بازی ایننننن همه طول بکشه البتع ناگفته نماند بازی های بزرگ کم و بیش همینطوری هستن ولی به نظر من دیگ بیش از حد میکنن فردا پس فردا هم ک نزدیکای انتشار بود گیمفا تیتر خبری میزنه Death Stranding تاخیر خورد. 😐 😐 😮 😮
داداش این بازی کلا یک استاندارد جدید رو میاره مطمئن باش و میشه معیاری برای سنجش بازی ها. روزی که متای بازی نود و به بالا شد چهرهای جان برکفان عمو فیل و کسانی که به کوجیما گفتن عقده ای و بازیش رو شبیه ساز پیاده روی خطاب کردند دیدنی خواهد بود.
درست میکنم. ولی دو سه سال که دیگه الان واقعا طبیعیه! خصوصا ۲ سال!
الان بازیا نسبت به قبل خیلی پیچیده تر شدن. اصلا با قبل قابل قیاس نیست.
*درکت میکنم!
داداش کوجیما تو e3 2016 اومد بازیو معرفی کرد اون موقع حتی تصمیم نگرفته که موتور بازی سازیش چی باشه روند ساخت بازی از آخرای ۲۰۱۶ شروع شد درحالی که کوجیما حتی یه استودیو نداشت سونی بهش یه ساختمون با کلی آدم داد اینکه این بازی تو کمتر از ۳ سال آماده شده باور نکردنیه خوده سونی گفته بود ما بازی سازیو ندیده بودیم که به این سرعت بازیشو بسازه
برو بابا کوجیما پروداکشنز از نسل پنج بوده بچه جون یه چیزی میگی برا خودتا خودتم میدونی چرت داری میگی
لطفا گیج نباشیم چارتا کتاب بخونیم یا اخبار را پیگیری کنیم.با تشکر
چرا طول کشید؟ ؟ اولا ساختن بازی های AAA شاهکار چنین زمانی طبیعی ه ولی باز هم:
جمع آوری developer هایی که با کوجیما همکاری میکردند، آشنایی با موتور بازی سازی جدید ( که باهاش شاهکاری ساخته شده که برترین آیپی جدید تو نسل ۸ برا منه) و و انتخاب بازیگر های معروف هالیوود مثل مدس میکلسون و نورمن و عوامل دیگه ای مثل اینکه کاملا یه آیپی جدید بدون کونامی وفقط با کمک سونی طول میکشید مثلا ساخت قسمت بعدی متال گیر خیلی راحت تر بود چون داستان ش رو از قبل تو ذهن داشت ولی الان کاملا با یه عنوان جدید طرفیم و طبق شواهد هم طراحی یه category جدید تو دیزاین گیمپلی قطعا زمان زیادی میبرده
من اتفاقا فکر میکنم خیلی سریع ساخته شده
داستان بازی خیلی پیچیده و گستردست!
متای ۹۵ رو شاخشه
با وجود سونی فن بودنم ولی خیلی راحت بگم برای این بازی واقعا قابل پیش بینی نیست 😎
دقیقا :yes: اینجور بازیها که سبکشون خاصه،فقط دو حالت میتونن داشته باشن،یا یه بازی شاهکار با متای بالای ۹۰ میشه،یا شکست کامل میخورن،متاشون زیر ۷۰ میشه،که این در مورد استرندینگ اصلا صدق نمیکنه،چون سونی و کوجیما در ساخت این بازی همکاری میکنن،متای بالای ۹۰ تضمین شدست،
اسپم: همونجور که ردد برای pc نمیاد،این بازی هم برا pc هرگز نمیاد،
حالا یه بنده خدا دوباره میاد پز سیستم ۲۵ میلیونی رو برام میده :rotfl: :rotfl: :laugh:
خب آخه واقعا همینه وقتی کسی سیستمی بالای ۲۰ بسته باشه چرا باید حسرت انحصاری یه کنسول ۴ تومنیو بخوره؟! اگه واقعا دوسش داشته باشه خب بازی میکنه نه که هیچی ولی تو خودت فک کن انحصاری چقد مزخرفه فقط واس فرنوش کنسوله وگرنه لزوما هرکی که انحصاری میزنی به کنسولش علاقه نداره من خودم وقتی داشتم گادو بازی میکردم فقط لعنت میگفتم به سونی که اگه این گیم انقد تو کنسولی با سخت افزار ۶ سال پیش خوبه چقد میتونست تو پیسی خفن باشه
انحصاری باشه= فروش کنسول = درامد بیشتر = ساختن بازی های انحصاری بیشتر و بزرگتر
انحصاری نباشه = فروش کنسول پایینتر= درامد کمتر = ساختن بازی های انحصاری کمتر
تو ترجیح میدی اصلا گاد بعدی ساخته نشه یا گاد فعلی رو روی pc بیست میلیونیت بزنی؟
ببین داداش شما داری از دیدگاه خودت حرف میزنی نظر شخصیت هم کاملا محترمه
اما نمیتونی به جای همه Pc گیمرا حرف بزنی
من خیلیا رو میشناسم که سیستم بالای ۲۰ میلیون بستن ولی حسرت میخورن که مثلا چرا فلان بازی انحصاری سونی یا نینتندو عه
بابا باشه تو خوب اقای ترول موقعی که هردوشونو رو سلطان پلتفرم ها PC تجربه کردیم قیافه تو هم دیدنیه.حالا خوش باش با اون کنسولت ابم بریز همونجایی که میسوزه :yes:
ترش نکنی یوخت 😀 اصلا گوتیو نمیخواد چندتا جرثقیل بیار سالونو با متعلقاتش یجا وردار ببر
اگر لازم باشه اون کارم میکنیم 😎
جدا از اینکه این بازیو باید ۳-۴ بار تموم کرد تا فهمید داستان دقیق چیه
این بازی از اون بازیای که تا سالها راجبش بحث میشه…
دلیل
داستانی که تا الان فهمیدیم
کارنامه کوجیما
😐 لعنتی. حتی سه ماهم نمونده به عرضه ی بازی بعد پشت درای بسته تریلر میذارن.
پشت در های بسته !!! خدایی دیگه اخر گنده نمایی کردن این میشه ! دنباله رو هاشون رو هم کشیدن به ناکجا اباد !
پشت درهای بسته خبرها بوده …. شیطونی می کردن
از نظر ذهنی داره بهم فشار میاره
کوجیما دست و دل باز شده
یک چیزی که توجه من رو جلب کرد اینه که مثل mgsv شخصیت اصلی همیشه نشسته هستش (ونوم اسنیک توی هلکوپتر می نشست)احتمالا وقتی بازی رو تا یک جایی ادامه میدیم و بعد از اون سیوش میکنیم وقتی دوباره شروع میکنیم کرکترمون از همون جا دوباره بلند میشه
داداش میشه یه عکس نشون بدی تابحال کسی اینو به من نگفته بود
داداش این چیزی که من گفتم نظریه هستش و احتمال همچین چیزی خیلی زیاد نیست ولی به هر حال شما این دو تا عکس با هم مقایسه کن متوجه شباهت هایی بینشون میشی
عکس سم:
https://gamefa.com/wp-content/uploads/2019/07/death-stranding-sam.jpg
عکس ونوم اسنیک از mgs:
https://www.google.com/imgres?imgurl=https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s–5hLso53k–/c_scale,f_auto,fl_progressive,q_80,w_800/1414702343369806153.jpg&imgrefurl=https://kotaku.com/5-hilarious-metal-gear-solid-v-helicopter-songs-1728606621&tbnid=786HN4pTGUX67M&vet=1&docid=d6VPZs6x0zYkRM&w=800&h=450&hl=en-US&source=sh/x/im
کارگردانی کوجیما ، بازی دل تورو و پر است از بازیگرای هالیود و مهم تر از اون حضور Geoff Keighley در بازی قطعا` شناسنامه گیم` هستش و ازش یاد خواهد شد
تازه هنوز معلوم نیست شاید چند تا بازیگر هالیوودی دیگه و یا چند نفر دیگه از اشخاص مهم صنعت گیم هم داخل بازی حضور داشته باشن
کوجیما مسلما سوپرایز های زیادی رو برای این بازی کنار گذاشته
این کلمات نادرست که بعضی ها به کوجیما میگن در اصل خودشون رو کوچک کردن :yes:
بازی برای پلتفرم شما نمیاد یا پلتفرم شما (switch ) سخت افزار جواب گو نیست : :yes:
یا مثلاً این بازی رابطه خوبی با کرک و رایگان بودن نداره (Pc) 😎
و کوجیما دوست نداره روی این پلتفرم بده واقعا ضرر هست مگه چنتا فروخته تازه اونم رزولوشن (۶۴۰p (Xbox 😎
کوجیما فردی بزرگی در صنعت گیم هست و طی نسل ها اینو ثابت کرده :yes:
هر زمان نمایشی بود یا کنفرانسی بوده همه به احترام استاد بزرگ کوجیما بلند میشن که خود این نشونه عظمت و بزرگی کوجیما در صنعت گیم هست :yes:
به شخصا هیچ وقت نسل ۵ زمان PS1 دو تا دیسک MGS یادم نمیره و خرید کنسول نسل بعد سونی فقط به خاطر بازی کوجیما ۹۰ درصد بوده :yes:
جاحی این حرفا یکم سنگینه واست نافت جابه جا میشه
متای من به این بازی ۶۵ میباشد با تشکر
این بازی دیگه گندش….. در آورده یه گیم پلی دقیق بیرون نداده بفهمیم چجور بازی شده….
یا میترکونه در حد لالیگا …..
یا تبدیل به یک افتضاح تاریخی می شه…..
تمام….
من حس میکنم که از نظر گیم پلی بازی خسته کننده میشه ولی خب قطعا داستان و سرنوشت شخصیت ها و رمز و راز های داستان بر خسته کننده بودنش میتونه غلبه کنه
امیدوارم که بازی موفقی بشه و دوستان پی اس باز بتونن لذت ببرن ازش
متای این بازی تو رینج ۸۰ هستش اون هم واسه گرافیک صدا داستان نویسی و ضربه که متای این بازی میخوره از گیم پلیشه میخوره گیم پلی خسته کننده
گویا یکی از سایتا گفته بازی ساده تر از اون چیزیه که تحلیلش میکردن و براش فلسفه میبافتن
مثلا گردن بندی که انقدر تحلیلش کردن و به گذشته و زمان ربطش دادن فقط یه کلیده
شاهکار به به Lmao
علاقمندان به کوجیما میتوانند از طریق لینک روی نوشته من به کانال ما بپیوندند