تریلر جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تریلر جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تریلر جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تریلر جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا

تریلر جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد

سعید حلاجیان
۱۱:۳۰ ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
تریلر جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا

روز گذشته شاهد انتشار تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Death Stranding و رونمایی از تاریخ انتشار این بازی بوده‌ایم. اگرچه تریلر نه دقیقه‌ای بازی قسمت‌های مختلفی از میان پرده‌ها و گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشت اما به نظر  می‌رسد بخش مهمی از این تریلر از نمایش جا ماند. به تازگی ویدئوی کوتاهی منتشر شده است که در آن شاهد مبارزه‌ی Sam با یک موجود غول پیکر هستیم.

یکی از کاربران وب‌سایت یوتیوب با نام PythonSelkanHD به تازگی نسخه‌ی Extended از تریلر بازی Death Stranding را یافته که شامل دقایقی اضافه از گیم‌پلی بازی است و به نظر می‌رسد که از نمایش روز گذشته جا مانده است. بر همین اساس وی ویدئوی جدیدی را منتشر کرده که در این ویدئو شاهد قسمت‌های جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding هستیم. در این ویدئو مبارزه‌ی شخصیت اصلی بازی یعنی Sam را با یک موجود غول پیکر و شبیه به سپیداج را شاهد هستیم که احتمالاً به نوعی باس فایت بازی به شمار می‌آید. به نظر می‌رسد در بازی Death Stranding، مبارزات دیوانه وار و هیجان انگیزی را تجربه خواهیم کرد. شما می‌توانید ویدئوی مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

بازی Death Stranding در تاریخ پنجشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تریلر جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تریلر جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تریلر جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تریلر جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • OzHaN گفت:

    لعنتی داره دیونم میکنه

  • خب پس معلومه دیگه ضعفی از نظر گیم پلی هم نداره،شخصیت ها عالی،
    گیم پلی عالی،گرافیک فراابرشاهکار،مبارزات هم که به نظر هیجان انگیز هست،کارگردانش هم کوجیما هست،ناشر هم سونی،دیگه یه بازی تا چه
    حد میتونه خوب باشه،

  • pc and ps4 گفت:

    منننن جعل شدم یکی توی پست تاخیر tlou 2 نوشته (نههههه)با ابنکه من توی چند پست بعد گفتم tlou2 به زودی میاد و یه جا هم گفته سایبرپانک هیچی نیست که اونم جعلیه رسیدیگی کنید لطفا این مسخره بازیا چیه

  • لینک ترجمه بازی :yes:
    https://www.aparat.com/v/kqWQr

  • Fenrir گفت:

    *اطلاعات نهایی جامع و مهم از داستان و گیم پلی بازی دث استرندینگ*

    بخونید و ببینین و تصور کنین کوجیما چه نقشه های دیوانه واری در سر داره.
    وقت زیادی برای نوشتن این کامنت صرف شده که حتی میشد این اطلاعات رو در قالب یک مقاله در آورد. این اطلاعات رو گذاشتم که اگر کسی چیزی از بازی متوجه نشده یا نمیتونه چند روز برای انتشار یک مقاله در سایتها برای بررسی تریلر صبر کنه از این اطلاعات فوق العاده برخوردار بشه پس حتما و حتما بعد از خواندن کامنت بذارین و نظراتتون رو بگین تا انرژی صرف شده برای نوشتن کامنت بازیابی بشه.

    ۱. در بازی مکانیسم ادرار وجود داره !!! به صحنه ای که نوار تجهیزات سم باز میشه دقت کنید! ( ۱:۴۹ )

    ۲. سبک بازی انقلابی و بی ماننده و میشه ازش به عنوان سبک سینماتیک ادونچر نام برد. همچنین مکانیسم های گیم پلی بازی انقلابی هستن.

    ۳. در بازی همواره با چالش ها رو به رو میشین و انواع گوناگونی از ماموریت به شما داده میشه.
    همچین باید کارهایی مثل حفظ تعادل وزن محموله هاتون در حین سفر ، دفاع از محموله هاتون در برابر غارتگران وحشی و در امان موندن از beached things به اختصار BT ( همون موجودات سیاهرنگ ) انجام بدین.

    ۴. هدف اصلی بازی احیای تمدن و بشریت از بین رفته هست. تمدنی که طی انفجارهایی که در دنیای بازی به وجود اومده و اثری به نام دث استرندینگ رو به همراه داشته از بین رفته. ارتباط بین انسان ها از بین رفته و مردم به صورت قرنطینه شده در بعضی شهرها وجود دارن. سم باید بین بقیه ارتباط به وجود بیاره تا دوباره همه چیز احیا بشه. تمام آینده بشریت به سم بستگی داره.

    ۵. موتور دسیما قدرت خلق دنیایی فرا واقعی اسارت شده توسط دث استرندینگ به تیم کوجیما داده. قسمت های صعب العبور راه شما رو در مسیر سد میکنن و مجبورتون میکنن راه های جدیدی پیدا کنین در حالی که عناصر ماوراطبیعه شما رو محاصره کردن.

    ۶. بخش آنلاین بازی به این شکل هست که شما میتونین به مسافران دیگه در بازی به صورت غیرهمزمان در مسیر های غیرقابل عبور کمک کنین. کارهایی مثل بخشیدن آذوقه ، به اشتراک گذاشتن محل های امن و قدم گذاشتن در مسیر پیک های دیگر

    ۷. هیچ گیم اوری در بازی وجود نخواهد داشت! مرگ پایان کار نیست. با از دست دادن جونتون در مبارزات شما خودتون رو در عالمی معکوس پیدا میکنین و باید راهی برای برگشتن به زندگی پیدا کنین. همین باعث میشه تا راه های درگیری خودتون با دشمنان رو با دقت بیشتری انتخاب کنین. بدین ترتیب کشتن دشمنان تقریبا هیچوقت راه حل و چاره نخواهد بود. هر مرگی در بازی عواقب به دنبال خواهد داشت. ( احتمالا با کشتن دشمنان اونا تبدیل به BT میشن )

    ۸. اون بچه ای که سم با خودش حمل میکنه اسمش BB هست و بین سم و عالم دیگر ( other side ) ارتباط برقرار میکنه هست.

    ۹. دشمنان بازی محیط های بازی رو به دنبال شما میگردن و از طریق محموله هاتون ردتونو میزنن. به ثانیه ۲:۴۵ در تریلر دقت کنید. دشمنان زرد رنگ از طریق محموله شما ردتونو پیدا میکنن و به دنبال شما میگردن.

    ۱۰. در آخر تریلر مدس میکلسن دیالوگ های جالبی رو میگه که به نظرم در اصل از طرف خود کوجیما داره به طرفدارا گفته میشه :
    I’ll show the real things soon. I promise
    من چیزهای واقعی رو بهت نشون میدم. قول میدم. ( اشاره به انتشار اطلاعات بیشتر از بازی؟ )

    و اما جمله های آخر و مهم :

    You can explore wherever you want… even the moon!!!

    شما میتونین هرجایی که میخواین به اکتشاف و ماجراجویی بپردازین حتی کره ماه!!!!

    یعنی میتونه به این معنی باشه که در بازی بشه همه جارو گشت؟

    ۱۱. بازی چالش های زیادی رو در طی این ماجراجویی خودش به همراه داره.
    مثلا با پیاده روی مسافت های زیاد پای سم زخم میشه. ( در تریلر قبلی دیدیم که یک قسمت سم در حال کندن ناخن پاش بود )
    یا در ارتفاعات زیاد شخصیت اصلی سر میخوره و جریان آب هم ممکنه شما رو با خودش ببره.
    در کل المان های زیادی داره که بسیار شبیه به واقعیت و تازه هستن.

    ۱۲. از اونجا که بازی پیرامون جهان های موازی جریان داره و از کلمه غیرهمزمان در توصیف بخش آنلاین بازی استفاده شده انتظار میره بخش آنلاین به شکلی غیرمستقیم باشه. ( تقریبا مثل دارک سولز ۳ ( البته نه بخش pvp ) که در بعضی جاها پلیرها شما رو راهنمایی میکردن ولی خیلی تعاملی تر و پیشرفته تر ) 
    در واقع اثرات شما و دیگران در دنیای بازی بین بازیکنان به اشتراک گذاشته میشه و بازیکنان میتونن بدین طریق از هم به شکلی غیرمستقیم کمک بگیرن و کمک کنن.

    ۱. در بازی لباس های مختلف برای پوشیدن وجود دارن که در ثانیه ۱:۲۸ یکیشون قابل مشاهده هست. ( به نظر میاد برای شرایط آب و هوایی مختلف استفاده میشن ) 

    ۲. پیرو جملات آخر تریلر میکلسن که به کاوش در ماه اشاره میکنه ، قبلا تیزری منتشر شده بود که لوگوی لودنس استودیوی کوجیما رو رونمایی میکرد که شخصی به نام‌ لودنس با لباس پیشرفته در کره ماه بود و پرچمی رو روی سطح ماه به دست داشت. شاید در نقطه ای از بازی واقعا در شکل و شمایل Ludens به کره ماه سفر کنیم! 

    ۳. همچنین در تریلر E3 دیدیم که صحنه ای وجود داشت که سم بر روی زمینی به رنگ قرمز قدم بر میداشت. ممکنه اونجا هم مریخ بوده باشه؟! ( شاید لباس قرمز رنگ سم هم برای همچین محیطی باشه ) 

    ۴. همونطور که گفتم در بازی گیم اوری نیست و مرگ انتهای کار نیست. در تریلر میبینیم که سم بعد از مردن به محلی منتقل میشه که انگار در زمان جنگ جهانی‌ اول هست. در قسمت دیگه ای از تریلر هم میبینیم که سم در هوا معلقه ۵:۲۷٫ حتی در تریلر سوم هم هنگامی که همکار سم در سر هیولای غول پیکر منفجر میشه سم در دریایی به حالت شناور در میاد. گویا اسم این محل ها death realm هست و شما باید بعد از هربار مردن راهی برای خروج خودتون به دنیای زنده ها پیدا کنین. 

    ۵. وقتی سم میخواد میله رو در زمین فرو کنه تا با طناب به شکاف روی زمین وارد شه نوک میله داغ میشه تا بتونه راحت به هر سطحی نفوذ کنه. 

    ۶. ایالات متحده آمریکا تغییر نام پیدا کرده به شهرهای متحد آمریکا و پسوند نام گروه Bridges هست( United cities of america ) و سم هم از قرار معلوم مسئولیت برقراری ارتباط بین این شهرها هست. 

    ۷. اوقاتی که در بازی طوفان کایرال ( طوفان هایی که BT ها همراهش میان ) به وجود میاد سم باید جایی مثل غارها یا زیر خرابه های شهرها تا پایان باران تایم فال پناه بگیره یا یکی از کرم هایی که در تریلر E3 2018 دیدیم بخوره. ( تایم فال بارونی هست که گذر زمان رو بسیار سریع میکنه و همه چیز رو به نابودی میکشونه. با تایم فال گیاهان سریع رشد میکنن و پژمرده میشن یا جانداران سریع پیر میشن و میمیرن و در آخر به ماده سیاهی که احتمال داره نفت باشه تبدیل میشن ) 

    ۸. دست مکانیکی که روی شونه سم هست میتونه با استفاده از انرژی نوزاد BB محیط رو اسکن که و علاوه بر حرکت چشمک زن که محل BT ها رو نشون میده میتونه سیگنال آبی رنگی رو هم به محیط بفرسته تا به کمک بازخوردش محیط دور و برش رو بررسی کنه. 

    ۹. وقتی در بازی میمیرین و به death realm میرین رنگ پوست سم آبی میشه و گردنبند سم از گردنبند فرمول های فیزیک به یک گردنبند dream catcher تبدیل میشه. جالبه بدونین در فرهنگ ojibawe عقیده هست که این گردنبندهای دریم کچر از صاحبش در زمان خواب محافظت میکنه. ۵:۲۴ 
    ضمنا در اواخر تریلر میبینیم که رنگ پوست سم در دنیای عادی آبی شده. شاید به این معناست که در اون صحنه normal realm و death realm باهم ترکیب شده باشن. 

    ۱۰. به نظر میاد Amelie و Cliff ارتباط عمیق و شناخت عمیقی از سم دارن 

    ۱۱. در بازی ۴ بار هیولاهای BT غول پیکری رو میبینیم که به نظر موجودات ماوراطبیعه هستن. یکبار در ۶:۰۷ ( که دقیقا بعد از amelie نشون داده میشه و ممکنه خود املی باشه ) دوبار در تریلر سوم ( یکبار هنگامی که موجود غول پیکر همکار سم رو منفجر میکنه و یکبارهم هنگامی که سم به death realmی که شبیه دریا هست وارد میشه ) و چهارمین هیولا هم دیدیم که توسط higgs در تریلر توکیو گیم شو ساخته شد. 

    ۱۲. در ثانیه ۸:۳۰ BB یک حباب به شکل قلب درست میکنه 

    ۱۳. روی شکم میکلسن زخمی به شکل زخمی که روی شکم نورمن در اولین تریلر بازی وجود داشت به چشم میخوره. ۵:۰۰ 

    ۱۴. نوزاد درون محفظه شباهت هایی به اون نوزاد برتر در پایان فیلم ۲۰۰۱ : A space odyssey داره. 

    ۱۵. شخصیت Fragile گردنبندی طلایی رنگ داره که بی شباهت با هیولایی که در تریلر توکیو گیم شو توسط Higgs ساخته شد نیست. ۲:۱۴ 

    ۱۶. انگار شخصیت mama نوزادان درون بازی رو از BT ها میگیره! ۵:۲۵ 

    ۱۷. مدس میکلسن در ۵:۱۷ بر روی تارعنکبوت هایی نشسته که بسیار شبیه نماد bridges هست. ( به نظر میاد تارعنکبوت همون نماد ارتباط بین شهرها و مردم توسط bridges باشه ) 

    ۱۸. اگر تریلر رو آهسته کنین هر صحنه ای که کات میخوره و عوض میشه میتونین افکت چشمک زدن رو 
    ببینین. انگار کل تریلر داره از چشمان نوزاد BB دیده میشه. 

    ۱۹. گریه کردن های مشکوکی که در تریلر دیدیم نوعی واکنش آلرژیگ به روح ها ( همون BT ها ) هست. 
    گریه معمولی برا کساییه که تو دنیای معمولین مثل سم یا Fragile 

    گریه سیاه برای کسایی که تو دنیای کایرال هستن مثل higgs یا cliff 

    گریه قرمز برای کسایی که بین دو دنیا گیر کردن Amelie 

    ۲۰. به نظر میاد این ماده سیاهی که در همه تریلرها دیده شده نفت هست. آخر تریلر دیدیم که با سیگار میکلسن سریعا آتیش گرفت. 

    ۲۱. روی پیشونی Die hardman عبارت Ludens نوشته شده. ۶:۰۱ 

    ۲۲. صحنه ای که Amelie سم رو در آغوش گرفته جمله Bye sam رو میگه 

    ۲۳. سبک بازی طبق گفته رسمی سونی سینماتیک ادونچر هست که قراره مرز سینما و گیم رو از بین ببره و هرچه بیشتر اونها رو به هم نزدیک کنه.

    ۲۴. در تریلر گفته میشه Those bound to hades. هادس یا هیدیس فرمانروای جهنم هست. آیا این جمله اشاره به مدس میکلسن داره و به این معناست که اون عالم معکوس ( upside down realm ) که میکلسن درش وجود داشت جهنم هست و خود میکلسن هم نگهبان دروازه جهنم ؟ 

    ۲۵. دست مکانیکی سم ازش دربرابر گلوله های Higgs محافظت میکنه 

    ۲۶. اسم موتور سم Raven هست 

    ۲۷. در طوفان های شدید سم توسط جریان هوا معلق میشه. ۵:۱۸ 

    ۲۸. بر روی گردنبند سم فرمول های فیزیک نوشته شده که به نظر میاد از اونها برای تولید پورتال و یا قدرت های دیگه استفاده میکنه. 

    ۲۹. تنها شخصیت هایی که در death realm تا حالا دیده شدن سم ، املی ، نیکولاس و کلیف هستن 

    ۳۰. سم وسایل خودش رو از طریق پورتال ها به پایگاه bridges منتقل میکنه یا از طریق پورتال ها موتور یا دیگر وسایلش رو ظاهر میکنه. ( به منوی inventory دقت کنید ) ۱:۵۵ 

    ۳۱. اگه ویدیو رو آهسته کنین در پایین منوی اینونتوری نوشته شده اثر شیطانی. شاید استفاده زیاد از این روش اثرات مضری داشته باشه! و پورتالی برای موجودات ماورایی باز کنه. 

    ۳۲. طبق ابتدا و انتهای تریلر مدس میکلسن به نظر میاد دانشمند باشه و شاید عامل به وجود اومدن BB یا انفجارهایی که باعث به وجود اومدن دث استرندینگ شدن هم‌ خودش باشه. به نظر میاد اولین کسی بوده که به این علوم و قدرتها دست پیدا کرده. 

    ۳۳. شخصیت تروی بیکر ( Higgs ) میتونه طوفان های BT به وجود بیاره و تلپورت کنه 

    ۳۴. افراد Homo demons ظاهری شبیه به آنوبیس خدای مرگ در مصر باستان دارن همچنین شنل خود Higgs هم طرح و نمادهای مصری داره 

    ۳۶. همونطور که گفتم هر مرگی در بازی عواقب داره پس نباید همیشه به فکر کشتن دشمنان باشین. 
    به نظر میاد بعد از کشتن دشمنان اتفاق های خاصی میوفته. انفجارهایی که در تریلر سوم نمونشو دیدیم؟ پایان های متفاوت در بازی؟ بیشتر شدن bt ها ؟ راه پیدا کردن BT ها به دنیای میکلسن و جهنم؟ زیاد شدن تعداد ارتش میکلسن و باز شدن پورتالی برای ورود به نورمال رلم؟ کدومش ممکنه باشه؟ 

    ۳۷. همیشه در نمایش ها دیدیم که BB در شکم سم وجود داشته تا دوباره سم به شکلی به زندگی برگرده. ولی در آخر تریلر دیدیم که اینبار به جای BB عروسکی وجود داشت که قبلا در تریلر دوم دیده بودیمش. و همچنین این اتفاق با صحنه ای همزمانه که رنگ پوست سم در دنیای عادی آبی شده و انگار در شرایط خوبی به سر نمیبره. ( همون نکته که گفتیم شاید عالم عادی و عالم مرگ ترکیب شده باشن! ) 

    ۳۸. نردبان رو میشه هم به صورت عمودی ( برای بالا رفتن از صخره ها ) و هم به صورت افقی ( برای گذر از شکاف های زمین ) استفاده کرد. ( البته انگار گزینه های مختلفی هست چون در تریلر آخر سم از طناب برای ورود به شکاف استفاده کرد در صورتی که میتونست از نردبان مثل تریلر e3 2018 برای گذر از شکاف استفاده کنه ) 

    ۳۹. قبل از اینکه صحنه گرفته شدن سم توسط BT هارو نشون بده جمله those who stay connected to the past رو نشون میده. ممکنه به این معنا باشن که BT ها ارواح سرگردانی هستن که در گذشته مردن و هنوز ارتباطشون با این دنیا قطع نشده و به علت خاصی که به گذشتشون مربوطه هنوز سرگردان هستن. ( یا اینکه به دنیاهای دیگه ای تعلق داشتن و اونجا مردن ) 

    ۴۰. هربار که سم میمیره در دنیای مرگ یک اثر کف دست سیاهرنگ بر روی بدنش اضافه میشه. تریلر سوم بازی رو ببینید. هنگامی که اون هیولای غول پیکر انفجار رو به وجود میاره و سم به دریا میوفته یک اثر دست دیگه روی بدنش ظاهر میشه. ( در تریلر اول هم دیدیم که تعداد زیادی اثر دست وجود داشت )

    ۴۱. نردبان سم ۱۰ متر و طنابش ۳۰ متر ارتفاع داره.

    ۴۲. روی چشم راست higgs نوشته ای وجود داره که هنوز کاملا مشخص نشده

    ۴۳. صحنه ای که سم به مقر bridges میره میتونیم دستگاه پورتال رو ببینیم که موتور رو با خودش میبره.

    ۴۴. به ثانیه ۴:۵۹ دقت کنین. مدس میکلسن رو میبینیم که بند ناف هایی به دستانش وصل هستن و بسیار مشابه هیولای عظیم الجثه ای هست که در تریلر سوم بندناف ها رو در دست گرفته بود و انفجار به وجود آورد.

    ۴۵. اگه دقت کرده باشین حرکت مخصوص مدس میکلسن که با دستش به سربازاش دستور میده و اشاره میکنه رو هیگز هم در تریلر سوم انجام داده بود.

    ۴۶. موسیقی بازی توسط گروه فنلاندی apocalyptic ساخته شده که کوجیما به مدت ۲۰ سال طرفدار این گروه بوده تا وقتی که در همین اواخر از طریق سم لیک موفق میشه اونها رو از نزدیک ملاقات کنه و در همون نگاه اول متوجه شده بین خودش و گروه آپوکالیپتیک یک *طناب رابط* خلاقانه وجود داره که میتونن در این پروژه حسابی به هم کمک کنن.

    ۴۷. تریلر بازی روی ps4 pro اجرا شده بود نه ps5

    ۴۸. سم در ابتدای تریلر با رئیس جمهور آمریکا که اسمش بریجیت هست ملاقات میکنه و بریجیت از سم میخواد که دنیا رو نجات بده و بین مردم ارتباط به وجود بیاره تا دنیاشون به انقراض کشیده نشه.

    ۴۹. هیگز در اواخر تریلر به این نکته اشاره میکنه که میتونه با کلیف ارتباط برقرار کنه و قصد شومی داره که کلیف رو وارد دنیای نورمال کنه تا همه چیز نابود بشه.

    ۵۰. بازی تک نفره هست و بخش آنلاین هم به شکلی که در بازی های دیگه دیدیم نیست. بلکه نوعی تعامل غیرمستقیم با یکدیگر برای کمک و برقراری ارتباط بین دنیاها هست.

    نسخه ژاپنی تریلر که ۱۵ ثانیه محتویات اضافه داره و موسیقیش هم کلا متفاوت هست.
    در صحنه اول میبینیم که سم در حال مبارزه با موجود سیاه کرم مانندی هست و از سلاح جدیدی در برابرش استفاده میکنه. در صحنه دوم هم amelie رو میبینیم که توسط Higgs گروگان گرفته شده و ماسک طلایی هم بر صورت داره!

    اطلاعات جدید تر :
    در تریلر ژاپنی سم از کلت استفاده میکنه و میتونه فشنگ های تفنگ رو هم تغییر بده.

    به نظر میرسه اشباح ( BTs ) فقط هنگام طوفان کایرال و باران تایم فال ظاهر میشن. ( البته درتریلر E3 2018 وقتی سم و فرجل از غار بیرون اومدن پنج bt در هوا معلق بودن که اونها رو قبلا در تریلر اول هم دیده بودیم )

    شخصی که سم با خودش در تریلر توکیو گیم شو حمل میکرد همون mama بود.

    روی محموله دشمنان زرد رنگ عبارت Ceramic نوشته شده که ممکنه نام گروهشون باشه و ممکنه ما هم بتونیم به پایگاهاشون نفوذ کنیم و محموله ازشون بدزدیم

    در قسمتی که سم به جنگل میره گیاهان کنار سم تحت تاثیر تایم فال قرار میگیرن ولی گیاهان دورتر اینطوری نیستن و ثابتن. به نظر میاد فقط وقتی گیاهان تحت تاثیر تایم فال قرار میگیرن که انسانی نزدیکشون باشه. حتی وقتی سم با دستانش جلوی دهنشو میگیره تا نفس نکشه رشد گیاهان کلا متوقف میشه.

    همونطور که گفتیم سم و کلیف هردو جای زخمی روی شکمشون دارن. به نظر این زخم نوعی جراحی بوده که در شکم اونها رحم مصنوعی قرار دادن تا بتونن از نیروی نوزاد BB بدون نیاز به محفظه مخصوص استفاده کنن.
    جراحی سم هم به نظر در اواسط تا اواخر بازی اتفاق میوفته تا بتونه با این قدرت جلوی کلیف رو بگیره.

    مکانی که کلیف قرار داره احتمالا جهنم هست. و این جهنم ممکنه تحت تاثیر گذشته سختی که کلیف در دوران جنگ داشته به وجود اومده و جهنم شخصی کلیف هست که در جنگ جهانی وجود داره و در این دنیا همیشه همه چیز در حال جنگ هست. حتی اگه دقت کنید کلیف گردنبندی نظامی هم به گردن داره که مربوط به دوران جنگ جهانی هست.

    سم وقتی به سرباز درون جهنم شلیک میکنه سر سرباز قطع میشه

    جسدی که سم و بقیه افراد تشییع کردن و سوزوندن جسد بریجیت هست. ( به شال بنفشش دقت کنین )

    عروسکی که در ثانیه دیدیم ممکنه در واقع درون شکم کلیف باشه و به همین دلیل‌ به دنبال BB هست.

    صحنه ای که کلیف سیگار میکشه به نظر میاد صحنه ای باشه که بلاخره موفق میشه راه به دنیای واقعی پیدا کنه و برای همین هم تصمیم میگیره شروع کار رو با کشیدن سیگارش جشن بگیره.
    سربازان اسکلتی هم که همراهش هستن در تریلر دوم سلاح های قدیمی داشتن ولی در این تریلر ارتقا پیدا کردن و سلاح و دید در شب مثل خود کلیف دارن.

    در ثانیه ۵:۳۲ برای اولین بار نوزاد BT میبینیم

    و در ثانیه ۵:۳۷ هم میبینیم که سم در حال کار با دستگاهی به نام سیستم ریکاوری نوزاد هست که به نظر بیاد BB هایی که ازشون استفاده شده رو ریکاوری میکنه.

  • Farshad.redmondy گفت:

    چه موجود عجیب غریبه مشکی
    با این تکه بیشتر از گیم پلی بازی میشه فهمید

  • lumpennn گفت:

    از اون بازی هاست که تا ۱۰ بار تموم نکنی نمیفهمی داستان چیه

  • Mehdi Nita گفت:

    کوجیما به کی لج کرده خدا میدونه!!!!!!!

  • عاشق این تکنیک کوجیما هستم که با قرار دادن نکات مرتبط با معضلات روز و مشکلات دنیای واقعی یک چاشنی ماوراء طبیعی هم با ساخته هاش اضافه میکنه که یک بازی ضمن ابزار سرگرمی بودن به موضعی قابل بحث و به واقعیت نزدیک تبدیل میکنه. خدایی خیلی شخصیت پیچیده و ذهنی خلاق داره

  • dj eric گفت:

    خب موج تریلرهای گیم پلی شروع شد
    عزیزانی که فحش میدادید الان چی برای گفتن دارید؟

  • عالی بود مال نسخه ژاپنی تریلر بازی بود :yes:
    تریلر اصلی بازی رو باس ۴K دانلود کرد

  • AL1K1NG گفت:

    کیفیت ۴k تریلر رو ک گزاشتین صدا نداره

  • نه به اون موقع که هیچی از بازی نمیدادن نه به الان ولی از حق نگذریم بازیش قراره شاهکار بشه

  • shayanchayjan گفت:

    ﻓﻘﻂ ﻟﺤﻈﻪ ۲:۳۷ ﺗﺮﯾﻠﺮ ﺍﺻﻠﯽ

  • عجب چیز خاصیه این بازی به جرئت می تونم بگم بهترین تریلر قبلیش بهترین تریلری هستش که تا حالا از بازی ها دیدم :inlove: وقعا باید به نبوغ کوجیما شک کرد که آیا این بشر انسان هست یا فرای انسان

  • بازی رو ببین جون بابا تریلرو بده بیرون بابا

  • کوجی طلسمو شکست من یکی خیلی عصبانیم اخه چرا برا pc نمیاد.مبارک سونی فن ها.

  • و اینم چیزی که به شدت توی تریلر قبلی جاش خالی بود
    به به ارزش این همه صبر رو داشت واقعا

  • mahdi.r گفت:

    دوستان تو سایت آی جی ان عکس هایی که از باکس آرت گزاشتن اون بالا only on playstation نوشته شده

  • هنوزم دقیقا معلوم نیست گیم پلی بازی بر چه پایه و اساسی استواره ولی انقدر میان پرده ها و گرافیک بازی فوق‌العاده ست که حتی اگه گیم پلی هم نداشته باشه خود میان پرده ها و داستان بازی ارزش خریدن داره.

  • Y PS گفت:

    داستانش که بیخودی پیچیدست! گیمپلی هم که شبیه ساز پیاده رویه!
    (اشک هایش را پاک کرده و احتمال عرضه برای pc را بررسی میکند) :rotfl:

  • بدون اغراق از هر نظر با یک‌بازی نسل بعدی طرفیم.
    اولین چیزی که خودنمایی میکنه قدرت موتور گرافیکی فوق پیش رفته مخصوصا در بکارگیری از حالت موشن کپچر و طراحی صورت بازیگرا.
    حرف از بازیگرا شد، فکر کنم فقط اونجرز end game بیشتر از این بازیگر جم کرده بود!
    از داستان بازی همین قدر بگم که هر تریلر انقدر پیچیده و پرمحتواست که احتیاج داره بارها موشکافی و نقد و برسی بشه و تا همین جای کار همه به چند لایه بودن داستان پی بردن.
    چیزی خیلی تو نمایش ها و صحبت های تیم سازنده بهش پرداخته نشده گیم پلی بازی هست.
    که با این پتانسیل بالا و کارهایی که از بازی های قبلی کوجیما دیدیم مطمئنم شاهد نوآوری های بی شماری خواهیم بود…

  • yazdan azizi گفت:

    یا ابوالفضل.قراره تو بازی با باس فایت هایی مثل این مواجه شویم.

  • Hala madrid گفت:

    الان من یه سوال دارم:اون موجودات عجیب سیاه رنگ پیدامون کنن امکان فرار از دستشون صفره؟

  • یهش میخوره مثبت ۱۸ زیاد داشته باشه :sidefrown:

  • yazdan azizi گفت:

    هر چیزی را درباره این بازی مطمئن نباشیم با این تریلر مطمئن شدیم داستان بی نظیری داره.احتمال داره در gamescom هم شاهد گیم پلی بازی باشیم.اما چیزی که در تریلر دیدیم نشان می داد که برای هر کاری در بازی باید فکرکنیم مثلا نردبان را شاید اگر عقب تر می گذاشتیم ممکن بود نردبانمان را از دست می دادیم.در بازی باید تعادلمان را در بعضی نقاط حفظ کنیم و آیتم هایی هم برای افزایش تعادل در بازی وجود دارد.سبک بازی بیشتر به بازی های اکشن ادونچر نزدیک است که نقش آفرینی و بقا محور هستند.باس فایت هایی که تاکنون در تریلرهای بازی دیدیم اگر خوب پرداخت شوند چالش بسیاری را برای ما بازی بازها به وجود می آورد.یکی از گنگ ترین و جذاب ترین شخصیت های بازی برای من کلیف(مدز میکلسن)بود که به نظرم تمام اتفاقات بازی به خاطر کارهایی است که او انجام داده.به امید موفقیت این بازی فقط باید یک گیم پلی ۲۰ یا ۳۰ دقیقه ای ببینیم تا به راحتی بتوان درباره گیم پلی بازی نظر داد.

  • Weedgamer گفت:

    بازی کردن این بازی تو حالت عادی حرومه 🙂 واقعا پرام ریخت از تریلر

  • AXEL STONE گفت:

    واقعا عالیه معلومه شاهکار کاملیه :rose: :heart:

تریلر جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا