موسیقی‌های متن بازی Bloodborne در یک مجموعه آلبوم زیبا منتشر خواهد شد - گیمفا
موسیقی‌های متن بازی Bloodborne در یک مجموعه آلبوم زیبا منتشر خواهد شد - گیمفا
موسیقی‌های متن بازی Bloodborne در یک مجموعه آلبوم زیبا منتشر خواهد شد - گیمفا
موسیقی‌های متن بازی Bloodborne در یک مجموعه آلبوم زیبا منتشر خواهد شد - گیمفا

موسیقی‌های متن بازی Bloodborne در یک مجموعه آلبوم زیبا منتشر خواهد شد

مهرداد آهاز
۲۳:۳۰ ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
bloodborne

موسیقی‌های متن بازی Bloodborne قرار است در سال جاری و در یک مجموعه‌ آلبوم زیبا منتشر شده و کابوس‌های شهر یارنام (Yharnam) را باری دیگر برای طرفداران زنده نماید. طراحی هنری روی جلد این مجموعه‌ی موسیقی که در ادامه به مشاهده‌ی آن‌ها خواهیم پرداخت، بسیار زیبا بوده و نظر بسیاری از طرفداران را به خود جلب نموده است.

اگر شما از جمله افرادی هستید که هنوز به تجربه‌ی موسیقی‌های بازی Bloodborne نپرداخته‌اید، این مجموعه‌ آلبوم شگفت‌انگیز می‌تواند این انگیزه را در شما ایجاد کرده و بهترین فرصت را به منظور تجربه‌ی آن در اختیارتان قرار دهد. استودیوی لیسد ریکورد (Laced Record) تعداد ۲۱ قطعه‌ی موسیقی بازی Bloodborne را به منظور انتشار در سپتامبر سال جاری و در دو دیسک در این مجموعه آلبوم گردآوری نموده است. این استودیو تنها موسیقی‌های متن بازی اصلی را پوشش داده است و موسیقی‌های بسته‌الحاقی The Old Hunter شامل آن‌ها نمی‌شوند.

این مجموعه آلبوم موسیقی خاطره‌انگیز با وزنی ۱۸۰ گرم و در دو نسخه عرضه خواهد شد. آلبوم استاندارد اصلی آن دارای جلدی تا شده خواهد بود که با تصویر هنری زیبایی تزیین شده است و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت انحصاری آن را از سایت رسمی استودیوی لیسد ریکورد، پیش‌خرید نمایند. دیگر نسخه از این مجموعه آلبوم را طرفداران می‌توانند از خرده‌فروشی‌های معمولی تهیه نمایند. همچنین هر دو نسخه‌ی این مجموعه آلبوم به قیمت ۳۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

در قسمت پایین می‌توانید تصاویر و نام قطعه‌های موسیقی این مجموعه آلبوم را مشاهده نمایید:

موسیقی‌های متن بازی Bloodborne در یک مجموعه آلبوم زیبا منتشر خواهد شد - گیمفا

Disc 1 – Side A

• Omen

• The Night Unfurls

• Hunter’s Dream

• The Hunter

• Cleric Beast

• Blood0Starved Beast

Disk 1 – Side B

• Watchers

• Hail The Nightmare

• Darkbeast

• The Witch of Hemwick

• Rom’ the Vacuous Spider

Disk 2 – Side A

• Moonlit Melody

• The One Reborn

• Micolash’ Nightmare Host

• Queen of the Vilebloods

• Soothing Hymn

Disk 2 – Side B

• Celestial Emissary

• Ebrietas’ Daughter of the Cosmos

• The First Hunter

• Moon Presence

• Bloodborne

بازی Bloodborne در حال حاضر به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند راهنمای جامع این بازی را از این نشانی و به قلم سعید آقابابایی مطالعه نمایند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موسیقی‌های متن بازی Bloodborne در یک مجموعه آلبوم زیبا منتشر خواهد شد - گیمفا
موسیقی‌های متن بازی Bloodborne در یک مجموعه آلبوم زیبا منتشر خواهد شد - گیمفا
موسیقی‌های متن بازی Bloodborne در یک مجموعه آلبوم زیبا منتشر خواهد شد - گیمفا
موسیقی‌های متن بازی Bloodborne در یک مجموعه آلبوم زیبا منتشر خواهد شد - گیمفا
موسیقی‌های متن بازی Bloodborne در یک مجموعه آلبوم زیبا منتشر خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • این بازی به معنای واقعی کلمه شاهکار بود
    نمیدونم چجوری میشه این شاهکار رو وصف کرد
    فقط در بیان زیبا بودن این بازی بگم که هر وقت مشغول تجربه این عنوان میشدم گذر زمان از دستم در میرفت
    وقتی هدفون ها رو به گوشم میزدم و غرق زیبایی شهر یارنام و اون محیط مخوف بازی میشدم
    به همراه اون موسیقی ها و صداگذاری شخصیت های بازی که با روح و روان آدم بازی میکرد
    واقعا حیفه اگه نسخه دوم این شاهکار میازاکی رو روی PS5 نبینیم

    • P3 گفت:

      خیلی بعیده فرام سافتور دیگه انحصاری نمیسازه الانم که رابطش با مایکرو خیلی خوب شده E3 2018 با اینکه سونی بود بازم sekiro رو در کنفرانس مایکرو معرفی کرد امسالم که پیش خودمون بود حتی احتمال خریدشم هست و اینکه هر دفعه داره ناشر بازیش عوض میشه نشونه خوبی نیست

      • ببین داداش چون رابطش با مایکرو خوبه یا بازی های خودش رو توی کنفرانس مایکرو معرفی میکنه دلیل نمیشه که رابطش با سونی بد باشه
        کپکام هم Resident Evil 2 رو توی کنفرانس سونی معرفی کرد
        بعد از اون طرف هم Devil May Cry 5 رو توی کنفرانس مایکرو
        جدا از اون بلادبورن اولین همکاری سونی و فرام سافتور نیست نسل قبل هم فرام سافتور یه بازی انحصاری برای PS3 ساخت ( Demon’s souls )
        توی این نسل هم جدا از بلادبورن یه بازی انحصاری PS VR ساخت ( Déraciné )
        کلا سونی و فرام سافتور خیلی کم با هم همکاری میکنن
        در مورد فرست پارتی شدن هم بعید میدونم فرام سافتور بخواد زیر مجموعه شرکت خاصی قرار بگیره احتمالش خیلی کمه
        حالا جدا از تمامی اینها حتی اگه فرام سافتور قصد ساخت نسخه دوم BloodBorne رو نداشته باشه سونی میتونه ساخت اون بازی رو به عهده ی یه استودیو دیگه بسپاره مثل ( Japan Studio )
        چون مالک آی پی بازی BloodBorne سونیه
        حالا چرا میگم Japan studio
        چون این استودیو تو ساخت قسمت اول BloodBorne هم نقش داشته و با همکاری فرام سافتور با هم دیگه ساختن بازی رو و یکی از استودیو های درجه یک سونی به حساب میاد چون بعد از بازی Astro bot ثابت کردن که پتانسیل این رو دارن که در حد و اندازه استودیو های سانتامونیکا و ناتی داگ ظاهر بشن

      • PS1 PS2 PS3 PS4 PS5 گفت:

        جوش نزن اگه بیاد سمت مایکرو فوقش یه بازی میسازه به نام .
        بلادکرافت :rotfl: وفورکی و ۶۰ فریم برای هیولا پلاستیکی وان ایکس :rotfl:
        ببین مثل این میمونه که یک خر سوار لامبور گینی برنده بشه اونو که سوار نمیشه میفروشع گوسفند میخره با خر میبرشون چرا :rotfl:
        چی سرودم خخخخخ
        لامبورگینی میازاکی
        خرسوار هم مایکروسافت بود
        :rotfl: :rotfl: :rotfl:
        هرکس فهمید چی گفتم خواهشا به منم بگه

        • Jason22 گفت:

          این همونیه که تو پست فروش اسپایدرمن خودشو داره میکشه بگه بتمن بهتر از اسپایدرمن بود چرا ؟ چون ندادن بهش بازی کنه . ولش کن اینو شما. ده سال بتمن ۴ تا نسخه داد کلشونو جمع کردن با فیلماش اندازه یک سال فروش اسپایدرمن نشد. یه جوری بعضیاشون از فروش بهتر رد دد نسبت به گاد حرف میزنن انگار پولش تو جیب اینا رفته. ما هرچی باشه پول دادیم حالشو بردیم اینا چی فقط نارگیل چیدن. تو اون پست یه آدم رد داده هست که میگفت اسپایدرمن انقد حوصله سربره آدم خوابش میبره بعد جالبه همه دیدن این بشر مایکروفنه و پلی فور از نزدیک ندیده بازی نکرده داره چرند میگه. ساقی شونو عوض کنن دیگه خوابشون نمیبره فک میکنن ایراد از بازیه. اون صحنه های نبرد توی ساختمونی که داشت منفجر میشد یا مثلا نگه داشتن هلیکوپتر رو کدوم بازی ابرقهرمانی به جز اسپایدر انحصاری دیدیم؟ کاملا مشخصه اینا چقد میسوزن یه بازی مث بلادبورن از یک استدیو خفن انحصاری سونی میشه. اینا فقط دنبال شایعه پراکنی ان نمونه ش شایعه چاله آب که قبل عرضه میگفتن اسپایدرمن سونی دانگرید داره درحالی که اون با فتوشاپ درست شده بود و همشون ضایع شدن.

      • Jason22 گفت:

        آره چقدم مایکرو بازی خفن معرفی کرد از ده تا هشتاش دو بعدی بود مث ماینکرفتتون. وای از مایکرو میترسم نکنه انحصاری بده بدبخت شیم :rotfl:
        تو کل این ده سال به جرعت میگم یک دونه بازی نداد که حسرتشو رو دل طرفدارای سونی بذاره. فقط شماها سوختید. برو نارگیلتو بچین و بیخودی از اسپایدرمن ایراد بگیر. فعلا که رمدی و راکستار روابطشون با سونی خوبه و دارن بسته های انحصاری به نفع سونی میدن. مایکرو فقط پول داده بود خودشو پشت سی دی پراجکت و فرام سافتور قایم کنه همین.

  • mehrdadPS گفت:

    واقعا همه چیز این بازی تَک بود و عالی آهنگ ، گیم پلی ، باس هاش ، chalice dungeon و DLC ش
    یادش بخیر اولین بازی بود که به فرم دیجیتالی تهیش کردم و هنوز تو هارد ps4 دارمش واجب شد یه سری دیگه بازیش کنم

  • PERSIAN NAZI گفت:

    اهنگهای بازیش هم لامصب خاصه

  • Max.level گفت:

    بلادبورن یه شاهکار تکرار نشدنی باقی میمونه :heart: :heart: تا اون زمان که نسخه دومش معرفی و عرضه بشه، تنها نسخه بعدی این عنوان هست که میتونه جا پای این شاهکار بذاره، میازاکی تمام نبوغ خودش رو در غالب این بازی به نمایش گذاشت :yes: :yes:
    فرام سافتور برای من تا به اینجای کار بهترین توسعه دهنده نسل محسوب میشه بخاطر ریسک پذیری بسیار بالا در خلق ip های جدید و فوق العاده با کیفیت از هر نظر :yes: :yes:

    • PERSIAN NAZI گفت:

      رضا جان من میگم میازاکی اقای نسل ۸ شد و برازندشم هست
      کلی ای پی محبوب ساخت و موفقیت چشمگیری رو بدست اورد و سبک اکشن هاردکور که گیمرها ازش فراری بودن رو سیاق داد و الان خیلیها تشنه بازیهاشن
      بهینگی بازیهاش و داستان خاص و موسیقی و باس فایتهای مرگ بارش یه طرف و اینکه با هر بار مرگ تشنه ادامه دادن میشی و سیرایی ناپذیری براشون یه طرف
      من بلاد بورن رو یبار بازی کردم اما همین یبار هم کافیه تا قلب یه اثر خاص و نایاب رو لمس کنی و بفهمی همچین جواهری هیچ جا یافت نمیشه مگه تو گنجینه فرام سافتور

      • Max.level گفت:

        امین داداش دقیقا همینطوریه که میگی باور کن من خودم تا قبل از تجربه سری سولز هرگز طعم واقعی درجه سختی بالا رو لمس نکرده بودم و تلاشی هم در رابطه با اینکه هر بازی رو روی آخرین درجه سختی تموم کنم نکردم اما از اونجایی که بازی های فرام سافتور هیچ آپشنی برای تغییر درجه سختی در خودشون ندارن بنده رو در جبر این قرار داد که باید بتونم خودم رو با سختی بازی جور کنم نه سختی بازی با خودم رو :yes: :yes:
        و دیگه جوری شد که حتی بازی هایی رو هم که تعیین درجه سختی دارند و مثلا حتی شوتر ها رو هم با بالاترین درجه تجربه کنم، هر چند که با هر بار مردن تو بازی منم بیشتر به ادامه دادن تشویق میشدم :yes: :yes:
        و به این ترتیب هر کسی اون لذت غیرقابل توصیفی که در بازی های میازاکی با درجه سختی به گیمر رو میده رو بچشه، دیگه امکان نداره از بازیاش دست بکشه و یه جور اعتیاد شیرین رو به همراه داره، اینکه فقط لذت گیم پلی بازیه که داریم دربارش میگیم، بازی های میازاکی داستان هاش هم شاهکاره محضه به خصوص بلادبورن که داستانش خودش به تنهایی یه اثر هنریه، موسیقی های بی نظیر بازی که در طی مبارزه با باس ها شنیده میشه تمام وجود آدمو نوازش میکنه :yes: :yes:
        امثال میازاکی برای این صنعت یه معجزه به حساب میان اینا کسانی هستند که باعث شدن بتونیم به برخی عناوین لقب اثر هنری رو بدیم :yes: :yes:
        داداش برای من در کنار نمایش سایبرپانک تو e3 امسال‌ معرفی همین پروژه جدید فرام سافتور یعنی elden ring بود که حسابی هایپم کرد و خوشحالم که میبینم هر سال شاهد یک بازی ابرشاهکار از این استودیو دوست داشتنی هستیم، elden ring هم که داداش قطعا بزرگترین اثر فرام سافتور خواهد شد و یک عنوان متفاوت تری رو ارائه خواهد کرد 😉 😉
        سکیرو هم که واقعا شاهکاری بینظیر بود که میدونم حتما در آینده به سراغ نسخه بعدی اون خواهند رفت 😉 😉
        بازی های فرام سافتور و میازاکی واقعا معنای زندگی هستند
        موفق باشی داداش گل :rose: :heart:

  • Mikasa گفت:

    بی نظیر فقط حیف اهنگای dlcرو نداره
    Laurence the first vicar
    Ludwig the holy blade
    lady Maria of astral clock tower
    living failures

    همشون عالین

  • خیلی دلم میخواد این شاهکارو تجربه کنم.
    ولی انگار فقط موسیقی هاش بهم میرسه

موسیقی‌های متن بازی Bloodborne در یک مجموعه آلبوم زیبا منتشر خواهد شد - گیمفا