گزارش NPD: میزان فروش Marvel’s Spider-Man از Batman: Arkham City عبور نمود - گیمفا
گزارش NPD: میزان فروش Marvel’s Spider-Man از Batman: Arkham City عبور نمود - گیمفا
گزارش NPD: میزان فروش Marvel’s Spider-Man از Batman: Arkham City عبور نمود - گیمفا
گزارش NPD: میزان فروش Marvel’s Spider-Man از Batman: Arkham City عبور نمود - گیمفا

گزارش NPD: میزان فروش Marvel’s Spider-Man از Batman: Arkham City عبور نمود

مهرداد آهاز
۱۳:۰۰ ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
گزارش NPD: میزان فروش Marvel’s Spider-Man از Batman: Arkham City عبور نمود - گیمفا

با آغاز شدن نمایشگاه کامیک‌کان سندیگو، تیم NPD لیستی از پرفروش‌ترین بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ را منتشر نمود و همان‌طور که انتظار دارید، بازی‌ Marvel’s Spider-Man و مجموعه‌ی Batman: Arkham در رتبه‌های بالای این فهرست قرار می‌گیرند.

بر اساس گزارش مت پیسکاتلا (Matt Piscatella) از تیم NPD، بازی Marvel’s Spider-Man با وجود این که تنها یک سال از زمان انتشار آن می‌گذرد، توانسته است با اقتدار رتبه‌ی نخست لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ را از آن خود کند. چنین رتبه‌ای قابل پیش‌بینی بود زیرا چندی پیش اعلام شد، این بازی سریع‌ترین فروش میان بازی‌های ابرقهرمانی را به خود اختصاص داده است.

با اختلاف کمی نسبت به Marvel’s Spider-Man، بازی Batman: Arkham City در جایگاه دوم این لیست قرار گرفته است و از نظر بسیاری از بازی‌بازان و منتقدین، این دو بازی بهترین بازی‌های ابرقهرمانی ساخته شده در تاریخ صنعت بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شوند. در نتیجه شکی نیست که هر دوی این بازی‌ها لیاقت کسب این رتبه‌ی درخشان را دارا هستند. دیگر نسخه‌های مجموعه‌ی Batman: Arkham و حتی نسخه‌های غیر مرتبط با این مجموعه نیز شامل این لیست می‌شوند و بازی‌های LEGO Batman و LEGO Marvel Heroes به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را کسب نموده‌اند.

از زمانی که به یاد داریم، عناوین ابرقهرمانی همیشه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند و فروش این بازی‌ها علی‌رغم دارا بودن کیفیت بالا، غافل‌گیرکننده نبوده و تاکنون بسیاری از طرفداران انتظار فروش شگفت‌انگیزی را از این بازی‌ها داشته‌اند. اما ممکن است این لیست با انتشار بازی‌های Marvel’s Avengers و Marvel Ultimate Alliance 3 به کلی تغییر نماید و برای روشن شدن این موضوع، بایستی تا زمان عرضه‌ی آنها صبر نماییم.

۱۰ عنوان نخست این لیست:

رتبه‌ی بازیعنوان بازی
۱Marvel’s Spider-Man
۲Batman: Arkham City
۳Batman: Arkham Knight
۴LEGO Batman
۵LEGO Marvel Super Heroes
۶Spider-Man: The Movie
۷Spider-Man: The Movie 2
۸Injustice: Gods Among Us
۹Batman: Arkham Asylum
۱۰Injustice 2

بازی Marvel’s Spider-Man در حال حاضر به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند نقد و بررسی این عنوان را از این نشانی و به قلم مهدی رضایی مطالعه نمایند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش NPD: میزان فروش Marvel’s Spider-Man از Batman: Arkham City عبور نمود - گیمفا
گزارش NPD: میزان فروش Marvel’s Spider-Man از Batman: Arkham City عبور نمود - گیمفا
گزارش NPD: میزان فروش Marvel’s Spider-Man از Batman: Arkham City عبور نمود - گیمفا
گزارش NPD: میزان فروش Marvel’s Spider-Man از Batman: Arkham City عبور نمود - گیمفا
گزارش NPD: میزان فروش Marvel’s Spider-Man از Batman: Arkham City عبور نمود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • we are gamer گفت:

    یعنی پرفروش ترین بازی جهانم بشه بازم نمیتونه به ارکام سیتی برسه مخصوصا تو بحث داستان

    • خیلیا معتقدن از نظر داستان اسایلم بهتر از سیتی بود . البته سلیقه ای هست ولی این فکت رو که سیتی داستانش یه ذره گسسته بود و بعضی distraction ها ، آدمو از خط اصلی داستان منحرف میکرد ، نباید نادیده بگیریم.

    • bushwhack گفت:

      آره… دوبار هم نمیرسه…
      گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده… شده حکایت جعبه فنا و پی سی کرکی ها…
      موفقیت پشت موفقیت… هیچ رقیبی هم وجود نداره 😀

      B-man
      • Avelone گفت:

        انقد چرتو پرت نگو ایستگاه هکی دلایل فروش زیاد این بازی نسبت به بتمن کاملا مشخصه
        ۱. اسپایدر من انحصاریه و بالاخره انحصاریا برا خرید در رتبه یک ایستگاه بازا هست
        ۲.این بازی فضای شادتری نسبت به بتمن داره و عین بتمن دارک نیست و بچه سالایی مثل تو بیشتر خوششون میاد
        ۳.جدیدا فیلم های اسپایدر من و مارول به موفقیت زیادی رسیدن و کلی فن های دو آتیشه دارن و قطعا اون فن هاهم حتی اگه گیمر نباشن دوست دارن از مارول و اسپایدر من حمایت کنن و بخرن بازیو
        تازه هیچ بازی با فروش زیاد شاهکار نمیشه نمونه بارزش کالاف بلک اپس ۴ البته اسپایدر من شاهکاره ولی من که به شخصه به اونجام هم نیست که بازیش بکنم یا نکنم کلی از پی سی فن ها گفتن تا رد دد نیاد واسه پی سی بازیش نمی کنن چون حاضر نیستن سراغ ایستگاه هکی و محدود و تو پاچه کن برن
        (این کامنت فقط بخاطر توهیین به پی سی گیمر ها گذاشته شده بود وگرنه قصد داشتم بیام و تبریک بگم ولی متاسفانه بیشتر سونی فن ها و ایکس باکس فن های سایت آدمش نیستن مثل همین دالتون و سل)

        B-man
        • PS1 PS2 PS3 PS4 PS5 گفت:

          اصلا تو در حد اسپایدر من نیستی که بتونی مرحله اولشو رد کنی عموکوچول بشوت :rotfl:

          • Avelone گفت:

            تو در حد شت من هم نیستی که بدونی من چیو می تونم برم یا نرم همین چند وقت پیش re6 رو درجه پروفشنال تموم کردم re4 هم رو هارد اوت لستو رو اینسین دارک سولز هم تاجاهایی زیادی رفتم و اون وقت اسپایدر منو که درجه سختیش در حد بچه هایی مثل تو هستو نتونم برم برو شت نگو

            • Sina5124 گفت:

              دوست عزیز چرا اینقدر از کلمه “ش#” استفاده میکنی؟
              یکم مودب باش :heart: :rose:

            • Jason22 گفت:

              اینجا شاخ بازی در نیار خودم تازه تولد ده سالگیتو گرفتم . میدونی فیلم اسپایدرمن جدید رو چقدر بزرگ سال دیدن تو خارج ؟ دور و بریای من همه هم سن بابای تو هستن دارن از اسپایدرمن تعریف میکنن ربطی به بچه بازی بودن بازی نداره اینو فقط اوناییه که بازی نکردن میگن چون فک میکنن این بازی مث اون اسپایدرمن های مسخره ای که قبل این ساخته شده بود هستش. در حالی که اصلا این طور نیس . از ایرادات بتمن بگم که مأموریتاش انقد تکراری بود که حوصله آدمو سر میبرد و باس فایت متنوعی هم نداشت. خصوصا تو آرکام نایت که بتمن دستشویی هم با بت موبیل میرفت. بعدشم چی واسه خودت بلغور کردی اون بالا ؟ پی سی فنا تا رد دد نیاد براشون اسپایدرمن بازی نمیکنن؟ تو فک کنم اصن حالیت نشده اسپایدرمن هیچ وقت برای پی سی نمیاد چون سونی کل شخصیت مرد عنکبوتی رو خریده حالا تو خودتو بکش اینجا با استدلالات مسخره ت. این همه اینکارو کردی چیزی جز حسرت برات نداشته. برو حالا زولاتو پلی بده

            • Jason22 گفت:

              با کلمه شت تازه تو کلاس زبان تاینی تاک تو مهد کودک آشنا شدی عمو جون؟ شتم دهنت.

        • Jason22 گفت:

          چقد خودتو میکشی برای اینکه توجیه کنی خودتو که اسپایدرمن هیچی نیس و تو چیزیو از دست ندادی که بازیش نکردی. ایستگاه هکی جمع کن این کلمات مضخرفو . چرندیات نباف . میگم واسه آنچارتد و لست و گاد و هورایزن و بلاد بورن چه استدلالی میاری که نمیتونی بازی کنی؟

        • شما اصلا بازی نکردی لطف کن نظر و استدلال هم نیار من زیاد فعالیت نمیکنم ولی حسادت امثال شما رو میبینم واقعا حالم از زندگی و ایرانی بودن خودمون بهم میخوره. دقیقا امثال شما با همین استدلال های بی اساس هستن که تو ایران باعث عدم پیشرفت گیم تو ایران هستن و دنبال بهانه هستن که یک چیزو بکوبن. نتیجه ش میشه ساخت کنسول ایرانی امپراتور . شما کار خودتو درست کن و لطف کن پول های پدر رو جمع کن یک دستگاه پلی ۴ بخر و دست از این سوزش ها بردار. گفتی فضای فان اسپایدر. اصن شما آخر این بازیو دیدی که با نفله شدن دو نفر از عزیزترین کسان پیتر تموم میشه؟ خواهشا تقاضا دارم توی پست سونی فن ها نه تبریک بگو نه اینجوری توهین کن بذار خوش باشن. بیشتر از این با حرفای خنده دارت خودتو خراب نکن.

      • حتی به Origins هم نمیرسه عزیز آدم وسط بازی خوابش میبره

  • حالا باز یه عده بیان بگن انحصاری های سونی پر فروش نیستن
    باز یه عده بیان بگن انحصاری های سونی به زور به فروش میرسن
    دقت کنید که این عنوان در عرض کمتر از یک سال تونسته از عنوانی که چندین سال پیش عرضه شده و روی ۷ پلتفرم منتشر شده جلو بزنه
    این خودش عظمت و بزرگی انحصاری های سونی رو نشون میده
    تصور نسخه دوم این عنوان روی PS5 دیوونه کنندست
    با فروشی که این نسخه کرد و موفقیت هایی که بدست آورد مطمئناً سونی بودجه خیلی بیشتری رو روی نسخه بعدی اختصاص میده
    اسپایدرمن در تسخیر سونی چه در سینما و چه در صنعت گیم

    • ShadoWWolf2 گفت:

      سامان جان حقیقت اینه که ی عده وقتی موفقیت های سونی رو در هر زمینه ای میبینن با یکسری استدلال های پوچ و افکار مسخره ساخته ذهنشون،شروع به انکار اون “واقعیت” و “حقیقت” میکنن و مثلاً تو خیال خودشون به این باور میرسن که بله سونی نمیتونه موفقیتی داشته باشه چون ما اونو تکذیب میکنیم و ما اصلاً فن پلتفرم های رقیب نیستیم و کاملاً بی طرفانه داریم صحبت میکنیم..
      طرف میاد میگه گیم پلیش کپی بتمنه،خب که چی؟؟حالا چون کپی بتمنه پس این فروش من درآوردیه یا مثلاً حقش نیست، درسته!!!
      اینا کسانی هستن که خودشون رو به خواب زدن و در واقع وضعشون وخیم تر از اشخاصی هست که کلاً خواب تشریف دارن،چون به هیچ وجه بیداری براشون معنا نداره!!!
      به این افراد باید گفت،چرت و پرت گفتن راجب موفقیت های سونی و انکار این مسئله باعث نمیشه پلتفرم های رقیب بی نقص و عالی جلوه کنن و شما هم مثلاً با تکذیبش خیلی خودت رو خاص و اندیشمند نشون بدی :laugh:
      طرف برای اینکه موفقیت های گاد رو انکار کنه از رد دد بالا میره و به خیال خودش گاد رو کوچیک فرض میکنه در حالی که ذهن خودش به قدری کوچیک و خامه که نمیتونه قبول کنه از هر دو عنوان نهایت لذت رو ببره..
      سامان جان من و شما و خیلی های دیگه از دوستان عزیز اگر هم کل دنیا بیان موفقیت های بی شمار سونی رو انکار کنن،به چپمون هم حساب نمیکنیم چون “واقعیت” با “خیال و وهم افکار پوچ” خیلی فرق میکنه :yes:
      موفق باشی :yes: :rose:

      • کاملا باهات موافقم :yes: :yes:
        به این گونه افراد میگن هیتر داداش
        بهترین کار اینه که جواب اینگونه افراد رو ندیم
        روزی هزار نفر از این هیتر ها هم بیان چرت بگن در مورد سونی چیزی از سونی و عظمت بازی هاش کم نمیشه :yes: :rose: :heart:

  • Farshad.redmondy گفت:

    مبارک سونی فن های گل این موفقیت رو

  • بتمن فضای دارک تری داره که من ازش خوشم میاد. تنها اسپایدرمنی که پلی دادم اسپایدرمن ۳ بود که تا حدودی خوب بود ولی بتمن انصافا متفاوته. سه گانه آرکهام هنوز تکرار نشدنیه و باید دید اسپایدرمن میتونه در همون حد باشه یا نه .

    • چی میگه
      رد کرده از اون حد کجایی :laugh:

    • Jason22 گفت:

      اشتباه شما مایکرو فنا اینه که چون این اسپایدرمن های مضخرف قبلیو بازی کردید فک میکنید این هم اینجوریه و از کلماتی مث بچه گانه و اینکه به بتمن نمیرسه استفاده میکنید. پاشید برید یه بار گیم نت بازی کنید حداقل بعد نظر بدید . بتمن حتی یه باس فایت درست حسابی به خودش ندید به جز سالامون گراندی تو آرکام سیتی. فقط چن تا آدم معمولی شل و پل میکرد. اسپایدرمن کلی باس فایت جذاب داشت. داستان و شخصیت پردازیشم بهتر از بتمن بود.

      B-man
      • یا اباالفضل . همین مونده یه نفر بهم برچسب مایکرو فن بزنه :/ یعنی الان هیچ بتمن فنی نباید توی این پست باشه دیگه؟؟؟ فقط شما سونی فنا و اسپایدر فنا جولان بدین و تا یه نفر از بتمن تعریف کرد بریزین سرش؟؟؟؟ عجبا :/ گفتم : no negativity towards spider man :/
        یه ذره دقت کن لطفا :/

        • Jason22 گفت:

          مشکل اینجاست اونا فن بتمن نیستن. همشون فن مایکرو ان که از نبود اسپایدر انحصاری رنج میبرن و من تک تک شونو زیر نظر داشتم و میشناسم. شما هم اون بالا از گفته های مایکروفن ها و استدلال های مسخره ای که امثال عماد برای فروش بیشتر اسپایدر کردن طرفدارای کردی. بتمن بعد ده سال نتونسته اندازه یک سال اسپایدر فروش کنه و کلی ایراد از نظر تکراری بودن گیم پلی بهش وارده. کور شه هر کسی که نمیتونه پیشرفت انحصاریای سونی رو ببینه. سی ساله داریم با این بازیا و کنسولش حال میکنیم شما بشینید مث فراستی نقدای مسخره کنید کی اهمیت میده. ۱۰۰ میلیون نفر کاربر و خریدار داره اونم فقط برای پلی فور معمولی. حساب کن کسایی که پرو و وی آر سونی خریدن چقدر هستن.

          • من بیش تر از جمله ای که ایشون توی پرانتز گرفتن طرفداری کردم نه چیزایی که بالاش گفتن (اون جمله توی پرانتز به شدت accurate بود چون کاربرایی مثل سل اصولا چرت میگن.)
            تو حق داری هر برداشتی که دوس داری از کامنتم بکنی و منم حق دارم به برداشت تو اهمیت ندم :loser:

  • Hala madrid گفت:

    درجه سنی بی تاثیر نبود تو این فروش

  • یه عده میگن فضای بتمن دارک تره آخه … اسپایدر من کلا رو یه پلتفرم عرضه شده بتمن رو ۶۰ تا پلتفرم ولی زیرشه 😎

    • Sonyfan گفت:

      کل نسخه های گاد هم فروشش زیر دوتا نسخه red dead 😉

      • رد دد تحقیر شده مولتی پلتفرمه گاد انحصاری گاد مولتی پلتفرم بود ۱۰۰ میلیون نسخه میفروخت 😀 😀 😀 😀

        • Avelone گفت:

          گاد مولتی پلتفرم بود ۳۰ میلیون هم نمی فروخت تو همون جامعه ۱۰۰ میلیونی ps4به ۲۰ میلیون فروش نرسیده اون وقت رو ایکس باکس و pc می رسید ۱۰۰ میلیون؟؟کم چرتو پرت بگو رو همون ps4 رد دد۲ بیشتر از گاد فروخته

          • Jason22 گفت:

            همه پولشم حتما تو جیب تو رفت که این همه خودتو میکشی؟ ما از اسپایدر و گاد طرفداری میکنیم چون بازی کردیم و حالشو بردیم تو که حتی رد دد هم بازی نکردی چرا از سود دیگران مایه میذاری؟ به خودت نگا کن ببین جز مقایسه سود تا حالا تو عمرت چن تا بازی درست حسابی بازی کردی.

            • Sonyfan. گفت:

              ۷۹ تا دیسک بازی تو این نسل هفت برابر سنت فقط بازی های این نسلم بچه دهه ۸۰ سهام داره سونی نکنه که از .ایه مال بودن سونی چیزی نصیبت میشه هرچی بازی تو این نسل بود مطمعن باش یه ماه قبل تو تمومش کردم پلفترم اصلیم هم ۴ و برعکس تو با نشون دادن کارنامه به بابام کنسول نخریدم

              • Jason22 گفت:

                فعلا تو از ماتحت مایکرو بالا برو کوچولو نمیخواد کارایی که خودت کردی و بابات برات پلی فور نخرید به من نسبت بدی من خودم کار میکنم اندازه سن بابات بازی کردم. سی سالم سنمه . وجود داری بیا تلگرام شناسنامه رو نشونت بدم به شرط اینکه باهم قرار بذاریم و بهت نشون بدم دهه هشتاد کیه. امثال تو زیاد میان و میرن اینجا به اسم سونی . منم فقط دنبال امثال تو ام حالشونو بگیرم بهانه رو خوب برای من جور میکنی منتظر باش تازه اولشه گوگولی.آیدی سونی منو ببینی میفهمی نوب خودتی بقیه اداتو در میارن ۴۰ تا بازی پلات کردم.
                eat it

                • Sonyfan. گفت:

                  ایدی تو بده بیا تلگرام اینجا حرفایی میخوام بزنم نمیتونم دستم بستس کسی که جواب یه فن بوی سونی میده فکر میکنه طرف مایکرو فن یکم عقلشو به کار نمیندازه ببین شاید سونی فن ها هم از فن بوی بازی در اوردن یکی بدشون میاد البته معلوم خودتم فن بویی احساس میکنی سهام دار اصلی سونی با خرید یه کنسول اونم همونطور که گفتم با کارنامت ایدی تل نمیدی ایدی پی اس ان تو بده اگه از من زودتر رددد گاد اسپایدرمن رفته باشی من دیگه تو سایت نمیام
                  ندی هم معلوم میشه چندسالت جز خالی بستن کاری دیگه ای نمیکنی
                  خوبه اندازه سن بابابزرگت از سونی پلی استیشن طرفداری میکردم قبل اینکه امثال تو گند بزنن تو سایت با فن بوی بودنشون چهره همه سونی فن ها رو نسبت به همه یه بچه دهه هشتادی یا مثل همین پست دهه ۹۰ جلوه بدن مثل خودت

              • Jason22 گفت:

                فعلا کسی که .ایه اینو و اونو مالیده تو هستی که طرف حساب من یکی دیگه س و من با تو اینجا حرف نزدم احتمالا اکانت دومته آره . این کلکا قدیمیه.

                • Sonyfan. گفت:

                  کامنتت یه جوری بود که معلوم نبود با کی یه اسمی چیزی اولش تگ کن
                  بگذریم که سی بار هم همون یه حرف تو همه کامنت ها کپی میکنی پز مال اموال تو میدی که خودت واسش زحمتی نکشیدی جواب بالا واسه همون جواب پایین در نظر بگیر
                  الکی هم بهم بگو .ایه مال باز لاعقل واسه شرکتی که ایران تحریم کرده هیچکدوم از کارکناش به راستشون هم نیست هیچکدوم از فن های ایرانیش نمیمالم
                  البته تو سهام داری اینجوری که واسه سونی میزنی رو سرت معلوم
                  بعد هم فکر نکن همه مثل خودت هرچاخانی که میتونن سر هم میکنن وقتی میگم پلفترم اصلیم ۴ یعنی نه مایکروفنم نه پیسی فن ببینم میتونی تو کلت فرو کنی

                • Sonyfan. گفت:

                  Moein20
                  اون پیام خصوصی که موضوعش با بقیه فرق میکنه چک کن

        • خوبه god تونم دیدم دلشون سوخت واسه سونی گفتن بزار یه افتخاری نسیب اینام بشه و گرنه رددد کجا و گاد کجا

        • Max.level گفت:

          انقد چرت نگو :no: :no:
          رد دد برای افراد کم سن وسال نساختن، در ضمن جنابعالی که انقدر اهل آمار و ارقام هستی و هر جا به نفعت باشه میای تعداد جوایز و این چرت و پرتا رو به رخ بقیه میکشی باید بدونی که رد دد ۲ رو همون ps4 هم از گاد بیشتر فروخته 😀 😀
          بای :yes: :yes:

        • P3 گفت:

          :rotfl: :rotfl:
          رد دد با اون فروش عالیش جایزشو از گیمرا گرفت کوچولو اصل کاری اونه :-*البته گاد هم عالیه در واقع تو تحقیر شده ای که معلومه رد دد رو تجربه نکردی و از گیم لذت نمیبری :cute:

      • Mikasa گفت:

        جالب اینجاست هیترای سونی از بازی مولتی پلتفرم مایه میذارن
        چقدر بدبختین ناموسا 🙂 رد دد که رو ps4 هم هست
        فروش هم کیفیتو تعیین نمیکنه اندازه ۲۰۰ تا مقاله میتونم ایراد از رد دد بکشم بیرون دلیل نمیشه چون n میلیون فروخته شاهکار قرن باشه D;
        به سوزش ادامه بدین و همچنان از مولتی پلتفرم مایه بذارین شاید جواب داد

        • P3 گفت:

          پس بردار اون عکس آرتور کبیرو :no: همین که بازیا به دو دسته مولتی و انحصاری واست تقسیم میشن معلومه کجای کاری D: از رد دد ایرادی نمیشه کشید بیرون ولی حقارت رو از تو میشه :yes:

          • Mikasa گفت:

            اینکه تو‌نمیتونی از رد دد ایرادی در بیاری مثل یه بچه دبستانی میمونی که هرچی معلمش بگه رو قبول‌میکنه‌چون” دانشش” رو‌نداره D: توام دانش‌نقد بازیو‌نداری دلم بحالت میسوزه 🙁
            عکس من به تو و امثال تو هیچ ربطی نداره! اینکه از شخصیت یه بازی خوشم بیاد دلیل‌نمیشه از خود بازیم خوشم بیاد
            واقعا حیفه تصویر بانو ۲b شده پروفایل تو
            با توجه به نظراتت banjo kazooi مناسبتره برات D:

            • P3 گفت:

              آها پس اون منتقد سایتایی مثل IGN که عمرشونو پای نقد کردن گذاشتن و بهش ۱۰ دادن و ایرادی نگرفتن دانشش رو ندارن پس لابد Slant magazine دانش داره D: من گیمرم لازم نیست دانش نقد کردن رو داشته باشم و بشینم از بازی ایراد بگیرم که چی؟ولی دانش لذت بردن از بازی رو دارم چیزی که تو نداریD:

              • Mikasa گفت:

                لذت بردن از بازیم دانش میخواد مگهD: اونقدر بازی لذت بخش تر از رد دد ۲‌و امثالهم دارم و ازشون لذت میبرم که اصلا در مخیله ت هم نمی گنجه
                همین دیروز داشتم sin and punishment 2 رو میرفتم که شک ندارم ۹۹ درصد اعضای سایت حتی اسمشم نشنیدن چه برسه بازی کردنش بازیش بی نقصه باس پشت باس تو یک ساعت بازی کردن ۵ تا باس دیدم ! تنوع دشمنا بی نظیر کنترل عالی و روان عین آب دوربین توپ یک ثانیه هم دسته رو نمیتونی زمین بذاری از شدت هیجان کل ثانیه به ثانیه ش باعث میشه آدرنالین خالص ترشح بشهD: به این میگن pacing عالی چیزی که رد دد متاسفانه بویی ازش نبرده
                اگه شما یک گیمری و لازم نیست دانش نقد بازی داشته باشی
                پس حقم‌ نداری بگی red dead ازش نمیشه نقصی دراورد! برو لذتتو ببر کسی جلوتو نگرفته ولی حرفای عجیب غریبم نزن 🙂
                اون منتقدای ign هم اگه ادم حسابی بودن اونهمه سوتی نمیدادن
                منتقد ign تو نقد بازی پوکمون: too much water
                این گند اونقدر میم شده ک کافیه تو نت سرچ کنی D:
                این سایتا برای کسایی‌خوبن ک خودشون قدرت تحلیل ندارن من به این مزخرفات رجوع نمیکنم منابع خیلی بهتری دارم ک شیره ی بازیو میکشن بیرون

            • deadly dude گفت:

              جناب Mikasa اگه شما میتونید ۲۰۰مقاله ایراد از رد دد بگیرید خب بنده هم میتونم ۱۰۰۰ مقاله از ریشه و داستان gow 2018 تا سبک مبارزاتش و… ایراد بگیرم بحث ما اینه که شما چرا از موفقیت یه گیم دیگه ناراحت میشید
              هر دو بازی عالی هستند ولی هر دوشون هم ایراداتی دارن اینجور نیست که گاد آف وار کاملا بی نقص باشه و رد دد پر از ایراد

              یکم منطقی باشین

              • Jason22 گفت:

                تو منطقی باش. ایشون هم رد دد بازی کرده با کنسولش هم گاد هم اسپایدر. امثال شما که شت سی فن متعصب هستید و جز کانتر تو پلتفرمتون چیزی نمیاد چی میگید. هروقت درمان سندرم داون پیدا شد ما هم میتونیم به شما بفهمونیم اون موقع که برای پی سی چیزی نمیومد سونی کنسول میساخت و سی ساله تو این کاره. پی سی به درد پاور پوینت ساختن میخوره چهار سال پیش ده تومن خرج پی سیم کردم که هرچی بازی هست بتونمم اجرا کنم آخرش دیدم هرچی بازی خوب میبینم داره انحصاری سونی میشه. واقعا ده ساله امثال تو منتظر رد دد یک رو پی سی بودن چی نسیبشون شد یا بازیای دیوید کیج که تازه بعد ده سال دارن برای پی سی میان. واقعا ده سال زمان کمی نیس به نظرت ارزششو داشت که شما پی سی فن ها اینهمه ساله فقط با دلیل آوردن مضحک از پلتفرمی طرفداری میکنید که هم از نظر اقتصادی نمیصرفه هم از این لحاظ که شرکتای مهم دیگه به حسابش نمیارن که بخوان بازی روش بدن. الان صنعت فیلم و گیم رو شما کلا مدیون سونی هستی. نمونه ش فیلم های اونجرز.

                • deadly dude گفت:

                  بعله شما با همین حرفتون شعور و درکتونو نسبت به pc نشون دادین

                  پیسی به درد پاور پوینت ساختن میخوره اره؟

              • Jason22 گفت:

                کسی به ایراداتی که تو میگیری توجهی نمیکنه مهم این همه آدمی هستن که اکثریت هستن و گاد رو بیگ وینر کردن و جوایز بفتا و گیم اواردزی که گاد گرفت و خاری شد تو چشم شماها.عددی نیستی که بخوای به گاد جدید که شاهکار گرافیکی بود ایراد بگیری. یا مثلا گاد های قبلی که بنیان گذار اون سبک هک اند اسلش بودن و اون زمان هم بهونه ی خشونت و مبارزات رو آوردید امثال شما حسود ها . فقط به دل خودت رجوع کن حرف آخرم اینه عمرا اگه از دست دادن بازیایی مث لست ارزش داشته باشه از شت سی دفاع کنی. خودتم ته دلت خسته شدی جنگای صلیبی زدی یا بازیا رو تو پی سی با کلی باگ اجرا میکنی و ادعات میشه ۱۲۰ فریم بر ثانیه میزنی در حالی که خودتم میدونی اگه پول دار بودی و پی سیت بیشتر از سه تومن ارزش داشت الان یدونه پلی فور هم داشتی. امثال شما از بی پولی میپرید به سونی فن ها . خودتم میدونی پی سیت مفت نمی ارزه.

                • deadly dude گفت:

                  خب یعنی حرفای من اینقدر سوزش داشت برات؟

                  خب میگفتی فلفلشو کمتر کنم برات . مشکل اصلی جامعه گیمینگ تو ایران و مخصوصا سایت گیمفا سونی فنای متعصبی مثل توعه که تا یه نفر میزنه تو برجکتون زمین و زمانو رو سرش خراب میکنید در حالی که خودتونم میدونید حرفاش درسته

              • deadly dude گفت:

                همونطور که خودت دوست داری به پلتفرمت توهین نشه خودتم به پلتفرمای بقیه توهین نکن بنده از اینکه یکم تند صحبت کردم عذر میخوام ولی قبول کن خودتم یکم زیاده روی کردی

        • Sonyfan. گفت:

          قدرت فروش انحصاری های سونی رو برای اسپایدرمن ببینیم برای گاد نه؟ ?:-)
          ایراد گرفتنت از tlou دیدیم دیگه واسه red dead لازممون نیست

          • Mikasa گفت:

            تو در حدی نیستی بگی من‌چیکار کنم و از چی ایراد بگیرم و از چی نگیرم من قدرتشو دارم میتونم تحلیل میکنم نظر‌میدم
            من برای یه مشت مغز آکبندی مثل تو کامنت نمیذارم که بخوام نظرم‌ رو بر اساس لازم بودن برای شما بنویسم یا نهD:
            قدرت انحصاریای سونیو شما نمیخواد از فروش ببینی فعلا بذار سوزش جوایز گاد بخوابه بعد قدرت انحصاریای سونی دستت میاد
            اگه به فروشه
            wii sports با یه گیم پلی آبکی ۸۸ میلیون فروخته و رد دد عزیز شما مقابلش‌پشمم نیست از نظر فروش‌!! با فروش‌رد‌دد خوش باش شاید راکستار لطف کرد یه دو دلاری بهت هدیه داد D:
            اون بدبختایی ک دارن میگن فروش رد دد بیشتره از گاد پس بهتره لازمه اینو یاد آوری کنم
            ماینکرفت ۱۷۶ میلیون
            تتریس ۱۷۰
            پابجی ۵۰
            wii fit ۴۸
            میلیون فروختن
            اگه معیارتون فروشه باید قبول کنین رد دد زیر این بازیاست
            اگه معیارتون جوایزه ک گاد بهتره
            اگه نظر شخصیه ک هیچی اون قابل احترام

            • :yes: :yes:
              داداش شما تا صبح هم برای امثال اینا طومار بنویسی از فروش و موفقیت بازی های سونی هیچ فایده ای نداره
              از هیتری که میاد فروش بازی مولتی پلتفرم رو با یه انحصاری مقایسه میکنه انتظاری نمیشه داشت

              • Sonyfan. گفت:

                مغز اکبندی ؟ کامنت من اون فن بوی یه نگاه بنداز قبل اینکه از دهنت چرت پرت اضافه بپرونی البته بعید میدونم سواد خوندن داشته باشی وگرنه بدون اینکه از چیزی خبر داشته باشی اینجوری تلاوت نمیکردی
                اون فن بوی داره درباره بازی حرف میزنه که ریمسترش برای پلفترم های دیگه عرضه شده فروش اصلیش مهم ترینش هم فقط برای سه تا که نسل قبل هم بوده
                اسپایدرمن انحصاری پرفروش ترین کنسول نسل تبلیغ سونی لوگو مارول داره
                گاد مثال زدم چون بازی موردعلاقه خودش برای ۵ تا کنسول هم منتشر شده
                جوایز تا قبل این برات معتبر نبود ارزشی نداشت الان برات معیار شده؟ پس رددد قبلی هم از گاد ۳ بیشتر بوده یا همین نسخه هم دست کمی نداره چطور بازیه بدیه اون وقت؟ البته کسی که چرت پرت هاش با اواتارش یکی نیست بعید نیست هر ثانیه نظرشو عوض کنه یه چیزی دیگه بپرونه بیرون
                به همون جوایز هم باشه tlou پر افتخار ترین بازی سونیه پس بهترین هم هست دیگه ولی این با نظرت درباره تلو یکی نیست
                اره از بحث red dead گاد بپر به بازی های دیگه بعد به دیگران بگو دکل نورد
                البته همین دکل نوردم بگیری فرقی به حال من نداره من خودم سونی فنم

                • ببین داداش اگه ناراحت شدی از من بنده از شما عذرخواهی میکنم
                  قبول دارم برخورد من یه ذره تند بود وگرنه قصد توهین کردن بهتون رو ندارم
                  در واقع کامنت من فقط خطاب به شما نبود یه مشکلی که هست اینه که خیلیا سعی میکنن برای ترول کردن بازی گاد یا هر بازی دیگه ای مثلا فروش اون بازی انحصاری رو با عناوین مولتی پلتفرم مقایسه میکنن
                  من نمیگم رد دد یا سری بتمن بازی های بدی هستن
                  نه به هیچ وجه من خودمم رد دد رو بازی کردم و خیلی هم حال کردم باهاش
                  در مورد جوایز هم برای شخص من هیچ ارزشی نداره این جایزه ها شاید برای دفاع از بازی محبوبم بخوام جوایز رو به رخ دیگران بکشم ولی توی تجربه شخصی خودم بود و نبود این جوایز هیچ فرقی نداره
                  چون سری گاد از همون اول هم گوتی نداشت من با گوتی عاشق گاد نشدم که الان بخوام با گوتی شدن یا نشدنش نظرم رو نسبت به بازی تغییر بدم
                  به هر حال بازم میگم اگه ناراحت شدی از دست من یا کامنتم بنده از شما عذرخواهی میکنم امیدوارم که از من کینه ای به دل نگرفته باشی

                • Sonyfan. گفت:

                  SAMAN.Ghost.of.Sparta
                  نه داداش ناراحت نشدم اشتباه هم از من بود زیادی تند رفتم نباید توهینی میکردم ولی بدم میاد میبینم هر پستی میرم باید فن بوی بازی دراوردن این تحمل کنم
                  درک میکنم حرف هاتو
                  اتفاقا گوتی شدن گاد من خوشحال کرد بلاخره بعد این سال ها به حقش رسید و red deadهم نسخه قبلش گوتی شد وقت یه بازی جدید بود که جوایز درو کنه
                  منم اگه ناراحتت کردم عذرمیخوام

                • Jason22 گفت:

                  حالم از آدمایی بهم میخوره که به اسم سونی میان هرچی انحصاری هست میکوبن. چقدر آدم حقیر باشه مث تو فن فیک . انگار مثلا مایکروسافت بهش پول داده بری اکانت به اسم سونی فن بسازی. انقدرم بچه سالی نمیفهمی حداقل یه خورده از سونی تعریف هم بکن کسی شک نکنه :rotfl:
                  از اون بالا از گاد بد گفتی از اسپایدر بد گفتی از لست هم بد بگو خودتو و عقده هایی که بازی نکردی سر سونی فن ها خالی کن چون پول نداری پلی فور بخری و کلا یه باز نهایتا تو گیم نت کنسول سونی از نزدیک دیدی اومدی اینجا از بیکاری اکانت ساختی.
                  Just burn

          • قدرت فروش گاد رو میخوای
            یه بازی مولتی پلتفرم در حد و اندازه گاد نام ببر که تونسته باشه در عرض ۳ روز ۳٫۱ میلیون نسخه بفروشه
            گاد در عرض یک ماه ۵ میلیون فروخت و در عرض ۱ سال ۱۰ میلیون نسخه فروشی که خیلی از بازی های مولتی پلتفرم آرزوشونه به چنین فروشی برسن
            عنوانی که فقط روی یه پلتفرم عرضه شده دقت کن فقط روی یه پلتفرم به چنین فروشی رسیده
            البته بعید میدونم بتونی درک کنی این چیزا رو
            برای کسی که از بازی های مولتی پلتفرم دکل نوردی میکنه انتظار دیگه ای هم ازش نمیره
            سعی کن کمتر چرت و پرت بگی و سعی کن هیچ وقت از یه بازی مولتی پلتفرم دکل نوردی نکنی

            • Sonyfan. گفت:

              اول اینکه سعی کن کمتر واسه دیگر پاچه بخارونی دوم اینکه همین پست درباره اسپایدیه وقتی یکی حرف از فروش میزنه برتری فروش میدونه پس میشه گفت اسپایدی هم از گاد بهتر چون فروشش بیشتر بوده
              دکل نوردی؟ قبل تو بازی شروع تموم کردم خوشگل پسر ایدی تلگرام تو بده بیام بهت بفهمونم دکل نوردی چیه

              • Mikasa گفت:

                اتفاقا مشکل از خودته
                یارو اومده فروش اسپایدی با بتمنو مقایسه میکنه تو اومدی فروش گاد با رد ددو مقایسه میکنی 🙂
                فروش یه اوپن ورلد با بخش آنلاین (البته از نوع داغون) با یه خطی میانگین بگیریم ۲۰ ساعته! عاشق منطقتم ینی
                اگه فروش اسپایدرمن و بتمنو مقایسه کرده دلیلش اینه ک جفتشون بازیای ابرقهرمانین
                جفتشونم از نظر گیم پلی به شدت شباهت دارن از نظر ژانر هم” نسبتا” یکین
                من جوایز برام مهم نیست ولی حداقل اونقدر بدبخت نیستم بیام مثل تو فروش یه اوپن ورلد با یه خطیو مقایسه کنم چون سوزشم‌ گرفته اسپایدرمن بیشتر از بتمن فروخته 🙂 مجبورم یه معیار معتبر تر ازین مزخرفی که گفتی یعنی “فروش ” بیارم تا امثال تورو قانع کنم وگرنه اره جوایز معتبر نیستن برای منی که تحلیل میکنم
                منتهی تویی که فروش رو میاری وسط در همون حدی که جوایز برات معتبر باشن
                من بخوام با آدم حرفه ای صحبت کنم که سطحش ازین بالاتر باشه که یه اوپن ورلد و خطیو مقایسه کنه اونم از نظر فروش !!! مطمئن باش حرفی از جوایز دوزاری نمی زنم با هرکس در حد خودش باید صحبت کرد شمام حدت همین جوایزه
                بازم گفتم برای بار صدم
                اینکه پروفایلم آرتور کبیره
                دلیل نمیشه از گیم پلی رد دد‌خوشم اومده باشه
                داستان اره بی نظیر آرتور هم بهترین شخصیت تاریخ گیمینگ
                ولی گیم پلی اصلا! حالا کافیه یا باید به صد نفر دیگه هم‌توضیح بدم چرا پروفایل آرتوره؟ D:
                در ضمن همونطور که گفتم جوایز برام مهم نیستن ولی جدا اومدی تعداد جوایز تلو رو با بازیای سالهای بعد مقایسه کردی؟ یعنی حتی هنوز‌ !!!@!نمیدونی تعداد جوایز هر سال با سال دیگه فرق میکنه؟ با عجب آدمی دارم بحث میکنم D : یعنی دانشت در این حد بود اینهمه مدت؟ وقتی حتی نمیدونی تعداد کلی جوایز هر سال با سال قبل فرق داره
                یه سال‌کلا ۳۰۰ تا جایزه‌توزیع میشه یه سال ۵۰۰ تا
                و به همین دلیل نمیشه تعداد جوایزی که‌گوتی یک سال برده رو با گوتی های‌دیگه مقایسه کرد ، پس اصلا بحث با‌ منو شروع نکن اول برو‌ دو خط سرچ کنD:

                • Sonyfan. گفت:

                  سبک بازی ربطی به فروش داره؟ البته نمیگم که نداره ولی اتفاقا مردم بازی بیشتر دوست دارن که جمع جور تر نه ۶۰ ساعت گیم پلی داره
                  انلاینش دو ماه هم نشده از بتا در اومده این همه فروش تو این دوماه به دست نیاورده چیزی نداره انلاینش که کسی بخاطرش بازی بخره
                  فکر میکنی بازی های بتمن برام پشیزی ارزش داره؟
                  من اسپایدرمن با همه دی ال سی هاش بالا ۸۰ ساعت بازی کردم مشکل من با اون کم عقل که زیر هرپست جز اسپم نوشتن کاری دیگه ای نمیکنه.
                  از من بدبخت تر نیستی؟ کارت از بدبخت بودن گذشته
                  وقتی فرق کامنتی که واسه جواب دادن مثل خود طرف با نظر اصلیم نمیدونی
                  فروش اوردم وسط بخاطر استدیو ها نه سبک بازی ها تنها شرکتی که در حد استدیو های سونی هم باشه راکستار
                  حرفی از جوایز دو زاری نمیزنی ولی خودت جوایز کشیدی وسط
                  اره اره درست میگی برای همین از ویچر به عنوان پرافتخارترین بازی تاریخ یاد میکنن از تلو پر افتخار ترین انحصاری بیگ ونر سال هم کشک چون هرسال تعداد سایت ها تغییر میکنه بیگ ونر نسل هم که ابدا مهم نیست و
                  نباید حسابش کنیم حل پس
                  به هرحال بحث با کسی که فرق تیکه نظر شخصی تشخیص نمیده بی فایدست
                  حالا هی بازم مقاله تایپ کن من که وقتم ارزشش بیشتر تا اینجا با جواب دادن به مقاله ها از دستش بدم
                  انقدر بنویس از بازی های موفق ایراد بگیر شاید خودت خسته بشی
                  به هرحال موفق باشی

                • deadly dude گفت:

                  جنابعالی ( Mikasa) وقتی هنوز فهم و درک اینو ندارید که هر بازی انلاین از همون روز اول دارای مشکله و با یه پشتیبانی قوی میتونه عالی بشه، پس همون بهتر که یه گوشه ساکت بشینید و نظر چرت و پرت ندید

              • Jason22 گفت:

                مثلا بیای تلگرام میخوای چیکار بکنی شاخ مجازی بودن کار بچه هایی مث توئه. آیدیتو بده بذارم اتحاد بلاک گیمفا یادت بره. امتحانش ضرری نداره فن فیک . :rotfl:

  • Cell گفت:

    Insomniac Games واقعا عالی
    Marvel Spider-Man رو با سخت افزار Ps4 مچ و بهینه کرد بهترین گرافیک تاریخ بازی اسپایدر بود :yes:
    rockstady هم خیلی عالی و زیبا Batman: Arkham Knight رو بهینه کرد جوری که انگار انحصار Ps4 بود :yes:
    نسل ۸
    متا Marvels Spider man نمره ی ۸۷
    متا نسخه Batman Arkham Knight روی Ps4 87
    متا نسخه Xbox one Batman Arkham knight نمره ۸۵
    متا Batman Arkham Knight نسخه Pc نمره ای ضعیف ۷۰
    به جرعت میگم Rocksteady انحصاری ساخت برای Ps4 :yes: 😎

  • Only-Sony گفت:

    برترین بازی قهرمانانی :inlove: الحق سونی سلطان گیم است :yes:

  • majidam گفت:

    من بازی بتمن رو چند سال پیش تجربه کردم اما واقعا بازی اسپایدرمن انحصاری سونی یه چیز دیگه هست داستانش گرافیکش مبارزه هاش محیط بازی رنگهای بازیش فوق العاده هستن و بهتر از بتمن سیتی هست

  • aliboostani گفت:

    همه اینا به کنار اینجاستیس ۲ چرا دهمه به نظرم حقش بود از لحاظ فروش جزء چهار تای اول باشه بعد تمام بازی ها یعنی از چهارمی به بعد به جز آرکام اسایلم از نظر کیفیت به پای اینجاستیس ۲ نمی رسن واقعا دلیل این رتبه رو نمی دونم چون با اینکه خودم فن صد آتیشه مورتال کمبتم ولی اینجاستیس ۲ از MKX خیلی بهتر بود ۱۱ رو هنوز فرصت نشده بازی کنم ولی به جرات میگم بهترین بازی فایتینگ این نسل تا به این لحظه از نظر من بدون در نظر گرفتن مورتال کمبت ۱۱ اینجاستیس ۲ هست

  • Y PS گفت:

    Marvel’s Spider-Man: یک سال یک پلتفرم
    Batman: Arkham City: هشت سال هفت پلتفرم
    از این آمار میشه نتیجه گرفت فکت هایی که بعضی از اندیشمندان! ارائه میدن “رایگان” بوده از جمله:
    ۱- اسپایدرمن بازی ضعیفیه!
    ۲- انحصاری ها فروش چندانی ندارن!

    • fox hunter گفت:

      یاشار جان درسته بحث فروشه ولی اینم اضاف کن که هیچ وقت فروش ملاکی بر بهتر بودن بازی نیست یک مثال برات میزنم تو بازی های شوتر فروش خیلی از بازی ها بهتر بایوشاک اینفینیت ولی کسی که بایوشاک رو بازی کرده باشه و قطعا هم میدونه شاهکاره دیگه کسی بیاد بگه فروش کالاف بیشتر بایوشاکه ارزشی واسه طرف داره؟ حقیقتا نه.

      • Y PS گفت:

        حسین جان من نگفتم چون اسپایدرمن بیشتر فروخته پس از بتمن بهتره!
        مثالی که زدید هم قابل مقایسه نیست اصلا…بایوشاک از لحاظ سبک داستان خیلی با کالاف فرق داره و همه پسند نیست در حالی که اسپایدرمن و بتمن هم سبک هستن ، بایوشاک و کالاف هر دو مولتی پلتفرم هستن ولی اسپایدرمن روی یک پلتفرم انحصاریه ، بایوشاک رو میشه با کالافی که همون سال عرضه شده مقایسه کرد ولی اینجا اسپایدرمن فقط یک ساله که منتشر شده!
        اسپایدرمن و بتمن هر دو شاهکارن ولی باید قبول کرد اسپایدرمن خیلی بالاتر از انتظار عمل کرده و موفقیتیش بی نظیر بوده

  • Clara گفت:

    وقتی یه بازی انحصاری اونم انحصاری واقعی نه انحصاری الکی از یه بازی مولتی پلتفرم که مدت ها حکمرانی میکرد بگذره باید به سازنده ش تبریک گفت و تحسین شون کرد
    دم اینسومنیاک گرم که یه بازی درخور نام این ابر قهرمان دوس داشتنی ساخت

  • A.K گفت:

    از تک تک لحظاتی که واسه بازیش صرف کردم راضی ام و احساس خستگی و دلزدگی نکردم مرسی اینسومنیاک و مرسی سونی❤❤❤

  • بالاخره تونستم گیرش بیارم اسپایدی رو ..
    خیلی بازیه خوش ساختیه ..
    جالبه وقتی شروعش کردم با یکی از بچه ها داشتم بهش می گفتم قطعا از همه عناوین قهرمانی به استثنای سیتی بهتره ولی هنوز نمی تونم به جرئت بگم از سیتی بهتره یا نه چون اون یه شاهکار بود ولی احتمالا بعد از اتمام بازی بتونم نظر قطعیم رو بگم البته فروش که می گه بهتره ..

  • ShadoWWolf2 گفت:

    اسپایدرمن به پر فروش ترین بازی ابر قهرمانی تاریخ تبدیل شد :inlove:
    موفقیت های سونی در این نسل واقعاً حیرت انگیزه 😎
    سونی الماس هنر گیم :heart: :heart:

  • Dragon 313 گفت:

    یکسری شرایط خاص در این رابطه وجود دارد مثل گیم پلی با کیفیت و گیرا این عنوان و شخصیت پردازی و روایت داستان عالی در این زمینه که حتی گفته شد،سیستم تار اندازی این عنوان ۳ سال طول کشیده تا طراحی شود.و یکسری شرایط عام وجود دارد اینکه:۱-بتمن سیتی در نسل هفتم در دسترس قرار گرفت و تا به اینجای کار رقیبی نداشت.و با آمدن اسپایدر من که یک سیستم جدید داشت به عنوان رقیب قرار گرفت.و بتمن سیتی مولتی پلتفرم بود.و برای همه پلتفرم ها در دسترس قرار گرفت.۲-ولی اسپایدر من فقط روی یک کنسول قرار داشت و طی مدت کمی به این موفقیت رسید که مدیون عناوین قبل از خودش بود مثل سری بتمن.و باید توجه داشت اسپایدر من یک نوع جدید در این سری بود و هست.پس دوستان یکسری شرایط عام وجود دارد و یکسری شرایط خاص همه به پایه سونی نوشته نشود از کار دیگران هم در این عرصه باید تشکر نمود.باتشکر.

    • Jason22 گفت:

      بله با تشکر از احمد پور مخبر که سونی رو کمک کردن در این زمینه :rotfl:
      سونی تا چیزیو بهش بها نده اون هیچی نمیشه آخه فقط تو گیم نیس که تو نگا کن حتی صنعت فیلم هم سونی هر فیلمیو روش سرمایه گذاری میکنه اون فیلم میبره. آدمای متفکر داره چون ژاپنی ان چون تلاش گرن چیزی که ایرانیا ها ندارن و همیشه مث شما دنبال بهونه برای خراب کردنش هستن.

    • Jason22 گفت:

      سونی کلی خرجش کرده که این شده کلی پول هزینه کرده سونی رو دلیل موفقیتش ندونی میخوای مهران مدیری دلیلش باشه؟ آدما و موتور بازی سازی رو خرجش رو سونی داده. کلی تو نیویورک تبلیغش رو کرد . چهار سال روش کار کردن فک کردی همین بازیو میدادن یوبی باگ چی ازش درمیاورد؟ یک سال روش کار میکرد یه بازی میداد پر باگ و داستان بی سر و ته.

  • Roman گفت:

    اسپایدرمن فوق العاده خوب بود ولی انصافا اگه سری ارکهام نبود، نمیتونست به این جایگاه برسه، “بیشتر” گیمپلی اسپایدرمن کپی از روی سری ارکهام بود.

    • اصلا هم معلوم نیس شما مایکرو فنی 😀
      قشنگ مشخصه که حتی یک مرحله شم نرفتی.آره خیلی کپی بود خصوصا صحنه های نبرد مستر نگتیو و اسپایدرمن تو قطار که سری بتمن بویی از این صحنه های اکشن نبرده بود. یا باس فایتای متعددی و مراحل اصلی جذابی که تو سری بتمن به هیچ وجه وجود نداشت. حتی مراحل اصلی بتمن همه کپی هم بودن و تکراری بودن ولی تو اسپایدرمن انحصاری مأموریت های اصلی پر از جذابیت و تنوع بود من با بیست و یک سال سن دارم میگم این اسپایدرمن به هیچ وجه کپی از بتمن نبود و حتی بچه گانه هم نبود نزدیک چهار سال روش کار شده بود. در ضمن سیستم تارزنی تو بتمن خیلی وجود داشت آره که یک سال زحمت ردش کشیده شده بود که انقدر جذاب و طبیعی بود؟ :laugh:

      B-man
      • Roman گفت:

        خوشگلم، فرزندم، عزیز دلم لازم نیست برای این که خودتو حرفه ای نشون بدی انگ تهمت بزنی کار بدیه اینم باید من بگم بهت؟ مامان و بابات بهت یاد ندادن؟
        در ثانی، چشماتو یه کوچولو باز کنی کلمه “بیشتر” رو میبینی.
        حالا برای اینکه تو و امثالت بیشتر راضی بشید این تصاویر رو ببین،
        http://uupload.ir/files/pby6_20190720_162528.png
        و
        http://uupload.ir/files/zvr_20190720_162511.png
        و
        http://uupload.ir/files/ycne_20190720_163257.png
        همونطور که مشاهده میکنی تو تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ بازی رو شروع کرده و مرحله اول که فیسک رو شکست میدیم رو تموم کردم و تو تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۱۸ هم بازی رو پلات کردم یعنی پنج روز.
        درضمن بازی هارو گذاشتم روی هیدن و به جز خودم تروفی هارو کس دیگه ای نمیبینه.
        آیدی psn بنده هم kamyab7 هست.
        حالا اون “قشنگ مشخصه که حتی یک مرحله شم نرفتی” رو برام یکم توضیح میدی؟

        • خودتی. این کلکا رو من ده سال پیش هم سن الان تو بودم میزدم. شوکولات بخور آروم شی. رفتی گیم نت حساب ساختی و اینا رو عکس گرفتی اونم تازه نصفشو یکی دیگه از سیوات رفته بازی پلات کرده بیخود نمیخواد تلاش کنی بازیو بکوبی. کسی که کامل بازی رو رفته باشه باید کور بشه که بگه بیشترش کپی بود ۵ درصد بازی هم کپی نبود. خصوصا باس فایتا که عمده ی بازیو تشکیل میده نه اقل بازیو . معلومه تازه پدرت بهت کلمه بیشتر رو یاد داده دایی جون. بتمن باس فایت نداشت که تو میگی اسکی رفته . پیشنهاد میکنم کامل بازیو خودت تو گیم نت بری تا بیشتر با این بازی آشنا بشی. چون خودت تا مرحله یکشم نرفتی. با این صحبتات. اینجا نوب فا هستش . جایی که امثال تو زیادن و هیتر سونی ان تا الکی حرف رایگان بزنن.

        • چشماتو باز کن من بیست و یک سالمه عمرا اگه نود درصد گیمفا سنشون از پونزده بیشتر باشه. همتون بچه اید به خاطر همینه من زیاد فعالیت ندارم چون امثال تو رو در حدی نمیدونم باهاشون بحث کنم. خوش باش بازیو بکوب. مامانت بهت یاد نداده دروغ نگی یا عقده تو توی سایت با چرندیات خالی نکنی؟

  • Nemesis گفت:

    اسپایدرمن بازی فوق العاده ای هست
    اما مقایسه موفقیت این عنوان با سه گانه شاهکار راکستدی اشتباه محضه برام

  • ehsan M گفت:

    این بازی رده ی سنی پایینتری نسبت به بتمن گرفته به همین دلیل برای افراد بیشتر و کم سن و سالتری در دسترسه این مسعله توی فروش اسپایدر من بی تاثیر نیست

  • برای یه بازی که هنوز ۱ سال از عرضه اش نگزشته و فقط انحصاری هست تبدیل شدن به پرفروش ترین بازی ابرقهرمانی خیلی عالیه فکرشو کنید اگغ مولتی پلتفرم میبود چی میشد.
    قطعا بازی avengers میتونه رتبه ۱ لیست رو در اختیار خودش دربیاره.

  • WAYNE گفت:

    این بازی چه بره سونی بود چه بره مایکروسافت
    به گرد پای Arkham نمیرسه چون داستان که تعطیل و فقط گیمپلیه خالصه بره همین جذاب و پرفروش شد
    داستان Bruce Wayne با احدی قابل قیاس نیست

    • Jason22 گفت:

      میگم یه نگا به تاریخ نظرات کردی؟ دم ساقیت گرم الان دیگه کسی اینجا رو نگا نمیکنه من اتفاقی اومدم دیدم چرندیات نوشتی. اون چیزی که تعطیله طبقه بالای جنابعالی هستش. دوبارم خودتو لایک کردی دلم نیومد چیزی بهت نگم. اگر داستان نداشت متاش ۸۸ نمیشد فن فیک سونی. گوشای خودت مخملیه یا بقیه رو گوش مخملی فرض کردی؟ اونی که داستانش تعطیل بود اسپایدرای قبلی بود نه اینکه بهترین شخصیت پردازی پیتر پارکر رو داشت و حتی شخصیتایی مث مایلز و مری جین که بر خلاف نسخه های فیلمی و بازیای قبلیش خیلی خوب پرداخته شده بود و دیگه یه دختر جیغ جیغو نبود . خوبه دیگه هرکدوم به یه بهونه ای حسادتو نشون میدید احتمالا جدیدم اکانت ساختی اونم با اسم بتمن بعد یه عکس سونی زدی تنگش کسی شک نکنه از نزدیکم ندیدی این اسپایدر رو. معلوم نیس تعریفت از داستان چیه ولی بازی پر از ایستر اگ هست که امثال تو زبانشون شاید به خاطر سن کم خوب نیس میگن فقط گیم پلی. اون پرده آخر که هری دوست پیتر تو یه محفظه ای بود خودش گویای کلی پیش زمینه داستانی بود یا اون اتفاقاتی که بین اکتاویوس و نورمن آزبورن رخ داده بود و باعث به وجود اومدن نگتیو شده بود. بازی طوری داستانو پیش میبرد که کسی فکر نمیکرد دشمن اصلی پیتر , نگتیو نباشه . حتی اگر اون همه تریلر تبلیغاتی پخش نمیشد کسی نمیدونست که مستر لی شخصیت منفی باشه. بعد در عوض بتمن بروس وین رو خصوصا تو آرکام جوری نشون داده بود که انگار فقط جز ماشینش کس دیگه براش مهم نیس . یه شخصیت خشک و بی روح. جالبه شخصیت پردازی جیسون تاد یا شوالیه آرکام هم دست کمی از اون نداشت و بدون هیچ دلیلی یهو آخر داستان اومد به بتمن کمک کرد درحالی که کینه چن ساله ازش داشت. خلاصه دیدی خلوت شده گفتی کامنت بذاری با وی پی ان ۸۰۰ تا لایکم بزنی خودتو و خودتو گول بزنی حرفت درسته تا ازت چیزی کم نشه بازیو انجام ندادی.یا اگرم انجام دادی گفتم زبانت در حدی نبوده که بتونی داستانو درک کنی. لیاقت میخواد اینجور بازیا خیلیا نون شب ندارن آرزوشونه همچین بازی انجام بدن. هرچی حرف داری همینجا بزن بیای شخصیم فحش ناموس بدی از خجالتت خوب درمیام فن فیک

      • WAYNE گفت:

        من خیلی دنبال طرفداری نیستم.اول صحبتمم نوشتم (چه بره سونی باشه یا مایکروسافت)
        ولی شما مثل اینکه بهت خیلی بر خورده.
        نوشتتو کامل خوندم
        تو خلوت با خودت فکر کن ببین سر گیم تو سر هم میزنیم چی گیرمون اومده؟
        نظر همه توی بحث گیم محترمه و من گفتم به نظر میرسه به خاطر جذابیت گیم پلی و البته تبلیغات
        تونسته انقدر بفروشه.
        راستی اینم بگم اگه عشق سونی نبودم اون عکسو انتخاب نمیکردم

        • Jason22 گفت:

          من چیزی گیرم نمیاد فقط از آدمای دو رو خیلی بدم میاد داداش. بازیش لیاقتش بیشتر از اینا بود چون من همه نسخه های اسپایدر رو تجربه کردم فیلماش که دیگه با بازی اون پسر بچه هه تام هالند گند خورده بهش . اون بازیاشم هیچ وقت در حد خوبی نبود. بهم بر نمیخوره بیشتر به خاطر فحاشی برخی اعضای سایت ناراحتم. اونم از طرف فن های فیک ولی قدر این بازیو بدون خیلیا هستن پول ندارن بازیش کنن. اسپایدر حقش خورده شد تو قسمت جوایز. به نظرت حق بازی dead cell که یه بازی دو بعدی بیخود بود و داستان اصلن نداشت, بیشتر از اسپایدر جدید بود برای گرفتن جایزه اکشن سال؟ ۴ سال رو بازی کار شده داستانش شاید یک سری پیچش های داستانیش به بتمن نرسه ولی خداییش ارزشش از خیلی از بازیایی مث یوبی باگ بیشتره و بازی نیس که از نظر داستان کم کاری کرده باشه. خیلی وقت بود جو سه گانه فیلم سم ریمی رو ندیده بودم ولی تو این بازی دوباره بهش رسیدم. شخصیتای دی سی همشون مث هم ان. ولی مارول کلا همه جا طرفدارای بیشتری داره چون رو شخصیتاش بیشتر کار میشه. تو نگا کنی همه شخصیت های دی سی مث هم خشک و بی روح ان . سوپرمن و اکوآمن هم تقریبا مث بتمن یک جور طراحی شدن. فقط تو بازی چون دست راک استیدی افتاد یه چیزی باحالی شد . ولی اینکه بگیم داستان اسپایدر تعطیله بی انصافیه خصوصا روابط بین پیتر و مری جین خیلی بهتر از فیلماش طراحی شده بود ولی تو سری آرکام بتمن رابطه عاطفی خاصی نداشت. حتی اون آخرش بازی نشون داد بتمن بیشتر از مرگ تارا دوست دختر قدیمیش از مرگ جوکر ناراحت تره. میگیری که چی میگم. شخصیتش بی روح کار شده بود. اگر تندی تو حرفام بود معذرت . از بعضی اعضای سایت اصلا خوشم نمیاد .شما رو هم یکی از اونا فرض کردم ولی دیدم اشتباه کردم. معلومه فن بوی نیستی. :rose:

  • Psycho0172 گفت:

    دوستان عزیز به عنوان یه سونی فن میگم توروخدا انقدر بحث نکنید بابا به خدا ما گیمرای بدبخت تو سری خور جز هم کیو داریم از اقتصاد میخوریم از تحصیل میخوریم از جامعه میخوریم از خانواده میخوریم از همه جا میخوریم میخواییم با گیم خودمونو از اون دنیا بکشیم بیرون بریم یه جای قشنگ و خوب از اون تاریکی بیاییم بیرون و وارد نوری از امید و زیبایی بشیم خواهش من از شما اینه که انقدر به ایکس باکس فن های محترم و pc فن های عزیز توهین نکنین و اگر توهین شنیدید فقط سکوت کنید من بشخصه از تمامی گیمر های تمامی پلتفرم ها که ادب رو رعایت و به پلتفرم رقیب توهین نمیکنن معذرت میخوام.و همچنین تاسف میخورم از دوستانی که فن بوی بازی های الکی در میارن

گزارش NPD: میزان فروش Marvel’s Spider-Man از Batman: Arkham City عبور نمود - گیمفا