بازی Cyberpunk 2077 دارای پایان‌های متفاوتی است - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 دارای پایان‌های متفاوتی است - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 دارای پایان‌های متفاوتی است - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 دارای پایان‌های متفاوتی است - گیمفا

بازی Cyberpunk 2077 دارای پایان‌های متفاوتی است

مرصاد قدیری
۱۹:۳۰ ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بازی Cyberpunk 2077 دارای پایان‌های متفاوتی است - گیمفا

بر طبق اخبار جدیدی که از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده است، شرکت بازی‌سازی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، بازی Cyberpunk 2077 را همانند بازی The Witcher 3: Wild Hunt، با پایان‌های متفاوتی عرضه خواهد کرد.

کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 در طی مصاحبه‌ای، چندگانه بودن پایان‌های عنوان مذکور را تایید کرد. ایشان در مورد اینکه بازی Cyberpunk 2077 چند پایان دارد، هیچ سخنی به میان نیاورد و فقط به این نکته اشاره کرد که این عنوان دارای چندین پایان‌بندی مختلف است. او همچنین ادامه داد که وقوع هر یک از این پایان‌ها، مستلزم کنش‌های شما در بازی خواهد بود.

ایشان به این نکته نیز اشاره کردند که بازی‌بازان می‌توانند کل مبارزات انتخابی را علی رغم دو تقویتی که به صورت خودکار برای آنها فعال است، بدون هیچ‌گونه تقویت نیرویی انجام دهند. البته این مورد به دلخواه کاربر است.

این کارگردان در ادامه بیان کرد که شرکت بازی‌سازی سی‌دی پراجکت رد به طور جدی بر‌روی این بخش تمرکز کرده است و سعی دارد که بهترین تجربه را به مخاطبان خود عرضه نماید.

موسس استودیوی سی‌دی پراجکت رد، به تازگی اظهار داشت که ساخت بازی در سخت‌ترین مرحله‌ی خود به سر می‌برد و مشغول فشرده‌سازی بخش‌های توسعه یافته‌ی این بازی هستند. این بخش سخت‌ترین و پر چالش‌ترین روند توسعۀ بازی است. با این اوصاف، به نظر می‌رسد که استودیوی سی‌دی پراجکت رد می‌خواهد تا جایی که ممکن است، به پیشرفت این بازی بپردازد.

در کنار تمام این موارد، به نظر می‌رسد که قابلیت Photo Mode برای این بازی تایید نشده است. البته که وجود آن می‌تواند در بازی بسیار هیجان‌انگیز باشد ولی باید تا تایید این قابلیت توسط استودیوی سازنده منتظر بمانیم.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۹ (مصادف با ۱۶ آپریل ۲۰۲۰)، برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود. شما کاربران عزیز می‌توانید که اخبار مربوط به بازی Cyberpunk 2077 را در این نشانی دنبال کنید. همچنین می‌توانید مقالۀ سعید آقابابایی را در مورد ۳۲ نکتۀ گیم‌پلی این بازی را تحت عنوان “وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم‌پلی Cyberpunk 2077 بدانید” مطالعه فرمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Cyberpunk 2077 دارای پایان‌های متفاوتی است - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 دارای پایان‌های متفاوتی است - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 دارای پایان‌های متفاوتی است - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 دارای پایان‌های متفاوتی است - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 دارای پایان‌های متفاوتی است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hala madrid گفت:

    انتظار دیگه ای هم نمیرفت از سی‌دی‌پراجکت :inlove: :yes:
    دوستان یه خبر راجع به این بازی:تو بازی بخاطر اینکه ماشین ها توسط هوش مصنوعی هم کنترل میشن اگر ماشینتون رو صدا بزنین میاد پیشتون :-|عین اسب تو red dead و witcher

  • Nima.1371 گفت:

    با توجه به فرنچایز ویچر قابل حدس بود.شدیدا علاقه داره این استودیو به پایان بندی های مختلف و تاثیر انتخاب ها تو گیم پلی و داستان.

  • M.C گفت:

    گوتی ۲۰۲۰ یا CP 2077 می‌شه یا TLoU2. فک نکنم بازی دیگه‌ای بتونه از پس این دوتا بربیاد. البته Halo ام هس که احتمال گوتی شدنش خیلی ضعیفه. :talktothehand:

  • evangelist گفت:

    یه چندتا خبر جالب اومده از بازی:
    اول اینکه عکس های فوق العاده از ماشین و شخصیت های بازی اومده که میتونی برین گوگل اسم بازی رو سرچ کنین بعد بنویسین artwork تو قسمت جدید ترین عکس های گوگل میاد.
    دوم اینکه شما میتونین مثل اسب تو ویچر ماشینتون صدا کنید و ماشین به خاطر هوش مصنوعی میاد سمتتون!!!! در ضمن هر ماشینی تو شهر باشه رو میشه سوار شد.
    سوم هم اینکه v تو آپارتمانش گاراژی داره که ماشین و موتورهاشو اونجا نگه میداره و میتونه هر کدوم سوار بشه.

    درضمن اکثر سایت ها از گان پلی و گرافیک بازی حیرت کردن حتی یک سایتی گفت بازی مثل شهرای اتوپیایی توی فیلم ها نیست. از اون خیلی بهتره!!!
    راستی مشخصات pc دموی e3 هم فاش شد

    • AXEL STONE گفت:

      وقتی توی این تریلر جدیدی دیدم جکی JACKIE و وی V رفت توی ماشین و خود ماشین خود به خود میروند فهمیدم ماشین یک ماشین هوشمندیه. یعنی خدا این بازی چی میخاد بشه! :rose: :heart:
      مرسی از این اطلاعات دادا عالی بود :rose: :heart:

  • erwin گفت:

    تنها بازی هایی که خواهم خرید (لحظه انتشار یا نهایتا یک هفته بعدش) سایبرپانک و کالاف هستش جفتشون عشقن و امید زیادی بهشون هست

  • pacogamer گفت:

    چه قدر فانتزی !! من میمیرم برای پایان ها متفاوت و فانتزی .خدای من ! زود تر بیا Cyberpunk 2097

  • خب آزادی عملش حتی از the witcher 3 هم بیشتره موتور گرافیکی هم red engine 4 الانم که مراحل فشرده سازین ببینین یادمه killzone shadowfall بدون فشرده سازی ۲۷۰ گیگ بود این دیگه بدون فشرده سازی مطمعنا بالای یک ترابایت هست که با فشرده سازی اپدیت روز اول بالای ۷۰ گیگ رو پیشبینی میکنم متاش هم بالای ۹۴ متای اسلنت مگزین بهش هم ۵۰ کلا که بازی موفقیه فروششم از الان تضمینه تصمینه

  • edenson گفت:

    (مشغول فشرده‌سازی بخش‌های توسعه یافته‌ی این بازی هستند) این یعنی چی دقیقا؟

  • MahdiVirus گفت:

    :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • Mm گفت:

    خوب شد گفتید وگرنه نمیدونستیم بازی با اون عظمت و آزادی عمل که cdp ساخته پایان متفاوت داره یا نه!

  • dj eric گفت:

    از همون وقتی که فهمیدم میشه وسط ماموریت objective ها رو ول کنی و بری گشت و گذار ولی در عوض این کارت تو داستان تاثیر داره، هایپم برای این بازی چند برابر شده.
    این بازی تعریف جدیدی از آزادی عمل رو به نمایش خواهد گذاشت 😎

  • Soroosh0097 گفت:

    از cd project غیر اینم انتظار نمیرفت.تو زمینه ی تاثیر انتخاب ها رو آینده با قاطعیت میشه گفت cd project حرف اولو میزنه.

  • PERSIAN NAZI گفت:

    اختیار عمل خیلی خوبه تو بازی
    دیدیم که برخی عناوین با اختیار عمل اجازه رقم زدن پایانهای متفاوتی رو بهمون دادن و چقدر هم به دل مینشست
    سایبر پانک هم قراره یه عنوان کاملا متفاوت باشه که حسابی میتونه سرگرم کننده و جذاب باشه و عمری دربارش سخن بگیم

  • Jax2077 گفت:

    خیلی خوبه که خودت راه پایانیتو انتخاب بکنی

  • Alireza_yoo گفت:

    داستانش صد در صد مثل ویچر شاهکار میشه من که وایمیسم تا کل دی ال سی هاش بیاد و بعدش کامپلیت ادیشن رو بخرم البته اگه داشته باشه ویچر سه که دی ال سی ها یه سر و گردن از داستان اصلی بهتر بودن لامصب جفتش اتمسفر خاصی داشت کی بشه یک سال تموم شه زود

  • مثل ویچره.این لازمه rpg هست
    ___________________________________________
    میخوام یه مطلب خیلی مهم بگم در مورد جوایز و بهترین بازی سال.متاسفانه خیلی از کاربران حرفه ای و سن بالای سایت گیمفا تو این سایت نیست و مدتیه اکثرا کاربران گیمفا رو کاربران دهه هشتادی تشکیل داده.(البته اومدن اینا اشکالی نداره به خودی خود ایرادش اینه سواد پایینی دارن که در ادامه میگم چرا.)و به همین خاطر تو چیزهایی که تخصص و مطالعه ندارن نظر غلط میدن و سایران کاربران رو به اشتباه میندازن.چیزی به اسم گوتی وجود نداره!!!!تمامی سایتها و مراسم مختلف خودشون هر ساله مراسم بهترین بازی سال رو دارن و به اصطلاح بهترین بازی سال رو انتخاب میکنن(گوتی)حتی بازیهایی مثل رایز و ریکور و … هم گوتی دارن(یعنی یک سایت یا مراسم اونو بهترین بازی سال انتخاب کرده).میخوام بگم اکثر بازیهای بزرگ حداقل چند تا گوتی شدن توی یک سال مهم جمع تمامی این گوتی هایی هست که مراسم و سایتهای دنیا به یه بازی میدن و بازی ای که بیشترین گوتی رو توی یک سال داشته بهش میگن بهترین بازی سال و اسم این جایزه the winner of the year یا big winner هست.مثل قضیه متا و نمره.کرک داون یا از این دست بازیها هم سایتهایی وجود دارن که مثلا شاید نمره ۹۰ یا ۱۰۰ بهشون بگه(معادل گوتی)مهم تمامی این سایتها هست که متا(معادل بیگ وینر یا برنده سال)نام داره.اگه توی فروم های تخصصی مثل بازیسنتر بگی یه بازی گوتی شده بهت میخندن.ولی متاسفانه به خاطر همون افرادی که گفتم این اصطلاح غلط رو توی سایتهایی مثل گیمفا یا ز.و.م.ج.ی که کابران دهه هشتادی زیادی داره دیده میشه.من گیمفا رو دوست دارم و دوست ندارم گیمفا به خاطر کاربران این چنینی موجب خنده سایر سایتها بشه.هر کی دیگه اصطلاح غلط گوتی رو بگه تقصیر خودش و جهل خودشه.بهترین بازی سال به دارنده بیگ وینر میگن.لطفا تایید کنید خیلی مهمه برای روشن شدن کاربران

    • Nima.1371 گفت:

      بسیار خوب و عالی
      در ادامه ی صحبتای دوستمون بگم عبارتی به نام بیگ وینر وجود نداره و game of the year یا همون گوتی درسته که هر فستیوال یک گیم رو انتخاب میکنه و گیمی که بیشترین گوتی رو از این فستیوال ها دریافت کنه میشه گوتی کل سال یا به اصطلاح همون بیگ وینری که میگن
      مثلا ۲۰۱۳ لست گوتی شد
      ۲۰۱۵ ویچر
      ۲۰۱۶ آنچارتد
      ۲۰۱۷ زلدا
      ۲۰۱۸ گاد
      ممنون از دوست عزیزمون بابت این کامنت عالی.چه خوبه همه بجای درگیری های الکی یا بحثای متعصبانه ازینجور کامنتا بذاریم تا لول علمی همه بالاتر بره و یچیزی یاد بگیریم.

    • Nemesis گفت:

      خب داداش این عیب نیست که
      دهه هشتادیای زیادی تو سایت هستن،عین خودت متعصب که هم سونی فن و هم مایکرو فن بینشون وجود داره، حالا که تخیلاتت با چندتاشون یکیه چرا با هم سن و سالات رفیق نمیشی؟

    • Old_Gamers گفت:

      اشکالی نداره دهه هشتادی تو سایت باشه ما دهه هشتادی اسمارت و فهیم بسیار داریم . گیم تخصصی هست بستگی داره چقدر شما بهش بپردازی . اینطور نیست که هر کی مثل من سنش بالا بود تو گیم هم وارد تر باشه تو تجربه زندگی حتما بالاتره ولی توی گیم دهه هشتادی رو من باید ازش یاد بگیرم . چون هم وقت ازادتری داره و هم جوون هست و با انگیزه یادگیری . در مورد بیگ وینر هم من تا بحال نشنیده بودم این کلمه رو ولی گوتی یا گیم اف د یر یا بازی سال رو هزار جا شنیدم و اتفاقا همون بازی سنتر هم فراوون گوتی رو بکار میبرن و هیچکس هم نمیخنده .در اخر سواد ربطی به سن نداره .

  • AXEL STONE گفت:

    خوب معلومه دارای پایان های متفاوتی داره اما منظور CDPR متفاوت یعنی به سبک RPG بیشتر میخوره. و احتماله از اسبک های RPG دیگر فرق میکنه :rose: :heart: . ادمینی مبارکت باشه دادا :rose: :heart:

  • Behnam.sbs گفت:

    کیا موافقا که باید در کنار دوربین اول شخص دوربین سوم شخص به بازی اضافه بشه که شخصی سازی که واس شخصیتت میکنی و اکشن مهیج بازی رو ببینیم؟
    هم اول شخص باشه و هم سوم شخص

    • AXEL STONE گفت:

      سلام دوست عزیز در صفح اول به شما توضیح دادم اما جواب ندادی فکر کنم ندیدین الان هم همین در باره این موضوع برای شما خاهم پرداخت
      من موافقم که CDPR تو بازی دوربین سوم شخص رو هم بذاره اما قطعا هرچی CDPR بگه همونه و مطمئن باش CDPR این دوربین رو در نهایت پلاس میکنه نمیدونم چطوری ولی در اخر پلاسش میکنه شاید بعد از تجربه و تمام کردن بازی خود به خود ویژه باز میشه شاید با اپدیت شاید هم خود CDPR به نزدیکی بگه ما دوربین سوم شخص رو روی بازی ساپرت کردیم بلخره این موضوع قابل حل شدنه چیزی نیست که انقدر بخایید راجبش فکر کنید
      دوربین اول شخص خیلی عالیه انقدرم اینطوری که میگید بد نیست! –توش یک تجربه نابیه– یعنی شمارو از دنیای حقیقی میکشه داخل بازی!
      میتونید دکمه [Esc] یا (Start) رو بزنی و شخصیت خودت رو ببینی و میتونی توی کاتسین ها هم شخصیت خودت رو هم ببینی! دیگه چی مونده؟

      • anti meta گفت:

        چه عیبشه دوربین اول مگه ؟؟ ؟ هی برا خودت داستان میبافی . دوربین پلاس میکنی ول نمیدوتی چتور ؟ بهترین هم اوله شخص برا بازی .

        • AXEL STONE گفت:

          کلم میگمت کار خودشه دیگه نمیدونم کی و چطور چرا فاز میگیرین!؟ با اخترام بر تو ریپلی کردم با محترمانه جواب بده! اصلا شما یا من کی هستی و کی هستم کمه میخام واست ببافم!؟
          لیست یازی های موفق شوتر اول شخص رو ببین
          ۱۰۰ – XIII
          ۹۹ – Black
          ۹۸ – Tron 2.0
          ۹۷ – SiN
          ۹۶ – Halo: Reach
          ۹۵ – Turok 2: Seeds of Evil
          ۹۴ – Red Faction 2
          ۹۳ – Jedi Knight: Dark Forces II
          ۹۲ – Crysis 2
          ۹۱ – Heretic
          ۹۰ – Battlefield 3
          ۸۹ – Doom 3
          ۸۸ – Unreal Tournament
          ۸۷ – Star Trek: Voyager: Elite Force
          ۸۶ – STALKER: Call of Pripyat
          ۸۵ – Deus Ex: Human Revolution
          ۸۴ – Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory
          ۸۳ – ( Aliens vs. Predator ( PC
          ۸۲ – Metroid Prime 2: Echoes
          ۸۱ – Counterstrike: Source
          ۸۰ – Tribes: Ascend
          ۷۹ – Timespliters: Future Perfect
          ۷۸ – S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
          ۷۷ – Crysis 3
          ۷۶ – Blacklight Retribution
          ۷۵ – Red Steel 2
          ۷۴ – Clive Barker’s Undying
          ۷۳ – Hexen
          ۷۲ – Red Orchestra 2
          ۷۱ – Red Faction
          ۷۰ – Kill Zone 3
          ۶۹ – Rainbow Six: Vegas
          ۶۸ – Halo 3
          ۶۷ – Borderlands
          ۶۶ – Bulletstorm
          ۶۵ – Far Cry 2
          ۶۴ – Prey
          ۶۳ – Singularity
          ۶۲ – The Darkness
          ۶۱ – Soldier of Fortune 2
          ۶۰ – Timesplitters 2
          ۵۹ – Rise of the Triad
          ۵۸ – Return to Castle Wolfenstein
          ۵۷ – Halo 3: ODST
          ۵۶ – Painkiller
          ۵۵ – Perfect Dark
          ۵۴ – Marathon
          ۵۳ – Metro 2033
          ۵۲ – No One Lives Forever
          ۵۱ – Serious Sam
          ۵۰ – Quake
          ۴۹ – Doom 2
          ۴۸ – Unreal
          ۴۷ – Call of Duty 2
          ۴۶ – Halo 4
          ۴۵ – Left 4 Dead 2
          ۴۴ – Call of Duty: Black Ops
          ۴۳ – Borderlands 2
          ۴۲ – Battlefield: Bad Company 2
          ۴۱ – Metroid Prime 3: Corruption
          ۴۰ – ( Aliens vs. Predator ( Jaguar
          ۳۹ – Far Cry
          ۳۸ – Rainbow Six 3
          ۳۷ – Star Trek: Elite Force II
          ۳۶ – Star Wars: Republic Commando
          ۳۵ – System Shock 2
          ۳۴ – SWAT 4
          ۳۳ – Far Cry 3
          ۳۲ – Brothers in Arms: Road to Hill 30
          ۳۱ – Bioshock Infinite
          ۳۰ – PlanetSide 2
          ۲۹ – Star Wars: Dark Forces
          ۲۸ – Jedi Knight II: Jedi Outcast
          ۲۷ – The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
          ۲۶ – F.E.A.R.
          ۲۵ – Crysis
          ۲۴ – Left 4 Dead
          ۲۳ – Battlefield 2
          ۲۲ – Tribes 2
          ۲۱ – Duke Nukem 3D
          ۲۰ – Medal of Honor
          ۱۹ – Ghost Recon
          ۱۸ – Team Fortress 2
          ۱۷ – Quake III
          ۱۶ – Unreal Tournament
          ۱۵ – Rainbow 6
          ۱۴ – Deus Ex
          ۱۳ – Battlefield 1942
          ۱۲ – Metroid Prime
          ۱۱ – Wolfenstein 3D
          ۱۰ – Quake II
          ۹ – Counter-Strike
          ۸ – BioShock
          ۷ – Halo 2
          ۶ – GoldenEye
          ۵ – Call of Duty 4: Modern Warfare
          ۴ – Halo: Combat Evolved
          ۳ – Half-Life 2
          ۲ – Doom
          ۱ – Half Life
          اینا بازی هایی تاریخی هستن اقای محترم نظر من هم نیست نظر IGN که معتبر ترین سایته

  • پایان های متعدد من اصلا شکی نداشتم این شکلی میشه هیچ کس شکی نداشتthe witcher 3 بیش از ۳۰ پایان داشت که البته ۳ پایانش اصلی بود.حالا cdpr که استاده تو ساخت همچین بازی هایی مطمعنا cyber رو جوری میسازه که پایان هاش بیشتر هم باشن.هر پایان چجوری تموم میشه و … خیلی جالبه باعث میشه بازیکن تحریک بشه که دوباره بازیش کنه (کلی دلیل داره که بخوای دوباره بازی کنی مثلا فهمیدن داستان و … اینی که من گفتم فقط یکی از این دلیل ها بود)مثلا اگه به بدترین پایان ممکن بازی برسی باعث میشه دوباره بازی کنی تا پایان بهترو بازی کنی اگه اینکارو نکنی ذهنتو درگیر خودش میکنه.
    یه خبر هم در مورد photo mod اومد همراه با همین خبر که پوشش ندادید گفتن بهش فکر میکنیم.

  • R6.Forever گفت:

    صد درصد این شاهکار بایدم دارای یه اینطور ویژگی باشه ، با این وسعت و داستان و گیمپلی و ویژگی هایی که هر روز دارن بیشتر میشن ، متای بالای ۹۵ ، یعنی اگه هر کدوم از این سایت‌مایتای گیمینگ ، بخوان نقد و نمره پائین ۹.۵ بدن ، شک نکنین یه کاسه ای زیر نیم کاسه‌س!!

  • سلام به همه.
    بشخصه از اینکارا که واسه بازی چند پایان بذارن زیاد خوشم نمیاد,بازی باید یه پایان داشته باشه که حس اتفاق افتادن واقعیشو بهت انتقال کنه.

  • pc.gamer1 گفت:

    بازی به این بزرگی و پر محتواییی باید هم پایانش متفاوت باشه☺

  • sina4123 گفت:

    همچین کار بزرگی نیس الآن مدتیه بعضی از بازی اینجوری هستن

بازی Cyberpunk 2077 دارای پایان‌های متفاوتی است - گیمفا