قسمت جدید ویدئوی یادداشت سازندگان Control به ساخت موسیقیهای بازی اختصاص دارد
بازی جدید استودیوی رمدی (Remedy Entertainment) اگرچه داری ویژگیهای مشابهی با بازیهای قبلی این استودیو است اما ویژگیهای متمایزی را نیز در بر دارد. به طور مثال میتوان به طراحی محیطهای بازی براساس فلسفه و به سبک Metroidvania اشاره کرد. اما ویژگی دیگری که بازی Control را از سایر بازیهای استودیوی رمدی متمایز میکند طراحی موسیقیهای بازی است.
در جدیدترین قسمت از ویدئوی یادداشت سازندگان، آهنگسازان بازی Control یعنی آقایان مارتین استیگ آندرسن (Martin Stig Andersen) و پتری آلانکو (Petri Alanko) به همراه ویل سرسا (Ville Sorsa)، طراح صدای بازی، در ارتباط با طراحی موسیقیهای این عنوان صحبتهایی را ارائه میدهند. به گفتهی سازندگان، موسیقی بازی Control پویا و مرتبط با گیمپلی بازی خواهد بود. به بیان سادهتر بازی دارای موسیقی یکنواختی نیست که بسته به مراحل مختلف و پیشرفت شما در داستان یا گیمپلی بازی تغییر خواهد کرد. از این روی سازندگان امیدوارند تا به کمک این موضوع، موسیقی بازی در طول تجربهی آن همچنان تازه و جذاب باقی بماند. شما میتوانید صحبتهای کامل تیم طراحی موسیقی بازی را در ویدئوی پایین مشاهده کنید:
بازی Control در تاریخ سه شنبه ۵ شهریور ماه سال جاری (۲۷ آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. شما میتوانید دیگر اخبار مربوط به این بازی را از طریق وبسایت خبری گیمفا دنبال کنید.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
بدجوری منتظرشم و امیدووارم که موفق باشه :yes:
انحصاری ps نیس 😐
ربطی هم به کوانتم بریک نداره و خیلی از اون بهتره
تو دیگه رد دادی!
انحصاری ps؟!
داداش سنتی یا صنعتی؟!
البته باتوجه به عکس پروفایلت توقع دیگه ای نمیره!
من ادمی نیستم وارد این بحث های بی ارزش بشم ولی تو دیگه رد دادی و نتونستم جلوی خودمو بگیرم!
من که خیلی منتظرشم
یادمه تو یکی از تریلراش یه صحنه بود که همیشه تو ذهنم میمونه یکی از دشمناش یه رفتار بسیار عجیب و زیبا (که نمونه اش رو شاید تو فیلم ها دیده باشید)از خودش نشون میده شاید نشونه هوش مصنوعی خوب یا شایدم بد بازی باشه به هر حال اینجوری بود
شخصیت اصلی داشت راه میرفت یباره یکی از دشمنا که داشت راه میرفت جلوش سبز شد شخصیت اصلی وایستاد اون یارو هم سرجاش ایستاده بود و سرشو بالا انداخته بود بعد به شخصیت اصلی نگاه کرد و شخصیت اصلی هم هیچکاری نکرد بعد چند لحظه که نگاش کرد یدفعه اون یارو شروع کرد به شلیک کردن.طرز نگاش و اون شکلی که ایستاده بود قشنگ معلوم بود که اون دشمن هوش مصنوعی ضعیفی داره و سازنده ها خودشون به اون شکل طراحیش کردن
واقعا خیلی زیبا بود فقط باید دیدش تا فهمید
کاشکی خطی بود
شیر تو شیر و دالان در دالان هستش . بازیباز گیج می شه