مت والکر: کپکام احتمال ساخت دنباله‌ی بازی DmC را در نظر گرفته است - گیمفا
مت والکر: کپکام احتمال ساخت دنباله‌ی بازی DmC را در نظر گرفته است - گیمفا
مت والکر: کپکام احتمال ساخت دنباله‌ی بازی DmC را در نظر گرفته است - گیمفا
مت والکر: کپکام احتمال ساخت دنباله‌ی بازی DmC را در نظر گرفته است - گیمفا

مت والکر: کپکام احتمال ساخت دنباله‌ی بازی DmC را در نظر گرفته است

مرصاد قدیری
۱۵:۳۰ ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
مت والکر: کپکام احتمال ساخت دنباله‌ی بازی DmC را در نظر گرفته است - گیمفا

در هفته‌‌ای که گذشت، شاهد انتشار خبر فروش بسیار خوب بازی Devil May Cry 5 از سوی کپکام (Capcom) بودیم. البته همان‌طور که می‌دانید، ظاهراً این شرکت قصد ندارد تا بسته‌ی الحاقی جدیدی را برای این عنوان عرضه کند. علاوه بر این، ما می‌دانیم که کارگردان این بازی هم‌اکنون در حال کار برروی یک پروژه‌ی جدیدی است. اما حالا خبر جدیدی منتشر شده که طرفداران را غافلگیر کرده است.

آقای مت والکر (Mat Walker)، تهیه کننده‌ی Devil May Cry 5، در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت FEED4GAMERS توضیحات جدیدی را در مورد وضعیت فعلی این بازی ارائه داد. وی برای باری دیگر با صحبت در مورد جدا شدن آقای هیدیاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) از روند توسعه‌ی Devil May Cry 5 و کار برروی یک پروژه دیگر، احتمال عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی را زیر سوال برد. البته نکته‌ی جالب این است که آقای والکر به طور مختصر به نسخه‌ی ریبوت DmC نیز پرداخت و اعلام کرد که اگر بتوانند با استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) همکاری کنند، احتمال ساخت دنباله‌ی این عنوان وجود دارد.

همان‌طور که ذکر کردید، ما قطعاً می‌خواستیم این کار را انجام دهیم و فکر می‌کردیم که می‌توانیم با همکاری نینجا تئوری یک دنباله برای DmC بسازیم، اما متاسفانه موفق نشدیم. ما هنوز هم دوست داریم یک دنباله را ببینیم، اما فکر می‌کنیم که این بازی باید حتماً توسط نینجا تئوری ساخته شود. بخش زیادی از استایل فوق العاده‌ی آن عنوان تنها به لطف استعداد آن‌ها در ساخت چیز‌های جذاب ممکن شده بود. بدون نینجا تئوری، DmC معنایی ندارید.

اگر با ساخته‌ی نینجا تئوری آشنایی ندارید، باید بگوییم که پس از انتشار Devil May Cry 4، شرکت کپکام تصمیم گرفت تا در سال ۲۰۱۳، این مجموعه را با هدف نزدیک شدن به استایل غربی ریبوت کند. در نهایت این بازی DmC: Devil May Cry نام گرفت و توسط استودیوی انگلیسی نینجا تئوری ساخته شد. البته اقدام کپکام انتقادات زیادی را در پی داشت. بسیاری از طرفداران بابت تغییرات اعمال شده در طراحی شخصیت‌ها، استایل و لحن بازی ناراضی بودند. حتی چندین بار نیز کارگردان این عنوان به صورت لفظی با طرفداران سری درگیر شده بود. اما علی رغم تمام بحث‌های بوجود آمده، DmC منتشر شد و به فروش خوبی دست پیدا کرد، اما با این حال نتوانست بازی‌بازان جدیدی را به این سری جذب کند.

حال با توجه به این‌‌که نینجا تئوری هم‌اکنون یکی از اعضای استودیوهای بازی اکس‌باکس محسوب می‌شود، بعید است که شاهد دنباله‌ی DmC باشیم. البته باید در نظر داشته باشیم که اتفاقات عجیب‌تر از این هم در گذشته رخ داده است.

بازی DmC: Devil May Cry 5 هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، اکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

نظر شما چیست؟ آیا پس از تجربه‌ی Devil May Cry 5، باز هم دوست دارید به دنیای DmC بازگردید؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مت والکر: کپکام احتمال ساخت دنباله‌ی بازی DmC را در نظر گرفته است - گیمفا
مت والکر: کپکام احتمال ساخت دنباله‌ی بازی DmC را در نظر گرفته است - گیمفا
مت والکر: کپکام احتمال ساخت دنباله‌ی بازی DmC را در نظر گرفته است - گیمفا
مت والکر: کپکام احتمال ساخت دنباله‌ی بازی DmC را در نظر گرفته است - گیمفا
مت والکر: کپکام احتمال ساخت دنباله‌ی بازی DmC را در نظر گرفته است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hunter Dreams گفت:

    بابا یه اونیموشا بساز بکش بیرون دیگه از DMC 😐

  • Vahid333 گفت:

    آفرین به نینجا تئوری یعنی خاریست

    • خار؟؟؟نه که حالا بازی شاخی بود :rotfl: :rotfl: :rotfl: مال خودتون مجانی و دانلود رایگانم بذارن من بازیش نمیکنم!!آبروی دانته رو برد عملا اگه ادامه پیدا میکرد برای همیشه دویل می کرای رو نابود کرده بود با اون شخصیت پردازی افتضاحش

      • Vahid333 گفت:

        اولین تجربشون بود حالا یه قسمت دیگه بسازن میفهمی

        • این استودیو تجربه ساخت بازی اکشن زیاد داشته و شاید بهترینش همون heavenly sword سال ۲۰۰۷ برای سونی بود ، حرفت کاملا بی پایه و اساس بود

          • Vahid333 گفت:

            منظور ساختن دویل می کرای بود که اولین تجربشون بود ساخت این بازی میدونم سابقه زیاد دارن دوما خود تهیه کنندش گرفته عالی بوده بازی بعد تو میگی افتضاح بود بعدش یه ریبوت بوده که باید یه سری چیزها تغییر میکرد

            • وحید جان داش ریبوت DmC میدونی که سال ۲۰۱۳ اومدش :-)) من نمیخام شمارو ناراحت کنم که داش ولی ببین همین بازی TLOUم سال ۲۰۱۳ اومد کدومش زیباتره خدایی؟ کدومش بزرگتر و عمیقتره؟ کدومش محبوبتره؟ کدومش گرافیکیتره؟ :-)) جوابش اسونه به اسونی اب مثل ماه ۱۴روزه روشنه گرچه هر دو عنوان خطی هستن.
              DmC ریبوت هیچی نداشت فقط گیم پلی نه عمقی نه گرافیکی نه بزرگی زود بازی میکنی زودم پلات میشه خیلی سادس اگه بدونی چه حرصی خوردم ازش که نگو گرچه نمرشم عالی بود.
              سال ۲۰۱۳ بایونتا B2 امد TLOU1 اومد GOW2013 اومد اما DmC که یکی از گنده ترین و محبوبترین بازیای گیمراس متعسفانه جلوی این عناوین عددی نبود برا همین هر DMC فنی که میبینی از نینجا تعوری نفرت گرفته وگرنه ما هیچ بدخاهی با این استودیو نداریم. شمام ناراحت نباش داش :yes:

              • HZDMC گفت:

                DmC حتی سوتی های استوریم زیاد داشت(اصلا به اسمشم کار ندارم میگم دویل می کرای نیست ولی بازم به عنوان یه بازی سوتی استوری داشت!)

                • :cowboy: بله میدونم اما ریشه داستانیش عالی بود نیمه شیطان و نیمه فرشته!
                  ولی خیلی در مقابل بازی اصلی ناچیز بود مثلا سنگ های اچ پی و دویل مانارو در بازی ندیدم و این خیلی کار ناخوشیه این یعنی روی مپ بازی کار نکردن والله DMC اصلی پر از این چیزات که ادمو لحضه به لحضه شگفت زده نیکنه خوشحال و شادابم میکنه چون واقعا بازی خوش ساختی هست واقعا روش کار کرده بودن.
                  ولی نمیتونم DmCرو بقبولونم خیلی کوچیکه در برابر عالم DMC کبیر :-))
                  چرا بریم دور شما GOW ریبوت رو با GOW قدیمی مقایسه کن ببین کدومش عمیقتر شده؟ به شرفم قسم میخورم روزم به همین روزم قسم هنوزم افطار نکردم درسته دوتا GOW عالی هستن ولی GOW جدیده خیلی عمیقتر از GOW قدیمی هست از گرافیکش بگیر تا گیم پلیش تا لول اپ هاش تا زیباییش اصلا بازی نیست منظرست همچنین.
                  همیشه سوال میشه واسم چرا ریبوت DmC اینطوری نساختن کپکاک بزرگترین شرکت فعال تا به ارمروزه! سانتا همش ۱۸ ۲۰ سالشه کپکام ۴۰ سال سن داره! کپکام باید با درکتر باشه برای گیمرا باید بیشتر گیمرارو بفهمه
                  (برای همین از DmC نفرت گرفتم هر چی بازی بازی کردم اما این حرفام حرفای یک DMC فن خالصی هستن از کسانی هستم که فن DMC بودنشون ابروی گیمریشونه از کسانی هستم که DMC فن بودنشون افتخارشونه میتونی از داداش الیاسAXEL STONE هم بپرسی حرفم همینه) :cowboy:

              • AXEL STONE گفت:

                ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ در ۲۰:۵۳ یاسین جان داداش لزومی به سول کردن نداره بر منکرش لعنت :rose: :heart: :yes:

  • PERSIAN NAZI گفت:

    بنظر من میشه بازی و تا روز ابدیت ادامه داد
    چون بازی از داستان خاصی برگرفته نشده و الهام برداری هم نیست میشه هر بار یکی رو دید که قدرتهای جدید و دشمنان جدید رو با خودش میاره تا زمین رو تسخیر کنه یا دروازه اهریمنی رو باز کنه
    بشخصه ارزومندم که خیلی سریع دنباله و ریبوت و ریمستر از سوی کپکام ببینم چرا که کپکام همیشه یکی از بهترینها بوده و هر گیمری با عناوینش خاطرات فراوان داره

  • HZDMC گفت:

    نظر شما چیست؟ آیا پس از تجربه‌ی Devil May Cry 5، باز هم دوست دارید به دنیای DmC بازگردید؟
    نه
    اصلا بنظرم منطقی نیست همزمان با سری ای که داره نسخه های اصلیش میاد باز ریبوتم میاد
    یکم بی معنیه معمولا ریبوت رو بعد از سری میسازن
    و داستان ریبوت ۱ رو بد شروع کردن(ضعیف نشون دادن بیش از حد موندس)روابط فامیلی اشتباه و شخصیت پردازی ضعیف
    حالا هرکی نظری داره بنظرم زیاد منطقی نیست همزمان با چیزی که نسخه های اصلیش داره میاد باز ریبوتشم بیاد و اینکه خیلیا داستانو نمیفهمن خیلیا الان فک میکنن دانته اصلیم نفیلمه و شیطان و فرشتس(حتی این اشتباه تو بعضی مقاله های خود گیمفام دیدم)

  • فرشاد گفت:

    توروخدا نسازید دانته مو مشکی با تم Emo آخه چه صیغه ای الان دویل می کرای ۵ رو ساختید ببینید چقدر خفن و باحال بود بخدا ما دویل فن ها نمیخوایم این ریبوت مضخرف رو

  • والله اگه بسازید خوش ساخت بسازید راستش من زیاد از ریبوت DmC1 خوشم نمیاد
    ریبوتی بسازید مثل GOW نمیگم بیایید و کپی کنید اما من دوست دارم ریبوتی داشته باشیم که واقعا ریبوت زیبایی باشه یجوری باشه که کسی نتونه بازی نکنه که کسی نتونه روش حرفی بذاره
    اگه اینجوری باشه ما اونو میبوسیم و بر پیشونیمون میذاریم :cowboy: :shy: درکل خبر خوبیه این یعنی ایتسونو هنوز درگیر ساختن DD2 نشده :laugh: :inlove:

  • aiHan گفت:

    برو تو گورت باوا هنوز نام ریبوت رو زبونا میچرخه هروقت یک چیز با ارزشی ساختید اون وقت سعی کنید ادامش رو بدید فعلا این مسخره ای که ساختید کاملا جمش کنید از اول بسازید! لزومی به نینجا تعععوری نیست فقط کارگردان خوبی بذارید که سازیرو مهار کنه تا کپی DMC اصلی نشه :moon:

  • 30nabhl گفت:

    انصاف داشتین نسخه ریبوت اگه اسمش یه چیز دیگه ای بود حتما بازی موفقی میشد
    نسخه اولش بخاطر دوری از غربی شدن دانته کوبونده شد (که منم اصلا موافق نبودم) ولی اگه نسخه دومش ساخته بشه اگه خوب بسازنش دیگه بهونه قبلی رو نمیتونن بیارن
    …….
    ولی سری اصلی یه چیز دیگس
    اگه تولید نسخه جدید سری اصلی رو عقب نندازن
    چه ایرادی داره یه شرکت دیگه یه هک اند اسلش دیگه بسازه

  • AXEL STONE گفت:

    راستش من دوست دارم یک ریبوت خوبی داشته باشیم چرا که نه با یک روایت و یک گیم به سبک عالم DMC عالیه خیلی عالیه اما چنتا مشکل هست که حسابی حال مارو میگیره متئسفانه مثل یک لکه ی سیاه بر روی یک لباس سفید! میمونه
    این مشکل قبلا هم دوستان در پستای سابق فرمودن راجب این مسئله که مشکل اول فعلا داستان اصلی به اتمام نرسیده. مشکل دوم هم ما دوست داریم استاد کامیا DmC ریبوت رو کارگردانی بکنن چونکه ایشون واقعا انسانی با سلیقه و کار بلدی هستن یعنی با این راهی که دارم میگم واقعا DmC ریبوت خوش ساخت میشه
    و لکه ای که گفتم اینه: کاش بشه واقعا نسخه یک DmC ریبوت رو از اول بسازن یجوری بهتر وسیعتر و با سلیقه ی بهتری ساخته بشه و این چیزی که بازی کردیم خیلی ساده و راسته هست از گرافیک تا همه چیزش بجز گیم پلیش و ریشه داستانیش! اگر هم کسی حرفام رو باور نداره خوب یک کاری بکنید DMC4 که مال سال ۲۰۰۸ هست رو با DmC2013 کافیه مقاسیه کنید و ببینید کدوم گرافیکیتر و عمیقتر و با سلیقه تر ساخته شده؟
    اون وقت به نتیجه خاهید رسید :rose: :heart:

    • الیاس جان من توی اون پست سابق DMC جواب تورو ندادم و دیر شد دیگه نشد پاسخ شمارو بدم
      https://gamefa.com/551699/capcoms-recent-financial-report-for-the-fiscal-year-quarter-ending-march-31st/
      راجب چیزی که گفتی اره کاملاً با شما موافق هستم واقعاً درست گفتی اما حریف تا اخر اخرا هم حریف میمونه و اصلاً چه بالا و چه پایین باشه باز هم حریف میمونه برای همیشه و تا ابد. حالا DMC بیشتر به چیزی که گفتم لازم داره تا موفقست بزرگ و حقیقی رو به دست بگیره.

  • ehsan M گفت:

    کپکام اگه بتونه دو سه تا استدیو جدید تاسیس کنه اونموقع میتونی همزمان روی چند تا بازی کار کنه الان هم دارن احتمالا روی دراگون دوگما کار میکنن که این یعنی باید برای دی ام سی بعدی ده سال صبر کنیم

  • ehsan M گفت:

    برای ساخت ریبوت تا زمانی که استدیو پلاتینیوم گیم هست احتیاجی به نینجا تعوری نیست یعنی ادامه ریبوت رو بدن پلاتینیوم بسازه

  • Devil May Cry :sun:
    احسنت ایول یعنی تمام حرف هایی که میخام بگم و میخاستم بگم هم فن برادرای عزیزم ایهان جان و الیاس جان و یاسین جان و دیـگر عزیزانی کـه اسامی شریفشـان رو نـمیشناسم کـاملاً بیان کردن! دست گلتان درد نکنه برادرا واقعاً اگـاه بودن شمـاهـا در این موضوع باعث خوش حـالـی من میشه واسه اینه کـه DMC واقعاً بـه این لازمات و امکانات لازم داره و حق بهترین کارهارو هم دارا هست❤️♥️

  • اصلا نیازی به در نظر گرفتن نداره معلومه قسمت بعدیشو میسازه اخه یکی از بهترین بازی های کپکام اونم موقعی که به اوجش برگشته ادامه هاش ساخته نمیشه ولی نباید به این زودی منتظرش باشیم چون کپکام سالانه اش نمیکنه و سخت روش کار میکنه تا مثل قسمت قبلی یه شاهکار بشه

    • HZDMC گفت:

      اممم
      نه نگا
      DmC یه سری جدا از Devil May Cry هست
      DmC یک ریبوت از سری اصلی Devil May Cry هست که سال ۲۰۱۳ منتشر شد با بازخورد متوسط به بالای منتقدا و بازخورد بد طرفدارای سری اصلی مواجه شد
      دلیلشم خیلی واضحه دانته خیلی خیلی تغییر کرده بود(شاید مناسب نباشه ویژگیاشو اینجا بگم)
      این اخرین نسخه ای که ما شاهدش بودیم Devil May Cry 5(از سری اصلی) بود که ادامه ی داستان ۲و۴ رو روایت می کرد(از لحاظ سنی بیشترا میگن ادامه نسخه ۲ بوده ولی از لحاظ داستانی بخاطر نرو میشه گفت باز ادامه ۴هه)

    • حمیدرضا جان DMC با DmC فرق میکنه DMC نسخه های اصلی هست DmC یک ریبوته ریبوتیه که در دل DMC فنای ایرانی ننشسته بجز داستانش من قدیم نفرتی داشتم ازش اما الان دیگه نه بدک نیست واسم مهم نیست بلخره نسخه DMC5 جدیدمون اومد 😉 :yes:

  • خوب بود بازیش 🙂 حال میکردیم باهاش ولی این ۵ اش که اومد ی جوری بود بر عکس گرافیک باحالش :/

مت والکر: کپکام احتمال ساخت دنباله‌ی بازی DmC را در نظر گرفته است - گیمفا