بهینه‌ساز ۱٫۰۷ بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
بهینه‌ساز ۱٫۰۷ بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
بهینه‌ساز ۱٫۰۷ بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
بهینه‌ساز ۱٫۰۷ بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا

بهینه‌ساز ۱٫۰۷ بازی Days Gone منتشر شد

احسان دهشیری
۲۱:۰۰ ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
بهینه‌ساز ۱٫۰۷ بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا

بازی Days Gone که توسط استودیوی بازی‌سازی بند (Bend Studio) توسعه و بهبود یافته است، توجه‌ی افراد زیادی را به خود جذب کرده اما به نظر می‌رسد که ایرادات این بازی برای برخی از کاربران مشکل ایجاد کرده است. حال به تازگی بهینه‌سازی جدیدی برای رفع برخی از ایرادات و باگ‌های این عنوان منتشر شده است.

پس از انتشار بازی Days Gone در هفته‌ی گذشته، تمامی علاقه‌مندان به سبک ماجراجویی و بقا و همه‌ی طرفداران بازی‌های انحصاری شرکت سونی، برای تجربه‌ی این بازی منحصر به فرد اقدام کردند. این در حالی است که برخلاف انتظارات و پیش‌بینی‌های انجام شده، بازی Days Gone موفق به کسب نمره‌ و نقد‌های خوبی از طرف وب‌سایت‌های گیمینگ معتبر نشد اما با این حال، بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به سوی خود کشانده است.

شایان ذکر است که در این بازی روش‌های مختلفی برای پیشروی در داستان آن وجود دارد. شما در این بازی می‌توانید به دو صورت مخفی‌کاری و مبارزه مستقیم با دشمنان با استفاده از سلاح‌های متنوع، در بازی پیشروی کنید که بی‌شک هر کدام از این دو روش، لذت‌های خاصی را به شما منتقل خواهند کرد. به جرات می‌توان گفت که بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴، معمولا از کیفیت، گرافیک و داستان فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند که اینبار نیز، بازی Days Gone با تمامی این ویژگی‌ها، زبانزد عام و خاص شده است.

سیستم آب و هوای فعال و چرخه روز و شب بی‌نظیری نیز در این بازی تعبیه شده که باعث می‌شود دشمنان بازی در روز، ضعیف‌تر و کندتر از شب ایفای نقش کنند. وسیله نقلیه اصلی شخصیت بازی، موتور سیکلت منحصر به فردی است که شما می‌توانید با آیتم‌های مختلف آن را تغییر و یا ارتقا دهید. بی‌شک علاقه‌مندان به موتورسواری، از این بخش بازی بسیار لذت خواهند برد و ساعت‌ها به راندن این موتورسیکلت منحصر به فرد می‌پردازند.

دیروز بهینه‌ساز ۱٫۰۶ بازی Days Gone منتشر شد که متاسفانه اختلالی در سیستم بعضی از بازی‌بازان و کاربران ایجاد کرد. طبق اخبار و گزارش‌های در دسترس قرار گرفته، این بهینه‌ساز باعث شده تا برخی از کاربران قادر به ادامه دادن ماجراجویی‌های خود در بازی Days Gone نباشند. حال به نظر می‌رسد که تیم سازنده به سرعت متوجه‌ی این مشکل شده و یک بهینه‌ساز جدیدی با ورژن ۱٫۰۷ را در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار داده است.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده از سوی استودیوی سازنده، بهینه‌ساز ۱٫۰۷ از حجمی معادل ۱۳۱ مگابایت برخوردار است که بیشتر برای حل مشکل ذکر شده در دسترس قرار گرفته. پس اگر جزو کسانی هستید، که بازی Days Gone دیگر برروی پلتفرم شما قابل اجرا نیست، این بهینه‌ساز نوین را دریافت و نصب کنید. در ضمن برای آشنایی بیشتر با پتاسیل‌های این بازی می‌توانید به مطلب «آیا فریکرها از زامبی‌ها پیشی می‌گیرند؟ | نگاهی به پتانسیل‌های Days Gone» به قلم مهرداد میرشاهی از طریق این لینک مراجعه کنید.

بد نیست بگوییم که هنوز یکی از مشکلات بزرگ بازی Days Gone که بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را ناراحت کرده برطرف نشده است. طبق اخبار و گزارش‌هایی که از سوی بازی‌بازان در دسترس قرار گرفته، برخی از افراد هنگام تجربه‌ی این عنوان، صداها و آواهایی که از محیط و دشمنان زامبی‌مانند تولید می‌شوند را نمی‌شنوند و باگ‌هایی در سیستم صوتی بازی وجود دارد.حال باید منتظر ماند و دید که استودیوی بند کی به حل این مشکل خواهد پرداخت.

بازی Days Gone هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. همچنین اگر می‌خواهید با دنیای این عنوان و ویژگی‌های آن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم پیش‌نمایش این بازی تحت عنوان «زامبی کشی در مقیاس وسیع! | آنچه از Days Gone می دانیم» به قلم آقای مصطفی زاهدی را از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهینه‌ساز ۱٫۰۷ بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
بهینه‌ساز ۱٫۰۷ بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
بهینه‌ساز ۱٫۰۷ بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
بهینه‌ساز ۱٫۰۷ بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
بهینه‌ساز ۱٫۰۷ بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hala madrid گفت:

    دوستان حتما تجربه اش کنین خیلی عالیه بازیش :yes: :inlove:
    یک ساعت اولش رو خونه دوستم رفتم،یکی از بهترین بازی های عمرم شد لامصب.خیلی عالیه؛داستانش هم تا اینجا که در سطح خوبیه :inlove:

  • PlayDead گفت:

    بذارید یه نقد کوچولو برم واسه دوستانی که شک دارن واسه خرید این بازی:
    تا الان که ۱۰ ساعت تجربه کردم خیلی دوست داشتم به خصوص موسیقی و طراحی محیط بازی رو که به بهترین نحو انجام شده و گرافیک و انیمیشن ها هم قبلا گفتم در حد بازی های خطی و بقیه ی انحصاری های سونی عالیه…شخصیت دیکون رو هم خیلی دوست دارم(شبیه حصینه!)صداگذاریش هم عالیه با این احتساب که بازی در ادامه تکراری هم بشه به نظرم این همه نکته مثبت رو نمیشه نادیده گرفت واین نمره رو به بازی میدن که زحمت زیادی واسش کشیده نشده باشه ولی این بازی مشخصه برنامه ریزی شده بوده واسه یه اثر بزرگ و همونطور که گفتم جسارت و کیفیت انحصاری های سونی رو میشه توش دید بازم میگم دوستانی که با انحصاری های سونی عشق میکنن قطعا این بازی راضیشون میکنه و تو تو زمینه گرافیک و طراحی محیط حتی غافل گیر هم میشن.

    • Im Joel گفت:

      سلام خدمت عزیزان ..من بازی Days Gone رو با دوستم به صورت اشتراکی خریدم ..
      حدود ۲۰ساعت بازی رو تجربه کردم که شامل بخش داستانی و دور زدن تو محیط بازی میشه (یه اپدیت هم نصب کردم که حدود ۱۷ گیگ بود)
      تجربه من :
      اولا محیط بازی بسیار با جزئیات کار شده و گرافیک هنری و فنی بازی بسیار عالی هست …به طوری که دوست داشتم سوار موتور بشم و برم توی بازی بگردم ..
      داستان بازی تا این جا خوب بوده و هر چی جلو تر میرفتم بهتر هم می شد البته نباید انتظار داستانی مثل بازی Gow یا rdd2 رو داشت ولی در حد خودش عالیه ..
      گان پلی بازی یه مشکلات ریزی داره که البته خیلی ریزه و فک کنم که با اپدیت جدید بشه .. ولی بازم کشتن با شات گان لذت بخش هست ..
      سلاح های سرد بازی هم بشخصه با هاشون حال میکنم .. مثلا مخصوصا اون چوبه که توش میخ داره
      انیمیشن شخصیت خود بازی عالی هست ولی در مورد دشمنان یکم خشک و بی روحه..
      هوش مصنوعی بازی از اون چیزی که فک میکردم بهتره نمیگم عالیه ولی بد هم نیست ..
      در کل من مشکل این بازی رو در جهان باز بودن اون میبینم چون منتقدا بازیه که open world باشه رو میخوان که ماموریت های فرعی زیادی داشته باشه تا ساعت ها سرگرم بشین ولی Days Gone در این مورد خیلی مشکل داره …
      در کل تجربه بازی بسیار لذت بخش خواهد بود و پیشنهاد میکنم که ( بذارید اپدیت ها کامل بیان و قیمت بازی هم کمتر بشه) بعد تجربش کنید …
      نمره من به بازی ۸٫۸ از ۱۰

    • amir m kouhi گفت:

      حقیقتش من هم دارم بازی می‌کنم دوست عزیز؛ و فکر کنم نزدیک ۲۰ ساعت یا حتی بیشتر از بازی رو سپری کردم، حقیقتش من بازی را درست ۱ ساعت قبل از ریلیز شدن نمرات خریدم. بعد که نمرات منتشر شد کمی دلسرد بودم گذشت تا اینکه شروع به بازی کردن کردم؛ اولین سوالی که داشتم این بود که چرا نمره‌ی بازی تا این حد کم شده ولی یوزر اسکور روز به روز بالاتر میره. من نمیگم بازی ایرادی نداره، اتفاقا ایراداتش کم هم نیستند ولی وقتی با سایر بازی‌های اپن وورلد مقایسه میکنی میبینی خیلی از این ایرادات را هم بقیه داشتند، بخصوص سری اساسینز،فارکرای،واچ داگز، استیت او دیکی ۲ و بقیه‌ی موارد ولی با هیچکدام اینشکلی سختگیرانه برخورد نشد. درسته که ما اپن وورلد‌های شاهکاری را تجربه کردیم مثل رد دد ۲، ویچر۳ و حتی اسکایریم ولی این بازی حقیقتا مستحق چنین نمراتی نیست، بازی تا اینجایی که من زمان صرفش کردم بشدت جذاب و سرگرم کننده بوده، گرافیک بازی فوق العاده چشم نوازه، شخصیت دیکون واقعا جذابه، داستان بازی ثانیه به ثانیه داره بهتر بیشتر جذبم میکنه، سیستم هورد‌ها یا همون زامبی‌ها که تعدادشون خیلی بالاست فوق العاده جذاب و سرگرم کننده است و البته خیلی سخت. صدا گزاری بجز مواردی که با باگ مواجه میشیم واقعا خوب کار شده. ولی یه سری از ایرادات بازی هم به چشم میان؛ بزرگترین ایرادی که من به این بازی میگیرم AI هست، یعنی من خیلی وقتا شاهد ایراد در این زمینه بودم. فریکر‌ها بجز مواردی که تعدادشون زیاد میشه ( منظور از ۷-۸ تا بیشتر در یک محیط) واقعا سختی زیادی شامل حالت نمیشه چون به طرز عجیبی ساده هستند با اینکه من بازی را روی سطح هارد بازی میکنم. بیشتر شبیه موجوادت مزاحمی هستند که با پرتاب یک سنگ حواسشون پرت میشه و تو به سادگی بهشون ضربه میزنی، درسته که این مکانیزم تو خیلی از بازی‌ها بوده ولی تفاوت جایی مشخص میشه که اکثرا به محیط اطرافشون بی تفاوت هستند من خیلی وقتا با سروصدای زیادی ۲-۳ نفرشون را کشتم ولی بقیه‌ی ان‌ها که در همون اطراف بودند نسبت به سر و صدا کاملا بی تفاوت بودند. با اینحال این گیم حقیقتا ارزش تجربه کردن را داره. خصوصا اگه مثل من عاشق این سبک باشید ارزش بازی براتون دوچندان میشه. و یه خواهش از گیمفا؛ اقا یه فکری به حال این سیستم بررسی نظر بکنید لطفا، من عموم نظر‌هام یا ثبت نشده یا وقتی ثبت شده که چند ساعت از زمان نوشتن گذشته.

  • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

    همین که آپدیتاش بیاد و تمام مشکلاتش رفع بشه همه نهایت لذت ازش می برن. همین که فروش عالی داشته نشون میده که مردم به حرف های واهی تووجهی ندارن و میدونن باگ هایی که از نظر منتقدا مهمترین چیزه با آپدیت به سادگی قابل حل هست :inlove: :yes:

  • joel گفت:

    حالا تا ابد بهینه ساز منتشر کن :yes:

  • باید هرجور شده تجربش کنم اصلا ادمی هم نیستم که به نمره و متاکریتیک اهمیت بدم به دوستان هم پیشنهاد میکنم غول نمرات رو نخورن و تجربش کنن

  • Solid Snake گفت:

    عالیه این بازی گرافیکش تو محیط های جنگی دقیقا مثل رد دده.این همه برا این بازی زحمت کشیدن اون وقت گیم اسپات بهش میده ۵۰ خدایی حقش نبود

  • آقای دهشیری با عرض سلام و خسته نباشید اخبار میزان فروش بازی و نقد و برسی کامل بازی رو اگه میشه هرچه زودتر قرار بدید…

  • generalD4 گفت:

    دوستان بازی های پلاس رایگان این ماه سونی رو برید ببینید اخه وضعیه این جمع کن بابا سونی به راحتی اعلام میکنم کنسزول منزول خدافظ نسل بعد من که نمیخرم این نسل اخرین نسل کنسول خریدنم بود، حتمی pc جمع میکنم،هرچقدر خرج کنم براش( حالا بیا خودت رو گول بزن بگو کنسول ارزونه بهتر از pc هس.)
    این بازیای انحصاریم واسه شما (ههههخ اگررر بتونی بخری با این قیمتا)
    من خودم پلی فور دارم بدون فن بازی بیاید روراست باشیم هم ایکس باکس هم سونی یا هر کنسوله فعلی یا اینده،، بدددرد بنده که نمیخورد واگذار به شما موفق باشید.(۵۹دلار days gone =هشتصد پنجاه هازار تومن.)
    حیلی عصبانی هستم بیشتر بخاطر این بازیای ماه پلاسش که بسختی میشه پلاس جور کرد.

    • Y PS گفت:

      شخصا به سونی میگم از ماه آینده اشتراک پلاس و سه بازی پرفروش اون ماه رو رایگان کنه
      ولی داداش من از شما خواهش میکنم نسل بعد کنسول بخر…شما نخری سهام سونی سقوط میکنه و کارمنداش اخراج میشن!
      حالا سهام سونی به کنار ، نبود انسان های فرهیخته ای مثل شما بین سونی فن ها ضایعه بزرگیه!

بهینه‌ساز ۱٫۰۷ بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا