استودیوی Remedy به ساخت دنباله برای بازی Control علاقه دارد
کمتر از چهار ماه دیگر، شاهد عرضه جدیدترین بازی استودیوی رمدی، یعنی عنوان Control برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی خواهیم بود.
بر اساس اعلام رسمی شرکت ۵۰۵ گیمز که وظیفه انتشار این بازی را بر عهده دارد، Control در تاریخ سه شنبه ۵ شهریور ماه (۲۷ آگوست ۲۰۱۹) عرضه خواهد شد. تنها چند هفته پس از تاریخهایِ گزارش شدهیِ منابعِ مختلف. دو بستهیِ گسترش دهنده تحت عناوین The Foundation و AWE نیز برای عرضه برای این عنوان، برنامهریزی شدهاند. در اطلاعیه این خبر آمده بود که هر کدام از این بستههای گسترش دهنده، محیطهای جدید، محتوای داستانی، ماموریتهای جانبی و حالتهای جدیدی را به Control اضافه خواهند کرد. با این حال، در شماره جدید مجله EDGE، توماس پوها (Thomas Puha)، مدیر بخش ارتباطات استودیوی رمدی انترتینمنت (Remedy Entertainment)، کمی بیشتر در این باره صحبت کرد. او گفته است که جهانِ Control کاملاً مناسب اضافه کردن چیزهای بیشتری است و انتخاب شرکت ۵۰۵ گیمز به عنوان ناشر این بازی، بخشی از تمایلِ رمدی به عرضه محتویات بیشتر برای این عنوان، حتی پس از عرضه آن است.
پوها در ادامه صحبتهای خود از علاقه استودیوی رمدی به ساخت دنباله برای بازی Control گفت. با این حال، مشخص است که ساخت دنباله بر این بازی، به فاکتورهای دیگری نظیر موفقیت در بازار نیز بستگی دارد.
[…] اما بیایید واقعبین باشیم: Control یک بازی تکنفره نسبتاً سنتی است. به نوعی، این بازی حاوی یک طولِ عمرِ محدود است. و هیچکس بهتر از ما نمیتواند برای یک بازی تکنفره، محتوایِ پس از عرضه (به اصطلاح Post-Launch) منتشر کند. اما داستان بازی و روشی که جهان آن ساخته شده است، کاملاً مناسب آن هست که ما چیزهای بیشتری به آن اضافه کنیم. Control جهانیست که ما میخواهیم آن را گسترش دهیم و البته که شما میخواهید برای آن دنباله بسازید. و چیزی که ما میخواستیم در این چند سال آن را انجام دهیم، یکی از دلایلی است که برای همکاری با ۵۰۵ گیمز قرارداد امضا کردهایم – خُب، آنها این اجازه را به ما دادند تا این IP را برای خود نگه داریم؛ اما ما همچنین میخواهیم که برای آزمایش چیزی بیشتر از محتوای پس از عرضه، آزادیِ عمل داشته باشیم.
در نتیجهیِ همکاری رمدی با انویدیا، نسخه رایانههای شخصی بازی Control، حاوی افکتهای رهگیری پرتو نظیر Ray Traced Indirect Specular، قابلیت Ray Traced Indirect Diffuse و Ray Traced Contact Shadows است. این نسخه از بازی تا یک سال در انحصار اپیک گیمز استور (Epic Games Store) خواهد بود.
همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Control در نهایت در تاریخ سه شنبه ۵ شهریور ماه (۲۷ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
بابا حالا بذار بیاد ببینیم اصا ارزشخرید داره بعد واسه قسمت سوم برنامه ریزی کن
بازیهاش همشون ارزش خرید دارن مخصوصا الن ویک
گیم پلیش باحال و ایده های جدیدی داشت به نظرم بازی خوبی میشه! هرکس نوآوری داشته باشه به نظرم موفقه! :yes:
به نظرم بهتر بزارن اول بیاد بعد ببینیم چی میشه بعد تصمیم بگیرن
الن ویک زمان خودش در حد دِ لست سرو صدا به پا کرد، امیدوارم استدیو رمدی واس ساخت دنباله ی این بازی هم همین قدر مشتاق باشه!...
الن ویک دیگه تموم شد فکر نکنم دیگه ساخته شه
رمدی فقط شاهکار میسازه
این هم مثل کوانتوم بریک میشه تنها چیزی که میتونه مثل قبلنا به اوج برسه ساخت الن ویک ۲ عه