بازی Control کاور ماه آوریل مجلهی گیم اینفورمر خواهد بود
مجلهی گیم اینفورمر به تازگی از کاور ماه آوریل خود رونمایی کرده است؛ این بازی چیزی نیست جز Control. به مانند کاورهای پیشین گیم اینفورمر، در طی ماه آینده شاهد انتشار اطلاعات زیادی از جدیدترین ساختهی استودیوی با استعداد رمدی (Remedy) خواهیم بود.
بازی کنترل شما را در نقش Jesse Faden قرار میدهد؛ خانم جوانی که به دنبال بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد هویت خود و همچنین پاسخ به اتفاقات عجیبی که طول زندگیاش رخ دادهاند، است. در نهایت تحقیقات Jesse وی را به سمت Federal Bureau of Control هدایت میکنند؛ یک شعبهای از دولت که مسئولیت بررسی اتفاقات فراطبیعی را بر عهده دارد. اما پس از رسیدن Jesse، یک موجودیت ناشناس و عجیب کنترل مقر اصلی را در اختیار گرفته و همه چیز را مورد تهدید قرار میدهد. حال وظیفهی شما این است تا با تمام توان خود این تهدید بزرگ را از بین ببرید.
به گفتهی گیم اینفورمر، این مجله چیزهای جدیدی را در مورد قدرتهای Jesse یاد گرفته است؛ از معلق شدن و پرتاب اجسام با Telekinesis گرفته تا قابلیت «seizing» که به شما اجازه میدهد تا با کنترل ذهن دشمنان، از آنها استفاده کنید. اگر میخواهید بدانید که در طی ماه آینده شاهد چه چیزهایی خواهیم بود، تریلری که گیم اینفورمر منتشر کرده است را تماشا کنید.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰p | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰p | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p
بازی Control در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. اگر این بازی توجه شما را به خود جلب کرده است و شما میخواهید بیشتر در مورد آن بدانید، پیشنهاد میکنیم این مصاحبه را حتماً مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بازی های رمدی اکثرا از پرچم داران گرافیک و فیزیک هستن
انجین نورث لایت حرف های زیادی توی این نسل برای گفتن داشت
یه نمونه از چیزی که رمدی در کوانتوم بریک خلق کرد:
http://uupload.ir/files/0odx_bbeo2i7xbhmhjyflaefwt12c3ewdfhtdz9dj8zeverw.gif
فقط اون افکت هاش
رمدی فوق العادس از موسیقی بازی هاش بگیر تا داستان و اتمسفر خاصشون فقط ایرادی که نمیدونم چرا برطرف نمیکنن تو بازی هاشون انیمیشن و فیزیک راه رفتن شخصیت اصلیه که یه حالت سبک و بی وزنی داره و خیلی طبیعی نیست بیشتر به عناوین نقش آفرینی و جهان باز میخوره(به استثنای بازی های راکستار)
کوانتوم بریک یک پتانسیل از دست رفتست که گیمپلی جذابش و گرافیک عالیش قربانی کات سین های طولانی و به شکل لایو اکشن شد در کل اگر از اشتباهاتشون سر QB درس بگیرن و نسخه دومشو بسازن تبدیل به بازی موفقی میشه
اتفاقا برای اینکه کات سیناش طولانی نشه براش سریال ساختن.توی زمینه گیم پلی مشکلش نداشتن معمای پیچیده تر و درجه سختی بیشتر بود اما مشکل اصلیش داستانش بود.کلا داستانی که برای سفر در زمان در نظر گرفته بودن فاقد جذابیت بود به خاطر همین مجبور شدن چیزای عامه پسندی مثل انتقام خون برادر و دشمن شدن صمیمی ترین دوست رو جا بدن در صورتیکه هیچ نیازی نبود که پل و جک با هم دوست باشن یا جک و ویل با هم برادر باشن مخصوصا جفتش با هم که یه اشتباه ساختاریه چون دلیلی که ویل وارد پروژه شده بود شاگرد اول بودن دکتر کیم بود و اتفاقی برادر دوست رییس پروژه بود (ای کاش مثه فیلم پرستیژ پل از یه ادم کور برای ازمایش پروژش استفاده میکرد که اون ادم الکی خودشو به کوری زده و ناخواسته وارد این داستان میشد
یکی دیگه از مشکلات روایت داستان طراحی محیط تکراری بود چون ایده سفر در زمان محدودیتی برای محیط ایجاد نمیکنه
مشکل بعدیشم فانتزی شدن یه داستان علمی تخیلی بود مثلا اخر قسمت ۴و۵ شبیه هری پاتر شده بود
با همه اینا انقدر بازی جدید و توی چیزایی که داشت کم نقص بود که کمتر از هشت دادن واقعا نامردی بود
چند برابر کتاب الن ویک نوشته توی بازی بود اما هیچکس حوصله خوندن نداشت.جالبه همینا از باگای بازیهای کوجیما تئوری میسازن
عنوانی به شدت ضعیف که هم چون کوانتوم بریک شکست خواهد خورد
بازیش پتانسیل بالایی داره
گیمپلی نوآورنه و جذاب
گرافیک عالی
اتمسفر وحشتناک جذاب و گیرایی که داره
سیستم تخریب پذیری محیط که فوق العادست
داستان رمز آلود و جذاب
کلا اگر جایی سوتی نده استودیو متای بالای ۹۰ رو شاخشه
دوست ندارم این رو بگم اما پشت هر بازی که بسیار تبلیغ و هایپ بوده این اواخر شکست خورده و نمونش هم زیاده
کوانتم بریک که شاهکار بود.
این هم احتمالا شاهکار خواهد بود.
کلا رمدی چیزی کمتر از یک بازی فوق العاده نمیتونه بسازه
چه جالب،طراح و گرافیستی هم که جلدش را طراحی کرده فراز شانیاره،یه کانسپت آرتیست ایرانی