کارگردان سابق Uncharted 4 از طرح اولیه‌ی این بازی صحبت می‌کند - گیمفا
کارگردان سابق Uncharted 4 از طرح اولیه‌ی این بازی صحبت می‌کند - گیمفا
کارگردان سابق Uncharted 4 از طرح اولیه‌ی این بازی صحبت می‌کند - گیمفا
کارگردان سابق Uncharted 4 از طرح اولیه‌ی این بازی صحبت می‌کند - گیمفا

کارگردان سابق Uncharted 4 از طرح اولیه‌ی این بازی صحبت می‌کند

سعید حلاجیان
۱۳:۰۰ ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آنچارتد ۴

بعد از عرضه‌ی بازی Uncharted 4 و نسخه‌ی فرعی این بازی تحت عنوان Uncharted: The Lost Legacy، بسیاری بر این تصور هستند که دیگر این مجموعه به پایان خود رسیده است. حال به تازگی خانم امی هنینگ، کارگردان سابق Uncharted 4 از تجربه‌ی کاری خود در استودیوی ناتی داگ و طرح اولیه‌ی بازی Uncharted 4 صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

در صنعت بازی‌های ویدئویی امی هنینگ (Amy Hennig)، کارگردان سابق سری Uncharted، فردی بسیار شناخته شده است که می‌توان موفقیت سری Uncharted را مدیون تلاش‌های وی دانست. اما خانم هنینگ در سال ۲۰۱۴ استودیوی ناتی داگ را ترک کرد و  وظیفه‌ی کارگردانی بازی Uncharted 4 به بروس استرالی و نیل دراکمن، کارگردانان Last of Us سپرده شد.

خانم هنینگ به تازگی در ارتباط با بازی Uncharted 4 و طرح اولیه‌ی این بازی صحبت‌هایی را مطرح کرده است. خانم هنینگ اشاره می‌کند که نسخه‌ی نهایی بازی Uncharted 4 نسبت به زمان وی، تغییرات عمده‌ای نداشته است و تنها تفاوت‌های جزئی در آن وجود دارد. به گفته‌ی خانم هنینگ، شخصیت نادین راس (Nadine Ross) که برای اولین بار در عنوان Uncharted 4 معرفی شد، ابتدا در طرح اولیه‌ی این بازی حضور نداشته است. بسیار جالب است که بدانیم دو نسخه‌ی آخر سری Uncharted  بدون حضور این شخصیت چگونه پیش می‌رفت.

خانم هنینگ همچنین اشاره کرد که سکانس فلش بک (یادآوری) که طی آن شاهد حضور نیتن دریک جوان و برادرش بوده‌ایم نیز در نسخه‌ی اولیه‌ی بازی وجود نداشت. جالب است بدانید به گفته‌ی خانم هنینگ، در طرحی که او برای این بازی در نظر داشت، سم (Sam) برادر نیتن دریک، قرار بود به یک آنتاگونیست در زندگی نیتن دریک تبدیل شود تا اینکه بار دیگر روابط دوستانه‌ی خود را با برادرش از سر گیرد. اگرچه در نسخه‌ی نهایی بازی Uncharted 4 و با پیش روی در داستان، شاهد برخی ویژگی‌ها و المان‌های آنتاگونیستی در شخصیت سم بوده‌ایم اما خانم هنینگ در نظر داشت تا سم در ابتدای بازی یک شخصیت کاملا منفی باشد که البته اواخر داستان بار دیگر با برادر خود متحد می‌شود.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End هم اکنون برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. هنوز مشخص نیست که آیا استودیوی ناتی‌داگ قصد دارد نسخه‌ی جدیدی از Uncharted را بسازد یا خیر اما اخیرا لیست مشاغل مورد نیاز منتشر شده توسط این استودیو، از این موضوع خبر می‌دهد که آن‌ها به دنبال ساخت عنوانی هستند که احتمالا در ارتباط با سری Uncharted خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان سابق Uncharted 4 از طرح اولیه‌ی این بازی صحبت می‌کند - گیمفا
کارگردان سابق Uncharted 4 از طرح اولیه‌ی این بازی صحبت می‌کند - گیمفا
کارگردان سابق Uncharted 4 از طرح اولیه‌ی این بازی صحبت می‌کند - گیمفا
کارگردان سابق Uncharted 4 از طرح اولیه‌ی این بازی صحبت می‌کند - گیمفا
کارگردان سابق Uncharted 4 از طرح اولیه‌ی این بازی صحبت می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • آنچارتد ۴ یک بازی بسیار کاملی و بی نقصی بود،اینکه میگن بازی تغییری نکرده،کاملا اشتباهه،چون آنچارتد جنس بازیش اینجوریه،دوربینش باید اینجوری باشه،به غیر این نمیشه،توی نسخه چهارم جیپ رو به بازی اضافه کردن،طناب رو هم اضافه کردن،توی مادااسگار جهانی نیمه open world رو اوردن،اینا تغییر نیستن؟!!روند گیم پلی(روان بودن بازی،گان پلی،کاور گیری بسیار بهبود داده شده بود،
    ولی اگه امی هنینگ توی ناتی میموند،قطعا با شاهکار به مراتب حتی بهتر از آنچارتد ۲ طرف بودیم
    قطعا شک نکنید ادامه سری ساخته خواهد شد،نشون دادن دختر نیتن اونم در اخر بازی،گواه همه چیزه

    • سلام
      انچارتد که نقشه ماداگسکارش یک دهم یه بازی اوپن ورلد هم نیس و نمیخواد هم که باشه اما دوستان که میگن زیاد تغییر نکرده راس میگن اما این موردو نمیبینن که همه چیز تو این بازی به کمال رسیده بود از کاور گیری و تیراندازی لذت بخش تا پارکور و انیمیشن و…. ش
      تنها موردی که منو اذیت میکنه فمنیستی بازی بیمورده که تو داستان کمی اذیت میکنه و کسی که شخصیت الی رو خلق کرده بعید بود ازش همچین چیزی حالا من نمیدونم با اینکارا مردم به برابری رو میارن یا بدتر ازش دور میشن؟؟

    • ShadoWWolf2 گفت:

      دقیقاً آنچارتد۴ به مراتب پیشرفت زیادی نسبت به نسخه های قبل داشت واقعاً نیل دراکمن دست به هرچیز بزنه طلا میشه انقدر این بشر با استعداده :heart:
      هیچ وقت مراحل گشت وگذار با جیپ تو ماداگاسکارُ فراموش نمی کنم،به قدری محیط عظیم بود حس open world بودن بهت دست میداد.

    • Cell گفت:

      Brutal_shooter@
      سلام
      صحبت های شما درست هست و در مورد امی هنینگ درسته استارت خوبی زد و جای تقدیر داره ولی در Uncharted 4: A Thief’s End
      Bruce Straley
      و مخصوصا Neil Druckmann سطح بازی رو یه پله بالاتر بردن با اطمینان کامل میگم نسخه ۴ بهترین نسخه این سری بود کارگردانی واقعا در سطح بالایی بود به طوری که امی هینگ باید کارگردانی Neil Druckmann رو الگو قرار بده :yes: عنوانی فراموش نشدنی و ماندگار هم از لحاظ احساسی اشک من رو دراورد هم از لحاظ ماجراجویی و اکشن دیالوگ صداگذاری اهنگ گرافیک گیم پلی میخ کوب شدم :yes:

    • AXEL STONE گفت:

      سلام بر دوست عزیزم عباس جان :rose: :heart: اینایی که میگی عمل بر وظیفه بود. ناتی داگ: عمل بر وظیفه کرد! البته کار نیل دارکمن بود تا بازیش نوستالژیتر و نواوری بهتری داشته باشه دمش گرم که با این کارش انچارتد کاملتر شد.
      (چرا ناراحتی مگه کسی چیزی گفته؟ فقط گرافیک انچارتد ارزشش خیلی بالاتر از این حرفاست شکر که هم فروش خیلی خوبی و هم محبوبیت خیلی خوبی و جدیتری گرفت!)
      نظرم در مورد انچارتد واقعا یک بازی ممتع و سرگرم کننده ای هست اونی که میگه انچارتد تغییر نکرده از حتما! هوادارانش نیست برا همین دقت رو از دست داده و با تجربه کردن بازی اصلا نتونسته لذت خاص بازی رو بچشه تغییر اساسی در حد نوستالژی داشت که واقعا کار مثبتی بود.
      انچارتد۴ اگه مثل انچارتد۲ میمومد توی این نسل قطعا نمیتونست این موفقیت محترم رو بگیره! اما با این نوستالژی محشر شکر خدا تونست نمرات خیلی خوبی بگیره.
      (برای بهتر شدن یک بازی با این همه هوادار اصلا تغییر زیاد اشتباه! و خطرناکه! “ما گیمریم و دوست نداریم یه چیز بیخودی خارج از خاصیت بازی بگیریم و بازی کنیم” اما ناتی داگ کار خودش رو به خوبی انجام داده دمش هم گل :rose: :heart: هم ما خیلی راضی هستیم و هم سایتا)

  • Vahid333 گفت:

    انچارتد تموم شده بود از همون اولش

  • Hala madrid گفت:

    سم قرار بود آنتاگونیست باشه؟!! ?:-)
    یه شاهکار بی بدیل،آخرین ماجراجویی نیتن دوست داشتنی یکی از بهترین های این نسل بود :inlove:

  • ناتیداگ بعد TLOU2 حتما Uncharted5 میسازن این دوتا IP خیلی عالی هستنو هیچ حرفی ندارن :rose: بشتر عاشق انچارتد۲ هستم و اگه بیشتر انچارتد۴ رو دوس دارم بخاطر اچارتد۲ که شباهت زیادی با این نسخه داره و البته با نوستالژی جدیدش مثل گیمپلی کاملترو مپ وسیعترو گرافیک بالاتر با این حرکت از انچارتد۲ یک انچارتد نسل هشتی خیلی خوبی ساخت من که خیلی باش خاطره کاشتم

  • Mamad_Power گفت:

    فوق العاده بود :inlove: مخصوصا شخصیت کانر :inlove:

  • اگه سم آنتاگونیست اصلی داستان بود جالب میشد ولی خدایی ریف یه چیز دیگست. تنها شخصیت منفی سری آنچارتد بود که از مرگش ناراحت شدم. البته ادی، هری، تلبوت و کاترین هم خوب بودن.

کارگردان سابق Uncharted 4 از طرح اولیه‌ی این بازی صحبت می‌کند - گیمفا